Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
Nem jött be a Fix It Pro egyedülálló formulája
2009.10.27. 11:45 | ge

Judit ismerősének biztos elege lett a csúnyán megkarcolt autózárakból, vagy azokból a csíkokból, karcokból, melyeket mások húznak az ő autóján, ezért Judit megvásárolta neki a Fix It Pro-t, ami a WS Teleshop oldala szerint nem csak eltakarja, de valóban feltölti a barázdákat! Úgy tűnik, ami a NASA-nak működött, az Juditnak már nem, úgyhogy a vásárló az ügyfélszolgálathoz fordult.

Tisztelt  WS Teleshop Ügyfélszolgálat!

2009. szeptemberében vásároltam a Budapest, Thököly úti üzletükben egy Fix It Pro nevű terméket, melyet kipróbálás után – figyelemmel arra, hogy számomra a termék nem felelt meg, mindazonáltal a termék a televízióban szereplő reklámmal még köszönő viszonyban sincsen – egy héten belül visszavittem a fenti üzletbe. A hölgy két lehetőséget ajánlott fel: vagy kicserélik a terméket, vagy elküldi a központba bevizsgálásra, és a bevizsgálás eredménye után lehet tovább lépni. Mivel a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásom volt, így a bevizsgálás mellett döntöttem.

Jegyzőkönyvet vett fel a hölgy azzal, hogy vagy cserét, vagy pénzvisszafizetést kérek. Akkor arról nem tájékoztattak – mint az később kiderült – hogy a pénzvisszafizetés majdhogy lehetetlen, mivel nem telefonon rendeltem, hanem az üzletükben vásároltam.Az egy hónap elteltével, mivel sem telefonon, sem e-mailen semmilyen értesítést Önöktől nem kaptam, telefonon felkerestem a Thököly úti üzletet, ahol azt tanácsolták, hogy a központot keressem meg Győrben a vizsgálat eredményével kapcsolatban. Az ügyfélszolgálaton egy hölgytől azt a tájékoztatást kaptam, hogy a csomagom az új termékkel már postázás alatt van, azt hamarosan meg kell kapjam. Arra vonatkozóan, hogy a termék a minőségi előírásoknak megfelelt-e semmiféle információt nem kaptam.

Majd ismét eltelt két hét úgy, hogy semmi nem történt. Postai úton kaptam egy számlát egy mínuszos tételről, azonban sem a termék egy új példányát, sem pénzt nem kaptam vissza. Ismételten felvettem a kapcsolatot a cég győri ügyfélszolgálatával, ahol a problémám megoldását kerestem: a termék számomra nem felelt meg, illetve az újbóli számla megküldését sem értettem, milyen módon van erre lehetőség.

Az információt adó hölgy a pénzvisszafizetési kérésemet meghallva hangnemet és stílust váltott, nem értve hogy miért nem akarok egy másik terméket.  Illetve közölte, hogy indokolt esetben előfordult már, hogy a pénzvisszafizetést megítélték a vásárlónak. Fáradjak be a vásárlás helyszínére és ott amennyiben közreműködő vagyok, és mégsem találok olyan terméket, ami számomra megfelelne, mérlegelés után a pénzvisszafizetés is működőképes lehet.

Másnap visszatérve a vásárlás helyszínére, az egyik eladónak elmondtam az előző napi telefonbeszélgetésemet, melyet ő teljességgel kétségbe vonva telefonon tárcsázta a központi számot. Ugyanazzal a hölggyel sikerült beszélnie, mint akivel nekem – bár amit ők beszéltek feltételezhetően tartalmilag telességgel más lehetett. A hölgy a telefont letéve közölte, hogy egy másik terméket tud felajánlani a már megvásároltból, vagy nézzek körül. Rákérdeztem a pénzvisszafizetésre, amit kategorikusan visszautasított, hogy: „egészen biztos, hogy arra nem lesz lehetőség”.  A hölgy stílusa a vulgáris szót kimerítette, így nem állt szándékomban lesüllyedni erre a szintre. Vitába nem kívántam szállni, mivel láttam, hogy alkalmazottjuk semmilyen szinten sem kompromisszum, sem szolgálatkésznek nem bizonyult,  így sarkon fordultam és elhagytam az üzletet.

Mivel a terméket ajándékba vásároltam – és számomra rettenetesen kellemetlen, hogy a megvásárolt termék minőségileg nem felelt meg és csalódást okoztam az ajándékozottnak – a közel 12.000.- Ft-ot sem szeretném elveszíteni,így tisztelettel kérem ismételten Önöket, hogy fenti indokaim alapján számomra a pénzvisszafizetést engedélyezzenek, melyet kérem az OTP Bank Rt.-nél vezetett ... bankszámlaszámra visszautalni szíveskedjenek.

Kérem, hogy a fenti panaszomat mihamarabb orvosolni szíveskedjenek, várva intézkedésüket, tisztelettel:
 

 

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(4,7/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Gonoszfóka 2009.10.27. 11:51:44

Első alighanem, és el is olvastam...

Telesoppból rendelni meg nem a sikeresség jele már az álmoskönyvek szerint sem. Bóvli vackot sóznak az emberre heroináron. Szerintem ugyanolyan krémet vehettél volna bármilyen drogériában 2000 körül. A semmit az is eléri :-)

Nomante 2.0 2009.10.27. 11:57:11

Teleshop egy rohadt nagy átverés, bírom mikor ilyen "hogyanfogyjunk 50 kg 2 nap" alatt terméket mutogatnak, kigyurt chuck norrisokkal.

Biyb 2009.10.27. 12:02:46

és még mosolyognak is:-)

Mr.paksimogyoró 2009.10.27. 12:04:16

Ezért tart itt ez az ország, mert teleshoppból vásárló, maunikasót néző bírkákkal van tele...

Nomante 2.0 2009.10.27. 12:04:26

de föleg az ilyen "Nasa által kifejlesztett memoriahabos [wtf?] matrac" "teflon bevonatú, el lehet vágni vele egy féldisznót titániumötvözetes NASA kés"

ennyi erővel a tollpárnám is memóriahabos, mert ha megrázom a memóriája szerint normál állapotba kapcsol
...

...
De a legjobb mikor "hors fucks" (TSHOP eladó) vmi autóvédő krémet próbál, és először, szutykosan, mocskosan koszosan elviszi egy autóshoz, hogy mennyit érthet, az meg azt mondja, hát ez kb mehet a bontóba.

nade! amikor letisztítja, meg átkenni ezzel a fossal! máris 1 millát adnának érte! omg.omg.
___
(meg leszaratja a galambokkal az autót)

betépett felhasználó 2009.10.27. 12:07:38

"Fix It Pro cikkszám: 4118
a karcolásoknak nincs esélye"

kedves leveliro, akkor meg minek karcoskodik annyit?

Biyb 2009.10.27. 12:08:32

"A Fix-IT összetevőit a napfény UV-sugarai aktiválják."

Lehetséges, hogy ezért nem volt jó?

Új kocsit nem adnak a termék mellé?

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.27. 12:08:38

Legközelebb mielőtt hihetetlen dolgot veszel jusson eszedbe, hogy "google a barátod" és keress rá :)

idézek:
"szart sem ér"
"Szerintem lehúzósak nagyon!!!!"

betépett felhasználó 2009.10.27. 12:10:19

1.
Judit ismerősének biztos elege

2.
ezért Judit megvásárolta neki

3.
ami a NASA-nak működött, az Juditnak már nem

4.
a vásárló az ügyfélszolgálathoz fordult

akkor most ki a phaschz a vasarlo? a NASA? nem ertem...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.27. 12:13:19

10 űrhajó fényezőből 9 biztos ezt ajánlja :D

labi 2009.10.27. 12:17:29

Ma is tanultál valamit.

Mondjuk azt, hogy tévéshoppos (értsd: nagyon gagyi nagyon drágán) cuccokat csak a hülyék vesznek.

De azért fantasztikus, hogy ennyi év után is meg tudnak élni a balekokból.

Layosh 2009.10.27. 12:17:34

Miért kell bedőlni a tvsoppos vackoknak? Én csak ezt szeretném kérdezni...

gelsystem 2009.10.27. 12:20:19

hát vazze, ha a kocsiajtó teszem azt a kárpitig van bekarcolva, akkor biztos nem javítja ki:):):):)
lúzer!!!
a fikszitpro a zatomvíllanástú nemvéd!!

labi 2009.10.27. 12:22:59

amúgy a honlapjáról:

"Elege van már a csúnyán megkarcolt autózárakból?"

Kérek azonnal egy képet a kezelt autóról, hogy karcosak-e a zárai!

labi 2009.10.27. 12:25:08

aztán meg ugye napfényre vitte-e ebbe a xar időben, ami az aktiválódáshoz kell? Vagy csak szóláriumozta a kocsit?
Nem kerek nekem ez a történet.
Amúgy biztos forrásból tudom, hogy az Apollo-13 hőpajzsát is ezzel pótolták. Vagymit.

Fairy Girl 2009.10.27. 12:27:13

Na de az egy dolog, hogy aki onnan vásárol, az sikeres nem lehet stb., ettől függetlenül ő megvásárolt egy terméket, ami nem jó, így szeretné visszakapni a pénzét, tökmindegy, hogy az telesopp vagy fotosopp vagy más sopp. Rájuk nem vonatkoznak a fogyasztóvédelmi előírások? Ejnyebejnye.

juhaszcs 2009.10.27. 12:30:21

Elöbb kipróbálta,pár mondattal később már ajándék lett volna.
Nem sikeres ember.
A teleshop meg szarjon sünt,legalább kettőt,de felnőtt méretűt!

labi 2009.10.27. 12:35:28

@Fairy Girl:
Már hogyne lenne jó a termék?

Karcokat ugyan nem tűnteti el, de a hiszékenységet és a naívságot egész jól gyógyítja, ami szinte megfizethetetlen.
És mindez csak 10 ropiért... Csak most. Csak neked. Hívjon most! Nojhundrednojcik...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.27. 12:39:32

Az anno Mahasz slágerlistáján állandó helyet kibérelő Supra Hits nevezetű hyperigénytelenséget sem hittem el,hogy van olyan ember a Földön,aki megvásárolja egészen addig,amíg a saját szememmel nem láttam egy ilyen akcijóut.Szeretném a címkefelhőben a "naiv ügyfelet" csupa nagybetűvel vésni.
Teleshop-ból rendelni és aztán megírni a Homárnak,na ez igazi EPIC FAIL.

varvizib 2009.10.27. 12:43:53

Én azt nem értem, MIÉRT NINCS ilyenkor FOGYASZTÓVÉDELEM, ami bevizsgálná a terméket, hivatalosan megállapítaná és adatokkal igazolná, hogy nem felel meg a minőségi elvárásoknak (magyarul: szar), majd ha ez igazolódik, akkor azon nyomban be is tiltaná azt és meg is tenné a feljelentést a TV Shop ellen fogyasztók megtévesztése címén?

És azt pedig főleg nem értem, hogy az ilyen jellegű bevizsgálás miért nem a termék piacra dobása előtt, kötelező jelleggel történik?

Nekem már elegem van abból, hogy lépten nyomon mindenki át akar vágni, le akar húzni, meg akarja mondani mit gondoljak, vagy épp kísérleti nyúlként akar használni.

Ráadásul senkinek sincs felelőssége ebben az országban... mindenki csak ígérgetni tud. És mivel nincsenek következmények sem, így senki nem hisz senkinek...

Törvénybe iktatnám, hogy aki valótlant állít (hazudik), az lesz szíves és vállalja a felelősséget a saját kijelentéséért!

Ha az autókarcot nem tünteti el a termék, akkor nem az a megoldás, hogy a tisztelt vásárló válasszon egy másik terméket! Hanem az, hogy szépen kijön a WS Teleshop "szakembere" és ő maga rendszeresen kijavítja a karcokat az autón, sűrű elnézéskérés közepette, illetve fizeti a karcjavítás (fényezés) költségeit! Ha a vevő ezt nem kéri, akkor pedig a MINIMUM, hogy visszaadják neki a termék árát! (Szerintem ilyenkor a duplája is járna neki, hisz félrevezették és feleslegesen rabolták az idejét.)

Tökös Veréb 2009.10.27. 12:48:33

de most komolyan, ki vesz ilyen szarokat? ki hisz még a mesékben?

Babapiskóta (törölt) · http://www.alberletmesek.blog.hu 2009.10.27. 12:57:04

Így jár az,aki tv-ből rendel kacatot.ha kiment volna a posztoló a józsefvárosi piacra,nem 12000ért,hanem 1200ftért vette volna meg ugyanezt,ugyanilyen sz*r minőségben.legközelebb vegyen ajándékba cserepes virágot.

Tökös Veréb 2009.10.27. 12:59:56

a Fix It Pro már elavult technológia, az csak az elsőgenerációs űrhajó metálfényre volt jó, most a tuti Fix It Pro 2010.
én is vettem a régi 120as skodámra rákentem és egy porsche lett belőle. Magam sem hittem volna!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.27. 13:08:23

Kedvencem, mikor hirdetnek egy kést, ami mindenre jó és milyen jó, mert elég egy kés mindenre. Hámoz, kenyeret vág, filéz, szeletel, stb...

És adnak mellé 20 ajándék (!), amik között van szeletelő, kenyérvágó, filéző, hámozó, stb.

1,) Ha egy késsel akarjuk helyettesíteni a többit, akkor minek mellé 20 kés?

2,) Ha azaz egy kés mindenre jó, és filéz, hámoz, szeletel, ésatöbbi, minek külön filéző, hámozó, szeletelő kés?:)

Eric_Cartman 2009.10.27. 13:08:33

Hátööö... Itt ki lett fizetve a teleshopnak 12000 forint -e ? Nem fogyvédelem kell ennek az országnak, más itt a gond.
Mellesleg az aldiban 600-ért kapni ilyet, reklamáció esetén a 17634-re kell egy "anyád" sms-t írni, a posztoló meg szarjon űrsiklót.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.27. 13:10:00

@Nomante 2.0:

Ami a legjobb, hogy ugyan ott áll a kocsi, ugyan annál a kereskedőnél, csak másik fószer az "eladó". Kicsit sincs megjátszva :)

Sírva röhögök az ilyen reklámokon, meg azokon is, akik bedőlnek neki.

Tökös Veréb 2009.10.27. 13:11:12

@ericcartman - Tékozló Komár: a fogyasztóvédelemnek a fogyasztókat kellene védnie saját maguktól :)

Kulics 2009.10.27. 13:11:24

Olvassatok Ráth-Végh Istvánt: a történelem tele van csalókkal és az őket éltető balekokkal. Jelen posztban ez utóbbiról láttunk egy mintapéldát.
Tényleg hihetetlen, hogy az ilyen agymosásnak még valaki bedől.
Hiába okoskodnak itt egyesek, hogy az egy termék, miért nem jó... a Teleshop nem termékeket árul, hanem balekokat választ ki a társadalomból és egy nagy piros pöttyöt tesz a homlokukra. Ez van a társasági szerződésükben is.

Fairy Girl 2009.10.27. 13:12:01

@labi: Jaaa értem :D
Én mindennap elmegyek a telesopp bolt előtt, és hát... :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.com 2009.10.27. 13:38:19

Az Aldiban a Fix It Pro-hoz autót adnak ajándékba.
Mosolyogva.

Biyb 2009.10.27. 13:39:31

Na hogy is van ez:
1. "a bevizsgálás mellett döntöttem"

Mi lett az eredménye?

2. "Jegyzőkönyvet vett fel a hölgy azzal, hogy vagy cserét, vagy pénzvisszafizetést kérek."

Maximum a Fogyasztóvédelmi bevizsgálás után van készpénz visszafizetés.

3. "Thököly úti üzletet, ahol azt tanácsolták, hogy a központot keressem meg Győrben a vizsgálat eredményével kapcsolatban."

Mióta van az, hogy a terméket nem a Fogyasztó Védelemhez küldik bevizsgálni?

4. "terméket ajándékba vásároltam"

Na ebben az esetben tényleg fenn áll, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát.

5. Én kérnék egy új autót is, de csak úgy hoznám el, hamár Fix It Pro-val ápolva van.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.27. 13:45:05

Én valahogy nem tudok sajnálni senkit sem, aki képes a TV Shop-ból vásárolni...

goolky 2009.10.27. 13:47:09

Mit reklamáltok? Jó dolog a teleshop. A Spektrum TV-n lévő "Svindlerek" sorozat is foglalkozik az ilyen jellegű kereskedelmi cégekkel. Magyarán mind svindler. :-) Szerintem ezeket az Ipari Hulladékgyártók szövetsége támogatja.

Nomante 2.0 2009.10.27. 13:50:52

@BKV figyelő: Na igen, az már csak hab a tortán, egyébként ennek a fuchsnak van külön rajongói oldala is (jó manapság az anyósomnak is van).

...

Az összes teleshopos cucc átverés, titániumötvezetes kötött kisrobottól kezdve, a memóriahabos fakanálig.

S tényleg az a nagy gáz, hogy nincs vmi olyan hatóság ami az ilyeneket büntetné.

Ha egy gyártó elad egy TV-t és nem müködik kicserélik egy müködöre v. visszakapja a pénzt.

De azt mondani, hogy, nem kap pénzt inkább válasszon helyette egy nepáli gyógykrémet v. mikróhullámúsütőt v. egy kézi habverőt... sünt nekik. (ezérttartittazország.)

---

Ja és "fix it pro"-t CSAK frissen szedetett közvetlenül az Őstermelőktől.

moli 2009.10.27. 13:52:14

en azt hittem, hogy vagyunk mar annyira ertelmesek/fejlettek/kulturaltak, hogy a teleshoptol senki se vasarol........

..igaz, akkor nem menne a reklam a teveben.

staropramen 2009.10.27. 13:53:05

Sztrovacsekek!
Fix It Pro-t csak piacon, megbízható őstermelőtől.
Esetleg Tesco ,de csak ha Évi a vevőszolgálatos aki mosolyogva visszaveszi , még blokk sem kell, és visszaadja a pénzt.
Esetleg próbáld ki avas majonézzel.Állítólag az is eltünteti a karcolást.Vagy ilyesmi.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.27. 13:55:25

Küldd a nevedet és a "megszoptam" szót a 17634-re!

jubilu 2009.10.27. 14:05:08

Az egyik ismerősöm egy bevásárlóközpontban tartott bemutatón lépett oda a "mindent vágó kés"-t használó csinos kislányhoz, hogy akkor ő most kifizetné a pénzt azért a késért, ami a lányka kezében van, ő pedig folytassa a bemutatót az egyik olyannal, ami a bontatlan csomagban van. Meglepő módon nem adták oda neki.

sydo 2009.10.27. 14:25:16

www.wkowtv.com/Global/story.asp?S=10273731
nem sok szart ér.
ráadásul külföldön 10k-val olcsóbb.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.27. 14:43:50

A krém nem ér semmit, de vettem egy tévésoppos mindent vágó kést.

Bementem vele a Magyar Nemzeti Bank szomszédjába, majd egy rendes lyukat vágtam vele a titán-kobalt-szénszál erősítésű 70cm vastag acél páncéltermébe. Hát öcsém, vitte mint a vajat! Fél perc alatt meg is pakoltam a zsebem néhány köbméter arannyal. Ha valakit érdekel felteszem a vaterára mindössze 25ezer Ft-ért, nekem már nem kell :)....

Az a baj, hogy az ilyen termékekkel kissé skeptikusnak kell lenni J

Secnir · http://torvenykezes.blog.hu/ 2009.10.27. 14:43:55

szerintem a fixit az jól müxik, a felhasználásban volt a hiba (mint az esetek 90%-ban, a user a hibás. a hozzá nem értés, ugyebár).
először is: ez Náza technológiával készült, a Nagyon Egybesült Álmokban, ezért ugyanúgy kell felhasználni, ahogy ők is tették.
először is, megfogod a karcos járművet. letakarítod fémtisztára. lefújod vmi alapozóval, majd lefested. ARRA felkened a Fi-xit-prot, hagyod kicsit, hogy átjárja a 40°-os sivatagi levegő, majd száradás után kilövöd az űrbe az egészet.
ha visszajött (egy kört kell vele várni, mint a társasjátékban), addigra tuti nem lesz rajta karc. ja, és amikor leesik, ügyesen kell elkapni, mert forró!

Secnir · http://torvenykezes.blog.hu/ 2009.10.27. 15:32:15

a kedvencem a Soha El Nem Kopó Pengéjű Kés, ami mindent vág, amit otthon szoktak a háztartásban: fát, vasat, aluminiumot, csontot.
és mellé ajándékképpen egy késélező.

májgeriberi 2009.10.27. 15:48:20

@Secnir: nekünk van olyan késünk, meg roboséfünk is

a kés tényleg szart sem ér, a másikat meg használtam már egyszer

Ismerek olyan nagymamát akinek van telesoppos flexe otthon a kredencen. XD

Secnir · http://torvenykezes.blog.hu/ 2009.10.27. 15:55:28

@májgeriberi:
telesoppos flex?
na az durva lehet. mit tud? derékszögben csiszol belülről?

hatesz 2009.10.27. 16:25:03

gyerekek, szarrá röhögöm magam a kommenteken:))) Szerencsére kialakult mär pär sablonos válasz (ALDI, östermelö, 17634 stb.) na ezért éri meg naponta többször is benézni ide.
De hogy a poszthoz is hozzászóljak:
Ezért tart itt az ország...

hatesz 2009.10.27. 16:26:42

Amugy én is rendeltem már innen, ilyen comb- és farizomerösítö gépet. A reklám minden szava igaz, tényleg elfér a kanapé alatt!!!

akikaztmondjákni 2009.10.27. 16:34:26

@hatesz: Igen,én is jól elvagyok velük egész nap munkaidöben:)

Pierr Kardán 2009.10.27. 18:45:50

Csak halkan jegyzem meg, hogy Németországban még a Quelle is tönkrement.

www.vg.hu/vallalatok/kereskedelem/82-ev-mukodes-utan-bezar-a-nemetorszagi-quelle-293177

Bezzeg nálunk aratnak, mert itt a hülyék gyakorisága eléri a kritikus tömeget :-(((

Mialee 2009.10.27. 19:03:22

Hát ez baromi jó, annyit röhögtem a hozzászólásokon (főleg az utolsó páron) hogy muszáj volt regisztrálnom :D

Regelésem oka továbbá, hogy szeretnék válaszolni @varvizib: kommentjére

Élelmiszerjogot tanultam, ezért nem tudom hogy konkrétan úgy van-e, ahogy gondolom, de gyanítom igen.

1. Mégis milyen minőségi elvárásoknak kellene megfelelnie egy karcfeltöltő pasztának???
Kb. azt tudják vizsgálni Fogyvéden, hogy az van-e a tubusban olyan százalékban, ami a címkére rá van írva. De sehonnan nem tudnak előkaparni egy olyan előírást, hogy "100 karcból hányat kell feltöltenie ennek az izének, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak" mivel ilyen NINCS

2. Gyártás előtti engedélyezés volt régen, de azóta kapitalizmus van, és a kínálat sokkal gyorsabban változik, mint pl. szabványokat lehetne állítani egy termékre.
Élelmiszeripari példa - mivel azt tanulom: ha a vaníliás pudingot gyártó vállalat kitalálja, hogy mostantól pisztáciásat is szeretne gyártani, nem fog fél-egy-másfél évet várni arra, hogy a bürokrácia útvesztőiben eltévelyedett aktatologatók egyike nyomjon neki egy pecsétet, hogy oké gyárthassa a pisztáciásat... PLUSZ akkor ha egy másik cég is kitalálná, hogy ő is akar pisztáciásat pudingozni, akkor azt -közel- ugyanolyan összetétellel tehetné meg, megfelelve az előírásnak-szabványnak. VAGY kidolgoz saját szabványt, amire ő is vár fél-egy-másfél évet.
Ezért most a kapitalizmusban az a szemlélet, hogy gyártsanak amit akarnak - DE mindenki azért felelős amit gyártott
(főkomponens minimum százalék, adalékanyag max ennyi meg annyi, ne legyen mérgező, veszélyes, ésatöbbi ésatöbbi megszorítás, megmégamikell)

Innentől kezdve ha a teleszop azt mondja, hogy őneki ez a termék így jó, árulja, és van olyan birka aki megveszi, akkor idézett birka szegényebb lesz 12 ropival.

Az élelmiszerek nyilván sokkal jobban vannak szabályozva, mint egyes kamutermékek, mint pl. karckitöltő csodamassza, popsiformáló ugrálógép, ésatöbbi... ezekre egyszerűen nem lehet egyesével minőségi meghatározásokat felállítani.
Mert ha virsliben nincs annyi hús, mint azt a vörösárukra meg van írva, akkor lehet basztatni a gyártót.
De arra, hogy hogyan tölti vagy nem tölti fel a karcot, vágja el a fagyasztott narancsosleves dobozt (ki az a gyökér aki fagyasztott gyümölcslé dobozát akarná szétvágni félbe????) vagy hogyan formálja a vádlit, egyszerűen nem lehet érdemben megmérni.

Mialee 2009.10.27. 19:06:08

Húdesokatírtam....

Matiz Papa (törölt) 2009.10.27. 19:10:04

Voltaren az nem jó? A kiscsávó is azzal kenegeti a kocsiajtót.

megamen 2009.10.27. 19:20:02

Hogy rohadnának meg ! Nincs mese, vissza kell követelni a pénzeteket !

ARK-9 (törölt) 2009.10.27. 20:51:08

Aki(?) reklámok alapján vásárol, az megérdemli, hogy egy fillért ne kapjon vissza és megetessék vele azt a szart, amit megvett...

Vladimir Harkonnen 2009.10.27. 21:43:16

Miben hasonlít Hófehérke arra a vásárlóra aki visszakapta a pénzét a Teleshoptól?

Minkettő csak a mesében létezik!

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2009.10.28. 04:17:15

Ej, nem így kellett volna. Miért nem jársz utána még az előtt, hogy megteszed a lépéseket?

Először is közlöd, hogy a termék nem felel meg az általuk felvázolt feltételeknek, így neked sem, ezért semmi érdeked nem fűződik ahhoz, hogy a terméket tovább használd, ergo elállsz az üzlettől.
Sok helyen kiírják, hogy a termék árát vissza nem fizetésére nincs mód, de levásárolható.
Olyan nincs, hogy nem fizetik vissza az árát. Ha nem találsz olyan terméket, ami neked megfelelne, és a termék kicserélését sem kéred, mert miért is kérnéd, hiszen nem vagy megelégedve vele, akkor kutya kötelességük visszaadni azárát.
Sőt! Kérheted a benzinköltséged, telefonod, levelezésed, vagy akár a kiesett munkád megtérítését is, ami költség amiatt keletkezett, hogy te a minőségileg (mondjuk ki, átvertek) kifogásolt termék visszaszolgáltatása miatt adódott.
Mindezt ajánlott levélben kell megtenni.
És, ha nm e hajlandók, elküldöd az ajánlott levelett nekik és, valamint a regionális fogyasztóvédelmi irodának .

Egy saját péda.
Vettem egy kabátot, aminek 2 nap alatt szétment a zippzárja. Kértem a javíttatását vagy a cseréjét.
Javíttatni nem tudták, és nem tudtak adni másik ugyanolyan kabátot sem. Tény, hogy megpróbálták, de nem volt több.
A "pénzt vissza nem fizetünk" ugyanúgy kint volt.
Közöltem, hogy én pontosan ilyen kabátot kérek, hiszen akkor azért vettem ezt, mert ez tetszett, ilyen színben.
Ha nincs, én nem kívánok helyette sálat, sapkát (vagy akármit) venni, mert nem ez volt az eredeti célom, kérem vissza az árát.
Természetesen megpróbáltak lerázni. Közöltem, hogy ez esetben benyújtom a járulékos költségeimre is az igényeimet.
Vagyis: 9.000 forint a kabát, 3x jöttem fel 150 km-ről a csere vagy pénzvisszafizetési igényem miatt kocsival Bp-re, valamint ez 2 munka nélkül eltöltött napot jelentett (mert az egyik hétvége volt). Ez kb. 50.000 forintos tétel lesz. Jogosan.
megéri 9.000 forint helyett?
Egyből visszaadták az árát.

Nos, te ezt a terméket akartad, mert elvileg azt tudta, amit. Nem tudja. Neked más nem kell, mert azt a funkciót akartad ellátni, amire elvileg az való.
No comment. Pénz vissza.

SLacc 2009.10.28. 09:49:59

A Fix It Pro a ráncokat is feltölti, és tűzállóvá tesz.

Azért ha valami nem működik, azt nem illene árulni. Bár nem tudni, hogy a user levette-e a kupakot. :)
Csodálkozom, hogy ilyen kevés panasz van a TV Shop-ra. Szerintem akik bedőltek, azok nagyon szégyellik magukat.

Törölt felhasználó 2009.10.28. 10:31:23

Judit, vazze, Te emelt díjas sms-eket is szoktál küldözgetni a bugyuta telefonos játékokba? Mert simán el tudom képzelni a fentiek után...

labi 2009.10.28. 13:02:02

Szerintem kárpótlásul kérni kell minimum egy autogrammot Horst Fuchs-tól.

Itten lehet is:
www.wsteleshop.hu/index.php?oldal=horst_alairas

Aztán ha tudni akarod hogy átbasztak-e, akkor küldj egy SMS-t "ÁTBASZTAK JUDIT" tartalommal a tudodmelyik számra. A válaszsms pont ugyanaz lesz amit elküldtél.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.28. 16:38:51

@KöveZoli: Miért nem jársz utána még az előtt, hogy megteszed a lépéseket?"

Mert nem talált még egy olyan hulyét, aki már vásárolt ilyent
:)

pulykamaki 2009.10.29. 09:49:07

Szerintem a karcokat is a teleshopból kell rendelni, mert csak azokat tünteti el.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.10.30. 15:23:09

Valaki tényleg ennyire naív, hogy hitt ennek a reklámjának???!!!

Szegényke...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.10.30. 17:45:24

@Secnir: ah ez olyan, mint a:

"ha elromlott valamije, hozza hozzánk! mi mindent megjavítunk! (hangosan kopogjon, mert a csnegő rossz! köszönjük)"

ciluvagyok 2009.10.31. 15:06:09

telesopban vásárolni olyan (lehet), mint tevét dugni

Szandus Vandus 2009.11.03. 12:57:26

@ciluvagyok:

Mért te már kipróbáltad??? Már mint a tevét?
Egyébként a vásárlás nem kötelező senkit nem rángatnak be az eladók a boltba hogy elköltse a lóvét!
iluvagyok:

imittto 2009.11.07. 16:54:28

Egyszer ugrottunk be ennek, máshol nem találtunk hotdog készítőt, nekik volt. Középen gőzölő, két oldalt lyukasztó (a belül pirult lyukasztott hotdogot szeretjük....) Mondanom sem kell, belülről annyira nem pirít, hogy bekapcsolt állapotban simán meg lehet fogni, még csak langyosnak se mondanám...konkrétan csak betolja a kifli belét a végébe. Onnan többé semmit. De ha mindenkinek csak egyet tudnak is eladni már jól jártak :(

Avvocatessa 2009.11.10. 08:53:36

A levélből csak az nem derült ki, hogy mi volt a termék hibája. Ha valami hibás, akkor szerintem az a minimum, hogy a fogyasztó közli, hogy mi a hibajelenség, és utána kezdik kideríteni annak az okát. Azt hozzá tenném, hogy mi is vettünk ugyanilyen terméket és magyar nyelvű leírást egyáltalán nem kaptunk, az angol meg kb. arról szólt hogy kend be vele a karcolást, majd a napon (!) szárítsd meg. Ez így novemberben érdekes lesz. :) Szóval a teleshop nem épp a fogyasztóvédelmi minta üzlet, de a fogyasztó is lehetne konkrétabb és leírhatná a problémáját.

Mikroorganizmus 2010.01.25. 18:41:05

Nem védem az üzletet, csak annyit jegyeznék meg, hogy kifejezetten figyelmeztetik a vásárlót arra (ismerős kapott ilyet karácsonyra), hogy tavaszig várnia kell, mert meleg, napsütéses időben lehet csak használni! Nem ez lehetett a baj?

!!!Na ez szivás 2010.02.05. 13:10:26

Épp most néztem egy reklámot a villany borotvával a MicroStarral!!Hát szerintetek ha jobban megnézitek nm ugyanolyan a teteje mint egy sima villanyborotvának

És szerintetek nem bűzlik az valahol hogy veszel egy villanyborotvát és nem csak a vilanyborotva tartozékait kapod meg hanem lábtartót meg epilálót stb.

Szerintem ennek az az oka hogy nem tudják eladni és hogy rádkenjék az árut egyszerűen ajándékba adják csak szabaduljanak meg tőle! Tanulség legyen mindenkinek:NE VEGYETEK A WS TELESHOPTÓL

Annak annyi az esélye hogy onnan jó árut vegyél mint hogyha leugranál egy 30 emeletes épületről és semmi bajod ne legyen!!

Inkább meny el pl. a pennybe vagy a tescoba és tökéletes minőségü árut veszel anélkül hogy ne menjen

!!!Na ez szivás 2010.02.05. 13:12:50

Ja és a Fix-it-Pro inkább lehetne fix-the-szar ja és rákentitek a kocsitokra akkor teli lesz madárszarral aztán szaladsz fuchshoz megveszed tőle 10 ezer forintokér az autómosónak (álcázott) vizet és lemarja az autód!

Sys 2010.03.09. 09:09:27

Én csak annyit szoktam kérdezni kedves eladótól, vevőszolgálatostól: Megmutatná nekem azt a paragrafust amiben az áll hogy le kell vásároljam az áru értékét?
Na erre nem tudnak mit lépni!!!