Tékozló Homár

Minek szórakozik az Interspar két forinttal?

2010.03.09. 00:05 | szily | 58 komment


Chubyval ellentétben én biztos vagyok abban, hogy ebből nem nyer annyit a szupermarket, hogy megérje figurázni vele. Mármint abból, hogy jó nagy táblán hirdetik az 57 forintos ásványvizet, amit 59 forintért adnak igazából. Az a fura, hogy szólt nekik a vásárló, mégsem változtatnak. Levél és illusztráció alant:

Már egy ideje szembesülök a mellékletben lévő táblával, és árazással. Gondolom a te csápjaidat megmozdulnának. Így néhány napja szóltam az ott működő ügyfélszolgálatnak is. Akkor rögtön telefonért nyúlt. én pedig nyugodtam távoztam. Íme itt a mellékelt eredmény. Semmi sem változott.

Hát sok kicsi sokra megy!/De miért bosszantanak?

Üdv, és kerüld el a forróvizes kondért.

Chuby

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.09. 00:09:58

"Az a fura, hogy szólt nekik a vásárló, mégsem változtatnak."
Ez miért fura? Lassan már az a fura, ha igen.

És azért szórakoznak, mert sok kis 2 foint=sok ezres.

Meg mert magyar kereskedők...

Első-e?

dr. Aullah 2010.03.09. 00:19:08

Remélem ezt most olvassa egy intersparos fejes:

Emiatt soha többé nem vásárolok interszarban, se én, se a családom! Sünt a seggükbe!!!

Amúgy ki volt aznap az üzletvezető? Mi a neve poziciója?

Dscdbb 2010.03.09. 00:24:12

2 forint, vagy 5? Mert ugye az 57-et 55-re kerekítjük, az 59-et meg 60-ra. Persze csak egyesével számolva.

dr. Aullah 2010.03.09. 00:24:15

Amúgy nem nagyon értem ezeket a 9 meg 4 végű árakat. Ha 0 vagy 5 lenne helyette... Akkor TÖBBET KASZÁLNÁNAK! Értem én, hogy jobban néz ki, de sokkal többet keresnének így a boltok. Pl veszek 5db 100ftos terméket, akkor az 500ft. Ha 5db 99 ftosat veszek, az csak 495ft. És igen, számológéppel is kiszámítottam.

Ez a tanácsadás 1 Nd-ba (nokia-doboz) került mindegyik hiperszupermarketnek. Ha nincs Nd, akkor csekken kérném, mert nincs bankszámlám.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.03.09. 00:24:49

ráadásul a kerekítés miatt még egy forintot lehúztak róla. szörnyű!

kerítésszaggató betonalkoholpista 2010.03.09. 00:26:57

Vót valami kaja utalványom amit csak SPAR-ban lehet levásárolni, azonfelül kp. egy peták se nálam. 2000 HUF, kellett pár apróság, kávé + kenyér + ilyenek. Namost ebből ugye vissza nem adnak. Hiába pl. 1985 a végösszeg, nem hagynak menni a dolgomra, mert aszongyák ez így nem jó, nem fogadja el a RENCER, vegyek még egy gyufát meg egy fél szatyrot. Ezt tudván telóm számológépe segítségével oly ügyesen válogattam össze azt a pár izét, hogy pont kijött 2000-re! - vagyis azt gondoltam naivan...Hát túrót, a kb.8 féle apróságból 3-nak teljesen más volt az ára természetesen, 1-2-3-4 forintokkal ugyan, de mégis. Kijött valami 2013 vaqy mittomén a píztárnál. Mondom, egy petákom nem volt a jegyen kívül. A folytatást el lehet képzelni, meg a sorban hátam mögött állók anyázását....Pff.

Abramelin 2010.03.09. 00:32:33

Dolgoztam SPAR üzletben. Hetente 2 árváltozást is csinálnak, egy akció végett sem ért már kezdődik a másik! Néha csak 1, 2, 4, 10, 20 Ft-al változik valaminek az ára. Csak emiatt kicseréltetnek több száz árcímkét majd minden nap... logikus nem? Szuper modern minden, blokkoló kártya stb. de azt hogy minek mikor jár le a szavatossága, azt te jegyezd fel magadnak...

dr. Aullah 2010.03.09. 00:34:51

Amúgy mi csak Mizse-t iszunk a családdal. 53ft, itt vesszük a kis boltban és még sosem lettem átverve vele. Gondolok arra, hogy pinkupakosat veszek és mégis szénsavas.

kerítésszaggató betonalkoholpista 2010.03.09. 00:39:19

PINKUPAK! Milyen szép magyar szó! De tényleg...

kerítésszaggató betonalkoholpista 2010.03.09. 00:42:01

Mikor lesz a polcokon az ártáblácskák helyett sok kis LCD kijelző? Svédeknél van ilyen?

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.09. 00:44:40

@kerítésszaggató betonalkoholpista:
minek, ellopnák vagy a vásárló vagy az eladó vagy a biztonsági őr.
valamelyik biztos vinné.

dr. Aullah 2010.03.09. 00:44:40

@kerítésszaggató betonalkoholpista:

Most improvizáltam, tetszik? :P

LCD kijelző nem sokára lesz, csak még nem szerezték be mellé az elegendő darab hajszárítót :)

Chaby 2010.03.09. 00:50:20

@Aullah: ha jól tudom a CBA nyit valami újfajta bótot. Abban már LCD ártáblákat terveztek. Valami újságban láttam, de attól még lehet igaz :)

Chaby 2010.03.09. 00:51:59

@kerítésszaggató betonalkoholpista: amúgy meg szerintem akkor is ugyanennyi hiba lenne, csak azt is belevennék a hibáztatandók sorába. "Rosszul írta ki, mert rossz a rendszer"

kerítésszaggató betonalkoholpista 2010.03.09. 00:53:00

@Abramelin: De ha Te dolgoztál SPAR-ban, mondd már meg nekem, hogy miért nem hagyhatok ott mondjuk 12 HUF jattot az utalványból? Pedig kapásból 6 ásványvízfüggővel kevesebbet kellene már átbacarintaniuk.

Chaby 2010.03.09. 00:56:05

@kerítésszaggató betonalkoholpista: mert nem engedi a RENDSZER! Betanult válasz, semmit sem mond, de azt kérlelhetetlenül.

romesz 2010.03.09. 01:01:59

minek izguljanak, a vevo ha akarja megveszi igy is.

Megdobbent 2010.03.09. 01:05:44

"Így néhány napja szóltam az ott működő ügyfélszolgálatnak is. Akkor rögtön telefonért nyúlt. én pedig nyugodtam távoztam."

Nah, ilyenkor en a Tesco-bol a kulonbozettel a kezemben tavozom, masreszt ott helyben tanuja vagyok az arcimke cserelesnek. Dehat a spar, plane, ha inter is, akkor aztan kurvaelet.

Megdobbent 2010.03.09. 01:07:28

@Aullah: Nah, ha megis lesz lcd kijelzo, akkor fenykepezo nelkul egy tapodtat se. Reklamalsz, hogy 50-nek kiirva, 500-ert kaptad meg, mire a mondat vegere ersz mar 600 van kiirva, te jossz nekik egy szazassal. Hat ez bebaszna.

Megdobbent 2010.03.09. 01:09:03

@Aullah: en 38-ert veszem masfelliterjet a nagyboltban, par szaz meterre a lakasomtol. Aztakurva, deszaruljartam ;)))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.09. 01:53:28

Gondolom a te csápjaidat megmozdulnának.
-ezt a mondatot nem értem

amúgy meg üzenem a sok sparpártinak, hogy menjen a sparba vásárolni :-))))
silent76 és társai

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.09. 02:07:09

@Chaby: Ez a lényeg. Egy randomgenerátor írná ki az árakat, naponta. :D

Chaby 2010.03.09. 02:32:26

@ColT: azt nem lehetne megoldani, hogy ha az adott terméket én meg akarom venni, akkor küldök egy SMS-t egy megadott számra ami tartalmazza az árat, ami nekem megfelelő lenne. Azt kiírná az LCD ártábla és annyiért megvenném. Szerintem tök jó ötlet, rengeteg vevőt becsábítana az üzletbe :D

deutschtomi 2010.03.09. 06:39:36

Én mindég őstermelőtől soppolom az ázsványos vizet és előtte csekkolom az új telcsimmel az árakat meg azokat a kis biszbaszokat, amiket ráírnak a cimkére osztán minek.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2010.03.09. 06:52:07

Egy rakás SPAR termék, meg Supershop kártya. Te sem lehetsz sikeres ember:))) Próbálj meg minőségi termékeket venni. Tudom, drágább, de legalább ehető.

legacy 2010.03.09. 07:08:37

Van már "LCD"-s árkijelző, úgy hívják, hogy elektronikus árkijelző. Működik Szombathelyen a Plázában a CBA-ban, vecsési Praktikerben, illetve több Tescoban, várpalotait és budaörsit láttam is. Nem rossz találmány.
Ja és a svédek gyártanak elektronikus árkijelzőt. www.pricer.com/

É2I 2010.03.09. 07:15:41

Na őt már meg csippelték.

Azonosító: 2000010142791784

NO CHIP!!!!

Matiz Papa (törölt) 2010.03.09. 07:27:43

És ebben az ásványvizes palackban amúgy mi van?

Mileston3 2010.03.09. 07:57:54

Nálam ott kezdődik a hiba hogy Interspar...nooooooormális?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.09. 08:16:32

akkor lett elegem a sparból, amikor egy tv reklámban Törpapa közölte a többi törpikével, hogy "megyünk a sparba". miután bevonultak, összefutottak a nagybevesárlást rendező Hókuszpókkal. na ettől én nagyon kiborultam.

Auchan Vevőszolga 2010.03.09. 08:40:01

Na szóval: A budaörsi és két kis tesco már teljesen elektronikus polcimkét alkalmaz.. Semmi extra, de praktikus...Amugy meg olyan, mintha kibeleznél egy számológépet és a kijelzőt egy fehér gyufáskatulyába tennél...

Az utalványról pedig annyit, hogy vannak ezek a retkes pénztárgépek... Törvény szabályozza, hogy az utalványokért pénz nem adható csak étel( ha az van ráírva pl...)tehát akkor mindenki a 2000 forintos utalványt 500 ig levásárolná, a t9bbit visszakapná..Azt meg nem teheti meg eggyik bolt sem, hogy 1980 felett visszaad, alatta nem...És ha nem adható vissza, akkor a rendszer sem engedi..Márpedig akkor nem tudja elfogadni a gép 1980Ft végösszeg esetén a 2000 forint utalványt... szerintem ez világos és érthető...Sőt ha 300 bolt nem ad belőle vissza, mi ezen a meglepő...

Persze az árkülömbözet gáz, de aki 2 forinton morgolódik megis érdemli... Nem azt mondom hogy hagyni kell, de hozzám is sokan jönnek és álnak 20 percet sorba 20 forintért... Órabérbe kiszámolva elég szar fizetés, és még idegesítő is.. NEm?

Fehérvár Kapitány 2010.03.09. 08:53:57

@Auchan Vevőszolga: Most akkor hagyni kell, vagy nem kell hagyni? (Egy rendszeres Auchan vásárló)

Tina0611 2010.03.09. 08:54:57

És nem azért állok sorba 20 percet, mert a 20 FT-ra van szükségem, hanem azért, mert ha nem ezt teszem, egész este azon idegesítem magam, hogy már megint átvágtak, és hagytam.
Múltkor a csömöri madarasban a 79 Ft-os akciós pizzás csigát sajtosnak ütötte be a pénztáros, ami 119 Ft. volt. 5 db-ot vettem az már 200 Ft KÜLÖNBSÉG. Naná, hogy sorba álltam érte. És elégedetten távoztam, miután kedvesen visszaadták a KÜLÖNBÖZETET.

Tina0611 2010.03.09. 08:56:01

Elveszett az eleje. No sebaj.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.09. 09:26:46

A svédeknél ez úgy van, h betelefonálsz, és mire hazaérsz, fűszoknyás lányok ott várnak az ajtóban a 2 forinttal.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.09. 10:11:04

Kaptál 13 spar pontot,nem megérte az a 12 Ft :))))
A legdrágább életető erőnk a viz, őrülj hogy még kapható,lassan ez miatt lesz háboru,mert nem lesz. Sparnak meg tarajos sün a ceggibe:)))

Niro 2010.03.09. 12:34:05

Az én stratégiám: Én már hajítottam messzire sparos táblát (sose árultak olyan akciós terméket:D), és téptem szét tescós hazudós árjelölést (én árellenőrzőzők, nem vernek át, de mással se tegyék). Szóval előre! Más esetnél is, hangosan káromkodok (szépen, nem csúnyán:)) a őr szeme láttára, füle hallatára, majd elkövetem a bűntényt:D Eddig azonban csak azt értem el max. fél üzletvezetőség kirohan ellenem, de az őr érdekes módon mindig elsunnyog :D Állandóan követik embert, persze mikor épp ilyeneket teszek elpárolognak. Már ezért poén :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.09. 14:33:31

@Niro: Engem soha nem követnek. Szoláriumba kellene járni...

mimi? 2010.03.09. 16:01:45

A Spár, Interspár érdekes fogalom. A dolgozókat halálra dolgoztatják, igaz csak az eladókat, az osztályvezetők már nem csinálnak semmit, csak a dolgozókon tartják a szemüket. A kiderült eladók, azt sem tudják már mit csinálnak, a leértékelt zseméle helyére beteszik a császár zsemlét a vásárló meg nézi, hogy mennyit fizet, a kimerült pénztáros állandóan csak elnézést kér, mert ha szólnak a főnökségnek, őt bizony kirúgják. Nem mint a jó munkahelyen, még 5-10 év múlva is ugyanaz az arc fogad, már 1-2 nap után akit kedveltél már nem találod. Kártya lehúzás, ha pihenni akarsz, a fél órádat, amit ledolgozól, sem használhatod fel. Dolgoztam ennél a "jó" cégnél, csak nézd meg az Allee dolgozói rosszl lettek, de nem a szénmonoxidtól, hanem a kimerültségtől. Még mindig nem fizették ki nekik a beindulási túlórát, a karácsonyi túlórát, majd... Nekik nem sürgős. Mindenkit 6 hónapra vettek fel, utána ki lesz rúgva mindenki. A kezdő csapatból már jóformán csak 1-2 ember dolgozik. Jó hely, menjetek az Interspárba dolgozni.

mimi? 2010.03.09. 16:08:38

Ha majd elfelejtettem: Hollandiából származik a Spar, milyen érdekes mindent elfelejtette, amikor ide értek Magyarországra. Jöttek a jó magyar kutyuskák, akik ki akarják szolgálni a hollandot, bár az nem kéri, tapossák a magyar dolgozót, bár maguk sem tudják miért. Igaz, ha nem tetszik el lehet menni, majd jön a másik magyar, aki hagyja taposni magát. De ezt meddig lehet csinálni spáros nagykutyák?

mimi? 2010.03.09. 16:15:23

Megtiltod "Spar", hogy WC-re menjek, megtiltod, hogy leüljek fél órát, bár ledolgoztam (napi 12 órát), megtiltod, hogy rendesen, lelkesen dolgozzak, megtiltod,hogy a kollegámhoz hozzászóljak, megtiltod, hogy egyek, lassan azt is megtiltod, hogy éljek.
Új Interspar dolgozó

napalm 2010.03.09. 17:23:07

ezért egy posztot....

valaki68 2010.03.10. 20:35:07

mimike drága!
Menj el másik hypermarkatbe, biztos ott jobb lesz minden!idióta!te biztos azok küzé tartozol, akik totál jól dolgoznak!!!!!!!!!!!Amúgy meg aki állandóan reklamál, az biztos sosem téved, ugye???????????????

valaki68 2010.03.10. 20:38:42

@mimi?: Drága!Én ott dolgozom, és aki elment, az nem is akar dolgozni te marharépa!Mond már el melyik cég az, aki kiadja a szabadságokat, rendesen bejelent, nem 2 fizetés van/egyik a zsebbe, a másik papiron/CBA!!!!!!,ÉS MELYIK AKI KIADJA A HETI KÉT NAP PIHENŐT?????????????????HE?Mert ugyebár ez a szar cég kiadja!!!!!!!!!!!!!

dszabo 2010.03.31. 11:06:56

Az elektronikus polccímkéket mi installáltuk, és nagyon jó dolog! Azt nem mondanám, hogy semmi extra...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.31. 11:14:50

@mimi?: Lehet, hogy az osztályvezetők ugyanezt mondják: - Egész álló nap a dolgozókat kell basztatni, nics egy szabad percem.

zsuzsistennő 2010.05.28. 07:22:42

@kerítésszaggató betonalkoholpista:
Szia!
Én is egy spar-ban dolgozom pénztárosként, és tényleg kellemetlen, de a RENCER- ahogy írtad tényleg nem engedi beüttetni velünk 1985-re a 2000-et...
Javaslom, hogy ha utalvánnyal jársz vásárolni legyen nálad mindig egy kis lé, mert sehol nem adnak vissza belőle...ez van!

zsuzsistennő 2010.05.28. 07:30:59

@Auchan Vevőszolga:
Haggyad, ezek azt hiszik, hogy mi direkt csalunk(pénztárosok), nekem hol érdekem, hogy 2 Ft-tal drágában blokkoljam a vizet? Hozzáteszem nem is tudom machinálni a gépet, hiszen vonalkódos a rendszer...
Ez egyértelműen az italosztályosok hibája, hogy nem cserélték ki a táblát, mikor a víz már drágább lett..ennyi
egy pénztáros a spar-ból
süti beállítások módosítása