Tékozló Homár

Mit kezdjen a modern nomád az Adsense-es bevételeivel?

2010.03.08. 00:08 | szily | 84 komment

Béla egészen különleges ember, mert miközben elutasítja a bankszámlanyitás annyira azért nem extrém gondolatát, online hirdetésekből van némi bevétele. Számla híján nem könnyű felvenni a pénzt, de csekken azért lehetne, csakhogy van, ahol a csekket is csak számlatulajdonos válthatja be. Sztori alant:


Gyors keresés után nem találtam a bejegyzések között adsense-s témájút, ezért leírom a felháborodásom okát.

Kezdjük azzal, hogy nincs bankszámlám, mert nincs rá szükségem. Nem vonnak le pénzt mindenféle ürüggyel, nincs probléma a pénzfelvétellel, fizut készpénzben kapom.
Viszont van adsense fiókom, amire pötyög a kis pénzecske, igen lassan, de azért 4-5 havonta összejön kb 18.000 forintnyi euro, vagy dollár. Minthogy európai ország vagyunk, mióta lehet euróban kérem a pénzt. Csakhogy... Nincs számlám, minthogy azt írtam, ezért a másik opciót választottam a "hatalmas" összeg megszerzésére. A csekket.

Első alkalommal mikor megjött a boríték nagy izgalommal kinyitom, látom hogy tele van nyomtatva a lap citibankos logóval, úgyhogy fogtam magam, elmentem az Oktogonon lévő citibankba.
Előadom a pasasnak, hogy szeretném ezt beváltani (akkor még USD-ben kértem), ő meg szomorúan közölte, hogy csak úgy szerezhetem meg ezt az összeget, ha nyitok náluk számlát, és arra majd valami gyűjtőszámláról 3-4 hónap alatt átkerül a csekken lévő összeg
(vagy valami ilyesmi volt az eljárás kb fél éve volt...). Mondtam neki, hogy köszi de inkább ne. Az út túloldalán volt egy K&H, besétáltam, mondtam mi kéne, emberke az üvegdobozban mondta, hogy ok, de csak forintban tudja adni és hogy azért valamit levonnak. Rábólintottam, mert minimális összegről volt szó, és még így is jobban jártam szerintem mint a citibankos verzióval, meg lett a pénzem mindenki boldog.

2 hete megint jött a következő csekkem, immár euróban. Tapasztalt lévén egyből egy K&H-ba mentem. Mondtam a hölgynek hogy van csekkem, kéne a pénz, ő meg mondta hogy rendben. Beszkennelte a központnak, gondolom, hogy eredeti-e.
Amíg az eredményre vártunk beszélgettünk. Kérdezte, hogy miért nem a citibankhoz mentem vele, ha citibankos a csekk. Elmeséltem neki az előző csekkel átélteket, mondta is, hogy nem érti miért nem adták oda a pénzt.
Közben megjött a központ válasza, mondja a hölgy, hogy minden okés a csekkel, és megkérdezi, hogy van-e számlám náluk mert csak arra tudják rátenni a pénzt. Mondja ezt úgy, mintha nem fél perce mondtam volna el, hogy nincs nekem számlám semmilyen banknál.

Kérdem én, miért kérném csekken a pénzem, hogy aztán személyesen besétálva egy bankba megkérjem az ügyintézőt, hogy rakják már fel a számlámra, ha egyből kérhetném számlára utalva, ha lenne számlám.

Amíg nincs számlám addig nem vehetem fel a csekken lévő pénzt?

Ez ilyen farkába harapott kígyó szituáció szerintem.

Másrészt miért kell számla ahhoz, hogy pénzt adjon ki a bank nekem, ha ők így is, úgy is megkapják a pénzt a google-től. Gondolom ha nekem kéne a banknak fizetni senkit sem érdekelne, hogy van-e náluk számlám vagy sem...

Ráadásul, valami olyat is hozzáfűztek a K&H-sok a dologhoz, hogy valutaátváltásnál valami 1%-ot de legalább 30 dollárt levonnak az összegből. Na az adsense 100 dollárnál fizet. 100 dollárból marad nekem 70...
Ezek a bankok még a bőrt is lenyúzzák az emberről. Sajnálom azokat akik többmilliós hiteleket vettek fel, mert úgy hitték, hogy az kisegíti őket a sz@rból. Valószínűleg a választott bank még mélyebbre nyomta őket vissza...

Üdvözlettel,
Béla

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remol 2010.03.08. 00:14:20

a sok elsőző bekaphassa

Bloodscalp 2010.03.08. 00:23:31

@Remol: így van:)
és a bankok is!

konyvelomo 2010.03.08. 00:27:46

Kellemetlen...

Egyébként az AdSense nagyon kitaposatlan út adózás szempontjából, jó lenne ha valaki körbejárná már egyszer a témát alaposan.

nyomi 2010.03.08. 00:40:45

A bankokat nezve igazat adok a postolonak, mint maganembert nezve nem, elvegre van sok netes bank is /pl paypal, maneyize/, ahova kuldethetne a zset, majd netes vasarlasnal felhasznalhatja. Ha meg nem vasarol neten, akkor meg ize :D

Chaby 2010.03.08. 00:40:55

tudom hülye kérdés, de a kedves posztoló miért nem nyit valami minimális számlát. Persze pénzbe kerül meg minden, de egyszerűbb lenne az élete.

Chaby 2010.03.08. 01:10:20

@silent76: ilyen izé amit a hogyishívják biztosít a miafenére. A micsodák használják leginkább mindenféle dologra. Egyszerű nem? :D:D

DonGatto 2010.03.08. 01:10:21

vehehe, maradi fasz, a bankszámlától retteg, de az adsenset tolja simán... Egy devizaszámlával ezeknek a csekkes módszereknek a töredékéért átválthatná a pénzt, és a különbözetből pedig bőven kifizeti egész évre a számladíjat, és még marad is pluszba. De aki hülye az fizessen, szerencsére a bankok is így gondolkoznak.

Darth Revan 2010.03.08. 02:02:02

Van magyarorszagon is olyan bank, aminek van ingyenes szla csomagja.

Irorszagban a bankok csak akkor valtjak be a csekket keszpenzre, ha a csekk kibocsatojanak a szamlavezeto fiokjaba mesz vagy olyan fiokba, ahol a csekk kibocsatojanak van alairasi cimpeldanya.

Píter 2010.03.08. 02:18:16

1. Igen, szemét dolog amit művelnek bla bla bla... DE könyörgöm, itthon mégis mit várt a kedves posztoló?? Abszurdisztánban...§1517. 17-es bekezdés 28. sor: ,,...ne akarj a pénzedhez jutni, csak fizess a multiknak, a behajtóknak, az ügyvédeknek és az államnak..."

2. anyway, bankszámlája nincsen, de azért adsense-ezik->ez ugye vmi vicc teccik lenni?

vizsla_barat 2010.03.08. 02:25:04

nekem anno egy ir bank csekkje jott es a kulker bank bevaltotta azonnal es viszonylag keves dijert.

Bezmag 2010.03.08. 03:53:23

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:54:07

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:54:23

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:55:19

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:56:05

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:57:15

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:58:01

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:59:22

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 03:59:35

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:00:23

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:02:27

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:03:22

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:04:00

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:05:36

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:06:34

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:07:39

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

Bezmag 2010.03.08. 04:20:23

TB-t, SZJA-t, és egyebeket fizetett-e? Vagy volt vállakozói szerződése esetleg, ami alapján csak ÁFA-t kellett volna?

renugard 2010.03.08. 05:03:41

@Bezmag:
1. Jól vagy haver? Biztos, hogy nincs szükséged valamire?
2. Hogy jön ide a TB vagy az SZJA?

ON: Ez egy született idióta. Olyat vizionáltam, hogy a faszi egy laptoppal csinálja az ágyást a kertben. Én is idióta vagyok :)

apuc 2010.03.08. 05:10:36

nyiss egy számlát.ez a post nem életszerű- szvsz kamu.

lukit 2010.03.08. 05:15:13

Nincs bankszamlad 2010-ben? Mit akarsz? Állsz a csekkel a postán a többi zsenivel? Otthon a dunyhában van a megtakarítás?

romesz 2010.03.08. 06:07:09

Az ilyen szamlat meg kell szuntetni es a matracban tartani a lovet.

Eric_Cartman 2010.03.08. 07:17:16

Gondolkodjunk Béláim.

Gonoszfóka 2010.03.08. 07:43:08

Axa például. egyszeri számlanyitási díj van, számlavezetés meg nuku. És ugyan nem sokat, de kamatozik is a pénzecske lekötés nélkül :-) ATM-ből való pénzfelvét meg nem úgy néz ki, mint hasonszőrű banknál, hogy levonnak még x ft-ot, plusz y%-ot, hanem fix. De tuti van még jópár ilyen. Szal a poszt toló az a bizonyos vadász...

Tron65 2010.03.08. 08:02:37

Ismerős nyugdíjasként költözött haza angliából. MINDEN hónapban eljátsza ezt a kálváriát, amig be tudja váltani a csekket.

chevetain 2010.03.08. 08:13:12

@lukit:

Ez a fajta már kihalt
ilyen ember már nem él
a fejlődés utolér
akarom, hogy más legyél

esef 2010.03.08. 08:18:10

Csomó "0 Ft-os" bankszámlacsomag van. Allianz, Citibank, K&H stb. Igaz, feltételek is vannak, de ha a kézbe kapott fizu jobb... (gondolom egy része még fekete is...)

Harlequin 2010.03.08. 08:28:16

Azt mondjuk nem értem, hogy emberünk, hogy küldte el a postot a homárnak? Az internet az nem olyan modern izé, mint a bankszámla?
Fogadjunk gyertyával világít otthon!

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.08. 08:29:17

Hmmm, tehát ha jól értem, akkor Béla 4-5 havonta elver 30 dollárt amolyan adminisztrációs díjként, csak hogy ne kelljen számlát nyitnia. Namármost ez kb. havonta 6 dollárnyi költséget jelentene, ami nem éri el az 1200 rugót.

Drága Béla! Ugyan nézz már szét, hogy havi 1200 Ft-ért milyen számlacsomagokat kapsz, jó? Lehet szidni a bankokat, de ennyiért néhol már le is szop az ügyintéző. És ilyen pénzügyi vénával még te sajnálod le a hiteleseket?

A készpénzben kapott fizetés előnyeivel kapcsolatos véleményem pedig inkább megtartom magamnak...

ddd.dino 2010.03.08. 08:30:41

Emberünk azzal kezdi, hogy nincs bankszámlája, mert nincs rá szüksége. Ezt követően tételesen bebizonyítja, hogy igenis van szüksége bankszámlára, különben nem jut a pénzéhez. Ebből adódik, hogy mégis van szüksége bankszámlára.

Q.E.D.

UI.: Ne nyavajogjon, nyisson bankszámlát, hiszen bebizonyosodott, hogy szüksége van rá!

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.03.08. 08:55:45

Manapság már az álláskeresési járadékot (munkanélküli segély) is utalják..

Inter Face 2010.03.08. 09:21:42

Nekem sincs számlám,mert minek?Hogy rohangáljak a bankba rárakni a készpénzt?Hogy mindenféle szolgáltató kénye kedve szerint vonja le róla a pénzt,és raplizzon ha éppen nincs rajta elég?A csekket akkor fizetem be mikor jólesik ,ha kések heteket egyikkel ,másikkal akkor mivan?Másrészt senki nem néz bele a pénzügyeimbe akinek nem kéne és nem zárolhatja önkényesen senki a pénzemet.Mellesleg az utolsó szemét bankrendszer aki ezt az egész jól kitervelt "válságot" előidézte belőlem nem gazdagodik.

hopp-hopp 2010.03.08. 09:22:22

akkor most hogy is van az ad sense-s bevetelekkel ???

engem is erdekelne, mert csak csendben de gyul a penzed ... viszont valoban csak levelezesi cimet kernek toled - es kesz.

ha ide kuldenek ki egy csekket - akkor ezt megis hol valthatod be? mondjuk nem vagyok beluci es van egy folyoszamlam.

es milyen a fekete penz?
meg nem lattam olyat magyarisztanban - hogy fekete penz... - talán kormos?
mint a fekete cicusok orra?

segicseg - teccik erteni.

valaki aki okos es tugya a dogok menetet jarja korbe samantanc-lepesekkel a problemat.
elore is koszonom.

benazos adsenses.
nembela.

FlyInMyEye 2010.03.08. 09:24:45

@nyomi: moneybookers és paypal is küld már rendes bankkártyát ha kéred, nem kell interneten elkölteni. Előnye még, hogy sosem jár magyar bankokban a pénz :).

A poszt toló meg ha már ilyen sikeres, hogy jól menő weblapot üzemeltet nyisson számlát ffs,nem olyan drága az.

dr. Aullah 2010.03.08. 09:31:40

A poszt lényege:
Ha túl egyszerű az életed, akkor nehezítsd meg!

Megoldás:
Nyiss egy olcsó számlát.

Sün faktor:
Sün a posztoló seggébe, és a bankéba is.

Layosh 2010.03.08. 09:32:24

Az OTP-ben beváltják a csekket 200$-ig számla nélkül is. Nem vonnak le semmi díjat, csak a napi csekk vételi árfolyamon átszámolják és forintban fizetik ki. Csak a nagyobb OTP-kben foglalkoznak vele, ahol van valuta-deviza ügyintézés.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.08. 09:35:17

"Nem vonnak le pénzt mindenféle ürüggyel, nincs probléma a pénzfelvétellel,"
Ha nem veszel fel pénzt, akkor a kezelési költség nem is olyan hatalmas.

Szerintem most a postoló buta, és hisztis is... :D 2010 van, ember.

mqqq 2010.03.08. 10:12:18

@Inter Face: Mekkora laikus, maradi béna vagy :D

2010.03.08. 10:13:14

@Píter: angol szavakat használni magyar mondatokban ősi román szokás :)

ed_atya 2010.03.08. 10:27:59

Gondolom adót sem nagyon fizetsz... Legalabb is a kézbe kapott fizetés és a bankszámla hiánya erre enged következtetni...

vernarancs 2010.03.08. 10:32:28

Ez magyarorszag. Itt a csekk fogalma az csak a sarga "fizessel gazszamlat" fogalomkorre korlatozodik. Egyebkent meg bankra bizni a penzt az olyan mint kecskere a kaposztat. Csalo banda. Naluk mar csak a biztositok rosszabbak.

movhu 2010.03.08. 10:33:37

Idézek:

"Kezdjük azzal, hogy nincs bankszámlám, mert nincs rá szükségem"

Utána meg leírod két oldalon keresztül, hogy mennyire szükséged lenne egy bankszámlára...
Fel kell fogni, hogy bizonyos dolgokhoz bankszámla kell. Ez van.

vernarancs 2010.03.08. 10:34:03

@ed_atya: Miert, te a bankszamladrol fizeted az adot? Ha munkaltato befizeti az adoeloleged akkor mi a baj a kp-vel? Total nonszensz a kovetkeztetesed.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2010.03.08. 10:38:20

Egy ideig én is ágálltam a bankszámla ellen, de beláttam, hogy egyszerűbb az életem, ha nyitok.

ed_atya 2010.03.08. 10:38:58

@vernarancs: Természetesen nem bankszámláról fizetem... Viszont ha a XXI. században valakinek nincs bankszámlája az elég érdekes. Igen, igazad van, ez önmagában nem jelent semmit, csak nehezen hihető, ugyanis azok szeretik elkerülni a számlanyitást, akik nem szeretnék, ha követhető lenne a pénzmozgásuk.

Inter Face 2010.03.08. 10:57:09

@ed_atya: Egyrészt tényleg senkinek semmi köze az apehon kívül hogy mennyit és honnan kapok és mennyit költök.Az apeh felé meg évente bevallási kötelezettség van amit megteszek ,ehhez számla nem kell!És nem is lesz soha ,amíg kötelezővé nem teszik.Nekem készpénzes forgalmam van ,semmi értelme számlára tenni ,a nevetséges kamatot meg költse orvosra a bankigazgató.A pénzemet én keresem meg és én fogom kezelni nem egy lehúzós bank.Mondjuk nem is guglizgatok mint a posztoló..

Inter Face 2010.03.08. 11:01:50

@vernarancs: Az a vicc ,hogy akkor ezzel a logikával akinek van számlája az az adófizetők mintapéldánya:D Pedig arra is rá lehet utaltatni a minimálbért fillérre,aztán szépen zsebbe meg a készpénzt felvenni..

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.08. 11:04:59

Ilyen hülye ember megérdemli, hogy ilyen szép neve legyen.

vernarancs 2010.03.08. 11:05:46

@Inter Face: Ez igy rendben is van. A bank hasznalja a penzed, befekteti es ezek utan fizetned is kell, ha hozza akarsz jutni. Nyilvan kenyelmesebb ha nem kell kp-val rohangalnia az embernek, de ez mindenkinek a sajat dontese. Ettol meg nem adocsalo az ember.
A csekkhez meg kurvara nem kellene bankszamla, mint ahogy nem is kell kulturalt orszagokban. Tehat az sem igaz, hogy a poszt-tolonak szuksege van szamlara. Total igaza van, ha fel van haborodva.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.08. 11:09:09

"Mondjuk nem is guglizgatok mint a posztoló.. "

de ő igen.

amúgy hogyhogy netezel? ez egy ilyen modern dolog, nem tudtad?

vernarancs 2010.03.08. 11:23:35

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője:
Ha googlizashoz kene bankszamla akkor a googli kikotne ezt a feltetelt. De nem kell max ajanlott.

Inter Face 2010.03.08. 11:28:05

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Nem értem az összefüggést .Nem a modern dolgok ellen vagyok de a bankszámlanyitást teljesen felesleges dolognak tartom,mégha ez állítólag modernnek is számít.Csak azért nem állok be a sorba mert sokan ott állnak már,ha nincs szükségem a sor elején osztogatott dologra.Ennyi.

2010.03.08. 11:55:56

@Inter Face: Amit leírtál az csak egy modoros pózolás, hogy te nem vagy tömegember. Pedig dehogynem.

2010.03.08. 12:01:32

@Inter Face: még egy: azt mondod lehúzós bank. Azt nem veszed figyelembe hogy például a készpénzed a bankban BIZTONSÁGban van. Ha leég otthon a lakásod, vagy betörnek akkor elveszik a matrac alatt dugdosott készpénzed. Ennek az őrzését a bank átvállalja helyetted. Ez szolgáltatás.

keptündzsekk 2010.03.08. 12:20:18

Béla vajon PPO tag-e? :)

moli 2010.03.08. 12:20:29

@Bela: egyszeru arukapcsolasrol van szo, de a pszaf-et ez a lakashitel-torleszto_bankszamla kapcsolodas eseten sem erdekelte, azt normalisnak tartotta.

vernarancs 2010.03.08. 12:30:08

@Kulics: Ha meg becsodol a bank akkor fujhatod a penzed (az allami garancia limitalt). Egyebkent tarthatod a penzed mashol is, nem kell a matrac ala tenni. Ven a bank es a matrac mellett mas is (pl. zoknis fiok :DDDD )

Inter Face 2010.03.08. 12:34:53

@Kulics: Mivel tömegeknek nincs számlájuk akár tömegember is lehetnék,de akkor te is az vagy.Nem tartom nagyobb veszélynek a tűzkárt vagy a lopást mint a kártyacsalást ,a klónkártyát a hibás számlázást ,hibás utalást stb,nem hiányzik a pénztárnál valo szarakodás sem mikor sokadjára húzzák le pötyögnek nincs hálózat stb..Látom nap mint nap boltokban..Nem hiányzik a rablás kerékkiszúrás a pénzkiadóból való pénzfelvétel után .Jó helyen van az a pénz ami az enyém,egyrészt befektetve másrészt védett helyen.A bankokat meg utálom,nézz kicsit körül kik okozták a válságot és kik nyereségesek legjobban miatta..Az árfolyamváltozás miatt irreálisan megemelkedett törlesztőkről nem is beszélve,az apróbetűs részekről,mondvacsinált ilyenolyan díjtételekről a kilakoltatásoknál,árveréseken összejátszó banki emberek és nepperek tömegéről..Szóval én nem adok önként nekik semmit.Jelenleg még jogom van hozzá.

Inter Face 2010.03.08. 12:38:16

@vernarancs: Szennyes.Büdös zoknik között nem túrkál a betörő.Csak nehogy pénzmosás legyen az ügyből:D

Bezmag 2010.03.08. 13:01:08

@ renugard Bocs, nem tom mit barmoltam el... sorry vagyok.

2010.03.08. 16:34:28

@Inter Face: olyan eseteket sorolsz fel, amelyek nagyon kis százalékban történnek meg és ilyenkor a bank garanciát és kártalanítást ad.
De véletlenül sem akarlak meggyőzni. CSak te se győzz meg, hogy neked van igazad a zokniban gyűjtögetett pénzeddel.
Az a hitelfelvevő aki forintban kapja a jövedelmét de külföldi valutában adósodik el, pláne jelzálogot tetet a saját otthonára, az teljes felelősséggel tartozik a SAJÁT cselekedete, döntése iránt. Ő döntött így.
Igen az árverések már maffia hatáskör, több ezer éve ez van. De ezek a dolgok hogy jönnek a készpénz vs. bankszámla témakörbe ? Ha zsigeri utálatod van a bankok irányában az a te problémád nem az enyém.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.08. 17:06:31

"Tékozló Homár
Mit kezdjen a modern nomád az Adsense-es bevételeivel?"

Igya el.

Tom-y 2010.03.08. 19:46:25

Bélának nyilvánvalóan nincs és nem is lesz lakáshitele,aminek alapfeltétele egy,a hitelt folyósító banknál lévő folyószámla.Ideje viszont tengernyi.Kiváncsi lennék,hogy napi 8-12 óra meló után hova és mikor menne pénzügyet intézni,csekkel sorban állni?
Lehet szidni a bankokat,de tudomásul kell venni:Az e-bankolást 2010-ben nem érdemes kikerülni.Gyorsabb,sok esetben olcsóbb,mint a kp forgalom.

Tom-y 2010.03.08. 19:56:23

Inter Face által tapasztalt anomáliákat én még nem tapasztaltam.Fizetés,kp felvétele,on-line bankolás:Hibátlanul,a kiírt költségekkel gördülékenyen megy.Körültekintően kell eljárni,és akkor nincs baj.

Inter Face 2010.03.08. 20:33:15

@Kulics: Mivel a bankok kapzsisága miatt lett az egész válság miért az egyszeri ember tehet róla ,hogy irreálisan megemelkedett a törlesztő?És nem annyival emelkedett mint amennyivel az árfolyam hanem többel,sok esetben dupla annyira.Amúgy volt más választása az egyszeri embernek ,hogy pl házhoz jusson mint a devizahitel?Persze,volt méregdrága forintalapú olyan magas törlesztővel amit eleve nem tudott volna vállalni.Ja akkor ne legyen neki lakása soha,éljen albérletben örökké mondják rá sokan ..hát nemtudom ,szerintem a bankok felelőssége nagyobb mert ők tudatosan átejtették az embereket,nem pénzügyi zseni mind..A másik meg ha beismered ,hogy maffiamódszerek működnek az árverésen ,akkor miért is kell támogatni a maffiát?Persze mindenhol hangoztatják a bankok hogy nem érdekük az árverés,közben nem is hajlandóak tárgyalni a megszorult hitelfelvevővel.Rengeteg ilyen eset van,körbe lehet nézni.Kárörvendő a magyar ,dögöljön meg mindenki aki rossz döntést hozott mert megvezették,de az adóforintokból támogatott ,válság alatt növekvő bevételű bankok ártatlan bárányok és megvédik a pénzünket a tűzkártól..Most a cib cégtönkretevő számlazároló ügyeiről ne is beszéljünk.Na mindegy én vagyok a hülye hiszen be tudok fizetni munkaidő előtt 5perc alatt 5csekket a postán.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.08. 20:42:59

Ajánlom ezt: netes számla, hozzá MasterCard kártya, a magyar bankok meg kizárva a körből: szekuriti.blog.hu/2010/03/05/109_internetes_szamla_biztonsagos_e

Kobe 2010.03.08. 20:51:05

ekkora lúzert ecsém.....neki nem kell számla, jolvan pista, rohangálj akkor a csekkeddel.

Én ha tehetném, a készpénzt tiltanám be, illetve pl aranytartalékra vetitve dematerializálnám és kötelezővé tenném az elektronikus fizetést mindenhol. Persze minimális számlavezetési dijak és ingyenes felvét, fizetés mellett.
Azon kivül, hogy az apró a zsebedet huzza, és van nálad valami, amit a hajléktalanok el tudnak tarhálni, azon kivül zéró értelme van....

fagzal 2010.03.09. 01:42:55

Remélem a kommmentekből azt is megtudja t. poszter (tm), hogy adót csal.

nganaszan 2010.03.09. 06:54:31

Rendszeresen váltottam be csekkeket éveken keresztül. Minden bankot tökéletesen ismerek. Valójában egyedül a K&H hajlandó csekket beváltani, a többiek vagy nem, vagy kb -ahogy te is írtad- 30 dollárért. a K&H-nál nálam 700-800 forintért váltottak éveken keresztül.

cbc 2010.03.09. 22:56:52

@domiNick: "A pénzemet én keresem meg és én fogom kezelni nem egy lehúzós bank."

Megérdemled, állj sorba a postán félórát alkalmanként havi 499 forintért. Gratulálunk :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.12. 12:33:30

hát ha te havi 200 ftot sajnálsz egy bankszámlafenntartásra, akkor megérdemled..
süti beállítások módosítása