Tékozló Homár

Májusban nyit a Starbucks Westend

2010.05.05. 13:15 | jackyll | 430 komment

A drága híg cukros kávék és béna sütemények szerelmeseinek, illetve a teraszon műanyagpohárból szürcsölgető fajtájának bizonyára jó hír, hogy mégiscsak lesz Starbucks a Westendben. Pirospontnak azt mondták, hogy május 17.-én nyitnak, szal az érintettek lassan készülődhetnek sátorozni. További fotók Facebookon.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 20:10:34

@Kitalátor feljegyzetei: én? PASIMRÓL?! bakker, tudod te, hogy ez olyan nekem mint az anyázás? :P felmenőzni, jelzőzni, buzizni nme ér.
márpedig én fogok a következőnél! :D
nem, csak szójátékot csináltak a drágajó szarvasi KVsütőmből. 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 20:13:55

@hagyma: ahogy az orrod!
nem azt mondják hogy ömlik a sárga nyúlós takony az orrodból, hanem hogy folyik az orrod.
ugyanez a csappal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 20:14:02

@Rosszindulatú Vászka: Mert mindenestül kancsal. Lásd bővebben Déry Tibor: Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 20:33:11

@salapapa:
a csap akkor se folyik
csak a viz
meg a viz csopog
nm a csap
az en orromban sose volt sarga nyulos takony
im sorry
/amugy kotekedes volt, anyamek a csapba tettek a tanyert/
6 presszo nem tesz jot az tuti

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 20:36:35

@romesz: a 40-es emlkeim szerint floridabol megy delnyugatra
de most nincs kedvem goglizni

romesz 2010.05.05. 20:47:42

@hagyma: a 40es keletnyugati freeway, kb 2300 merfold hosszu es Barstownal van a nyugati vege.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 20:55:32

Nálunk itt az erdőben egy út van.
Azt használják a faszállítók.
Most, hogy esett az eső, amolyan dagonya lett belőle.
De no problem emiatt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 20:57:05

@romesz: hat ezt mondtam
annyival azert 15 ev utan en is tisztaban vagyok hogy a parosok kelet-nyugatra mennek a paratlanok meg eszak delnek
a haromjegyuek meg a korgyuruk
a keleti parton mar autoztam nehany ezer merfoldet, de a nyugatin meg nem voltam

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 21:04:11

@hagyma: látod, már magyarnak sem mondhatod magad, mert nem hazánknak megfelelő a szóhasználatod! :P
Nagyapám 50 évet élt le austráliában, mégis tökéletes magyarsággal beszélt és használta az itthoni szófordulatokat.
8-)
(tudom, de ha többször teszed ugyanazt, komollyá válik!)

deputy sheriff 2010.05.05. 21:18:56

@hagyma: Hehe, mikor az elso McDonald's megnyilt a Csemege helyen 94'-ben, oda jartunk "fine dining-olni", randizni...stb. Mondjuk 12 evesek voltunk.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 21:43:44

@salapapa:
Ehh, ezek állítanak, szállítanak,
olyan jöttment-népség.
Állítólag fűszoknyás lányokkal kevernek.
De honnan szereznek itt a fűszoknyás lányokat?
Ezt nem értem.
Vagy csak nem....
Svédországból idejönnek?
De hát az más világ!
Ezt tudjuk.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.05. 21:50:39

kinek kell ez a szarbuksz?
én a hard rock café nyitását várom, ott legalább lehet kapni igazán különleges cuccokat. a starbucks csak híres moslékárus, a hülye keletiek azt hiszik hogy a nyugatiak ettől szarnak aranyat.
@Sün‼: legalább megbeszélheted csigáékkal, hogy áll az ingatlanpiac az erdőben. úgy tudom ők ilyenkor jönnek elő. (épp az imént pakoltam félre 3-at a lépcsőnkről)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.05. 21:53:40

a starbucks a kávézók mcdonalds-a: a jó termékből silány szart csinál "gyors" szolgáltatással. bár nekem tökmind1, én utálom a kávét, akármilyen formátumban tálalják.
de abban biztos vagyok hogy az olaszországi bárokat egyik kávézó sem tudja felülmúlni.

Mylady 2010.05.05. 22:06:27

@hagyma: ma is tanultam valamit :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 22:30:13

@Don Bandi:
Jaám!
Jönnek, mint a csigák!
Szezon van!

@Mylady:
Mit tanultál, kiváncsi vagyok?

Mylady 2010.05.05. 22:32:45

@Sün‼:
hát ezt: "a parosok kelet-nyugatra mennek a paratlanok meg eszak delnek
a haromjegyuek meg a korgyuruk"

nem mintha szükségem lenne rá valaha is az életben...

XCat 2010.05.05. 22:46:25

Hová lett a kis sznobunk?

Megdobbent 2010.05.05. 23:05:46

Mi a lofaszert porog ez a post?
Nyilik, rendben.
Es?

Egyszer kiprobalom, amugy legdurvabb presszohivo- es fogyaszto vagyok.

Ettol meg elviselem, mert miert ne? Legyen sok vendeguk, legyen kavekultura, tamogatom.

Megdobbent 2010.05.05. 23:30:29

@CatMother: Ertemakkor :))) Nah, majd elnezek oda, megkostolok valami specit, aztan maradok a jo oreg presszonal. Mindig oda jutok vissza, akarmilyen burgerking, mekdonaldsz, retesgyar, wendys kostolgat :)

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.05. 23:45:31

@simon.says: kurvaanyatokat a szarbakszos kave arabol veszek egy kilo omniat aztan egesz honapban olyan kavet iszok hogy leszopod magad oromodben te torz atka.
Na most hogy egy kicsit on is legyen: IDE SE MEGYEK! :)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.05. 23:45:34

@Megdobbent: ha a kávéra azt mondják: kultúra, akkor a csokira meg a cigire is lehet. legális drogok, melyek szenvedélybetegséget is okozhatnak. a csoki legalább finom, a cigi jól esik. de a kávé gusztustalan dolog. nagyon tejes, csokis, habos, mindenféle extra adalékkal és rengeteg cukorral meg bírom inni; de aki töményen feketén cukor és minden nélkül issza, naponta majdnem 1 litert, azt én sosem fogom megérteni.
nehogy nekem vki azt mondja, hogy a koffeinre szüksége van az embernek. normális kaját kell zabálni, egészségesen kell élni, és akkor soha nem kell koffein, nikotin, aszpirin, stb. és attól sem kell hasra esni, hogy egyesek ezt papírpohárban árulják, szívószállal vagy műanyag szopósapkával.
remélem úgy jár ez a bazár, mint annak idején az első törökbálinti cora: mindenki rávetette magát az új hipermarketre, aztán rájöttek, hogy ott is ugyanazt a szart árulják, mint bárhol.

bocsi hogy így kikeltem magamból :) majd ha nyitnak olyan helyek, ahol uborkát, gombát, brokkolit árulnak, akkor még jobban fogok hőbörögni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 23:51:10

@hagyma: nem ismertem nagyapadat ,d e szerintem a magyarom tokeletes
irodalmi versenyelket nyertem es ujsagiro voltam
bolcsesz diplomam van
mia bajod a mgyarommal?

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.05. 23:52:54

@Don Bandi: "normális kaját kell zabálni, egészségesen kell élni, és akkor soha nem kell koffein, nikotin, aszpirin, stb."
Es majd amikor meghalsz, elmondhatod hogy egy nagy lofaszt sem ert az egesz eleted. :)

XCat 2010.05.05. 23:55:17

@Don Bandi: Én ittam már úgy, főleg ilyen 30+órás melónapok végén.. El lehet jutni egy szintre, amikor már nem érzed az ízét (hatása szerintem soha nincs). olyankor asszem az van, hogy csinálsz valamit, hogy csinálj valamit, aki kicsit kizökkent, és ez elég rossz hozzá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 23:55:50

ez salanak ment volna de a hozzaszolasatol depresszioba estem
@Mylady:
ez fontos informacio, mert ha paros akkor tuti hosszaban megy
kelet-nyugat es vissza
paratlan eseten eszak-del
ezt itt fontos tudni
amugy envettem iranytut az elso kocsimba, biztos amizicher
a masodikban mar volt beepitve
most meg mar van GPS-em

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 23:55:59

@hagyma: Ízlés dolga, tök nem érdemes rajta vitatkozni.
Viszont érdemes megkóstolni minél többféle kávészerűt, hogy kitalálja az ember, hogy melyik a jó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.06. 00:00:22

@hagyma: De legalább betartják.

Itthon ugye Úgy számoznak, hogy

3 5 9 13 15 Egyik oldal

2 4 6 12 Másik oldal

És akkor van hogy hirtelen csökken a házszám

Meg hát örülj, ha kint van :D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.06. 00:03:25

@Tomasz_a_gozmozdony: akkor most a kávé nélkül lófaszt sem ér? ajjaj.
@CatMother: volt már olyan hetem szorgalmi időszak végén, amikor 5 napig nem aluidtam. a "csinálsz valamit, hogy csinálj valamit" módszert úgy oldottam meg, hogy sokat ettem és sok vizet ittam közben. nem kellett a fekete lötty.
na de most tényleg, attól nem lesz senki se jobb ember, hogy mostantól starbucksot iszik.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.06. 00:10:18

@ColT: a legjobb amikor a 4-es lakójától megkérdezed, hol van a 6-os, és úgy néz rád, mint egy hülyére. aztán megtalálod a 8-ast, ahol közlik veled, hogy ott van a 6-os, ahol a 4-es. de már az is csoda, ha tudod, melyik utcában vagy, mert nagyon leleményesen tudják ám elrejteni az utcatáblát. pl úgy, hogy ki sem teszik.

Megdobbent 2010.05.06. 00:40:31

@Don Bandi: Ah, ennyire nem lihegem tul en a kavekultura fogalmat. Nekem az is az volt a boldog ifjusagomban, hogy a cukraszdaban olyan allopult mellett kevergettem a jofelet, miutan +gozzel kertem a blokkolo matronatol, hogy a blokkot a kavesmatrona ratuzhesse a lecen atvert 100-as szogre :)

Hangulata volt.

No persze nyilvan szivesebben latnek en is egy olyan kora '30-as evekbeli kavehazat, ahol 1 napot el tudsz tolteni unatkozas nelkul, vagy bekoltozol megirni egy regenyt. hozza viriginia dohany, kave, brios, oszt' jonapot :)

Szoval eszerint en a kaves-cigis srac vagyok, te a mindezt kerulo srac.

Igy is kell lennie, viragozzek 1000 virag, ahogy mondjak :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 03:52:20

@CatMother:
kezdem ugy erezni latensen szerelmes vagy belem, de sajnos a szivem orokke Marye
ha csak amerikaba vagysz, tudok neked intezni neked mosogatoi allast, $.7.50-ert vagy szobatakaritast $ 9-ert
angol hianyaban mas nem megy

romesz 2010.05.06. 03:53:05

@Don Bandi: A hard rock coffee az semmi kulonos, csak egy tularazott McDonald's

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 03:54:50

@CatMother:
kezdem ugy erezni latensen szerelmes vagy belem, de sajnos a szivem orokke Marye
ha csak amerikaba vagysz, tudok intezni neked mosogatoi allast, $.7.50-ert vagy szobatakaritast $ 9-ert
angol hianyaban mas nem megy

Megdobbent 2010.05.06. 04:44:25

@hagyma: Nolamcsak a szallo titkos HR-ese :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 04:52:03

@romesz:
azert ez enyhe tulzas
perfekt steakjaik vannak es hamburgereik
normalis felszolgalas van
Mary szulinapjan kapott jegkremet es a szemelyzet elenekelte a boldog szultesnapot
egy ettermet azert ne keverjunk egy buffevel
nem a legextrabb hely de g es a fold a mekihez kepest
normal etterem, jo kajak, jo zenek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 04:54:38

@Megdobbent: ha tudsz angolul Neked tudok felszolgaloi vagy bartender allast
netto kb $ 1000 kethetente

ha nem tudsz, akkor a fenti opciok
esetleg meg a busserseg szoba johet $ 6.50 plusz tips

XCat 2010.05.06. 07:26:07

@hagyma: Édes kicsi hagymám, szerintem te imádkozz, hogy én nehogy egyszer tényleg amerikában lyukadjak ki. :)

XCat 2010.05.06. 07:28:14

@hagyma: csak tudnám ,miért olvaslak folyton hangyának.

XCat 2010.05.06. 07:31:14

@Megdobbent: Fejlődik akkor, én azt hittem, legfeljebb hordár. :D

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.05.06. 08:58:41

PR cikk? Nem látom a HIRDETÉS feliratot.
Egyébként meg ha nálunk nyílna, akkor is leszarnám, de így meg iszontatóan magasról és vastagon.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.06. 09:10:54

@Megdobbent: golden virginiát tekerünk? az jóóó :P a cigit sajnos nem kerülöm, pedig kéne.
@romesz: a kajájuk job mint a meki. mcdo-ba csak akkor megyek be, ha éhes vagyok, és gyorsan kell valami ehető izé. ha külföldön járok, akkor azért ülök be hard rockba, hogy elüssek ott egy fél napot meg egy fél estét, közben eszem-iszom. van neki hangulata, bár azt beismerem, hogy az se nagyon eredeti.

Damáz Bodizsár 2010.05.06. 09:56:44

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: fontos, közérdekű információ!

Esetleg nincs valahol a neten egy lista arról, hogy te mit szarnál le?
Én kinyomtatnám magamnak!

bl4ze 2010.05.06. 10:10:35

igazi kávét www.kavekorzo.hu
a Starbucks egy vicc sajnos :(

qmiklos 2010.05.06. 12:16:55

@bl4ze: "a Starbucks egy vicc sajnos :( "

Miről beszélsz? Egész jó kávét és finom süteményeket lehet kapni ott. Nem beszélve a szép bögrékről, termoszokról és egyéb termékeikről.

Starbucks: igazi kávékultúra.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 12:40:36

@Tomasz_a_gozmozdony: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeziggeeeeeen!
:DDDDD

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.06. 12:53:39

@salapapa: Az eredetét szépen leírtam, és megette a blogmotor.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 13:43:08

@Kitalátor feljegyzetei: ette? nem itta?
8-)
bár igaz, én pl nem főzöm, hanem sütöm a KV-t... akkor viszont azt esszük...
ehhh, osztd be! :P

Majmász Gedeon 2010.05.06. 13:46:58

A témát lezártam. Aki innentől hozzászól, az:
1. buzi
2. ratyi
3. gatyi

2010.05.06. 15:40:05

Egyszer Madridban Starbucksos kávét ittam tejszínhabbal ami romlott volt és végigfostam a pradót utána...

romesz 2010.05.06. 16:39:15

@hagyma: Ettem-ittam naluk en is tobbszor. Szerintem egy dragabb gyors kajalda semmi mas.
Nincs szakacs a konyhajukon, kicsivel jobb mint a Meki. A steakjuk is egy rakas x@r. Ha mar steaket akarok enni akkor irany egy steakhouse, ott legalabb azt jol csinaljak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 16:41:14

@CatMother:
pedig direkt a dixleksziasok kedvbeert az avataorm egy nagy voros hagyma
nem hangya, mert a nevem nem hangyasi
namost a hagyma abban kulonbozik a hangyatol, hogy nincs 6 laba es kell a porkolt ala meg zsiroskenyerre

egy hotelben nincs hordar, ez nem palyaudvar, de ha bellman lennek azt sem szegyelnem, a munka nem szegyen
a fiam volt az is igen jo penzeket csinalt
fiataloknak jo melo leparkolni a kocsikat meg kivinni a vendegeket a repterre
en mar ehhez oreg vagyok, nem rohangalok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 17:05:30

@romesz:
azert gyors kajaldanak nem neveznem
a salataik frissek OK, a 2 szemelyes appetizeruk kifejezetten jos es sok
amugy mis akkor megyunk oda ha hamburgert akarunk enni/ vagy a BBC-be/
steakhes steakhouse ez nem kerdes
outback, texas, long horn stb
csak azokert kocsiba kell ulni a rock coffee, meg it van 3 blokkra a 4-ik utcaban
mondjuk van Friday' s is de azt meg en nem kedvelem
a tobbi 15 -20 perc

Jegkoko 2010.05.06. 17:23:10

árulja el nekem azt valaki, hogy mitől lett olyan trendi a kávét ugy irni hogy kv?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 17:47:49

@Jegkoko: :) trendi? 15éve így írom...
de valóban, egyre többen használják. megint adtam valamit a népnek.

phyllo 2010.05.06. 18:54:22

@salapapa: Az a "trendi" (divatos), hogy a magyar nyelvet elcsúfítjuk, telerakjuk idegen szavakkal, rövidítésekkel?
Akkor te adtál valamit, ha nem is a magyar népnek, de a magyar nyelvnek. Egy újabb szöget a koporsójába.

romesz 2010.05.06. 18:57:18

@hagyma: attol, hogy friss a salata meg mindig csak egy gyorskajalda. Kb 20 perc alatt rendelsz kiszolgalnak fogyasztasz es fizetsz. Ha ez nem gyors akkor semmi.
A TGI Fridays is hasonlo gagyi. Ezeken a helyeken nincs szakacs. A menujuket egy sima linecook eltudja kesziteni. Minden szalagon keszul mint a mekiben.

romesz 2010.05.06. 18:59:15

@Jegkoko: arulja mar el nekem valaki, miota divatos "trendit" irni a felkapott kifejezesek helyett?

XCat 2010.05.06. 19:58:36

@hagyma: csak körülbelül belőttem valamit, ami szerintem összhangban van a képességeiddel.. már ez is baj? :)
Hordár az, nyugodj meg. Magyarul így mondják. Te ugyan már nem vagy magyar (amerikai meg sosem leszel), de attól még próbálj meg magyarul beszélni.

romesz 2010.05.06. 20:37:43

@CatMother: "amerikai meg sosem leszel"

ebben tevedsz, mert ennek az orszagnak pont ez a lenyege.
Peersze ezt te otthonrol nem tudhatod.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 20:45:47

@CatMother:
a hangya nagyon szorgalmas es eros
az IQ-ja is magasabb a tiednel
nem tudom miert nem fogod fel en magyrorszagrol kivandorolt amerikai allampolgar vagyok
amugy megsugom neked, ez nem europa, itt nem foglalkoznak vele, ki honnan jott
aki amerikai az amerikai
a fekete munkasokat nem nagyon kedvelik, de csak azert mert nem fizetnek adot
@romesz:
ezen nem veszunk ossze nekem bejon a hamburgeruk, nem is hiszem hogy mesterszakacs kene ezekhez a kajakhoz
egyebkent a hamburgert mindenhl fagyasztottbol keszitik\
szoval nem gyorsetterem
bar tudom sok fajta van, amibe mi jarunk, az kifejezetten szinvonalas es jo a kaja, perfekt a kiszolgalas

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 20:50:17

@phyllo: most nem tudom, hogy szemlesütve és mélyen szégyelve magam az elnézésedet kérjem, vagy teli torokból, jóízűen kiröhögjelek?
asszem az utóbbinál maradok! :DDD

ha nem zavar a sok rövidítés amikor nem írják ki a "hogy", "ha", "valamiért" és a többi szavakat de basztassa a szemed a KV amit ha HELYESEN betűzve (nem "kö vö" mint sok köcsög által!) kimondasz végülis éppen azt kapod amit jelent, akkor boccs.

és mindezt beszólod egy olyannak, aki rühelli, amikor valaki nem normálisan ír. háttudodapukám....
egy LOL-t kapsz érte! :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 20:53:09

@hagyma: csak azt tudnám, hogyha minden szóról szóra így van, akkor mi a retkes faszt keresel itt és baszod szét a magyar nyelvet?
mert rühelled a VOLT hazádat? így lettél senkiházi... inkább takarodj és gyarapítsd az "ámerikásos"t! :P
az való neked. 8-)

híjnnye, ezt régen le akartam így írni, csak még nem olvastam 2 ekkora faszságot egymás után.

phyllo 2010.05.06. 21:30:08

@salapapa: Attól tartok, pontosan ezt a megnyilvánulást vártam tőled. Olvasgatva a régebbi szösszeneteidet azt hiszem egy Lombroso típust képviselsz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 21:46:28

@salapapa: szep stilusos komment
mar mondtam a macskanak is
van 17 ezer valahany kommentem
csak egyet mutass amibol kiderul hogy ruhellnem a szulohazamat
azt meg ne akard, hogy a Te helyesirasodat elemezzem, nem jonnel jol ki belole, ah irnank egy magyar nyelv es irodalom tesztet
azt persze tudjuk Te vagy a vilag legjobb legtisztesegesebb autovillamossagi szereloje
es buszkek vagyunk rad
ha lezarjatok a NET-et hegyeshalomnal, akkor tobbet nem jovok
van nehany ember aki keptelen felfogni, hogy Magyarorszagon kivul is van elet, es van aki mashol kepzeli el a jovojet
es miutan elkepzelte, meg olyan szerencses, hogy ratalalt egy csodalatos felesegre
Ti sokkal tobbet frocskolitek a hazatokat, USA-rol nem is beszelve
10 eve netezek kb. mar megszoktam a fajtadat
" hu ez amerikabol jatsza az eszet es hu es hu es hu"
idiota
varom a szulohazamat pocskondiazo posztjaimat
meg mi van nagyapaddal?
jhogy a picsaba vagy Te otthon ha O amerikai
es akkor O is kocsog?
sok kerdes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 21:55:24

de szivesen kiallok egy angol, spanyol, vagy nemet tesztre is a magyar mellett

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 21:57:55

az oroszt mar szinte teljesen elhagytam
ilyeneket tudok meg hogy kuda ti igyos. meg komnata
es szerb-horvatbol sokatt felejtettem
igaz szerb-horvatul soha nem is beszeltem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 21:59:11

a sokatt azert 2 t mert multido

XCat 2010.05.06. 22:27:09

@hagyma: szerintem hagyd abba, ez egyre szánalmasabb lesz.

@salapapa: ne bántsuk. megsajnáltam. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 22:32:14

@CatMother:
a szanalmas az Te vagy
osztod itt az eszt tobb mint egy eve
belekotsz az elo faba
mindenkit fikazol
most is fel 11
dugni kene mar ilyenkor vagy aludni ha nincs kivel
szerencsetlen aluliskolazott, neveletlen, fogalmatlan
legalabb egy esti iskolaba iratkozz be netezes helyett
en viszont nem sajnallak, megerdemled a sorsod
en mar feltettem a netre a fotomat meg a nevemet
megneznem a Tiedet
muhhaha

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 22:43:50

de amugy en vagyok a hulye, hogy 23 eves szoke frigid virgin novel tarsalgok
ezennel abba is fejeztem

XCat 2010.05.06. 22:58:07

@hagyma: Tényleg utoljára szólok rád.

XCat 2010.05.07. 10:38:00

@neccharisnyás útonálló: Szerintem utcaszint. De cseszettronda a dekorációjuk, ha belül is ilyen, akkor nem tudom mi igényes van rajta.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 11:36:14

@phyllo: ezt most bóknak, vagy degradáélásnak vegyem?
maradok az előzőnél és megköszönöm. :)

különben tényleg nem értem, hogy miért épp ebbe kötöttél bele. csak épp kötöccködős kedved van? az bármikor megbocsátható. ha viszont valóban személyem elleni az ellenszenved -mint az enyém Hagyma iránt-, akkor ajánlanám ugyanazt, amit én teszek vele:
hagyj és hagylak.
szeretek hülyéskedni, szeretek ökörködni a megfelelő emberekkel. de amikor szánt szándékkal és következetesen bunkó valaki, azt rühellem.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 11:37:48

@hagyma: neked annyi jár.
no meg a lepénylesőd.
és semmi több.

kezdesz valóban egyre szánalmasabb lenni! :)
visszaállhatnánk végre a "nem említjük egymást és nem reagálunk egymásra" dologra?
örülnék.

XCat 2010.05.07. 11:51:21

@salapapa: Hagyd már szegényt.. mondjuk én sem állom meg, hogy ne válaszoljak neki, de proli volt ez itthon is, meg akárhova megy, az marad.
Ott legalább ezt nevezik átlagnak.

Basszunk ki vele, és csináljunk belőle szappanoperát. Ilyen webeset. Segítesz? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 12:25:27

@CatMother: tudod, bármennyire is rühellem, rosszat mégsem kívánok -és tennék- vele. maradjon magának, nekem ez elég. :)
2 dolog akaszt ki benne:
1) arra sem veszi a fáradtságot, hogy dolgokat megjegyezzen, így értelmetlenül összekeveri
2) magasról tojik nemcsakhogy a helyesírásra, de emellett még a ma használatos rövidítésekkel is gazdagítja, ezzel értelmetlenné téve
azt fel sem rovom, hogy a jobb kisujja állandóan beleakad az enterbe. 8-)

ezt csak azért írtam őt említve, mert még nem válaszolt a fenti ajánlatomra. :)

XCat 2010.05.07. 12:30:40

@salapapa: Nem neki lenne rossz. Nekünk lenne jó. Ha már ennyi marhaságot olvastunk tőle, legalább haszna legyen. Mondjuk újra át kéne rágni az összeset, és attól lehet hogy felfordulna a gyomrom.

Különben amúgy a nagy részét szerintem direkt csinálja, azt hiszi, úgy érdekesebb.

phyllo 2010.05.07. 13:37:44

@salapapa: Természetesen nem a személyed ellen szól a véleményem, mert nem is ismerlek.
A homár egy szerepjáték. Mindenki, aki ide ír, szerepet játszik, de van aki néha komolyan veszi a szerepét. Én erre céloztam szerintem nem bántóan, te ezt túl reagáltad.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 13:41:03

@phyllo: "csak" felvázoltam 2 lehetséges esetet.
de így marad a jobbik, ami a békés párbeszédet jelentheti.

azért komolyan nem értem -mert nem válaszoltál rá-, hogy miért épp a KV az ami "kiakaszt", amikor vannak sokkal randább dolgok is melyek sem fonetikusan, sem sehogy sem értelmezhetők egyértelműen?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 13:43:31

@CatMother: áááááááááá... ugyan nagyon sokat vagyok a gép előtt, azért ennél drágább az én időm. ;)

nem tudhatom... mindenesetre engem ez sokkal inkább idegesít... 1-1 elütés néha belefér. de szinte szavanként? 8-)

phyllo 2010.05.07. 14:17:39

@salapapa: Nem ez a rövidítés nem tetszik, hanem általában a magyar nyelv helytelen használata. Természetesen a viccesen használt nyelvezetet én is kedvelem.
Még egyszer írom: szerintem túl reagáltad a csipkelődő megjegyzésemet.
Különben valószínűleg idősebb lévén én is sok rövidítést használtam ifjú koromban, pl(!) pzs, stb(!).

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.07. 15:36:52

@phyllo: :)
akkor nem is értem, miről beszélünk? a KV (mondd ki úgy, ahogy leírtam) nem egggy ellirásós haklaby (direkt írtam így), hanem a bevásárlócetlire is így írtam soksokévekkel ezelőtt. aztán amikor tizenpáréve találkoztam a nettel, csak segített IRC-n majd az ICQ, skype-on a gyorsabb írásban.

de az, amikor a kedves posztoló lebiggyeszt egy db "h" betűt oszt tanájjam mán ki, hogy mi a tököt akar...

a csipkelődést, ökörködést díjazom. most ismétlem magam: ezért írtam 2 lehetséges reakciót. egyik a csipkelődésre, másik a...
hygjuk. 8-)

orient 2010.05.07. 16:09:49

@hagyma: nem kell ezekkel foglalkozni. Én nem is reagálnék a helyedben az ilyenekre.

Metál -e a bimetál? 2010.05.08. 15:38:13

ide sem megyek, és leszarom.

Davidson 2010.05.08. 18:29:10

Olvasom a véleményeket és meg kell mondjam elég prűd irányba ment el a fórumozás. Mondhatnám azt is sokan ELTÉKOZOLTAK a vezérfonaltól.
A témánk a Starbucks mint kávézó, ennek ellenére van aki azt írja, hogy a koffein káros, éljünk egészségesen, együnk almát....
Aki nem tud egy értékes gondolatot hozzátenni a témához az ne is írjon inkább semmit.

Vállalkozás szempontjából hatalmas ötlet, ez lesz az első üzlet hazánkban mindenképp eredeti.A márka elég erős, a Starbucks a világ 32 országában van jelen sikerrel, itt is befutó lesz.
Nem az a lényeg, hogy finom, hanem hogy el tudom-e adni.
Aki már találkozott vele külföldön szívesen fogja látni a magyarországi nyitást is.Aki pedig nem találkozott vele annak mindenképp egy élmény lesz a Starbucks arculata, ízei és az egész kávézó hangulata.

Davidson 2010.05.08. 19:08:33

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:

Pr cikk esetében nem kell kitenni a hirdetés feliratot, mivel a kettő nem ugyanaz!

Olvass, hogy legközelebb okosabb legyél:

mediaasz.hu/cikkek/7_3.htm

Vagy örök életedben zsírparaszt akarsz maradni?

Ruthless31 2010.05.10. 09:53:29

Találjuk fel újra a kávézási kultúrát. Párizsban is van Starbucks, annak ellenére, hogy bármelyik kávéházban 100x jobb kávét lehet náluk inni. Ha ez a mércéje egy civilizált városnak (országnak?), ám legyen. Rám azonban ne számítsanak! Én kipróbáltam és nem győzött meg!

Jegkoko 2010.05.10. 11:58:08

@romesz: Köszönöm a mélyenszántó hozászólásodat, igazán sokat segítettél.

Atthead 2010.05.10. 23:48:50

Én örülök, hogy végre megnyílik itthon is az első Starbucks. Megtetszett a franchise évekkel ezelőtt, mindig szívesen iszom a kávéjukat, otthon is, végre nem kell külföldről beszerezni! Gyűjtöm a bögréket, remélem lesz Budapest City Mug-om is!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.05.11. 13:00:41

429-ik kommentként szeretném megírni, hogy:

KURVÁRA NEM ÉRDEKEL, PLÁNE NEM 3 HAVONTA, HOGY HOL NYILIK STARBUCKS BP-EN!!!!!!!

KI A SZART ÉRDEKEL EZ ÁLLANDÓAN?????? EZEK FIZETNEK AZ INDEXES VIRUSMARKETINGÉRT??????

LE SZA ROM!!!

(bocsánat)

chillking 2010.06.21. 22:41:48

starbucks a lexarabb Londonban ,ja,és egy korábbi posztot sem olvastam el ,,csak közölni akartam ,hogy mindenki tudja.
süti beállítások módosítása