Árpád egy napjainkra különösen lepusztult, elnéptelenedett, jelentéktelen, nevenincs vidéken, Budapest VI. kerületében szeretett volna kitörni az analógvonali DSL 8 megabites láncaiból. Pechére a környéken fizikailag nem lehetséges ennél gyorsabb internetet létesíteni, viszont a hajporlasztó sebesség reményében kötött hűségszerződése megmaradt. Kinek áll érdekében, hogy pl. az Andrássy úton nincs rendes szélssáv? Már úgyis mindegy, Tarlós Pityu mindent megszór Wimaxxal ősszel, vagymi? Vicc, hogy amúgy a kerület UPC-terriróium, ők viszont alig szolgáltatnak valahol. 2010, Magyarország:
Tisztelt T-Home! Szerettem volna gyorsabb internetcsomagra váltani, ugyanis manapság a 8 mbit 9 ezer Ft-ért nem mondható igazán kedvező ajánlatnak. A váltás 3 szerelőbrigádjuk látogatása után, körülbelül 2 hét alatt valósult meg, majd rögtön az első naptól kezdve nem működött, mint kiderült, amiatt mert a létesítési címen nem bírja a hálózatuk (annak ellenére, hogy mind a telefonos kisasszonyok a megrendelés idején, mind pedig a szerelők azt mondták, hogy nem lesz gond).
Szomorúan tudomásul vettem, hogy Budapest VI. kerülete nem érdemes arra, hogy normális internetet szolgáltasson ott a T-Home, és ezért kezdeményeztem, hogy váltsunk vissza az eredeti dsl solo medium csomagra, amely röviden summázva ugye keveset ad, igen drágán, de még mindig ez a max. sávszél amit elérhetek Önöknél (és nem, továbbra sem szeretnék 5 mbites csomagot, 4 ezerért).
A hosszas küzdelem után, amit az elmúlt egy hónapban Önökkel átéltem, inkább úgy határoztam, hogy lemondom szolgáltatásukat, mert ez a huzavona és mindennapos telefonálgatás nekem bizony nem hiányzik.
Viszont ez nem megy ugye mégsem olyan egyszerűen, mivel az új díjcsomag megrendelésekor hűségnyilatkozatot tettem (AZ ÚJ DÍJCSOMAGRA!), de mivel Önök, ezt nekem nem tudták biztosítani és visszaálltunk a régi dsl solora értelemszerűnek tűnt volna számomra, hogy a hűségnyilatkozat érvényét és értelmét veszti.
De persze ez nem így történt, ugyanis annak ellenére, hogy ugyanabba a csomagba kerültem vissza, a hűségnyilatkozatom továbbra is él, és emiatt nem tudok most megszabadulni Önöktől!
Mivel nem kaptam meg azt a szolgáltatást, ami miatt elköteleztem volna magam még egy évre az Önök cége mellett, ezúton kérem, a hűségnyilatkozatom azonnali eltörlését, hogy szankciók nélkül fel tudjam mondani az Önökkel való további együttműködést.
Levelemet továbbá eljuttatom a Tékozló Homár blognak is.
Egy kiábrándult ügyfél
UPDATE [16:18] A címlapos jelenlétnek hála fél nap alatt kiderült, hogy mégsenemlett megújítva a hűségszerződés:
Nyilván a blog nyomásának hatására is :), de meglepően hamar megoldódott a problémám. Néhány perccel ezelőtt telefonált egy T-home ügyintéző, és tájékoztatott róla, hogy természetesen a hűségidőt nem fogják figyelembe venni és amennyiben továbbra is úgy gondolom, az utolsó számlám kiegyenlítése után minden probléma nélkül lemondhatom a szolgáltatást. Reméljük tényleg így lesz. Köszönöm a történetem közzétételét és a kommenteket is, illetve a T-Home gyors ügyintézését.
üdv,
Árpád
Az utolsó 100 komment: