Tékozló Homár

Zárás után is segítőkész eladók a Corában

2009.11.20. 10:30 | ge | komment

Rendületlenül hiszünk a pozitív sztorikban, mert ezekben a fényhiánnyal és válsággal terhelt időkben igenis szükségünk van a reményre, amit egy kedves eladó, vagy egy türelmes pénztáros nyújthat nekünk. A következő történetet is végigaggódtuk, vártuk hogy mikor küldik el az anyjába a zárás után vásárolgató, kicsit problémás ügyfelet, de nem.

Kedves Homár !

Régóta olvasom a fórumozók megjegyzéseit és úgy vélem túl sokat panaszkodunk. Ezért tartom fontosnak megírni az alábbi történetem a Boldog ügyfél rovatba. Tegnapelőtt este Szolnokon átutazóban beugrottam a Corába, mivel a mi városunkban sajnos nincsen. Csak néhány apróságot akartam venni, de zárás előtt, amikor megkérik a vásárlókat, hogy fáradjanak a pénztárhoz,  észrevettem egy számítógépasztalt.
Olvasson tovább!

Libatollal dúsított kézműves tepertő

2009.11.20. 07:00 | ge | komment

Nehéz volt a képeket látva szájon át címkével ellátni ezt a posztot, pedig nem vagyunk finnyásak. De azért ha elképzeljük azt a szag és hanghatást, ahogy a libazsírban serceg a libatoll, na attól a gyomornak muszáj egyet fordulnia. Aki még jól van, annak a hajtás után ráközelítettünk Ági vacsorájára.

Kedves Homár!
Először is klassz az oldal,rendszeresen szoktam csemegézni a megjelent disznóságokban... Én is néha kedvet kapok egy kis töpörtyűre lilahagymával, ezért vettem is egy dobozzal.
Olvasson tovább!

Leszállt az utas, a busz meg elhúzott a csomagjával

2009.11.20. 00:22 | szily | komment

Ritka ügyfél K.L. ugyanis azzal kezdi a levelét, hogy évek óta elégedett a Volán szolgáltatásával a Budapest-Györgyös vonalon. Most talán elbizonytalanodott, az egyik csütörtöki járat sofőrje ugyanis annyira sietett, hogy őt és sok társát egyszerűen nem hagyta leszállni. De ez semmi volt ahhoz képest, hogy egy lány leszállt a buszról, és vette volna ki a csomagját a raktérből, amikor ideges emberünk a gázra lépett és elhajtott.

Olvasson tovább!

Re: Ellenőrizhetetlen a T-Mobile adatforgalma?

2009.11.19. 10:12 | jackyll | komment

Naiv mobilnetezőnk tegnapi levelére gyorsan válaszolt a T-Mobile. Webes felületen tényleg nem lehet megnézni adott előfizetés adatforgalmát ingyen, csak az 1730-as számra küldött smsben 56 forintért. Az elkavarodott 5GB-os értesítés miatt viszont jóváírták neki a korláton felüli forgalomat:

Vállalatunkhoz érkezett leveléből sajnálattal olvastuk, hogy bosszúság érte a mobilinternet szolgáltatás igénybe vétele során, a csomagban foglalt adatmennyiség túllépése miatt. A __________ hívószámú mobilinternet előfizetés 2009. november 1-jén kelt számláját ellenőriztük. A központunk által rögzített adatmennyiség megegyezik a számlában szereplővel. 2009 októberében 5,375 GB-ot használt fel, melyből 5 GB díját a havi számlában tarifacsomagjának megfelelően jóváírtuk. A fennmaradó forgalmat Díjszabásunk alapján 0,1 Ft/10 kbyte áron számláztuk ki.

Olvasson tovább!

Megszívatta a diáklányt a mogorva sofőr

2009.11.19. 09:15 | ge | komment

Annát kis híján megríkatta a Volán híresen tapló sofőrje, aki rendszeresen goromba az utasokkal, kiabál és úgy vezet, mintha nem is embereket szállítana. A diákbérlettel utazó lány a megaláztatása után át is tért a vonatra, bár a Volántól várt volna valami választ a panaszára. Majd talán most.

Egy időben rendszeresen jártam az Újpest-városkapu – Dunakeszi Horányi Rév/Vác útvonalon közlekedő busszal, oda-vissza. Voltak nagyon rendes sofőrök is, de persze most nem róluk szeretnék írni. Van egy bizonyos sofőr (most is ott van, ezt tudom), aki általában úgy vezet, mint egy őrült, és nekem sokszor az volt az érzésem, hogy az egyetlen szórakozását abban leli, hogy az utasokat ott szívatja, ahol tudja.
Olvasson tovább!

Autó eladva, pénz sehol

2009.11.18. 15:30 | jackyll | komment

Szegény bankok lehet, hogy már autofinanszírozásra sem telik nekik, hátha nem kapnak jövőre mentőcsomagot? Vagy a kereskedők ülnek rá a banktól befutó pénzekre, ki tudja mikor látnak akkora összeget egyben legközelebb? Jenőék például másfél hónapja várják eladott teharautójuk banki finanszírozásának félmilliós részét:

Társaságunk megbízta a PEUGEOT SÁRKÁNYt tehergépkocsink értékesítésével. A vevő a vásárláshoz banki finanszírozást vett igénybe a Peugeot Sárkány segítségével. A Peugeot Sárkány Nagykőrösi úti telephelyén a vevő 2009.10.05-én a gépjárművet átvette. Peugeot Sárkány munkatársának tájékoztatása szerint, a vételár finanszírozott részét (nettó: 400 000 Ft, bruttó 500 000 Ft) mint megbízott értékesítő, kb. 1 héten belül cégünk számlájára utalja. Közben eltelt több mint egy hónap, a vételár fennmaradó részét a mai napig nem kaptuk meg.

Olvasson tovább!

Ellenőrizhetetlen a T-Mobile adatforgalma (upd)

2009.11.18. 14:17 | jackyll | komment

Úgy látszik a válság elvitte a T-Moblie fejlesztései közül az adatforgalomszámlálót, máskülönben miért rejtegetnék az előfizetők elől? Zoltán 5GB-os csomagjával csak a korlát felére figyelmeztető smst kapta meg, a korlát túllépéséről szólót nem, így mit sem sejtve youtube-ozott tovább:

Mobil Internet 5GB előfizetésemhez tartozó szeptemberi számlával kapcsolatban lenne kérésem Önökhöz.  A hivatkozott számla összege 9930 Ft., amely 5990 Ft. előfizetési díjból, és 3940 Ft. adatforgalmi díjból áll. Az 5Gb adatkorlát túllépését meglepődve vettem tudomásul, hiszen az előfizetésemhez aktiválva van az adatforgalmi értesítő szolgáltatás, amely a meghatározott adatforgalom (esetemben 5 Gb) felénél, illetve a korlát túllépésekor számomra sms-t küld. A szeptemberi hónapban az adatforgalmam 2,5 Gb túllépésénél kaptam is smst (2009.10.17. 14:31:23-kor), de az 5 Gb túllépésénél nem.

Olvasson tovább!

Küzdelem a szétszedhetetlen sajttal

2009.11.18. 13:30 | ge | komment

Mi is gerjedtünk már attól, hogy a szeletelt Karaván (szintén hőmérséklettől függetlenül) az istennek sem akart szétjönni, úgyhogy le is szoktunk róla egy időre. Aztán amikor a gyártó rájött hogy elkúrta és belekevert valami szétszedhetőség-fokozót, újra enni kezdtük. Gambella a Sole-Mizo termékét próbálta meg elfogyasztani, de annyira felhúzta magát az összetapadt szeleteken, hogy két drámai videót is készített a kudarcba fulladt aktusról.

Került e már az ollóid közé olyan előre szeletelt, nem éppen olcsó sajt, amelynek a szeletkéit még véletlenül sem lehet elválasztani egymástól? Nos, külső hőmérséklettől függetlenül produkálja az alábbi videón látottakat a Sole-Mizo terméke (nem, nem lejárt - teljesen friss termék), az Oázis sajtnak hazudott füstölt, szeletelt valami.
Olvasson tovább!

Nem létező tartozást próbál behajtani a Dunaweb?

2009.11.18. 12:00 | ge | komment

Gábor már jó ideje nem a Dunaweb ügyfele, ehhez képest a szolgáltó levélben értesítette arról, hogy tartozása van. Gábor rendes ember, személyesen befáradt az ügyfélszolgálatra hogy tisztázza a helyzetet, azonban nem járt sikerrel: az ügyfélszolgálatnak fogalma sincs, mire is kéne fizetnie. Csak fizessen.

Tisztelt Dunaweb Kft!

A nevem F. Gábor, az ügyfélszámom: xxx, illetve xxx

2009. november 16.-án ajánlott levelet kaptam Önöktől, melyben felszólítanak, hogy 7860Ft tartozásom van az Önök rendszere szerint és fáradjak be ügyfélszolgálati irodájukba, számlaegyeztetés címén. Az ügyhöz hozzátartozik, hogy a jelenleg Önök által birtokolt Intelecom Kft-vel több, mint 1 éve szerződést bontottam, és azóta nem hallottam róluk, pedig el nem költöztem, és egyéb adatom sem változott.
Olvasson tovább!

Nagyvonalú ajánlat a Fujifilm Magyarországtól

2009.11.18. 00:41 | szily | komment

József az anyósának adott egy pár éves digitális fényképezőgépet, és szeretett volna hozzá szerezni magyar nyelvű használati utasítást. Olvasónk egy PDF-re gondolt, és mailt írt a cégnek. A válasz annyira megdöbbentette, hogy megírta nekünk: a Fujifilm ugyanis 15 ezer forintot kér a fekete-fehér könyvecskéért, ha az ügyfél nem a cégtől vette a kamerát. Ez homárfülnek is ijesztően hangzik, de őszintén szólva arról fogalmunk sincs, hogy a többi gyártó is ilyen gáláns-e a felhasználóival. Akinek vannak, írja meg a tapasztalatait!

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása