Tékozló Homár

Hamisított láncfűrészeket árulnak városszerte

2009.11.02. 09:30 | ge | komment

A HÉV-en szoktam találkozni ilyen láncfűrészt áruló fiatalokkal, sőt egyszer még egy hosszas alkunak és boldognak tűnő adásvételnek is szemtanúja voltam. Arról már mi is hallottunk, hogy ezek nem éppen kóser cuccok, de hogy még apróhirdetésben is ezeket árulják, arról álmodni sem mertünk. De amíg akad, aki megveszi, ez is jó biznisz lesz. Képünkön felül az eredeti, alatta a gyenge hamisítvány látható. Péter levele lerántja a leplet, továbbá első mondata fontos helyet kapott a szívünkben.

Jelenleg redszergazdaként dolgozok, de évekig laktam vidéken és dolgoztam motorosfűrésszel. Ezért is tűnt fel, hogy az infratávcső és a Nokita fényképezőgép után újabb hamisítvány a divat: a Stihl MS440 motorosfűrész.

Nekem a minap ajánlották megvételre az 1-es villamoson, de láttam felbukkani máshol is. Közelebbről megnézni nem volt alkalmam, de aki ért hozzá az látja, hogy kamu, aki meg nem ért hozzá az ne vegyen ilyesmit, főleg ne utcán.

Itthon kíváncsiságból rágugliztam, a neten is felbukkan apróhirdetésekben (1, 2, 3).

A hirdetésekben két különféle kinézetű (teljesen narancssárga és narancs-fehér) típus van, én az utcán az eredetire kissé jobban emlékeztető narancs-fehéret láttam. Itt az igazi.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andie 2009.11.02. 09:39:43

Azért az mókás lehet, mikor az emberünk felugrik a villamosra, és "láncfűűűűűűűréééééészt tesssééééééééék!" felkiáltással elkezdi árulni. Kicsit olyan Doom hangulatú :D

Egyébként a hétvégén a bauhaus reklámújságjában épp láttam ilyen Stihl fürészt, ákciósan, 35-ért. Lehet az övék is ilyen "tipusú" ? :)

XCat 2009.11.02. 09:44:35

Ez most a fedezzünk fel x apró különbséget játék? Amúgy nem látom. Simán lehet ennyi különbség, egy retusált, puccparádéba vágott reklámfotó, meg a valós termék között.

XCat 2009.11.02. 09:47:27

Jó, a csavar színe tényleg másféle. Meg az a fekete, gumicső szerű bizbasz is. De ennyi.

.Adrián. 2009.11.02. 09:47:29

Vigyazzatok veluk, gagyi kinai hasonmasok. Bar aki bedol ennek, annak ugy kell.

Egyebkent nalunk romanok arultak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.02. 09:52:20

A "láncfűrészt áruló fiatalok" nagyon elegáns burkolt cigányozás. Egyébként ezeket a kínai gépeket Ukrajnából hozzák be a bejáratott cigiutakon, kényszerűségből a "megélhetési csempészek" és a régi elosztóláncolatot működtetik vele az orgazdák.
Ungváron 20eFt alatt van állítólag a beszerzési ára, és a határátkelésnél legalább 5-10 ezret le kell jattolni autónként az ukrán vámosoknak és határőröknek.
Megéri...

XCat 2009.11.02. 09:53:30

@Kitalátor feljegyzetei: Akkor örülni kell, hogy csak árulják, és nem tartanak ingyenes bemutatót is a villanyos vásárolni nem óhajtó utasain is. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.02. 09:57:35

@akos147:
De van.
Sőt most akciós.
Ingyen adnak hozzá egy erdőt.

XCat 2009.11.02. 09:58:10

@Sün‼: ingyen, vagy ingyen*?

XCat 2009.11.02. 10:01:13

Kéne másik poszt.
Ez uncsi.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.02. 10:01:46

@CatMother:
Nem tudom.
Meg kell kérdeznem a faszállítókat.

Állandóan változó 2009.11.02. 10:04:15

@CatMother: pl. a logó betűtípusa sem stimmel.

Bárzongorista · http://www.pecsibalazs.hu 2009.11.02. 10:04:36

A múltkor mentem az Alkotmány utcában, hosszú kabátban, kalapban, elegánsan.
Megszólít egy ilyen ürge, hogy vegyek láncfűrészt. Visszakérdeztem, hogy mit csináljak vele? Lakásban lakom, nincs telkem, vágjak ki egy fát a Kossuth téren???
Megértette a dilemmámat.

Rák Attantam 2009.11.02. 10:07:37

Szerintem ha nem "Stihl" lenne ráírva, hanem Stohl vagy Stahl, mégjobban fogyna.

Vagy "Fűrész 6" promóciós láncfűrész...

XCat 2009.11.02. 10:19:52

@Állandóan változó: Jah igen, az is.

Ha ti lakáson belül elhagyott mobiltelefon lennétek, hol lennétek? A mikrót meg a mosógépet már megnéztem.. az ágy alatt sincs.. :(

akikaztmondjákni 2009.11.02. 10:30:18

Hűűű,én azért befosnék:S Még azt se merném mondani neki,h köszi nem kérek,mert mi van ha rámmozdul ezzel a fűrésszel...
Ilyennel szállnak fel a HÉVre?Érdekes...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.02. 10:30:33

@Bárzongorista: Azé' ha fradidrukker lennék, lehet, hogy beruháznék egyre. Érdekes arcot vágna a rendőrsorfal, ha velük szemben vagy 20-50 berregő indulna meg...
Tuskóvágás?

XCat 2009.11.02. 10:35:56

@Kitalátor feljegyzetei: meg mondjuk te is, ha válaszul elkezdenének élestölténnyel lőni. Aztán ha túléled, irány a börtön, mert hogy képzeled, hogy rendőrökre támadsz.:)

gabrihelangel 2009.11.02. 10:41:37

Jó dolog ez, csak fát ne vágjon vele senki.

Pista bá 2009.11.02. 10:42:12

@CatMother: Én felhívatnám magamat.

bizonytalan  2009.11.02. 10:44:40

nézzétek meg ezt, elég vicces így a google-n keresztül:

www.google.hu/search?hl=hu&q=sony+dvx+801&meta=

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.02. 10:49:39

@CatMother: Nem vagyok fradista, és a focit sem szeretem. De az is lehet, hogy néhány hangszóró is elég lenne hozzá, hogy paranoid droidjaink halomra lőjenek több száz embert.
@Sün‼: A sünpáncél nem állja a láncfűrészt.

Tron65 2009.11.02. 10:50:21

@Andie:
Padig majdnem ígyvan.
Szinte minden reggel száll fel az 1-es villámra a Kőbányai útnál (aki nemtudja: itt van a kínai piac) pár genetikailag erősebben pigmentált kisebbségi csoporthoz tartozó létszám ilyen masinákat lóbálva.
Adott esetben árulják is már a tuján.
Induló át: 20-25k körül, de maguknak lealkundják akár 15-ig is.
Csak úgy mellékesen, akinek már volt ilyenje: azért egy karácsonyfa kiivágást még túlél a készülék?

SpG 2009.11.02. 10:53:23

Nyáron, a Bükkben (Szenkeresztnél), két norvég turista kínált zsír új Stihleket, rögtön két darabot, jutányos 40e-s áron. Akkor lopottnak gyanítottuk, eszerint tévedtünk...

SpG 2009.11.02. 10:53:23

Nyáron, a Bükkben (Szenkeresztnél), két norvég turista kínált zsír új Stihleket, rögtön két darabot, jutányos 40e-s áron. Akkor lopottnak gyanítottuk, eszerint tévedtünk...

The Good Boy 2009.11.02. 10:55:27

ezt sosem értettem.
Ha valaki 30+ körül akar láncfűrészt venni, akkor miért nem a praktiker/bau/brico/tuskó/metro vonalon vásárol? Ott is kap ennyiért (igaz nincs ráirva, hogy stihl), és kb. ugyanolyan tartós is, csak az utcai árusoktól eltérően ott van hova visszavinni az első használat után a garis javitásra. Sőt tulajdonképpen ez a legolcsóbb fűrészvétel, mert gyakorlatilag minden használat után kapsz egy újat, mert amilyen gyenge anyagból vannak, úgy törik benne valami, hogy olcsóbb a gépcsere, mint az hibás alkatrész megrendelése és cseréje.

(félig)OFF:

Egyébként múlt héten majdnem sikerült összehoznom egy hasonló indexcimlapos homárposztot:)
A szombathelyi tusko parkolóban az egyik piros tusko feliratos ruhában lévő jóember éppen a parkolóban található facsemetét öntözte egy szemmel láthatóan új motorfürész olajával. Sajnos nem voltam olyan gyors, hogy a mobilért az autóhoz menve, majd visszavágtatva meg tudjam örökiteni eme környezettudatos cselekedetet, igy levelet sem irtam ollós barátunknak, pedig k*rvára felhuzott a mókus a cselekedetével.
(teljesen)ON

XCat 2009.11.02. 10:57:52

@Pista bá: Köszi, közben megtaláltam.. az egyik virágcserépben volt (ne kérdezd, hogy került oda, fogalmam sincs).

XCat 2009.11.02. 11:02:31

@Kitalátor feljegyzetei: Hát nézd.. múltkor dumálgatok egy sráccal, előadta nekem a drágám az érzékeny entellektüell cégvezetőt, aztán megemlítette, hogy hát néha kijár meccsekre.. mondom jóvan, ennyi hibád neked is lehet. Aztán egyszercsak meséli, hogy hát ők voltak valahol mecssen kűfődön, és milyen jót törtekzzúztak a pályaudvaron, mert nem csináltak nekik extra műszakot, és milyen jófejek az ottani rendőrök, mert nem akartak megverni senkit, bezzeg az itteniek. Ezek után halálra sértődött, amikor közöltem, hogy ez már nem biztos, hogy az emberiség nagyobb részénél belefér a normális viselkedés kategóriájába.

Szóval mindezek alapján úgy gondolom, hogy ha esetleg tényleg belelőnek, az nem is olyan nagyonnagy baj. Olyat úgysem találnak el, akiért kár lesz.

drhb (törölt) 2009.11.02. 11:07:01

Én nyáron találkoztam az M3-as egyik pihenőjénél egy csapattal akik ilyen fűrészt árultak.

XCat 2009.11.02. 11:15:18

@Tron65: Ilyen drága lett a karácsonyfa, hogy még ezzel együtt is olcsóbb így, mint venni egyet, amit már úgyis kivágtak? :D

XCat 2009.11.02. 11:16:36

Találtam még egy különbséget, a hamisnak a tetején van olyan kidudorodó valami, az eredetinek meg nincsen.

Hány különbség után jár ajándék?

cbizeouzgcu (törölt) 2009.11.02. 11:26:54

CIGÁNYOK b+

ezt mé nem lehet leírni???????

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.02. 11:30:09

@CatMother: ... meg nem is fűrészelik ketté társadalmilag hasznos emberek karrierjét...

XCat 2009.11.02. 11:31:07

@Kitalátor feljegyzetei: Azt semmiképpen. Na de társadalmilag hasznos ember nem is huligánkodik, ugye?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.02. 11:33:13

@CatMother: Csak néha, visszafogottan, de egyenruhában soha.
@gabriseszter: Nem város-, hanem országszerte.Kéretik javítani.

ZON 2009.11.02. 11:33:34

"Originál" HILTI ütvefúrót is szoktak kínálni.Az is ilyen kínai, vagy pakisztáni makett.

XCat 2009.11.02. 11:36:26

@Kitalátor feljegyzetei: kéne csinálni ilyen zöldfehér meg lisafehér meg szivárványszínű pólókat.. az első kettőt HULIGÁN VAGYOK, a harmadikat meg HULIGÁN VAGYOK, BU*I felirattal...

Egyenruhának. :)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.11.02. 11:39:49

Az oláhoktól lehet fasza Bosch 250-es flexet meg Solingen késkészletet is húgyért-szarért.
Meg frissen talált arany pecsétgyűrűt ötezerért.

Ted Lapidus 2009.11.02. 11:45:59

"Jelenleg redszergazdaként dolgozok, de évekig laktam vidéken "

Priceless! Tovább már nem is bírtam olvasni... :D

XCat 2009.11.02. 11:51:30

@Ted Lapidus: mostanmán ember lett ő is, úgy érti. Fővárosi illetékességű.

XCat 2009.11.02. 11:53:01

@Kitalátor feljegyzetei: csillagom, én még csak a második kávémnál tartok, és az ilyen pókhálófinom intellektusú gúnyolódást még nem értem meg korán reggel.
Viszont ha abban reménykedsz, hogy mások sem, akkor arra nincs garancia.

Vombatus Ursinus 2009.11.02. 12:19:15

@CatMother:

Jó buli lehetett nálatok. :-D

Bálnavadász 2009.11.02. 12:23:16

Én vettem egyet a 103-as buszon a cigánytól. Haverom is vett de ő egy eredetit. Beraktuk a gagyit az origi dobozába és visszavittük a boltba a blokkal h köszi de mégse, és visszaadták a pénzt. Most boldogan élünk amíg meg nem halunk

punpa 2009.11.02. 12:33:05

Száztagú Stihlfűrészzenekar

pinkfloyd 2009.11.02. 12:34:03

Tesco parkolóba fickó 120 000 at kért érte. Én pont akartam venni egyet (de nem nála), erre kérdi, nekem mennyit ér meg. Mondom kamuból: maximum 20 000-et. Gondoltam elhúz innen, de már be is rakta az autómba. Akkor vettem a kezembe,és mondom neki nem kell. Akkor láttam, hogy egy gagyi szar, a lánc egy bóvli, a kidolgozása kínai fröccsöntés, a láncvezető egy vékony fos. Még arra sem jó, ha valaki évente egy kis újnyi fát akarna kivágni vele.

Eric_Cartman 2009.11.02. 12:34:09

"Jelenleg redszergazdaként dolgozok, de évekig laktam vidéken "
1942 ben ismertem meg Dániel Zoltánt. Egy ismerősöm, aki az autógyárban dolgozott, névszerint Galván Tivadar mutatta be nekem, mint illegális kommunistát. Akkor még nem sejtettem, hogy a Horthy rendőrség beépített embere, es az imperialisták aljas ügynöke.

XCat 2009.11.02. 12:43:38

@ericcartman: :DDD
Dehülyevagy. :DDDDD

Fércelt 2009.11.02. 13:04:33

Én a múltkor diliből elkezdtem alkudni az M0 szigetszentmiklósi parkolójában. 16 ezerért oda adta volna az "agyon szolizott". Bár ő csak 45-ről kezdte.

moli 2009.11.02. 13:09:02

a lenyeg lemaradt: mukodik (lancfureszkent) vagy nem?

akikaztmondjákni 2009.11.02. 13:29:26

Az volt már,hogy a Stihl felirat is tök másképp van rajta?:)Meg amiben benne van a fürész,az is másképp néz ki.B+ ez az egész teljesen másmilyen ha jobban megnézzük...

akikaztmondjákni 2009.11.02. 13:31:05

@Mthrax: Ez kamu!Nem hiszem el:)Bár mekkora biznisz:D

Leeroy of SMV Design 2009.11.02. 13:33:04

@pinkfloyd: Láncvezetőt lehet cserélni, sőt néha a lánccal együtt szokták is. Más kérdés, hogy ez a szerszám nem élne addig, hogy cserélni kelljen a főbb komponenseket... :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.02. 14:49:50

Nekem HelloKitty-s rózsaszín láncfűrészem van, már lassan egy éve. Nagyítsatok rá, hanem hiszitek. Megbízható modell!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.02. 14:59:26

Jelenleg redszergazdaként dolgozok, de évekig laktam vidéken = rendszergazdak nem laknak videken?
Aki villamoson vasarol szerszamot az megerdemli. Kb erre ennyi szo eleg is.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.11.02. 15:26:57

Én a négyeshatoson láttam egy faszit ilyennel. Sok pigmentje volt. A cuccot nem kínálta senkinek eladásra. Elsőre levettem, hogy gagyi, mert a felirat hasonlít, de látszik, hogy kínai. Továbbá rá volt írva, hogy GASLINE CHAINSAW (talán gasoline akart lenni? benzin-gázvonal =D) Meg volt még egy elírás rajta. De már nem tudom, mi.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.02. 15:51:44

kár érte... pedig pont azon gondolkoztam reggel a villamoson, hogy mennyire is kellene nekem egy stihl ms440, hogy úgymond "stihlszerűen" (bocs, ez kihagyhatatlan volt) tudjam lefaragni a az idei karácsonyfának a törzsét... esküszöm ha felugrott volna valaki a villamosra és egy láncfűrészt kínál azonnal megveszem. kösz a postot, így azért még meggondolom majd! :)

reggy 2009.11.02. 17:26:54

Szerintem ezek biztosan környezetbarát fűrészek, mivel fát valószínü nem lehet vele kivágni, ezért a zöld aktivisták nyugodtan megvehetik a barna bőrűektől.

vega2 2009.11.02. 18:03:08

A nyáron az utcán kiabált egy erősebben pigmentált középkoru nő. Pontosan ilyen gagyi volt nála. Azt mondta, hogy most érkeztek haza Németországból, ahol nagyon kifáradtak, mert sokat dolgoztak. Azt is mondta, hogy ez egy eredeti Stihl láncfűrész és ér vagy 150 000-et. Próbáljam csak ki, hogy milyen jól indul. Mikor megnéztem az alakját, a kiképzését, a tanksapkáit, a láncvezetőt és leszedtem a levegőszürő tokfedelét egyből láttam, hogy ez hamisítvány. Ráadásul mikor megéreztem, hogy olyan szaga van mint egy kínai boltnak, akkor mondtam neki, hogy ez bizony nem Stihl. Erre azt mondta, hogy lehet, hogy nem az, de akkor is jó. Adjak érte 30 000-t. Na ekkor elköszöntem tőle......

Koli 2009.11.02. 19:33:25

Én nem olyan régen a tapolcai piacon hamis HILTI gépekkel találkoztam.

2009.11.02. 20:45:43

Nem hiszem el... Apósom 76 éves, rendszeres termékbemutató-látogató és örök hiszékeny. Fél éve jött nekem azzal, hogy a sógorával közösbe' vettek egy Stihl-fűrészt 30-ért, igen jó bolt volt, mert 85-ről alkudták le egy vándor norvég árusnál... Éreztem én, hogy gyanús ügy ez, de még nem láttam a fűrészt. Amikor végre a kezembe került, a blogbéli csodát láttam viszont. Hihetetlen szerkezet. Annyira szar, hogy szerintem több munka volt ilyenre csinálni, mintha egy rendes fűrészt hoztak volna össze . Jómagam cserépkályhával fűtök, és ezügyből kifolyólag több tíz köbméter fát felvágtam már a saját - nem Stihl, de normális - fűrészemmel, így volt összehasonlítási alapom.
Tehát: a lánc egy ócskaság, a bringámé többet vágna. A láncvezető vékony, és még alapállapotban is leng, mint egy szerelmes hód farka párzás közben. A motor gyenge, egyszerűen képtelen a 45 centis lapon elvinni a láncot még puhafában is, folyton lefullad. A motor beállításai (ezen nem voltak, de egy ismerős szakember - némi röhögés után - beállította úgy-ahogy) elmásznak, hol lefullad, hol meg pörög, mint a ringlispil. A fék nem blokkolja a láncot, inkább csak szép finoman lelassítja, ha visszacsapna a fűrész, legyen ideje belevágni a használójába rendesen...
Próbáltam keményfában, puhafában, szárazban és nedvesben. Gond nélkül csak az olyan ágakat viszi, amiket alapból kisfejszével csapkod szét az ember. A Stihl felirat az első próbán lejött a láncvezetőről, röhej, de olcsó fekete matrica az egész. A motorolaj keverési aránya úgy van megadva, mintha a gép eredeti Stihl volna, holott a kínai occó gépeknek maximum akkor van esélyük a rövidke életre, ha kétszer annyi olaj kerül a benzinbe, mint egy jó gépnél.
Egyszóval az egész egy gondosan megkonstruált rakás kaka...
Két hónapig ettem magam, mire elhatároztam, hogy lelombozom az öreget, miszerint bizony ez a Stihl nem az a STIHL, de megelőzött: nem az zavarja, hogy szar az egész, boldogan nyeszeteli a csuklónyi ágacskákat, hanem kitalálta, hogy de jó dolog a markolatfűtés, tegyünk rá, és ennél a pontnál muszáj volt elárulnom az igazságot... (az eredeti MS440 dokumentációját letöltöttem számára, és abban opcionális lehetőségként szerepelt...)
Még szerencse, hogy nem szegtem kedvét... Most egy horvátországi örökös üdülési jogban gondolkodik, és kicsit sem zavarja, hogy az utóbbi tíz évben a faluhatárt (na jó, kertváros, de azér' csak falu az...) sem lépte át... :)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.11.02. 20:52:35

Obazz..Ekkora problémát:)) Menjetek fel a Vatera nevű aukciós oldalra és ott aztán van mindenféle kamu cucc dögivel.
Személy szerint ez a kedvencem: www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=155373743 A csávó régóta árulgat hamis Spydereket. Ez a dzseki 80000 alatt igen ritkán kapható meg. A kínai piacon 15K ért nyomják.

Megdobbent 2009.11.02. 21:14:31

@Sün‼: Najojo, de alkalmas aldimosoly faragasra is? Mert nekem arra kene, a fel erdomet adnam erte, meg persze egy kis melegszivu simiert a buksimra, hogy hallgatva totavere az ALDIban vasaroltam!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.03. 00:45:10

@Bárzongorista: Szerencsés vagy! Engem is megtaláltak a műhelyemben. Ajánlották. Nem értették, miért nem veszem meg.
Autóvillamossággal foglalkozom... lehet szomorú lenne a kedves üffél, ha ezzel szerelném az autóját. 8)

papugaja 2009.11.03. 09:01:52

A csupa narancsot mérnem Husquarna néven árusítja a hülyéje?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 10:23:08

@Judge: Komoly valószínűsége van, hogy a plázabutikos pl. a lembergi kínai piacon veszi, és ugyanazt kapod meg 15eFt-ért, mint 80eFt-ért. Kinek mitől áll fel.
@papugaja: Lehet, hogy valami régi (sőt régirégi)Fidesz-matricával még kapósabb lenne...

2009.11.03. 11:58:59

Én hónapok óta látom, hogy ilyeneket árulnak az óbudai piac környékén, egy bizonyos etnikumhoz tartozó egyének. Esetenként négyen-öten is, és ez csak a piac egyik oldala, gondolom a másik bejárat környékén is ennyien vannak.

bounty123 2009.11.03. 12:20:08

Nálunk egy szaki vett belőle, persze lealkudta kapásból 15-re vagy 12-re, és így is simán odaadták neki. Tudja, hogy hamisítvány, de ennyiért simán megéri szerinte, azóta is boldogan használja.

vauvauvau 2009.11.03. 12:32:10

Cigányok árulják. A lakótelepen is árulják? Meleg zokni, lopott csoki 100-ért, mellé egy láncfűrész?
Bozótvágó nincs? Azt vennék.

vauvauvau 2009.11.03. 12:37:19

A Jobbik izenete:

Ősmagyarok! Ne vegyetek motoros láncfűrész-hamisítványokat a cigányoktól. Maradjon csak rájuk, mert ezekkel úgyse tudják kivágni az erdőkben a fákat, mert beletörik a fűrész foga!

Postacíműnk: Bp. 1944 Szállas útja 44.

vauvauvau 2009.11.03. 12:41:31

Az Operaház előtt is árulták...

Leeroy of SMV Design 2009.11.03. 17:31:25

Láttam egy hírdetést képekkel, azon egy "STHIL" matricás példány szerepelt. És az eladója a marketingbullshit szövegben is Sthilként hívatkozott rá. Feltehetőleg a user ért a szerszámokhoz... ;)

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2009.11.03. 20:04:20

A következő akciós áruk jönnek hamarosan:
- eredeti Della laptop 24 000
- eredeti kétszimkártyás iFon teló 32 000
- Eredeti Semsung 156 cm kávaszélességű 34 cm képátlós LEDD TV 43 000
- ledes világítós svájcibicska mp3 lejátszóval 3 00

soroljam még?

Zahal 2009.11.05. 08:59:38

tanulság: utcán ne vegyél ilyesmit!

dorfield 2009.11.06. 11:16:33

mult heten Sarvaron, ket hete szombathelyen a kirakodovasaron is talakoztam, Stihl (esetenkent STHIL) füreszt arulo emberkekkel. Több verzio letezik, volt ahol a markajelzes csak egy öntapados matrica volt. Sajnos vevö is akadt...
De a "kedvencem" az volt, ahogy az arusok, vedöburkolat nelkül cipeltek a tömegben (bar nem tudom egyaltalan van e ele ennek a gagyi lancnak)

az ekezetek hianyaert bocsanat!

word 2009.11.23. 17:22:54

Nem lehet az, hogy ezeket a fűrészeket lopják a sthil valamelyik raktárából/gyárából/akárhonnan és utána adják el? Ki és hogyan tudna ilyen gépeket hamisítani? És miért? Hogy utána mondjuk 20 ezer ft-ért lepasszoljon az utcán Pl.: egy MS 460-ast? Azért mondom, mert sajnos a fatherom bedőlt egy ilyen vételnek. Megvette. Bár én nem értek hozzá, így egyenlőre annyit látok, hogy a gyári szám nincs az aljába beütve. Ugyanakkor működőképes. Kérdés csak az, hogy meddig.

agressor81 2010.01.06. 14:43:06

Nem azért de ezek a fürészek semmire sem jók van aki szerencsés ami abban jelentkezik hogy akár 1 mázsa fát is össze tud vele vágni mielött beadja a kulcsot akinek nincs pénze 1 beugro szintü fürészre gondolok itt husquarna stihl solo márkanevek félprofi gépeire és Tesco praktiker iesmiben probálkozik az ALKO márkájut keressen mert az viszonylag normálisan használhato és kitünik a hobbyk közül

deniel0529 2010.04.23. 18:42:55

Sziasztok!
Lehet itt sok ökörséget olvasni ezekről a gépekről,nekem személyes tapasztalatom:
Vettem egy ilyen gépet (DIREKT!!),ugyanis egy 15 E ft os gépről beszélünk,és ehez képest egy jó gépet kapunk,ellenben a tescos stb gépekkel aminek teljesítménye kb 2/3 ennek a hamisítványnak.3 LE-s 52ccm.A tescosak kb 2-2.2 LE sek.Újan vettem,normális bejáratás után,már túlvagyok a 10. tankon,ami nem kevés órányi munka.És csoda....gyönyörűen jár,a gyertya gyönyörű aranybarnára van kiégve,jó keverési arány mellett(1:25,szigorúan full synt!),és jó karbi beállítással nagyon sokáig jó gép marad.Vágtam már vele akácoszlopot is kb 20 éveset,szikrázott benne a lánc,és na tessék...azt a szar láncot még 1x sem kellett megreszelni.Ugyanúgy fog amióta megvettem.A vezetőlemez.....lelke a jó lánckenő...anélkül akármelyiket megölöd.
A légszűrő:2 darabból van ősszerakva(én összeragasztottam,csatlakozási helyére "O" gyűrű!!)így egy olyan képességű szűrőt kapunk,amilyet még nem is láttam....a legapróbb piszkot sem!! engedi át...hihetetlen amit megszűr.Ellenben a márkás gépek textil szűrőivel,amit ha nem olajozol és takarítassz minden használat után akkor a karbiban több lesz a por mint kint.Szóval egy ilyen szart kapsz 15 E ft ért,ugyanez márkásban kb 70-90 e ft.
De ha ökör módon használod azt is megölöd...ennyi az egész....
Ja és én nem egy pesti panelból szabadult ember vagyok,hanem értem a dolgom,tudom mit írtam le.És igen..egy karácsonyfát ki tudsz vele vágni...

Leeroy of SMV Design 2010.04.29. 19:14:01

Soroksáron szoktam látni rendszeresen még mindig ilyenekkel mászkáló és ezeket kínáló fazonokat, gyakorta úgy is, hogy visszatérve üres kézzel jönnek. Ilyenkor van az, hogy egy n+1-ik madár ismét beszopta. :)

kubu 2012.02.01. 20:50:08

már csak azt kellene tudni pontosan milyen típusú lánc fűrészről lett koppintva kb 15-20 éves lehet az eredeti licensz amit újra piacra dob a kínai csak sokkal gyengébb minőségbe, meg a műanyag burkolaton változtatnak jobb megjelenés véget.

sergő 2012.03.06. 10:51:13

sziasztok! a láncfűrészhez hozzászólva én megosztanám veletek a véleményem erről az utánzatról. én vettem egyet a vásárból,romáktól és szerintem nem rossz. igaz, hogy több olaj kell a benzinhez keverni,de bika erős,a lánc rajta tényleg nem valami éles,de meg lehet élezni én a jászapáti vásárba vettem 12 ezer forintért .könnyen indul!én ajánlom mindenkinek, szerintem jó. és a fába nem áll le.

heati 2013.04.14. 16:14:38

Én egy laptop újratelepítéséért kaptam. Régebben volt egy ALKO-m, de az már régen tönkrement, alkatrész nuku, igazából nem is sokat használtam, és akkor is előírás szerint. Ezzel az újjal vágtam kuglira ősszel 8 köbméter vegyes ölfát, egész jól bírta. Sajna a fa nem lett elég, újra elő kellett vennem a fűrészt a márciusi tél miatt. Könnyen indult, kb 1 köbmétert vágtam fel, talán elég lesz már. A lényeg, hogy kiválóan teljesített a fűrész. Eddig.

virtigli kutató 2013.09.16. 23:35:09

Hű de sokan értenek a fűrészekhez... :) Apám vett nekem egyet, mert "tanulni jó lesz", neki persze STIHL 028-asa van, annak nincs párja, tessék elhinni, a fűrész a STIHL, más nem nagyon.

Már a nagyon hosszú láncvezető árulkodik, hogy túl van tervezve ez az egész a motorhoz képest. Itt felénk OREGON láncvezetőre szokás cserélni, meg OREGON láncra, nagyjából beállítani (úgysem tartja meg a beállítást 10 perc üzemnél tovább), aztán vagy szerencsés vagy és kibír 1-2 évet, vagy nem és széthullik. Itt a környéken mindkettőt láttam már.

Reactor 2016.05.17. 00:53:41

@Andie: A chainsaw! Find some meat!!!
Zwimm, zwimm, zwiiiiiIIIIIIIII...

Egyáltalán, ki a tök hordozgat magával annyit HÉV-en vagy villamoson, hogy csak úgy zsebbű' megvegyen egy motorfűrészt, még ha töredékárú gagyi is. Manapság, mikor mindent bankszámlára kapnak, és ha mégis nagyobb összeg van az embernél, annak többnyire oka van.
Ahogy írták már korábban, nem biztos hogy kínai szargagyi hamisítványt kapsz, az sokkal valószínűbb, hogy egy nagyobb lopásból származik a cucc, és eddig "altatták" a szajrét (akár egészben, akár részenként csórták ki a gyárból, most nem ez a lényeg). Ez lehet a magyarázat arra amit többen írtak, hogy bénácska ugyan, de bírja a melót.

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.17. 01:41:02

@Reactor: "ki a tök hordozgat magával annyit"

Mindig van elég pénz nálam, plusz pánik esetére egy húszezres a személyim mellett.

"nem biztos hogy kínai szargagyi hamisítványt"

Pedig igen.

Pár éve egy fényképezőgépet próbáltak rámsózni a gérobi előtt. Hát az a selejtes fröccsöntött szar, ami a dobozban volt!

Aztán a Praktiker parkolójában egy HITIL (!) vésőgépet. Azt meg se szemléltem.

Aztán a Nagyvásárcsarnok mellett ájfónt harmincezerért. Azt megnéztem kiváncsiságból. Amennyire én az ájfónhoz értek az tényleg ájfónnak nézett ki. Fehér, alam logóval, szép dobozban, stb. Aztán olvastam, hogy sima android, még valamennyire majmolni is igyekszik az iOS-t.

Vegyél eredeti hulladékot inkább közvetlenül a kínaiaktól!
süti beállítások módosítása