Tékozló Homár

Re: Nem jött be a Fix It Pro egyedülálló formulája

2009.11.06. 12:41 | ge | komment

Judit ajándékba vett WS Teleshop-os Fix It Pro készlete nem éppen úgy működött, mint ahogy az elvárta volna tőle, ezért megpróbálta visszakapni a pénzét, de hiába. Aztán a forgalmazónak írt panaszos levélét posztoltuk és tessék, "üzeltpolitikai megfontolásból" inkább visszavették a használhatatlannak minősített karcmentesítő izét.

Kedves Homár!

Lehet, hogy nem lehetek sikeres ember, mert a ws teleshopnál vásároltam - bár a sikeresség szerintem nem ezen múlik -  viszont célt ért a levelem, ugyanis visszafizették a vételárat.

Levelükből idézek:
"Tekintettel az ügy elhúzódására, arra a megállapításra jutottunk, üzletpolitikai megfontolásból, (ez nagyon tetszett :D:D:D:D) hogy pénz visszafizetési igényét helyben hagyjuk, az eredeti számla ellenében"

Köszönöm, hogy közreadtátok a levelem.

Üdv:
Judit

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selymesszőrű tejbegríz 2009.11.06. 12:43:02

Még sosem hallottam a tévésop és az üzletpolitikai megfontolás szószerkezetet ilyen formában.

Taurusz 2009.11.06. 12:44:28

@selymesszőrű tejbegríz:
Pedig egyszerű "üzletpolitikai megfontolás" = túl sok ember tud róla, hogy szart sem ér.

Trójai 2009.11.06. 12:49:29

Ne vegyetek szart.
Üzletpolitikai megfontolásból.

A telesop szart árul.
Szintén üzletpolitikai megfontolásból.

Nagyvakond 2009.11.06. 12:53:50

Ha az idézőjeles rész - a zárójelben lévő tagmondatot leszámítva - szó szerinti bemásolás (Copy/Paste), akkor mi a jó fityfenének szórták tele azt az összetett mondatot vesszőkkel?

pl.:
[Karcsika anyukájával, délután négy óra, harmincötkor, bement fürgén a hipermarketbe, pénztárnál fizetés előtt a kiflikből, jól bezabálni.]

Ez kérem hülllyeség!

Amúgy meg persze "nem írhatja", hogy elnézést kérünk, és tisztességből visszafizetjük termékünk vételárát.

Nagyvakond 2009.11.06. 12:57:17

@Nagyvakond:
Noch dazu:

1.) "helybenhagy"
2.) "pénzvisszafizetési"

Kyle Broflovski (törölt) 2009.11.06. 12:59:19

"bár a sikeresség szerintem nem ezen múlik"

de aranyos,....

É2I 2009.11.06. 13:00:20

"üzletpolitikai megfontolásból"

Azaz, hogy el tudják adni majd egy másik baleknak.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.06. 13:04:39

Szerintem az eredeti számlát rég bekérték, ezért most szépen kiállhatnak a nyilvánosság elé, hogy "ha és amennyiben a fent nevezett ügyfél üzletpolitikai megfontolás fennforgása után eredeti számláját visszaszármaztatja, akkor a vételár visszautalásáról üzletpolitikai megfontolás fennforgása végeztével intézkedést kezdeményezünk. Amennyiben a számla már nincs, akkor üzletpolitikai megfontolásból az ügyfél megszopta."

reményhal... 2009.11.06. 13:17:29

"helyben hagyni" nem mást jelent?

helianthus 2009.11.06. 13:25:14

Hát pedig szerintem a sikeresség egyik mérvadója a Ws teleshopból történő vásárlás. A skála az alábbiak szerint alakul
SIKERES-még sosem vásárolt tőlük, sőt azt se tudja mit hablatyolsz.
KEVÉSBÉ SIKERES-egszer vásárolt és sikerült visszakapni a pénzét.
KISSÉ SIKERES-egyszer vásárolt és nem kapta vissza a pénzét.
NEM SIKERES-többször vásárolt, hol visszakapja, hol nem.
TOTÁLIS CSŐD-rendszeres vásárló és még büszke is rá, hogy már három szoba tele van használhatatlan értéktelen sz@rokkal (elmeorvosi vizsgálat ajánlott).
A kedves posztoló elhelyezheti magát a skálán.
:D:D:

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.06. 13:49:42

@helianthus: sikeres ember azt sem tudja, hogy mi az a homár. Illetve csak a tányérján látja - átlag 3 hetente.

Nomante 2.0 2009.11.06. 14:25:01

engem igazából csak az érdekelne, volt e sex később vagy nem.

WS teleshop meg szarjon 1 talicska aprómajmot [azért aprómajmot mert abból több fér fel a talicskára]

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.11.06. 15:12:21

Nomante 2.0 2009.11.06. 14:25:01
sünből még több fér rá! :DDD ez FONTOS!!!

pizsama 2009.11.06. 17:34:28

Homárpower! Előbb-utóbb mindenki rájön, hogy a negatív reklám nagyobb veszteség, mint elismerni az ügyfél igazát!

Manci néni, a szomszéd 2009.11.06. 17:59:31

Van egy ilyen mondás: "A jó bornak nem kell cégér!"

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.11.06. 23:47:06

@helianthus: Ezt akartam írni, de megelőztél... Tudom, hogy sok órával, de én csak most olvastam a posztot.
Egyébként az igazság mellett még a poén is jó:))

Kenderice 2009.11.07. 00:47:56

Csak aszt nem értem, hogy minek kellett ehhez nyivánosság. Érdekes módon több reklamáció is megoldódik ha nagyobb nyilvánosságot kap. Vajh' miért? Féltik a seggüket, de ha nem kap visszhangot az eset, le se szarják.

Clearvoyance 2009.11.07. 15:29:39

@Kenderice:
Nem feltétlenül kell a nagyobb nyílvánosság. Nekem minden reklamációs levélben szerepel a tékozló homár blog szókombináció és ez elég.
Az ügy elrendeződik anélkül, hogy posztot kellene írnom belőle.
:)
Persze mint salátánál azért előtte hagyom összeérni.

DaM 2009.11.10. 09:25:14

Szerintem meg a csaj nem használta megfelelően a Fixiprót. Ha írják, hogy napfény kell hozzá, akkor olyan elven működhet, mint a szélvédőjavítók trutyija. Márpedig azt is iszonyatosandurván nehéz napfény nélkül megcsinálni. Az UV lámpa sem ugyanaz! Tehát azt fogom csinálni, hogy tavasszal veszek fixiprót és jól kitesztelem. 2010 elsőú félévében még találkozunk ezzel a témával és az igassággal ish! Weeheheehee.

GZolee 2009.11.17. 10:13:13

Semmi gond a termékkel de nem arra való hogy a fémig lévő karcokat eltüntesse, csak a lakk sérüléseket képes javítani. Sőt a javítások után egy jobb polír anyaggal átkenve nagyon korrekt eredmény lesz.

Illetve egy gond van vele kevés van benne 2,5 autó után kifogyott.
süti beállítások módosítása