Bizonyos szempontból azoknak a szolgáltató cégeknek rosszabb, amelyek általában jó szolgáltatást nyújtanak, mert náluk sokkal feltűnőbb, ha hibáznak. Ha a Magyar Postával küldetek el egy csomagot, akkor például igazi kellemes meglepetés az is, ha nem lopják el a cuccaimat. Ennek a fényében csalódott óriásit a DHL-ben egykori rendszergazdánk, tr, aki majdnem egy hét alatt tudta csak kiragadni a csomagját a DHL karmaiból. A gyorspostások közben egyetlen levelére sem válaszoltak, és sorozatban hazudoztak neki. Vesszőfutás alant.
Előre bocsátom eddig mindig meg voltam elégedve a DHL
szolgáltatásaival mind magánszemélyként, mind céges megrendelőként. Legutóbbi küldeményem kálváriája viszont betette a kaput… Megbízóként tuti nem találkozom többet DHL-lel! November 22.: Kollégáim a DHL gondjaira bíznak egy kisebb csomagot Budapesttől pár ezer kilométer távolságban.
November 24.: Megérkezik a csomag Budapestre, elkezdődik a vámolás.
November 26.: Vámolás befejeződik kézbesítésre várunk.
November 27. Valaki személyes átvételre állítja át a küldemény státuszát, így az aznapi fuvarról lemarad (DHL 1. hiba). DHL ügyintéző telefonon hevesen tagadja, hogy ők hibáztak volna (DHL 1. kamu). Állítása szerint a címzett kérte ezt. Érdekes, erről, mint címzett nem
tudok! 15 perc várakoztatás után megtudom, hogy jahh, de mégis ők hibáztak. Kimehetek érte Vecsésre vagy következő munkanap kihozzák. Köszi… A péntek délután keresztül a városon Vecsésre vs. kihozzák közül inkább
utóbbit választottam. (Rutinosak itt már sejthetik, hogy inkább mentem volna érte…)
November 30.: Csak nem érkezik meg az a fránya csomag. Itt írok először az ügyfélszolgálatnak.
December 1. 14:25 : Kiderül, hogy a futár nem tud olvasni vagy rossz a GPS-e, mert nem találja a címet. 2 héttel előtte egy másik DHL-es futár simán odatalált. Mivel minden GPS-es térképen rajta van az utca, de sokon még házszám szinten is ez itt DHL 2. hiba.
Felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy mégis mi ez a keverés már megint? Nem tudják…
December 1. 21:46: Címzett zárva update kerül be a csomag nyomkövetési oldalára. Na itt durrant el az agyam… Egyrészről mi az, hogy egy magán cím zárva? Másodrészről kaputelefon vagy mobil ismeretlen?
Harmadrészről: 21:46??? Pontosan tudom, hogy nem járt itt akkor a futár, mert nyitva volt a kapu, vártam a párom haza. (DHL 2. kamu). Itt írok másodszor az ügyfélszolgálatnak!
December 2.: Személyes panasszal élek a DHL központjában, mert telefonon keresztül azt mondták, hogy személyesen ott lehet. Recepciós kislány nagyon csodálkozik, mert ez nem igaz, ezt telefonon szokták felvenni. (DHL 3. kamu) Felveszi a reklamációt (gyors intézkedést ígér) és utána kérdez mi volt az előző napi szívás tárgya. Diszpécser szerint elromlott a teherautó… Na most ez azért nem egyenlő sem a rossz cím, sem a címzett zárva update-ekkel, azaz DHL 4. kamu. Párom hív, hogy megjött a csomag… Vicces futár november 26-os átvételt akart aláíratni vele, kis morcoskodás után javítja! Örömöm a szívások tükrében erősen limitált!
December 17.: Gondoltam rákérdezek, hogy a reklamáció gyors ügyintézése során ugyan mi történt az elmúlt két hétben. Nem tudják, de kerestek és nem értek el. Ez akár lehet a DHL 5. kamu is, bár ki tudja… Lehet éppen a T-Offline időszakban kerestek… Megígérik, hogy
még ma értesítenek, hogy mi is a helyzet?! Most 21:00 van… Ki az a naiv, aki szerint hívtak? (DHL 6. kamu.)
Három hete megy ez a bohóckodás, de egyetlen email-re nem válaszoltak és egyetlen alkalommal sem hívtak vissza. De az elmondható, hogy legalább 6x kamuztak és 2x hibáztak elég durván…
Eric_Cartman 2009.12.18. 09:24:49
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.12.18. 09:25:27
Eric_Cartman 2009.12.18. 09:25:51
Köszönjük Ágoston!
elwood 2009.12.18. 09:32:51
legközelebb postán kell feladni, két különleges ajándékcsavart a borítékba tenni a kézbesítőnek
Eric_Cartman 2009.12.18. 09:34:08
(Az egy személyi edző. Ami kb. annyira hasznos tagja a társadalomnak, mint a sztárfodrász.)
Neménvótam 2009.12.18. 09:48:47
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.12.18. 09:50:13
DHL a legocsmányabb szar szolgáltatást nyújtja, amit pénzért csak kapni lehet. Amúgy arra ne is számíts, hogy a reklamációdra választ is adnának, anno én is telefonáltam/írtam nekik és azóta se sikerült nekik válaszolni rá... Ha tudná a Deutsche Post, hogy milyen "színvonalú" "szolgáltatást" nyújt itthon a leánya, hát elsüllyednének szégyenükben és falhoz állítanák az összes magyarországi alkalmazottjukat, kezdve a puhány és kókler cégvezetéssel, amely engedi, hogy ilyenek megtörténjenek.
Pedig sokat használtam/használtuk a DHL-t, mind privátban, mind pedig céges szinten, sacc per kb havi 1 gurigát hagytunk ott náluk, de azóta a cégnél is váltottunk és inkább egy megbízhatóbb cég szolgáltatásaiért fizetünk.
2009.12.18. 10:05:20
A story nem kamu! Homár megkapta a fuvarlevél számát, amivel tudta ellenőrizni...
PonceDeLeon 2009.12.18. 10:11:41
R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.12.18. 10:17:30
tacsikutya 2009.12.18. 10:18:08
Az én csomagom eltűnt, sosem lett meg.
Örülj neki, hogy a tied legalább megjött. Nem tán' romlandó volt benne?
angantyr 2009.12.18. 10:21:38
Belföldön pedig messze legrosszabb a GLS. Évek személyes tapasztalata alapján mondom. A fenti sztori alapelemeit ("nem volt otthon" - de otthon voltam; "nem egyezett a cím" - de egyezett; "x időpontban szállították" - nem, kérem, este fél tízkor; "bedobtak cédulát" - nem dobtak be stb.) velem is annyiszor eljátszották, hogy a végén kívülről fújtam a repertoárjukat. Miattuk szoktam le arról, hogy a szegedi székhelyű antikvarium.hu oldaláról rendeljek könyvet. (Inkább a bookline, ha már valami onnan kell, és pesti vagyok; azért el lehet menni személyesen is.)
Lehet, hogy az antikvarium.hu is belátta végül, hogy szar a logisztikája, és mostanában a Sprinter futárszolgálattal manőverez. Egye fene, kipróbáltam. Feltépve érkezett a csomag. Nem lepett meg. Írjak levelet? Jajmá. Lehet, hogy válaszolnak, lehet, hogy bocsánatot kérnek, de attól a következő csomag sem úgy érkezne, hogy a futárszolgálat ellenáll a kíváncsiságának.
Ja, és hangsúlyozom, könyvről van szó. Nem cédéről, nem műszaki cikkről, nem családi ékszerekről, hanem szimpla antikvár könyvekről. Kérem, a postások, futárok netán már olvasásra is adják a fejüket? Még a végén megérem, ha legközelebb kikerülhetetlenül összehoz velük a sors, hogy Shakespeare-t fognak szavalni az ajtóban. (Mán ha sikerül nekik a koordináták összehangolása, és valóban elérnek hozzám.)
anarch 2009.12.18. 10:26:48
2009.12.18. 10:31:31
Ennyit a posta is tud elvileg valami 200 ft-ért...
ampelmann 2009.12.18. 10:32:15
Es mondhatni hogy egyik legnagyobb ugyfele a cegunk nekik.
Irgun 2009.12.18. 10:34:16
Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.12.18. 10:51:24
TNT: kaptam egy csomagot, nem volt jó, visszaküldtem, a feladó fizette. Idefelé a díj 3.500 forint volt (DE->HU), visszafelé 55.000(!!) (HU->DE). Soha többé TNT. Szerencsétlen eladónak ki kellett fizetnie a magas díjat. Hiába kérdeztem előre, nem mondták meg, mennyibe fog kerülni..
DHL: eddig még nem volt vele gond.
UPS/FEDEX: kicsit drágák, jók voltak.
Összegzés: biztos mindegyikkel volt már valakinek baja.
Kérdés, hogy _általában_ hogyan dolgoznak, és hogyan kezelik a reklamációkat, nem? Ha hibázik is valaki, nem árt beismerni, és kezelni.
még valami: vettem egy ping-pong asztalt. 90 kiló. Németországból hozattam haza. 12 eur volt a fuvarköltség. Decathlonból 2700 lett volna (és drágább lett volna az asztal, úgy 20k-val..:)
viteez 2009.12.18. 10:56:07
2. milyen szolgáltatással lett feladva? az alapszolgáltatás csak alapdolgokat garantál: megkapja a csomagot.
3. a legtöbb ilyen cég esetében az alvállalkozó trehányságárol van szó: szegény ügyfélszolgálatosnak is már úgy hazudnak valamit (jobb esetben minden nap ugyanazt, rosszabban minden nap mást).
4. minden sikertelenséget kódokkal kell rögzíteni. de valamire nincs kód. akkor bekamuznak valami más kódot, szal nem kell készpénznek venni a 'nem talált címet', 'nem volt otthon' kifogásokat. lehet, hogy aznap csak sok dolga volt a futárnak, és nem ért már oda emberi időpontban.
használj tnt-t. pontosabb, precízebb, de drágább. a dhl-nek inkább a nagyvolumenű logisztikája jó és minőségi. a fedex meg a ups csak mutatóba van itt (globál szerződések miatt). dpd, gls és társai meg ár/érték arányosak...
de ahogy látom a csomag tipikus állatorvosi ló volt :) csodálkozom, hogy a vámon nem ragadt bent pár hétre :)))
viteez 2009.12.18. 10:58:57
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.12.18. 11:12:57
Vettriano 2009.12.18. 11:16:11
angantyr 2009.12.18. 11:34:34
Nna, ez sem ismeretlen előttem!
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.12.18. 11:40:46
Es mondhatni hogy egyik legnagyobb ugyfele a cegunk nekik."
vadász... vadász... te szopni jársz ide!? :D
Warnika 2009.12.18. 11:42:03
annyit tennék hozzá, hogy gondolom 10 számjegyű fuvarlevéllel van gondod, ez esetbem a DHL Express a ludas, ha igen, akkor miért kellett volna Vecsésre menned? Nekik testvérük a DHL Globálosok, ők vannak Vecsésen. Megadod a fuvarlevélszámot? Szívesen utánanézek mi történt.
Crane (törölt) 2009.12.18. 12:03:44
poTomek 2009.12.18. 12:03:58
apuc 2009.12.18. 12:10:47
Én 9.5 év után mondvacsinált indokkal lettem elküldve a narancssárga 3 betűs konkurenciájuktól..
Mint tapasztalt gyorspostás munkavállaló-aki több pozícióban is dolgozott a cégen belül-állíthatom nincs nagy különbség,ami van az is inkább a DHL javára.
Ott legalább aki(ket)leépítettek-több ismerősömet is sajnos innen is és a konkurenciától is- a "válság"miatt,azoknak tisztességes lelépési pénzt adtak.Az én ex munkahelyem pedig még azt sem fizette ki,ami járt volna.
Illetve addíg ástak,amíg valamire ráfoghatják a rendkívüli felmondást mint okot hogy miért rúgnak ki.Szerencsére volt ügyvédem,de peren kívül így is a fele pénzt kaptam mint ami járt volna..
Belülről sokkal összetettebb,hiszen az én régi helyemen annyira leépítették a valódi melósokat,az operációt,hogy szinte több a főnök mint a melós-így persze a szolgáltatás színvonala is sokat esett ott.Törvényszerű.Ez mindegyik ilyen cégre jellemző.Spórolnak,mert többet keresnek az elküldött embereken,mint az őket otthagyó ügyfeleken amennyit buknak.Hiszen mindenki kirúgdos embereket,tehát mindenhol romlik a szolgáltatás színvonala.
Bárhová megy az ügyfél,sehol sem jobb sokkal.
Mert nem csak "a ügyfélállat"nem számít,hanem a dolgozó sem..
Egyik volt kolléganőmet 48 évesen 1 hónappal a 10 éves jubileuma előtt küldték el,így spórolva a cégnek 1 hónap végkielégítést+1 hónap jubileumi pénz kifizetését.
A hölgy azóta is csak vegetál-ez őket nem érdekelte.
A legcsúnyább,hogy az elküldésem után megszűntették a csoportvezetői pozíciót az ex cégemnél külföldi utasításra állítólag,így 2 embernek kellett volna mennie-de csak egy ment.
Az egyik,a volt csopvezem most az én volt helyemen,autómban végzi az én volt munkámat...Kevesebb pénzért,de megmaradt a munkahelye.
Igaz,ő 12 éve van 3 gyerekkel a cégnél.Nekem csak 2 gyerekem van.
Ő nyert..
EZ a durva,szvsz..
Magyarisztán,minimum...
Bocs ha bárkit is untattam volna,ilyen belülről egy ilyen cég.
NEM a DHL.
A durva,hogy eddíg a vezetőségből csak 1 embert küldtek el,ráadásul pont azt aki kitette a szívét-lelkét,csak nem volt elég jó talpnyalásban.
Multik-no comment.
Aki ilyen helyre megy és nem tud nyalni,szétgályázhatja a belét,akkor sem érvényesülhet.
EMP 2009.12.18. 12:15:42
Varj, sorolom a kulcsszavakat:
szolgaltatas
minoseg
magyarorszag
a dhl csak veletlen kerult a kepbe, lehetett volna ugyanez a sarki pek kiflihazhozszallito alkalmazottja is, az kb ugyanez a szinvonal lett volna. Nem a ceg miatt, egyszeruen csak a szolgaltatok hozzaallasa a szolgaltatasokhoz, (lasd meg: bkv, mav, sarki kozertes aki eppenhogy nem anyazik mikor koszonsz neki, lenyulos benzinkutasok, stb stb :)
apuc 2009.12.18. 12:23:02
Warnika 2009.12.18. 12:32:54
nem értem amit írtál. Szeretném kideríteni melyik DHL-nél volt a gond itthon, ehhez tudnom kellene melyikhez érkezett az áru ide Magyarországra. Ugyanis fyi: összesen 4 féle DHL létezik itthon!
DHL Express: gyors posta, kisebb, kurír küldeményekkel.
DHL Globál: szállítmányozó, nagyobb szállítmányokkal (0-több tonnáig)
DHL Freight: közuti szolgáltató
DHL Supply Chain: raktározás.
Ezért a "csessze meg a DHL" elég tág fogalom :)
elwood 2009.12.18. 12:40:59
...
Igaz,ő 12 éve van 3 gyerekkel a cégnél.Nekem csak 2 gyerekem van.
Ő nyert..
EZ a durva,szvsz..
Magyarisztán,minimum..."
Együttérezve a nehéz helyzet miatt, azért a helyzet az, hogy 20 éve megszűnt az a rendszer ahol a cégek szociális foglalkoztatóként működtek.
Ha gáz van kirúgják az embereket. Még van egy két ország ahol nem ilyen rossz a rendszer, Észak-Korea, Kuba ... ott odafigyelnek a dolgozók érdekeire.
pefe 2009.12.18. 12:51:36
A DHL viszont nagyon durva volt.
Én a XXII. kerületi Bartók B. úton lakom, ők viszont a XI. kerületi Bartók B. útra küldték a csomagot. Internetes rendelésen adtam meg az irányítószámot is. Elképesztő, hogy a DHL rendszere nem ismeri az irányítószámot.
A futár röviden azt mondta, hogy le vagyok sz...va, Ő ide bizony ki nem hozza, hiába esik útba Vecsés fele. Ezután egy hét volt mire megkaptam a csomagot, addig nem mertem elmenni sehova.
beste 2009.12.18. 13:22:14
teljesen igazad van az első kérdést illetően, de mint szállítmányozási igazgató, állítom, hogy azon ügyfelek kérdéseit is megválaszoljuk, akiknél afuvardíjat a partnerük viseli... Hja, hogy ehhez egy finn cégnél kell dolgozni???
georgy 2009.12.18. 13:33:53
gyors, megbízható, pontos, szolgálatkész, szorgalmas és nagyon jó az IT-ja.
és az ügyfélszolgálat is nagyon jó.
és nagyon olcsó is.
Elektro (törölt) 2009.12.18. 13:46:35
georgy 2009.12.18. 13:51:09
így van, a nagyobb magyarországi csomagszolgáltatók eléggé magas minőségi mutatókkal dolgoznak, még a fejlett országok postai szolgáltatóihoz képest is.
MadMod 2009.12.18. 13:58:55
Warnika 2009.12.18. 14:06:16
további szép napot.
Egy DHL-es :)
Szűcslaci 2009.12.18. 14:52:25
Szűcslaci 2009.12.18. 14:57:09
Először is: vámkezelési okmányokat EGYSZER kell csak kitölteni - utána már minden cégadatom fenn van a rendszerben, elég az áru adatait tudniuk - az pedig kiderül a fuvarokmányokból. Ha megérkezik az áru a P.-i reptérre ( nyomkövetőn látom ) akkor már aznap a Bergengóc irodában van a csomag. Úgyhogy nem a DHL, TNT, vagy egyéb ba hibás - hanem a koszos, úrhatnám magyarszki munkavállalók....izé..khmm..munkaidőkitöltők.
Eonymus 2009.12.18. 15:15:16
Kérdeztem, h ki tudják-e hozni másnap reggel 8-ra? A válasz: nem de kimehetek érte a magam. Kimentem 8-ra. Világvége Külső. Azt sajnos elfelejtették mondani a telefonba, hogy csak 10-kor nyitnak. Mi történt 10-kor? Hát a csomag nem volt ott a kiadóhelyen, még fél órát legyek türelemmel.
Soha többet nem akarom hallani a DHL nevét sem !!!
Salata · http://www.forintgyengules.blog.hu 2009.12.18. 15:23:24
pl en dhl el kuldtem karacsonyi csomagot angliabol szuleimnek penteken feladtan hetfo reggel 9kor megis erkezett anyamat es engem is felhivtak. Amugy hetfo hajnal 2kor meg lipcseben volt a csomag, de ezt nem ertettem miert kell lipcsebe vinni, miert nem lehetet volna egybol Londonbol Budapestre szallitani.Amugy megvagyok elegedve vele s jo dolognak tartom, hogy nyomon tudom kovetni
apuc 2009.12.18. 16:27:40
Behívták őket hogy tréninget tartanak nekik.Írásvetítő,tréner beizzítva.Informatikus beállította a 7 számítógépen az oktatandó új programot,asztalok,stb-minden összeállt a tanfolyásra.
Ezután a delikvensek be a terembe.
Informatikust kihívták,kérdezték tőle hogy a 7 résztvevő belépett-e.
Az igenlő válasz után utasították hogy lockolja az ID-kat.Ezután a vezetőség gyászosan bevonult a vezérrel az élen,közölte velük hogy a mai naptól azonnali hatállyal ki vannak rúgva,fáradjanak a humán vezető irodájába.
A sokk,ami alatt voltak-gondolom ez volt a cél-azt eredményezte hogy 1 kivételével mindannyian aláírták a közös megegyezést,még az a kolléganő is akivel a már korábban leírt módon csúnyán kicsesztek.
Nekem ez Auswitz-i zuhany-feeling,bár tudom ha nem tetszik Kuba vagy Észak-korea..
DE!A durva,hogy hosszú időn keresztül egy főnököt-gondolok itt a felső vezetőkre-sem rúgtak ki,pedíg már Hofi is megmondta hogy fejtől büdösödik..
Szvsz-remélem nem csak én gondolom így-nem biztos hogy ahhoz,hogy egy cég jól prosperáljon ennyire durván kell csinálni.
De úgy tűnik ebben az országban ez a normális.
Ráadásul az még boldog lehet aki egy ilyen cégnél dolgozik melósként,havi nettó 120 és 160 közötti bérért-ami még mindíg megalázó,hiszen nincsen havi 600 eurónál több-ami szemétség.
És ezért a pénzért hogy ha stabilan ott akarsz dolgozni vagy éjjel-nappal gürizel,vagy fényesre nyalsz a biztonság kedvéért minden segget-vagy is-is a biztonság kedvéért.
A kisebb cégek a minimálbér+zsebbe forgatókönyvvel még ennyit sem ad legalább ennyi szívásért cserébe..
EZ normális?
Jó így?
Úgy látszik-hiszen béke van és nyugalom.
Még.
apuc 2009.12.18. 16:31:31
Tulajdonképpen mindegy is,hiszen esély sincsen arra hogy bármi változzon.
Eljön még az a pont,hogy tömegeknek semmi veszíteni valójuk sem lesz.
Jelenleg a valódi hatalommal rendelkezők a politikus bábjaikkal együtt nagyon kicentizik meddíg feszíthetik a húrt.
Remélem jól kiszámítják,mert pengeélen táncolnak,táncolunk.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.18. 17:52:51
j311 2009.12.18. 18:27:06
Hide it.
Loose it.
Nem véletlen DHL.
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.18. 19:57:06
Eonymus 2009.12.18. 20:24:34
RENDSZERESEN ELŐFORDUL, BEVETT GYAKORLAT, hogy egy futár nem ér oda egy címre, vagy annyi címet kap, hogy eleve esélytelen mindet kivinni. Ilyenkor egy-egy komplett területet kihagynak, majd másnap azzal kezdenek és egy másik területet hagynak a végére. Mivel a futárok nem csak kivisznek csomagot, hanem fel is vesznek, este egy adott időre vissza kell érniük a telephelyre. Nincs olyan, hogy tovább dolgoznak és előbb utóbb kivisznek mindent. Ha nem érnek ki egy címre bármilyen okból akkor (egyes cégeknél) nem is tudnak beíni mást a futárok a nyilvántartási rendszerbe. Nincs olyan kód, hogy "bocs, nem értem oda időben". Ilyenkor azt szokták beírni, (különösen magánszemély címzettek esetén), hogy "címzett zárva, kézbesítés sikerteken".
Az én esetemben a rendszerben az volt, hogy 18:47-kor megpróbálták kézbesíteni, csak nem voltam otthon (címzett zárva, stb.). Otthon voltam. Egyébként a futárnak este 6-ig vissza kell érnie a telepre. Nyilván 6-ra szépen visszament, leadta felvett csomagokat, majd a ki nem szállított cuccokra szépen bepötyögte, hogy címzett zárva. Ez akkora nyilvánvaló hazugság, hogy a ügyfélszolgálatos emberkének is pontosan tudnia kell a dologról. Egyértelműnek kell lenni, amikor azt látja, hogy 18:47-kor próbáltak kézbesíteni, hogy ez HAZUGSÁG, de nem mondhatja az ügyfélnek, hogy bocsánat, mi így szoktuk. Pedig így szokták.
Engam másnap is megszívattak keményen. Reggel megbeszéltük, hogy dlután 2 és 4 között hozzák, ha nem ebben az időben, akkor előtte rámtelefonálnak. Nem ekkor hozták és a telefonomon nem volt nem fogadott hívás. Rezzenéstelen pofával belehazudtak a telefonba, hogy a futár telefonált.
A legnagyobb pofátlanság, hogy amikor a kétnapi szivatás után reklamáltam
felajánlotta, hogy egy külön kocsival kihozzák a csomagot. Szóval van megoldás. De ezt csak akkor teszik meg, ha én fizetek plusz 4000 forintot - hiszen ők nem tehetnek semmiről, miért nem voltam otthon amikor kézbesítettek.
Még jó, hogy friss hó van a személybejárónál (amit én nem használok, mert kocsival járok a nagykapun keresztül) így kétség nem férhet hozzá, hogy a napokban ember nem tette a lábát a bejárat előtti lépcsőre.
Ez komment egyénként válasz egy korábbi kommentre is, mely szerint ezeknek a cégeknek a teljesítmény-statisztikáik milyen szuperek. Hát így már értem...
"Én csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam." - nemtom kimondta. Talán Sztálin?
apuc 2009.12.18. 20:58:42
""Én csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam." - Churchill mondta.
hu.wikiquote.org/wiki/Sir_Winston_Churchill
igaz vagy nem 2009.12.18. 21:00:21
Warnika 2009.12.19. 10:05:26
10 hegyű volt a fuvarlevélszám?
Amúgy ez miért ennyire titkos? Nem bántani akartalak, csak kideríteni mi történt.
@igaz vagy nem: ez most igaz :)
mindenkinek üzenem, hogy a vámkezelés szabályait pedig nem MI találjuk ki, akár a bergengóciai cég regisztrálését itt Magyarországon, hanem a nagyokosok, mi csak beatartatjuk. Vámkezelni pedig csak olyan cégnek lehet, aki regisztrálva van a magyar adó és vámhatóságnál.
További szép napot és boldog karácsonyt nektek!
apuc 2009.12.19. 10:09:09
Hiszen ezeket kevés helyen olvashatják vagy hallhatják a reménybeli új kollégák-akiket esetleg -majd a válság után-velvesz valamelyik "családbarát"multi..
Nehogymár azért a havi pár száz euróért amiért eladja magát még kussoljon is a lelkileg már teljesen megnyomorított,szerencsétlen bérrabszolga,drága barátom!
hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.12.19. 13:10:09
Most is várunk egy csomagot és sajnos szintén a DHL hozza, de már vagy 2 hete semmi hír róla.
igaz vagy nem 2009.12.20. 19:25:48
igaz vagy nem 2009.12.20. 19:27:28
igaz vagy nem 2009.12.20. 19:28:39
apuc 2009.12.20. 21:28:41
;o))
Warnika 2009.12.21. 13:10:08
SunChild 2009.12.21. 13:35:53
Amíg egy ilyen elba**tt, pénzhajhász VPOP rendelkezik fegyverrel az oldalán a vámkérdésekről magas színvonalon nehéz szolgáltatni.
Amikor a kurir piacon (ha arról van szó) brutálisan lezuhantak a forgalmak és ezzel párhuzamosan kemény leépítések voltak még nehezebb magas színvonalon szolgáltatni.
A DHL-es testvérek meg ne itt a fórumon egyék meg egymást, nem lenne szép üzenet!
písz!
Warnika 2009.12.21. 14:02:31
Kellemes karácsonyt Homár fogyasztó testvéreim :)
SunChild 2009.12.21. 14:16:10
Lutsi 2009.12.22. 22:17:38
Geepaard 2009.12.23. 10:00:45
viteez 2009.12.23. 20:32:05
apuc 2009.12.24. 08:52:43
Választhattam vagy a teljes meghasonulás-az,hogy egy "ilyen"céget képviseljek az ügyfelek felé-vagy a nem meghasonulás.
Igazad van,valahol örültem is hogy kirúgtak.Részemről nagy hiba volt hogy nem mondtam én fel,de én is gyarló,bűnös ember vagyok,nem akartam kidobni 4-5 havi pénzt az ablakon..
Igen,én is elkövettem hibát.Most nem mennék bele a részletekbe,igazad van egyébként hogy a cég szempontjából akkor és ott lehetett felém nem megbocsátható az hogy nem tudtam végezni normálisan a munkámat-és emiatt akár ki is rúghat-amit meg is tett.
Abba viszont ne gondolt bele,hogy morálisan a tréninges kirúgás után egyik képviselő sem úgy dolgozott mint azelőtt.
Persze,tudom idealista vagyok,és az hogy nem tudtam ugyanúgy dolgozni lehet az én hibám,amit a cég úgy reagált le ahogy le kellett.Viszont ha egy feleség megcsal,Te sem tudod ugyanúgy szeretni utána..
Talán ez lehet a különbség azok között akik azóta is lelkesen,seggeket fényesítve,mintha mi sem történt volna,"kiváló"hangulatban,"jó csapatban"dolgoznak még ott-és köztem.Lehet hogy meg kellene már alkudnom.Igen,ez az én hibám...képtelen vagyok azt a segget nyalni tovább aki előtte teleszellentette a szobát..
Viszont pár emberrel azóta is tartom a kapcsolatot,és kedvelem őket-no meg sajnálom is.Holott anyagilag csóróbb lettem,de szabad ;o)
Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!
apuc 2009.12.24. 11:35:37
viteez 2009.12.24. 17:18:11
apuc 2009.12.24. 22:30:51
P|T 2017.09.28. 16:36:48