Tékozló Homár

Quo vadis, magyar fürdőpénztáros-szakma?

2010.03.03. 00:01 | szily | komment

Mária elolvasta az Utalványra kapni az anyázást a Gellért fürdőben című posztunkat, és ennek hatására megírta, hogyan csaptak az orrukra egy pénztárablakot és hogyan kacagtak rajtuk, amiért el akartak költeni 6200 forintot a Széchenyi fürdőben. Kegyetlen kasszások alant:


Szégyen, hogy ide jutottunk. Olvastam a Gellért fürdőbe betérő vendég panaszát az utalványos csúnya beszédről. Barátnőmmel a Széchenyi Gyógyfürdőben szerettünk volna 2-3 órát eltölteni egyik estefelé (lazításként, fárasztó hetek után), pontosabban 2010.02.09-én. Beálltunk egyik pénztár sorába(2 személy volt előttünk) hosszas állás után közölték, hogy menjünk át a másikhoz. Odaálltunk a 3.-as pénztárhoz, és mikor végre sorra kerültünk, egy szép mosolyú hölgy közölte, hogy nem tud jegyet adni, mert "pénzt ad át". Kértük, hogy nincs utánunk senki, sokat vártunk, így is a maximális összeget fizetjük be (ekkor 17.30 óra volt), szolgáljon ki." Hiába állnak itt, pénzt adok most át". A mellette lévő kasszában (előttünk ő csukott be) ülő szőke fiatalember átjött a nő mellé, és durván lehúzta (levágta)az ablakot az orrunk előtt.Bentről nevetés.
Végül a harmadik pénztárnál megkaptuk a jegyeket, 3100 Ft/fő.
2 órát tudtunk ott tölteni. Drága volt.
De inkább az említett dolgozók viselkedése keserít el bennünket.
Régi, patinás fürdőkről van szó, nem kellene őrizni a hírnevet is?
Esetleg megfizetni úgy a dolgozót, hogy előbb a jó modor vizsgaköteles tanfolyamát elvégezve ,dolgozhasson.Nemcsak itt, hanem mindenhol, ahol szolgáltatni, kommunikálni kell.
"Hol élünk?"

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.03.03. 00:06:55

nekem még sosem volt gondom a Szecskában, lehet, hogy csak szerencsém volt?

Megdobbent 2010.03.03. 00:14:41

Na most mar nem azert, de az utobbi postokban mindig valami tenyeres-talpas, vagy csak szikar bunko nonemu lenyekrol van szo. Mondjak, hogy elobb-utobb atcsuszunk a nouralomba, de konyorgom, azutcan ugye nem fognak utni, csak mert mondjuk penzt szeretnel elkolteni a kozeli boltban?

Kedves holgyeim, verjuk kerem ossze az ilyen irritalo notarsakat, tegyunk egy kis beket ezen a fronton. Itt csak onok tehetnek igazsagot, mert ferfiember not nem ut meg, azt a damurolandra hagyjuk, de o meg nem tud ott lenni mindenhol.

Koszontem :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.03.03. 00:21:05

Nem tudom, lehet türelmetlen vagyok, de én mindkét esetben átnyúltam volna az üvegen, azután röhögjön / káromkodjon.
De az biztos, hogy ezek után pénzt nem hagytam volna ott.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.03. 01:44:05

az egeszben az a tragedia, hogy siman elhiszem
barmilyen hihetetlen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.03. 01:54:11

ja
a jo moder nem megfizetheto
en pl 2 eves koromtol nem szartam be es kezitcsokolommal koszontem
es olyan 3 es fel evesen tudtam hogy ilyen hlyzetben azt kell mondani
elnezest holgyeim, de zarom a kasszat, a mellettem levo meg nyitva van, latom mar itt allnak egy ideje szolok neki, hogy.... stb
legegyszerubb kiadni ket jegyet mosolyogva mint az aldiban
de erre gondolni sem merek

Tomasz_a_gozmozdony 2010.03.03. 02:23:46

Csak nem olyan vastag az az uvegablak hogy ne lehessen atnyulni a szoke fiatalemberert egy kis szoptatasra :) Jaj szegeny bendeguz, pirosat kopott! Hjajj, latta, a kurvaannyat!

Chaby 2010.03.03. 02:27:44

Na szerencsére velem nem történt még ilyen egyik fürdőben sem. Asszem átmentem volna 'udvariasba'. Hehe de kedves tudok lenni olyankor. Elég meggyőző az emelt hangnem és udvarias, de egyértelmű fogalmazás :)

Rosehill Consult 2010.03.03. 03:02:18

A Szecska 10-ig van nyitva.....
Egy rendszeres, elégedett vendég.....

Tökiböki 2010.03.03. 06:04:21

A baj az, hogy holnap is ez a két köcsög fog ott ülni a pénztárban, pedig megérdemelnék, hogy mától a Gellért előtt kutyaszart szedegessenek, hogy ne lépjen bele a külföldi vendég

Megdobbent 2010.03.03. 06:48:40

@www.ingyeneshitelcentrum.hu: ilyen nickkel a rendes jelzot azert finoman vitatnam.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.03. 06:49:42

még, még, még, ez így kibaszottul nem elég...

Megdobbent 2010.03.03. 06:50:30

@www.ingyeneshitelcentrum.hu: Es faszsagot is irtam az iment, mert a rendszerest kevertem meg :) De a nicked akkor is nagyon ciki.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.03. 07:41:40

ahogy amortizálódnak a szép patinás fürdők, velük romlik a személyzet modora.
a fürdőket fel tudják újítani............

Willie 2010.03.03. 07:48:08

miert van olyan erzesem, hogy belecsoppentunk egy Gellert-Szechenyi negativkampany haboruba...?

Dr. Kix 2010.03.03. 07:56:04

Az tény, ha műszakváltás/pénzeladás a pénzszállítóknak van, akkor nem ad ki jegyet, ez jogos. Az viszont kurv@ra érthetetlen, hogy ilyen esetben miért nem zárják be a kasszát és nyitnak ki egy másikat. Na meg az is, hogy az ilyenek pofáját miért nem mossák le kromofággal.

Dr. Kix 2010.03.03. 07:57:04

pénzeladás=pénzleadás

Sasfióka 2010.03.03. 08:05:21

Oszt a víz meleg-e volt-e? :)

Matiz Papa (törölt) 2010.03.03. 08:42:03

Csak azt nem értem, hogy én tizenegynéhány éve járok kéthetente fürdőbe, és ilyen még soha, sehol nem történt meg velem? Sikeres vagyok-e akkor?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.03. 09:16:12

Zolivagyok zoli írt nemrég egy jót ezekről a nénikről. Az a baj, hogy a mai miszpicsákból pont ilyen nénik lesznek 30-40 év múlva.

Honeyy 2010.03.03. 09:17:15

Amikor mi egyszer a Széchenyiben voltunk (én speciel életemben először), hamarabb jöttünk ki és az automata visszaadott 1.200 Ft-nyi (úgy negyed kilónyi) százast. Gondoltuk, hogy nekik úgyis szükségük lesz százasokra a géphez, ezért be szerettük volna váltatni a nyugdíjaskorú pénztáros hölggyel. Miután hatalmasat harapott a szalámis zsömléjéből, vajas kézzel leszámolta a százasokat és unottan kitett elém egy ezrest. Amikor szóvá tettem, hogy az biza 12 db százas volt és igazán adhatna még egy papír kétszázast, akkor először vitatkozott, majd kihajította az ablakon a két db százforintost, amik kb. három méterre landoltak.
Én ezek után már semmilyen bunkóságon nem csodálkozom...

2010.03.03. 09:23:06

Lassan elkelne egy Re. poszt is.

akikaztmondjákni 2010.03.03. 09:46:16

És átlagos külsejű volt e a pénztáros?
Volt e rajta csimbókos hónalju pulover?
Volt e műkörme?
Megmondta e a neve pozicióját?
Megannyi kérdés:)

Gigoló (törölt) 2010.03.03. 10:59:46

Basztam volna pofán hogy a takony menetet vág a nyakán. Velem miért nem történik soha ilyen? túl ijesztő lennék vagy mi?

Jó Estét 2010.03.03. 11:53:21

en eletemben nem volt meg a Szecsenyiben, de epp mostanaban gondolkodtam rajta, hogy kiprobalom. Meggondoltam magam, 3100Ft-ot nem fizetek azert, hogy megalazzanak, akkor mar inkabb alaztatom meg magam ingyen vmejk dm uzletben :D

europeer12 2010.03.03. 13:26:23

A régi "ántivilágban" ez elképzelhetetlen volt. Lehet köpködni a Horthy-rendszert -volt elég probléma ott is-, de egy biztos, akkor megdolgoztak a fizetésért.
Tele van a farkam azzal, hogy az "alulfizett" magyarisztánok így képesek viselkedni egy szolgáltatást igénybevevővel szemben.
Ezeket éhen kellene dögleszteni őket, vagy legalább felvezetni a nem létező "munkakönyvére", hogy "problémás" munkaerő. Azt hiszem, egy-két havi éhezés mindjárt másként állnának a dolgokhoz.
Nem kötelező dolgozni, aki vállalja, az viszont tegye rendesen.
De ez egy söpredék ország, sajnos egyre általánosabb az ilyen hozzáállás. Amint lehet, én is lelépek Albánia-Alsóról.:)

pizsama 2010.03.03. 16:33:11

@europeer12:
Hé, ne álltalánosíts! Embere meg foglalkozása válogatja! Legközelebb kérdezd már meg a lelkiismeretesen, mosolyogva dolgozó nővérkét (hihetetlen, de találkozni ilyennel!), hogy otthon is mosolyog mikor megjön a havi fűtésszámla?!

hopp-hopp 2010.03.04. 22:11:34

a kérdésedre egy a válasz...

MAGYARORSZÁGON élünk! ismerős az ország valahonnan? :D

Gerike07 2010.03.06. 07:59:10

szécsényiben símán eljátszoták velem utalványos koromban azt hogy nem a megfelelő jegyet ütötték be, amivel ha időben kijövök, 1000Ft a visszajáró, hanem azt, amivel 500Ft, csak elb.ta, mert igazolni tudtam, hogy a jegyemen nem ez van, mégis 500-ra ütötte be, és 1000-et tett el, persze műszak végén csinálják, amikor már mire kijössz, ő hazamegy.

főpénztáros, tanakodás, pénzvisszaba..ás csuklóból.

Sajnos alasony IQ-jú, alacsonyan fizetett emberektől ez telik ki.

_Toto_ 2010.03.06. 09:45:06

Én az Aquaworld-be járok lazítani, egyetlen hátránya hogy sajna nem termálvíz. És ennyi. A "gyerekgyilkos" vizes játékokat letojom, csak a jacuzzi-úszás-szauna érdekel. Azokkal soha semmi problémám nem volt, a személyzet pedig mindig kedves és segítőkész.
Igaz meg is kérik az árát, de a 2 órás jegy sztem megfizethető, főleg ha azt nézem hogy a szauna komplexum naggyon finom.

vauvauvau 2010.03.12. 23:54:17

A Budapesti Gyógyfürdő Zrt.-t idióták vezetik!
süti beállítások módosítása