Tékozló Homár

Már az érvényes jegy sem elég a Centrumnak

2009.01.23. 12:10 | ge | komment

Emelt hangú anyázással végződő történet a Centrum jóvoltából: majd másfél órával a parkolójegy lejárta előtt bírságot kapott a Homár-közeli autós. Miközben a Centrum Parkoló hibájából sorbaállt és ügyintézett, ismét megbüntették, bár beígérték neki, hogy erre az esetre is elfogadják a továbbra is érvényes parkolójegyét. Aztán mégsem.

Ma, január 23.-án 10:19-ig volt érvényes parkolójegyem. Mikor korábban, 9-kor el kellett mennem, döbbenten láttam, hogy a kék csomagolású bírság ott van az ablakon, 10 centire a szélvédő túloldalán lévő, jól látható, érvényes parkolójegyemtől.

Olvasson tovább!

Kicsit sem korlátlan Pannon mobilnet

2009.01.23. 10:09 | szily | komment

Igazi szómágia a Pannon "korlátlan" mobilinternetje: a szolgáltatás kábé olyan, mintha az ügyfél azért fizetne, hogy kiihasson ugyan egy úszómedencényi vizet, de közben kiderülne, hogy csak egy szívószálon keresztül teheti ezt meg. Bnx állítja, hogy nem fájl- és képcserélőzött vagy FTP-zett, mégis lekorlátozták. Külön fáj neki, hogy nem kapott semmiféle figyelmeztető mailt vagy SMS-t a cégtől. Sztori alant.

Olvasson tovább!

Élő emberek a Coca-Cola ügyfélszolgálatán

2009.01.23. 09:30 | ge | komment

Joe aggódott, hogy a fura ízű ásványvízébe valami olyan anyag került, amit jobb lenne ha nem inna meg, hát bátran a Coca-Cola ügyfélszolgálatához fordult és meglepődött: hosszas várakozás és anyázás helyett panaszkezelést kapott.

Nem tudom, hogy a Homár valódi célja kizárólag a hibák pellengérre állítása a jobb kereskedői hozzáállás érdekében, vagy a tudatos vásárlói magatartást hivatott népszerűsíteni, de muszáj megírnom a következő történetet. Legfeljebb nem jelenítitek meg. El kell regélnem ehelyt, hogy a minap valahogy olyan szénsavmentes Naturaqua vizet sikerült vennem, aminek kifejezetten műanyag íze volt.

Olvasson tovább!

Egy kis vidámság angolul tudóknak

2009.01.23. 00:28 | szily | komment

A téli szezon legviccesebb olvasói levelét egy felháborodott, ugyanakkor erős márkahűséggel megvert utas írta Richard Bransonnak, a Virgin légitársaság alapítójának, miután Bombayből hazafelé nagyon kibukott a rettenetese ebéden. Itt olvasható, a levél ígéretesen indul, de utána fokozatosan még viccesebb lesz, jó szórakozást!

A UPC és a BB közösen szívatja ügyfeleit

2009.01.22. 15:15 | ge | komment

Viktor vagy nagyon türelmes, vagy csak kalandvágyó, de hiába szívatja sokadik körrel a Budapest Bank és a UPC, ő nem adja fel. Valószínű, hogy a két cég együttműködéseként ajánott hitelkártya senkinek nem kellett még, hiszen fogalmuk sincs róla, hogy is folyik a megrendelése.

UPC-Budapest Bank co-branded hitelkártyát szerettem volna igényelni, melyet csak UPC ügyfelek igényelhetnek meglehetősen kedvező paraméterek mellett összehasonlítva a többi hitelkártyával.
Első kör: UPC telefonos ügyfélszolgálat szerint a Budapest Banknál lehet igényelni (hiszen banki termékről van szól...)
Második kör: Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálat szerint csak UPC ügyfélszolgálaton lehet igényelni (hiszen csak UPC ügyfelek igényelhetik...)

Olvasson tovább!

Árcímkét és időt hekkel a Tesco

2009.01.22. 12:00 | ge | komment

Laci átcímkézet szalonnáján nem csak az árat változtatta meg a Tesco, de a lejárati időt is. Utóbbi egy nem létező dátumra utal, ezek szerint a zsíros finomság soha nem veszti el frisseségét, talán ezért emelték meg az árát is.

Minap a Fogarasi úti Tacskóban vettem császárszalonnát. Igen, tudom, úgy kell nekem, de hová menjen a szegényember legkisebb gyereke, ha vasárnap délután pár egység elemózsiát óhajtana vásárolni. A cimkéjét otthon tüzetesebben nézegetve értetlenség lett úrrá rajtam. Tulajdonképpen meddig is jó? 02.06, vagy 02.29? Az új (!!!!!) cimkét lehúzva megvilágosodtam!

Olvasson tovább!

Maga egy szar alak, mondta a telemarketinges

2009.01.22. 10:15 | szily | komment

A Capital Partners nevű brókercég paradigmaváltást hozott a hullamosáshoz és kutyaszappanfőzéshez hasonlóan népszerű telefonos zaklatás marketing világába: nem elég, hogy reggeltől estig otthonukban inzultálják az ártatlan lakosságot, ha valaki menekülni próbál előlük, azt káromkodva gyalázzák. Forradalmian újító levél Andrástól alant.

Olvasson tovább!

Elég volt a fantombírságokból!

2009.01.22. 09:25 | jackyll | komment

A Homár fennállása alatt már ígyis túl sokat foglalkozott a Parkolási Maffia Fantombírságaival, úgyhogy azt tudja javasolni az elkeseredett naiv ügyfeleknek, akik nem értik, jogállamban hogyan lehet egy önkormányzattól kiszervezett tevékenység nemlétező bírságait civilben eladni behajtóknak, hogy vezessék be a "le nem hugyozási díjat". Az ötlet igen egyszerűm ráadásul egyszer már bevált, csak akkor hajléktalanokkal próbálkoztak. Arra kérünk minden cselekvőképes autóst, minden nap legalább egyszer vizeljen a Parlament környékére (lehet vinni palackos pisát is), amennyiben nem hajlandók befejezni ezt az undorító komédiát:

Miután tavaly a bíróságok számos pert megszüntettek, sok autótulajdonos mára kidobta régi parkolócéduláját. Kovács Kázmér ügyvéd, a Magyar Autóklub jogi bizottságának elnöke szerint nem lesz könnyű helyzetben az a bíró, aki előtt az autós arra hivatkozik, hogy a korábbi, az eljárást lezáró bírósági döntésre tekintettel már selejtezte az amúgy is régi parkolási ügy iratait, közte a befizetést igazoló szelvényeket. Az autóst ugyanis nem lehet azért felelőssé tenni, hogy 2008-ban nem látta előre, hogy az Alkotmánybíróság majd hatályon kívül fog helyezni egy törvényt.

Kovács Kázmér szerint a perek újraindítása amúgy sem jelenti azt, hogy a parkolási társaságoknak kedvező ítéletet hoznak majd a bíróságok. Az eljárásokban a cégeknek ugyanis azt is meg kell majd tudniuk magyarázni, miért csak 2007-ben hozakodtak elő a 2002-es, 2003-as kis összegű követeléseik tömegével.

Miért szedtünk le egy posztot?

2009.01.22. 07:51 | ge | komment

Tavaly augusztban Bizarr füredi vendégszeretet címmel jelent meg az azóta is legkommenteltebb poszt itt a Homáron. A bejegyzés egy füredi vendégház kiadója és bérlője közti konfliktusról szólt, de nyilván mindenki olvasta, aki egy kicsit is gyakrabban megfordult itt.

A sztori kezelése közben jogászaink szerint több hibát is elkövettünk. Egyrészt a levelezés, ami a felek között zajlott, magánlevelezésnek minősült, így nem publikálhattuk volna. Másrészt, bár csak monogrammal jelentek meg, a szorgos kommentelők igen hamar kiderítették a történetben szereplők nevét, és beindult a lavina. A kommentek mennyisége miatt - a szokásos 50-200 darab helyett a bejegyzés leszedéséig 6000 érkezett - a moderálás nem lehetett azonnali, és sokszor elkerülte a figyelmünket olyan jellegű hozzászólás is, ami a tulajdonos személyiségi jogait jócskán megsértette. Bár ezeket természetesen nem mi írtuk, a mi kötelességünk eltávolítani. Ezért ezúton is elnézést kérünk az érintettől.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása