Tékozló Homár

Centrum káefté, Centrum káefté...

2010.03.02. 09:40 | jackyll | 33 komment

A Homár maga sem érti, miért üvolt a monitor irányába, amikor ez a hír egyszer már futott egy kört. Vagyishogy áprilistól működik a csoportos perindítás, amit bármelyik naiv ügyfél kezdeményezhet. Ráadásul egyben kártérítési követelés is, tehát nem kell amiatt külön perelni. Lehet, hogy megérjük a jogállamot? Muhaha, csak vicceltem.

A csoportos perindítás magában foglalja a kártérítés követelését is. Vagyis, ha bebizonyosodik, hogy adott pénzügyi vállalkozás rosszhiszeműsége miatt ügyfelek tömegét érte kár, azt meg is kellene térítenie a társaságnak. A szabályozás szerint bárki indíthat majd csoportos pert olyan jogvita esetén, amely jelentős számú személyt érint, és ahol az egyes ügyek azonos alapokon nyugszanak. A perindítási kérelmet a bíróságok bírálják majd el, a csoporthoz pedig ezt követően bárki csatlakozhat, aki érintett. Ha a bíróság ítéletében a felperesnek ad igazat, a jogkövetkezményeket az alperesnek minden sértettel szemben érvényesítenie kell, vagyis azokkal szemben is, akik eredetileg nem csatlakoztak a peres csoporthoz. E kör további két évig érvényesítheti esetleges kárigényét, azonban itt már mindenkinek magának kell bizonyítania, hogy érintett.

Lehet gyűjteni a top10-es listát, egy jó kis csoportos perből a Homár se maradna ki.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hati_x 2010.03.02. 09:42:00

elsőre mit is mondhatnék! :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.02. 09:42:36

Júniustól úgyis megszűnik a fiztőparkolás.

ODIV 2010.03.02. 09:46:49

Az milyen lesz már, mikor júliustól a Centrum kénytelen lesz almát és citromot osztogatni az "ingyenes" regisztrációs jegyet váltó autósoknak...
Aztán egy csoportos per esetén a kártérítés 80 rekesz Jonathán lesz... :)

Hati_x 2010.03.02. 09:50:29

@ODIV: akkor ebből a perből én se szeretné kkimaradni :)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.02. 09:52:18

Na ez meg milyen topik, nesze semmi fog meg jól. Amugy meg talán csak nem azért áprilistól mert majd az új kormány megmutatja, rend a lelke mindennek (félek én ettől).

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.02. 09:56:05

Inkább beszéljünk erről,ha már olyan nagy válság van,ez az én idegszálaimat jobban borzolja:
"Az OTP Bankcsoport a közel két és félszeresére duzzadó kockázati költségek ellenére éves szinten 151,5 milliárd forint konszolidált korrigált adózott eredményt ért el, ami ugyan 31 százalékkal elmarad a 2008. évitől, azonban így is mintegy 6 milliárd forinttal meghaladja az előzetes elemzői konszenzust és a menedzsment előrejelzését"

Csányi úr jól levan ugy látom!

ámbátor 2010.03.02. 10:11:00

Van egy olyan érzésem, hogy nehány lehúzóscég villámgyorsan fel fog szívódni, itthagy némi köztartozást és a tulajok új néven nem-jogutód cégekben fognak feltünni. De hogy miért érzem ezt, nem tudom.

AlexWolf 2010.03.02. 10:11:18

"Lehet gyűjteni a top10-es listát, egy jó kis csoportos perből a Homár se maradna ki."
Alperes vagy felperesként? :D

AlexWolf 2010.03.02. 10:14:51

@Sün‼: Sün, félek tőle, hogy ennél sokkal szomorúbb az igazság.
Biztos forrásból tudom, hogy Astar Seran vezérűrhajója zuhant le. MegCSIPPelték.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.02. 10:18:32

Én inkább a médiákokhoz fordulnék.
Az hatásosabb.

É2I 2010.03.02. 10:19:23

@AlexWolf:
Nekem is ez ugrott be elsőnek.
Ede meg Pötyi bá' lehet, hogy szervezkednek, a mosógépszerelőről és a kovácsokról már szó se essen.
:P

pizsama 2010.03.02. 10:37:57

Na, a Palkovicsné féléknek is befellegzett!

Peetee 2010.03.02. 10:50:00

Van pár ötletem:

Magyar Posta monopolhelyzetével visszaélve egy szándékosan alúlkinált piacot üzemeltet, rákényszerítve mindenkit olyan szolgáltatásra, ami kúlturált országokban a versenyhelyzet miatt már nem is létezik, mert 10-15éve van helyette olcsóbb-egyszerűbb-gyorsabb megoldás. Csak éppen ahhoz elég fele ennyi ember, fele ennyi gép...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.03.02. 10:50:10

Most majd kiderül, kiket állít elsőnek falhoz a forradalom.

GegeWarrior 2010.03.02. 11:12:30

Persze, jogállam:) Még mit nem biztos csak porszem ment a gépbe, de lassan megint elb*sszák és nem lesz baj:P Itt soha se lesz semmi:)

juhaszvik 2010.03.02. 11:15:20

parkolójegyet, csoportos kártérítéshez formanyomtatványt, top 10-es listát, almát, citromot, rendet, politikust, chipet, űrgyíkokat csak az ALDI-ból, vagy közvetlenül az őstermelőtől. kihagytam valamit? :)

egyébként ha már politika, akkor nagyon sok ember fog csalódni. az hogy vannak rossz emberek, az pártfüggetlen. nem akarok ezzel védeni senkit, de remélem senki sem hiszi el, hogy ha nagyon kedvel egy pártot, attól az védve lesz a sunyi bűnözőktől?

akinek nem mondtam újat annak pacsi :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.02. 11:22:23

Továbbolvasva az indexet megtudhatjuk, h a kalauzokat láncfűrésszel kell a megfelelő méretre vágni.
index.hu/bulvar/hirek/2010/03/01/lancfuresszel_ijesztgette_a_kalauzt/

Valamint azt is, h a tűzoltók feltalálták az úgynevezett análfűrészt.
index.hu/bulvar/2010/03/01/zaklatas_a_tuzoltok_kozt_-_jo_poen/

Mai lapszemlénket olvashatták.
Most pedig ugorgyunk!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.02. 11:46:46

@Sün‼: Az az análfűrész az én fantáziámat is megragadta (láttad a blogomat), pedig én nem is jártam ott, ahol Te jártál, és (még) ártatlan is (egész pontosan: szűz [aug. 31-én születtem])vagyok...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.02. 12:15:14

@Kitalátor feljegyzetei:
Engem szakmai okokból kifolyólag érdekel a téma.
Hiába no, naprakésznek kell lenni.

Secnir 2010.03.02. 13:11:01

@Sün‼:
az análfűrész szó volt hosszú ideje az első szó, amit a gugli nem ismert és 0 találatot adott vissza.

hurkada 2010.03.02. 15:10:02

5kontinens, QBE biztosító jól +so-patott sok-sok embert, szerintem dobogósak lehetnének. Kellene egy válalkozó kedvű "zugügyvéd", aki felvállalná. Mi -károsultak -, már indítottunk egyet, de fejlemény még nincsen.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.02. 15:16:04

Majd Bánki Péter bepereli az összes üzletvezetőt, attól függően, hogy mi a neve poziciója.

akos147 2010.03.02. 16:15:05

rOHADJON KI A SZÍVE ANNAK, AKIT ÉRINT A cENTRUMBAN!

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.03.02. 17:21:43

Máris jelentkezem. Volt az elmúlt két évben egy Centrum szerint lefordított jegyem, mely jegyről (nem lefordulva) rendelkezem fényképpel, jó minőségben. Másik esetben valóban túlparkoltam 10 perccel, büntit befizettem, hadd gazdagodjanak a pártok, majd mégis megkaptam fél év múlva a behajtócég levelét.

Pertársakat keresek!

Matiz Papa (törölt) 2010.03.02. 21:48:15

@Sün‼: Hát a nyolcéves svéd cserediák betörők holmaradtak?

2010.03.05. 23:37:26

Pusztuljon az összes parkolótársaság!
süti beállítások módosítása