Tékozló Homár

Jól felsültek a Csodajáték Webáruházzal

2009.12.27. 11:35 | szily | komment

Jött egy rakás ajándékvásárlós élmény, az első Vari52-é, aki hiába rendelt még 17-én a Csodajátéktól, akik egy ideig hallgattak, majd azt állították, hogy ellopták a csomagot (tőlük? a Postán?), aztán soha többet nem jelentkeztek vissza, így elmúlt a karácsony. Ügyes kereskedős történet alant:

Dec. 15-én megrendeltünk a Csodajáték Webáruháztól egy Revell Concorde Ajándékkészletet, ami szerepelt az oldalukon, azért is választottuk, nem olyat rendeltünk ami nem volt fent.
Megrendelés visszaigazolása még az nap megtörtént, amiben közölték, hogy  2 munkanapon belül értesítenek a szállításról.
Dec. 17-én érdeklődés e-mailban, hogy áll a szállítás mikor várható? Ezen a napon még egy telefon is ment, amibe megígérte az ügyfélszolgálatos kolléga, hogy este utána néz a raktárban és visszahív. Válasz nem jött az e-mailra és nem is telefonált.
Dec. 20-án ujabb e-mail, érdeklődés a szállítás után. Válasz semmi.
Dec. 21-én telefon 9.23-kor, Ügyfélszolgálatos ígérete 1/2 óra múlva visszahív, utána néz. Telefon 11.13-kor hogy eltelt lassan 4x1/2 óra és még mindig nem válaszoltak, hogy mi lesz a megrendelt áruval, amit karácsonyi ajándéknak szántunk. Nem tudott semmi sem mondani.
Mondtam, hogy adok 1/2 órát és utána az internetre rakom fel, hogy mennyire megbízhatatlanok. Érdekes módon 11.34-kor telefonáltak, hogy sajnos a megrendelt áru eltűnt. Nem tudják hova lett, lehet hogy ellopták - volt a válasz. Furcsa! Hogy tud egy megrendelt áru eltűnni, hogy kezelik a megrendeléseket, miért nem jelezték? Három nappal karácsony előtt hol kapom meg a kinézett és megrendelt árút? Ez őket nem érdekelte. Még annyi ígéretet kaptam, hogy este 9 kor kimegy a raktárba és személyesen néz utána. Küld egy sms-t ha megtalálja. Nem találta meg, nem jelezte, erre én másnap felhívtam (dec.22.).
Elkértem a fönöke nevét (Katona Krisztián) és e-mail címét és még aznap írtam neki, amiben leírtam, hogy jártunk a vezetése alatt lévő webáruház rendelésével.
A mai napig (dec.25.) válasz nem érkezett.
Felháborítónak tartom, hogy ennyire lezseren kezelik a megrendeléseket, nem értesítenek ha gond van a készlettel, miért a vevőnek kell utána érdeklődni, miért nem ők hívtak fel és kértek elnézést, hogy sajnos nem tudják teljesíteni az ajánlatukban szereplő terméket.
Soha többé nem rendelek tőlük!
Kíváncsi lennék járt e más is így ezzel az áruházzal?
Vari52

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2009.12.27. 11:52:28

Kevesen vagyunk, így karácsony után....

É2I 2009.12.27. 11:57:25

Egyébként meg az van, hogy nulla pénzből mindenki web boltot nyit, és azt hiszi ez már elég is.
Látszik, hogy nem.

É2I 2009.12.27. 12:06:31

@nyomasek_bobo:
A baj az, hogy bár az árgép összegyűjti a "jó árakat", azt senki nem garantálja, hogy annyiért meg is kapod.

jpmjpm 2009.12.27. 12:08:18

@nyomasek_bobo: És még oda is írják, hogy "Csoda ár". Jó hülyék!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.27. 13:00:44

poén, hogy nem az első -és gondolom nem is az uccsó- ezzel foglalkozó poszt az elmúlt 1 hét kellemetlenségeiről.

...és még mindig élnek az onlányok...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.27. 13:02:20

@É2I: igen. meg amikor beírod a terméket és kidobja a 10ezerforintos philips hajvágó melleltt a 3ezres körömvágó készletet. :D

Secnir 2009.12.27. 13:27:14

az a duma hééé:
Revell Concorde - Megjelenés hasonló
LOL b+
összerakja, és a nappaliban csak a szárnytövet tudja kirakni???

Secnir 2009.12.27. 13:28:52

"megjelenése hasonló"
mert a kiszel tündi és az angelina jolie megjelenése is hasonló de mégsem.

Trójai 2009.12.27. 13:46:54

Te szily,még csak vasárnap van, hagyjál valamit hétfőre is.

lacas65 2009.12.27. 13:47:03

Nekem bejött a webshoppingolás. Igen, árgép. Kidobott 1 céget ahol mindhárom cucc a legolcsóbb volt. Mosogatógép, sütő, kerámialapos főző. A magasabb árfekvésű tipusokat kerestem. Keleti p.u. felüljáró mellett a tökömsem emlékszik milyen nevű cég bemutatóterme bekocc. Csak a kerámia volt készleten az is mintadarab, és 60 lepedővel drágábban, mert ez már az új modell volt. Góré kijött az irodából, és simán odaadta a régi árán pedig mint utánanéztem ez tényleg sokkal drágább, mert a gyártó elég szépen átgyúrta a terméket. Rá egy hétre kihozták a cuccost, kérés nélkül kibontották, darabonként átellenőrizték a tartozékokat. Így fogtam 100 gurigát, és lett őszinte a mosolyom pár napig.

Trójai 2009.12.27. 14:29:31

Amúgy hihetetlen mennyi elgépelés, (helyesírási hiba) van ebben a posztban (IS).

Gyorsan fényképezzük le, és küldjük be homárposztnak!

Csak mert ezek felett mindig úgy elsiklunk:

"az nap" = aznap

"hogy áll a szállítás mikor várható?"
-->vessző kimaradt, Esetleg: hogy áll a szállítás, mikor(ra) várható (a megérkezés)?

"egy telefon is ment, amibe megígérte "--> esetleg 'amibeN'

"ujabb e-mail"= esetleg 'újabb' email?

"Ügyfélszolgálatos ígérete 1/2 óra múlva visszahív, utána néz."
--> esetleg 'utánanéz'

"kinézett és megrendelt árút" --> 'árut'

Aki akarja gyűjtsön még.

Trójai 2009.12.27. 14:31:49

Ja és nem a posztolót akartam fikázni, csak nem értem, hogy miért van egy helyesírási hibát tartalmazó táblából homár poszt,amikor az ide kikerülő levelek 60%-a nem hozza a 8.-os helyesírási szintet.

Nakedape 2009.12.27. 14:40:20

@nyomasek_bobo: nos, lehet, h sok, de két különböző terméket hasonlítasz össze

az egyik egy makett, a másik az makett, plusz festék, szerszám ragasztó
festékek pl kb 500 ft darabja, persze inkább megérheti rendeset külön, de ez ilyen kezdőcsomag feeling

amúgy meg, ha el tűnt eltűnt, de az a minimum, hogy rögtön visszahívni és sűrűn elnézést kérni

BlackIce2012 2009.12.27. 14:45:54

Nem ott kell megvenni!
Én itt vásároltam, ahol másnapra kihoztak mindent hiánytalanul:
gyerekjatekbolt.eu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.27. 15:06:54

@Trojai:
most huztak ki a fogat
raadasul a bolcsesseget
el kell feoglalni magat valamivel

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.12.27. 15:07:45

@Nakedape: észrevettem én is az eltérést, de akkor is túlzónak tartom. A különbség árából ki tudom festeni a nappalit. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.27. 15:08:39

@salapapa:
nem az onlannyal van baj
az ertekesitovel
sose vennek web aruhazbol semmit
soha
valoszinuleg ugyanonnan rendeli onlany ahonnan en is tudnam es az meg a jobbik eset
lehet kiszaladnak a kinai piacra
onlany nem = web aruhaz
ez fontosh

Trójai 2009.12.27. 15:15:24

@hagyma: Nekem is húzták. (jópár éve) :) Nem mentség ez a foghúzás ennyi vasárnapi poszthoz :D ...de nem baj, csak holnap is legyen legalább ennyi.

Visszatérve a foghúzásra, nekem konkrétan nem kihúzták a bölcsességfogamat, hanem a doki összetörte a fogóval, mert nem tudta kiszedni,pedig már izzadt is bele 20 percig. (nem is volt vékony dongájú)

Aztán kiköpködtem a szilánkokat.

Maradt egy jó nagy lyuk a számban a fog helyén.
Történt mindez délután.
De vacsorázni már vacsoráztam azért.

Aztán aludtam egy nagyot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.27. 15:30:16

@Trojai:
allitolag a bolcsesseg fog konnyen kijon nem nagyok a gyokerei
nekem meg meg van
de ez azt hiszem hozzaszolasaim minosegebol is maximalisan kiderul

Trójai 2009.12.27. 15:41:06

@hagyma:
:DD Kiderül,kiderül. :)

Én azt hallottam, hogy nagyon nehezen mozdítható el, meg hogy könnyen romlik.

Nekem a 4-ből 3nőtt ki, egy még megvan (!) :)

A szilánkos húzásnál valami fogklinikán voltam. Volt előtte röntgentől kezdve sz.gépes nézegetésen át minden.

Valami csücsök volt rajta (aminek már nem emlékszem az orvosi elnevezésére) amiért rendes fogóval nem is lehetett kihúzni, mert jóval nagyobb volt mint egy hagyományos fog.

Nem félek a fogorvostól, de azért kicsit megszeppentem amikor előkészítette -pont az orrom elé, az odahajthatós asztalkára- a kb 15cm-es injekcióstűt.

Trójai 2009.12.27. 15:42:14

@hagyma:
:DD Kiderül,kiderül. :)

Én azt hallottam, hogy nagyon nehezen mozdítható el, meg hogy könnyen romlik.

Nekem a 4-ből 3nőtt ki, egy még megvan (!) :)

A szilánkos húzásnál valami fogklinikán voltam. Volt előtte röntgentől kezdve sz.gépes nézegetésen át minden.

Valami csücsök volt rajta (aminek már nem emlékszem az orvosi elnevezésére) amiért rendes fogóval nem is lehetett kihúzni, mert jóval nagyobb volt mint egy hagyományos fog.

Nem félek a fogorvostól, de azért kicsit megszeppentem amikor előkészítette -pont az orrom elé, az odahajthatós asztalkára- a kb 15cm-es injekcióstűt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.27. 15:50:14

@Trojai: az hogy konnyen romlik az teny
azt hiszem az enyem is hamarosan eltavolitasra kerul, nincs ertelme kezelgetni, ha bevegeztetett ki kell huzatni
hat en se vagyok oda a tukert, sokaig nem is voltunk koszonoviszonyban sem, de az eltelt 1 evben aztan bepotoltam bosegesen
injekciok, oltasok, vervetelek, infuziok
jatszott minden
meg lehet szokni
de mar tul vagyok rajta

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.27. 16:34:19

@Trojai: ha jobban belegondolsz, szinte az összes posztban van ilyen.
én pedig ezektől akadok ki és kezdek heveny lábrángásba, majd kezdem a szöszis írást...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.27. 16:35:30

hogybakkermár! nekem 3 napja fáj a jobb alsó 7es... nem hagynátok abba a fogorvoslást mielőtt lefejelem a moncsit?! :P

Sulopest 2009.12.27. 17:06:36

Mondjuk nem egy héttel karácsony előtt kell online rendelni... Egy hét alatt van idő körbemenni a városban, ha meg olyan kényelmes vagy akkor ne az utolsó percre hagyd! Ja és 25-én hogy kapnál választ? Nálam munkaszüneti nap, gondolom náluk is (és csak Neked munkanap?!)

Secnir 2009.12.27. 20:22:14

nekem online húztak fogat.
írtam a dokinak: fáj
visszaírt: üssem meg az állkapcsom egy félkilós kalapáccsal közepes erővel
írtam: kitört a bal alsó hatos
visszaírt: az fájt?
írom: igen
azt írja: utaljak át hatezer forintot.
de írom: kitört a bal al öt és hét is
err írja: akkor az még tizénkétezer lesz

Szunyog83 2009.12.27. 21:59:55

Én a szerszamkell.hu -ról rendeltem egy gravírozó szettet. Másnap hívtak, hogy elfogyott és az Einhell idén már nem szállít, január első vagy második hetében küldik, ha így is kell.
Ajándék lett volna, de természetesen így is kellett.

Így kéne ezt csinálni, nem terkózni össze-vissza.

thoreau 2009.12.27. 22:40:20

@Sulopest: Hát igen... Nálunk is előfordult idén, hogy dec. 23.-án délután 15.30-kor jutott eszébe valakinek, hogy "jé, hirtelen karácsony lett"...
És azonnal eljönne az akkor rendelt motyóért személyesen. Még 24.-én is jöttek volna áruért, de azt már inkább kihagytuk.

j311 2009.12.28. 00:42:00

Lúzer posztoló.
Karácsony előtt egy héttel ajándékot webáruházból?
Ennyire senki sem lehet...

facsipesz 2009.12.28. 09:14:58

Karácsonyra soha nem szabad webáruházból vásárolni. Itt a tanoncpénz. Vagy előtte telefonon odaszólni, és megkérdezni, hogy van-e raktáron, mert 5 perc múlva megy a rendelés.

Trójai 2009.12.28. 13:11:12

@Secnir:

Erről Tom Hanks jutott eszembe a filmben, ahogy ül egyedül a szigeten és kiüti a fájós fogát a korcsolyával és egy kővel.

Majd elájul és csorog a szájából a vér.

Na, biztos vagyok benne, hogy ez a jelenet teljesen más perspektívát adott a fogorvostól félőknek.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.28. 19:48:06

Ej, Krisztián, Krisztián! Ez nem volt szép tőled...

Junior69 2009.12.28. 22:55:38

Szerintem nagyon primitív az az ember aki azt hiszi hogy egy 100%-on működő játék üzletben (ahol jártam is vásárolni,és igen kedvesek voltak velem) az ő koszos játéka véletlenül nem jutott el hozzá... És akkor mi van? nem két nappal előtte kéne rendelni...én 1 vagyok az 1000ből aki megkapta és köszönöm szépen neki...
Aki meg itt verik a farkukat és okoskodnak...

Üdvözlettel: Egy elégedett vásárló

Junior69 2009.12.28. 22:59:11

Ja és kedves Takács Benő!!!!

nagyon merész ember vagy hogy más személyes adatát felrakod ide... ha az én adataimat raknád ki lehet lecsavarnám a kedves fejed a helyéről....

Üdvözlettel: Kaldenekker Gábor (Az elégedett vásárló)

Junior69 2009.12.28. 23:00:05

Gondolom a saját adataidat nem mernéd ki tenni....

örülj inkább hogy letudsz kérni egy domain adatott... szerintem ez a szinted is kb....
Na csók

Junior69 2009.12.28. 23:03:31

KEDVES BENŐKE!
Gondolom a saját adataidat nem mernéd ki tenni....

örülj inkább hogy letudsz kérni egy domain adatott... szerintem ez a szinted is kb....
Na csók

Spoon 2009.12.29. 00:07:33

Komoly butaságok sokaságát olvastam itt el. Pár dolog: webshopot létrehozni, üzemeltetni kíváncsi lennék, hogyan lehet kevés pénzből, mert még nem ismertem olyat akinek ez ment volna.
Másik, karácsony előtt azért nemárt tisztában lenni, hogy napi szinten kezelnek több száz, nagyobb cégeknél több ezer megrendelést és úgy gondolom ilyen forgalomnál tolerálható az az egy, két becsúszott kellemetlenség, nemutolsó sorban anyagi kár senkit nem ért.
Ha valakinek nem tetszenek az árak tovább lehet menni egy másik üzletbe, nem minden árura lehet jó árat generálni, főleg, ha a beszerzés forrása más és más, nem tudhatjuk védett-e a termék. Ha drága a sarki közért, elmegyek a Tescoba, ja ha az messze van, akkor kifizetem az árát...
Ami meg itt történt ebben a blogban illetve a törölt hozzászólás kimeríti a hitelrontás fogalmát, ami btk-s történet, tehát komoly szinten elővehető lenne egy két ember itt néhány meggondolatlan cselekedetével...
Uff, ostobáné és társai....

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.12.29. 00:49:13

@Spoon: @Junior69:

De elkezdték hirtelen védeni a boltot. És vajon arra mi a magyarázat, hogy pont most kellett levenni a weboldalukról a terméket? Talán mert elfogyott?? Lehet, hogy ez még a rendelés előtt történt??? Mert akkor természetes, hogy nem érkezik meg a csomag.

Junior69 2009.12.29. 01:09:44

Elnézést kérek.... Én nem védem... Mert mi közöm nekem hozzájuk? Én csak hozzá tettem mert nagyon ment itt a magyarázás hogy én nekem pl semmi bajom nem volt a céggel.

Szerintem ez nem védés... Vagy lehet az de jogos... Ugyanis mikor meg láttam ezt a címet hogy Jól felsültek...... egy kicsit erősnek tartottam amikor rendszeres vásárló vagyok náluk mind személyes mint utánvételes és az életemben nem volt még velük problémám... Sőt... Mikor olyan terméket kerestem esetleg ami nem volt akkor telefonon vagy Mailban-értesítettek ha beszerezték... (legyen az 1nap vagy 1hónap) De arról nem is beszélve hogy karácsonykor gondolom mi lehetett a srácnál... (folyamatos nyüzsgés) Én ha ők nem tudták időre beszerezni akkor a hölgy se tudta volna meg venni sehonnan szerintem. De a legegyszerübb megoldás ha valakit sérelem ér. Jól lejáratni... Szép,őszinte mentalitás...

Takacs Jeno 2009.12.29. 09:51:21

Junior69 0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2009.12.28. óta tag.
Junior69 ezekben a blogokban publikált:

Kedves Barátom, Krisztián!

Szép dolog, hogy regisztráltad magad az oldalon, így legalább látod, hogy mi újság a nagy magyar valóságban. Szánalmas, ismételt és azonos tartalmú hozzászólásaidból következtetem, hogy a vérnyomásod 150 fölé emelkedett. Ami nem baj, ha okulsz a történtekből.
Szóval ez egy ilyen fertelmes világ, ahol lehet tenni valamit a népnyúzó maszekok ellen, ha valamit nem jól csinálnak. A HOMÁR egy ilyen oldal, itt kipanaszkodjuk magunkat. Ha tetszik neked, ha nem.

Hitelrontásról lehet szó, amennyiben romlik a hitel. Ez egy szabad véleményalkotó fórum, ahol az emberek elmondják a saját tapasztalataikat adott témában. Ha valakinek ezzel kapcsolatban okos ötlete van, akkor azzal kiegészítve. Ettől a tény még tény marad, ami a posztolóval történt.

És továbbra is ostoba, aki sokszoros áron vásárol, webáruházban, és nem néz szét előtte az árakat illetően. Ez meg a saját álláspontom.

Krisztián, Krisztián...

Egyél egy kis bejglit az egészségemre, és okulj a történtekből. Aztán csókoltatom Rozi nénit, a postást, aki a Répássy Mihály utcában kézbesít.

Üdvözlettel:

Jenő bácsi
(Benőke)

Junior69 2009.12.29. 13:20:35

Kúrva okos vagy benő!! Én nem a krisztián vagyok... De ne szólj senkinek.. egyél te egy kis bejglit szerintem hogy vaktában lövöldözöl... én ha kell a számoamt is beírom te vén megkeseredett buzeráns...:)
örülj ha nem jelent fel a krisztián te majom.. annyira okos vagy... (akkor azt is tudnád hogy személyes adatokkal nem játszunk... a btk. igen csak börtönnel bünteti... na további jó szorakozást benő manó...

kaldenekker Gábor

Junior69 2009.12.29. 13:23:34

"Hitelrontásról lehet szó, amennyiben romlik a hitel. Ez egy szabad véleményalkotó fórum, ahol az emberek elmondják a saját tapasztalataikat adott témában." De a személyes adatokkal akkor sem játszhatsz... nem véletlenül törölték a hozzá szólásod BEnők...
Ha te olyan menő vagy mért nem vállalod fel magad? vagy mész be hozzá az üzletbe?? nagy a pofád arc nélkül BENŐKE!!!

Junior69 2009.12.29. 13:28:08

@Takacs Jeno: ja meg felőlem azt hiszel amit akarsz... de ha én lennék a krisztián már régen le vertelek volna 70cm-re... egy igazi buzeráns lehetsz akinek nincs más dolga mit másokkal foglakozni... Írigyellek te vén buzeráns....

Chris30 2009.12.29. 15:52:06

Tisztelt Uraim! (junior69, Takács Jenő vagy Benő)

A tegnapi nap folyamán, egy kedves törzsvásárlónk, tudtomra adta, hogy ezen a színvonalas fórumon, a webáruházunk „kés alá” került, egy elégedetlen vevőnk által! Természetesen ez karácsony után előfordul a kereskedelemben, hiszen ilyenkor sokkal feszültebbek az emberek és csalódottságukat olykor így vezetik le.

Valójában, azonban én nem erre szeretnék kitérni, hiszen a fenti hozzászólásokban ezt már megtették!
A fent említett 2 fórumozóhoz szeretnék intézni néhány hozzászólást!

Kedves Junior69!

Köszönöm, hogy a védelmünkre kelt és ezek szerint Ön elégedett volt a szolgáltatással, amit nyújtani tudtunk és tudni fogunk a jövőben is! Azonban szeretném megkérni, hogy egy picit kulturáltabb formátumban lépjen fel a védelmünkben, mert az úgy sokkal korrektebb és intelligensebb megoldás! Remélem a jövőben is minket választ és tőlünk vásárol majd! Köszönöm!

Tisztelt Takács úr!

Először is én nem tudom ön kicsoda, tehát a kedves barátom megszólítás itt nem helyén való! Nem cseresznyéztünk még egy tálból, ha emlékezetem nem csal! Másodszor nem tudom milyen Superman-i képességekkel áldotta meg a sors, de ez nem az én színvonalam, hogy EGY ILYEN helyre regisztrálgassak, pláne többször is és velős, konstruktív hozzászólásokat tegyek olyan dolgokhoz, amiről halvány sejtelmem sincs! Biztosíthatom, hogy nem én szóltam hozzá az eddigi kommentjeihez!

Igaza van abban, hogy ez egy nyilvános fórum, ahol a tapasztalatokat megoszthatják az emberek, sőt nyíltan bírálhatnak szolgáltatást, termékeket, üzleti magatartást illetve bármit, ami ezzel kapcsolatos!

Azonban ön egy picit túl messzire ment azzal, hogy egy nyilvános fórumon a személyes adataimmal vagdalkozik és nyilvánossá teszi azt! Itt a webáruházzal kapcsolatos kommenteknek van helye, nem pedig a személyes adatok fürkészésének! Én elhiszem, hogy önt ez boldoggá teszi, hogy egy számítógép előtt ülve, olyan dolgokhoz fűz hozzászólást amihez, effektíve semmi köze nincs, ahelyett, hogy szocializálódna, vagy a családjával, barátaival foglalkozna az ünnepek idején, ez szuverén joga, de az, hogy az adataimat nyilvánosságra hozza, az törvénysértés kategóriába tartozik! Itt azért megjegyezném, hogy amilyen könnyen Ön levadászta az én adataimat, ez Vica versa is így működik!

Akkor most én kérem, hogy ezt szüntesse meg, mert ennek jogi következményei lehetnek a jövőben! Foglalkozzon nyugodtan a webáruházzal, kommentelje ahogyan jól esik, de velem ne szórakozzon itt, ha megkérhetem!

Szeretnék még néhány szót szólni, mert ez a „népnyúzó maszek” titulus nem igazán volt szimpatikus, pláne úgy, ha jól sejtem halvány fogalma sincs a cégünk történetéről! Én nem tudom, ön mivel foglalkozik, nyilvánvalóan vérprofi abban, amit csinál és még életében nem hibázott, hiszen veszi a bátorságot és másokat nyíltan bírál és kritizál az általuk végzett tevékenység minőségéről. (Ezt csak ebből feltételezem) Akkor csak annyit szeretnék mondani, hogy december hónapban, több száz megrendelést teljesítettünk, több száz csomagot küldtünk az ország minden pontjára, napi 12-14 órákat dolgoztunk és még a készleten lévő, vagy még az utolsó pillanatban is beszerezhető termékeket is feladtuk, akár 22.-én, melyek meg is érkeztek a visszajelzések alapján! Ennyit a népnyúzó maszekról… Szerencsére nyugodtan alszom!:-)

Szóval remélem, befejezi ezt az adat fürkész tevékenységet és foglalkozik a nívós, a szolgáltatásokra és egyébre utaló hozzászólások megfogalmazásával!

Üdv.:
Katona Krisztián

Sajnos mindig lesznek elégedetlen vevők, pláne a karácsonyi szezonban, ahol mindig mindenki, sokkal feszültebb idegesebb, ő tőlük utólag is elnézést kérünk, de sajnos az ellátási lánc nem egy egységből, hanem jóval több komponensből áll! Próbálunk frissek, naprakészek, lenni, de több ezer termék esetében ez nem mindig lehetséges! Folyamatos fejlesztések új munkaerő felvétele és még megannyi terv van a jövőben, hogy ezek ne fordulhassanak elő! Még egyszer elnézést mindenkitől!
Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

Üdv.:
Katona Krisztián

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.29. 16:28:03

@Chris30: Tisztelt Katona Krisztián, alias Chris30!
ha már ennyire fa(sz)kalapos kötekedő vagy, tájékoztatlak:
1 - a másik embert amikor megszólítom, nagybetűvel teszem ("Ön!") és nem kicsivel. mindig, akármennyire is rühellem!
2 - ez itten kéhhlekalássan a net. (többektől hallottam) vagyis a tegezés bizonyos mértékben elfogadott, már ha a kultúra szabályait betartjuk. sokaknak a helyesírás is magas és kényelmetlenséget okoz, másoknak a vérlázító posztra normális hangnemben írni. Önnek ugyanezt az érzést a seprűnyél okozhatja a seggében.
3 - az elmúlt 7 évben 2 kivétellel nekem folyamatos problémám van a kiszállításokkal, melyeket nem én kérek hogy adott szolgáltató tegyen. mivel a szolgáltatásban dolgozom, fontos lenne a pontos, határidős érkezése az árunak, melyet sem a DHL, sem a UPS, sem pedig a Road Parcell ezeddig nem bírt teljesíteni. ne csodálkozz hát, ha kiakadok bármely futárszolgálatnak csak a megemlítésére is.

üdv a neten! salapapa :)

Takacs Jeno 2009.12.31. 12:11:33

@Junior69: lehet, hogy vén vagyok, meg az is, hogy másként gondolkodom a szexualitást illetően. De legalább nem írom kis betűvel a saját nevem, nemecsek gábor. Ja, és a kőkorszakból már kinőttem, így nem a 70 centisre verés a műfajom. Bár lehet te még itt tartasz. Meg sokan még, de talán előbb-utóbb a kőbunkó kimegy a divatból, és az elme veszi át a helyét. Ha más nem, kihalásos alapon, amikor a kőbunkók egymást agyonverik.

A bejgli finom volt, egészségemre.

A Krisztián hozzászólásából egy más vérmérsékletű, és intelligenciájú ember köszön vissza, így kedves gábor barátom, megkövetlek, hogy azt gondoltam te ő vagy. Az írásából kitűnik, hogy meg sem közelíted.

Az adatokról pedig csak annyit, hogy nyilvános, és publikus helyről történő bemásolás nem számít visszaélésnek.

Egyébiránt hasonló jókat kívánok!

Jenő, aki nem Benő

Junior69 2010.01.01. 16:01:09

Na legalább annyi eszed van hogy beismerted te tudálékos hogy nem a Krisztián vagyok.....

A kőbunkó témára csak annyit... Látszik hogy még nem voltál soha pofán csavarva....
Szerintem örülj neki és húzd meg magad...

Junior69 2010.01.01. 16:06:00

Az meg hogy bemásolás az nem számít semminek arra azért ne fogadjál... Mert hát akár hogy is csak egy domain lekérést csináltál... MÉGIS törölték a hozzá szólásodat.....

ÜDV! Mister Mindenkinél Okosabb,Mindenbe bele pofázó Jenő úr!

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.02.22. 23:30:47

Egy kereskedő nem fakadhat így ki nyílvánosan. Ha lehetne, akkor az üyfelet kellene kiengesztelni.

AbuNour 2010.10.15. 19:24:08

Komolyabb helyen, komolyabb cég inkább az ügyfélnek pitizne. Ebből szintén következik, hogy ennek a cégnek nem az alapfilozófiája a "Mindent a Vásárlóért" elv. Ha valaki két napra hirdeti a szállítást, szállítson két napra vagy tegye ki nagybetűkkel a nyitólapra, hogy "az ünnepekre való tekintettel kisebb fennakadások várhatóak":-)

zsvarga71 2011.02.14. 22:51:33

Döbbenten olvastam végig ezt a fórumot, főleg amikor az „elégedett vásárló” (junior69) és a tulajdonos úr is bekapcsolódott a hozzászólásba. Nagy logika nem kell hozzá, hogy ha nem is ugyanaz az a két ember, akkor is jól ismerik egymást… Egyszerűen értékelhetetlen amit ezek az „urak” megengednek maguknak és az ilyen webáruházak miatt, a tulajdonosaik „magas színvonala” és az ebből nyilvánvalóan következő ügyintézési színvonal miatt vannak lejáratva a webáruházak!
Számtalanszor vásároltam már webáruházba és a legnagyobb tanulság: A legolcsóbb sokszor drágább és több bosszankodással is jár. Vannak nagyon színvonalas, ár/érték arányában tökéletesen dolgozó és megbízható áruházak (pl.: edigital), ahol nem ilyen 0 IQ-val rendelkező pöcsök csinálják az áruházat, akik ha elszúrnak valamit még ők vannak felháborodva a maguk egyszerű, bunkó módján! Talán nem a legolcsóbb az említett hely, de jó áron és mindig magas színvonalon biztosítják a termékek kiszállítását!
Kedves Krisztián! Hozzászólásod alapján szinte látom azt a gőgös kis buzi formádat, ahogy semmilyen erkölcsi értéket nem teszel a munkád mögé, hanem kizárólag a pénz miatt teszed amit teszel… pedig bár ne tennéd! Egy kis tisztességgel, felelőséggel és odafigyeléssel elkerülhető lenne az ilyen kellemetlenség! De ha mégis megtörténik, akkor sem kardoskodni kellene a hülyeséged mellett, hanem egy kedves gesztussal talán megoldhattad volna ezt a problémát mindenki számára megnyugtatóan… De végül az is egy megoldás, hogy fújod a nem létező igazadat és Te meg a szuper kulturált junior69 barátod még gőgösebben és még gusztustalanabbul osztjátok az észt! Tulajdonképpen nektek nem is érdemes semmit írni, mert túl egyszerű emberek lehettek ahhoz, hogy bármit megértsetek bárkitől, csak a többi olvasónak javaslom, hogy kerülje el az ilyen és ehhez hasonló szerencsétlen marhákat!
Hihetetlenül sajnálom a vásárlót aki nemcsak pórul járt, hanem a két marhának a sötét hozzászólásait is el kellett viselnie…
süti beállítások módosítása