Tékozló Homár

Leértékelt a vásároló kedvéért a Decathlon

2010.02.11. 08:59 | hdzs | 54 komment

PetiAti valódi boldog ügyféllé tette a Decathlon egy megdöbbentő eljárással: ami az egyik áruházban le volt értékelve, az a másikban még nem, de mivel PetiAti kiment érte, egy szó nélkül odaadták neki olcsóbban. Megható történet egy evezőpadról.

Betévedtem a Decathlon csömöri boltjába, azzal a szándékkal, hogy megnézem az általuk hirdetett hátizsákot, hogy érdemes-e megvenni a fiamnak. Nem volt érdemes, de találtam egy nagyobbat, szerintem jobbat, kicsit olcsóbban mert éppen le volt árazva mint kifutó termék. Ezek után észrevettem, hogy az az evezőpad is le van árazva, amit korábban kinéztem, csak drágának találtam. Viszont akárhogy is néztem, csak a kiállított darabot láttam.

Találtam egy eladót, aki ugyan közölte velem, hogy nem tud segíteni, de mindjárt küldi a kolléganőt, aki majd segít nekem. Jött is pár perc múlva a lány és miután megnézte a gépben, hogy jól emlékszik-e sajnálattal közölte, hogy igen, ez a kiállított darab az utolsó. Azt viszont én nem akartam megvenni, mert olyan állapotban volt. Ezek után megkérdezte, hogy esetleg nézze-e meg a többi boltban. Megnézte, Budaörsön volt a gép szerint, de természetesen fel is hívta őket és félre is tetette nekem.

Mivel időbe belefért ki is mentem a budaörsi boltjukba, ahol meg is találtam a gépezetet, rajta a nevemmel, hogy félretették számomra. A mosoly egyből le is szaladt az arcomról amikor megláttam, hogy itt nincs leértékelve (kb. 20e Ft-ról van szó). Találtam megint egy eladót, aki készségesen megkeresete nekem az illetékest. Jött is az osztályos hölgy és mondom neki, hogy ki vagyok, miért jöttem, csak az a gondom, hogy Csömörön nem ez az ár szerepelt. Mint kiderült ami az egyik boltban "kifutó termék" az nem biztos, hogy a másikban is az. Le is ellenőrizte a számítógépen, de sajnos jól tudta, náluk az eredeti áron szerepel.

Én gondolatban, már lemondtam az egész vásárlásról, de ekkor ért a meglepetés. Megkérdezte az eladó, hogy mennyibe került Csömörön. Mondom az árat, ő meg szó nélkül kiállítja a garancia levelet azzal az árral amit én mondtam - nem hív fel senkit, nem ellenőriz semmit, egyszerűen megbízik a válaszomban. Majd szól egy srácnak, hogy vigye ki az evezőgépet az információhoz, én ott kifizetem majd. Az információs pultnál először egy kicsit csodálkoznak, hogy az eredeti ár helyett más összeget szeretnék kifizetni, de a srác egyből szól, hogy XY engedélyezte a csömöri dolog miatt. Majd kihozza a csomagot a kocsihoz segít bepakolni, mert ugyan nem volt vészesen nehéz csak nagy.

Nos ez a bolt nem hirdeti magát szuper, hiper, giga vagy más "nagy" áruháznak, de az én szememben ma nagyon nagyot nőttek.

PetiAti 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerámia_53 2010.02.11. 09:01:16

Ritka madárez a bolt! Meg kell becsülni!

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:13:02

Nekem a budaőrsi decathlonból átküldték a soroksáriba a cuccost, mert a kocsim épp nem volt járóképes.
megkértek, hogy egy órát töltsek el valahol, mobilszámomat elkérték, és felhívtak!
egy 4 ezer forintos shit miatt.
érdekes.
Schengen-West

pizsama 2010.02.11. 09:14:13

De jót mini pingpongoztunk múltkor ott az öcsémmel. És nem szólt ránk senki! :D

elwood 2010.02.11. 09:22:32

ezek a mocsokmultik mindig ezt csinálják.

bezzeg egy őstermelőnél a korrekt magasabb áron vehetted volna meg.

Secnir 2010.02.11. 09:23:45

@Kerámia_53:
így van. jó cipőket árulnak, méreteseket, amik jók a lábamra.
és óccóé

AlexWolf 2010.02.11. 09:25:46

Ez olyan Európa-feeling...de most tényleg, szerintem fotosop.

elwood 2010.02.11. 09:25:54

minőségre egyébként low end cuccok vannak, sokat ne várjatok. (volt itt az a beázós túrabakancs video)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.02.11. 09:26:40

Nekem is jó a véleményem róluk. Én egyszer vettem egy kerekes bőröndöt, a legnagyobbat, ami kint volt. Hazavittem, nézegettem és rájöttem ez nekem nagyon nagy. Visszavittem másnap, mondtam, h tegnap vettem, de szeretnék egy kisebbet. Mondták semmi gond, válasszak egy másikat. Ezt meg is tettem, odamentem a pénztárhoz, mutatom ez kellene, ami persze olcsóbb volt, mint az eredeti termék, Kérdeztem a pénztárost nézzek valamit a különbözetért? Erre ő. Áááá, nem kell. Visszadja nekem készpénzben. Csak lestem, ezt így kéne mindig, mindenhol. Senki nem károsodott és szereztek egy elégedett ügyfelet.

Megjegyzem, velem még az Intersportban is mindig rendesek voltak...

Nyúlcipó 2010.02.11. 09:26:40

a posztban említett dekatlontól csömöröm van.

AlexWolf 2010.02.11. 09:26:51

Ja nem! Bérenc....
Amúgy a Decathlonban télleg normálisak a az eladók és segítenek is ha kell. Respect.

zizu008 2010.02.11. 09:30:16

Ez nagyon korrekt volt

Harlequin 2010.02.11. 09:33:18

Biztos svéd volt az üzletvezető.

Eric_Cartman 2010.02.11. 09:36:04

Mi ez itt, vidámvasárnap ? Se a posztolót, se a boltot nem lehet szidni ? A "boldog ügyfél" cimke után már a "boldog kommentelők" cimkét is ki lehet tenni ?

Nyúlcipó 2010.02.11. 09:36:28

Nekem a párductangás csaj tetszik a síléc osztályról.

Eric_Cartman 2010.02.11. 09:37:41

Moderációs eljárás alá lettem vonva. Most már értem a kommenteket.....

Eric_Cartman 2010.02.11. 09:41:45

Vagy csak egy testcsel volt. Akkor bocs. A blogmotorral viszont most driftelnék egyet ebben a hóban.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.11. 09:41:56

Igazi boldog ügyfél?
Hát ez hihhhhetetlen!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2010.02.11. 09:47:00

Na, akkor most jöhet egy torkos csütörtökös poszt :D

akikaztmondjákni 2010.02.11. 09:47:12

nem hív fel senkit, nem ellenőriz semmit, egyszerűen megbízik a válaszomban."
Mu-ha-ha:)

Bérenc e?

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2010.02.11. 09:53:37

én a két fiamnak szoktam itt venni a cipőt, csizmát. még sosem azért dobtuk ki ezeket, mert tönkrement, mindig az volt a probléma, hogy egy idő után kinőtték. a saját téli bakancsom is innen van, immár harmadik éve. még egyszer sem ázott be. ennyit a low end minőségről...

parapali 2010.02.11. 09:57:47

Dechatlon tényleg ilyen! még!!!!!!:-)
csak elrontja valaki?:D

foto háber 2010.02.11. 09:59:18

most akkor az ügyfél verte át a decathlont

birdlady 2010.02.11. 10:01:05

És a kerekedet sem eresztették le közben? :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.11. 10:01:54

Valami Asus/Ósün/ppo nincs mára?
Így kell eltelnie a napnak?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.11. 10:04:25

én is vettem ott túracipőt, amely kibírta a pocsolyát, esős időt, kúszás-mászást, több éven át.
Egyébként érdemes rákérdezni a kifutó árukra mindenhol. Nemrég szintén cipőt vettem, a neten néztem ki a gyártó honlapján, a boltban már nem is volt kitéve, hanem a raktár alján porosodott. Mondtam, hogy mivel ez tavalyi kollekció, nem adnak rá kedvezményt? 30%-ot engedtek az árából.

nightshift1 2010.02.11. 10:22:39

Én csak egy ajándékba adott, ám méreten alulinak találtatott és így "visszadobott" kapucnis kardigánt vittem vissza 3 v. 4 nap elteltével a maglódi Decathlonba, ahol egyetlen kérdés, pofavágás, szó és hang nélkül visszafizették az árát.

Mindenzt annak ellenére, hogy mondtam, hogy csak egyel nagyobbat szeretnék vásárolni ugyanebből.

Mire a válasz: - Értem, de mi nem kényszeríthetjük a vevőt, hogy nálunk költse el a pénzét, ha egyszer visszahoz egy árut.

Egyébként volt nagyobb méret, ráadásul olcsóbban, mert addigra akciós lett. :)

Ha a Decathlonnak befuccsolja a sportszerbiznisz, javaslom, hogy nyergeljen át kiskereskedelmi dolgozók képzésére. Lenne rá igény - legalábbis részemről mindenképp.

Peetee 2010.02.11. 10:45:09

Francia cég, ha jól tudom, és több ismerősöm is kellemes dolgokat mesélt róluk.

Még 2003-2004felé jártam Fr.o.-ban, ekkor itthon még nem volt Dechatlon.
Akciós áron (itthoni ár feléért) volt kerékpáros nadrágjuk kiváló minsőégben.
Szerettem volna venni 40-50db-ot (kerékpáros egyesületünk tagjainak), de a max. vásárolható mennyiség ott is ismert fogalom.
Beszéltem angolul egyik managerrel, felvázoltam a dolgot, és készséggel adtak belőle 50db-ot, sőt, még 10%-ot elengedtek az árból!!!

10pontos cég, külföldön, és itthon is egyaránt!!!

Deren 2010.02.11. 10:47:49

Mint excsömöridecathlonos, szeretném megerősíteni,h ott tényleg nagyon segítőkészek az eladók, viszont a dunakesziekre ez már nehezen mondható. A termékekre pedig sokszor lehet alkudozni a részlegvezetőkkel :)

Delfinci 2010.02.11. 10:50:08

Én is imádom a Decathlont, kár, hogy itt 100 km-en belül nincs egy se :(
Karácsony előtt vettünk a gyereknek meleg polár pulcsit: 690,-Ft(!) volt. Eszméletlen! :)

Delfinci 2010.02.11. 10:51:30

Bár ez boldog ügyfél poszt, azért én annyiban bele tudnék kötni a Decathlonba, hogy nincs a Dél-Dunántúlon üzletük! Miért?????? Decathlon boltot akarunk!!! :)

mammamma 2010.02.11. 11:04:47

@Bodzaszedő Manager: akkor te jól jártál. Nekem a múltkor elmondták, hogy hol találok még esetleg, de félre se tetették, nemhogy áthozatták volna. Pedig nekem kocsim sincs :(

elwood 2010.02.11. 11:10:38

ez Decathlon majdnem olyan mint svédország. igazság szerint svédországban is van decathlon, de a betérő vevők a boldogságtól elaléltak és egy ideig nem vettek semmit, csak mosolyogva fetrengtek a földön.

ezért eléépítettek egy Aldi-t amin átmenve a vevők aklimatizálódhattak, és elkerülhették a nagy endorfinlöket miatti keszonbetegséget. (Kifelé a hatás fordított, többen öngyilkosok lettek.)

egyszer egy őstermelő is árult ott valamit, de még a környékén tartózkodók is a Nirvánába kerültek, így részletes beszámolókkal nem tudtak szolgálni.

AlulírottFentemlített 2010.02.11. 11:24:21

@elwood:
Már kérdezni akartam valakitől, hogy mi a helyzet a svédeknél.
Köszi a részletes tájékoztatást, egyből szebb lett a napom!

Egyéves Önkéntes 2010.02.11. 11:29:47

@AlulírottFentemlített: Svédországban, ha nem akarsz pocsolyában-sárban gázolni, akkor helyetted elkoptatják a bakancsodat mikorra hazaérsz.
:)

Eric_Cartman 2010.02.11. 11:51:08

@Delfinci: Nálunk sem volt 30 km-es körzetben, de írtam egy mail-t és mosolyogva áthoztak egy egész üzletet a szomszédba.

Bandi a hegyről 2010.02.11. 12:16:09

A Decathlonnal nekem is csak jó tapasztalataim vannak. Az ár/érték arány a saját termékeik esetén egész jó, a márkás cuccokra is érdemes figyelni, mert én egy Columbia kabátot vettem a szezonvégi kiárusításon féláron. Igaz azt pont nem itthon, hanem a csigaevőknél.

AlulírottFentemlített 2010.02.11. 12:32:58

@EÖ:

Ja, meg úgy bekötik a netet, hogy a vízcsapból is az folyik :-)

little honey 2010.02.11. 13:41:24

A Budaörsi Decathlonról én is jókat tudok mondani. Vettünk vmi rém bonyolult akciót (3 termék együtt olcsóbb) és az eladó azután, hogy 10 percig magyarázta, mi mire való, még a pénztárhoz is odajött, hogy elmagyarázza a pénztárosnak a fizetendő árat (amit egyébként a gép nem tudott, tehát nélküle ez igen szenvedéses kör lett volna)

Szóval elismerésem mindenkinek, akinek ebben része van.

GZoli 2010.02.11. 13:52:35

@Delfinci: Dunaújvárosban van, igaz nem dél, de dunántúl.

Silenzio 2010.02.11. 14:02:01

Ezt mindenhol így kéne...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.11. 14:09:40

Wow. Jó ilyet olvasni. És a budaörsi Decathlont én is szeretem - a többit meg nem ismerem. De ezek után még szívesebben fogok odajárni.

europeer12 2010.02.11. 15:52:26

Na, végre olvashatunk egyszer európai színvonalú ügyfélkezelésről is. Ha a lakosság jelentős része az ilyen kiszolgálást nyújtó cégeket részesítené előnybe, még akkor is, ha termék egy kicsivel drágább, akkor gyorsan változna a helyzet. De sajnos a lakosság inkább eltűri a rossz kiszolgálást, a svindliket, ha 10 forinttal olcsóbban jut hozzá az adott termékhez. Ezzel viszont arra ösztönzik a cégeket, hogy a kiszolgálás, a szerviz és egyéb járulékos szolgáltatásokon spóroljanak, illetve hulladéktermékeket áruljanak.

Devin242 2010.02.11. 17:58:06

így van
ilyen szemlélet kellene nemcsak a sportkereskedelembe, hanem úgy általában mindenhova, hogy "a vásárlónak mindig igaza van"

yxcvbnma 2010.02.11. 19:52:15

Zalaegerszegen az Aldi mellett van a Decathlon.
Nem is gondoltam, hogy ennyire sikeres a lakóhelyem.
Még őstermelők is vannak!!!

Gazsi bácsi lótetű 2010.02.11. 21:08:04

Pár ezer HUF kedvezménnyel nagyobb reklámot kapnak, mint a multik a többmilliós reklámokkal. Igaz, így nem ők tartják el a reklámipar "krémjét".

Mylady 2010.02.11. 22:02:10

a low end minőség egyáltalán nem igaz... én saját márkás futógatyát szoktam ott venni, ezeröt körül, még egy sem ment tönkre
van egy halom, mert pizsinek is ilyet használok...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.12. 09:43:07

@Mylady: jaja, decathlonos futócuccok királyak! :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.15. 11:06:48

A család fél ruhatára + a teljes kempingfelszerelésünk onnan van :-)

NICKTELEN 2010.02.16. 14:08:45

A fiam egy baseball ütőt akart venni, de láttam a Decathlonban is, hogy horror árakon adják. Aztán találtam kettőt, amin 12 ezer körüli ár helyett 3 ezer volt. Gondoltam, hogy ez másfajta, így örömmel mentünk a kasszához. Ott a hölgy közölte, hogy a árcédulka sajna egy labdáé magától hívott illetékest, aki közölte, hogy a feltüntetett áron kötelesek eladni, így annyiba ois kerül. Úgy megörültem neki, hogy elárultam, hogy van még ott olyan, ahonan ez jött. Vissza is galoppozott a labdajáték sarok felé.

kakasz 2010.02.16. 20:28:17

@elwood: Megszépítetted a mai napomat:-)
süti beállítások módosítása