Tékozló Homár

Ingyen hajvágás 3500 forintos szárítással

2009.03.06. 13:48 | jackyll | komment

 

A hajszárítónak is meg kell élnie valamiből, nemdebár? Mennyivel elegánsabb lett volna a hajszárításra oxigénhasználati díjat felszámolni.

A kocsim szélvédőjére helyezve találtam meg ezt a szórólapot, mely  egy hatalmas tavaszváró bomba akcióról tesz említést az egyik fodrászatban, mely szerint ingyen vágják a hajadat, igaz ha 1 centis hajad van akkor is elkérnek szárításért  1800 Ft-t amit egy picit sokallok,  (lehet odamegyek és kopaszra vágattatom velük), de mi van akkor ha nem kérek hajmosást és szárítást? Akkor úgy nem él az "akció".  Örület hogy milyen dolgokkal nézik hülyének az embert.

Frappáns marketing módszerek a Tescóból

2009.03.06. 10:10 | ge | komment

Rudi átverésbe futott bele, R03 csak egy figyelmetlenségre építő trükközésbe. Mert amíg az akciós polcra nem akciós terméket rakni büntetendő kategória, a saját termék csomagolását egy másik népszerű termékhez hasonlóra gyártani és közel helyezni ahhoz, csak szimplán szánalom.

Nem vagyok sikeres ember, ezért a Tesco-ba szoktam járni a havi nagybevásárlást intézni. Én legalább bevállalom J.Már tudom az összes lehúzós trükköt (az akciós termék eredeti áron, természetesen véletlenül stb.) ezért már azt hittem, hogy engem aztán tényleg nem tudnak átverni. Tévedtem.

Olvasson tovább!

Kamu akadálymentesítés Nagykőrösön

2009.03.05. 14:15 | ge | komment

A Nagykőrösi Önkormányzat bátran pályázhat az év legparasztabb kamu akadálymentesítése címre, amikor a kerekes székkel érkező ügyfeleket egy feliratban szólítja föl arra, hogy az akadálymentesített bejutásuk érdekében csöngessenek be a lépcsősor tetején.

Update: Az nagykőrösi Önkormányzat bebizonyította nekünk, hogy ez egy hülye poszt, ők pedig nem parasztok, ahogy mi ezt állítottuk. Ugyanis van csengő a lépcső alján, részletek itt. Elnézést kérünk.

Nagykőrösön nem tudtam nem észrevenni az alábbi "mozgássérült-barát" megoldást. A Polgármesteri Hivatalba mentem mikor is a hátsó bejáraton megláttam ezt a táblát, miszerint elől kell csöngetni és akkor hátul kinyitja a kaput és a kerekes székkel is be lehet fáradni ügyet intézni. Amikor előre mentem, megdöbbenve láttam, hogy a csengő egy magas lépcsősor tetején van. Ott kellene becsengetni a Hivatalba.
Olvasson tovább!

Iden áron számláz tavalyra az ELMŰ

2009.03.05. 13:10 | jackyll | komment

Zseniális megoldást eszeltek ki az ELMŰ-nél a válságra. A 2009-ben leolvasott 2008-as fogyasztás töredékét küldik csak ki "becsült" számlaként, majd a nagyobb részt 2009-es fogyasztásként számlázzák ki, idei áron:

Valószínűleg egy sokakat érintő problémával találkoztam. Elmű január 10.-én leolvassa az órát, majd küld egy BECSÜLT elszámoló számlát 2008-ra. Tök jó, alig volt fogyasztás (napi 0.7 kwH), ki hitte volna, hisz az előző évben kb 5 kwh volt a napim. Hamarosan jön egy számla, hogy január 1-10-ig 1200 kWh volt a fogyasztásom (szemben a 2008-as évi összes 255 kWh-val). Viszonylag hamar rájövök, hogy a 2008-as fogyasztást számlázzák ki 2009-es áron, válság van, kell a profit.

Olvasson tovább!

Ügyfélkezelés az IKEA-ban

2009.03.05. 09:28 | ge | komment

Vilmarci problémás vásárló. Vásárol, elfelejt, ottfelejt, házhozszállítást kér, ezekért bármelyik bútoráruházban kemény kiképzést kapna, de az IKEA pénztárosa mindent kezelt és megoldott. Például önszántából visszanézte a biztonsági felvételt. A meglepő fordulatokra a poszt végén lesz a megoldás, de azért egy szépséghiba itt is van: a pénztárnál felejtett matrac, amit a következő vásárló simán hazavitt.

A türelmetlenebbek és elsőzők kedvéért:

Bót: IKEA
A hülye: az ügyfél (én)
A jó fej: a pénztáros
Beszólt-e a hülye ügyfélnek a pénztáros? Nem.
Lekezelően bánt-e valaki az ügyféllel? Nem.
Megoldódott a gond? Igen.
Boldog-e az ügyfél? Igen.
Elolvastad, mehetsz elsőzni, a részletek ráérnek.

Olvasson tovább!

Koldusok terrorizálják a Spar vásárlóit

2009.03.04. 13:50 | ge | komment

Attila megelégelte, hogy az újpesti Spar biztonsági őrei ahelyett, hogy a dolgukat végeznék és a vásárlókat védenék az erőszakos piás hajléktalanoktól, a kosárpakolásnál sokkal többre nem hajlandóak.

Tisztelt Spar!

Egy fontos problémával kapcsolatban kérem azonnali intézkedésüket!
A helyszín a 105. sz. üzletük, Újpesten, a Rózsa utcában. Az üzletet (egészen pontosan a bevásárlókocsi-tárolót) megszállták a hajléktalan koldusok. Ez első pillantásra olyan nagy baj még nem lenne (a jelenség évek óta fennáll, eddig nem is írtam), ha csak a külső tároló mellett álldogálnának. Pofátlanság ugyan a "Visszatolhatom a kocsit?" felajánlás a bolt bejáratától három lépés távolságra lévő tároló ismeretében, de ennyit azért még meg lehet engedni.

Olvasson tovább!

Maradék vevőit is elriasztja a MOM

2009.03.04. 12:30 | jackyll | komment

A MOM parkolójának üzemeltetői eddig sem jófejségükről voltak híresek, de most mintha a föléjük épült bevásárlóköpont elpusztítása árán próbálnák átvészelni a válságot. FAIL:

Eddig rendszeresen jártam a MOM Parkba sportolni, vásárolni. A bevásárlóközpont parkolójában tavaly az első óra ingyenes volt és minden megkezdett fél óra 100 Ft, ezt először megemelték idén 150 Ft-ra, majd gondoltak egy nagyot és március 1-től eltörölték az első óra ingyenességét. 2 óra 1 perc parkolás néhány hónap alatt 300 Ft-ról 750 Ft-ra emelkedett, ami 150%-os emelést jelent.

Olvasson tovább!

A Parkolóblog feladta a harcot

2009.03.04. 11:22 | jackyll | komment

Elvesztette az emberiség magyar halmazába vetett hitét a Parkoló Blog, ezért nem frissül tovább. 2,5 év alatt azért a Homárnál is több tahót sikerült összegyűjteniük, akik öntörvényűen felejtették ott autóikat, ahol éppen dolguk volt és vélhetően aztóta sem izgatja őket, mások hogyan fognak ott közlekedni:

Az emberek nem tisztelik a szabályokat, sőt még egymást sem, és úgy próbálnak előnyökhöz jutni, hogy közben a sárba tiporják a másikat. A hatóságok értelmetlen szabályokat hoznak, amelyket ráadásul következetlenül próbálnak betartatni, miközben sokszor saját maguk is megszegik azokat. A Parkoló Blog két és fél évvel ezelőtt indult útjára, és habár a kezdeményezésünk a kezdetektől fogva naív és nagyravágyó volt, a blog minden várakozást felülmúlóan sikeressé vált. Mivel úgy gondoljuk, hogy a bloggal ennél többet elérni nem lehet, ezért nem frissítjük tovább. A Parkoló Blog a mai napon bezár.

RIP.

A bank hibázik, az ügyfél fizet

2009.03.04. 10:20 | ge | komment

Kem bankkártya-kálváriája még nem ért véget, de reméli, hogy ez a poszt segít a pozitív kimenetelben. Most ott tart, hogy az Erste Bank az előző hitelkártyáját elfelejtette törölni a rendszerből, ezért ha most újat akar, fizetnie kell. És nem is keveset.

24-én este egy CBA boltban kártyával fizettem, amit sikeresen ott is hagytam a kasszánál. Erre csak másnap késő délután jöttem rá, amikor egy másik boltban ismét kártyával akartam fizetni. Visszarohantam a CBA-ba, ahol legnagyobb meglepetésemre visszaadták a kártyát. Még aznap este szerettem volna pénzt kivenni a kártyámról, de ez nem sikerült, mivel azt zárolták. Felhívtam a Telebankot, ahol elmondták, hogy előző este felhívta őket valaki, és letiltatta a kártyámat.  Nem dühöngtem emiatt, szerintem teljesen fair eljárás volt a CBA részéről, hogy egy egy talált kártyát egyből letitalt, figyelembe véve, hogy dombornyomott kártya, amihez nem is kell PIN kód, ha vásárolni akarsz.
Olvasson tovább!

Az ember, aki maga akart mosógépet szerelni

2009.03.03. 14:03 | szily | komment

Vessenek véres hússal etetett kommentelők elé, de egész jól mulattam Gábor, a mosógépszerelő levelezésén Gáborral, az Öntevékeny Ügyféllel. A Homárnak nem nagyon vannak elvei, de ha mégis, akkor az ügyféllel szembeni szélsőséges udvariasságot alapvetőnek tartjuk. De attól még világos, hogy van egy határ, ami után nem ritkák a tréfás kifakadások és kölcsönös parasztkodások Szolgáltató és Ügyfél között. Döntsék el Önök, hogy a mosógépét maga szétszedő, majd a szerelőnél este nyolckor motort kereső Gábor túlment-e a határon, magyarán házhoz ment-e a pofonért, vagy elvárhatta volna, hogy a tréfás stílusban levelező Gábor mindezt lenyelje tőle! Elveszett lelkek, előre!

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása