A munka közepén lelépő és soha többet nem jelentkező szakikkal már biztos mindenki találkozott, na meg ott vannak a hibajavításra csak hosszas könyörgés árán visszatérők is, olvasónk viszont a link parasztság egy egész különleges típusát fedezte fel. A Magyar Telekom alvállalkozója a kábelt átmenetileg a szoba közepén elvezette, majd kiugrott valamiért és azóta sem látták. Az ügyfélszolgálat meg ahelyett hogy felbontaná a szerződés az ilyet megengedő céggel, persze csak értetlenkedik és töketlenkedik. A kábel meg egy hónapja ott figyel.
Elveszett szerelők főosztályának:
Tisztelt Elveszett Szerelők Főosztálya (továbbiakban: ESzF)!
Az alábbi problémámmal fordulok önökhöz:
2010. 04. 29. én megrendeltem cégüktől (T-Home) egy Ip TV szolgáltatást, a rendelést nyugtázták. Elmondták, hogy a megbeszélt beszerelési időpontban (0.5.04.) két szerelő fogja elvégezni a beüzemelést, amely kb 12-re véget is ér. Innentől a helyzet fokozódik.
05.04. reggel 8 óra szerelés megkezdése, a szerelő a meglévő hálózattal mindent a legnagyobb rendben talál, a hálózatot a megfelelő műszerrel kiméri, a telepítést akadálytalannak ítéli.
11 óra 2. szerelő érkezik. Szerel majd szerinte, valami nem jó a lakásban levő hálózatban ezért eltávozik kb. 13 órakor és ígéri, hogy délután háromra visszatér, majd eltűnik, a szerelést, olyan módon befejezve, hogy a nappali szobán keresztül, egy keresztben elhelyezett szürke színű, roppant esztétikus kábellel köti össze az aljzatot és a set top boxot, lásd: csatolt képek, (meglévő, működő aljzat a set top boksz és a TV mögött). Ültünk és vártuk, hogy visszatérjen, majd 5 óra tájban hívtuk az ügyfélszolgálatot , hogy meddig várjunk , mert este el kell mennünk hazulról. A bejelentést iktatták, majd közölték , hogy a mérnökséget csak 4-ig tudják hívni így majd e-mailt küldenek nekik legyek egész nyugodt.
05.05. Reggel hívtam az ügyfélszolgálatot mert naivan azt hittem munkaidőben hatékonyabbak , végighallgatva a hosszu menüt, az illetékes vette az adást e-mailt küld, igérte, és jelentkezni fognak. Délután 5-kor újabb hívás, át a menüpontokon, ismét kedves hölgy, nagyon résztvevő, ő fog feltétlenül intézkedni másnap, de most már nem lehet, mert mint tudjuk a mérnökségen 4-kor vége a munkaidőnek.
05.06. 14 óra Csodák csodája kedves hölgy visszahív, elmondja, hogy sikerült beszélnie a mérnökséggel , és még aznap a szerelő biztosan vissza fog jönni, hogy megszüntesse az áldatlan állapotot. Este 11-ig vártuk a szerelőt, majd csalódottan a madzagot kerülgetve nyugovóra tértünk.05. 07. Reggel próbáltam az ügyfélszolgálaton keresztül utolérni a kedves hölgyet, de az ügyfészolgálatosok nem kapcsolhatják egymást és az udvarias úr megígéri, hogy ír a hölgynek e-mail-t, hogy ő sem járt sikerrel. A hölgy többet nem jelentkezik. E-mail-ben is jelzem a problémát, hogy ilyen módon nem kívánom igénybe venni a szolgátatást, mert a szoba közepén kanyargó zsinór balesetveszélyes és nem túl esztétikus. Automatikus válasz érkezik, hogy vették a levelet és továbbítják az illetékeshez.
05. 08. Ismételt bejelentés. Arrogáns hölgy az iránt érdeklődik, hogy mi a problémám, hiszen a TV működik, de iktatja a problémát valamint azt is, hogy panasszal, szeretnék élni az eljárás miatt. Közli, hogy a panaszra 30 napon belül kell válaszolniuk.
05. 11. Ismételt bejelentés. Sajnos nem tudják venni a panaszomat, mert rossz a számítógépes rendszer.
05. 12. 9. óra Ismételt bejelentés. Vették a bejelentést továbbították az illetékesnek legyek türelemmel. Mi csak most már a lakáson keresztül kígyózó zsinór díszítésén gondolkodunk, mert úgy tűnik hosszabb időre meg kell barátkoznunk ezzel a helyzettel, amit a T-home teremtett számunkra.
A ...MT számú elkeseredett, szerencsére még nem szerződött T-home előfizető.
Az utolsó 100 komment: