Tékozló Homár

Európai bánásmód a Cinema City Arénában

2010.01.27. 09:59 | ge | 184 komment

Szükségünk van a boldog ügyfél történetekre, erre meg pláne, az utóbbi időkben rendesen kaptak a mozik a pofájukba. És ha jogosan is, a lenti sztoriból mégiscsak az derül ki, hogy mindenhol dolgozhatnak korrekt és önzetlen alkalmazottak, akik egy szó nélkül segítenek annak, aki rászorul.

Nem vagyok az a beírós típus, de annyi rosszat írtak már az Aréna Pláza mozijáról, hogy gondoltam adom ezt a BoldogÜgyfél történetet is, hogy küldjenek csak el a jóbüdösbe a kommentelők, miszerint sikertelen vagyok és bérenc... :)

Tegnap este héttől mentünk Avatar-nézőbe, Imax terembe, egy hónapja vásárolt jeggyel; a barátommal voltam, aki régi gerincsérülés következtében egy bottal jár (picit nehezebb mozgást kell azért elképzelni, mint House dokinál).

Előadás előtt kb. félórával volt, bejutottunk a jegyelvevős kapun, és leültünk a felső váróba, mikor egy fiatalember odajött, és nagyon kedvesen azt mondta, hogy a kolleganője szívesen elvezetne bennünket a terembe, egy könnyebbített útvonalon. Mentünk, kolleganő is nagyon kedves volt, bevitt az ellenkező oldalon található bejáraton a színfalak mögé, át egy álló liften és egy pici folyosón, és már ott is voltunk a terem kijáratánál: befele ugye a terem alján kell menni, film végén kijönni a terem felső részén lehet, ide vitt minket - ami elég nagy segítség volt, mert a helyiség magassága miatt elég nehéz lett volna felmászni a megfelelő sorhoz.

Bent akkor takarítottak, és amíg pár percig várakoztunk, megjelent egy kerekesszékes hölgy meg a kísérője is, úgyhogy nem csak mi voltunk kivételezettek. Mikor végeztek, azonnal bemehettünk, még a tömeg előtt - ami szintén jó dolog, mert beözönlésnél aki lassabban halad, és esetleg a korlátba kapaszkodik, annak mindenki toporogva szuszog a tarkójába, továbbá botra támaszkodva nem olyan könnyű haladni a teli sorok között se.

Nahszóval lelépcsőztünk kettőt, beültünk a helyünkre, megnéztük a filmet (nem volt rossz, de a SW azért sokkal jobb), elégedettek voltunk. Köszönjük szépen, nekünk nagyon is Európa-feeling volt az Arénás kiruccanás!

Üdv,
Erika
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penelop 2010.01.27. 12:23:00

@Sün‼nyugalom, nyugalom, nyugalom.....
semmi stessz.(és talán minden felülről potyog)

igazságos 2010.01.27. 12:23:45

@Uffos: Nagyon beleéled magad.

Igenis, ma már a tömegközlekedés sem egy olyan nagy dolog nekik. Vannak már alacsonyabb padlós buszok is, segítőkész taxisok is, bármily hihetetlennek hangzik is.

Na jó, a metrót felhozni jogos, azt elismerem.

Ismétlem, nekem semmi bajom a kerekesszékesekkel, stb...

De azért így rinyálni az esélyegyenlőségről,az azért túlzás.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:25:32

@Kandras: nem mondtam semmit arról, hogy ő miről tehet. de amit tv-be nyomatnak a hülye kormányprogramról, az azért elég mókás, nem gondolod?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:26:55

@Sün‼: pont olyan mint az itthoni balkán feeling, csak nem magyar a hivatalos nyelve.

Uffos 2010.01.27. 12:27:14

@igazságos: Úgyhogy nem kell ezzel az európai filinggel jönni, mert ez ma már nálunk sem annyira nagy dolog.

Sajnos de, kell, a te kommentjeidből is az süt, hogy kell. Én sem vagyok bezzegmáshol-párti, sőt - és a poszt is épp azt emelte ki, hogy nálunk is van ilyen, és az jó. Csak szar ügy, ha valaki jó tapasztalatról számol be, mert rögtön gyanakodni kell, hogy vajon melyik szurepvizór nyalta fényesre a mozgássérült seggét... :)

AlexWolf 2010.01.27. 12:31:48

Népligeti metrómegálló: Az egyik lépcsőnél, amin az aluljáróba lehet lejutni, van lift a kerekesszékeseknek. Igen ám, de a többi lépcsőnél nincs, illetve a metró peronra vezető lépcsőjénél sincs. Szóval az, aki leereszkedik a liften (ha egyáltalán működik) vagy megy egy gyors kört az aluljáróban (mert legalább kör alakú,olyan mint egy oválpálya a nascarban) és utána felmegy ott ahol lejött. Vagy megkér 2-3-4 embert, hogy segítsen eljutnia bárhová.
Nincs Európa-feelingem!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 12:32:06

@AlexWolf:
Nálunk az erdőben nincs ilyen idegesítő beszélgetés.
Néha a medve fingik egyet, na az idegesítő.
De amúgy normális a kommunikáció.

A post tolót lehet már?-a mikroblogger 2010.01.27. 12:34:43

@Uffos: látod,ő az abszolute igazságos - semmi részrehajlás,semmi empátia... :)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:35:19

@Sün‼: azért a farkasok néha leüvöltenek, ha megszúrod az egyik orrát.

AlexWolf 2010.01.27. 12:36:46

Nem igaz! Megint vinnyogok a munkahelyemen. És az arcom is kezd úgy kinézni mint azoknak a modelleknek akik fülig érő szájjal mondják, hogy "WordPeace!".

Uffos 2010.01.27. 12:38:01

@igazságos: Nagyon beleéled magad.
---
Igenis, ma már a tömegközlekedés sem egy olyan nagy dolog nekik. Vannak már alacsonyabb padlós buszok is, segítőkész taxisok is, bármily hihetetlennek hangzik is.

Bele baszdmeg, mert emberek ebben élnek benne! Látsz te ki a saját kis önző fejedből?!

A második mondatod egyenesen nevetséges.
Alacsony padlós busz egy-egy vonalon minden x-ik járat - az kurvára nem egyenlőség, hogy fizesse a taxit, de ha nem keres eleget, a kerekesszékkel vagy egy órával előbb vagy eggyel később érhet csak be valaki a munkahelyére, ha minden jól megy. De ha csak egyszer is át kell szállni, akkor egy egyperces késés (ami ugye nem ritka) eredménye az, hogy a két alacsonypadlós elkerüli egymást és másfél óra is lesz abból...

Ajánlom szíves figyelmedbe ezt:
bkvfigyelo.blog.hu/2009/11/09/magasrol_tojik_a_bkv_a_mozgaskorlatozottakra
A cím kicsit hatásvadász, de a cikket egy érintett írta - van abban is pozitív példa, oda is beszólhatsz majd.

igazságos 2010.01.27. 12:46:42

@Uffos: Jaj, fejezd már be, elég.

És nem szóltam be senkinek se, csak szerintem túlzásba viszitek a dolgokat.

Ma már nem olyan állapotok vannak, mint mondjuk 5-10 évvel ezelőtt.

És nem szóltam be senkinek se, mint mondtam, semmi bajom a mozgássérültekkel, stb...

És nem vagyok önző, csak nem bírom már a sok siránkozást.

És ha megkér egy kerekesszékes, hogy segítsek neki, hát én leszek az első, aki megteszi. Ezt pedig tényleg őszintén mondom.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 12:47:42

@Don Bandi:
Hát erről Wolf kollégát kellene megkérdezni.
Én olyankor se látok, se hallok.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:47:45

@Uffos: most legalább nem a zavatart szidják, hanem az ülvejárókról folyik a vita. ültem már tolószékben, szal tudom hogy nem könnyű dolog, de meg lehet szokni. az érthető hogy a városban, pláne vidéken korlátozottak a lehetőségeik, de annyira nem borzasztó a helyzet hogy egy utcán se tudjanak sírás-rívás nélkül végigmenni. az pedig nevetséges, hogy a székben ülni "milyen borzasztó". nekem baromira tetszett, amikor beleültem, és nem ismerek olyan székest, akit különösebben zavarna, hogy ül vagy áll. sokkal jobban aggasztja őket, hogy nem működik a lábuk vagy ilyesmi.

AlexWolf 2010.01.27. 12:48:57

@Sün‼: Ezért nem szaglászok Sünöket. Még a seggük is szúr.

Sceurpien 2010.01.27. 12:49:33

@akikaztmondjákni: Komolyan? Ilyen értelmes kommentelőt... SW=StarWars...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:50:42

@igazságos: ezt a siránzást ugyanúgy eljátsszák a díszbuzik, díszzsidók, díszcigányok, stb. pl a melegek nem érzik magukat hátrányos helyzetben, és magasról szarnak rá, hogy ha vkinek nem tetszenek, csak a neoliberális díszek verik a mellüket, hogy ebből csináljanak bizniszt. ugyanezt előforul a mozgássérült témában is. sajnos vannak páran akik folyton keresik a napi hőbörgő témát. amúgy amiket uffos mond, azokat komolyabban vehetnéd. lehet hogy 5-10 éve szarabb volt a helyzet, de ez nem mentség arra hogy most is szar.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.01.27. 12:51:58

"egy könnyebbített útvonalon"
.. azaz a WC fele?
:)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 12:52:17

@Sceurpien: engem azért lepett meg az sw mert én azt a solidworks-re szoktam mondani amikor épp szakmai szelngen dumálok valamelyik kollegával. de biztos leesnek az ujjai annak aki 8 betűt nem bír leírni, és csak 2-vel helyettesíti...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.01.27. 12:52:25

Tényleg, valaki segítsen már... Ez az Avatar miért van "filmként" kezelve? Úgy értem, miért kapott Globe-ot dráma kategóriában? Jövőre a magyar népmesék kétórás nagyfilm változatát is jelölik?
Már bocs, engem meg hadd ne hasson meg a 3D, meg a számítógépes technika. Azon matyizzanak a nyúlott pulóveres geek-ek.
Hús-vér színészek rulez, továbbra is.

Szóval érdekes...

Relevancia: éljen a kedves kísérő hölgy!

igazságos 2010.01.27. 12:53:22

@Don Bandi: Én komolyan veszem, amit mond. Honnan veszed, hogy nem?

Ő elmondta az érveit, meg én is elmondtam az enyémet.

Erre jó a vita. Még akkor is, ha esetleg senkinek sincs igaza.

Coriolan 2010.01.27. 12:55:18

@Don Bandi: Hallod, mielőtt ilyeneket útra bocsájtasz, vegyél levegőt, mert ez akkora troll szöveg, hogy ha felnősz, zsarolni lehet vele.

Uffos 2010.01.27. 12:59:00

@igazságos:

Nem túlzás, tények - én még példákat is adtam, ellentétben veled, aki uyganazt szajkózod, hogy elégedjenek már meg azzal ami van, mert tíz éve rosszabb volt. Ééés? Hetven éve meg irtották a zsidókat, ők most akkor mivel elégedjenek meg? Egy veréssel? Vagy elég a pofon?
Tudom, hogy szélsőséges példa, de fogd már fel, hogy magyarnak/svájcinak/navinak lenni állapot, nem érdem - és egészségesnek lenni sem. Te is kerülhetsz még kerekesszékbe, és igenis szar, ha kérni kell a segítséget, mikor neked épp annyira egyértelműen szükséged és jogod van felülni a buszra, mint mindenkinek.

És nem siránkozás, sőt a posztban egyenesen dicséret. :)

igazságos 2010.01.27. 13:00:51

@Uffos: Az a baj, hogy nagyon tisztában vagy te is, hogy MIRE VAN JOGOD.

De hogy a kötelességekkel mi van, az már nem, ugye?

Az ilyen ember nekem ne beszéljen.

Uffos 2010.01.27. 13:01:32

@Uffos:

Na most látom, hogy neoliberális díszzsidó lettem itt közben! LOL

Uffos 2010.01.27. 13:07:54

@igazságos: De hogy a kötelességekkel mi van, az már nem, ugye?

Hol a túróba van itt szó arról, hogy mennyire nem teljesítem a kötelességeimet? Miről beszélsz? Szövegértési problémáid vannak? Az is sérülésféle, lehetnél megértőbb... :)

Ha jegyem van a békávéra akkor felülhetek. Te is, a kerekesszékes is. Jahbocs, ő csak elméletben.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 13:08:57

@Coriolan: sose hittem volna, hogy egyszer én is troll leszek. köszi! de azért ne gondolt, hogy ezen a szarhegyen te vagy a király, annyira nem mondtad meg a tutit.

AlexWolf 2010.01.27. 13:12:46

Én nemtom mi az a troll. Megnéztem a wikis belinkelt cuccot de nem értem. Nem is vagyok sikeres.

Manci néni, a szomszéd 2010.01.27. 13:14:47

Egy marha nagy igazságtalanságra jöttem rá!

A mozgássérültek büntetlenül elfoglalhatják a nem mozgássérülteknek fenntartott parkolót!

Fordított esetben először megbüntetik az embert több millió forintra, aztán kerékbetörik végül agyonlövik.

Hogyanvanez?

akikaztmondjákni 2010.01.27. 13:20:56

@AlexWolf: Nálunk is ez megy!
Engem is zavar.Kicsit.:)

Nah!
Sün!
Megint vétettem egy óriási hibát az emberiség ellen!
Nem tudtam mi az a SW!
Borzasztó!
Most megyek és megkövezem magam,olyan jó lapos kövekkel,kicsikkel-nagyokkal,hogy ilyen tudatlan vagyok.
Borzasztó!

Coriolan 2010.01.27. 13:21:34

@Don Bandi: Nem mondtam meg semmit, azt meghagyom neked. De azt azért áruld el, hogy komolyan mondod, hogy a kerekes széket meg lehet szokni, meg amblokk nem olyan gáz az? Ez roppantul érdekel.

Eric_Cartman 2010.01.27. 13:41:15

Állítólag a Zöld Pardonban a kerekesszékeseket elássák. Legalábbis 2 éve így mesélték. Szóval még jól is jártatok.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 13:42:49

@Coriolan: nyilván nem életcélja senkinek, hogy beleülhessen, de aki már évek óta benne ül, annak van jobb dolga mint keseregni rajta. persze elképzelhető hogy ezt nem lehet elmondani mindegyikükről. hidd el, hogy a székben ülve sokkal több probléma keseríti meg az életüket, mint az hogy éppen ott ülnek. pl az emberek szánakozó pofája, a járdaszegélyre felkent rámpaszerűség döccenése, stb.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 13:44:32

@Eric_Cartman: és melyik lépcsőn gurulnak be oda? az elsőn vagy a hátsón? (bocs ha rosszul emlékezem, de elég régen voltam már ott hogy elfelejtsem, van-e rámpa) erősen kétlen hogy egy mozgássérült mindenáron abba a zp-be akar zarándokolni. még két lábon járva sem egy felemelő élmény.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 13:50:40

@akikaztmondjákni:
Ezzel a tetteddel jelentősen elősegítetted az emberiség teljes kipusztulását.
A kövezés mindenképpen jogos és példás büntetés ezért a rendkívüli cselekedetért.

Chapell 2010.01.27. 13:54:46

Nem vagyok az a beírós típus, de annyi rosszat írtak már az Aréna Pláza mozijáról, hogy gondoltam adom ezt a BoldogÜgyfél történetet is, másnak is legyen jó.

Előadás előtt kb. félórával volt, bejutottunk a jegyelvevős kapun, és leültünk a felső váróba, mikor egy fiatalember odajött, és nagyon kedvesen azt mondta, hogy a kolleganője szívesen kényeztetne szájjal az egyik eldugott folyosón.

Mentünk, kolleganő is nagyon kedves volt, bevitt az ellenkező oldalon található bejáraton a színfalak mögé, át egy álló liften és egy pici folyosón, és már ott is voltunk ahol a nagy esemény megtörtént.

Amíg pár percig tartott a dolog, megjelent egy kerekesszékes hölgy meg a kísérője is, úgyhogy nem csak mi voltunk kivételezettek. Mikor végzett, azonnal elmehettem, nem kellett várni, ami szintén jó dolog, mert magömlésnél van aki lassabban halad, és esetleg a korlátba kapaszkodik, annak mindenki toporogva szuszog a tarkójába.

Nahszóval megtörtént az eset (nem volt rossz, de a Kovács Magdi azért sokkal jobb), elégedett voltam. Köszönjük szépen, nekünk nagyon is Európa-feeling volt az Arénás kiruccanás!

Chapell 2010.01.27. 14:00:54

Nem vagyok az a beírós típus, de annyi rosszat írtak már az Aréna Pláza mozijáról, hogy gondoltam adom ezt a BoldogÜgyfél történetet is, más is élvezkedjen.

Előadás előtt kb. félórával volt, bejutottunk a jegyelvevős kapun, és leültünk a felső váróba, mikor egy fiatalember odajött, és nagyon kedvesen azt mondta, hogy a kolleganője szívesen elvezetne bennünket a terembe és ott szájjal kielégítene. Mentünk, kolleganő is nagyon kedves volt, bevitt az ellenkező oldalon található bejáraton a színfalak mögé, át egy álló liften és egy pici folyosón, és már ott is voltunk a terem kijáratánál, ahol megtörtént az esemény.

Bent akkor takarítottak, és amíg pár percig furulyézott a hölgy, megjelent egy kerekesszékes hölgy meg a kísérője is, úgyhogy nem csak mi voltunk kivételezettek. Mikor végezett, azonnal elmehettem, még a tömeg előtt - ami szintén jó dolog, mert magömlésnél aki lassabban halad, és esetleg a korlátba kapaszkodik, annak mindenki toporogva szuszog a tarkójába.

Nahszóval megtörtént a dolog (nem volt rossz, de a Kovács Magdi azért sokkal jobb), elégedett voltam. Köszönjük szépen, nekünk nagyon is Európa-feeling volt az Arénás kiruccanás!

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:01:54

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: Te is legalább annyira vagy értelmes, mint én!:)
Borzasztó.Még ennyit se tudunk.

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:03:26

@Sün‼: Ez annyira súlyos, hogy gondolkodom mivel büntethetném még magam.

Nyúlcipó 2010.01.27. 14:05:22

Ájfonon nézni az avatart, na az az európa-feeling.

Michael Collins 2010.01.27. 14:06:06

@akos147: Na ezen beszartam! Arra majd én is bottal megyek! Csak be kell szereznem egy jó kis lángcsóvásat :).

Coriolan 2010.01.27. 14:07:01

@Don Bandi: Van különbség, a "van jobb dolga mint keseregni rajta" meg a "nekem baromira tetszett, amikor beleültem, és nem ismerek olyan székest, akit különösebben zavarna, hogy ül vagy áll" mondatok által közvetített üzenet között, és örvendek, hogy végül sikerült finomítanod a dolgon, mert az utóbbi azért elég súlyos, nem beszélve arról, hogy aki kerekesszékbe kényszerült, azt nem zavarja szinte sosem, hogy áll, mert nem tud. És akkor fejezzük is be, most egész békés ponthoz értünk, és a díszbuzizásra ne legyen energiánk.

Sir Mortzosch 2010.01.27. 14:09:37

@morrisal_:
tényleg dráma kategória :
kötsög pénzéhes amerikaiak minden áron még több pénzhez akarnak jutni, ezért nem szent az idegen föld/bolygó/létforma.
Lehet, hogy csak egy jó/rossz/valamilyen filmet akartak piacra dobni, de ponthogy önmaguknak állítottak tükröt.
Nos, ha így nézzük - akkor dráma.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 14:11:09

@akikaztmondjákni:
Ok, de mindenképpen példás büntetés legyen!

@Nyúlcipó:
Áhhha!
Na akkor ezt is sikerült megtudnom.
Rég volt ilyen sikeres napom.

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:20:17

@Sün‼: Basszus, annyit dobáltam magam kővel, hogy megfájdult a fejem:S

AlexWolf 2010.01.27. 14:22:26

Ma már nem lesz semmilyen másmilyen akármilyen PPOst?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.01.27. 14:22:39

@Chapell: biztos azert idezte be, hogy a temahoz tartozo hozzaszolas is legyen mar a postok kozott. Csuda ravasz.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.01.27. 14:24:46

@akikaztmondjákni: a sw az a Sillagok Wáborúja, ezt minden partyface tudja. En csak hallomasbol. a kovezesnel jobb a szembekopkodes. Nem faj annyira, es latvanyosabb.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 14:25:04

@akikaztmondjákni:
Igen, ez egy szokásos mellékhatás.
Egy nagyobb kő hatására elmúlik.

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:33:10

@vazsmegyeigerdezsház: Tuuuuuudom már!:)
Védkezem miatta, oké, szembeköpködök is, bár nem tudom magamnak hogy fog menni.
Fa**om amelyik kitalálta a rövidítéseket, most már ideges vagyok!

@Sün‼: Kerítek egy szikla darabot...

AlexWolf 2010.01.27. 14:34:26

@akikaztmondjákni: Egyszerű! Fölköpsz és alá állsz!

AlulírottFentemlített 2010.01.27. 14:37:19

Magyar mozikba magyar avatart!

Én a Pirx kapitányt kalandjait jobban kedveltem, ahogy 3D-ben úszott egy szódásüvegben valamikor réges-régen.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 14:43:19

@akikaztmondjákni:
A másik megoldás, h elmész Újpestre szado-mazo filmet forgatni.

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:47:34

I will not buy this record, it is scratched.

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:48:45

@Sün‼: Váááá, hallottam ám róla:) Erre járt a rigó és csiripelte.
Nem mindegy, h forgatni vagy szerepelni:D:D

AlexWolf 2010.01.27. 14:52:24

Szeretném megköszönni a Cevának, hogy olyan finom, puha WC papírt gyárt. Tegnap is nagyon ment a hasam mert kínai kaját zabáltam ebédre. Egy kiadós hígfosás után, félve nyúltam a kirakott toalettpapír felé. Gondoltam, biztos nem lesz itt semmi öröm! A szana-széjjel fosott ánuszrózsámat olyan érzés lesz törölni mintha minimum egy sün lenne a kezembe és Bacc papucsban ülnék a hegymagas IQ-mmal. De azt az érzést ami elfogott így tudnám leírni röviden: Európa-feeling.

AlexWolf 2010.01.27. 14:55:12

Eltűnt a hosszasan és cirkalmasan megfogalmazott posztom :(

akikaztmondjákni 2010.01.27. 14:57:42

@AlexWolf: Hátezhülyeeeeeee!:D:D:D:D:D:D:D:D
B+!Majdnem leköptem a monitort teával!:D:D:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.27. 15:01:03

@AlexWolf:
Javaslom elolvasni az első kommentet:

sunews.blog.hu/2009/11/23/sundij_ismet#comments

@akikaztmondjákni:
Sőőőőőőt!
Az sem mindegy, h a pálca melyik oldalán állsz.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 15:03:21

@Coriolan: pedig én egy dísz-avatarbuzi vagyok.
ez a "kövezés" kezd olyan lenni, mint anno a "kötelezés".
@Kyle Broflovski: boldogügyfél sztorit én is mondhatnék. franciaországban (trianon országa, ahol sok olyan ember él akit minden különösebb ok nélkül utálok) egy szupermarketben a pénztáros csaj segített bepakolni a vásárolt cuccokat a zacsikba. meg sem kérdezte, hogy kell-e zacskó, magától is rájött, hogy nem a tökömön akaroim egyensúlyozni azt a sok cuccot. amikor nagy papírpénzzel fizettem neki, szó nélkül összekaparta a visszajárót az utolsó centig. nem panaszkodott, sőt mosolygott hogy gyere máskor is.
itthon ugyanez a jelenet úgy történik, hogy a vásárláshoz nem jár automatikusan zacskó. az utsolsó terméknél gyorsan bepötöyg valamit a gépbe, kidobja a blokkot, és mondja hogy mennyi. ha zacskót kérek, "vicsorít visít üvölt az állat", hogy miért nem előbb szóltam. valahogy nem természetes neki, hogy két mázsa kajáthoz zacskó is jár, ha éppen nem gurítok magam előtt banyatankot (kerekesszatyrot). a zsacsiba nem segít bepakolni, ha sok cucc van, inkább károg hogy siessek, mert feltartom szegény manyi nénit, aki szent törzsvásárló a szaros boltjában, és nyugdíjasként nem ér rá mögöttem ácsorogni. aztán ha fizetek, elkezd szüttyögni, hogy adjak egy 50-est, 100-ast, vagy még 735 forintot, hogy neki könnyebb legyen visszaadni. megsértődik ha nincs nálam apró, bár nem értem miért nem végzi el a dolgát, ha már megfizetik érte. ha apróval fizetek, az a baj, ha papírral az a baj.
az egészben az az érdekes, hogy "európában" egy átlagos boltban a kasszás csaj rendesen végzi a dolgát, nem hőbörög, és kb 1 perc alatt lerendetz egy vásárlót még akkor is ha sok kacatot vesz; mifelénk Észak-Balkánon pedig "dögöljön meg a vásárló" stílussal legalább 5 percet elbsznak mindenkinek az idejéből, és még szar kedvet is gerjesztenek.
na most egyszerre vagyok boldog és boldogtalan ügyfél. plusz adtam egy új posztot, mert már hiányoljuk az újabb homársztorit. (bocsi ha elírtam pár dolgot)

akikaztmondjákni 2010.01.27. 15:03:26

@Sün‼: "A szadomazo filmekre szakosodott újpesti stúdióban a nő hiába mondta be az előre megbeszélt jelszót, amire le kellett volna állnia a forgatásnak, tovább ütötték-verték."
Mi lehetett a jelszó?:O

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 15:04:49

@AlexWolf: a gecibe! nekem is! :'( pedig olyan jót írtam. asszem itt az ideje hogy elkérjük a homár panaszkönyvét :)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 15:05:47

@AlexWolf: jah bocs mégse, csak nem jelent meg mikor benyomtam a küldést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.27. 15:11:44

@vandorszekely:
a drama nem = tragedia
ertEDE?

nade hol van szily?

AlexWolf 2010.01.27. 15:17:29

rosszalkodik a blogmotor. nekem is lesz mingyá egy duplaposztom

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 15:26:11

@hagyma: a goldem globe-on drámának hívják a legjobb filmet, hogy megkülönböztessék a vígjáték kategóriától (meg még valamitől). tehát nem kell drámázni. megkapták a legjobb filmnek járó golden globe-ot.

AlexWolf 2010.01.27. 15:26:33

na most akkor megjavult a blogmotor?

Nyúlcipó 2010.01.27. 15:29:11

@akikaztmondjákni: jelszó: a mellemre is, anyu :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.27. 15:31:36

@Don Bandi:
a drama lehet tragedia vigjatek stb klasszikus ertelemben
igen, angol nyelvteruleten az a drama, amire otthon aszongyuk
film
/nem tragedia nem horror, nem komedia, a drama itt az otthoni
"film"
nekem is fura volt mikor kerestem egy filmet a videotekaban es a "drama" alatt talaltam meg
ez reg volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.27. 15:32:50

@Don Bandi:
szoval EN tudom, de paran elottem nem
az Avatar az drama
ez a kategoriaja
megha valakinek ez vicces is

akikaztmondjákni 2010.01.27. 15:34:05

@Sün‼: Óóó, tényleg benne van:S

@AlexWolf: Látom, nem csak én nézek/tem Colombot...

Az elöbb nagyon megijedtem.
Kiirta,h karbantartunk.

AlexWolf 2010.01.27. 15:58:23

*sóhaj* már a pornóipar sem a régi.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.27. 16:17:16

@hagyma: sci-fi, fantasy, dráma, mesefilm, ufofilm, meghító állatfilm, háborús, romantikus, stb. sokféle szemszögből ezerféle kategóriába lehetne sorolni. én csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy mit jelent a globe-on a dráma kategória. azért hozták létre, hogy a legjobb filmtől elválasszák a vígjátékokat és a musicaleket. pl a tropic thunder egy tökéletes vígjáték, de nem adnék neki legjobb film díjat. ugyanez vonatkozik a jim carrey filmekre. aztán ott volt a mamma mia láz, annak is ciki lett volna legjobb film díjat adni. tudom hogy a dráma külön kategóriának számít a filmvilágban, de a globe-on másképp értelmezik. ennek a félreértésnek elsősorban az az oka, hogy mindnet szótárral tükörfordítunk, amit az amcsik mondanak, anélkül hogy próbálnánk megérteni őket. na eleget puffogtam?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.27. 18:01:11

@Don Bandi:
most azt magyarazod amit en tudok
talan nalad is jobban
sorry
a filmdijakat meg annak adjak akine akarjak

amugy joval feletted volt valaki, aki a dramat tragedianak ertelmezte a hozzaszolasa szerint, mert szerinte a draman sirni kell
de haggyuk
nincs jelentosege
asszem tudom mi a "drama"
es mi a drama az amerikai filmiparban es otthon
mert otthon a drama az rosszat es sirost jelent

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.01.27. 18:38:12

@hagyma: itthon a drámázni = rinyálni. Dráma a szlengben (főleg hatásvadász újságcikkekben) = tragédia. De az érettségin egy műnem a líra és az epika mellett. A tragédia és a komédia a dráma műfajai.

Schulteisz, az ikrek 2010.01.27. 18:51:46

Erika!
Répázáskor a csávó hogy mozog bot nélkül?
Vagy te vagy felül?

makk_ász 2010.01.28. 08:29:00

ha még a pattogatott kukoricát(pati kuki esetleg popcorn) is mosolyogva lapátolta a pultos akkor bizony a cinema city aldiban voltál

akos147 2010.01.28. 08:39:02

@Don Bandi: nekem az a fő bajom, hogy BÁRMILYEN kategóriában fődíjat nyert ez a film, mert bár szórakoztató volt, nem ugrotta át a lécet. egy művész díjnál húzni kellene egy vonalat, ami felett ha nem készül film, nem adjuk ki, ezzel is az értéke növekedne. nem focimeccs ez, ahol mindenképp valaki döntőt nyer...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.28. 11:55:24

@hagyma: térdre borulok előtted, mert te mindent jobban tudsz. nagyjából pont arra gondolok amire te is, tehát nem igazán értem, minek okoskodsz.
@akos147: a díjakat nem az alapján ítélik oda valakinek, hogy Téged mennyire elégített ki a film. jobban teszed ha hozzászoksz ;)

Aroncido 2010.01.28. 14:51:29

jó hogy vannak ilyen postok is :)
am house-nak nem gerincsérülése van, hanem izominfarkutsa, de ez msot emllékes xP
süti beállítások módosítása