Tékozló Homár

Bünteti a lassú futókat a Nike

2009.11.10. 17:18 | jackyll | 119 komment

Istvánék belefutottak egy apróbb promóciós buktába. Az este hatig meghirdetett margitszigeti hagyományőrző Nike-cipőtesztnek 1 órakor vége szakadt.

A feleségem részben Winklerék futóblogja kapcsán újra kedvet kapott a futáshoz. Mivel a kezdeti lelkesedése nem szűnt, úgy gondoltuk, hogy beruházunk egy új futócipőre és a vásárlás előtt kihasználnánk a futocenter.hu-n meghirdetett Nike cipőtesztet. A teszt sajnos fordítva sült el, a Nike tesztelt minket, hogy 13 órára befutunk-e a megadott 18 órás zárási időpont helyett. 15:30-as megjelenésünkkel lassúnak találtattunk, ezért valószínűleg úgy döntöttek, hogy ne rontsuk a márkáról kialakult képet a vánszorgásunkkal. Talán szóra se lenne érdemes a dolog annyira általános ez a hozzáállás mostanában, ha ők nem lennének még nálunk is lassabbak, hiszen az október 31-én elküldött panaszos levelünkre a mai napig sem voltak képesek válaszolni.

Az eredeti levél:

Az interneten is meghirdetett Nike cipőtesztre a mai napot választottam ki, hogy fiammal együtt elmenjünk a Margitszigetre, kiválasztani a számunkra legmegfelelőbb futócipőt. Mivel nagy fiam mellett két kis babám van (ikrek), ezért igen nehezen tudtam megoldani, hogy elmenjünk, így elég régóta készülünk erre a tesztre. Az interneten a mai napra meghirdetett időpont 14-18 óráig volt a Margitszigeten. Vidékről 15.30 perckor érkeztünk meg az Atlétikai Centrumba, ahol a recepción sajnálattal közölték velünk, hogy 13 órakor vége volt a tesztnek. Rendkívül csalódott vagyok, mert nem gondoltam volna, hogy az érdeklődőket ennyire semmibe veszik. A Nike márkát egy olyan világcégnek gondoltam, aki ezt nem engedheti meg magának, hogy ilyen előforduljon!

Tisztelettel,

Gabriella

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akikaztmondjákni 2009.11.10. 17:24:50

Ezért kell 3 csíkos futó cipőt venni!:)Azok a legjobbak.Kipróbálás nélkül is tuti biznisz.
Vagy az ALDIt már ne is emlitsem.

Nomante 2.0 2009.11.10. 17:41:45

cipőt csakis őstermelőtől!

XCat 2009.11.10. 17:47:10

Hogy is szokták mondani? Irigylem a csaj gondjait.

A nike amúgy egy borzalmas cég. Tényleg. Az ellenségeimnek szoktam kívánni. :D

XCat 2009.11.10. 17:50:02

A poszt meg szerintem reklám. A winkleré, meg a nike futósizéé.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.10. 17:53:59

Sose ertettem mire jo ez a nagy rohanas. Dorongoljatok inkabb...

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.11.10. 18:00:47

Mongol rabszolgák varrták ötven forintért. Ettől világcég?

XCat 2009.11.10. 18:03:37

@EgyRosszfejWSETadvanceD: Nem, más dolgoktól világcég. Mondjuk nekem az újabb dolgaik, amik nem cipők, egyszerűen nem tetszenek.

Eric_Cartman 2009.11.10. 18:26:40

Innen vidékről leutazni Denverbe. Cipőtesztre... Valahogy nekem ez még nem jutott eszembe.
Nem is értem.

XCat 2009.11.10. 18:33:14

Szóval ez szar.
Mikor lesz új poszt?

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 18:42:58

hát igen ez tipikus. kicsi volt az érdeklődés és szépen hazaküldtek mindenkit 1 óra után mondván, hogy akkor nem buknak annyit a egész baromságon. tényleg tipikus hozzáállás. a nikeban sokadszor csalódtam.

Eric_Cartman 2009.11.10. 18:43:08

Most odacsaptunk az imperialistáknak. Hát mit mondjak, most nem lennék a helyükben !

XCat 2009.11.10. 18:46:29

Képzeljétek el, bementem egy úgynevezett chatre. Hát hogy ott mik vannak..

gyilkoshód 2009.11.10. 18:55:46

Dráma, hogy mi megy ebben az országban...
szehehehe

XCat 2009.11.10. 19:25:38

hülyehülyehülye
hülyehülyehülye
hülyehülyehülye
hülyehülyehülye
hülyehülyehülye
stb.

Másikposztotmáááááááááááááááááááááááááááááááááááár.

Manci néni, a szomszéd 2009.11.10. 19:27:22

Kí-na-i!

Én 1600 ft-ért vettem a cipőmet másfél éve a kínaitól és a mai napig kutya baja nincs! És kényelmes, nem kell vigyázni rá, mert ha szét is megy akkor is megért ennyi pénzt!

Egy ilyen nike és tsai cipő árából 20-30 évig van cipőm!

XCat 2009.11.10. 19:34:06

@Manci néni, a szomszéd: de ő nikeot akar, mert ő megérdemli.
Nem is ezzel van a baj, hanem hogy hülye.
Én meg allergiás vagyok a hülye nőkre, pláne ha mindenütt hangsúlyozzák, hogy őnekik kölykük is van már.

Gondolom legalább 19 éves. Alatt ciki lenne, felette meg több esze kéne hogy legyen.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.11.10. 19:45:34

A nike szar, vegyél adidast!
Most jól megtanultad! Nesze,nesze!

É2I 2009.11.10. 19:47:37

A cipő tesztelés az amikor felveszed a boltban és ezerrel kirohansz, otthagyva a szellőzőfémet kiköpött másik csukát?
És ha nem, van lúzer aki visszaviszi a picellőt és van is rá másik lúzer, aki azt meg is veszi használtan új áron?

Mennyi kérdés, oszt' mindegyik világrengető...

XCat 2009.11.10. 19:59:03

@É2I: Anno skála áruházakban elég rendszeres volt, hogy alkalmazottak felvettek egy-egy drágább rongyot, aztán visszaakasztották szépen a vállfára, és eladták újként.

Nem tartom kizártnak, hogy nikenál is van ilyen, mondjuk a cipő talpán látszik, ha az utcára mentek vele.

É2I 2009.11.10. 20:08:00

@CatMother:
Én vagyok a skálakópé, a lóphasz meg a vásárlóké!!!!
;D

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.11.10. 20:16:56

Én egyszer láttam az Ósan áruházban a polcon a vadiúj cipők között egy ugyanolyan, csak kevésbé vadiúj darabot, kicsit szakadt volt, benne lábujjlenyomatok...Elég bután nézhettem...

gelsystem 2009.11.10. 20:17:44

és hun a bánatban lehet majd megvenni a tesztpéldányokat?????
.
gondolom, a posztoló sem bérből-fizetésből él, hogy ráér du. 1-kor cipőttesztelni
LEGKÖZELEBB FELKELSZ KORÁBBAN AZ ELŐZŐNAPI BULI UTÁN, ARANYOM!!!!

Eric_Cartman 2009.11.10. 20:36:38

Ma csak ilyen kemény sztorik vannak. A csimoták is gondolom pityeregtek, hogy nem tesztelhették a cipőket. Csak ismételni tudom magam. Ez nagyon durva, pöcsök. Nagyon nagyon durva.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.10. 20:56:32

Cipőteszt? Az meg ugyan mé'? Ha nem jó, az nem 4 km után derül ki, hanem 40 után. Tegnap láttam az előttem kocogón egy aldias cipőt. Neki speciel fizettek érte, hogy felvegye.

Manci néni, a szomszéd 2009.11.10. 21:46:28

@CatMother: kínaitól is lehet nike felirattal cipőt venni csak jóval ócsóbb!

fiatka 2009.11.10. 22:02:12

@Manci néni, a szomszéd:
Kedves Manci néni!

Az lehet,hogy 20 , 30 évig lenne cipője abból az árból...ha viszont rendszeresen fut,vagy sokat áll, sétál egész nap és kínai a cipője,akkor lába viszont már nem lesz, így cipőre már nem is kell költeni!!

fiatka 2009.11.10. 22:05:24

@CatMother:
Akkor nyomok én is egy kis reklámot:
ADIDAS,ADIDAS,ADIDAS és ha még nem mondtam volna, akkor ADIDAS :-))

Bár már semmi közöm hozzájuk,a futócipőik qurva jók. Másban ki sem bírtam volna a napi 12 órás állást.

englandboy 2009.11.10. 22:07:08

segítsetek

ha jol
értem anyuka elment a nagyfiával meg a kis ikrekkel vidékröl budapestre futocipöt tesztelni?????????

XCat 2009.11.10. 22:18:17

@fiatka: jól teszed.
12 órát kibírsz benne? Akkor veszek én is.

romesz 2009.11.10. 22:49:11

Sem a NIKE sem az ADIDAS nem jo.
Mikor azokat hordtam egy idoutan mindig megfajdult a labam.
Kb 20 eve csak New Balancot veszek es azota semmi gond nincs. Jelenleg is van 4 par belole.

XCat 2009.11.10. 23:08:29

@romesz: No, megkavarjátok itt az ártatlan fogyasztót...

romesz 2009.11.10. 23:13:30

@CatMother: nincs itt kavaras.
Ez a sajat tapasztalatom ezekrol a cipokrol. Kulonben mindenki azt hord amit megtud venni, vagy amit szeret.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.10. 23:16:27

Saucony vagy Asics. Nekem 15 pár van belőle már 42 éve és napi egy hetet állok. :)

romesz 2009.11.10. 23:32:10

@Dariengo: az nem rossz, orulok hogy neked ezek a cipok jok.

Nomante 2.0 2009.11.10. 23:39:47

éjféli posztot a népnek!

Nomante 2.0 2009.11.10. 23:41:49

lesz-e éjféli poszt?

Biyb 2009.11.10. 23:50:55

Nekem kb. 7 éve meg van a Nike futó cipőm, már akorri árakon szép áron vettem. A mai napig használom. Jó márka a Nike.

Gondolkodom, hogy új cipőt vegyek. Majd körbe is nézek és szerintem a Nike mellett fogok dönteni.

Teszt futás? Mi ez? Testnevelés óra? Jaj ne legyünk már ennyire naivak, hogy egy cég X órán keresztül fent tartja, hogy minden jelentkezőnek biztosít erre lehetőséget....
Biztos vagyok benne, hogy a promocióban szerepelt az a kis *...

Olvasni!!!!!:-) Ja aki nem szeret, az így jár....

Postolót lehet már?

Biyb 2009.11.10. 23:56:44

@Manci néni, a szomszéd: Drágám, tessék csak azt venni.

Csak az icci, picci kínaítól és utána tessen írni a homarraaaa, hogy nem jóóóóó....

Nomante 2.0 2009.11.11. 00:02:36

@romesz: éjféli poszt mindig jó.

XCat 2009.11.11. 00:03:49

Gyertek át a kottásokhoz, fogtam egy palimadarat ;)

Biyb 2009.11.11. 00:10:45

@CatMother: Ja akik a blogokban zséért írnak.:-)

XCat 2009.11.11. 00:12:47

@Biyb: Olyan van? :o Ez érdekel, mesélj.

Biyb 2009.11.11. 00:28:31

Magadra ismertél?
Egy ráutaló mondatból ezt ki lehetett szúrni, és nem az első ilyen mondat.

Igen vannak ilyenek egyének, mert a mai világban pénzért mindent meg lehet kapni.

romesz 2009.11.11. 00:28:38

nem regen vettem egy MBT-t de nem tudom megszokni, idonkent felveszem, hogy talan most. Aztan mikor leveszem akkor jol elrakom, nehogy eszembe jusson legkozelebb :P

Biyb 2009.11.11. 00:32:03

@CatMother: Tudod, aki nem tud pókerezni az ne menjen Casinóba.

XCat 2009.11.11. 00:34:37

@Biyb: Tudod, amikor pár órig nem írsz hülyeséget, már majdnem azt hiszem, hogy ez így is marad.
:)

Biyb 2009.11.11. 00:38:30

@CatMother: "á" tudod a Casinoban nem lankad a figyelem:-)

XCat 2009.11.11. 00:40:36

@CatMother: Értem. Szakorvossal beszéltél már erről?

Biyb 2009.11.11. 00:42:27

@CatMother: :-)))))))))))))))))))))))))))))

XCat 2009.11.11. 00:42:59

@Biyb: Értem. Szakorvossal beszéltél már erről? (az előző is neked ment, csak fáradok:D)

Biyb 2009.11.11. 00:44:14

@CatMother: Meg volt az előző commentem

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.11.11. 00:44:21

@Manci néni, a szomszéd:

Én 2 hónapig futok olcsó kínais cipőben, 2-3 évet meg 10 ezer Ft-os, márkás, kifutó modell futócipőben. Akkor melyik éri meg jobban? Mostani Nike futócipőm 40 euró volt és 3 éve heti 3-4-szer futok benne, aszfalton és terepen is, mostanában kezd olyan állapotba kerülni, hogy majd talán januárban lecserélem. Pedig a Nike messze nem a legjobb márka a téren.

Utcai cipőből, ruhából valóban nem érdemes márkást venni, de sportolásra néha a drágább az olcsóbb.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.11.11. 00:46:31

Az meg megint más, mikor valaki 40 ezret ad ki egy sportcipőért, mert új modell. Közben a kifutó modell lehet hogy 10 ezer alatt van.

XCat 2009.11.11. 00:46:43

@Biyb: Utállak.
Ha így folytatod, hozzád megyek feleségül.

Biyb 2009.11.11. 00:53:28

@CatMother: :-) Tudod, az utálat néha szeretté csak át!:-)
Gondolkozzom még a kijelentéseden.

Biyb 2009.11.11. 00:56:27

csak helyett megy

Biyb 2009.11.11. 00:58:05

@CatMother: halál fejes gyűrű jó lesz?:-)

Megdobbent 2009.11.11. 00:59:05

A posztoloval semmi baj nincs, a nike-al annal tobb. Vagy a szervezoikkel. Vagy az orszaggal. Vagy?

XCat 2009.11.11. 01:07:32

@Megdobbent: ez a szafaládéemberke tök jó az avatárodnál.

Biyb 2009.11.11. 01:25:05

@CatMother: De a Tigris sincs kizárva:-)

XCat 2009.11.11. 01:26:56

@Biyb: jó hogy nem Nyulas, meg Micimackós, b+ :D

Biyb 2009.11.11. 01:29:13

:-) Tiszta Disnayland:-)

XCat 2009.11.11. 01:33:10

@Biyb: Még nem is meséltél magadról. Vannak-e belső értékeid? Pl. mennyi a havi nettód? :D

Biyb 2009.11.11. 01:59:50

@CatMother: Semmi közöd hozzá!!!!!
Jajjjh Ééééédes Neeee issss akarddd tudniiii:-)

XCat 2009.11.11. 02:06:15

@Biyb: Na szép. Alapozzon rád akkor a Kőműves Kelemen:D

Biyb 2009.11.11. 02:15:13

@CatMother: Semmi féleképpen nem Kőmúves Kelemen!

Ferenc József vagy Sissi?

Mérőmókus 2009.11.11. 07:39:12

Kedves tudatos vásárlók, még jó, hogy mindig ilyen kibe*szottul toleránsak vagytok kevésbé szimpatikus embertársaitokkal, különben még azt hinném, hogy
a)aki családanya létére mozogni akar, az hülye picsa
b)aki családanya létére részt szeretne venni egy termékteszttel egybekötött programmal, annak bizony a jó édes anyját
-> és ha még utazni is hajlandó ezért, akkor bizony már tényleg egy genetikai selejt, az emberiség mocska és az összes homár posztoló szégyene.

Mérőmókus 2009.11.11. 07:42:32

Azt meg kihagytam, hogy szerintem akkor már inkább Reebok.

Mylady 2009.11.11. 07:51:20

Fikázóknak:
cipőteszt rendszeresen van, olyan célokkal, hogy ne vegyél kurvadrágán olyan cipőt, ami nem passzol a lábadhoz, de jó cipőd legyen, ne valami kínai szar
(a jó cipő a futás egyetlen igazán fontos kelléke)

én pont az adidast cseréltem nike-ra, ég és föld (számomra)
az adidas semmivel sem olcsóbb
és mint fentebb írta valaki, kifutó modelleket, illetve leárazáson jobbakat is simán lehet venni 10-15ezerért
aki mégis a gagyi kínait veszi sportolni, az majd nézze meg magát meg az izületeit 10 év múlva

kíváncsi lennék, aki a fikázza a futókat, meg úgy általában a sportolókat, az tesz egyáltalán valamit az egészségéért, vagy csak ül a hatalmasra növesztett seggével/sörhasával és a monitor mögül pampog?

a poszternek: én azért gyerekkel, vidékről, szűkös szabadidővel előzetesen érdeklődtem volna telefonon, hogy biztos ott lesznek-e délután...

RexpecT 2009.11.11. 08:29:24

@gelsystem:
Kit érdekel miből él?
Itt nem erről van szó,hanem arról hogy nem voltak korrektek.Idióta.

sztibi25. 2009.11.11. 08:42:06

@Mylady: Teljesen igazad van!
Amúgy meg nem értem, hogy ha valakinek semmi köze a futáshoz, akkor minek szidja orrba-szájba primitív stílusban azokat, akik tennének valamit az egészségükért.

A cipő és ruha témához meg annyit, hogy talán nem véletlenül fejlesztenek ki a gyártók mindenféle speciális anyagot, lábtípushoz illő cipőt. Szerintem nem csak a saját passziójuk. Talán van valami hasznuk, és ezért nem kínaiakban futnak a futóversenyeken sem. De ez körülbelül olyan szintű -és értelmű- vita, mintha valaki azt bizonygatná, polskival is ugyanolyan gyorsan lehet autózni, mint egy mercivel. Gurul-gurul mindkettő, de azért megvannak a különbségek. (szerintem)

sztibi25. 2009.11.11. 08:43:49

@Manci néni, a szomszéd: Ja, és a kínai cipődben csak ülni szoktál, vagy használod is? Mert ha csak a gép előtt kommentelsz, akkor tényleg nem kell drágább csuka.

almee 2009.11.11. 09:19:15

Én Nike-ban futok amióta futok. A maratont is abban futottam és az az igazság, hogy nagyon jó cipő. Sajnso a kínai szarok tönkretewszik a lábat, aból azért kihagyták a "kutatásfejlesztés" részt és amikor az izületekről va szó, igenis fontos.

Egyébként nem hülyeség kipróbálni a cipőt mielőtt megveszed, mert attól függően, hogy milyen az alkatod, hol és milyen távokat futsz igenis más-más cipő jó. Én nagyon sajnálom azokat, akik focicipőben vagy aerobic cipőkben nyargalnak a szigeten, megéri a befektetést egy jó cipő, legyen az pipás vagy más.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.11.11. 09:53:18

@sztibi25.:
"A cipő és ruha témához meg annyit, hogy talán nem véletlenül fejlesztenek ki a gyártók mindenféle speciális anyagot, lábtípushoz illő cipőt. Szerintem nem csak a saját passziójuk."

Azért ez nem minden esetben igaz, az esetek többségében ezeket csak parasztvakításnak csinálják, 10 éve is ugyanolyan jók voltak a márkás cipők, szóval ilyen szintű fejlődés nincsen.

A kényelem meg nem azon múlik hogy márkás, vagy kínai utánzat, mindkettőből találkoztam már kényelmetlennel, én inkább a tartósságban látom a lényegi különbséget. Szóval nekem olyan is volt, hogy olcsó vackot vettem meg, mert gyorsan kellett, és egy ilyen volt ami illett a lábamra, ugyanott a márkás cipők nem. Nyilván tudtam, hogy nem jó üzletet csináltam, pár hónap múlva már vághattam is ki, de addig jó volt.

akikaztmondjákni 2009.11.11. 09:54:32

@fiatka: :):)Jajaja:)Mondjuk az olcsobb futókból,tudod,amik ilyen 11-15ért mentek,elég sokat küldtünk a cipöexpresszhez:S
De ha csak azt nézzük,h Dassler bácsi volt az elsö,aki kitalálta:)A többi csak koppintás:)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.11.11. 09:55:08

A cipőteszt meg alapvetően nem baromság, boltban meg tudom állapítani, hogy a cipő mikor felveszem kényelmes-e, de nem tudom megállapítani, hogy 500 méter futás után is jó-e.

Persze azért már sokadik cipő után az ember feltételezheti 1-1 cipőről, hogy futás közben is kényelmes lesz, tapasztaltabbak azt is, hogy 30 km után is az lesz.

akikaztmondjákni 2009.11.11. 09:56:12

"Adolf Dassler meggyőződéses náci volt; az NSDAP-ba 1933 májusában lépett be"
Mondjuk ez durva:O
(ezt szabad írni?:)

akikaztmondjákni 2009.11.11. 09:59:05

@Eric_Cartman: Hát Cartman,amit tegnap műveltetek...Öklendeztétek ki a sz@@t.Pfuj!Martha Stewartrol nem is beszélve:S Remélem a cicamicával azért nem csináltad ezt:)

sztibi25. 2009.11.11. 10:03:14

@Zabalint: Szerintem abszolút nem parasztvakítás, az viszont benne van a pakliban, hogy sokan nem tudják kihasználni a "bennük rejlő lehetőséget". Ezalatt azt értem, hogy ha valakinek már egy adott táv lefutása is gondot okoz, vagy egy jóleső tempóban fogja lefutni (tehát nem teljesítményorientált versenyző), az nem fog észrevenni semmit pl. egy pihekönnyű versenycipő előnyeiből. Maximum annyit, hogy megfájdul benne a térde. Az biztos, hogy 20 éve is voltak jó cipők, de nem véletlenül vannak ma már olyan edző vagy versenycipők, aminek a súlya nem nagyobb egy szöges cipőénél (vagy alig). Azon persze lehet vitatkozni, hogy kinek érdemes megvenni, de azért nem levegőbe durrantgatás ez a fejlesztősdi.
Nekem épp elég bizonyíték, hogy a megfelelő (pipás márkájú) technikai dzsekimben és pólómban el tudok menni zuhogó esőben futni úgy, hogy nem fülledek be, és nem is ázok át. Természetesen hasonló a többi nagyobb cég ruhája is. Ez az, amit szerintem az egyszerű 1000 forintos ruha nem tud.

A kényelemben meg igazad van, nem márkafüggő (és nem is árfüggő, max az olcsóbb cipő egészségtelen). Épp ezért hülyeség egy márkáról kijelenteni, hogy szar, vagy jó. Kinek mi felel meg.

akikaztmondjákni 2009.11.11. 10:06:47

@CatMother: Óhohó!:D Ilyen volt már nekem:)ÉÉéééédes,hozta vissza a cipöt,h nem jo a gyereknek,cseréljem ki nagyobbra.Nézem a talpát,pici kavicsok benne,látszott,h enyhén dzsuvás a talpa.Mondom ezt már nem tudom,voltak benne utcán.De,h nem.Mutatom a cipöt hogy néz ki.Aszongya,na jo a kapuig ment ki a gyerek és ott érezte,h nyom.Ehehe:D:D:D Mondom erre a szobában is rájöhetett volna,mindig elmondtuk,h cipő haza visz,otthon fél orát mászkál benne=kiderül tényleg tuti e.
És még ő volt felháborodva,h nem cserélem ki!Az egy dolog,h hülyének akar nézni,de mégis mit gondolt??Kirakom a falra a dzsuvás cipőt,eladom másnak??Jééééézusom.

akikaztmondjákni 2009.11.11. 10:13:00

@Dariengo: Aldias???Az milyen?:)Szemét Aldi,már cipömárkát is lopnak...

facsipesz 2009.11.11. 11:40:21

Aki Nike futócipőt vesz vagy akar venni, az aztán tutira nem sikeres ember!
A Nike tudvalevőleg nem gyárt futócipőket, csak rájuk mondja.

ASICS, barátom, mást se. Ugyanannyiba kerül, mint a szutyok hype Nike, csak abban lehet futni is, plusz a térded meg a bokád is túléli...

sztibi25. 2009.11.11. 12:00:21

@facsipesz: Facsipesz, neked inkább fapapucs kell a futáshoz. Ilyen hülyeségekkel ne égesd magad te szaki. Csak nem közeli kapcsolatban állsz a gyártóval, hogy ilyen bizalmas infókat tudsz? Én heti 70-90km-ert futok Nike-ban, és még élek. Sőt a futás se megy szarul. Ezek szerint nem vagyok sikeres. Elgondolkodok rajta. Úgy látszik a cipő teszi az embert...

sztibi25. 2009.11.11. 12:09:53

Egyébként nem szoktam ilyen helyeken kommentelni, de most az agyam eldobom ennyi hülyeségtől. Azok akik bármelyik nagy sportszergyártót fikázzák, mondják már meg nekem, miért sikeresk mégis? A Nike miért támogatja a világ legjobb futóit? Világméretű összeesküvés? Vagy nem is. Tudom már. Tovább folytatva az itt látott logikát. Ők igazából kínai és magyar fröccsöntött talpú tornacipőben futnak, csak rávarrták a piát vagy a három csíkot.

almee 2009.11.11. 13:09:46

@facsipesz:
Ez baromság. Az Asics jó márka kétségkívül.
De a Nike sem gagyi. Ha ismeri valaki a márka eredetét, történetét, akkor pontosan tudja, hogy éppen egy futóedző indította el, aki cipőket próbált kisérletezgetni, tökéletesíteni. Ha Facsipesz valaha is futott volna Nike-ban, nem mondana ilyet. Én is abban futok és jó cipő nagyon is.
Lehet szeretni egyik vagy másik nagy futócipő márkát, de badarságokat ne írjunk le lszi.
Aki meg azt gondolja, hogy a kínai cipőben is ugyanolyan jó, az még nem futott 2 kilométert, vagy nem próbált rendesen futócipőt.
Ez olyan, hogy hogy lehet camping bicajjal is tour de francera menni, csak nem biztos, hogy oda való

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.11.11. 13:47:33

Századik!!!

@CatMother 2009.11.10. 18:03:37
@EgyRosszfejWSETadvanceD: Nem, más dolgoktól világcég. Mondjuk nekem az újabb dolgaik, amik nem cipők, egyszerűen nem tetszenek.
...
...
Meg ne sajnáljam már.

anarch 2009.11.11. 14:46:02

Hmm, ha 14-18 között volt meghirdetve, és már 13-kor vége volt akkor nem túl sokan vehettek részt rajta. Vagy ez közbeszerzéses pályázat volt?

DaMartian 2009.11.11. 16:37:46

A fikákra nem reagálnék, magukat minősítik az ilyen emberek! Én kb évi 2000 kilométert futok Nike-ban, letoltam már bennük vagy 8 maratont meg körbe a Balatont és nagyon jól működtek. Kíváncsi vagyok hogy a szardobálók mennyire tapasztalatból bírálják a márkát.
A cipőteszt meg hasznos dolog (nem mellesleg brutál kiadás a szemét multi részéről, tényleg szarfejség tőlük, hogy a futókra költik a pénzt) épp ezért rengeteg helyre hívják őket versenyekre, futóklubokba stb. És bár a Margitsziget a törzshely, vidékre is folyamatosan mennek. A programjuk viszont az eseménynaptár függvényében változhat. Sajnálatos, ha nem lett megfelelően frissítve valahol. Megértem a levélírót de azért megkérdezném a kedves postolót, HOVÁ és KINEK küldte el a fenti levelet amire a csúnya rossz gonosz vállalat nem válaszolt???

fiatka 2009.11.11. 19:51:07

@romesz:
Nos,nem mindegy ,hogy milyen cipőt veszel!!
Ha például lúdtalpad van,akkor ,, control" típusú futócipőre van szükséged.
A legjobb ezen belül is az ADISTAR, aztán a Supernova, majd a Response...a többi felejthető.
Ha nincs lúdtalpad,akkor általában ,,Cushion" típus a megfelelő, a sorrend itt is Adistar, Supernova ,Response.
Tutira akkor mehetsz,ha ki tudsz fogni valamelyik boltban egy ,,footscan" vizsgálatot: itt futni és sétálni kell egy ,,lábvizsgáló szőnyegen"
Na a gép nem hazudik,tutira a neked megfelelőt fogja ajánlani...

fiatka 2009.11.11. 19:55:04

@A patikus kutyája:
Az is Adidas-hoz tartozik már:-)

Minden út az ADIDAS-ba vezet:-))))

fiatka 2009.11.11. 20:05:19

@Zabalint:
,,Azért ez nem minden esetben igaz, az esetek többségében ezeket csak parasztvakításnak csinálják, 10 éve is ugyanolyan jók voltak a márkás cipők, szóval ilyen szintű fejlődés nincsen."

Bocsi mindenkitől, de erre is van mondandóm:-)
Igen nagy fejlődés tapasztalható az elmúlt 18-20 évben a sportcipők és ruházatok terén.
Pl. Régen nem nagyon voltak speciális. cipők...csak volt a sportcipő ,azt jól van. Ma viszont már minden sportnak meg van a saját cipője,ruházata.
Ha gondolod kérek vkitől a részedre egy technikákat is tartalmazó részletes leírást:-))))

fiatka 2009.11.11. 20:07:50

@akikaztmondjákni:
Úgy,úgy
Mondjuk én azokról mindig próbáltam lebeszélni a vevőket.

2009.11.11. 20:28:49

@DaMartian: Nem találtunk semmi kontaktot az oldalon, egyedül a margitsziget@futocenter.hu -mail címet. Oda küldtük el a levelet.

2009.11.11. 21:18:53

@Mylady: fel sem merült bennem hogy ne lennének ott!
Egy szabadtéri koncert ha szakad az eső, akkor sanszos hogy elmarad és odatelefonálok. De még mailt se írtam volna, ha nem az az azévi utolsó teszt és elmondhattam volna nekik személyesen egy-két héttel később. És ide se írtam volna, ha a mailre legalább egy sorry jött volna.

romesz 2009.11.11. 22:06:19

@fiatka: mind ketsarkamban csontkinoves van. Eddig csak a New Balance volt amiben nem fajt a labam. Mas markakat ha kiprobalok, 2-3 honapos hasznalat utan ujra jelentkezik a fajdalom. Amint visszaterek a megszokott markamhoz elmulik a gond.
Szoval szerintem minden mas marka szar :)

Mylady 2009.11.11. 22:10:08

@Gabriella és István: Értem, értem. Szerintem ha egy nike szakboltba bementek, ott fognak veletek foglalkozni és megfelelő cipőt ajánlani. Ez a malőr ne vegye el a kedveteket a futástól, vagy bármilyen mozgástól :)

2009.11.11. 22:18:48

@Mylady: Azért ettől nem megy el a kedvünk a sporttól. :)

Edward Nygma 2009.11.12. 09:19:12

Asics surranóban, Adi nadrágban és Nike felsőben szaladgálok. Sikeres ember nem lehetek, márkahűséget leszarom, viszont ez a kombó működik.

DaMartian 2009.11.13. 13:03:56

@Gabriella és István: akkor ezért nem kaptatok eddig választ, nem azért, mert a nagy multik leszarják a kisembert. Az a mailcím a margitszigeti futóklubbé, amit valóban a Nike támogat, de nekik a közös helyszínt kivéve nincs közük a cipőteszthez sem. Amennyire tudom a bejegyzés alapján a Nike megkereste a klubot és elkérte a levelet amit írtál hogy kapcsolatba léphessen Veled. Amúgy meg tudom hogy itt az oldalon divat mindent fikázni és bulvárosítani, de nem a lassú futókat bünteti a Nike, hanem az időjárás büntette a futókat, ugyanis a cipőteszt aznap azért csomagolt össze korábban mert pocsék volt az idő és a kutya se nézett feléjük órákon keresztül...ezzel együtt sajnálatos az eset, hogy Ti pedig ennyit utaztatok a teszt miatt, de talán nem jóvátehetetlen... :)

DaMartian 2009.11.13. 13:11:26

@romesz: ez azért van, mert a NB ortopéd cipők gyártásából nőtte ki magát sportcéggé. A lábra tökéletesen illeszkedő, különböző szélességgel gyártott és különféle hasonló problémákat is megoldó cipőfelsőrészek készítésében nekik nagy tapasztalatuk és komoly hagyományaik vannak. Ettől a többi márka sem szar, csak a Te szükségleteidet a NB elégíti ki a legjobban. Nekem nem kellene soha NB cipő, mert nics rá szükségem, viszont pl. a Nike cipői könnyebbek, kényelmesebbek, jobban párnázottak és rugalmasabbak... Ettől még nem állítom más márkákról, hogy az szarok lennének, csak épp nekem nem azok lennének a megfelelők...szerintem ez egy sokkal kultúráltabb hozzáállás, csak ez az amire rengetegen (a Homáron kommentelők között pedig ahogy olvastam még többen) nem képesek..

romesz 2009.11.15. 02:34:45

@DaMartian: Rendben igazad valoban nem szarok a tobbiek sem. De erdekes modon a csaladban akik a masik markaju cipoket hordtak azk is eskusznek mostmar a NB-ra. Miutan vettem nekik vagy rabeszeltem oket, hogy probaljak ki.

DaMartian 2009.12.23. 11:34:37

@Gabriella és István: Hát igen, ebből látszik, mennyire hiteles a Homár. Nekik csak a fikázásnak van hírértéke. Arra épül az egész oldal, hogy mindenkit alázzanak, akár igaz a kritika akár nem. Nem a hiteles tájékoztatás a fontos számukra! De örülök, hogy megoldódott a dolog, és kedves tőletek, hogy legalább ti értékeltétek a gesztust! Remélem jó lesz majd a cipő amit választottál! Boldog Karácsonyt és jó futást!
süti beállítások módosítása