Tékozló Homár

Még egy Naiv Ügyfél, aki magyar cégtől rendelt online

2010.01.04. 08:54 | szily | 27 komment

S. novemberben a Vodafone webshopját választotta, vesztére. Úgy tűnik, nem is az késztette ki annyira, hogy egy hónap alatt sem érkezett meg az ajándékba rendelt telefon, hanem hogy a vodások végig letojták, amikor meg nem, akkor arcátlanul hazudtak neki. Sztori alant.

Köszönöm ezt a Karácsonyi ajándékot Vodafone!

A Cég előfizetője vagyok 2éve v(De ezek után lehet nem sokáig), gondoltam meglepem a páromat egy telefonnal Karácsonyra... 2009.Nov.29 Felkerestem a Vodafone weboldalát, online shopot.. Látom hogy van lehetőség az előfizetéses számommal való belépéshez, amivel személyre szabott kedvezményeket vehetek igénybe... örülök... belépek... kiválasztottam a készüléket, tarifát, kedvezményt, leadom a rendelést. Kaptam egy visszaigazoló e-mailt a rendelésről hogy nyugtázták, kaptam azonosító számot stb. És az e-mail-ben leírtakban, idézem: A megrendelt termékcsomagot 3 munkanapon belül szállítjuk ki az általad megadott szállítási címre. A házhoz szállítást a Sprinter Futárszolgálat Kft. végzi munkanapokon, 8:00 és 17:00 óra között.
Na mondom királyság minden itt lesz időben a Karácsonyhoz.. Eltelik az első hét: A telefon még nem érkezett meg, mondom nem gond még van idő, meg biztos tele vannak rendeléssel ünnepek előtt, de se egy e-mail, se egy telefon hogy mi a helyzet. Csak felhívom az 1270-et és megérdeklődöm mi a fene van.. Hívom, elkezdem ecsetelni hogy mi a problémám hogy 3 nap... és már egy hét eltelt.. erre az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondja: ááá az a 3 nap az nem arra vonatkozik hogy annyi időn belül kapod meg a készüléket hanem hogyha a futárszolgálat megkapja a csomagod, akkor 3napon belül kiszállítják, na mondom menjetek ti a pi...ba.. és még legyek türelemmel mert rengeteg a rendelés ünnepek alatt. Mondom ok. várok.. Eltelt még egy hét se e-mail, se telefon hogy te figyelj már egy picit csúszik ezért vagy azért a megrendelés, és sorry.. semmi. Ismét hívom az ügyfélszolgálatot mire megint a türelmemet kérik,  ráadásul semmiféle információt nem tud adni a rendelés állapotáról mert ők "nem látnak bele a rendszerbe".. Akkor kicsoda lát bele? Na mind1 várok hátha.. Ezek után nem hívtam az ügyfélszolgálatot, reménykedtem, de hiába mert a telefon nem érkezett meg karácsonyra, sőt még azóta sem.. Dec.28 :( Azaz 1 hónap alatt nem sikerült eljutnia a Vodafone-nak odáig hogy egy meglévő előfizetőjüknek kiküldjenek egy megrendelt, 3napon belüli érkezésre ígért készüléket! Ráadásul sem egy e-mailt, se egy telefont nem voltak képesek elengedi ennyi idő alatt ez nonszensz..! Mi folyik itt kérem?

Egyébként megkeresem az illetékes emberkéket a Vodafone-nál, szerencsére van rá mód :) Küldök egy szívhez szóló e-mailt a vezetőségnek hogy valamit csináljanak azzal a csoporttal amelyik ezeket az ügyeket intézi mert ez kriminális...

Előre is köszönöm!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 08:57:17

karácsonyra telefont..? :/
egyébként a vevő helyében két hét után stornoztattam volna a vásárlást és megvettem volna boltban a terméket.

GáborSzeged 2010.01.04. 09:03:47

Én nem veszek szolgáltatóktól telefont,mert nagy műszaki boltokban,gyárilag függetlenül olcsóbb.

dr. Aullah 2010.01.04. 09:04:06

Én is most ezzel szívok. De mondjuk ha hívnának, hogy mi a helyzet akkor jóvan, de nem mondanak semmit.

Babeemackó 2010.01.04. 09:50:30

Hihihi, ismerős a történet. Ezek szerint augusztus óta nem tudták megoldani. Velem ugyanis akkor csinálták ezt. A megoldási javaslatuk egy hónap után az volt: menjek be egy üzletbe, ott át tudom venni.
Jah kérem, törött lábbal könnyen ment volna..

llaca 2010.01.04. 09:59:56

Gyerekek, ez Magyarország. Vagyis abszurdisztán. Itt olyan dolgok történnek, amit ha egy nálunk nyugatabbra élő hall, nem hisz el. És ez nem azért van mert a cég szar, hanem azért mert a vezetők és az alkalmazottak is szarok.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2010.01.04. 10:18:47

Én a T-től rendeltem és személyesen hozták ki :D Igaz céges előfizu :D

bekbórd! 2010.01.04. 10:21:29

És telefonszámla jött már? :D

Afi 2010.01.04. 10:31:45

Érdekes. Én is csudafonos vagyok, de mikor a Blackberry-t rendeletem jött visszaigazoló e-mail és 1 hogy valami nem jó. Felhívtam a céget ott adtak egy vodás elérhetőséget azt is felhívtam bekérték az adatokat utána amin meglepődtem vissza hívtak hogy minden ok. És 5nap múlva jött is a teló.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.01.04. 10:39:37

én a modemet várom egy hónapja, csak egy sms jött 2 hete, hogy 7 napon belül hozzák és előtte hívnak.. azóta is...

Píter 2010.01.04. 10:52:50

Telefont csak a matávtól!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:02:17

"Mi folyik itt kérem?"
Ja, azt hittem postával küldik, mert akkor az lett volna a ludas, szal akokr sün a Vodkának.

"A megrendelt termékcsomagot 3 munkanapon belül szállítjuk ki az általad megadott szállítási címre."
Ez alapján meg fogyasztóvédelem esetleg.

SXB 2010.01.04. 11:21:19

telefont csak az Alditól...

hát ez bukta, bár nem értem, hogy ha annyira fontos lett volna a telefon, miért nem ment be egy üzletbe?
amugy nem csak a vodánál fos a webshop, hallottam a tré-mobilról is hogy 2 hónap után kapta csak meg ismerősöm a mobilt...

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.01.04. 11:52:11

Nem mondta a post írója, hogy melyik Karácsonyra kéri az ajándékot.
Biztos a Jézuska szállította ki a megrendeléseket és a rossz gyerekeknek nem szokott vinni semmit...

Putyur 2010.01.04. 14:18:07

@GáborSzeged:
Hát, ezt azért így konkrétan nem jelenteném ki...
Én pl. az összegyűjtött pontjaimért (azaz gyakorlatilag ingyen) veszek kétévente egy új készüléket a T-mobile-nál.

nemlennékmagyar 2010.01.04. 15:23:50

@Rékuc: tökéletesen igazad van!
velem is megcsinálták, lemondtam és megvettem az üzletben.
Még egyszer nem fog megtörténni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.04. 15:53:09

@Rékuc:
Karacsonyra miert nem lehet telefont?

amugy az jellemzo, ezekbe az online vasarlasokba, hazhozszallitasokba, az egesz kartyas fizetorendszer kialakitasara nem koltenek tul sokat
mert egyszer bele kene olni egy kis zsetotnt, de hata bankok szegenyek, a telefonostarsasagok dolgozi eheznek
komoly ceg itt elkepzelhetetlen, hogy ne FED-ex esl vagy UPS-el kuldjon el akarmit, hanem valami kft futarral
na jo a pizzat hordhatja barki
es nem csak azert mert itt tobbsegeben repulot is hasznalni kell, de egy iyen cegnek igen komoly biztositekokat kell letenni es biztositasokatkotni

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.04. 17:15:13

"Előre is köszönöm!"

Mit?

Amúgy meg Vodafone sux.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.04. 21:56:28

@Rékuc:
nem mondtad , csak kerdezted, nem ertettem miert is ne lehetne
bar lehet egy kezzel horgolt teritonek jobban orult volna

kovalek 2010.01.04. 22:44:00

Vodafonetol jott osszel uj modem csomagban. A Voda ugyfelszolgalat a T-s szamomon igazolta vissza a rendelest, de a futarnak mar a (regi) modemben levo SIM szamat irtak ra a csomagra :) szerencse, hogy a Sprinteres futarnak megvolt a T-s szamom es igy tudtunk egyeztetni. szoval vegulis happyend, de nem a Vodan mult...

Laliman 2010.01.14. 09:59:42

@Rékuc: Ez konkrétan nem a "Fő" ajándék lett volna :) csak egy kis + és természetesen már régen vettem telefont másik szolgáltatónál ;)

Laliman 2010.01.14. 10:05:52

@R.T.: "Nem mondta a post írója, hogy melyik Karácsonyra kéri az ajándékot."

Az lehet a baj :D

Laliman 2010.01.14. 10:09:51

@SXB: "bár nem értem, hogy ha annyira fontos lett volna a telefon, miért nem ment be egy üzletbe?"

Itt nem a telefonról van szó, bementem.... hanem a Cég mentalitásáról, hozzáállásáról, rendszeréről: EGY SZAR

Laliman 2010.01.14. 10:11:50

@bekbórd: "És telefonszámla jött már? :D"

Ja az jön, de úgy, hogy lehet arról is írok! ;)

Laliman 2010.01.14. 10:27:43

@Babeemackó: "A megoldási javaslatuk egy hónap után az volt: menjek be egy üzletbe, ott át tudom venni."

Ha velem egyáltalán megpróbálták volna felvenni a kapcsolatot, biztos elhajtom őket a picsaba ha ezzel állnak elő, csak megkérdeztem volna mi a faszra van akkor az online shop? Szerintük szórakozásból rendeltem ott? Anyatok :)
süti beállítások módosítása