Csaba bő hónapja kapott egy nagyobb pénzösszeget az AXA banknál vezetett virtuális számlájára, de az a mai napig nem jelent meg, így nem is fér hozzá. A banknak csak telefonos ügyfélszolgálata van, ami általában egyszerűsíti az ügyintézést, de most Csaba nem tudja elérni, hogy valaki mozduljon is az ügyében.
Van egy komoly problémám, nem hiszem el, hogy ezt megcsinálhatják az emberrel 2010-ben. Van egy számlám az ellá-nál, mely később Ella Bank lett, majd átvette a francia AXA. Erről a számláról szoktam intézni az internetes tranzakciókat, főleg a külföldi vásárlásokat, ezért ehhez tartozik egy "virtuális számla" is, egy Paypal számla. Manapság könnyű mindent ezen keresztül intézni, mert ha fizetnem kell, akkor a paypal az axa-s számláról levonja a pénzt és már utalja is.Viszont most pénzt kaptam a paypal számlára, egészen pontosan január 27-ével, ami még a mai napig nem jelent meg az axa-nál veztett számlámon.
Mivel a banknak nincsen normális fiókja, elsősorban telefonon szoktunk "cseverészni", ami folytán minimum 10-szer érdeklődtem meg előszőr normális hangnemben, majd egyre türelmetlenebbül, hogy mi történik, miért nem lép senki semmit az ügyben. A teljeskörű tájékoztatójuk a 0-val egyenlő. Nem lehet semmilyen létező felettest elérni. Létezik ilyen egy banknál? Van egy "problémakezelő osztály", amit csak telefonon lehet elérni, ott van egy nő felveszi a történetet, majd igér egy visszahívást, ami szintén több mint 2 hete történt. Mai nap folyamán felhívtam az ügyintézőt, hogy ugyan már jó lenne ha valamit nyöszörögnének a dolgok állásáról, amire csodálkozva nézi a gépet és újra el kell mondanom neki az egész történetet, minta semmi nyoma nem lenne annak, hogy nekem bármilyen problémám is lenne..majd kicsit bizonytalan hangon újfent visszahívást igér, miután beszélt ezzel a bizonyos "problémakezelési osztály"-al..meddig fogják még ezt eljátszani?
Több ismerősőm is dolgozik pénzügyi, banki szektorban és azt mondják, hogy ez hihetetlen, ilyne nincs is. Nincs kinnt az oldalon a bank ÁSZF, csak egy sokat mondó "Tájékoztató a fogyasztóinknak nyújtott hitellel kapcsolatos fogyasztói jogokról és az AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepének kötelezettségeiről" pdf. Arról már ne is beszéljünk, hogy ha én tartozom bank felé, és csúszok akár csak egy napot is, akkor természetesen kamat, meg késedelmi díj, meg mindenféle hangzatos címszavak ürügyén egy csomó pénzt kell pluszba befizetnem. Amikor a pénzt kaptam, már akkor szükségem lett volna rá, azt a veszteséget ami azért van, mert nem tudok hozzáférni a pénzemhez, ki tériti meg nekem? Ez a híres-neves osztályon az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy fordulhatok kárpótlásért hozzájuk, ami azt jelenti, hogy felvehetem azt a kamatot majd (ha egyszer végre megkapom a pénzt), ami arra az időre jár, amíg nem tudtam hozzáférni a pénzhez. Ez egy jelentősebb összeg, de akkor is ez az ajánlat egyszerűen szánalmas.
Remélem, azzal, hogy elfogyott a türelmem és a média elé viszem az ügyet, most már ténylegesen történik valami érdemi lépés, és még mindíg várom a bank álláspontját is, hogy hogy kaphatnak így működési engedélyt és miért nem lehet sehogy a körmükre nézni? Én eddig szerettem ezt a bankot, ezért sem váltottam, de ezek után végérvényesen megrendült a bizalmam benne.
Az utolsó 100 komment: