Tékozló Homár

Citibanknál nem lehet puskázni kártyaaktiváláskor

2009.12.03. 12:44 | jackyll | 238 komment

Tréfás módját választotta a Citibank a közös számlák társkártyáinak aktiválásához. A tulajdonos beazonosítása helyett olyan adatokra kérdeznek rá, amiket csak a számla másik tulajdonosa ismerhet. Csalni viszont nem lehet, az ügyfélszolgálat besértődött, amikor meghallotta, hogy naiv ügyfél kikérdez a rögzített beszélgetésből:

A férjem megelégelte az egyre növekvő banki költségeket az eddigi bankunknál, úgyhogy 0 ft-os számlát nyitott a Citibanknál. Mivel a pénzt elsősorban is Ő keresi nálunk, viszont elsősorban én adom ki, ezért ugyanarra a számlára számomra is igényeltünk egy társkártyát. A Citibanknak a házassági vagyonközösséggel kapcsolatos álláspontjáról (így utólag legalábbis) némiképp árulkodónak tűnik, hogy anélkül, hogy visszakérdeztek volna, ezt először egy alszámlával vélték megoldhatónak -- ti. amelyre a férjem rendszeresen átutalhat némi zsebpénzt számomra, hogy legyen miből kitisztíttatnom a kabátját, megvennem a család vacsorájához valókat, kifizetnem az egyik gyerekünk iskolai kirándulásának költségeit, a másik gyerekünk különóráját, a harmadik gyerekünk szülinapi ajándékát, és a negyedik gyerekünk új cipőjét... -- szóval mindazt, amit kell. De nem ezen akadtam fenn a legjobban.

A férjem pár hete átirányíttatta a fizetését az új számlára -- ti. a Citibankosra -- annak rendje és módja szerint, én meg, lévén hóeleje, megpróbáltam aktiválni a kártyámat. Eleve különösnek találtam, hogy minden biztonsági kódot (a pin-kódot és a telefonos kódot is) a telebankon keresztül, az aktiválás során fogunk létrehozni, dehát ösztönösen bíztam benne, hogy menni fog, elvégre is, eddig még minden telebankon át intézendő feladattal képes voltam megbirkózni -- ti. más bankok telebank szolgáltatásaival.

Nos, a Citibank elég különös módját választotta az én tuti telefonos beazonosításomnak. Odáig még teljesen ismerős volt az eljárás, hogy megkérdezték a nevemet és az anyám leánykori nevét, ám a bankszámlához megadott értesítési cím felmondatását már némiképp furcsálltam, hiszen a számlaszerződést a férjem kötötte, nem én, és elvileg legalábbis nincsen kizárva, hogy valakinek több levelezési címe is lehessen. Ezután azonban még ennél is furcsább kérdések következtek. "Volt-e az utóbbi 5 napban devizaátutalás a számláról?" -- Nyugodtan lehetett volna a tudtom nélkül is, elvégre is a férjem nem tartozik nekem beszámolási kötelezettséggel arról, mire és hogyan költi a saját maga által megkeresett pénzt. Ezután egy ártalmatlanabb kérdés következett a számla típusáról, de akkor is eltűnődtem, hogy vajon elvárható-e az, hogy én fejből tudjak a számlához kapcsolódó gyakorlatilag bármely információt. Különösen úgy, hogy a bankkártyához mellékelt levélben semmi nem utalt arra, hogy engem vizsgáztatni fognak a számla kondícióival kapcsolatban... Ám a keresztkérdéseknek még mindig nem volt vége: "Milyen módját választották a számlaértesítésnek, postai levelet vagy e-mail-t?" A férjem ott tiblábolt körülöttem, hangosan megkérdeztem tehát: "Drágám, milyen módját választottad a..." (Ott sem voltam, amikor megkötötte a számlaszerződést!) -- Mire a telefonos ügyintéző felcsattant: "Ha súgnak magának, akkor nem tudjuk a válaszokat elfogadni!"
És lőn. Nem tudták.

A többesszám (állítólag) azért volt indokolt, mert a telefonos ügyintézőn kívül sajnos még tanúja volt csúfos puskázási kísérletemnek "A rendszer" is (ti. az, amit valami egészen idióta alapfilozófia alapján bizonyos szűklátókörű emberek hoztak létre -- egész biztosan nem a Teremtéskor keletkezett mint az Atyaúristen citibankos kirendeltsége) -- szóval valójában "A rendszer" ítélete döntött a sorsom felett. Megbuktam az aktiválási gyorsteszten.

Az ügyintéző még csak nem is mentegetőzött, elnézést nem kért, csak a rideg tényt közölte, hogy méltatlannak bizonyultam arra, hogy telebankon át aktiváljam a kártyámat.  Hiába méltatlankodtam.
 
Személyesen kell tehát a bank képviselői elé járulnom, hogy kisírjak egy megfelelt-et a "pótvizsga-bizottságból". Kellemes szituációnak ígérkezik, és főleg, ennél értelmesebb programot el sem tudok képzelni magamnak. Elvégre úgysincs fontosabb dolgom, ha enni akarok adni még a családomnak valaha.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effective 2009.12.03. 16:42:39

@Szárnyati Gézа: Én ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy itt a szállodában van 5 férfi recepciós, és 3 nő, mind ugyanannyit keresünk, ugyanolyan keveset.

hiperaktív 2009.12.03. 16:42:40

@ampelmann: ezt most nem értem. Teljesen szabályosan nyitottuk a számlát, semmi törvénytelent nem csináltunk.

@Olvasó: dehogy nincs társkártya, rajta van a szerződésen is. Amúgy igazad van az egymás kódjának tudásáról. Mi sem tudjuk egymásét a férjemmel.

@Levéltetű: nem reklám, csak mivel nekem ott van számlám, csak az ő példájukat tudom felhozni.

2009.12.03. 16:43:34

@ampelmann: Nem. A buzibank buzi rendszere a szar amit ostoba emberek alakítottak ilyenre. Riszpekt a posztolónak.

Mylady 2009.12.03. 16:44:40

@olvasó - első osztályú magyar termék: ez melyik banknál van így?
nálunk pl nem igaz

hiperaktív 2009.12.03. 16:45:50

Kulics, te vagy nap győztese!
Egyedül te értetted meg maradéktalanul és sallangmentesen a poszt lényegét. Riszpekt Neked is :) :) :)

ampelmann 2009.12.03. 16:46:03

@hiperaktív: arra értem hogy ha nem ugyfel es a Te nevedben utal, intezkedik stb... Nem felteteleztem hogy szabalytalan volt valami! Csak abban az esetben szerzodest bonthat a bank. Nem támadok :)

Rui Blaaz 2009.12.03. 16:50:03

@Mylady:
boldog ifjúkoromban a leggyökerebb főnökeim nők voltak, leszurom, mennyit kerestek, de egy fillért sem érdemeltek

az egyik, miután felnyomtam a munkaügyi bíróságon, kilépett a munkáltatónktól + be is perelte a céget - mint megtudtam, azért, hogy engem a családi kassza borulása nélkül kifizethessen

másutt a jogi vezető (nő, detto) lépett le a [másik] cég összes szerződésével - és irány a konkurencia

szegény, védtelen nők...

effective 2009.12.03. 16:50:10

@Rui Blaaz: M.o. népessége fogy. Nem az a kérdés, hány ember legyen a Földön, hanem az, hogy tényleg azt szeretnénk-e, hogy M.o. elfogyjon?

hiperaktív 2009.12.03. 16:50:12

@ampelmann: nem is annak vettem, csak nem értettem :)
De így már oké. Az én nevemben nem utalhat, intézkedhet, mert a személyes ügyintézésnél kérik a személyit+lakcímkártyát+banki azonosítót, a netbankhoz két jelszó is kell (egy a belépésnél, egy az utalás megerősítésére - és ez a kettő nem lehet ugyanaz), a 24 órás ügyfélszolgálatnál meg be kell mondani az azonosítót és egy jelszót, ami nem egyezhet meg az előzőben felsorolt kettővel és a pinkódoddal sem. Szóval rendesen le van ez védve. Egyedül a férjem csinálhatna a hátam mögött valamit a számlán, de akkor azt a tökei bánják :D

hiperaktív 2009.12.03. 16:55:25

@Rui Blaaz: a szegény védtelen nőknek is meg kell tudni védeni magukat valahogy :) viccet félretéve: a személyes élményeidben szereplő nők valóban etikátlanok, de néhány negatív példából azért nem kéne általánosítanod :( Vannak valóban szegény, védtelen alkalmazottak is, legyen férfi vagy nő, nem számít.

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 16:55:37

@hiperaktív:
Kipróbálnám, ha lehetne, de nincs 4 gyerekem, és számításaim szerint nem is lesz.
Ahonnan kiküldenek, ott kell balhézni. Mert nem egy Citi fiókban dolgoztam már, és ez sehol nem történt még meg, hogy gyerekkel nem engedtünk be ügyfelet. Sőt, hosszabb bent töltött időre is lehet számítani, így mindig akad egy kis sarok játékokkal.
Én is elnézésed kérem a személyeskedésért.

Levéltetű 2009.12.03. 16:55:59

@hiperaktív: A Citi pont azzal vett le a lábamról, hogy már több éve van válaszuk a billentyűzetfigyelő kémprogramokra (is). Bejelentkezéskor egy képernyőn megjelenő billentyűzeten egérrel adod meg a jelszót, ráadásul a még számok elhelyezkedése is minden alkalommal más.

Ehhez képest a CIB számládat simán fel lehet törni egy kémprogrammal, és átutalhatják a rajta lévő pénzt egy tetszőleges bankszámlára (csak jelszó kell hozzá). Az OTP-nél legalább minden utalásnál kódot küldenek a mobilodra.

Mondjuk lehet, hogy azóta javítottak a CIB rendszerén, mindenesetre amikor a Citihez mentem, akkor még elég gáz volt.

effective 2009.12.03. 16:58:43

@Rui Blaaz: A gyökérség szerintem egyénfüggő! Nekem is volt gyökér női főnököm, viszont volt még gyökerebb férfi főnököm is.

Mylady 2009.12.03. 16:58:47

@Rui Blaaz: nem mondtam olyat, hogy "szegény védtelen nők"
nekem eddig csak férfi főnökeim voltak, szám szerint 7.
Ebből
2 kicsit furcsa volt, de semmi gond nem volt velük,
1 erősen kétszínű, de nagy baj nem volt vele,
1 csak 2 hónapig volt, nem nagyon tudok róla nyilatkozni,
2 normális,
1 meg olyan barom, hogy többünket kikészített idegileg, üvöltözött, áskálódott, megalázott stb, összességében 2 embert elüldözött, 1-et kirúgott, 1 meg mikor meghallotta, hogy ő lesz a vezető, felmondott

Szerintem nem az a kérdés, hogy valaki nő vagy férfi, hanem az, hogy végzi a munkáját. És nem érdemel kevesebbet azért, mert nő, Vagy többet azért, mert férfi.
Igazából azt sem lenne szabad figyelembe venni, hogy nő vagy férfi.
Szerintem.

hiperaktív 2009.12.03. 17:00:59

@olvasó - első osztályú magyar termék: olyan aranyos vagy :) melyik fiókban dolgozol jelenleg a citinél? odamegyek, nyitok számlát és csak Nálad fogok ügyintézni :D

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:01:33

@Mylady:
Mire gondolsz?
Egyébként Citi, ha visszaolvasol, kiderül.
Mondjuk, lehet, hogy a társkártya szó tényleg szerepel a szerződésben (hitelkártyánál tuti, mert ott így hívják valóban, viszont folyónál nem vagyok biztos benne. Nem fújom a kondilistát kívülről.

hiperaktív 2009.12.03. 17:04:33

@Levéltetű: Nem értek a feltöréshez, lehet hogy igazad van....
A cibnél több jelszó van (fentebb írtam a folyamatot), kizárt, hogy valaki az összeset tudja rajtam kívül.

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:05:18

@hiperaktív:
Alakul a kapcsolatunk :-) Az induláshoz képest ez hatalmas előrelépés :-)
Azt talán privátban :-)
Ja, egy korábbi kérdésedre a válasz: céges oldalon havi 1,5MM kell, hogy legyen az utalás, vagy 1MM átlagegyenleg. Ilyenkor a kártya+netes huf utalások díjmentesek, illetve nincs számlavezetési díj. Jó, igaz, ez pici cégekre van előző évi netsale 0-20MM lehet.

Rui Blaaz 2009.12.03. 17:05:29

@effective:
eléggé érdektelen kérdés, hogy hányan élnek ezen a kilencvenezer (plusz) négyzetkilométeren mondjuk tíz év múlva, ha a román cián, az osztrák bőrgyári hab, a szlovák és ukrán atomerőművek, a cseh és lengyel szénerőművek, az amerikai génkezelt élelmiszer és mondjuk a világ összes kipufogógáza (stb.) tesz róla, hogy ne legyen jó itt élni.

Arafat szerint a palesztinok győzelme a palesztin anyák termékenységében rejlik. Nem vállalok vele szellemi közösséget.

Inkább kevesebb ember éljen minőségi életet, mint rengeteg vacakul.

Két gyerekem van, nem is lesz több.

Levéltetű 2009.12.03. 17:06:09

@olvasó - első osztályú magyar termék: Nem tudom, hogy szó szerint társkártyának hívták-e, de kettőnknek van egy-egy MC bankkártyánk a Citinél ugyanahhoz a folyószámlához rendelve.

Levéltetű 2009.12.03. 17:08:23

@hiperaktív: Kémprogram. Rögzíti, hogy mit ütsz be a billentyűzeten.

Ha csak otthonról használod a netet, és nem telepítesz kétes cuccot, akkor nincs mitől félned a CIB-es rendszerrel sem.

Rui Blaaz 2009.12.03. 17:09:33

sajnálatos, hogy a Kínai Kommunista Párt az egyetlen olyan szervezet, amely nagyban küzd a mindenbajokforrása túlnépesedés ellen

nem, velük sem vállalhatok szellemi közösséget

egyedül maradtam :-)

(bocs)

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:15:36

@Levéltetű:
Bocsi, valóban ez a hivatalos neve, csak nem sűrűn használjuk így :-)

hiperaktív 2009.12.03. 17:15:36

@olvasó - első osztályú magyar termék: na, akkor sem jön össze :( férjem most indított vállalkozást, ott ugye mégiscsak magasabb összegek forognak, mint a GYES-em, de sajnos mivel most kezdte, nem jön össze az az egy milla sem. Na mindegy, majd ha beindult a cég :)

amúgy én ilyen stílusban ismerkedem. Ha megkérdezel ismerőseimet, szinte az összes úgy fogja kezdeni, hogy "először tök bunkónak tartottam" "kezdetben nem volt szimpi" "első alkalommal leordította a fejemet" "úgy ismerkedtünk meg, hogy beszólt"... stb.
Talán ez egy tudatalatti teszt nálam. Aki átmegy a szűrőn (tehát másodszor is szóba áll velem), annak nyert ügye van.

földhözragadt 2009.12.03. 17:21:23

@olvasó - első osztályú magyar termék: szeretem mikor olyan emberek oktatják ki a népet a banki fogalmakról akiknek csak a szája nagy. Szóval akkor ha már ilyen kioktató vagy felhomályosítanálak, hogy létezik olyan hogy alszámla (saját számla alá jegyzett más számlaszámmal rendelkező, megegyező devizanemű számla. A kommentjeidből az derül ki számomra hogy Citis vagy...háááát mit mondjak, nem dolgoznék olyannal akinek alapvető banki fogalmakkal zavarai vannak...pláne hogy még az észt is osztják...szegény ügyfelek, ha foglalkozol velük, gyanítom nem kevés bosszúságot okoztál már a tudatlanságoddal

hiperaktív 2009.12.03. 17:21:26

@Levéltetű: hmmmmmm, ez érdekes. Kösz, hogy megosztottad. Figyelni fogok ezután :)

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:24:40

Sok sikert hozzá, induljon is el a szekér :-)
Ja, még annyit, hogy ha az a bizonyos 150.000.- huf pénztári befizetés, az is oké. Tehát bemész, befizeted, kifelé ATM-ból kiveszed. Ezek következméyneként máris a 0-ás díjcsomag előnyeit élvezed :-)

Ez érdekes, mert általában az én ismerőseim is így reagáltak rám az első pillanatban :-) Nem feltétlen kell mindig kedvesnek lenni mindenkivel.
Azért jól egymásnak ugrottunk az első mondatokban :-)))

hiperaktív 2009.12.03. 17:28:01

@olvasó - H1N1 oltást sohasenem!: egy örökzöld mondás jut erről eszembe

THIS IS A BEGINNING OF A BEAUTIFUL FRIENDSHIP

Kösz a tippet, mégiscsak nyitok egyet.
Egyetértek: HINI oltást sose! - mondom úgy, hogy éppen tűdőkórral fekszem itthon.

Hogy is van az a privi?

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:28:34

@földhözragadt:
Szevasz. Szerintem maradj hű a nevedhez, és ragadj is a földhöz. Ugyanis én azt hiszem nem személyeskedtem veled(egész eddig. De csak hogy tudd, ilyen a CITI-nél nincs. Más banknál lehet, hogy van, nálunk nincs. Nem igazán értem, hogy mi a konkrét szerepe egy ilyen számlának.

hiperaktív 2009.12.03. 17:33:11

no nézd már, kimegyek a kétbetűsre és mire visszaérek, kommentelt a gyerekem :)

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:33:19

@hiperaktív:
Valóban érdeksen indult ez az "ismerkedés" :-)
Itt nem fejteném ki mit gondolok, arra van egy korábi poszt.
Jobbulást! De ilyen agresszív vagy betegen, akkor miylen leszel ha felgyógyulsz? :-))
Azt is küldtem.

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:37:21

@hiperaktív:
Megesik ha billentyűzet kerül a kezükbe :-)
Mi még nem kommenteltünk ilyen korban:-)

ampelmann 2009.12.03. 17:39:49

@földhözragadt: De nem a citinel, lakossagi szamlak eseteben!

földhözragadt 2009.12.03. 17:42:22

@ampelmann: Az lehet, de akkor a kedves okoskodó kommentelő írja úgy, hogy a Citinél nincs lakossági számlák esetében alszámla. Ne azt, hogy "olyan hogy alszámla nem létezik, minden banknál minden számla egyenrangú."
Mert ez így nem igaz.

hiperaktív 2009.12.03. 17:49:17

na leléptem, mert a gyerek szétszedte a lakást. Jelenleg egy ollóval a kezében "sziázik"......... már letette és felvette a mobilt amit teljesen szakszerűen nyomkod.
Na minnyá rendet vágok nála!!!!!!!!!!!!

Bikicsunáj Bój 2009.12.03. 17:52:04

@földhözragadt:
Okoskodó áma .... á, inkább hagyjuk! Nem érsz annyit, hogy felidegeljem magam.
Egyébként meg így hangzott a mondatom: "Olyan sem létezik, hogy alszámla. Egy ügyfél birtokában lévő összes számla egyenrangú"
Annyiban igazad van, hogy lehagytam, hogy ez ránk (citi) vonatkozik, ezért valóban félreérthető voltam.
De ez szeritnem akkor sem jogosít fel egy ilyen stílusú ugatásra és beszólásra nyitómondatként.
Szerintem...

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.12.03. 17:52:34

@hiperaktív: Nem is Neked találták ki a Citit. Ha nincs 150000 HUF fizud 2009 ben, akkor menjél az OTP hez. Messze a legkorrektebb bank akivel találkoztam. HOgy kérnek cserébe vmit azért hogy 0 Ft os legyen a szla? Még jó! Ők is a piacról élnek. De a Citi - ellentétben a bankok nagy többségével - szolgáltat is, méghozzá nem is akármilyen színvonalon.

Levéltetű 2009.12.03. 17:59:02

@Judge: "menjél az OTP hez. Messze a legkorrektebb bank akivel találkoztam."

Ezt viccnek szántad?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.12.03. 18:01:11

@Levéltetű: Igen félreérthető volt bocs. Természetesen a Citire gondoltam, csak felb@ssza az agyam ez a rakás kisstílű OTP pozitív csóka...

hiperaktív 2009.12.03. 18:03:41

@Judge: képzeld, nincs 150es nettó fizum, mivel gyesen vagyok. Amúgy önmagában a citivel semmi bajom, csak egyszerűen nem tudom teljesíteni a feltételeit a 0-ás számlájához.

hiperaktív 2009.12.03. 18:06:09

@Judge: pontosan ki is a kisstílú OTP pozitív? Nem emlékszem egyetlen kommentelőre sem, aki az OTP-t éltette volna, beleértve engem is, tekintve hogy nem náluk vagyok (és a legszarabb banknak tartom az Erstével + a Raifaisennel együtt).

Levéltetű 2009.12.03. 18:07:42

@Judge: Gondoltam, csak szeretek kötözködni. :)

facsipesz 2009.12.03. 18:25:19

"ti. amelyre a férjem rendszeresen átutalhat némi zsebpénzt számomra, hogy legyen miből kitisztíttatnom a kabátját, megvennem a család vacsorájához valókat, kifizetnem az egyik gyerekünk iskolai kirándulásának költségeit, a másik gyerekünk különóráját, a harmadik gyerekünk szülinapi ajándékát, és a negyedik gyerekünk új cipőjét."

Na itt adtam fel. Vagyis hát mégsem, de nagyon megbántam, hogy továbbolvastam.

Főállású anyukával (a 4gyerekért RESPECT!) annyira kurvára nem történik semmi, hogy amikor végre-valahára beleszalad egy "jujjdeidegesítőmegoldhatatlan" pitiáner rózsaszínszagú sztoriba, alig várja, hogy a leggázosabb cirádás stílusát elővéve elsírja a nagyvilágnak, hogy neki most aztán "éhenhal" a családja, mert elfogyott a méz a boltban.

Blöe.

hiperaktív 2009.12.03. 18:54:54

@facsipesz: már leírtam a véleményemet a magadfajtákról, ajánlom figyelmedbe.

NÉGY GYEREK MELLETT FINGANI NINCS IDŐD!!!!!!!

Hogy lehetsz ekkora gyík! Méghogy nem történik vele semmi. Próbáltál már főállásban gyereket nevelni és háztartást vinni???? Utána pofázz, miután reggel öttől este tizenegyig nonstop dolgozol és szaladgálsz a család ügyei után.

Mylady 2009.12.03. 19:14:34

@földhözragadt: pont ezt akartam mondani :)

hiperaktív 2009.12.03. 19:20:19

annyira látszik, hogy vacsoraidő van. Szinte senki sem ír.
Vagy mindenki már a SZÉF-et bámulja? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.03. 20:13:22

hat banugyben nem szivesen szolalok meg
mindenesetre annyit hogy az utolso szamlamat-kartyamat 5 eve csinaltattam akkor voltam a bankban, eg mikor osszehazasodtunk Maryvel
10 per alatt elinteztuk 3 nap mulva jott a kartyaja es minde ingyen van
kiveve ha minuszba csusznank de azt nem szoktunk aqrwzashoz meg ti.-hez nem szolok hozza, bar a prostitualtak eleg ritkan elnek csaladban es nevelnek 4 gyereket
a tudniillik meg nem azt jelenti hogy illik tudni, ezt illene tudni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.03. 20:16:35

ja es neg egy fontos kicsit off
Mary eleteben eloszor tegnap volt az Aldiban
aszongya nem rossz, csak nem ertette miert kell az arufeltoltoktol kartondobozt kerni ha be akarod pakolni a penztar utan az arudat
a penztaros miert csak visszadobalja a kocsiba a cuccot, de nem pakolja zacskoba vagy valahova
es a muanyagszatyorert meg penzt kertek
10 centet

Putyur 2009.12.03. 20:31:35

Tudom, hogy mi a különbség a credit és a debit közt, köszönöm.
Arról volt szó, hogy a Citibank nem húz le mindenért. Szerintem meg igen (lásd a felsorolást). Egy szóval sem említettem, hogy ez a 0 Ft-os számlára vonatkozik. A hitelkártyára vonatkozik. Ettől az még lehúzás, méghozzá arcátlan.

Levéltetű 2009.12.03. 20:55:10

@Putyur:
Baszki legalább hülyének ne néznéd az embert:

lolperec: "most van egy alszámlám 0Ft-ért.. a Citi szerintem jó, legalábbis nem húznak le minden lélegzetvételért huszon x forinttal mint az OTP.."

Putyur: "Nem-e? Na, akkor ollózok Neked a számlakivonataimból..."

lolperec egyértelműen a 0Ft-os folyószámláról beszélt, te meg valami egész másról. Beszoptad, de nemhogy azt mondanád, hogy "ja tényleg", hanem még ragozod is, hogy mindenki hülye, és csak te vagy helikopter.

Mocskos Világ 2009.12.03. 21:15:38

Szerintem ez egy baromság, hogy ilyen hülye kérdésekkel akarják ellenőrizni az ügyfeleiket.

Ad1: nem biztos, hogy betéve tudja valaki, hogy egy több tulajdonosos számlán mikor, hova mit utalt, mit kért, stb.

Ad2 ha valaki át akarja verni a rendszert, akkor esetleg egy postaládából elcsent banki levélből ezeket mind megtudhatja.

Esetleg, ha lenne egy számsor, amit a számlanyitáskor adnak és az aktiváláskor be kellene diktálni teljesen megszüntetné az ilyen szivatásokat.

Nálunk közös tulajdonú számla van a KésH -nál, mindenki csinálhat mindent, semmi gond nincs. Pedig ebben a bankban is van elég sok idiotizmus, de ezzel a közös tulajdonlással még sose volt gond.

Ui.: aki a postolót becsmérli annak fogalma sincs, hogy milyen közlekedni 3 gyerekkel a bankba ahol szétszopatnak a hasonló baromságaikkal, (10 perc mi? - a tündérmesékben) amíg a gyereked ordít, mert éhes, szomjas, vagy éppen beteg, neked meg nincs pénzed, mert épp arról a kártyáról vehetnéd le, amit a tetves bank nem aktivált egy nem tökéletesen abszolvált kvízjáték miatt.

Egyébként az én feleségem is otthon van, a gyerekünket neveli, amiért többek között minden tiszteletem és megbecsülésem kiérdemli, mert gyakran úgy vagyok vele, hogy nehezebb dolga van, mint az én munkám.

Rántott máj (törölt) 2009.12.03. 21:22:50

@Mylady: Nekem is volt olyan, hogy harom eve dolgoztam egy cegnel, mikor felvettek egy sracot, akinek kevesebb tapasztalata volt, lenyegeben az en beosztottam lett es tobbet kapott probaidore, mint en normalisan. Ja, es en is pasi vagyok. Egyszeruen a ceg altal bevallalhato beremeles nem tudta elerni azt a szintet, ami ahhoz kellett, hogy egy frissen belepot egy masik cegtol el tudjanak csabitani. Ez van. Ebbe bele lehet magyarazni, hogy azert, mert pasi, de beteges, csak az ilyen frusztralt tyukok teszik. Ennyi erovel mondhatnam, hogy azert kapott tobbet a srac, mert husz centivel magasabb, mint en, kb. ugyanennyi lenne a valosagtartalma.
Ez azert versenyszektor, mert mindenki annyit kap, amennyit ki tud maganak alkudni a ceg lehetosegei mellett. Lehet,hogy az elso peldadban ugyanannyi volt a berigenyetek a sraccal, de az is lehet, hogy amig te rabolintottal a kevesebbre, o azt mondta, hogy akkor megy mashova, a cegnek meg kellettetek. Ez egy jatek, amiben jol kell szerepelni, o ugyesebb volt. Mint mar emlitettem, korabbi cegeimnel lattam mar (csupa ferfi kozott) szazezres netto berkulonbseget is ugyanazert a munkaert. Ennek semmi koze a nemetekhez.
Ez versenyszektor, itt soha nem jotekonysagbol alkalmaznak valakit, hanem mert a cegnek hasznot hoz. Ha no, ha ferfi, nem szamit, csak egyetlen dolog, a vele kapcsolatos haszon/kiadas aranya!
Es igen, ebben benne lehet az, hogy egy no eseten merlegelik az alkalmazaskor (de a fizetesben meglepne, ha ez megjelenne, maximum abban, hogy kit vesznek fel egyaltalan), hogy esetleg a szules miatt nem lehet ra szamitani, de az eredetileg emlitett ket-haromszoros fizetes ezt egy ferfi eseteben sem kompenzalna.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.12.03. 21:26:23

@hiperaktív: "Mert ti, a teremtés koronái semmilyen ügyintézésre nem vagytok képesek."

ez persze korántsem igaz. nálunk például az ügyintézés nagy részét én végzem.
leginkább azért, mert a párom egy multinál dolgozik, én meg többnyire magam osztom be a 10-12 órás munkaidőmet.
általánosságban persze lehet, hogy inkább igaz, amit írsz.

Rántott máj (törölt) 2009.12.03. 21:34:11

@hiperaktív: "Mert ti, a teremtés koronái semmilyen ügyintézésre nem vagytok képesek."
Nem hat, ha tizenket orat kell dolgozni azert, hogy ti otthon uljetek es neveljetek a gyerekeket.
Olyan mokas, hogy egy no szajabol teljesen elfogadott egy ilyen kijelentes, ha meg egy ferfi altalanosit hasonloan, akkor az egy bunko, himsoviniszta allat.

facsipesz 2009.12.03. 21:40:03

@hiperaktív: Hallod-e? Helyesbítek: nem történik vele semmi _MÁS_. Ez a sztori olyan szinten gyermeteg, hogy még, ezt elismerhetjük, de már a stílusból süt az "anyuka"-jelleg.

Mással ilyen történik, 1 perc alatt továbbmegy, megoldja hiszti nélkül.

Ennyi.

Ui: Nem is értem, miért nem apa írt, lehet, hogy ő szaggatta az istrángot, míg anyukának ugyan "FINGANI SINCS IDEJE", de ez a cirkálmány még pont belefért a cipőcskevásárocska előtt.

Téma OFF.

hiperaktív 2009.12.03. 21:50:45

@piro: jaj, már megint! tudtam, hogy nem a lényeget látod. Nem azt írtam, hogy a férfiaknak nincs idejük a 10-12 óra mellett (nem is várom el a férjemtől sem), hanem azt, hogy NEM KÉPES RÁ. Egyszerűen azért, mert a férfiak többsége egycsatornás. Ügyintézés során nem jut eszükbe bizonyos dolog, férjem rendszeresen eljátssza, pl telefonos dolognál, hogy felhívja megkérdezi amit kell, meghallgatja a választ majd leteszi. Elmondja nekem az infót, mire nekem rögtön négy kérdés jut eszembe, mert a további ügyintézéshez szükséges. Erre akkor vissza kell hívnia és újra megkérdezni...stb. Egy nő egy telefonnal el tudná ezt intézni.

Vannak kivételek, de a többségük ilyen mulya.

hiperaktív 2009.12.03. 21:52:10

@idelle: nagy mázlista a feleséged :) csak így tovább, légy Te a kevés kivételek egyike.

hiperaktív 2009.12.03. 21:59:06

@facsipesz: oké. lehet hogy túlreagálom, de úton-útfélen azzal szembesülök a férfiak részéről, hogy amit csinálok, az "könnyű", "úgyis otthon vagy, nem igaz, hogy nincs rá időd"..stb. Sértő, ahogy olyanok dologról van véleményük, amit soha nem tudnak megtapasztalni (tisztelet a kivételnek, aki egyedül nevel gyereket).

Én biztos talpraesettebben tudtam volna megoldani (diplomásként el is várhatom magamtól) ezt a bankkártyás helyzetet. Tény, hogy a posztíró nem egy ész, de azért nem kell általánosítani, hogy minden otthon ülő anyuka ilyen.

Rántott máj (törölt) 2009.12.03. 22:24:41

@hiperaktív: Akkor visszaforgatom. A nok semmit nem tudnak elintezni, mert soha nem tudnak egyetlen dologra koncentralni, mindig mindenrol eszukbe jut harom-negy masik :)
Amugy tovabbra is tartom az elozo mondatomat: ha hasonlot egy ferfi mond a nokrol, akkor az egy hulye himsoviniszta, ha egy no altalanosit a ferfiakra, akkor meg az a hulye, aki nem fogja fel, hogy ez valoban igy van.
Amugy visszacsatolva a kiindulasi temara, ezek a cegvezetok tenyleg teljesen hulyek. A hulye, egycsatornas ferfiakat alkalmazzak haromszoros fizetesert, mikozben ott lennenek fele annyiert a csodalatos, tobbcsatornas nok, akik mindent megoldanak, amikre amazok biologiailag keptelenek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.03. 22:58:22

@hiperaktív: na ezt nem kellett volna
egyreszt az egycsatornassag egy hulyeseg
lustaknak lustak vagyunk, es passzolunk
Ti meg asziszitek minden tudtok es lintezitek mig mi sorozunk
es ez igy helyes
hihihi
azt meg hogy a diplomad miatt jobban tudsz ugyintezni.....
bocsesz-e vagy?

Viczian komeves de ha O bement ugyet intezni az lett intezve
holeg hogy milyen modjat valasztottuk a.....
hat a minimum: nem tanar maga hogy kerdezzen mikor tudja
hat igy

hiperaktív 2009.12.03. 23:22:41

@piro: a férfiak a marsról a nők a vénuszról jöttek :) alapigazság amit írsz, tényleg azért gondoljuk, hogy mindent mi intézünk, mert olyat is megcsinálunk amit nem is kell azonnal, csak éppen most jutott eszünkbe :D
A többivel is egyetértek, de ez pont olyan, mint mikor azt mondják, hogyha a nő csalja meg a férjét, akkor qrva, ha a férfi a feleségét, akkor biztos az asszony a hibás mert nem elég jó feleség. Na szóval ezek ilyen se füle se farka általánosítások és semmi értelme eszmét cserélni róla. Bocsi, hogy felhoztam...

hiperaktív 2009.12.03. 23:32:26

@hagyma: sosem mondtam olyat, hogy mi nők mindent tudunk. Azt mondtam, hogy jobban tudunk nálatok bizonyos dolgokat (nyilván nem a villanyszerelésre gondolok). Az egycsatornásság tény. Ha egy férfinak mondok négy dolgot (hogy intézzen el, vegyen meg...stb) akkor legalább egyet elfelejt közülük. Ennek semmi köze a lustasághoz, de igazad van, tényleg azok vagytok.
Baromira nincs ez így jól:
férfi = munka, utána semmi (esetleg hobbi)
nő = munka, utána gyerek, házimunka, egyéb intéznivaló (és ha marad ideje, akkor saját magával is foglalkozik)

Nem a diplomám miatt tudok jobban ügyintézni, bocseszkám, hanem azért, mert a tanulás során magamra szedtem némi ismeretet és tudok kérdezni/véleményt nyilvánítani magamtól is. A posztíró meg nem tud, mert csak siránkozik, hogy hogyan járt. Ahelyett hogy áttanulmányozta volna a szerződést és felkészülten tárgyal a bankossal (vagy szó nélkül befogja ha nincs igaza).

epeficam 2009.12.04. 00:35:04

A harmadik "-- ti" után feladtam.

Intermediate 2009.12.04. 00:37:09

@kispajtas: Így van. Hogy férhetne hozzá a számlához, ha nincs semmilyen jogviszonya a bankkal (ti. nem írt alá semmit)? Jogos, hogy elhajtották.
És egyébként tudni nem kell, hogy mit csinál a másik a számlával, de saját magáról illik. A kérdések rá vonatkoznak.
Személyesen meg majd ott lesz a szig, jogsi, stb. ott nem kell segítséget kérnie.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.04. 00:41:30

@hiperaktív: diplomaskent el is varhatom magamtol
Te irtad
erdekes lenne ha csak a diplomasok tudnanak jol ugyintezni

a posztolo nem tett mast mint szamomra egesz jo stilusban keirt egy esetet es tuti vagyok benne el is intezi hulye a rendszer erre probalta felhivni a figyelmet
es ha majd nem lesz hulye nem kell 3 diplom a Karoly Gaspar egyetemrol informatika es vallas szakon

mint emlitettem mi itt 10 perc alatt elinteztuk es Mary ugy elesitette az uj kartyajat hogy bedugta egy ATM-be es megadta PIN kodot
jonapot
es miota itt elek , tizeneve soha nem jivott bank/ 1 esetben elofordult de indefferens/ es sose kuldott sms-t es jol elvagyunk, meg egy szerzodest se tanulmanyoztam at, elmondta a bankos ez meg ez meg ez a lehetoseg
es minden ugy volt ahogy mondta

tudod, be ne ragj, mert nem azert de ha nekem mondanal 4 dolgot hpogy intezzek el,en mins a 4-et elfelejtenem
nalunk naggyabol kialakult ki it intez
ha varatlan dolog van akkor, csinalod vagy csinaljam?
mukodik
valahogy erezni van e a masiknak eppen most kedve hozza, ideje ra

Putyur 2009.12.04. 05:59:15

@Levéltetű:
Stílusod elég rendesen minősít, de azért válaszolok Neked.

"...lolperec egyértelműen a 0Ft-os folyószámláról beszélt, te meg valami egész másról...."
Itt van a lényeg. Én valami másról beszéltem. ("Egy szóval sem említettem, hogy ez a 0 Ft-os számlára vonatkozik.") Probléma? A téma a Citibank, ebbe tökéletesen beleillett az én hozzászólásom is.

Nem szoptam be semmit, és legfőképpen nem állítottam senkiről hogy hülye, mert nekem ez nem stílusom, nem úgy neveltek (ellentétben Veled). Nem mondom hogy "ja, tényleg", mert az első perctől kezdve tudtam, hogy ki-miről beszél. (Én a magam részéről a Citibankos lehúzásokról általánosságban.)

Te vagy tévedésben abban a viszonylatban, hogy eltűröm, hogy így beszélj velem.
Úgyhogy itt befejeztem, és a leghatározottabban kikérem magamnak ezt a hangnemet. Nem vagyok a játszópajtásod, és nem őriztünk együtt libát.

Pont.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.12.04. 07:12:08

@hiperaktív: Mindegyik, aki cirkuszol a banki költségek miatt. Tudomásul kell venni, hogy a bank is szeretne élni vmiből. Én azt hiszem ,hogy azok cirkuszolnak igazán, akik nem tudnak felmutatni 150000 Ft-ot, így nem kapják meg a 0 ás számlával járó előnyöket, és ez qrvára fáj nekik. 4 gyermeked van? RESPECT! Én nem mernék bevállalni még kettőt sem, a jelenlegi gazdasági helyzetben. Pedig nem élünk rosszul, sőt! De a gyerekről nem lehet "lemondani" ha úgy alakul.

SXB 2009.12.04. 07:50:48

@Mylady: ez a titoktartás mindenhol benne van. de látom, te sem tartottad be:)

SXB 2009.12.04. 08:01:06

@hiperaktív: a f@szért kellett négy gyereket szülnie akkor!ezt sosem értettem igazán....nekem 1 kölök van, vele sem könnyű. még 3 mellé, öngyilkosság:) (oké, magán dolog ki mennyit vállal be, de ezt ő irta be a posztjába. miért nem számolt ezzel, amikor úgy döntött neki kell még a negyedik is...)
de sosem volt olyan nekünk hogy valamit a gyerek miatt ne tudtunk volna elintézni...csak az nem tudja, aki nem akarja.

SXB 2009.12.04. 08:22:10

@Judge: igazad van, de azért hagy ne sajnáljuk szegény bankokat...
végülis, valahol, ők okzták ezt az egész válságosdist.

Filitheyo 2009.12.04. 09:03:42

@Putyur: lehet elektronikus számlakivonatot is kérni a Cititől és akkor máris ingyen van.

Az eredeti poszthoz: kártyaaktiváláshoz nekem elég furcsa, hogy a számlamozgásra vonatkozó adatokat is kérdeznek. Én is Citi ügyfél vagyok, és nálunk is volt társkártya aktiválás. A főkártya birtokos személyi adataiból nálunk is kérdeztek a társkártya aktiváláskor, de a számlára vonatkozó kérdéseket csak akkor tettek fel, amikor a Citibank hívott fel, hogy akarnak valamit, és be akartak azonosítani. És én nagyon örültem neki, hogy ilyen kérdéseket tettek fel, mert ezekre tényleg csak én tudhatom a választ, tényleg egyértelműen be tudnak azonosítani vele.

A Citibank tényleg nem olcsó, viszont, ahogy Judge is mondja, elég magas színvonalon szolgáltatnak. Hol van még egy olyan bank, ahol ha az ügyintéző tévedéséből neked árfolyamveszteséged keletkezik, akkor ezt az ügyintéző magától, kérés, panaszkönyvbe beírás és hasonlók nélkül (!) megtéríti?

Levéltetű 2009.12.04. 09:46:00

@Putyur: Látom, nem sikerült leszállni a magas lóról.

Te oktattad ki lolperecet, kismókus. Többen jelezték neked, hogy el vagy tévedve, mert nem ahhoz a szolgáltatáshoz kapcsolódnak az általad felemlegetett díjak, amiről szó van (a kedvedért: ami miatt beszóltál lolperecnek- persze te mindig csak stílusosan)

Ezután stílusosan azt hazudod, hogy nem is arra vonatkozóan írtál, ami a megfogalmazásodból nyilvánvaló lenne.

Te stílusosan nem ismered el, hogy esetleg nem korrektül fogalmaztál. Ezek szerint a nyilvánvaló hibák elismerése nálad nem "stílusos".

Kevés nálad szánalmasabb ember van.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.12.04. 09:55:28

@Rui Blaaz:
"1. A prosztoló mán gyermekkorában is inkubátor akart lenni?
2. Terhesség-szülés-szoptatás kombóval pótolja mentális hiányosságait?
3. Hány ember legyen a Földön, százmilliárd? Akkor elég lesz? Vagy akkor sem?"

1. Technikailag a terhesseg alatt akar a no teste felfoghato inkubatorkent, de valahogy ebben a kontextusban ez igy soha nem jutott volna az eszembe. Ez igy kelloen tendenciozus es sekelyes, gratulalok.

2. Vajon mifele mentalis hianyossagokrol lehet szo, amit potolni kellene, foleg az emlitett "kombo"-val? (amely megfogalmazas remekul simul az elozo pont mentalis hianyossagaihoz)

3. Hogy hany ember legyen a foldon, az majd kialakul. Ha sokallod, akkor ne szulj/nemzz esetleg probald a meglevok szamat csokkenteni, valahogy ezen kerdes miatt sem spriccel a konny a szemembol.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.04. 11:49:00

@Judge:
sirva fakadok
a banki fizetesejet latva
@SXB:
de akkor nem az elsoj jozt sirsz, hogy fogy a mahuar

es egy kerdes mindkettotokhoz
van testveretek?

lolperec 2009.12.04. 12:08:41

@Levéltetű: ritkán fordul elő, hogy megvédenek.. :D

amúgy tényleg 0Ft a költségem, a feltételt a főszámlabirtokos teljesíti, a főszámlára kapja a fizuját..
családon belül szerintem nagyon jó megoldás..
az OTPnél párhavonta bementem és befizettem valamennyit, hogy ne legyen minuszban a számlám.. ami ugye egyből kamatozik is szépen lefelé..
főiskolásként azért necces dobálni az ezreseket szinte a semmire..
értesítést rádtukmálnak még a szélirány változásáról is..
a netes felület csak együtt van a többi sallanggal.. ami kb 2-300Ft/hó..
plusz az smsek 25Ft körül/db..
namost ha párezer forint van a számlámon akkor ki lehet számolni..
csak a szolgáltatások 5-700Ft körül voltak nálam egy hónapban..
Citinél meg van értesítés, neten utalás, telefonos utalás, bankfiókban utalás, belföldi készpénzfelvétel és mind ingyen.. korlátlanul..
külföldön is havi két pénzfelvétel ingyenes..
szóval szerintem eléggé versenyképes ügyfélcsalogató..

OTPben elhajtott az ügyintéző, hogy jobban járok, ha átsétálok az Erste bankhoz és ott fizetek be a sulis Erste számlára..
1000Ft-ot kb 400Ft-ért utalnak át fiókból..
amikor bementem felmondani a számlát, kivolt akadva a csaj, hogyhát mérnem szóltam, ajánlanak jobbat..
kérdeztem, a számlavezetés és minden alapszolgáltatás díjmentes?
jaháthogyolyan nincs..
mondtam, akkor Citi.. :)

lolperec 2009.12.04. 12:17:32

@Putyur: kb azt érzem, mintha áradoznék, hogy a teszkóban most 150Ft-ért van tibicsoki, temeg rávágnád, hogy nem is mert a tartóstej 305Ft és micsoda pofátlanság.. :D

a Citi hitelkártyámról felvenni 1000Ft-ot 1000Ft-ba kerül, tehát 2000Ft-tal terhelik.. de ugye nem arra való, hanem kártyás fizetésre..
le tud húzni a Citi is ha akar, de a 0Ft-os folyószámla a mostani piacon szerintem mindent visz..

SXB 2009.12.04. 13:35:28

@hagyma: nekem van!sőt. 2 is. kisebbek. öcsi és hugi.
koruk kellenek?:)
"de akkor nem az elsoj jozt sirsz, hogy fogy a mahuar"

ebből kihámoztam hogy elsők közt, de a mahuar-t nem értem...
(bár van egy sejtésem, hogy:mustár?:) )

én csak azt mondom hogy olyan vállaljon be (egyáltalán) gyereket, aki tudja hogy mivel jár. és az vállaljon TÖBB gyereket, aki tudja, hogy azt nem dupla, hanem inkább tripla annyi fáradtsággal jár.

amúgy én rühellem ezt a férfi női rivalizálást...mindenki tegye a saját dolgát és ne rinyáljon.
az a férfi aki nem veszi ki a részét a gyerek nevelésből, háztartásból, az nem férfi.
attól még sörözni lehet. (én spec. nem hiába melózok sörhöz kapcsolódó cégnél, utálom.nem kicsit.)

TomK 2009.12.04. 13:47:46

@olvasó - H1N1 oltást sohasenem! : :D Elvégre Te vagy a bankos :)
Kártya igen, de valahol valaki már használta egy ügyfélszolgálaton ezt a kifejezést.. A hitelkártyához tartozó számla vagy mi a szösz.. :D
Mindegy is, a lényeg, hogy szerintem jó dolog, hogy szeretnének meggyőződni róla, hogy az ügyfél valóban az, akinek mondja magát.
De látom, már régen nem ez a téma :)
Szerintem két ember maga döntse el, hogy ki keresi a pénzt, hogyan, milyen arányban, ki osztja be.. Másnak ehhez semmi köze nincsen.
Egyébként meg a Citibankkal még egy rossz tapasztalatom sem volt, és nem, nem kapk érte semmit, hogy ezt leírom, bár ha döntéshozók olvassák, megegyezhetünk :)))

hiperaktív 2009.12.04. 14:07:00

@Judge: Frankón ennyire hülye vagy? nekem csak egy fiam van. A posztíró írt négy kölköt. Csak őt védem, mert én is tudom, hogy milyen nehéz megtalálni azt a tíz percet a bankra.

hiperaktív 2009.12.04. 14:09:21

@SXB: oké, egyetértek, nekem is bőven elég az az egy, ami van :) persze, nyavalyogni mindig könnyebb, de azért egy darab gyerekkel intézkedni mégis egyszerűbb, mint néggyel. Erre akartam felhívni a tisztelt ostorozó véleményezők figyelmét.

hiperaktív 2009.12.04. 14:12:52

@hagyma: hát akkor sok sikert ott, ahol már tizenegy éve élsz és minden szuperül működik. Ne is gyere vissza, faxnak kell az ilyen hülye ide. A Károlit meg honnan vetted? Neked talán onnan van a semmitnemérő három diplomád? Mert nekem csak egy van, de az a legjobb helyről.
Gyíkarcú.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.04. 14:23:21

@hiperaktív:
persze hogy eszem agaban sincs visszamenni
es jo ugyintezeseket kivanok a jovoben is
a legjobb diploma melle nem sok intelliegenciat adtak, de lehet a legjobb hely az Ecseri piac volt
ha meg meg van
/ps. az arcom nem hasonlit egyik gyikfajtahoz sem, de kedvelem oket/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.04. 14:30:03

@SXB:
nem kellenek a koruk, de lehet a Te gondolkodasoddal nem lennenek
"magyar" fogy a magyar, de akkor meg sotet volt es gyengen irok vakon
en oszt senkitol nem varom el hogy 3-4 gyereket neveljen, de azert manapsag nem konnyen mondd le az ember az uj kocsirol, az evente valtogatott mobilrol a gyerek nelkul viszonylagosan kenyelmesebb eletrol
ez tisztan latszik, a multban azt hiszem sokkal nehezebb korulmenyek kozott is volt legalabb 2-3
es nem csak a fogamzasgatlas hianya miatt
nem olyan regre gondoltam csk
na most ez meg onnan indult ki, hogy valaki megjegyezte minek valllat 4 gyereket a posztolo, ki a fasz mondta neki
1 gyerek mellol konyebb elmenni ugyintezni
hat ez igaz
wellnesbe meg gorogbe is el lehet menni meg a projektort megvenni
de ez maganugy
a posztolo cikizeset nem ertettem
remelem buszke ra hogy 4 gyereket nevel, meg azt is hogy ilyen piti ugyet elintez 10 perc alatt

SXB 2009.12.04. 15:10:25

@hagyma: ebben egyetértek. de talán azzal te is egyetértesz , hogy senki sem tartott a fejéhez pisztolyt hogy legyen 4 gyereke (legalábbis a posztból nem derül ki). akkor pedig ne reklamáljon. ennyit akart, nyilván számolt is ezzel, de akkor ne hozza fel. amugy a poszt zempontjából meg amugy is tök irreleváns hogy hány gyerekre kell elköltenie a pénzt amit apuka megkeres...
én irtam, amugy, és még mindig fenntartom.
én miattam nem fog kihalni a magyar, az tutti, ad 1: én hozzjártultam már ehhez, 27 évesen van már egy 3 éves kislányom, de csak azért nem fogok bevállalni, még egyet, hogy ne halljon ki e nemzet.
ad 2: majd ha olyanok lesznek a gazdasági körülmények, jöhet a következő:).

amugy az megy wellness hétvégére aki akar, ha van gyereke ha nincs. vagy ha csak 1 van. vagy ha 4. a mobilját is cserélgetheti. értem hogy mit akartál mondani, de nem a wellness meg a mobil tehet erről.
bár csak lehetne fasza mobilom amivel hatudnék telefonálni egy görög wellness hotelből...
nem ez a baj. ne menjünk tovább mert ez parttalan vita, de hogy németo-ban vagy angliában (vagy más országban ami ált. nyugati) több gyerekkel is el tudnak menni külföldre nyaralni az emberek? igen, jól tippelsz, a gazdaság. (ez az én véleményem. lehet vele vitatkozni - de nem érdemes:) )
ja, hogy te is arra lakol?:)na, ugye! és jól teszed.

ivanbla 2009.12.04. 16:27:22

... hát igen. én is hasonló cipőben jártam, amikor a férjem adott
nekem egy kártyát. de azért megértem ezt a vaskalaposságot valahol. én sem
örülnék a férjem helyében, ha nem lehetne tutibiztos abban, hogy csak
olyasvalaki tudja aktiválni a kártyát majd pénzt költeni vagy felvenni vele,
akit ő erre kiválaszt (remélem, csak engem:-) lehet, hogy bénák a kérdések,
nem egyszerű megválaszolni, de én többre értékelem a túlbiztosítást, mint
amikor egy másik bank kiküldi a PIN-emet postán, amit a postás vagy bárki
más bármikor felbonthat...
az elektronikus kivonat pedig nagy ötlet, végre!

hambika45 2009.12.04. 16:58:53

nem tudom, mit akadékoskodtok! kérdezzen a bank, csak aztán
szolgáltasson is, ez a lényeg, nem? ők pedig megteszik ezt telefonon,
szerintem szuperül! engem már hívtak vissza panasz miatt is, ott még magukat
is azonosítják.

Alternatív 2009.12.04. 17:03:12

Én azt csodálom, hogy ennyi Citibankos poszt után még akad új ügyfelük...

facsipesz 2009.12.04. 17:20:51

@hiperaktív:

Egy gyereked van? Akkor ezért van ennyi időd ide posztolgatni 20percenként napközben:))))
("Még fingani se" öhö:))

Bocs, ezt nem hagyhattam ki.
Meg a bő lére eresztett vergődést. Irány a Mars, mert elfogy a méz!

autosave 2009.12.04. 22:00:04

én is nyitottam 0ft-os számlát. minden szép és jó, amig megy. kártya letiltás és új kártya után az istennek nem lehet használni a netbankot... legkülönbözőbb hülye indokok folyamatosan, meg hogy mit kéne csinálni - már fél órám legalább ráment és még mindig nem megy.

és természetesen érthetetlen hibaüzenetek, félrebeszélés, meg "biztos beragadt a felhasználóneve" meg hasonlók. IT-s vagyok ember: beragadt??? beszarás.

amúgy jó az egész, csak a netbank elég ócska :S

tapmancs 2009.12.06. 12:42:32

A kommentek eléggé elmentek a banki szolgáltatások és folyamatok általános tárgyalásába, de szerintem a fő pronléma a possztal az, hogy az anyuka baromira nem érti, mi célt szolgál a beazonosítás folyamata.
Arra nem gondol, hogy az a Posta, amelyiket nyilván már sokszor fikzott ő is, hozza ki az inaktív kártyát, így az voltaképp simán kerülhet más kezébe is.
Na most ha esetleg egy olyan jószándékú szomszédhoz kerül pl, aki miért ne tudhatná a szomszédja anyja nevét...
Szóval akkor most egy olyan posztot olvasnánk, hogy a rohadt szemét bank beaktiválta a kártyát, és leemeltek róla XY pénzt.
Ide hiába mondjuk, hogy "ilyen országban élünk", meg "mindenki lop és hazudik". Lóf.szt. Csak az emberek nagy része hülye, és mindenkinek a fejébe szállt a fogyasztói jog. Hűbazzeg de tudatos fogyasztók vagyunk már! (mindez azt jelenti, hogy baromira nem létező fogyasztói jogszabályokra hivatkozunk, és csendben síró áldozatnak érezzük magunkat minden olyan esetben, amikor savanyú a szőlő, vagy esetleg mi b.sztunk el valamit.)

pazola 2009.12.07. 08:35:12

Ez meg mar milyen hulyeseg, minek kell a Citihez menni?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.07. 11:11:49

@hiperaktív:
Bocs, nem olvastam végig az összes hozzászólást, de engedd emg, hogy segítsek:
1, a nulla forintos bankszámlához 150e befizetés kell. Lehet bankfiókban is.

2, Spórolsz vagy veszel fel valami kölcsönt.

3, Nyitsz citi számlát, praktikusan takarékszámlával.

4, Befizeted az összeget, WEBen rárakod takarékszámlára.

5, Minden hónap elsején ATMből felveszed az összeget

6, Bankfiókban befizeted, otthon takarékszámlára teszed.

7, 1 hónap után számlavezetési díjcsomagot váltasz 0 forintosra...

Macerás, de működik. Nem megvalósíthatatlan, sok siekrt :-)
Ja és a takarékszámlán tartott összeg kb. inflációkövető, talán egy pelánkára is tellik plusszban (többre sajna nem...)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.07. 11:15:04

@sambalabammbumbumm:
Ja, és elektronikus számlakivonatra kell állni, bár a papír alapú ingyenes lenne a 0Ftos csomagban, de minden elektromos számla után ültetnek egy fát :)

Zamat 2009.12.07. 14:44:21

olvasó - H1N1 oltást sohasenem! 2009.12.03. 17:28:34
lehet, h a citinél ilyen nincs, de más bankoknál bőven akad, de pl. a számlához tartozó betéteket, ill hiteleket a citinél, hogy tartják nyilván? ezek általában alszámlán vannak,ill. társkártyát is lehet kérni bárkinek, nemcsak meghatalmazottaknak, csak nekik korlátozoztt a hozzáférésuk a számlához-nekem ez a tapasztalatom:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.07. 15:57:07

Érdekes, az anyaság maga mennyire zavarja a genderista anarcholiberálisokat...

SXB 2009.12.07. 21:01:28

"genderista anarcholiberálisok"...:)nem semmi!:)

mostakkormivan 2010.02.14. 18:26:33

Na hello! Én személy szerint Citibank alkalmazott vagyok, ráadásul pont az ügyfélszolgálaton dolgozom (Citiphone), és itt vagyok osztályvezető-helyettes.

Pár dolgot fűznék hozzá a dologhoz, de mindenek előtt kijelenteném, hogy semmiképp sem a bankot szeretném védeni. Mivel ott dolgozom már több mint 2 éve, rengeteg olyan esettel találkoztam (pl itt a homáron is) amikor JOGOS volt a panasz. Én is találkozom nap mint nap olyan esetekkel, amikor sajnos olyan szinten elrontottunk vmit az ügyfélnek, hogy kirakatba való lenne. De legalább korrigáljuk, nem úgy mint az asus-nál :)

Szóval, a levél írójához szólnék pár szót:
Először is kiemelném a beazonosító kérdéseket. A kérdés úgy szól, hogy volt-e devizautalásA az elmúlt 5 napban. Az "a" betű direkt van kiemelve, a kérdés tehát arra irányul, hogy ÖN hölgyem utalt-e devizát. Én úgy gondolom, hogy ez egy egyszerű kérdés, ha tőlem megkérdezik és tudom, hogy nem utaltam, akkor azt válaszolom rá, hogy NEM.

A másik kérdés, hogy milyen módon kapja a kivonatokat, na hát az egy nagy butaság, mivel tudni illik ön MEGHATALMAZOTT / TÁRSTULAJDONOS és ön nem kap kivonatot, csak a főtulaj. Ergo abszolút jogos a panasza :) (ezúton ki is fogjuk vetetni a kérdéssorból)

Azonban azt hozzá szeretném tenni: itt idéznék öntől: "Eleve különösnek találtam, hogy minden biztonsági kódot (a pin-kódot és a telefonos kódot is) a telebankon keresztül, az aktiválás során fogunk létrehozni". <<-- Pontosan EZ AZ AZ ok, amiért ilyen szigorú procedúrák vannak nálunk. Mivel a telefon végén BÁRKI lehet, ezért tökéletesen meg kell bizonyosodnunk arról, hogy az üf-lel beszélünk. Tudja maga, hány hálálkodó telefonbeszélgetésnek / levélnek voltam tanúja, amiben az üf kifejtette, hogy mennyire örül, h megelőztük a bajt? Tudja NAPI SZINTEN hány visszaélési próbálkozás van és sajnos mennyi sikeres is ebből?! Képzelje el, ha fordított esetben arról tájékoztatjuk, hogy sikerült kiszűrnünk egy visszaélési próbálkozást, vajon akkor is ennyire fel lenne háborodva a kérdéssoron?

És végül a bankár védelme érdekében hozzátenném, hogy sajnos rengeteg hívásunk van, leterheltek az emberek, ami azt jelenti, hogy van aki 2000, azaz kettőezer, hívást felvesz egy hónapban, ami napi szintre lebontva kb 100-at tesz ki.(Egy átlag üf szolgálatnál ez 20-30). A bankár fizetése úgy tevődik össze, hogy alapfizu + szervíz jutalék + értékesítés. MINDÖSSZE 3 hibát követhet el egy bankár egy hónapban, ha ennél többet követ el, megvonják tőle a teljes szervíz jutalékot és az értékesített termékek értékének 70 százalékát kapja meg. Ha önnek elfogadja ezt a választ, amit a háttérből súgnak, akkor ez hibának minősül. Ha még 3x előfordul ez, akkor számszerűsítve a fizetéséből körülbelül bruttó 50-60 ezer forintnak búcsút inthet. Nem beszélve arról, hogy ez csak egy kis hibának minősül, mert ha pl anyagilag megkárosítja vagy a bankot vagy az ügyfelet, az állásával játszhat. Mindezt úgy, hogy tudnia kell betéve az ÖSSZES procedúrát, díjat, eljárást. Munka során kb 14-16 windows alatt futú alkalmazást használva. Mindezt gyorsan, precízen, udvariasan.

A levél lényege nem az volt, hogy hősként emeljem ki a citibanknál dolgozókat, szimplán rávilágítani szeretnék arra, hogy rengeteg esetben sajnos jogos a panaszkodás, de azért mert Magyarországon élünk, nem kellenne MINDENBE belekötni és a kákán is csomót keresni, csak hogy én is elégedetlen legyek már vmivel és postolhassak a homárra.

Köszönöm a figyelmet,
XY
süti beállítások módosítása