Tékozló Homár

'Szemceruzáról nem tudunk semmit?' - Csendőrvilág az egri Tescóban

2010.03.01. 00:03 | szily | 315 komment

Vannak, akik újra szeretnének csendőrséget, nekik ajánljuk az alanti szívderítő sztorit arról, hogyan bánik a Tesco az olyan vásárlóval, akit lopással gyanúsít. Anita kozmetikai apróságokat és gyümölcsöt vett a Tescóban, közben alapozókat is nézegetett a pipererészlegnél. Egy biztonsági őr figyelni kezdte, majd a pénztár után döbbenetes modorban átvizsgálta olvasónkat, aztán ahogyan érkezett, vagyis köszönés nélkül, úgy lépett le. Riasztó, hogy a hipermarketben ez a hozzáállás a vevőkhöz. A sztoriból ráadásul kiderül, hogy az őrnek semmiféle erősebb bizonyítéka nem lehetett a lopásra, hiszen akkor nem hagyta volna ilyen lazán futni Anitát. Sztori alant:


Ez az eset még hétfőn (2010.02.22.) történt velem az egri (Rákóczi úti) Tescoban. Barátnőmmel a kozmetikumok felé vettük az irányt vattakorongot venni, gondoltam ha már úgyis ott vagyunk, szétnézek az alapozóknál, mivel nemsokára vennem kell majd. A Tesco által alkalmazott biztonsági szolgálat egyik nő alkalmazottja, már a kezdetektől fogva bámult minket, majd miközben az alapozó tesztereket nézegettem, eltünt. Miután itt végeztünk, vettünk gyümölcsöt és elindultunk fizetni. Kifizettem az árukat a pénztárnál és az említett hölgy már kint várt ránk. Köszönés nélkül, potenciális tolvajnak nézve közölte, hogy nyissam ki a táskámat. Rögtön ki is nyitottam. Végignézte a zsebeket és miután nem látott benne semmit 1 pár kesztyűn, bérleten és papírzsebkendőn kívül, flegma modorral és hangnemmel kérdezte, "Nincsen rajta több zseb?". Feleltem, hogy nincs. Ő oda nem illő stílusban 'odalökte' "Szemceruzáról nem tudunk semmit?" Mondtam, hogy nem, hiszen hozzá sem értem egyhez sem. Majd pedig a hölgy elnézést/ bocsánatot nem kérve, gyorsan elment.
Hirtelen nem tudtam, hogy mi is legyen, miután kijöttünk, félúton visszafelé, akkor jutott az eszembe, hogy rendben van  ő csak a munkáját végezte, de ezt akkor sem így kéne. Talán ha meggyanusítunk valakit és bebizonyosodik, hogy nem történt semmi, illendő volna bocsánatot kérni, meg talán valami napszakhoz illő köszönést is odanyomni az elejére. Nem értem azt sem ha szemceruzához hozzá sem értem, így nem láthatott semmit sem, akkor honnan tudta, hogy én elteszek egyet? Szerintem csak valamit tippelt, mert kétlem, hogy megszámolta és hiányzott egy darab.Eléggé kellemetlenül éreztem magam, mert a fél áruház engem bámult. A panaszomat, nem írtam be a Vásárlók könyvébe, mert eljöttünk és nem tudom, utólag lehet-e bele írni, ezért gondoltam, hogy beküldöm a Homárnak.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyisanyi 2010.03.01. 12:03:02

A biztosnági őrök inkább a munkásőrökhöz hasonlítanak, azok is 8 általános elvégzésével magukat istennek képzelve játszottak az emberekkel.

De persze a munkásőröket nem szabad szidni, ezért a posztért meg nagyot kaszált az író.

Az persze más kérdés, hogy hány olvasót bukott ezzel a blog, és hová süllyesztette a színvonalát.

Szécsényi István (törölt) 2010.03.01. 12:03:45

Biztos a seggedbe nyomtad fel őket, szegény őr meg nem találta.

nem1rem1 2010.03.01. 12:03:49

@megélhetési sünöző - Hülye vagy, vagy pesti vagy?: Eléggé antipatikus ez az aláírás (Idióta barmok!)...

nem1rem1

nem1rem1 2010.03.01. 12:08:16

@krüger: És akkor most József Attila elképzelése a Rendről teljesen irreleváns? Vagy Recsk meg-nem-történtté teszi a csendőrség jogtalan fellépéseit?

Miért kell mindenkit, aki nem tartja kívánatosnak a Jobbik elképzeléseit a "rendcsinálásról", esetleg akinek fentartásai vannak a Fidesszel szemben, áttételesen, vagy direkt lekommunistázni?

Szécsényi István (törölt) 2010.03.01. 12:08:25

Rohadt tolvaj, én egy pofont adtam volna, előkerült volna a szemceruza. Még ha a sajátját kell is odaadnia.

2010.03.01. 12:09:41

József Attila sosem volt Recsken

Istvan Kovacs Berlini Magyar TV 2010.03.01. 12:10:49

@Kitalátor feljegyzetei: Én is szeretném újra a gendarmerie-t!
Azért ezt a storyt nem tennénk adásba a B.M.tv-n!
Biztosan gyanús külsejű a posztoló, tán Zigan, érthető, hogy csekkolták, lopott-e.
Sarkadon e miatt zár be a tesco.
Az Aldinál ez nem eshet meg!

Zsola777 2010.03.01. 12:11:50

Az őrök azért viselkednek így, mert igazodnak az átlaghoz - akik tényleg lopnak, még ennél is rosszabbat érdemelnének.
Ha nem (vagy csak nagyon kevés) lesz lopás, az őr is olyan illedelmes lesz, mint nyugathonban. Meglássátok!

nem1rem1 2010.03.01. 12:12:27

@Szekeres Imre: Faludy ellenben volt, oszt méges lett csendőrrajongó (meg ilyesmi), amennyire tudom...

imikecske (törölt) 2010.03.01. 12:12:45

Lopott a cigány egy szemceruzát, a társa gyorsan elvitte, nála nem találták meg, most meg neki áll feljebb

nem1rem1 2010.03.01. 12:16:08

@Zsola777: Az átlag mi vagyunk: Te, én, meg még néhányunk.

"Nyugathonban" meg nem azért normálisabbak az őrök, mert ott az átlag jobb (a Jobbik osztrák testvérpártja pl. elérte, hogy Burgenlandban az osztrák hadsereg cirkáljon, mert a magyarok ab ovo bűnözők), hanem azért, mert a jogállamiságot komolyabban veszik. És drágán mérik az indokolatlan megsértését.

nem1rem1 2010.03.01. 12:18:46

Javasolnám, hogy minden cigány a bejáratnál kapjon két pofont, és varrják be a zsebeiket.

Aztán ha mégsem lopott, esetleg a kijáratnál majd elnézést kérnek. Bár, ha valaki cigánynak néz ki, attól még ezt sem kell, elvégre cigány, csk úgy tett, mintha nem akarna lopni.

Szebb jövőt!

szepi79 2010.03.01. 12:26:20

lehet már posztolót? nem kell odairni, hogy a rákóczi úti tesco egerben, mert csak 1 tesco van.

Zsola777 2010.03.01. 12:28:07

@nem1rem1: Hát ez az. Az emberek 90%-a nem lop, de a többivel inkább kerül konfliktusba az őr.

A dolognak meg két oldala van, nem azért jobbak, mert a jogállamiságot komolyabban veszik (ez bullshit, már bocs), hanem azért, mert az igazolt lopásért komoly a büntetési tétel, nincs mentség. Amíg itt könnyű az áruházban ingyen kajálni, rongálni, stb., nincs büntetét, legfeljebb kirakják a vétkest, másnap újra megy.
Kint nem: bírság, amit behajtanak, közmunka, sitt. Ezért lopnak kevesebbet, és ezért tűnik úgy, mintha komolyabbak lennének. Pedig meg kellett állapítanom, hogy csak az államformájuk/hagyományaik/jogrendjük/jólétük miatt olyanok, amilyenek.
De ezzel már erősen offoltam ;)

imikecske (törölt) 2010.03.01. 12:40:16

Hát én vagyok a csendőr!

Erdő Péter (törölt) 2010.03.01. 12:41:01

Tolvaj cigánykurva akasztófán a helye

2010.03.01. 12:41:41

Majd a fidesz mind felakaszgassa ezeket

deutschtomi 2010.03.01. 12:45:29

Azér a posztlevelet küldő Hölgyet leetnikázni nagyobb geciség, mint a Pegazus Petit vagy a Godó Zolit cikizni. Már kicsit bocs.

nem1rem1 2010.03.01. 12:48:30

@Zsola777: A jogállamiságot, ha elolvasod, amit írtam, azért veszik komolyabban, mert ha véletlenül úgy vegzálnak valakit, hogy nem igazolódik be a gyanú, akkor leszkapsz.

Vagyis te is pont a "jogállamisággal" érvelsz, de csak egyoldalúan: Nincsenek olyan vevők, akik ránézésre 10%-osak közül valóként szabad prédát jelentenek.

Deutsch Tamás (törölt) 2010.03.01. 12:48:38

Nem etnikázta le senki. Csak azt mondták rája hogy cigány

deutschtomi 2010.03.01. 12:51:33

Ja és a labanc szervekat azér kicsit rossz példa felhozni, mer egyrészt azért ott jobbak a viszonyok, pl. becsületkasszás újság hétvégén, meg külsőpultos akciós áruk az uccai pulton, amit bemész, hogy kifizethesd, szal a szószerinti megélhetési gyűjtögetős bűnözés ottan nem számottevő.

Ellembe nekem eléggé árja fejem van, a Nejem is ehhez a rasszhoz tartozik, és vicces módon a Shalom táblánál a mi útlevelünket (amíg köllött) eccersenem kérték, a kocsinkba senem akartak soha belenézni, ellembe a nálam külömböző bőrszínű jelleget mutatató utazókat gyakran látni sorbaállni a kocsi mellett kibontott cókmókkal. Azt nemtom, hogy ez tapasztalati vagy zsigeri rasszizmus-e, vagy csak szakszerű intézkedés-e, de érdekes adalék a van-e ön szerint rasszizmus ejrópában kérdéskörhöz.

nem1rem1 2010.03.01. 12:53:20

@Zsola777: Szintén offolok, de szerintem lényeges: A "nyugathoniak" pl. azért tartják be a közlekedési szabályokat, mert durván büntetik a kihágókat, de csak azokat. És ezáltal évtizedek alatt a félelem "közlekedési morállá" szelídült. Bezzeg, nézd meg a magyar autópályákon a svájciakat mondjuk - itt élik ki magukat.

De ebben benne van az is, hogy nem állítgatnak meg bárkit ütre-főre.

Posztoló Péter 2010.03.01. 12:53:32

Csendőröket békén lehet hagyni! Annál azért keményebb volt a szolgálati szabályzatuk, hogy ilyen kádári szabótizenkettőfőtörzshöz hasonlítsuk őket. Lehet, hogy a komcsik és a bibsik orroltak rájuk, dehát a csendőr nem a pártállást és a faji-vallási hovatartozást nézte, hanem a törvényt és a közrendet. A felforgatás pedig (akkor is) bűncselekménynek számított és akkor még kegyesek voltak, ha csak a községből kísérték ki a kommunistagyanús elemeket. Ajánlom végigböngészni a csendor.com oldalat és utána eldönteni, hogy mi volt a megalázóbb, a csendőrszurony vagy a kádár-kolbász(csehszlovák segélygumibot '56 után)? A komcsi propaganda (köztük Rideg Sándor rendőrségi pol. tiszttel!!!) mindent megtett a befeketítésükön, de nem véletlen, hogy '90-ben első körben rehabilitálták őket!

Posztoló Péter 2010.03.01. 12:54:40

Ja és az idefirkantott csendőrellenes lózungok nagy részét szó szerint olvashatjuk valamelyik népszabóság-cikkben. Mind az összeset!

Zsola777 2010.03.01. 12:57:02

@nem1rem1: Nem, a biztonsági őr tettére nincs mentség, tényleg pofátlan volt.
De megfelelő körülmények között (ami itt nem az volt) a vevő holmijait átkutathatja, persze más stílusban.
A poszt is a stílusról szól, nem?

Az őr meg általában pofátlan tolvajokkal találkozik, így hozzájuk igazodik a stílusa is. Még azon se csodálkoznék, ha lenne valami szerződés, hogy a lopások X százalékát "levonják a bérükblől".

A jogállamiság kérdésére meg csak annyit mondok, hogy lehetnek akármilyen paragrafusok, ha a fejekben nem változik meg semmi, akkor minden marad a régiben. De ez is kifejtős téma, ebéd utáni kávézáskor nekem ez nem megy ;)
Jólét!

nem1rem1 2010.03.01. 12:58:07

@Pegazus Peti: Tuggyuk, hogy jobbak a viszonyok, a vita azon van, hogy miért.

Mint említettem, Burgenlandban például rettegnek a magyaroktól. Ilyen mértékben ok nélkül, pusztán szélsőjobbos propaganda hatására.

Deutsch Tamás (törölt) 2010.03.01. 12:59:45

A csendőröket a bunkók közül válogatták, akik olyan primitívek, hogy előbb ütnek aztán kérdeznek. Csak egyszer kerülnél a kezükbe te Posztoló Péter nevű hülye, ártatlanul, és mikor a fogaidat kirugdalnák a vallomásért, akkor mindjárt nem reklámoznád a csendor.com-ot. A csendőrökből lettek a komcsi verőlegények, ez ugyanaz a brancs

deutschtomi 2010.03.01. 13:00:27

@nem1rem1: sztem ez egy ennél kicsit, de csak kicsit cizelláltabb dolog. A legnagyobb részben a tanult, rögzült polgári magatartáskultúra, nomeg a rencer ehhez való idomulása. Miszerint nincs felesleges rendőrterror, de ha hibázol, akkor végigjáccék a forgalmin túl a téligumiig. Pl.: labancáknál télen téligumi, rajtakapnak, nincs, 30 EUR hejben, okoskocc, hisztizel, reklamálsz, ravaszil nem értesz labancul +50 EUR intézkedés hártáltatása szabájsértés miatt. De, ha elakacc a hóban a nyárigumival és firgalmi akadájot képezel ez rögvest felkúszhat 5000 EUR-ra, sőt mág pluszba a mentés kölcségei.

Ellembe itt a polgár jogi szemmel kiskorú hüjegyerek, akit ehhez kell mérni és kezelni. Nekem se teccik, így sosem lesz felelős gondolkodású polgárság, ahogy azt a Hídember elképzelte :(

nem1rem1 2010.03.01. 13:01:13

@Posztoló Péter: És persze csak azok általánosítanak meg fikáznak, akik a családi hagyományokban pl. találkoztak olyan csendőrökkel általában, akik nem frnek bele a hozsannázásodba.

Vincenzo90 2010.03.01. 13:02:27

Soha nem keveredem gyanúba, és tisztességes vagyok, úgyhogy nincs mitől félnem. A cigányt, aki ellopja a szomszédunk tyúkjait, és bizonyítható, hogy ő teszi, azt meg igenis rugdossa meg egy csendőr. A földjét megművelni, és a csirkéket etetni neki sem tilos, ez rendben van, lopni viszont miért nem?

nem1rem1 2010.03.01. 13:03:39

@Zsola777: Mint írottam korábban: Ha valakinek köszönnek, udvariasan félrevonják, és szintén az udvariasság és a jogi keretek figyelembevételével megkérik, hogy oszlassa el a gyanút (persze, amíg ez a viselkedés kölcsönös; Sőt, azután is), addig sz teljesen korrekt.

Itt csak látszólag van szó a stílusról. Gyakorlatilag serintem itt nyilvános becsületsértésről van szó, és nem esztétikai kérdésről.

deutschtomi 2010.03.01. 13:05:04

@nem1rem1: hát vicces amit mondasz, mer mikor az első pártíz fős csíkoszászlós hirigek voltak a monnyonle téren, a német haverom totál lebaszott, hogy mijen náczi mocskok vagyunk, látta a tévébe. Montam neki, gyere mennyünk ki oda együtt monnyonlézni, meg identítni és benyalhacc.

Deutsch Tamás (törölt) 2010.03.01. 13:07:25

Azért, mert a cigánytól mi magyarok félünk. Először is csúnyának látjuk őket, ez az első ok, és ők meg rájátszanak a félélmünkre. Soha semmit nem merünk nekik szóvátenni. A rendőr is retteg, hogy valami primitív roma akinek a börtönnem probléma, nekimegy a családjának.

reja 2010.03.01. 13:08:49

No meg a csendőrök vitték el az ártatlan zsidó lakosokat a halálba!

nem1rem1 2010.03.01. 13:10:10

@Vincenzo90: "A cigányt, aki ellopja a szomszédunk tyúkjait, és bizonyítható, hogy ő teszi, azt meg igenis rugdossa meg egy csendőr."

És a nem-cigányt? Van valami különbség? Vagy csúsztatni szándékoztál?

gabikácska (törölt) 2010.03.01. 13:11:45

Csak a cigányt rugdossa meg!

gabikácska (törölt) 2010.03.01. 13:13:22

A magunkfajtának jár az a tyúk

gabikácska (törölt) 2010.03.01. 13:16:45

persze, jegyet is vettek, nem?

Istvan Kovacs Berlini Magyar TV 2010.03.01. 13:18:06

@reja: Téged kéne valahova elvinni, te "ártatlan" hülye!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.01. 13:19:27

Engem még sohasem állítottak meg tescos biztonsági őrök. Sőt semmilyen biztonsági őr. Lehet, hogy azért mert férfi vagyok és nem is kis darab? Talán a nőket bátrabban zaklatják?

Istvan Kovacs Berlini Magyar TV 2010.03.01. 13:19:51

@Vona Gábor: Regisztrációs jegyet, hogy pontosan tudják, hányan is utaztak.
Ezért is akarják beperelni a fasiszta MÁV-ot az ártatlanok utódai!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.01. 13:20:40

@reja: A rómaiak meg elfoglalták fél Európát!

Posztoló Péter 2010.03.01. 13:22:04

@Deutsch Tamás: A csendőröket a katonák közül válogatták és kizárólag kiváló szolgálati háttérrel rendelkezőket vettek fel. A Ludovikán képezték ki őket és még külön csendőrtanfolyamot is el kellett végezzenek, leginkább jogi és nyomozási ismeretekből. Kitétel volt a falusi származás, ugyanis faluhelyen kellett szolgálniuk, parasztemberek között. 1945-ben a csendőrök 97 százaléka B-listára került, semmilyen munkát nem vállalhatott. Sokan külföldre menekültek és sokat kivégeztek a "népbíróságog" vérbosszúja alapján. Tehát komcsi verőlegények aligha lehettek belőlük. Annál inkább bizonyos németes nevű "túlélőkből", akiket hajtott a vérszomj az internálás és a hadimunka miatt. Ja és 2007-ben pont a mai rendőrök vertek meg ártatlanul, még csak eljárást sem indítottak ellenem. Akkor nem tudom, kikről beszélsz...

Posztoló Péter 2010.03.01. 13:27:31

@reja: Bizonyítsd be! Én úgy tudom, hogy a megszálló németek, és nem a halálba, hanem koncentrációs táborokba, hadimunkára, mert a háború miatt nagy volt a munkaerőhiány. A csendőrök biztosították a menetet a vasútállomásig, hogy ne szökjenek meg (katonaszökevénynek fejlövés járt hadiállapotban, és a hadimunka kat. szolgálatnak számított!). Hozzá kell tenni még, hogy a magyarországi szervek nem is igen tudtak, mi folyik a táborokban, hát még a vidéki csendőrök!

Dr Milton 2010.03.01. 13:29:12

Nagyon mellément ez a tzikk. A Csendőrök voltak azok akik a legjobb képzést kapták és a leghatékonyabban dolgoztak, kifogástalan modorral ráadásul. Ez meg vmi bunkó biztonsági őrről szólt.
Szóval jobban jártál volna ha egy csendőr állít meg, az a gyanúm...

gorcsev54 2010.03.01. 13:29:51

@Deutsch Tamás: Ez egy baromság olvasd el kiket válogattak csendőröknek.Egy két embernél meg most sem ártana ha nem kérdeznének először.

rohamdroid 2010.03.01. 13:39:16

Na akkor leírok egy két tudnivalót. Először is a teszkóban a kármegelőzési felelős nem egyenlő a vagyonőrrel, a vagyonőr nem teszkós alkalmazott. A vagyonőr csak úgy nem vizsgálhatja át a vásárló táskáját, főleg nem a kasszáknál. Megkérheti a vásárlót, hogy fáradjon vele a biztonsági helységbe, ahol a vásárlónak kell kipakolnia a táskából. Ha a vásárló erre nem hajlandó, akkor 2 eset lehetséges. Hagyja a p****ba az egészet, a vásárló meg szépen elsétál. Bűncselekmény alapos gyanúja merült fel (a cctv szobában látták, hogy a kedves vásárló 6 db LCD tévét rejtett a ruházatába, vagy eltávolította az áruvédelmi eszközt az akciós zsemléről), ezért nem engedi távozni a kedves vásárlót, akár erőszakkal is visszatartja, és értesíti a rendőrséget. Külön felhívnám a figyelmet, hogy ha áruvédelmi eszközt valaki leszed BÁRMILYEN értékű termékről, azzal bűncselekményt követ el, illetve befejezett a lopás akkor, amikor a kedves "vásárló" a terméket a ruházatába, táskájába, stb. rejti, ezzel kivonja eredeti tulajdonosa felügyelete alól, magyarul nem kell megvárni, amíg a kasszánál megpróbál az illető távozni, már az eladótérben is el lehet kapni. Az áruház szabályzatáról meg csak annyit, hogy ki van téve a vevőszolgálati pultnál, és ha a vásárló belép az áruházba, akkor elfogadja azt (ráutaló magatartás), egyébként meg a jogszabályoknak megfelelő.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.01. 13:39:28

Jájájájáááááj, jönnek a csendőrök! Már mindenhol ott vannak! Fasizmus, nácizmus, jobbik, gárda. jáááááj!

Na, remélem ilyen reakciókra számított a balfasz cikkíró! Csak hogy egy kis örömet okozzak neki sivár életében, höhö!

Fifi Lipstickk 2010.03.01. 13:40:12

Rocksztárosabb napomon, ha már nő volt a biztonsági őr, lecsaptam volna a magas labdát és a 'szemceruzáról nem tudunk semmit?' kérdésre egyből feleltem volna, hogy nem tudunk semmit, de az öné iszonyatosan elkenődött...ha van rajta smink, akkor pirulás, idegeskedés, ha nincs rajta smink, de papucsállatka szinten van agyilag és először ez nem esik le neki, akkor szintén. legalább azok, akik addig a táskámba bámultak a környéken, rajta is szórakoznak egy kicsit. Szintén utánaszólhatott volna a kedves posztoló a bunkó hölgynek, hogy megérti, hogy csak a munkáját végezte, de nem neheztel rá a nem egészen szabályszerű ellenőrzés miatt, és további szép napot.

garrtech 2010.03.01. 14:08:12

Én is voltam hasonló szituban, csak engem az interspárban sikerült az „önkéntes mókusnak” aláznia.
Én az akciós pulcsikat kerestem és, hogy azt a 2 darabot megtaláltam bejártam az egész árházat persze a kenyerek mellett volt legalsó sorban…miután nem nyerte meg tetszésemet a biztonsági őrt kéretem meg, hogy engedjen ki a bejáratnál. Természetesen ott is van biztonsági kapu, ami nem sípolt ennek ellenére a biztonsági őr kinyittatta velem a táskám. Pechemre benne volt a két napja vásárolt kézkrémem, ezután jött a megaláztatás a videó visszanézés a kérdés, hogy ha nem itt vettem akkor miért nem ragasztattam rá cetlit stb stb. A végén elengedtek.
Ami biztos, hogy akármit veszek és a táskámba tartom,- mint általános iskolában- szépen belekarcolom a nevem, mert szerintük ha arra lopás közben is van időm már csak őket és a munkájukat minősíti.
A másik, hogy engem többet egy „kis senki” - akinek az a munkája bár, hogy felügyelje a rendet- csak úgy találomra ne húzzon ki a tömegből, hogy ellenőrizzen, ha van oka feltételezni, hogy loptam, akkor állítson meg és hívja a rendőröket, mert ha ő nem hívja akkor én fogom és nem tudom, akkor mit fog szólni?!

De ne csak a negatív eseteket vegyük, nem sokkal fent említett történet után, az egyik Tesco szupermarketben besípolt a hátizsákom, persze előtte voltam 2 nagyobb üzletben, korábbiakból okulva mindenhez volt blokkom amihez nem, azon meg ott volt a nevem. Ahogy odajött a biztonságőr meglepetésemre nem azt kereste, hogy mit loptam, hanem azt, hogy mi nem lett deaktivizálva, miután megtaláltuk segített összeszedni a cumóm és bocsánatot kért a kellemetlenségért.

Szóval embere vállogatja..

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.03.01. 14:20:05

Az egri női Tescós biztonsági őr első ránézésre kisegítő osztályba járhatott. második ránézésre is...

@garrtech: Nem hívhat rendőrt amíg csak szabálysértés gyanújával állít meg. ha pedig bűncselekmény elkövetése közben buknál le biztos, hogy hirtelen kicsi a rakást fognak játszani :)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2010.03.01. 14:26:45

A csendőrségről 1953 óta jelent már meg könyv, el kéne olvasni azokat is

fitsport 2010.03.01. 14:37:04

Kis info azoknak, akik keveset hallottak a csendőrségről, vagy csak a kádári véleményeket ismerik.

A Magyar Királyi Csendőrség feladata Magyarország vidéki területein a közbiztonság fenntartása, a törvények betartásának és a közrendnek a biztositása volt, megalapitásától, 1881-től, a 2. világháború végén bekövetkezett feloszlatásáig, 1945-ig.

A Magyar Királyi Csendőrség mindössze 11,000 tagból állott, amely a 2. világháború alatt duplájára növekedett, hogy a visszafoglalt területeken is el tudja látni a feladatait és hogy támogatást tudjon nyújtani a frontokon nagy veszteségeket szenvedett Honvédségnek is.
Eleinte a csendőröket a honvédek közül toborozták, szigorú válogatással. Csak azok a honvédek léphettek át a Csendőrségbe, akiknek kiváló szolgálati hátterük volt. A Csendőrség keretén belül további kiképzésben részesültek és csupán a kötelező próbaidő leteltével, valamint egy sikeresen letett irásbeli vizsga után váltak véglegesen csendőrré. A tiszteket a Ludovika Akadémián, majd végzésük után a Csendőrtiszti Tanfolyamon képezték ki, amelynek sikeres elvégzése után hadnagyként avatták fel őket. Kb. 40%-uknak jogi doktori diplomája is volt.

A Csendőrség kis őrsökre oszolva látta el a vidékeken a feladatát. Egy-egy őrs 5-15 csendőrből állott egy tiszthelyettes őrsparancsnok vezetése alatt. A csendőrök végeztek minden bűnügyi felderitést és kivizsgálást, mégpedig igen hatékonyan: nyomozásuk az estek 90 %-ában sikerrel járt. A tisztek kiképeztek, adminisztrációs feladatokat végeztek, az őrsök munkáját felügyelték és felelősek voltak minden szempontból a csendőrjeikért.

Ismerek olyan barcsi szegény-családot, ahol 12 gyermeket neveltek fel, s ebből 7-en lettek csendőrök. (ketten a párholdas családi birtokon gazdálkdtak, és 3 lány.)

bandeirante 2010.03.01. 14:38:47

@nem1rem1: Nem, nem irreleváns. Csak érdemes a dolgokat kontextusba helyezni, hogy a valós súlyukat fel tudjuk mérni. A csendőrség annakidején közmegelédesre dolgozott, olyan színvonalon, amit ma sem ért a rendőrség.

Hogy mást nem mondjak, nem volt korrupt. A csendőrt nem lehetett megvesztegetni. Ma meg...

Posztoló Péter 2010.03.01. 14:39:26

@Deak Tamas: '53 után is folytatódott a lejáratás. Az "udvari írók" a mai napig előveszik őket. Érdekes módon Ausztriában, vagy akár a kívül rekedt Magyarországon más emlékezete van a csendőrségnek, az egykori kisebbségek (azóta többséggé duzzasztott) körében is, mint amit belénk próbálnak verni a mai napig.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 14:44:49

@Deutsch Tamás: Tévedés, a kommunista-szocialista verőlegények, hóhérok nem csendőrökből, hanem önkéntes kisnyilasokból lettek elég nagy számban. Az el nem menekült csendőröket a vérszomjas zsidókból összeállt "népbíróságok" kivégeztették az oroszokkal és cselédeikkel.

Zsola777 2010.03.01. 14:50:07

@nem1rem1: Ez így igaz, csak látni kellene még az ok-okozat összefüggést. Hogy közhelyes legyek, amilyen a mosdó, olyan a törülköző. A posztoló meg éppen szívott. Ez van.
Lett volna tökös, és írt volna a panaszkönyvbe. Is.

theutat villám 2010.03.01. 15:00:29

birka vagy, mert hagyod magad megalázni. ez nem így működik, de addig is így fog sajnos, amíg a birkák nem vágnak vissza.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 15:04:04

@PeterBlau: Hol lehet egy kártérítési pert beindítani Dzsingisz kán jogutódai ellen?

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:07:51

Van rendőrségünk, semmi szükség erre a rosszmúltú hírhedt bandára, amit egyesek "csendőrség" néven emlegetnek.
Egykoron, nyilván "nemes céllal" jött létre bár én azzal is vitatkoznék.
Egyetlenegy dologra volt jó: az emberek baszogatására, és ezzel a tagok vissza is éltek.

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:09:07

@Kitalátor feljegyzetei: "Hol lehet egy kártérítési pert beindítani Dzsingisz kán jogutódai ellen? "
ott ahol a honfoglaló őseinkre:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 15:09:50

@fitsport: A felhígulás egy kissé már meglátszott, mint már most előre is a hatalom közelébe került Jobbikban: kitalator.blog.hu/2009/04/22/droidvadaszat ->II. Csendőrdroid

dorkoka 2010.03.01. 15:10:03

Tök jó a történet, akár meg is történhetett, már csak azt kéne 50 oldalon rávezetve, nem kihagyni a dínók kipusztulását és Kenedyt, hogy hogy a francba kerültek ide a csendőrök akik megbecsült emberek voltak és híresek voltak kitartásukról a bűn elleni harcban.
Valamint a Tesco képhez hogy jön le az újságírónak vizuálisan két csendőr képe.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 15:12:37

@Páneurópai Harci Kos: Nagy Sándor (a macedón) náci-e volt?
A rendőrségünk meg a kádári népnyomorító erőszakszervezet közvetlen, a rákosi-i gyilkos AVH közvetett jogutódja. Semmi szükség rájuk?

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:13:20

"A csendőrt nem lehetett megvesztegetni"
na nemondd
dehogynem.
Korrupció pedig mindig volt, na nem pénzzel hát mással.
Magyarországon meg különösen.

Szívességet teszek a városbírónak, majd ő cserébe szintén tesz szívességet, utasítja a csendőrparancsnokot például..:)
s lőn.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 15:13:48

@dorkoka: "a Tesco képhez hogy jön le az újságírónak vizuálisan két csendőr képe."
Rákérdezhetek? Lsd?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.01. 15:15:14

@Páneurópai Harci Kos: Szerintem Drazsé vagy a mostani Gombperec hídlakó rendőrminiszter szívéhez könnyebb lenne eljutni...

SpencerBarnes 2010.03.01. 15:15:14

Azért azon is el kellene gondolkodni, hogy 100 mai lopásra régen 1 ha jutott, és nem feltétlenül a büntetés miatt.Régen tulajdon képen az lopott, aki ebből akart megélni.Ma meg maholnap kis túlzással már elnézést lassan mindenki.Ki ezért ki azért.Részben maradt a "törzsgárda" aki ebből élt, és most sem akar dolgozni, erre rájött a divatból lopok mert az most olyan trendi, csatlakozott hozzájuk az aki azért lop mert azt a pénzt amit lemezre, stb költene elbulizza, mellé jön az aki "nyomul" és a napi adagért bármit ellop, és az utóbbi időben csatlakoztak hozzájuk a munkájukat vesztettek, meg azok akik kiszámolják hogy napi 10 óra munka helyett bemennek egy könyvesboltba, kilopnak 2 utikönyvet, eladják az antikba, és elmennek haza, ugyan ott vannak. Ismerek boltosokat, akik már azt mondják 10 boltban tartózkodó vevőből egy biztos lop, 2-3 meg próbál.Ez azért elég érdekes arány.De ismerek olyan anyagozót aki naponta lopni jár 20 éve, neki meg az amatőrökkel van tele a töke, mert nehezebb neki megszerezni az anyagra valót, amikor bemegy a boltba, és már azt látja vannak bent más tolvajok is.Kb. ez a helyzet.Aztán van még a másik, a kis cégek, ahol az őrök és a főnök együtt lopnak, na ott meg az van, hogy azért utálnak ki mindenkit, mert ha lopás van, az ő lopásuk meg a jónépé az már sok, így a vérük árán inkább mindenkit kiforgatnak, aztán év végén közlik hogy mekkora a hiány, rengeteg a tolvaj.A zsé meg hozzájuk vándorol.Akár melyik felállás van, az aki tisztességesen megy be, számolhat azzal hogy tarkón lesz a szem.Más kérdés, hogy ismerek olyan tolvajt, aki a biztonsági őrrel beszélgetve lopja ki az árut, a hülye őr meg észre sem veszi.Aztán hozza ( hozná ) nekünk eladni...Van olyan, aki benzinkútról elhoz 5L-es olajat póló, és rövid nadrágban, póló alatt...

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:16:19

@Kitalátor feljegyzetei: "Nagy Sándor (a macedón) náci-e volt?
A rendőrségünk meg a kádári népnyomorító erőszakszervezet közvetlen, a rákosi-i gyilkos AVH közvetett jogutódja. Semmi szükség rájuk?"

szerintem te az alapfogalmakkal baromira nem vagy tisztában, de azért hirdeted melldöngetve:)
A csendőrség jogkörét az AVH vette át igen.

A rendőrökre szükség van
a csendőrökre, különösen a jobbik által elképzelt módon nincs.
(munkásőrök sem kellenek)

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:19:17

@Kitalátor feljegyzetei: "Szerintem Drazsé vagy a mostani Gombperec hídlakó rendőrminiszter szívéhez könnyebb lenne eljutni... "

már ölni is akarsz? Azthittem csak politizálunk. Próbáld meg, ha nem sikerült majd mártírkodhatsz a főterorista mellett.

SpencerBarnes 2010.03.01. 15:20:00

"A csendőrt nem lehetett megvesztegetni" Te se láttad a "talpuk alatt fütyül a szél-t". Vagy szerinted az csak a filmen volt úgy? Mert szegény Bujtor által megformált csendbiztos urunk elfogadta "volna" a lovat...

Páneurópai Harci Kos 2010.03.01. 15:24:41

"hogy a francba kerültek ide a csendőrök akik megbecsült emberek voltak és híresek voltak kitartásukról a bűn elleni harcban."
Igen a Sztójay-kormány alatt különösképpen kitettek magukért, és a deportálásban is igen hatékonyan közreműködtek.

Náci erőszakszervezet, demokratikus országba, köszönettel: nemszükséges.

A mostani változatuk meg egyenesen arculköpése a keresztény értékrendnek.

fitsport 2010.03.01. 16:16:24

A csendőr egyverhasználati jogáról: (8.§)
A szolgálatot teljesítő csendőr fegyverének használatára mindenki ellen jogosítva van:

aki a csendőrt erőszakosan megsérti vagy támadással veszélyesen fenyegeti,
ha a tetten ért gonosztevő, vagy alapos gyanúval terhelt egyén felfegyverkezve lévén, az előzetes felszólítás dacára magát önként meg nem adja, vagy esetleg védett helyzetéből előjönni vonakodik;
aki figyelmeztető utasításainak tettlegesen ellenszegül;
aki mint veszélyes gonosztevő a C. által elfogatik vagy őrizet alá adatik, és bár erőszakos ellenállás nélkül, de a megállításra célzó fenyegető rákiáltás dacára elfut, ha visszatartására más mód nem létezik;
aki ellenséges viszonyok között magát gyanússá teszi, és a felvilágosításra kielégítő válasz nélkül elszalad.

fitsport 2010.03.01. 16:18:52

Csendőr tízparancsolat

1. Megemlékezzél arról, amivel Istennek tartozol.

2. Én vagyok a te hazád: Nagy-Magyarország.

3. Hűséged, becsületed, vitézséged nem eladó.

4. Légy erkölcsös, józan életű, engedelmes.

5. Tiszteld elöljáróidat, mint atyádat, szeresd bajtársaidat, mint tenmagadat.

6. Tanulj és tudj: a Tudás második fegyvered.

7. Védd a másét. A magadét ne pazarold.

8. Mögötted a törvény. Előtted is az legyen.

9. Igaztalanul ne vádolj, fegyvered ártatlant ne bántson.

10. A család szentély. Ha magadnak nincs: őrsödben, s a körül megtalálod.

Posztoló Péter 2010.03.01. 16:25:33

@SpencerBarnes: Az csendbiztos volt és nem csendőr. A kettőnek annyi köze van egymáshoz, mint egy csendőrnek a rebiszdroidhoz. Nem hiába hozták létre a csendőrséget 1881-ben teljesen új személyi állománnyal.

@Páneurópai Harci Kos: Ezt meg honnan szoptad? Ha visszaolvasol, világosan meg van írva, hogy '45 után a 11000 fős csendőrállományból 238 ember kivételével (akik a háború idején bizonyíthatóan hazaáruló tevékenységet folytattak) B-listás lett, tehát "reakciós, politikailag megbízhatatlan". Na most ezekből ugyan, hogy a vérbe csinálnának ÁVÓST. Megmondom: az ÁVÓSOK a lágerszökevényekből lettek, akiket fűtött a vérbosszú a mondvacsinált holokauszt-meséjük címén. És ezek tények, nincs is mit vitatni vagy tagadni rajtuk. Dehát neked vitakultúrád sincs, mert egy troll vagy, aki csak ellentmondani tud, érvelni nem. A deportálásokhoz meg már megírtam, mennyi közük volt. A te apádnak lehet, hogy több.

Fricibá' 2010.03.01. 16:27:46

@GaZe: ja, látom. Firci bá személyében jött meg a csendőr.
Aki persze láthatóan halovány sejtelemmel sem rendelkezik imádatának tárgyáról. :)
lájk
Kedves hülye barátom!
Mint történész, talán nagyobb rálátással rendelkezem a témára, mint Te, aki valószínűleg a foxi-maxi végigbukdácsolása közben a bolsevik frazeológiát próbálta megtanulni. Vagy ha fiatalabb vagy, akkor a liberális iskolapolitika áldozataként fingod sincs a csendőrökről.
Olvass el egy pár könyvet a csendőrségről (de ne a Pintér-féle tendenciózus szemetet!), vagy csak olyan témába üsd az orrod, amihez hozzá tudsz szólni.
Fejlődésedben bízva szeretettel üdvözöllek.

Posztoló Péter 2010.03.01. 16:28:35

@Páneurópai Harci Kos:
"Náci erőszakszervezet, demokratikus országba, köszönettel: nemszükséges.

A mostani változatuk meg egyenesen arculköpése a keresztény értékrendnek."

Én tudok egy kimondottan náci erőszakszervezetet: Israeli Defense Forces és a magyarországi leányvállalatuk, az In-Kal. Tényleg semmi szükség rájuk egy demokratikus államban.

Posztoló Péter 2010.03.01. 16:30:06

@Fricibá': Ott a pont!
Híven, Becsülettel, Vitézül!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.01. 16:49:31

Édes Istenem!
Ezt a sok fasságot amit az ÁVH és a csendőrségrol itt összehordtatok!
Tiszt. a kivételnek persze

maxbarabander 2010.03.01. 16:51:49

Nyissam ki a táskám?
(A következőképp kell folytatni:)
- Nos, legyen szíves hívjon rendőrt. (Nyugodtan kell mondani!)
- Szépen megvárjuk együtt. Jegyzőkönyvet is fel kell venni, ugye tudja?
(Ha szétvet belül az ideg, akkor is higgadtan kell beszélni.)
- Természetesen én Önt alaptalan gyanusítás miatt följelentem, Úgyhogy mindenképp ragaszkodom a rendőr hívásához.
(És várunk. Roppant ráérősen.)

Gábor mester 2010.03.01. 16:53:38

Volt régen egy fokozás-féle, ha jól emklékszem: hülye, hülyébb, még hülyébb, postás, rendőr, vasutas, katonatiszt, munkásőr. Azon gondolkodom, hogy a BKV-ellenőrt meg a biztonsági őrt hova helyezzem a skálán... Ha segítség nélkül rájövök, jelentkezem!!! (Vagyonőrnek... hahaha, a nyugalmazott katonatiszteket pofán vagdossák a kommandósok, az nem nyerő...)

maxbarabander 2010.03.01. 16:54:06

ja, és a táskát addig, míg meg nem érkezik a rendőr, addig nem nyitjuk ki.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.01. 16:54:50

@Posztoló Péter: Megmondom: az ÁVÓSOK a lágerszökevényekből lettek, akiket fűtött a vérbosszú a mondvacsinált holokauszt-meséjük címén"

Höhö, te sem beszélsz kevésbé fasságokat, mint akit ekézel

deutschtomi 2010.03.01. 16:56:30

"Szemceruza és pirosító - nem csak a metroszexuális férfiak kedvelik
Az utóbbi időben egyre gyakoribb, hogy a férfiak is festik magukat, szemceruzát és pirosítót használnak - a kozmetikusok legalábbis ezt mondták az országos smink bajnokságon."

Gábor mester 2010.03.01. 16:57:16

@Páneurópai Harci Kos: Szóra bírtál. Úgy kell neked... Úgy emlékszem, az olaszoknál pl. van csendőrség. Amúgy eléggé katolikus ország...
Posztoló Péter for President (ha Krisztike engedi...)

agatsu 2010.03.01. 17:06:21

Csendőröket a posztba kevrni jó nagy hülyeség volt! Vagy szándékos,hogy legyen sok komment,akkor meg szararc a posztoló. Csendőrök közt biztos volt becsületes,meg sötét barom is,mint mindenhol,mindenkor...

De hogy a Jobbik hogy képzeli a csendőrséget?
Gerecz Attila Jobbik -jelölt szerint a majdan felállítandó csendőrség tagjainak tanuvallomása önmagában bizonyítékként lesz majd felhasználható.
Ehhez asszem nem kell kommentár...

SpencerBarnes 2010.03.01. 17:18:32

@maxbarabander: ja, utána majd miután ott állsz egy órát mire kijön ( ha kijön ) a járőr, aztán még ha van tanúd is és feljelented, kezdődik a békítő találkozás majd évek múlva, utána meg járhatsz tárgyalásról tárgyalásra évekig, ahová a delikvens orvosikat beküldve majd elfelejt elmenni ( külön jó ha nem abban a városban lax ). Aztán amikor olyan 5-10 tárgyalás után meglesz az első tárgyalás eredménye, fellebbezés, újabb évek, és ha még Te nyersz is, ugyan mit? Nem az USA-ban vagyunk, hogy majd ebből veszel házat...vagy mégis mire gondoltál feljelentés alatt?

fitsport 2010.03.01. 17:40:16

Többek közt Franciaországban, Olaszországban és Ausztriában is van csendőrség. Általában a környék lakói közül kerülnek ki, ismerik a környezetett, sőt a lakók nagy részét is.

Francia:Gendarmerie Nationale
Olasz:Arma dei Carabinieri
Osztrák:Gendarmerie
Spanyolország:Guardia Civil/ Benemérita
Svájc:Gendarmerie
Portugália:Guarda Nacional
Németország:Bundespolizei
Vatikán:Corpo della Gendarmeria dello Stato della Citta del Vaticano

Ria** 2010.03.01. 19:38:56

Szerintem nincs joga a biztonsági őrnek ahhoz, hogy a vevőt az üzletből távozása után lopással gyanúsítva kikutasa (utcán, parkolóban) Ha az őr úgy gondolta, hogy az a vevő lopott, akkor még mielőtt elhagyja az űzletett kell megállítania. Ebben az esetben is fel kell kérnie a gyanúsítottat, arra, hogy fáradjon vele, egy irodába, ahol többek jelenléte előtt ellenőrizheti a táskát. Mindezt diszkréten és udvariasan köteles tenni. Ha nem került elő a lopott tárgy, akkor bizony illik elnézést kérnie.
Ha velem történt volna meg ez az esett, azután miután távozom, akkor azonnal vissza megyek - -tudván, hogy nem tulajdonítottam el semmit-, hívom az üzletvezetőt, és persze a rendőrséget is. A hölgynek csak azt tudom mondani, hogy az ő esetében már késő bármit is tennie.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.01. 20:23:00

@fitsport:
itt sheriffnek hivjak
a kommenistak kmb-nek anno
egyaltalan nem hulyeseg
persze torvenyileg meghatarozott jogkorrel
/probalkoznak a polgarorseggel otthon, meg mindennel/
egy faluba kell egy sheriff aki ott el
mindegy hogy hivjak
ha nagy a falu akkor kell meg par deputy

fitsport 2010.03.02. 00:36:14

Szia "hagyma"! Egyetértünk.
Nem kell azonnak elutasítani mindent.
No és attól sem kell félni, hogy a Jobbik alakít csendőrséget. Ez egy kezdeményezés, ahogy az okok megszűnnek és törvénytelenségek visszaszorításának meglesznek a keretei, majd az országgyűlés megoldja a csendőrség esetleg létrejövő formátumát.
A Jobbik a 20 %-ával csak kezdeményezhet, a Fidesszel közös megegyezéssel tudják majd kialakítani a jogi kereteket. És meg tudnak majd egyezni!
A rablásokat, lopásokat, betöréseket ellenben meg kell oldani és ezt jobban elvégezhetné egy helyi ismeretekkel, jó lakossági kapcsolatokkal rendelkező, önkormányzatnak beszámoló, helyi rendfenntartó erő.

Megdobbent 2010.03.02. 05:09:22

Mindenki jol van sracok?

Kijottek a mergezo anyagok, leadta mindenki a tortenelmi tudasat minden tekintetben?

No, akkor szogezzuk le, de izibe', hogy a panaszos NEM LOPOTT, es joggal kerte ki maganak (igy utaloag, de hat nahat) a banasmodot maganak.

A falusi ciganykerdest jomagam dobtam be eloszor, es nem nacizmusbol vagy kommunizmusbol, csak tenyszeruleg allitottam, hogy nagypofonoszto rendfenntartok kellenek minden ciganylakta helyre, mert nincs olyan falu, ahol ne jarnanak allandoan csoportosan kartekonykodni, olni, fosztogatni a ciganyok.

Egyet viszont biztosan tudok, egyreszt csaladi tortenetekbol, masreszt barmely korabeli beszamolobol: ahol pofonoszto, gyanakvo, de igazsagos rendfenntartok (esetunkben valoban csendorok) szolgaltak, ott nagyon hangos "installom, tiszt ur" koszonesek voltak az EPK reszerol, valamint beke a falusiakkal.

Varoson ugyanezt a kora harmincas evekben a kardlapozo lovasrendorok inteztek, vagy maguk az un. posztos rendorok, ami megfelel a mostani terkameraknak hatekonysagban.

Ez a dolgok tenyszeru es szep resze.

Az, hogy a '40-es evekben felhigult a sok verszomjas, primitiv naci szarral a rendfenntartok kore, az szegyen az egesz orszagra nezve, es gondolom a jobberzesu, tisztesseges rendorok/csendorok nem is vettek reszt a pogromokban.

Tehat nekem, mint egyszeru allampolgarnak, aki elt ebben es abban a rendszerben is, mindossze annyi jut eszembe a csendorokrol, hogy:

a) Peldas rendet tartottak videken
b) Valoban T/1-ben kerdeztek, szigoru menetben mentek parosaval es tenyleg sokan trefalkoztak veluk es a szuronnyal, kakastollal.

Mindezek alapjan en semmilyen prekoncepciot vagy prekategorizalast nem lattam es nem is latok a cimben, mindossze egy mosollyal nyugtaztam, hogy nah, egy idoben nevelkedtunk, egyfelekepp latjuk a csendorseget, mint olyat.

Legyunk hat picit lazabbak, doljunk hatra es higgadjunk le mindannyian :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.02. 11:06:23

@Páneurópai Harci Kos: ... az AVH jogutódja meg a rendőrség lett. A Munkásőrség, mint külföldről vezérelt magánhadsereg egyenes folyományai a többségükben izraeli kézben lévő "biztonsági szolgálatok" és a szocialista párthadseregként funkcionáló polgárőrségek.

Speciel a rendőrminiszterek szívéhez én némi yarda-szigeteki átutalással gondoltam hozzáférni, merthogy a vonatkozó részben a korrupcióról volt szó, és Drazsé kisztikár meg bizonyára anélkül lett milliárdos, amint a többiek is...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.02. 11:09:23

@horex: Na jó, igazi embernyúzó kápók is kerültek közéjük....

Silenzio 2010.03.03. 19:35:14

@Szécsényi István: Hogy te mekkora egy seggfej vagy... A flame-előket ki kéne innen tiltani. Alpár Jackson-okra semmi szükség.

P.S. Ha poén volt, közlöm: szar. Nekem is volt már dolgom biztonságiakkal, besípolt valami szar ruha mert nem jól húzták le. De az nem flegmázott és nem nyúlkált felém, szájon is vágtam volna gyönyörűen.
süti beállítások módosítása