Rengeteg reakció érkezett arra posztunkra, amelyik az Aeroviva Párizsban rekedt 9 utasának kalandjaival foglakozott. Alant olvasható a cég reakciója, csonkítatlan formában, Zsuzsa levelére:
Az Aeroviva Utazási Iroda válasza:
a Párizsból hazatért utas írására reagálva az alábbiakat szeretnénk tisztázni:
az Aeroviva sem a vulkánkitörésről, sem a következményeiről, így a járattörlésekről és az abból adódó kellemetlenségekről sem tehet.
Az Aeroviva Párizsba telepített idegenvezetője és irodánk budapesti munkatársai egyaránt mindent megtettek annak érdekében, hogy 9 Párizsban rekedt utasa részére alternativ hazautazási lehetőségeket kínáljon, az alábbiak szerint.
1. A budapesti Aeroviva iroda hétfő reggel kapott visszaigazolást az Air France-tól a szerda délutáni járatukra, ezt az idegenvezető azonnal közölte a csoporttal. Az utasok fontolóra vették ezt a lehetőséget, de végül elvetették.
2. Az Aeroviva telepített idegenvezetője felajánlotta az utasoknak a vonattal történő hazautazást. Az utasok azonban leszavazták a vonattal történő utazást.
3. Felajánlottuk a neten megtalálható busztársaságok egyik járatát, melyet az utasok leszavaztak, mert azzal véleményük szerint túl későn értek volna haza.
4. Felajánlotta az idegenvezető az utasoknak, hogy a kényszerű ott-tartózkodás idejére programokat szervez.
5. Utasaink kérésére és javaslatára az Aeroviva Münchenig szóló autóbuszos utazást ajánlott fel, személyenként 30,000 Ft per fő áron. Ez rendkívül kedvezményes és korrekt ár egy ilyen szolgáltatásra. Utasaink ezt a megoldást el is fogadták, s hazautaztak.
Az Aeroviva eddig is mindent megtett és a jövőben is mindent megtesz azért, hogy utasai részére korrekt, minőségi szolgáltatást nyújtson, ahogyan a fenti 9 párizsi utasunkon kívül további közel 10,000 utasunk alternatív útvonalon vagy dátumon a kaotikus helyzetben is biztonságban hazaért.
Aeroviva utazási iroda
Az utolsó 100 komment: