Tékozló Homár

Lerobbant autót is büntetnek?

2009.12.01. 11:42 | jackyll | 119 komment

Úgy látszik az útszélen vészvillogós köcsögök miatt a parkolóörök ingerküszöbét nem üti meg, ha lerobbant autós elsétál az elakadásjelző háromszögéig:

Rendszeres olvasója vagyok a blognak és épp a tegnapi nap folyamán történt meg velem az eset. Miskolcon lakom, és aki ismeri ezt a várost, az tudja, hogy a parkolásért mindenhol fizetni kell. (Budapesten is sokat járok autóval, és parkolok de ott még mindig kevesebbszer büntettek meg) A legdurvább dolog, hogy a saját lakásom előtt is büntetnek.... Szóval épp ez történt a tegnapi nap folyamán is. Sajnos az autóm lerobbant - helyesebben el sem indult már szombat óta - és én naívan úgy gondoltam, még vasárnap este, hogy inkább kirakom az elakadásjelző háromszöget, mert így akkor legalább nem büntetnek meg addig amíg el nem viszik az autómat szerelőhöz. És én úgy tudtam, hogy műszakilag hibás autót nem büntethetnek...

Szóval hétfő reggel  kinnt az elakadásjelző a szélvédő alatt bal oldalon, a mikuláscsomag a jobb oldalon. Mondanom sem kell elöntött a düh, nem elég, hogy aznap nem tudtam munkába menni, mert a munkahelyem jó pár órányi autózásra van a lakhelyemtől. Szerencsére az autónak nagyobb baja nem volt így egy gyors másfél órás szervíz után el is tudtam indulni. Közben egész nap hívtam a Régió Park ügyfélszolgálatát, ahol vagy nem veszik fel a telefont vagy melléteszik a kagylót.

A kérdésem az lenne: 1 Műszakilag hibás autót büntethetnek? 2 Ha nem, akkor az a jókedélyű parkolóőr, hogy a fenébe csinált fényképet?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NW1 2009.12.01. 12:03:53

Amikor Budapesten lerobbant az autóm, beálltam a ház elé parkolóba, kiraktam a szélvédőbe a elakadásjelző háromszöget, egy papírt, hogy szerelő vár a jármű, valamint leszedtem az első-hátsó rendszámtáblát. Nem is büntettek meg. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 12:06:04

@NW1: ... lehet, hogy legközelebb egy kulturális bodzaszedő karitatíve segít tovább bontani, és kiszedi belőle az összes fémet. Meg a zelektronikát...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.01. 12:15:44

@Kitalátor feljegyzetei:
Jaaaaa, a lovak!
Azt nem tudom.
De az Aldiban árulnak lovat komplett istállóval.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.12.01. 12:26:49

Az elakadásjelzőt nem a szévédő mögé kell tenni, hanem a kocsi mögé az útra.

Akkor meg ellopják azonnal, úgyhogy egyszerűbb fizetni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.01. 12:30:19

A címlapon 26 kommentet ír a blogmoci, itt meg 25-öt.
Ez roppantmód feszültté tesz.

Montezuma 2009.12.01. 12:41:17

"A kérdésem az lenne: 1 Műszakilag hibás autót büntethetnek? 2 Ha nem, akkor az a jókedélyű parkolóőr, hogy a fenébe csinált fényképet?"

A másodikra tudom a válasz!: Fényképezőgéppel! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 12:45:24

@Sün‼: A debreceni Intersparban meg leszakadt a lila Milkamarha pofája...

angantyr 2009.12.01. 12:47:37

Van ilyen görgős vacak (béka?), na azzal kellett volna elszállíttatni.

jpmjpm 2009.12.01. 12:54:15

@Sün‼: Hol irja a blogmoci a kommentek számát itt a poszton belül? Én csak kívül látom. (Mondjuk a gépem nem az Aldiból van, lehet ez a baj)

labi 2009.12.01. 12:55:30

Ha sikerül megúsznod a büntit csak mert háromszöget tettél az ablakba, azonnal szólj!
Onnantól kezdve én is ezt a módszert fogom alkalmazni. :)

betépett felhasználó 2009.12.01. 12:56:27

számtáblát leszedni
büntetést megúszni

más kvescsön?

jpmjpm 2009.12.01. 12:58:24

@Sün‼: Köszi. Kicsit sem vagyok vak. :))

metal · http://electric.blog.hu 2009.12.01. 13:03:25

Érdekes lenne, ha valóban nem lehetne azokat az autókat megbüntetni, amelyeken ki van téve a háromszög! Valószínűleg, ha ez így lenne, akkor az autók 99%-ának ott lenne az ablakban a háromszög.

bekbórd! 2009.12.01. 13:04:51

@betépett felhasználó: Azt a matricát is le szoktátok takarni a szélvédőn?

Ma még kéne egy poszt, hogy nem fizettem a telószámlát, a geci szolgáltató meg letiltotta a hívásaim, hogy gondolja.

Montezuma 2009.12.01. 13:05:42

@jpmjpm:

Pl ott a cikk aljánál? 37 komment

Bit Rot 2009.12.01. 13:23:01

@Kitalátor feljegyzetei:
"Pesten nem kell fizetni, ha kiteszek egy elakadásjelzőt? De jó nektek! Máshol el is szállítják roncstelepre, mert ütemképtelen jármű nem foglalhatja el a parkolókat..."

Kedves olvasók!
A dezinformációs hivatalt hallották!

A valóság az, hogy mellékúton 30 napig tárolható üzemképtelen gépjármű, csak utána viszik el.

Bit Rot 2009.12.01. 13:24:15

@metal:
"Érdekes lenne, ha valóban nem lehetne azokat az autókat megbüntetni, amelyeken ki van téve a háromszög!"

Azokat az autókat meg lehet.
A műszaki hibás autókat nem lehet megbüntetni.

Legjobb megoldás a számla beszerzése a javításról (vagy alkatrészről), és töröltetni a büntetést.

ex-dr. vuk 2009.12.01. 13:25:42

Hat.. Ha nem buntetnenek akkor a rokikartya mellett a 3szog is kint lenne minden auton. Aztan hip-hop gyorsan megjavulna mind.
Na nekik koszonjetek, hogy buntetnek.

NW1 2009.12.01. 13:26:13

@Kitalátor feljegyzetei: csak egy délelőttről volt szó, viszonylag forgalmas helyen álltam, ráadásul az ablakból bármikor ránézhettem az autóra. Svédek miatt kivételesen nem aggódtam. :)

Manci néni, a szomszéd 2009.12.01. 13:32:20

XIII. FEJEZET

Üzemképtelen gépjármûvek tárolása

51. §

(1) Az üzemképtelen jármûvek közterület-használati hozzájárulás nélkül közterületen – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – nem tárolhatók. A gépjármû üzemben tartója az üzemképtelenné vált jármûvet saját költségén köteles haladéktalanul eltávolítani a közterületrôl.

(2) Üzemképtelen gépjármûvet közterület-használati hozzájárulás nélkül csak mellék-útvonalon és legfeljebb 10 napig szabad tárolni.

facsipesz 2009.12.01. 13:34:14

Fényképgyártás:

villog, nemvillog, villog, hoppegyfotó.

Hát így...

betépett felhasználó 2009.12.01. 13:42:22

@bekbórd: en altalaban az egesz verdat le szoktam takarni. Tudod, ukapamtom orokoltem egy volga kocsi-pizsamat,. azt csak 1xruen rahuzom a maybachkomra oszt pa.

ex-dr. vuk 2009.12.01. 13:44:14

@Sün‼: Igen vettem eszre. Viszont mivel gozom sincs ki vagy, igy nyomtam ra gyorsan egy 'Mark as junk'-ot. :) A thunderbird pedig tanulekony joszag :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.01. 13:54:59

@vuk_:
Ezek szerint másik erdőből való lennél?

Eric_Cartman 2009.12.01. 13:58:02

Most beszéltem egy rendőrhaverommal, ha a kalaptartóra teszed a háromszöget, nem trafipaxolnak meg !
Üzemképtelen autót nem szabad.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 14:07:17

@Bit Rot: Hogy büntetik meg az autókat? Megrugdossák, elzárják, kilövik a lámpájukat vagy megbasszák?
Az autók mióta jogalanyok?
Alapítani kellene már egy autójogvédő szervezetet (na jó, persze ott vannak a motorok, a teherautók stb is) vagy inkább egy járműjogvédő társulást. Garantált siker, nincs konkurencia, esetleg az állatvédőkkel meg a városvédőkkel csörrennénk össze néha...

bekbórd! 2009.12.01. 14:11:08

@betépett felhasználó: Ha biztosra akarsz menni, hímeztess rá egy(-két) piros háromszöget is :)

Eric_Cartman 2009.12.01. 14:15:48

Hogy mondjam neked, Sün koma... ? Pl. mint amikor a medve nekidől a csalitosban egy fának, de nem veszi észre a mókust a nagy peplázásban. Hát kb. olyan fájdalmas. Engem trafipaxoltak meg már hátulról, nem egy kellemes dolog.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 14:23:13

@bekbórd: A kettővel vigyázni kell, az már segélyszervezet is lehet, ha összecsúszik...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.01. 14:23:52

@Eric_Cartman:
Hasztamannyana! (ez felkiáltás)
Hátulról? (ez kérdés)
Akkor én nem kérek olyant! (ez most komoly)

Eric_Cartman 2009.12.01. 14:30:05

Persze, ha jobban belegondolunk, ebben az országban vészvillogóval is lehet parkolni, nem kell hozzá 3szög.
Pl. kedd este kiteszem a háromszeget, szerda reggel kimegyek a ház elé, felnyitom a motorháztetőt, babrálok, beülök és lám, elindult. Több csoda történne ebben az országban, mint az összes Mária-kegyhelyen.
Persze ez rosszindulatú feltételezés csak.

Tron65 2009.12.01. 14:31:57

@Kitalátor feljegyzetei:
"Máshol el is szállítják roncstelepre"
Tudod mennyi pénzszállító/pizza és egyéb futár furgonja kerülne oda pár nap alatt?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.12.01. 14:51:14

Koncentráljunk a postra!
Mikor lesz új?

staropramen 2009.12.01. 15:01:23

@Sün‼:
ez már a hétvégi!
Majd mikulás után!

Fairy Girl 2009.12.01. 15:16:22

Most pedig írd le százszor fiam, hogy szerviz.

Naumov 2009.12.01. 15:22:15

Frankón nem foglalkoznak ilyen részletkérdésekkel
Nálunk a ház előtt kb. idén nyár eleje óta áll egy autó, ami jó eséllyel lopott, vagy a tulajdonosa azt hitte hogy itt zajlik a használt autók begyűjtése, mindenesetre azóta láthatóan senki soha hozzá nem nyúlt, mióta oda leállították. Augusztus környékén kidurrant az egyik első kereke, október táján valaki leszerelte a lökhárítót, ilyesmi. A Centrum illetékesei ennek ellenére minden nap hűségesen ráteszik a következő csomagot, aztán ha végigértek a szélvédő egyik végétől a másikig, akkor leszedik őket, és kezdik elölről. Vagy fel sem tűnik nekik, vagy tényleg azt képzelik, hogy majd valaki be is fogja fizetni ezeket a cédulákat nekik.

Putyur 2009.12.01. 15:27:49

@Eric_Cartman: "...Pl. kedd este kiteszem a háromszeget, szerda reggel kimegyek a ház elé, felnyitom a motorháztetőt, babrálok, beülök és lám, elindult...."

Nevetni fogsz. Ez bevett szokás a Déli pu. előtt a járdaszigeten. Mondjuk ott reggeltől-estig terjedő idősávban funkcionál a dolog. Csodás elromlottautóéletrekeléseket lehet látni délután 5 körül.

staropramen 2009.12.01. 15:41:03

@Putyur:
Itt az ideje értesíteni a Vatikánt.
Nyilvánvalóan sorozatban csodák történnek arrafelé!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 16:07:21

@Tron65: Nem tudom. De mivel segítené a munkahelyteremtést...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 16:13:21

@Tron65: Pénzszállítót még nem láttam elakadásjelzővel otthagyva potyázni.

akikaztmondjákni 2009.12.01. 16:15:00

Irjak uj posztot?
A Dunaweb továbbra is ba**ogat,a házunkban többen kaptak szivhez szóló levelet tőlük,mi egy ujjal gazdagodtunk...eszemfa**om megáll tényleg!

akikaztmondjákni 2009.12.01. 16:24:18

@Kitalátor feljegyzetei: Jah!Leesett:D
javítok:újjal.Jó így?:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.01. 16:27:39

Üdv.

"egész nap hívtam a Régió Park ügyfélszolgálatát,"
Pfff, nem hivogatni kell, hanem
küldd a "centrum" szót a 01225-re
Erre visszakapsz ey csengőhangot
amivell minden hivásod emeltijassá válik
Na, ezután veszi csak fel a telefont a gépi hang, amit megszakitani sem tudsz.
Jobb ha veszel egy nigériai kocsit a neten

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.01. 16:32:37

@Kitalátor feljegyzetei:
"Minden 3-nál nagyobb p prímszám 6k+1 vagy 6k-1 alakú, ahol k = 1,2,3,stb. természetes szám."
Bizonyitsd be!
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.01. 16:36:19

Most látom csak hogy Miskolc!

A 3SZEG csak abban a városban mentesit,az uj KRESZ szerint, aminek nevében is szerepel a SZEG szó

Mondjon városokat amiben a SZEG szó megtalálható!
Visszaszámolok
7,5,3,2,1
Nem hiv senki? Emelem a tétet! Vonalnyitás!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.01. 16:38:48

@Manci néni, a szomszéd:
Ellentmondó!
Azonnal köteles, vagy 30 napig tárolhatja?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.01. 17:03:44

Megyek a bánatba ha nem beszélgettek velem
Van nekem elég munkám
:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 17:23:18

@horex: Inkább elhiszem - ha fizetsz egy korsó sört. Engem meg lehet győzni...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 17:27:34

@Naumov: De az alighanem Budapest. Az meg ugyebár nemcsak nem része kulturálisan Magyarországnak, hanem a törvényeik fölött is áll, elvégre világváros, sok mindenkinél egyenlőbb lakossal...
A lélekszámában hasonló Harkovban a peresztrojkát már öt (5) metró-vonal fogadta...)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.01. 17:30:03

@akikaztmondjákni:
"- Hogy lehet újjal szeretkezni?
- ???
- Le kell cserélni a régit."

Gaiwer 2009.12.01. 18:15:23

@horex: ZalaegerSZEG ; SZEGed

angantyr 2009.12.01. 18:27:01

1950-es Pontiac (Chieftain), csak szét van barmolva az orra többek között egy Volga (GAZ-24)-hűtőráccsal.
Megnyugodtam.
És jár nekem egy sör.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.12.01. 21:47:53

Miskolcon minden más. Még az ég színe is!

Stupido_Girl 2009.12.01. 23:38:12

A parkolási díj megfizetésének alternatív megoldása az elakadásjelző háromszög használata.

Tink@ (törölt) 2009.12.02. 00:13:25

Remélem nem tilos léci nézzétek meg a blogomat és írjátok le a véleményetekt:-) Kösszyy!
retimartina.blog.hu

autosave 2009.12.02. 00:28:20

rendszám levesz, probléma megoldódik. és szabályos, nem bűntethetnek!!!

Alternatív 2009.12.02. 00:51:26

@horex: Jajj, ez annyira triviális (úgy pontos, hogy a 3-nál nagyobb prímszámok).

6k: osztható 6-ta, nem prím.
6k+-2: páros, nem prím.
6k+-3: hárommal osztható.

Tehát egy prímszám csak 6k+-1 alakú lehet.

hardrock 2009.12.02. 01:47:03

Ej, nemhogy a rendszámot vetted volna le....

tiborc2008 2009.12.02. 02:26:10

Sztálin eftás aszonta, hogy inkább száz ártatlan szenvedjen, semmint egy bűnös megmeneküljön.
Na ez van most is.

A szerelő 2009.12.02. 02:49:57

nem vagyok ám rosszmájú, de annyira jó lenne, ha az előttem írogatók autója lerobbanna egy fizetős környéken. vagy csak fogyjon ki a benzin és egy séta a benzinkútig. kiváncsi lennék a kis pofikájukra, hogy hogyan pislognának :)
ejj, de szép is lenne! :)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.12.02. 05:40:09

@A szerelő: egyből ott teremnél egy marmonkannával vagy trélerrel mi? Kis hiéna. :)

MP 2009.12.02. 05:54:00

Na most azért a vészvillogóról egy szót. Ha Budapesten autóval szállítasz vagy netán futárkodsz nem tudsz semmi más megoldáshoz folyamodni. Ugyanis azt sehol sem gondolják végig az épületek tervezésénél hogy oda vagy onnan szállítanak. A belső szabályzat meg tiltja idegen járművek garázsba állását. Na old meg!

KolompárRómeó 2009.12.02. 07:09:48

"tegnapi nap folyamán" 2szer is.

Az nem azt jelenti, hogy "tegnap"?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.02. 07:10:05

nem szokásom mindenkit lelúzerezni, de a kedves levélíró ritka nagy vesztes, igazi született példány.

belakis 2009.12.02. 07:11:05

Beteg voltam, otthon feküdtem a múlt hónapban, az áramszolgáltató mégis kiszámlázta az akkori fogyasztást!

Hogy teheti meg?

Igazolhatom....

:)

belakis 2009.12.02. 07:12:30

@A szerelő: Lennék olyan kreatív, 200 ft-ot bedobni az autómatába, így elkerülöm a 3500-as büntit.

Amellett hogy ugye törvényellenes pénzt szedni a parkolásért, de ebbe ne menjünk bele :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.02. 07:20:35

ha órákat autózik naponta dolgozni, akkor nyilván felveti a pénz, ha havonta százezreket tud csak benzinre költeni.. valszeg menő belvárosi helyen lakik, mert természtesen nem igaz, hogy miskolcon mindenhol fizetni kellene a parkolásért, és főleg nem annyit, mint pesten.. az avason pl. biztosan nem kell :) .. ehhez képest nem igazán értem miért jár egy vacak megbízhatatlan autóval és főleg, miért nem telik neki egy lakossági parkolóbérletre? és egyáltalán, hogy gondolkodhat valami ennyire veszélyesen egyszerűen?

belakis 2009.12.02. 07:20:40

@Naumov: Ilyenkor kreatív ember fog egy kötelet, és kihúzza az út közepére - úgy ahogy van.

Hidd el 1-2 óra múlva elviszik olyan helyre, ahova való a gépsárkány.
(persze csak ha lejárt műszakis, valóban csak tárolt gép)

Bár ezt a módszert nem egy ember használja rokkant parkoló helynél is 5-6 ezres benzines szörnyekkel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.02. 08:36:20

@Tink@: Felesleges. Mint az az írásjelek hiányából, a "léci"-ből és a "véleményetekt"-ből, de mindenek fölött a "Kösszyy"-ből egyértelműen kiderül: "szarcsi, foscsi"...

Térj át a Mozilla böngészőre, telepítsd hozzá a magyar nyelvi kiegészítőket, állítsd át a nyelvet (az általad írt szövegre jobb gombbal kattintva) magyarra, és máris sikeresebb, érthetőbb leszel. Az egybeírások többségét ugyan nem ismeri fel, és a pl. a "léci"-t is már megtanította a szótárral valami agyalágyult plázapicsa, de akkor is segít abban, hogy érthetőbb légy.
Vagy pedig - ha az könnyebb - blogolj angolul, kínaiul, spanyolul, franciául, németül, oroszul, jiddisül, arabul, vagy bármelyik más világnyelven, csak magyarul ne. Olyan sok erős nyelv van, legalább ne a magyart tedd tönkre...

Micsoda útjaim 2009.12.02. 09:24:55

Na akkor most megmondom a tuttit.

Hasonló esetem volt Bp.-en, és a végén nem kellett büntit fizetnem.

Nálam tréler is játszott az adott napra + szervizszámla. Ezeket elküldtem a Centrumnak, a KRESZ azon passzusával együtt, miszerint a műszaki hiba miatt történő ácsorgás nem számít sem megállásnak, sem várakozásnak = NEM PARKOLÁS!!!

Persze a Centrum visszaírta, hogy sebaj, azért csak fizessek, ők tojnak a KRESZ-re. Nem reagáltam, nem fizettem. Ezután a megbízott ügyvédi irodájuk irkált nekem egy éven át, semmire nem reagáltam, mert biztos voltam abban, hogy a KRESZ magasabb szintű jogszabály, mint a parkolási rendelet.

Egy év múlva jött a bírósági fizetési meghagyás. Na erre azonnal írtam egy ellentmondást, és csatoltam a tréler- és szervizszámlák másolatait, mondván, hogy az eredetieket is szívesen bemutatom.

Erre a bíróság ejtette az egész ügyet. Ennyi.

Hozzáteszem, hogy közel s távol ez volt az egyetlen parkolási ügyem, mert mindig mobillal parkolok, talán ez a tiszta múlt is szerepet játszott abban, hogy azonnal elfogadták a kifogásomat.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.12.02. 12:47:11

Aki legközelebb a pótdíjazást büntetésnek írja, azt vágjuk arcony a lefűzött jogszabálygyűjteménnyel!

Micsoda útjaim 2009.12.02. 13:50:27

@Brigi \"B. A.\" főnöke:
Akkor büntető pótdíj. Miért, mi más egy SEMMI szolgáltatásért kiszabott rengetegszeres díjazás?

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.02. 17:15:50

Én eddig nem ismertem ilyen szabályt, de ha tényleg van, akkor szóljatok, köszi!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:18:55

@Micsoda útjaim: hmmmmmmm... szerencsés vagy!
nekem kijött bünti, hogy nem fizettem.
utána néztünk, valóban voltunk a júpíszínél a XIII.-ban, de nem azon a napon, amit rosszallottak.
nekem is jöttek a felszólítók, tettem rá.
aztán jött a behajtásos irodás, arra is tettem magasról. többszöri felszólítás is volt, nem nagyon érdekelt.
végül a könyvelőm kérdezte, mi az az 5.200 rupó, amit az APEH követel 5.400Ft késedelmi pótlékkal?
gőzöm sem volt. feleségemmel csak néztük, nem nagyon értettük. az APEH sem tudott felvilágosítást adni mit és hol vétettem, csak azt, hogy fizetnem KELL.
tavaly utaltam az összeget "nesze! kőccsd gyógyszerre!" megjegyzéssel.
most kezd derengeni, hogy asszem azt fizettem be.
bassz... lúzeresedek? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:26:41

@Micsoda útjaim: @Micsoda útjaim: szerencsés vagy! :)

pár éve volt eset, hogy csesztettek mert hiányoltak parkolójegyet. kiderült jogtalanul, mert nem azon a január első hetének valamely napján jártunk a júpíszínél amikorra hiányérzetük támadt és máskor nem is jártam addig sem és azóta sem arra...
követeltek 5.200Ft-ot. tojtam rá.
behajtóiroda is követelt. hasonlómód járt. el is felejtettem a dolgot.
évvel rá nézem, mit is fizessek az APEHnek 5.200-at és 5.400 pótdíjat?
hívtuk, de érdemleges választ nem tudtak adni csak annyit, hogy ez bizony behajtás.
mit tehettem, utaltam.
most dereng, hogy mintha 5.200 lett volna a centrumnak a fizetnivalóm...
wazze... lúzeresedek? :O :D

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:28:25

bacarok! 10 perce keresem, amit írtam.
körbeolvastam az egész homáron, lévén már volt hogy csak 1-2 perc után jelent meg az írás.
erre most itt van mindkettő...

sün a homár motorjának! :P

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 11:58:28

@Kitalátor feljegyzetei: nembammeg, hanem a centrum parkoló. :P
a júpíszínél eccer voltam.

hoppá! lehet az ő kezük is benne volt?! :O reklamálni, asztalt borogatni mentem ugyanis...

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.12.04. 01:22:38

@Kitalátor feljegyzetei: @Micsoda útjaim:
Középiskola megvolt? Konkrétan a "Történelem !és! !állampolgári ismeretek!" óra? Segítek: Az egyik büntetőjogi kategória, a másik polgárjogi.

Keverni a kettőt körülbelül olyan szintű tudatlanság, mint azt mondani, hogy Jézus a Buddhizmus egyik prominense.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.04. 09:26:43

@Brigi \"B. A.\" főnöke: hmmm... oszt a magyaróra az mán smafu? köll ám az is!
néha.
csak nem reklamálunk.
lok.
lsz.
mert ez a net.
vagymi.
én is csak tanultam, a véleményt nem osztom.
de Te sem vagy kivétel. :D
süti beállítások módosítása