Tékozló Homár

Hé, te csicska - ügyfélkapcsolati tréning a BKV-nál (18+)

2009.11.27. 09:41 | szily | 575 komment

Egészen friss élménye van Tamásnak: a Deák téren találkozhatott a magas beosztásokban fehérgalléros tolvajokat, alacsony pozíciókban pedig agresszív bűnözőket alkalmazó BKV ellenőreivel. A boldog végkifejletet némileg akadályozta, hogy az ellenőr olvasónkat el akarta gáncsolni, és olyanokat mondott neki, hogy a címbe kénytelenek voltunk korhatárjelzést tenni. Azzal együtt, hogy a Naiv Ügyfél nem adta át időben a bérletét, még a Budapesti Végkielégítési Vállalattól is meghökkentő az ilyen fokú, indokolatlsn agresszió. Sztori alant:

Nagyjából 10 perce történt meg velem az alábbi eset! Szerintem a következő levelem a BKV-nak fog menni!

Ma reggel éppen munkába tartok, amikor olyan háromnegyed 7 felé felszálltam az Astoriánál a 49-es villamosra, hogy elmenjek vele egészen a Deák térig! Fülemben szól a zene, szokásos reggeli bambulás, amikor egyszercsak megjelenik egy ellenőr, és kéri a jegyem! Elkezdtem a táskámat kigombolgatni, előtúrni a pénztárcám amit reggel csak bedobtam a legnagyobb rekeszbe, ám eközben a villamos megérkezett a Deák térre, úgyhogy gondoltam mostmár mindegy, és leszálltam! Erre jött a kb. 30 év körüli jegyellenőr reakciója:
 -Hé, te csicska! Mi a faszt képzelsz magadról? És hogy ezt nyomatékosítsa megfogta a kabátom ujját!
Erre persze mondtam neki, hogy azonnal engedjen el, és hogy már leszálltam, és nem utazom a járművön, tehát semmi dolgom vele!
 Reakció 2: Miután hátatfordítottam neki és elindult, csak finoman megrúgta a sarkam, amitől az embernek olyan kellemetlenül összeakadnak a bokái. Erre megfordultam, és felemeltem a hangom, hogy mit képzel magáról, és hogy vegyen vissza! Mire hevesen elkezdett fenyegetőzni, hogy meg leszek verve, vagy rámhív egy járőrt, és persze eközben csatlakozott a másik ellenőr is, aki egy nagyjából 40 fölötti nőszemély volt!
Miután a villamoson gyakorlatilag rajtam kívül csak egy idős hölgy utazott, ők meg többen voltak, gondoltam hagyom a dolgot, úgyhogy okos enged szamár szenved alapon inkább hátatfordítottam, és elsétáltam, miközben ők folyamatosan kedves megjegyzéseket fűztek hozzám, lásd:
Szartál már gecit? Mert fogsz! Illetve amikor a zebránál vártam, akkor a nő megjegyezte, hogy jól be kéne lökni egy autó alá, úgyis azt érdemlem!
Azért ez így kicsit erős, nem??? Mit képzelnek ezek magukról???
Amúgy meg az egészben az a vicc, hogy ha megkért volna, hogy mutassam már meg a bérletem, akkor előtúrtam volna neki a megállóban! Hát annyit tudok mondani erre, hogy no comment! 2009, BKV, Magyarország!!!

Üdvözlettel:
Tamás

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 19:12:15

@ticsung: jó 5let. csak ha sittespofa elveszi a telódat és kihajítccsa a Zútra egy kama3 elé, akkor nyafoghacc a jogaidról 40kilósan. én így kicsivel 100 felett másképp állnék hozzájuk már a legelején.

stars7726 2009.11.27. 19:13:48

De ha te agyonvered v lelövöd,rögtön egy ámokfutó gyilkos leszel..aki a szegény dolgos ellenőröket írtja.undorító féreg bkv.féreg egy ország ez.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 19:20:28

@hagyma: szép hely:
hu.wikipedia.org/wiki/Louisville
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e6/Louisville_skyline_night.jpg

miközben mindezt eírtad számoltál is?
1dolcsi az cca 200Ft. összevetve az itthoni kb 80-90ezres netto bérekkel (nem, nem átlag a netto 200ezer, az hazugság!) bizony feljebb már mutattam, hogy egy ember manapság 300 jegyet bír vásárolni havonta.
gondolom Ti ott nem 300dolcsit kerestek havonta...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 19:24:57

@0123evian: lényegében igazad van.
DE!
nem mindegy, hogy a "menetjegyeket bérletekeeeet!" milyen hangsúllyal, hangnemben kerül a hallójáratomba.
nem mondom, hogy kell mellé az "édesdrágasanyikámlégyolyankedvesés" előtag, de a háromhónapjanemfürdött büdös, pia és/vagy bagószag talán nem kellene mellé.

illetve ha már kemény a csávó, akkor talán ne csak a 40kilósokkal és a nőkkel legyen az, hanem álljon fel pl a velem hasonló testfelépítésűekkel szemben is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.27. 19:31:52

@salapapa:
nem tudom mit szamoltam el
asse tudom otthon mennyi egy jegy
itt Louisvilleben 1 dollar a busz es 50 cent a troli
a buszjegy jo vissza 3-4 oraig
a minimaloraber asszem 7 dollar
de rengetegszer ures a busz szinte, kizart hogy menetjegybol fenntartsak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.27. 19:34:00

ja ertem
eszembe se jutott azt mondani hogy olcso otthon
dehogy
csak ezt szeretne mindenki
most innen ugy tunik
draga, piszkos, de aranylag suru es gyors, vayis nem tul lassu
tehat emberi idoben eljutsz A-bol B-be, foleg ha szerencses helyen van a melo-lakas-iskola-bevasarlas negyszog

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 19:36:59

@tilosacsok: sajnos ez csak egy a sok közül. a békávésoknak van érdekképviselete, de az utasoknak nincs.

Kivlov 2009.11.27. 19:40:33

@salapapa: Az átlagBRUTTÓ 200E, vagy most csökkent kicst... 190 körül van. Bruttóban. Azaz nettó 120 körül.

Drag 2009.11.27. 19:41:14

Az ilyenek után szerintem meg lehetne érteni a pécsi srácot, aki kitárazott a suliban...
Hála égnek ritkán vet a sors butapestre...

XCat 2009.11.27. 19:47:32

@Drag: gyere sűrűbben, hogy legyenek jó taasztalatid is.
Én sem vagyok elbűvölve pesttől, de még mindig az ország legélhetőbb városa.

Imi60 2009.11.27. 19:57:11

Szerintem minden ellenőrnek fegyvert vagy gumibotot kell a kezébe adni és az ilyen seggfejeket egyszerűen fejbe kell verni (lőni). Mindig azok háborognak a legjbban, akik jegy, bérlet, jogosultság nélkül utaznak. Pár és és kényelmesen utazhatnának a becsületesek!!!!!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 20:05:11

@hagyma: nem a minimálbérről, hanem az ÁTLAG fizetésről beszéltem.
vagyis van kevesebb és van több. (ha nem értenéd. ;) )
idehaza a minimálbér 71,500Ft, vagyis netto saccperkábé 58.000Ft. ebből nem tud az ember venni 200 jegyet sem, míg egy ottani minimálbéres megvehet több mint 1250 jegyet.
érted? érzed a különbséget?
a színvonalról pedig ne beszéljünk. ugyan több mint 20 éve nem ültem tk járművön, de az emlékeimben összeszabdalt, tisztításmentes, büdös járművek vannak, rajta többnyire -10telet a kivételnek- hónalj és szájszagú emberekkel...
meg a bunkó ellenőrökből.
nem kérek belőlük többet.

nézzük a gyorsaságát azzal az egészséges álomképpel, hogy minden jármű akkor érkezik, amikor én a megállóba érek és fel is férek rájuk:
mire itthonról elsétálok a legközelebbi buszmegállóba, cca 2-3perc. út további 10perc.
séta a villanyoshoz 3-4perc, onnan azzal az út az Árpád híd túloldalára cca 10 perc.
séta a HÉVhez 3perc, azzal út békásig 16-18 perc.
innen már csak be kell sétálnom a műhelyemhez ami további 5perc.
összesen ideális esetben alsóhangon háromnegyed óra.
ez természetesen lehetetlen, az út minimum 1 óra és kerül 900Ft-ba.
ugyanennyi haza.
mindezt megtenni a büdösben, koszban? nanneeee...

autóval beérek a reggeli csúcsban 25 perc alatt, illetve hazaérek későeste cca 15 perc alatt. akkor indulok amikor akarok és ha napközben el kell szaladnom anyagért, akkor sem vagyok meglőve.
18km van a műhelyem és a lakás közt, ami napi 36km, vagyis benzinfogyasztásban kijövök a 300Ft/l-es benzinből 600Ftból.

hákkérlek békávézzon az akinek 2 annya van! :)

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 20:06:18

@Kivlov: ezt elmondhatnád azoknak is, akikkel találkozom. :)
nem jól érzik, hogy csak 80-90 körül kapnak... van ott még, csak nem látják. ;)

Kivlov 2009.11.27. 20:34:59

@salapapa:
koma! keresd meg az értelmező szótárban az átlag fogalmát és akkor nem írsz ilyenket. Persze, hogy vannak 70-80asok is. Sők 40esek is. De pl Klados a 8 millió bruttójával felfelé húzza az átlagot, így jön ki a 190es bruttó átlag. vágod a borsót???

hapcika 2009.11.27. 20:38:05

De nagy pöcs a posztíró, leszálláskor is fel kell mutatni a bérletet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.27. 20:59:44

@salapapa:
az a baj hogy nem erted hogy ertem
annak idejen tudod mennyit gyalogoltam, nem volt kedvem felszallni
kizarolag a 4-6-ost hasznaltam meg a metrot
drag hat ezt mondom
es zsufolt
es megis veszteseges
a jaratsuruseg tenyleg nagyobb mint barhol jartam
meg Pest foldrajzi adottsagai\stb.
mennem kell karacsonyi elofesztivalra

XCat 2009.11.27. 21:02:40

Le vagyunk maradva:(
Kommenteljétek már a kengurut is.

Matador 2009.11.27. 21:08:14

Ajjajj!
Ez durva volt!

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.27. 21:13:12

Mindenkinek, aki gyalulja a kommentelőt: ha tényleg bliccelt volna, miért írt volna a Homárra? Miért lett volna neki jó? Erkölcsi igazságot akar a gonosz vadkapitalista bliccelőkkel szemben, vagy mi?

aaatomaaatom 2009.11.27. 21:18:47

Azoknak, akik a "nyugati" tömegközlekedést valami eposzi magasságokba emelik, üzenném, hogy Párizsban a csak bérletre/jegyre nyitódó ajtón átslisszolt velem együtt egy szemmel láthatóan helybeli fiatal, mégcsak nem is suhanc kategória. Amúgy nagyon rövid ideig van nyitva a kapu, szóval némi gyakorlat sem árt ehhez, meg persze pofátlanság. Egy másik megállóban pedig bandaháborúba csöppentünk, konkrétan majdnem fellöktek egy terhes nőt, rendőrök is jöttek. Ottani ismerősöm szerint ezen állítólag meg sem kell lepődni, mert mindennapos a külvárosokban. Szóval bassza meg, hagyjuk már ezt a bezzegelést, mert már kurvára idegesítő.

zeugma 2009.11.27. 21:28:00

Kedves postoló, valóban felháborító a stílus, ahogy veled beszéltek! De a szokványos kommunikációban! Sokat! Segít! Ha! Olyan! Mondatod! Is! Akad! Aminek! A! Végén! Nem! Felkiáltójel! Vagy! Három! Kérdőjel??? Van!!!

igazságos 2009.11.27. 21:39:12

@hererál: Álomvilágban élsz. Ébredj fel!
Mindig annak a legnagyobb a szája, akinek a legtöbb vaj van a füle mögött.

Nem védem azért az ellenőröket sem. Ők is megérik a pénzüket. Szarjanak sünt!

copass 2009.11.27. 21:54:11

nem igazán értem a kommentelő felháborodását. kérték a jegyét, erre ő leszállt és még neki áll feljebb hogy beszólnak neki.
"Amúgy meg az egészben az a vicc, hogy ha megkért volna, hogy mutassam már meg a bérletem, akkor előtúrtam volna neki a megállóban!"
ezzel kezdték szerintem: jegyeket,bérletek et! :)

Kis Hableány 2009.11.27. 22:00:43

Tőlem is kérte a jegyemet a buzija a villamoson,aztán mondtam neki hoigy nincs nem is volt és nem is lesz soha.Azt mikor megállt a vili,leugrottam és elszaladtam(igaz hogy majdnem elcsapott az autó mert átrohantam a piros lámpánál.)).De a kurva anyja tömje a rohadék mocskos bkv vezír vagyonát még a büntetéssel is!Inkább a HALÁL!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.27. 22:13:04

Felénk olyan aranyos ellenőr nénik vannak, hogy lesülne a pofámról a bőr, ha így viselkednék, mint ez a Tamás gyerek.

salamong 2009.11.27. 22:26:17

"...eközben a villamos megérkezett a Deák térre, úgyhogy gondoltam mostmár mindegy, és leszálltam!..."

Lógtál a villamoson, azelőtt kérte a jegyedet a BKV-s mielőtt beérkezett a végállomásra a villamos. Te meg időt húztál. Valóban a BKV-s reagálása jogtalan volt. Ha tényleg így volt, de ha megmutattad volna neki az érvényesített jegyed vagy bérleted akkor semmi gond nem lett volna...

Te b@sztad el ott, hogy nem mutattad meg neki.

Ja és nem vagyok BKV-s.

2009.11.27. 22:38:39

Én autóval járok már vagy 10 éve... Nem azért, mert derogál a BKV, hanem mert egyszerűen sajnálok napi 4 órát zötyögni olyan útvonalon, ami kocsival 40 perc alatt is abszolválható. Azért elképedve hallom, hogy milyen szépen sűllyed a BKV nívója, párom folyamatosan arra panaszkodik, hogy mamár egyáltalán a járműre is nehéz feljutni. Vagy azért, mert nem jön, vagy azért mert jön de tele van, vagy azért mert baszik a sofőr megállni a megállóban -ez utóbbi egyre gyakoribb-

Viszont az ominózus cikkben lévő történetet hallva, felvidultam, és lehet a poén kedvéért egykét napra visszaváltok BKV-ra. Egy amúgy is jó stresszes munkanap után, össze-vissza verni egykét fegyelmezetlen ellenőrt, szerintem jó feszültséglevezető.

nagyzee 2009.11.27. 22:40:42

ja, nem kell ezekre egy fél percet sem pazarolni. Kéri a jegyet, mutasd be . Ennyi. Még megszólalni sem kell, annyira egyszerű, hogy előveszi az ember a jegyet vagy bérletet és bemutatja. Ehelyett persze lehet heccelni, hergelni. Amikor neki is lenne jobb dolga , mint minimálbérért tolni a rohadék ingyenélő végkielégítő BKV vezérek szekerét.

A Tyne folyó déli partja 2009.11.27. 22:44:07

@hagyma: Angliában is történt ilyen a metrón. de ott az ellenőrök kérték a jegyet,csajnak nem volt, közölték, ok, akkor nem megyünk. viszon ez piszokság, egy csomó utas elkésik munkából, (vagy csak ott vesztegel), egyeetlenegy ember miatt, aki nem volt képes jegyet venni. de amúgy a metró ellenőrzésnél az a szokás, h. ha az ellenőrök felszálltak,el se indulunk, míg le nem ellenőriztek senkit. meg van, h. fel se szállnak, csak a peronon várják a leszállókat. (a buszokon nincs ellenőrzés, oda csak első ajtón lehet felszállni, és csak sofőrtől lehet jegyet venni)

tuk 2009.11.27. 22:46:49

Szerintem egy ilyenert cserebe minimum ingyen kellene utaznod eleted vegeig.En tamogatom.

A Tyne folyó déli partja 2009.11.27. 22:50:41

@aaatomaaatom: egyetértek. a bezzegeléssel kapcsolatban. nyugaton (esetemben Angliában) is vannak bliccelők, történik bűneset (nekem ellopták a biciklimet, de gyilkosság is előfordul), stb. akárhol.

melós 2009.11.27. 22:59:04

Be kéne vezetni a cégnél a kereskedelemben már bevált próbavásárlót! Az ilető "vásárló" utas járja a várost, és teszteli a "eladót" bkv ellenőrt .Az illető személye nem ismert.Az ellenőr kényelen mindenkivel normálisan viselkedni.Ammenyiben az ellenőr belefut egy ilyen vásárlóba
és nem megfelelően beszél vele másnap már nézhet más munka után.

A Tyne folyó déli partja 2009.11.27. 23:09:11

amúgy nekem sem volt még gondom ellenőrrel (ja, de egyszer, nem BKV, nem vagyok pesti). aki azt akarta bemagyarázni, h. az amúgy érvényes diákigazolványom nem érvényes...igazoljam, h. diák vagyok, de ne a diákigazolvánnyal.Hanem hogy a fenébe? mondam neki, menjen be az egyetemre, kérdezze meg...

melós 2009.11.27. 23:09:32

@Kulics: Elismerem hogy nagyon sok rosszat kapnak a tisztességesen dolgozó ellenőrök(sajnos egyre kevesebben vannak), de azért mert engem piszkálnak nem fogok másokat szívatni.Ez aszt jellenti hogy ha otthon felidegesítenek, akkor a munkahelyemen nem verem meg a vásárlókat. A bkv nevű cégből hiányzik a kereskedelmi szemlélet.Szörnyű látni hogy a bkv sofőr párnát kénytelen rakni az ülésre mert már szétszakadt az ő széke is.
És erről a bkv vezetői tehetnek.

2009.11.28. 00:24:55

ennek a csicskának szólni kell, hogy mutassa a bérletét? micsoda nyomorék, tényleg bekéne lökni egy autó alá :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.28. 01:04:47

@salapapa: Előrebocsájtva , utálom a t.közklekedést és csak most kényszerböl
A pénzt azért számold át kissé
NApi 36km az kb. 21.000Ft/hó csak netto benzin és hol van magé a járulakos biztositás, parkolás, adók, alkatrészek.
Persze, mesterember nem tud auto nélkul meglenni, ki kell termelni a rávalót
Az már pofátlanság amennyiféle "adó" huzza az autóst
Szopatják ahol lehet

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.28. 01:09:00

@Kis Hableány: Bó'tban ugyanez?
Jösz majd ide a homárra sírni, ha valaki elgáncsol?

AlulírottFentemlített 2009.11.28. 01:17:46

Szerintem már minden érv elhangzott.

Posztló - ellenőr 1:1
De, hogy melyik a csicskább azt döntse el az úri közönség!

_tx_ 2009.11.28. 02:12:00

Az az igazi szegénységi bizi, hogy a srác még meg is írta ezt a posztot.

_tx_ 2009.11.28. 02:13:34

Ja és New Yorkban a bliccelőket a korláthoz bilincselték fél órára a metrón. Zéró tolerancia.

Sics68 2009.11.28. 06:33:45

Két bunkó ha találkozik...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.28. 08:18:15

@Kivlov: arany bogaram, pls ne személyeskedj míg én seem teszem!
tudom, hogy mi az átlag. de nem hiszem, hogy arra a félrevezető eredményre kíváncsi bárki is, ami magában foglalja a többmillás felső tízezret is. az egy klön kaszt külön tövényekkel.
szerintem elég, ha a a többszázezres és a minimálbéres van terítéken.

dzson 2009.11.28. 08:18:39

majd szépen megmutatod a jegyedet és utána kiszálsz. Csicska :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kivlov 2009.11.28. 08:23:42

@salapapa:
szerintem meg nem elég, mert ebben az országban kamu minimálbéresek és a ténylegesnél kevesebbre bejelentettek tömkelege lézeng.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.28. 08:43:56

@horex: valahol igazad van, de mégsem. :)
az autóm fogyaszt cca 5-6 litert 100on.
36km * 22munkanap = 792km. felkerekítek.
800km / 6literes fogyi = 48l.
meginte felfelé kerekítek.
50l benzin * 300Ft = 15.000Ft. és mindenhol felfelé kerekítettem. ;)

az adókról már másik posztban leírtam a véleményemet. azt tudjuk be most a napi kényelmemnek, hogy akkor indulok amikor akarok, semmihez és senkihez nem vagyok kötve.
ez megéri, pláne ha hozzáveszem az esetleges napi elszaladnivalómat ide-oda.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.28. 08:45:50

@Kivlov: nekem 8, bár az állam is úgy számol mint Te és azt mutatja be. ezért van a külvilág, külföld felé a nagy csodálkozás a hazai elégedetlenségről.

WEGAZ 2009.11.28. 09:02:43

mától nem vesz senki bérletet ezt kéne.

móqs 2009.11.28. 09:02:47

kulicsnak majd magyarázza el valaki, hogy nem kényszerítenek senkit sem a bkv ellenőri munkára... "szegények milyen stresszes a meló..."
az összes minifürert elküldeném betonozni...

2009.11.28. 10:32:50

@móqs: ez is munka amit el kell végezni, mert az emberek egy részének az belefér hogy bliccel a buszon. Egyre nagyobb részének. Mert szerintük szar a szinvonal, koszosak a buszok, össze vannak firkálva és büdös hónaljszagúak az utasok. vicces.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.28. 11:41:39

@salapapa:
na most gondolj bele "mi" miert jarunk kocsival?
2-3 dollar egy gallon benzin
10 eve mondjuk 1 volt
nincs ra ado
nincs muaszki vizsga
vannak tavolsagok
meg ha ketten vagyunk is jobb 2 kocsival menni es gazdasagosabb
meg kenyelmesebb

az igazi nagy metropoliszokat leszamitva csak a csorok vagy a jogsitol mefosztottak tomegkozlekednek
Ne w York az mas ott metrozni kell mert ott a felszinen szinte csak taxi jar

alszakall 2009.11.28. 11:44:29

@CatMother: asszem az ellenor feladata a jegy/berlet ellenorzese, utazaskor ezt a feltetelt passzivan elfogadjuk. Tehat egy uriholgy/uriember nem szaladhat el mert siet, hanem szepen megmutatja, mint a vilag kulturaltabb tajain szokas (pl Nemetorszag).

Trójai 2009.11.28. 11:54:23

@alszakall: ezt már leírtam én is párszor...de nem értik úgyse. :(

Chewbaca · http://pallas70.hu/tanfolyam/merlegkepes-konyvelo-tanfolyam.php 2009.11.28. 11:56:15

az oké, hogy nem szaladhat el, de a villamosvezető sem várja meg amíg ő sziveskedik elővenni a bérletét. leszállni mindenképp joga van. az ellenőrök itt abban hibáztak, hogy nem kérték meg erre az utast és nem kérték tőle, hogy a megállóban mutassa meg a bérletét

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.28. 13:08:59

mar miert ne varhatna meg a villamosvezeto?

balambher 2009.11.28. 14:15:06

Én Aba Botond 50 milliós prémiuma óta nem fizetek jegyért és/vagy bérletért, nyilván a metrót nem tudom használni kimarad, mert ott az utazás előtt be kell mutatni.
Ha jön az ellenőr, és kéri tőlem, higgadtan, mosolyogva megmondom neki, hogy nincs, és hogy miért nincs.
Három variáció szokott történni, nem egyenlő arányban:
- vagy azt mondja, hogy nagyon sajnálja, de ezt így nem tolerálhatja, és megbüntet, ilyenkor ha van nálam 6000 Ft, kifizetem szó nélkül;
- vagy azt mondja, hogy megérti az álláspontomat, de így nem utazhatok, és szálljak le a következő megállóban, sőt ezt én mindig felajánlom, és természetesen leszállok, ha ezt mondja;
- vagy pedig (ez még csak 1x fordult elő) nem szól semmit, és rám bízza, mit teszek.
Természetesen nem ítélkezhetek más felett, elfogadom, ha más másképpen jár de érdekes módon velem soha nem viselkedtek még arrogánsan. Lehet, hogy azért, mert emberszámba veszem őket?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.28. 14:47:50

@salapapa: Jó, persze saccra számoltam csak és 10L/100km várossal
A kényelemért én is megfizetek minden pénzt.
Néha, ha nagyon kell, komálósom 2000-es AUTOMATA Micubisijével megyek anyagért, 15L/100km és országuton sem kevesebb 13-nal :(

XCat 2009.11.28. 15:41:53

@alszakall: Amikor elszaladok, már nem utazok, hanem sietek. Csipkedje magát jobban az ellenőr, ha pont az én bérletemre kíváncsi.
Egyébként én azt fogadom el, hogy igénybe veszek egy szolgáltatást, és azért fizetek. Előre.
Ennyi. Hogy ő ellenőrzi, nem ellenőrzi, érdekli nem érdekli, mi közöm hozzá.

A nyugattal meg nekem ne példálózz. :)

XCat 2009.11.28. 15:45:43

@balambher: hogy te milyen jó fej ellenőrökkel találkozol... ez halálos.
Mi a frász köze van akárki prémiumának ahhoz, hogy te nem fizetsz valamiért, amit használsz?

Amúgy elég undorító, hogy minden nyomerák a másik zsebében turkál, hogy annak miből mije miért van, meg őneki miért nem. Ülj aba botond helyére, és neked is lesz. Jah hogy nem vesznek fel? Akkor valamit mégiscsak ő tud jobban, nem?

RedWing 2009.11.28. 16:18:06

1-Akkor sem lennék hajlandó +1 megállót utazni az ellenőrök kedvéért, ha fényesre nyalnák a cipőmet. (arra, hogy miért mert leszállni a Deákra érve)

2-Még ha bliccelt is, a megállóban már nem csinálhatnak vele semmit!

3-Ilyen stílusért legalább komplett szájplasztikát a 2 rühes ellenőrnek!

beste 2009.11.28. 18:14:49

@salapapa: csak jelzem: a new york-i metróban pedig vizslányi patkányok hancúroznak...

XCat 2009.11.28. 18:48:18

@beste: akkor ott komoly büntetés a kibilincselés:)

balambher 2009.11.28. 22:55:27

@CatMother:
Ha frusztrált vagy, ne rajtam próbálkozz ezt levezetni...
Lehet, hogy jókor jó helyeken járok, azért találkozom normális ellenőrökkel.
Hogy mi köze van a prémiumnak a jegyhez? Az én adómból (is) fizetik.
Az nem érdekel, hogy kinek mennyije van, de hogy egy kölcsönből élő, a vegetálás szélén álló cég két marékkal szórja az adófizetők pénzét, miközben ott, ahol lakom, módszeresen szétveri azt, ami még műxik, azt nem fogom támogatni.

XCat 2009.11.29. 02:28:16

@balambher: Ennek semmi köze a frusztrációhoz, sem a tiédhez, sem az enyémhez. Amit csinálsz, azt úgy nevezik hogy L-O-P-Á-S, aki meg ilyet csinál, azt úgy, hogy T-O-L-V-A-J.
Azt, aki meg tolvaj létére még henceg is ezzel, azt úgy, hogy HÜLYE.
Mondjuk én a BKV helyében szabályszerű feljelentést tennék ellened, IP alapján. Azután sem lennél tisztességesebb ember, mert a magadfajták sosem lesznek azok, de legalább a szádat befognád.

A te adódat miután odaadtad, semmi közöd hozzá. Kapsz érte mindenfélét, például BKV-t.
Ha nem kapnál semmit, akkor sem lenne jogod pampogni, és pláne nem lopni. Sem a BKV-tól, akinek prémium ide, prémium oda, megvannak a fenntartási költségei, sem tőlem (aki jobb minőségű szolgáltatást kapna, ha a magadfajták nem lennének), sem mástól.
Igen szomorú, hogy ez nem jut el a kis tudatodig magadtól.

Szégyelld magad.

XCat 2009.11.29. 02:30:17

@balambher: Jah egyébként ezzel nem jó fej vagy az ellenőrökkel, hanem másvalaki hülyesége miatt alázod meg őket. És ők sem azért nem basznak le a villamosról, mert jó fejek, hanem mert egyszerűen már unják a hozzád hasonlókat.

De remélem a következő megteszi majd, és minimum bokatörés lesz a vége.

gorillka 2009.11.29. 09:31:03

Ritkán járok BKV-val. Ha bemegyek Budapestre lerakom a kocsit egy parkolóba és BKV-zok. Jegyem nincs, az állomáson veszem meg. A múltkor nem volt apróm, az ellenőrök beengedtek a peronra, hogy ott vegyem meg a jegyet. Nem gáncsoltak el, nem anyáztak stb. Igaz én is udvariasan kérdeztem meg tőlük, hogy tudnának-e segíteni, hol vehetnék jegyet.
A postban leírt viselkedés minősíthetetlen és elfogadhatatlan (mindkét fél részéről).

alszakall 2009.11.29. 10:30:38

@CatMother: 1. Amikor jegyet vasarolsz, s felszallsz a buszra/metrora stb, akkor ezzel jogilag elfogadtad az alt. szerz. felteteleket, ez ki van plakatolva ha erdekel. 2. Ha a bejaratnal sorompos automatak lennenek, akkor hosszutavon sokkal tobb idot vesztenel, megis szerintem zokszo nelkul dugnad be az automataba (nem tudnal bemenni kulonban), s nem mennel durcisan haza. Miert a kulonbseg, mikor a jelenlegi modszerrel osszessegeben kevesebb idot vesztesz? 3. Tegyuk fel, mi vagyunk a BKV tulajdonosai, s csaladjaink megelhetese a jegybeveteleken mulik. Nem lenne jogunk jegyeket ellenorizni?

XCat 2009.11.29. 10:54:08

@alszakall: te hülye vagy baszdmeg. De én is, hogy ilyen debil köcsögöket védek.

OLVASD MÁR EL MIT ÍRTAM EDDIG TE TETVES BAROMÁLLAT, OSZT ÉRTELMEZZED, A KURVAANYÁDAT, AZT.

XCat 2009.11.29. 10:55:20

Nem kéne nekem ilyen helyekre irkálni, kezdek ingerült lenni a barmoktól.....

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:31:05

@hagyma: 1 gallon = 4,5 liter. idehaza 4,5 liter nyál 1.300Ft körül van, míg nálatok (átszámolva) 600-900Ft körül mozog.
mellévesszük a fizetési különbséget és máris kiderül: igazatok van hogy autóztok.
ahogy az itthoniaknak is, akik legalább 2 járatot használnának jobban jönnek ki az autóval, mintha BKVznának.
kivétel talán a belváros, ami a kamerák által nézve kb N.Yhoz hasonlítható a reggeli meg az esti csúcsban.
utv.hu/

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:35:57

@Kulics: igen, ez egy sarkalatos pont.a másihoz való hozáállás... olyan ez, mint amikor lerészegesdisznózzák azt a melóst, aki egy pohár pezsgőtől is röhögőgörcsöt kap és rühelli a részegeket, csak mert általában a melósok piások.
valóban, ez is egy munka és bizony el kell végezni, különben meht inggyé' a BKV.
bár lehet az lenne az igazi megoldás? nem kell jegyeket nyotatni, nem kellellenőrket fizetni, nem kell érvéyesítő automatákat üzemelteni és karbantartani...
hisz úgyis az állami támogatásból élne, em a saját bevételeiből.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:40:01

@Chewbaca: a nagyobb probléma ott van, hogy lassan mindenkinek mindenhz joga van és így rengeteg a kiskapu. lassan már egyértelmű dolog lesz, hogy a szolgáltatásért nem kell fizeni és ha elkapom a grabacát a ptyázónak, még én leszek megbüntetve.
a másik gáz a túlkapás. politikusaink, zsernyákjaink, ellenőreink...
tégy igazságot.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:41:34

@beste: sülve, fokhagymás mártással póbáltad már? ;)
gondolom a szemétre mennek. ki tette oda a szemetet? talán a patkányok? csak szimbiózisban élnek.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:42:50

@RedWing: erről beszéltem... a tefajta felfogásúak miatt száll el "szegény" ellenőrök feje néha.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 11:45:21

@alszakall: réeség ez így volt... a már ninsene a beengedőkapuk? nnnno, itt az első baj.

Biyb 2009.11.29. 11:53:43

Jaj, jaj de durva egy helyzet. Agresszió, agressziót vonhat maga után.

A kedves post író bőrönddel utazik? Bedobja a pénztárcáját – gondolom benne a bérlet – a táskába és nem tudja, hogy az merre lehet, pedig tisztában van Vele, hogy a tömegközlekedési eszközt fog igénybe venni. Vagy nem is volt érvényes bérlete?

Astoria – Deák tér rövidtáv, de ha ott a peronon Tamás megkereste volna a bérletét, megmutatta volna az ellenőrnek és nem egy „most már mindegy” gondolattal elsétál, hogy ez úgy is a végállomás, akkor nem kerülhetett volna sor ilyen agresszív bánásmódra, beszólásokra, melyet viszont 100 % -ban elítélek.

Miért van az, hogy ha udvariasan a kötelezettségedet tudva oda adod a jegyedet, bérletedet, rosszabb esetben a személy igazolványodat akkor a BKV ellenőr nem fog alpári stílusban hozzád szólni.

Miért nem lehet azt megérteni, hogy egy embernek nem csak jogai, de kötelezettségei is vannak.

2009 ilyennek az emberek Magyarországon!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.29. 12:44:13

@salapapa:
hat itt nincs egeszen 4 liter de valoban konnyen megfizetheto meg most is
meg hat a tomegkozlekedes a legtobb helyen ritkas
arrol nem beszelve, hogy menet kozben barhol vetelezhetsz enni es innivalot kiszallas nelkul
hat igen mar az en idomben is olyan 4-ik zoldre mentem at a Marx teren, mert mindig beragadt valaki
nem voltam ideges......
Pestet kinotte a forgalma
teljesen uj struktura kellen
arrol mar nem is elmelkedem hogy a bevasarlokozpontok jo reszet is betettek a varosba
itt mindenhol kint vannak
es a normalis utak miatt eleg gyorsan elerhetok es ingyen van a parkolas, mert nem kell felni, hogy boldog boldogtalan hasznalja
szoval valamit csinalni kell elobb-utobb otthon is

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 13:17:30

asszem lemerült az akksi a klavimban. elég érdekes szavakat látok magamtól :D

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.29. 13:25:18

@hagyma: igen, igazad van. utánanéztem és 1 US gallon = 3.78541178 liters.
azért az poén lenne, hogy ember megy be a melóba és ÚTközben megreggelizik, megtízóraizik... :D idehaza nincsenek ekkora távok, mégis vannak emszídrájvok. pár éve nem használom őket, mert többször nem azt kaptam, amit rendeltem.
canadából barátom küldött pár képet... fű nő a sztrádán? ugyan nem általános, de van olyan is. :)

de most nem erről van szó. most az a gáz, ahogy páran már leírták: elvárásai vannak a "kedves" utasoknak, viszont mindezt bunkósággal, nemfizetéssel, blitzeléssel honorálják.
többéves megaláztatás után pedig az ellenőröknél is elszakadt a cérna és a kituggyahanyadik paraszt után elvesztik toleranciaképességüket és bunkók lesznek.

úgy kellene mint az életben egy rossz indítás után: kezdjük újra!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.29. 13:57:47

tudom en , hogy nem errol van szo
vagyis vegulis errol is
az egyik gerjeszti a masikat
az egesz tomegkozlekedest, a privatkozlekedest/ autok kizarasa nehany teruletrol/ parkolasi rendszert at kene alakitani
a hajlektalan kerdes

elheto varost kene alakitani
nekem ez a velemenyem

elnezest kerek mindenkitol de annak idejen Pragaban jobban ereztem magam, igaz mas turistaskodni es elni

balambher 2009.11.29. 15:28:28

@CatMother: Már hogyne lenne köze a frusztrációhoz, aki ilyen stílusban ír, mint Te, annak biztos valami nyomja a csőrét. Remek pszichológusok vannak az országban, de ajánlhatom a jógát is, az olcsóbb.
Akkor még egyszer:
1.) Éppen azt írtam, hogy normális módon beszélek az ellenőrökkel, mire ők is normálisan válaszolnak. Ha szerinted ezt alázásnak nevezik, akkor fogalmi zavaraid vannak.
2.) Nem hencegek semmivel, irkálok itt ezt-azt, ami az írói munkásságom része.
Ha nincs nálam jegy, vagy bérlet, azt mindig vállalom, és ha megbüntetnek, azt kifizetem. Amennyit BKV-val utazom, attól legföljebb egy albán bakter menne csődbe.
3.) Ellenben több levelet írtam már nekik, hogyan lehetne összekapcsolásokkal, járatok egymást bevárásával, útvonal-változtatásokkal racionalizálniuk. Mindig lesöpörtek. Aztán évekkel később a felét mégis meglépték, tehát nem volt hülyeség. Ha korábban megtették volna, sokkal többet spóroltak volna, mint az a pár jegy, amit esetleg elfelejtek kilyukasztani.
4.) Azzal, hogy befizettem az adómat, nincs letudva semmi, mert nem diktatúrában, hanem egy demokráciában élünk. Ha a képviselők nem megfelelően végzik a feladatukat, (mert a BKV nem itt tartana, ha ezt tennék), akkor az egyszeri állampolgár számára nem marad más út, mint a polgári engedetlenség.
5.) Nagyon szívesen utaznék tömegközlekedéssel pl. a munkahelyemre, de az a helyzet, hogy amikor este hazajövök, az kocsival 18-20 perc, BKV-val pedig 50-70(!) perc. Ez 2 éve kedvezőbb volt még, de hála a nagyszerű Paraméterkönyvnek, sikerült sokkal rosszabbá tenniük, több átszállással több várakozással, több gyaloglással - az én pénzemből is. Ráadásul a benzinköltségem alig (kb. 10%) töb, mint a havibérlet ára.
6.) Ha eltörik a bokám, azzal senki nem jár jól. Se Te, mert a Te pénzedből is fizetik az én táppénzemet, se a BKV, mert még rosszabb lesz a híre, sem az adott jármű utasai, mert várniuk kell az utazás folytatásával, sem én, mert eltört.
Remélem nincsen gyereked, mert ha az(oka)t is így neveled, ahogy gondolkodsz...

SLacc 2009.11.29. 15:59:31

Most őszintén: nem tűnhetett úgy, hogy meg akarsz lógni?
Jó tahó a posztoló.

alszakall 2009.11.29. 18:47:27

@CatMother: Megtettem.
"OLVASD MÁR EL MIT ÍRTAM EDDIG TE TETVES BAROMÁLLAT, OSZT ÉRTELMEZZED, A KURVAANYÁDAT, AZT"
"Arra jöttem rá, hogy az agresszióra hajlamos embereknek ha elborul az ő agyuk, beszűkül az ő agyukban felfogott információ mennyisége.
Arra is rájöttem, hogy a közjó érdekében ezeket az embereket agyon kéne lőni."
Akkor most öngyilkos leszel?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.29. 21:15:31

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kicsecském 2009.11.29. 21:42:24

Bizony igazolnod kellet volna magad, akkor békén hagynak. Miért kell a bérletet előhúzhatatlan helyre rakni? Rakd a farzsebbe, belsőzsebbe, de ne kamuzz, hanem kapd elő és kész.

Persze ez nem mentesíti a bunkó viselkedést az ellenőr részéről, emelj panaszt.

Összességében biztos vagyok benne, hogy legközelebb hamar előveszed a cuccost :)

Mérőmókus 2009.11.30. 06:22:07

(Szerintem a 18-as karika nem azt jelenti, hogy a kommenteket kurvaanyázás nélkül nem fogadja el a blogmotor.)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.30. 07:39:35

@CatMother: Sőt, egyáltalán ilyen szöveggel résztvenni közöségi portálon
Azért te sen vagy jobb a BKV-ellenőr vásznánál, sőt..

Szemtöl szembe is mondanál ilyeneket egy vitában?
Modi helyében kivágnálak innen bizony, mindegy milyen értetlen a másik olvtárs

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.11.30. 09:20:28

1997 fradi-újpest meccs után rossz sorsun ka 3as metróba vezetett minket.. tele volt a szerelvény kopaszokkal.
kálvin téren leszálltunk, néhány rohamosztagos szintén.
egy öngyilkosjelölt ellenőr a lépcső alján ott áll, és nagy hangon szól: "jegyeket, bérleteket!"
életemben azóta sem láttam akkora verést...

2009.11.30. 10:24:25

@hagyma: persze, érthető hogy kocsival jártok. Forradalom is lenne nálatok, ha annyiba kerülne a benzin mint a világ összes többi részén.
És persze nem sokára tönkre is megy a Föld mert az USA a világ legnagyobb levegőszennyező és természetkárosító állama, mert a vilkág más tájait lerabolva, gyarmati sorba hajtva tartja fenn az olcsó árakat. A benzin NEM ennyibe kerül mint amennyiért ti kapjátok. Ezért az árért szarrá kell lőni Irakot stb stb. Ez a dolog másik fele ugyanis. De ez már OFF itt, csak azért írtam, hogy ne légy annyira büszke hogy te jót csinálsz amikor a wcre is kocsival mész... persze nem tehetsz mást mert az egész országotok erre a pazarlásra épült.
Uff én szóltam.

puhamoha 2009.11.30. 11:08:57

Érdekes, engem még nem szidtak, nem lökdöstek, nem rugdostak meg soha ellenőrök. Lehet, hogy ez azért van, mert felmutatom a bérletemet, ha kérik? Elég elgondolkodtató...

Jó Estét 2009.11.30. 12:06:20

Kulfoldi ismeros, aki pa rhonapja el magyarorszagon velemenye Budapestrol: Belvarosban mindenhol hugy szag van, es a tomegkozlekedesen utazas az kesz stressz a kigyurt bkv kommando miatt... Nem ertem miert nem lehet belepteto kapukat felszerelni legalabb a metron, szerintem a gorilla brigad parhavi fizetesebol siman kijonne a rendszer, es talan akkor nem egetnek az orszagot ezek a retardalt f*szkalapok, legalabbis a metron nem.

Mas kerdes, hogy aki hobbit csinal abbol, hogy bliccel az meg megerdemli hogy megalazzak szvsz, mert az az ember ugyanugy egy tolvaj senki, aki az en (adot fizeto es menetjegyet vasarlo) penzemet lopja... Persze ezt a legtobben megindokoljak azzal, hogy aze' lopok mer mas is lop (lasd vegkielegitesek, tobbi bliccelo), hat tudok nekik gratulalni, meg a tobbi eloskodonek is az orszagban...

petyo 2009.11.30. 12:30:06

Dögöjjé meg rohadt bliczmen!

Alikam 2009.11.30. 14:51:25

:D
Úgy látom a BKV nívója napról napra "emelkedik".

A végén valami gettós cigók fognak ellenőrként grasszálni és ha nem lesz jegyed megkéselnek?

2009.11.30. 18:40:52

@Alikam: igen, ez egy reális jövőkép.

Lesbőltámadószárítókötél 2009.12.01. 10:23:43

Nem lehet, hogy nem is volt nála a bérlete, azért nem adta oda?
Meglehetős kellemetlenségtől kímélhette volna meg magáta fiatalamber, ha előkotorja a bérletét.
Csak ez a mozdulat hiányzott volna, és akkor ez a levél meg sem születik.
(nem nem vagyok BKV ellenőr. És nem..a szüleim, és a barátom sem BKV ellenőrök)

Lesbőltámadószárítókötél 2009.12.01. 10:25:00

fiatalembert akartam írni az előbb..nem, nincs tájszólásom. Pedig vidéki vagyok.

Alex Roy 2010.01.06. 03:22:00

Szeretném én látni azt a köcsög ellenőrt, aki így merne beszélni velem. A szaros segge lyukán köpködné ki a fogait utána.
süti beállítások módosítása