Tékozló Homár

Ha nem tévézel eleget, lekapcsol a T-Mobile

2010.03.17. 07:12 | ge | komment

Olyat már mi is hallottunk, hogy ha nem fizetünk, akkor nem jár a szolgáltatás, de olyat, hogy az ügyfél fizet, de nem használja elég gyakran és ezért kapcsolják ki, talán még senki nem hallott. Pedig milu éppen így járt a T-nél.

Néhány hete tapasztaltam, hogy nem érem el mobilkészülékemmel a mobil TV szolgáltatást, a rendszer azt írta, nem vagyok előfizetve, és felajánlotta, hogy 1990 Ft ellenében előfizethetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton. A problémám ezzel annyi, hogy nem kis összeget fizetek havonta a Média mánia XL csomagért, amiben benne van havi 40 óra TV.

Több hét után volt csak időm elmenni az ügyfélszolgálatra, ahol azt az információt kaptam, hogy ha nem használom x ideig a szolgáltatást, akkor kikapcsolják. Azt a szolgáltatást, amiért fizetek havonta majdnem 16ezer Ft-ot. Felmerült bennem a kérdés, ha netám kikapcsolom néhány hétre a telefonkészüléket, akkor fennáll-e vajon az esélye, hogy egy nap érte jön valaki, és elviszi?

Felháborítónak tartom, hogy miután kifizetek egy szolgáltatást, nem dönthetek magam, annak felhasználási módjáról! Ha veszek egy BKV bérletet, de mégsem utazom busszal, azt sem veszi el senki. Kifizettem, azt csinálok vele, amit akarok.
Az elmúlt hetekben több alkalommal is szükségem lett volna a szolgáltatásra, aminek hiánya nem kis bosszúságot okozott.

Kérem panaszom kivizsgálását, várom a mielőbbi érdemi választ!
A levelet továbbítom a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogra is.

Üdvözlettel, xy
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Énbagoly 2010.03.17. 08:11:16

@EÖ: És a holland hegyivadászok.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.17. 08:11:28

@Énbagoly: kicsi az autóm, másra alkalmatlan! :D

algi 2010.03.17. 08:13:13

Pedig az internetszolgáltatóktól már tudjuk, hogy a fogyasztónak a fogyasztás mértékében a szolgáltató igényeit kell kielégítenie.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.17. 08:14:38

@staropramen: szívesebben idehaza, nasizva, nyugodt körülmények közt. eccer íttam 1 pohár borot közben, elesett a kedvencem.
sosenemtöbbet! 8)

Egyéves Önkéntes 2010.03.17. 08:14:58

Én előfizettem ilyen wifis témobilra, oszt mégis hidegek a radiátorok. Há' velünk kisemberekkel bármit meg lehet tenni???

Don Bolesz 2010.03.17. 08:18:30

@EÖ: tihany nem csehországban van hanem bostwannában.
@Énbagoly: jó az a mobiltévé, oda viszed ahova akarod (mint a kerekeskút) én már néztem rajta f1-et falunapon nem volt kivetítő és részt kellet vennem rajta. a cimbi telefonján meg volt ez a lehetőség.

Don Bolesz 2010.03.17. 08:19:39

@EÖ: próbáld a radiátort felfűteni a parkettával. a fa mintás járólap nem jó mert nagyon kormol :)

Énbagoly 2010.03.17. 08:19:54

@bolesz: Jé! Az első igazi válasz a kérdésemre. :)
De azért hozzátenném, hogy mániákus! :))

Egyéves Önkéntes 2010.03.17. 08:20:17

@bolesz: nincs parketta, disznóvágáskor felszedtük :)

Egyéves Önkéntes 2010.03.17. 08:21:44

@bolesz: én meg forma-1-es futamon voltam Dubaiban, de a falunapot néztem mobil tévén.

Don Bolesz 2010.03.17. 08:25:57

@EÖ: akkor a falunappal most jobban jártál mert a verseny elég lapos volt. holabarack, holakefe? :DD
@Énbagoly: ha nem tudsz valamit fordulj hozzám bizalommal. a lehetetlen azonnal megoldjuk de a csodákra kicsit várni kell :D

Don Bolesz 2010.03.17. 08:27:42

amúgy a tmobil monjon le! ez fontosch!
és éljen a párt de éljek én is! és előre a témobili úton!

reunalla 2010.03.17. 08:32:37

hát nekem nemmobil tévém sincs, meg 16 ezrem se ilyen marhaságokra, de mi az, hogy fizeti és kikapcsolják, mert nem nézi??????????? :-o

movhu 2010.03.17. 08:35:33

Van egy ismerősöm, ugyanilyen Médiamánia Xl vagy valami létező legnagyobb díjcsomaggal, csúcss mobillal.
A munkája az, hogy élő állatokat szállít teherautóval, és a fizetése nem kis részét nyeli el a mobilozás :) De kell a csúcs mobil...

MosoMasa 2010.03.17. 08:42:33

Nekem simán kiosztották a telefonszámomat újra, másnak.
Mondjuk nem baj, mert nem kellett és parkolón volt, de legalább szóltak volna.

kaosz 2010.03.17. 09:06:20

Érdekesek a kommentek...én konkrétan nem fizetnék ki ennyit azért hogy mobilon netezzek és olykor olykor tvt nézhessek. Egyrészt értelmes TV műsor alig akad, másfelöl meg nem egy nagy élmény mobilon netezni. Nekem érintőképernyős van, egy Lg cookie...még azon se egy kellemes dolog...bevallom olykor teszek rá egy két filmet mert a kijelzője elég nagy ahhoz hogy élvezhető legyen és a buszon is kényelmesebb mint laptoppal filmelni.
De ez a t-world egy nagy rakat szar. Én jót még nem hallottam róla, se Tv, se net sem mobil szolgáltató minőségben sem.
De ha kell az ájpón 0 forintért 6423132 év hűséggel és 16ropi havidíjjal akkor nincs mit tenni.

répafej 2010.03.17. 09:16:08

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: és hogy szóltak volna?
a nem használt kártyádon hívjanak fel, amit ugye nem használsz, vagy az új számodon amit nem ismernek?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 09:23:10

El kell olvasni a szerződés kisbetűs részsét is, ha meg fizeted használd,mert ha nem használod nem látod a reklámokat,ami a pénzt hozza másoknak:)))

ac07 2010.03.17. 09:26:01

A posztolóval részben egyetértve is meg nem is: ha nagyon kellett, miért nem hívtad fel a szolgáltatót, hogy kapcsolják vissza - sőt ezt a netes ügyfélszolgálaton is megteheted - anno én is megtettem, mikor kikapcsolták. Inkább az a szomorú, hogy erről a lekapcsolásról nem tájékoztattak előre (akár sms-ben is, de szerződéskor mindenképp).

MosoMasa 2010.03.17. 09:26:53

@répafej: egyrészt vonalas telefon, másrészt ugye létezik még olyan is hogy levél - nem tudom hallottál-e már róla - számlát, egyéb közlendőjüket ugye ki szokták küldeni... Csak erről felejtették el.

ac07 2010.03.17. 09:29:59

@kaosz: Ja cookie-n nem is fogod annyira élvezni, mert még 3G sincs benne. Amúgy a legolcsóbb MediaMania csomag 5 ezer/hó, amiben van 50 SMS, 500MB adatforgalom, 10 óra MobilTV, meg lebeszélhető a havidíj.

FlyInMyEye 2010.03.17. 09:44:55

Hmm...Ha ez így ebben a formában benne van a szerzőbésben amit kötött a T-öcsögögékkel akkor nincs igazán miről beszélni. Ha pedíg nincsen,akkor úgyszintén fölösleges a poszt, ha homárra írogat biztos tudja a posztoló a dolgát.Pl. elolvasni amit aláír,szervekhez fordulni ha átránva érzi magát stb...

Egyébként meg az az igazság, hogy én 16.000,- ért biztos nem néznék mobil
tv-t főleg nem 40órán át.25-ért talán...Az én időm is drága ám!

Brrrrrrrrrrrrr 2010.03.17. 09:46:35

Sok irigy fallosz."Minek mobiltv?"
Minek? Mert benne van a csomagban.Kifizette?Ki.
Na miről beszélünk........

répafej 2010.03.17. 09:46:48

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nem azért de ha kártyás telót veszek, a kutya nem kérdezi meg, mi a címem, vezetékes telefonszámom.
ha viszont előfizetésest, akkor talán küldhettek volna értesítőt, de mivel benne van a szabályzatukban (amit ugye a szerződéskötéskor aláírsz) hogy x idő után az inaktív számokat kikapcsolják (és bizony odaadják másnak), így nem kötelességük kiértesíteni téged.

sander 2010.03.17. 09:53:11

istenem de irigy idióták vagytok!!! nem a tv-ért fizeti a 16 ezret!!! hanem annak csak a töredéke a tv! az meg hogy mért kell neki ekkora csomag (mért telefonál ennyit) ahhoz SEMMI közötök és nem is fontos a cikk szempontjából! az meg hogy minek tv a kis kijelzőn?! :DD de buták vagytok! ezt meg se kell magyarázni... :D

MosoMasa 2010.03.17. 09:55:45

@répafej: Hát ezt mondjuk így nem tudtam.
De.
Én személyesen egyeztettem velük, egy szót sem szóltak erről. Én megszüntetni szerettem volna, aszonta 7000 Ft. (????) (2002 körül)Rákérdeztem, jól hallok-e, aszonta annyi. Akkor mondom helyezzük pihenőre, oszt így marad, az ingyé van.
Noooormálisak?

2010.03.17. 09:56:03

@Eric_Cartman: nem az a kérdés hogy mire használja, hanem ha fizetett érte hogy merik lekapcsolni. Tudsz szöveget értelmezni vagy önmagadba pörögtél mint a búgócsiga ?
Van ám élet a kövesúton túl is :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 09:56:57

remegve varom a szombatokat mikor a telefonomon megnezhetem, hogy bahreinben sumahher 1.234,5 alatt ment egy kort
ennel akkor vagyok izgatottab ha nam latom a Haladas FTC ligakupa merkozest

/amugy ilyet eletemben nem hallottam, hogy valamit kikapcsolnak, mert bar fizetem, de nem hasznalom/

ac07 2010.03.17. 09:59:55

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: A pihentetés 12 hónapra szól a T-nél, fizetni is kell érte, ha 12 hónap múlva nem aktiválod, bekerül a pool-ba, ahonnan egy idő után kiosztják. Ha nem osztották ki, akkor sem kérheted vissza.

répafej 2010.03.17. 10:02:48

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nekem kártyás telóm volt, ellopták. egy ismerősömnek nem adtam meg az új számomat, és a régit tudta. egy év múlva felhívott a régi számomon, és más vette fel. kiderült, ezé a másik emberé a régi szám. nincs ezzel semmi baj, de én is meglepődtem.
7000 Ft??? rablóbanda...
/amúgy igen, hallottam már a levélről, mint olyanról... :)/

MosoMasa 2010.03.17. 10:03:36

@ac07: Nézd, felőlem lehet, de nekem ezt nem mondták. Aszonta korlátlan ideig él - nyilván emberi léptékkel gondolkodunk, nem évtizedekben.
És ingyenes.
Ingyenesnek ingyenes is volt. De elpasszolták.
Mondom, nem baj, mert nem kellett, egyébként is ez volt a célom, de 7000-ért? Mennyi volt akkor egy új telefonvonal?

akos147 2010.03.17. 10:04:44

szerintem a T-mobile is olyan magyar, mint a Tihanyi meg a Tokaji

MosoMasa 2010.03.17. 10:06:28

@répafej: Namost a kártyással mit akarsz? Nyilván más veszi fel, ha másnál van. Azonfelül simán átirathatja, én is megtettem már többször is, mikor használt készülékkel vettem ócsó kártyát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 10:08:57

@bolesz: @Énbagoly: Én is gondoltam erre, de igazából, egy átlagos teló kijelzője mekkora? MP4 lejátszón sem szoktak filmet nézni :S

milu vagyok:) 2010.03.17. 10:09:06

Én írtam a panaszlevelet a tének.

Pár válaszom a kommentelőknek:
-nagyon olcsó volt a csúcsmobil a két éves szerződés+XL kombó végett (asszem 990 Ft)
-van benne GPS, amivel így autónaviként használom a telót
-van kb ezer percnyi beszélgetés, vodánál ugyanennyit fizettem, de ott csak a beszélgetés volt ennyi, plusz szolgáltatások nélkül, így ezt bőven kihasználom
-cégre vettem a csomagot, így a költséget le tudom írni, amúgy csóró vagyok :)
-a mobil tévé jó dolog, amikor nem tudom megnézni meló miatt (vagy az asszony miatt) az aktuális Debrecen BL meccset, vagy ha hazafelé buszozva épp meg akarom nézni a híreket
-kb ugyanennyi a mobilnet is, buszozva épp nincs nálam könyv, akkor rádió be, és közbe olvasgatom az origo wapot, az el is fogy hazáig :)))

milu vagyok:) 2010.03.17. 10:10:50

Ja és hívtam volna a telefonos ügyfélszolit, csak rohadtul nem találtam a hülye ügyfélkódot, ezekkel mindig bajban vagyok, és épp arra jártam, beugrottam befizetni a számlát, és akkor már rákérdeztem :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 10:19:20

@milu vagyok:):
az aktualis Debrecen BL meccs azert mosolyt fakasztott

FlyInMyEye 2010.03.17. 10:22:34

@milu vagyok:): És nem kérdeztél rá, hogy akkor most az 2 rugó amibe kerül ezek szerint a TTv az lejön-e következő havi díjból? Csak mert szerintem úgy lenne fair.

FlyInMyEye 2010.03.17. 10:26:11

@milu vagyok:): Illetve esteleg megkérni őket,hogy mutassanak rá a szerződésedben erre a kitételre,hogy ezt a szolgáltatást csak úgy elvehetik x idő után,ha nem használod. Ámbár ha rá tudnak, az igen kínos:/.

répafej 2010.03.17. 10:29:58

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nem, félreérted. a kártyát egy évig nem lehetett elérni ha felhívtad.
gondolom kidobták a telóból, a telót meg eladták. aztán egy év múlva már fel lehetett hívni a számot. mert odadták másnak, mivel egy évig inaktív volt, és feltöltve sem lett zsével.

répafej 2010.03.17. 10:38:20

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: félreértettél, a kártyát egy évig nem lehetett elérni, gondolom kidobták a telóból, a készüléket meg eladták. egy év után azonban, feltöltés (pénz) és használat hiányában a T odaadta a számot másnak.

milu vagyok:) 2010.03.17. 10:40:33

@FlyInMyEye:
nem kellett fizetnem, annyit mondott a hölgyike a Tében, hogy igen, bizony ezt kikapcsolják, és csak akkor kapcsolódik vissza, ha azt az ügyfél KIFEJEZETTEN kéri.
Erre mondtam széles vigyorral (mert kajak azt hittem, kandi kamera), hogy akkor ezt a beszélgetést tekintsük "kifejezett kérésnek", és folytatásként kérnék egy címet, ahova panaszkodhatom ezügyben, mert sikeres emberként nem kezdtem el ordítani a nyilván nem hibás ügyfélszolis csajjal:)
Így az itt olvasható posztom szószerinti szövege elment az ugyfelszolgalat@témolbilos címre, kiváncsian várom a válaszukat, remélem ajándékba kapok egy ájfont az Omnia helyett a bosszúságok okozta fájdalom enyhítése végett:D:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 10:52:17

@milu vagyok:): Tulajdonképp még a GPS az egyik értelmes dolog egy csúcstelefonban.
Mondjuk az igények különbözők, az igaz.

"-cégre vettem a csomagot, így a költséget le tudom írni, amúgy csóró vagyok :)"
Hát igen...

"-a mobil tévé jó dolog, amikor nem tudom megnézni meló miatt (vagy az asszony miatt) az aktuális Debrecen BL meccset, vagy ha hazafelé buszozva épp meg akarom nézni a híreket"
Ha az asszony miatt nem tudod, akkor telefonon sem hagyja...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 10:57:39

@ColT:
autonavikent hasznalom a telot a debreceni buszon

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.17. 11:13:30

Vidd el nekik a plazmatévédet, és mutasd meg hogy annyit tévéztél, hogy beégett a retekklub logója. Ha nem akarod az egészet cipelni, vágd ki ollóval a sarkát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 11:13:56

@hagyma: Sssssimán :D
A busznak is oda kell valahogy találni :D

Egyébként nekem néha Pesten gyalog mászkálva is jól jött volna GPS - ellenben volt egy sokkal egyszerűbb megoldásom : térkép.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.03.17. 11:20:42

Ez hazugság hogy ilyen nincs, mert a SMART kártyát is rendszeresen deaktiválják, (évente 2X használom kb.) és minden esetben a managert kel hívni a speciális művelet elvégzéséhez.

helianthus 2010.03.17. 11:24:01

Nekem mobilwc-m van. Azt nem kapcsolják ki, ha nem használom. :D

psr6 2010.03.17. 11:33:18

Nem a mobiltv 16000 hanem az azt IS tartalmazó csomag. Egyébként egyvalamire jó a mobiltv, pl úton vagy és akarod hallgatnia TV híreket, híradót. Én szoktam. Nézni nem kell, de hallgatni nagyon jól lehet. A mpbilmánia csomagnak része, amúgy nem fizetnék érte külön, nem emiatt van ilyen csomagom, de amióta van, néha örültem neki. Egyszer nekem is lejárt mert nem használtam, viszont a neten lehetett újra aktiválni és kész.

Kispont (törölt) 2010.03.17. 11:36:37

A köcsög T nekem is lekapcsolta, pedig jár a csomagomba (Média Mánia S). Bazz, egy évben egyszer meg akarok nézni valamit, mert pont úton vagyok, erre nem mqködik? Akkor csökkentsék a havidíjat is, bazmeg. Arra nincs eszük.

Paradigma 2010.03.17. 11:38:13

Hogy tudom sajnálni az ilyen műmájer pöcsöket az óriási problémáik miatt!

Hümüzhümümüz 2010.03.17. 11:42:43

Most itt a megszopatott fogyasztót védeni kell, vagy savazni???

Ha annyit telefonál, hogy a 16 ezres csomag éri meg neki és ebben benne a mobilTV, akkor jogosan várja el, hogy meg is kapja! T-mobile egyre többet baszogatja a júzereit. Lassan beérik nekik a sün!

Egyébként szolgáltatótól telefont soha!!! Függetlenül olcsóbb többnyire és értelmesebb telefonokat kapsz, szolgáltatói menü nélkül!

De ha valaki nagyon akar tévézni telón, akkor vegyen Nokia N96-ot! Abban van DVB! 80.000 függetlenül!

Oszt csókolom! :D

helianthus 2010.03.17. 11:44:00

@ColT: hát minimum pisilek, maximum kábelt fektetek. :D

_nyuszi_ 2010.03.17. 11:44:07

nekem a vége tetszik. hogy elküldi a homárnak. hihi.
szerintem a T-Mobile ÁSZF-be bele kéne venni, hogy: Fogyasztói Érdekvédelem, Piacfelügyelet:
- Fogyasztóvédelmi Felügyelet,
- NHH,
- Tékozló Homár

kps 2010.03.17. 11:46:10

Tévézni útközben? Aztaa. Legalább olyan hülyeség, minthogy valaki képes rádiót hallgatni útközben, vagy internetezni.
Vagy telefonálni.

helianthus 2010.03.17. 11:47:30

@Hümüzhümümüz: pont valami független telefont vennék, nagyon occsón, legyen egyszerű (telefon, sms, ébresztő, esetleg fotó funkcióval), mit ajánlasz?
De ezt komolyan kérdezem, fingom nincs ezekről a dolgokról, az utolsó két telefonom használtan kaptam, mert már megunták ismerősök, hogy felhívnak és 5 másodperc alatt lemerül a telcsim, annyira ki volt az aksija.

MosoMasa 2010.03.17. 11:48:34

@répafej: Nem értettem félre, egyszerűen nem írtad.
A feltöltősekre meg rá van írva, ha jól tudom.
Mindegy, engem nem igazán érdekel.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.17. 11:57:53

Baromság ez a csomag. Tévé, SMS, MMS nem kell. Adjank korlátlan* netet aztán majd eldönti a user, h mit akar vele csinálni.

* Időben, a felhasználás idejében, mennyiségében és a technológialig nyújtható elméleti max sebesség 50%-án folytonosan, protokoll és port korlátozás nélkül

europeer12 2010.03.17. 12:08:08

Majd jól megbüntetik őket 16.800 forintra szerződésszegésért 3 hónap múlva, az ügyön addig 12 jogász dolgozik /20.000 HUF/óra átalánydíjban/ az adófizetők pénzén.
Ez egy semmirevaló ország, balkáni banánköztársaság.

europeer12 2010.03.17. 12:15:05

Ja, a fogyasztóvédelem nem tesz semmit. Teljesen felesleges műintézmény, csak milliárdokat visz el évente az adófizetők pénzéből. Ez az ország a kitartott bürokraták országa.

minja konka 2010.03.17. 12:22:03

ez az ún. hülyeségadó

papugaja 2010.03.17. 12:34:33

Akkor ez most óbazmeg???

AnnaKarenina 2010.03.17. 12:35:32

Sok kommentelőt nem értek. Ha fizetek valamilyen szolgáltatásért, akkor azt adni kell, mint ahogyan a UPC, Digi, stb. sem ellenőrzi, hogy akkor most mennyit tv-zek, vagy internetezek.
A T-Mobile fura állatfajta: laptop vásárlással egybekötött internethasználatért (+2 éves hűség) fizettünk x összeget, az kiderült, hogy az internetet alulhasználjuk, de a hűségidő lejártáig lefelé "természetesen" nem lehetett a szerződést módosítani. A 2 év alatt egyetlen túlhasználat fordult elő, amit "persze" külön kiszámláztak, tekintet nélkül arra, hogy 23 hónapos alulfogyasztásba ez bőven belefért volna.
Szóval az a baj, hogy tulajdonképpen az ember gyakran fizet náluk olyan szolgáltatásért is, amit nem vesz igénybe, vagy mint ez a példa, fizetés mellett is korlátozzák a használatot, ami teljesen ellentétes a kereskedelemre, szolgáltatásra vonatkozó szabályozással, amiből az is következik, hogy a szerződéskötési gyakorlatát is megvizsgálhatnák, mennyire tér el a vonatkozó jogszabályoktól.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.03.17. 12:45:55

Meg kellene nézni a szerződést, hogy mit írnak a rendelkezésre állásról. Gondolom net alapú szolgáltatásnál kell ilyennek benne lenni. Ha viszont "kéremkapcsoljaki" van, akkor megszegik a szerződés ezen pontját.

De mindenképpen T-fizetsz, érted? :D

Parasite 2010.03.17. 12:46:44

dehát ez faszság! nekem sem volt aktiválva, felhívtam őket és aktiválták, ennyi.

engem gyíkká változtatott 2010.03.17. 12:49:04

már a mobiltévénél is...
múltkor, amikor megtudta a kaller, hogy csak rákosrendezőig utazok, rögtön ledobott a vonatról.
azt mondta, nem vonatozom eleget.

mellesleg a pénz sokkal jobb helyen van a t-fosnál, mint a posztolónál, mivel ezutóbbi hülye.

Barnebyte 2010.03.17. 12:51:37

Én szeretek mobilon netezni, e-mailezni. TV nem kellene, mert drága és annyit nem Tv-zk hogy hiányozzon, de így a mobilnettel összességében jobban kijövök, mintha csak a telefon funkcióit használnám. Pl SMS-t nem kell írjak, elég az e-mail, illetve ha nekem e-mailt küldenek, azt is úgy kapom meg, mint az sms-t. Telefonálásra ott a skype, feleségemnek is iphone-ja van, szóval egyszerűbb, és kényelmesebb. De ezt a kényelmet meg is fizetjük. Így működik ez.
Különbözőek vagyunk, a legkülönfélébb igényekkel, emiatt ne tiporjuk már egymást. Nekem ez például kényelmes, hogy ebéd közben el tudtam olvasni ezt a posztot, és reagálni is tudtam rá, és nem kellett konnektort keresnem, vagy bajlódnom azzal, hogy hova fér az aszalon a notebook. Nekem megér ennyit.

helianthus 2010.03.17. 13:02:54

Na milyen telcsit vegyek?
Várom az ajánlatokat "Reményhal" jeligére a Szilyblogban.

nyuszichat 2010.03.17. 13:18:33

A "T" kapja be, egy igazi lehúzós f*sz cég.. Évekig szenvedtem egy előfizetéssel náluk...

Soha többet....:(:(:(

sexhell.hu
anotherlife2time.qwqw.hu

másikpista 2010.03.17. 13:38:59

Geci dolgaik vannak, én csak feltöltőkártyás mobilra vagyok hajlandó náluk

FlyInMyEye 2010.03.17. 13:40:45

@milu vagyok:): Jó akkor már mindent értek. Viszont így számomra kicsit jelentőségét vesztette a poszt.Ha valóban szó nélkül visszakapcsolják,akár a telefonos kérésedre is(valaki írta), akkor nem igazán értem mi a gond. Szerintem még így is sokkal jobban jársz,hogy kell egy kicsit idegeskednek,mikor rádjön a T-vézhetnék, és meg kell ejtened egy telefont a Té (feltételezem ingyenes) ügyfélszolgáltára,mint hogyha beépítené az áraiba a szolgáltató azt a sok MM előfizetőt is aki egyáltalán nem használja a mobil TV-t.Aztán meg fizethetné 16 helyett mondjuk 20 rugót,mert mint már szintén írta valaki, ez nekik ugyanúgy költség akár használod, akár nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 14:00:24

@engem gyíkká változtatott: Legalább az úticélodnál dobott le?
"Kuss! Így szoktam leszállni!"

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.17. 17:26:56

Hát erre már tényleg csak annyit tudok mondani, hogy dögöljenek meg csapatosan.

milu vagyok:) 2010.03.17. 19:39:00

@FlyInMyEye:
Ez úgy van, hogy mikor vettem részegen az aluljáróban 250ért egy hamburgert, ami valójában nem volt alkalmas az emberi fogyasztásra, kidobtam a felét a picsába. A mekiben viszont szólok, ha az ezerkétszáz forintos menünél nem elég forró a sültkrumpli.
Más az ár-érték arány, más az elvárás.
16ezerért nem vagyok hajlandó telefonálgatni. Ha ez egy 990 Ft-os teszkógazdaságos tarifacsomag lenne, akkor azt mondanám, (bár akkor sem lenne jogos) hogy baxxa szellő, kicsi szopó belefér. De ennyiért nem.

milu vagyok:) 2010.03.17. 19:43:49

@Paradigma: elmész a sunyiba
nem vagyok műmájer, meg semmi hasonló, amire gondoltál. ne egy tomihilfidzser pulcsis aranygyereket képzelj magad elé X5-össel. Melós vagyok, aki a melója miatt sokat telefonál, és kell neki olyan tarifacsomag, amivel sokat tud beszélni olcsó egységár mellett. A top telefon meg az összes luxus, ami ért, az elmúlt 10 évben, 990ért. Köcsög e vagyok?

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.03.17. 20:53:30

Nem értem a problémát. Miért baj az, hogy ha nem használod a szolgáltatást, akkor nem hosszabbítják meg az előfizetést? Vagy a kifizetett időszakban kapcsolták ki? Mert hangpostánál is így működik, hogy ha nem használod bizonyos ideig, akkor kikapcsolják, hogy ne fizess fölöslegesen a semmiért.

milu vagyok:) 2010.03.17. 21:01:14

@Peti817172M: nem hosszabbítás! van egy havidíjas csomag, amit fizetek 2 évig fixen. az ára 16e/hó. a tarifacsomag tartalmaz többek között 40 óra mobil tévét, ami jár. benne van a havidíjban, ahogy az ezer sms, vagy a 2 GB net.

FlyInMyEye 2010.03.17. 21:55:38

@milu vagyok:):Hát igen, mindenkinek más az ingerküszöbe. Én ezt még megérteném. Szerintem is sok 16 ropi, és érthető, hogy szinvonalat vársz el érte. De én valahogy nem tudok olyan dolgokon idegeskedni amik két perc alatt megoldhatók, ráadásul minimális erőfeszítéssel. Túl rövid az élet, hogy ilyesmiken bosszankodj. Azért természetesen a T-nek sün a szemébe, mert attól még köcsögök maradnak, neked pedíg kívánom, hogy soha ne legyen nagyobb problémád az életben (minden jóindulattal).

milu vagyok:) 2010.03.17. 22:00:58

@FlyInMyEye: :)) köszi a jókívánságot, sajna egyelőre nem válik be :(
Nem vagyok amúgy idegeskedős fajta, csak ez aznap a negyedik sün volt.
Amúgy tényleg inkább röhögtem a kirendeltségen, mint pattogtam, és tényleg csak azért írtam a Tének, mert nem hittem el, és nem értettem, hogy ezt így hogy?
Hogy európa itt épül-e, vagy hol? :)

zeugma 2010.03.17. 22:02:52

> Ha veszek egy BKV bérletet, de mégsem utazom busszal, azt sem veszi el senki.

Ne adj ötleteket, ezek bármire képesek...

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.03.17. 22:41:46

@milu vagyok:): Jó, de a kikapcsolás után is kiszámlázták a havi díjat?

milu vagyok:) 2010.03.17. 23:27:56

@Peti817172M: persze. a havi díjat két éves hűségnyilatkozat erejéig mindenképp fizetem. Nincs is semmi bajom a szolgáltatással, ha netán kések a számlabefizetéssel, nem baxogatnak egy hét után, nincs gond a térerővel, pontosan jönnek a számlák, szóval általánosságban minden oké, csak ez a mobil T-vé kikapcsolás nem fér a fejembe...

milu vagyok:) 2010.03.17. 23:29:18

@zeugma: az előzetesben nincs internet, ha jól tudom, szal nincs aki olvasná soraimat a BKV részéről :)))))))

Attee 2010.03.18. 10:45:53

Mit mondjak...Trémobil...
De azért baxxa a csőröm, Hogy kapcsolhatnak ki egy szolgáltatást, AMIRE ELŐFIZETEK, tehát NEM INGYENES, csak azért, mert ritkán használom???
Megérne egy levelet a fogyvédelemhez...

Gorraf 2010.03.18. 11:27:57

A szolgáltatást ugyan kikapcsolták, azonban azt újra aktiválni lehet díjmentesen wap-on keresztül. (A médiamániában van ingyenes wap használat is).
Mellesleg elég furcsa, hogy ha annyira felháborított, hogy a Mónika Show-t nem látod, miért csak pár hét múlva személyesen mentél be az ügyfélszolgálatra és az, hogy miért nem hívtad őket fel.
(Nem, nem a T-nél dolgozom, csak kicsit kezd zavarni, hogy a T. fogyasztók gondolkodás helyett egyből rohannak panaszkodni.)

Attee 2010.03.18. 11:56:23

@Gorraf: oké, értem...
De miért kapcsolják ki???????
Nem jól mutat a statisztikában? Vagy mi a fene az oka? Mi közük hozzá, hogy én mondjuk milyen gyakran használom?
Amúgy meg gondolom (bár nem tudom biztosan) a wap használat sem korlátlan...

NANA22 2010.03.18. 14:19:03

Tessék ászf-et olvasni! Abban ugyanis benne van hogy 45 napig ha nincs használatban a mobil tv szolgáltatás akkor a szolgáltató deaktiválhatja. Valamint a médiamánia díjcsomagokban a havidíjat le lehet beszélni, minden más díjmentesen van mellé. Persze lehet azzal takarózni hogy nem vagy köteles olvasgatni az ászf-t, stb, de az előírás szerint, ahol kell ott megjelenik a változás. Valamint ha minden változásról küldene a t-mobile sms-t akkor meg az lenne baj.
De persze mindig a cég a hibás, az ügyfél sosem.

NANA22 2010.03.18. 14:35:30

@AnnaKarenina: Azért nem tudsz lefele váltani mert amikor aláírtad a hűségnyilatkozatot akkor azt fix csomagra tetted. Benne van a szerződésben is, amit ezek szerint nem olvastál el.
A számlázás a hónap első napjától az utólsóig tart, ezért nem veszik figyelembe hogy ha egyik hónapban kevesebbet fogyasztottál, a másikban többet akkor azt kiegyenlítik. Persze ha utánna néztél volna akkor ezt is tudhatnád.

Attee 2010.03.18. 15:56:41

@SH4RK: Értem már, van rá hivatalos magyarázat, mégha baromság is:))

Gorraf 2010.03.18. 16:07:04

@Attee: A legkisebb médiamánia csomaghoz 500 Mb adatforgalom jár, az XL-hez, gondolom 1 Giga, vagy a fölötti.

Szerintem belefér a kb 20kb-os wap oldal a keretbe.

FlyInMyEye 2010.03.18. 16:34:50

@NANA22: Jéé valaki tényleg vette a fáradtságot,hogy elolvassa az ászf-et. Köszi,én lusta voltam,a posztoló meg erre a részre nem reagált.Nah, mostmár ezt is tudjuk.

milu vagyok:) 2010.03.18. 19:49:38

@Gorraf: akkor mégegyszer csak a te kedvedért, mert látom, nem olvastad el az eddigi kommentjeimet. Nincs időm a kirendeltségre rohangászni, mert látástól mikulásik dolgozom. A szakmámban most van főszezon, örülök, hogy élek. A telefonos ügyfélkódomat nem tudom, illetve nem tudom, hol van a szerződés, amire felírtam. Utálom a kódokat...
Új információként csak a te kekec személyednek elárulom azt, hogy nem tudtam, hogy wapon is lehet aktiválni, de ismétlem, és hangsúlyozom, fizetek érte havonta nem keveset, ne kelljen már aktiválgatni basszus!

milu vagyok:) 2010.03.18. 20:48:26

@NANA22: nincs időm, sem kedvem ÁSZFet olvasni. Nem arról van szó, hogy jogos-e a lépés, vagy nem. (egyébként kaptam választ, amiben hivatkoznak az ÁSZF-re)
Arról van szó, hogy ez egy baromság.
Ha holnap beleveszik az ÁSZF-be, hogy csak jobb kézzel foghatom a telefont, és egy esetleges balkezes telefonálásom után elkobozzák a készüléket, akkor elfogadom, hogy ez általános szerződési feltétel, de akkor is egy marhaság.
Majd beposztolom amúgy a válaszukat, frankón elnevettem magam.
süti beállítások módosítása