Tékozló Homár

Kafkai szituációba kerül, aki vissza akar váltani egy okmánybélyeget

2010.05.21. 01:01 | szily | komment

Döbbenten olvastam Zsolt levelét, ugyanis sohasem kerültem olyan helyzetbe, hogy megmaradjon okmánybélyegem, így el sem tudtam volna képzelni, hogy az ilyesmit nem váltják vissza ott, ahol vettem. Zsolt szerint olyannyira nem, hogy elképesztő procedúrát kell végigcsinálnia annak, aki mégis visszaváltaná. Ennél az is okosabbnak tűnik, ha online megpróbáljuk eladni kis veszteséggel.


Tisztelettel jelezném, hogy a magyar állampolgár kötelezhető hivatalos eljárás során OKMÁNYBÉLYEG vásárlására, de ha netán a Hivatal nem tart igényt az elözöleg kért teljes értékre,bármi okból, a megmaradt okmánybélyeget CSAKIS egyféleképpen lehet visszacserélni a Magyar Köztársaság Hivatalos fizetőeszközére ha:

Vétlen Jóhiszemü Állampolgár, a postai alkalmazott sírámai nyomán, megprobálja megkeresni a homályosan fogalmazott "XIV ker.Illeték" irodát, ami a Google-be beütve kidobja a Hungária krt 179-187 Bp.Főváros Főpolg.Hiv.Illetékh. Címét és telefonszámát-AMI NEM LÉTEZIK!!!

Évek óta, de a portás szerint, naponta 10-12 szerencsétlen állampolgár keresi….

Nos, oknyomozó keresés után, kiderül, hogy a négy APEH ügyfélszolgálat egyikén, LEHET benyújtani egy Kérelmet! A saját pénzünk visszaszerzésére, persze Adószámmal, anyja neve stb…és akkor az APEH, HA NINCS tartozása a delikvensnek, a "Határozat", mert ez fog 30 napon belül születni….kézhezvitelétől, ha pozitiv elbírálás alá esik, akkor innentöl 45-Negyvenöt napon belül utalják, ha kisértékü a bélyeg, teszem azt 100 Forint, akkor azt, ha nagyobb, akkor meg azt…

S mindez, a Postán, Az Állam által kibocsátott, a "HIVATAL" által megkövetelt, számlával bízonyitott vásárlása UTÁN!!
Kérem szépen, hogy is van ez???
Miért? Mert egyszer az Állambiztonsági szervek "elvesztettek" egy szállítmány bankjegypapírt, és valaki illetékbélyeget nyomott belőle-ezért minden Magyar Állampolgár, aki véletlenül- indokolatlanul -ismétlem HIVATALOSAN-vett okmánybélyeget, végig kell járnia az időpocsékolás és komplikálás magasztos útját.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2010.05.21. 01:06:40

Az okmánybélyeget eltenni és 50 év múlva haszonnal eladni ;) .

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2010.05.21. 01:09:16

Nemlétező iroda, eltűnt bankjegypapír-köteg... Rejtő Jenő is jó történetet írna ilyen alapanyagokból :) .

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2010.05.21. 01:11:51

Mondjuk a portást nem irigylem.. Gondolom sokan vele veszekszenek :( .

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.21. 01:13:51

"a portás szerint, naponta 10-12 szerencsétlen állampolgár keresi…."
Tök általános...

""elvesztettek" egy szállítmány bankjegypapírt, "
Vagy valamelyik fejes vesztette el magának...
De a legjobb az, hogy tulajdonképp semmi nem akadályozza meg így sem, hogy hamisat kapjanak vissza :D

Mindegy, ez tök frankó szitu, igazi hungarikum...
Én is inkább eladnám.

Egyáltalán, illetékbélyeg, okmánybélyeg, miiért létezik még?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.21. 01:16:22

Amúgy mondok hasonlóan jót :
Pécs, okmányiroda. Kb 2 éve akartam időpontot foglalni. Hívom, csörög, nem veszik fel. Másik szám, felveszik... a polgármesteri hivatalban.
Mondom hogy WTF, az okmáyiroda számát hívtam. Mondják, hogy igen, de az a szám náluk csörög, és nem tudják miért, de csomóan hívogatják.

Az első számukat az orrmányiroda azóta se vette fel egyszer sem.
Szóval akkor is beslattyogtam, és kértem személyesen időpontot...

Ilyenkor tudom megérteni, hogy miért lenne értelme a közszféra leépítésének.

romesz 2010.05.21. 01:28:07

az egesz okmanybelyeg dolog egy marhasag

KariKa 2010.05.21. 01:55:11

nahát, benne vagyok az első tízben, jippijájéééé :)

Megdobbent 2010.05.21. 02:14:24

Cseles dolog az okmanybelyeg, szo se rola :) Asszem meg kell hirdetni eladasra, akkor kis buykassal meg lehet tole szabadulni, ha valaki epp igy csetlene-botlana a HIVATAL folyosoin...

Orszagunk szep.

fedélzeti kompót 2010.05.21. 03:30:45

ez mi ez? öt éve állítólag nincs illetékbélyeg: www.rtlhirek.hu/cikk/77411

daniferi 2010.05.21. 04:25:08

@fedélzeti kompót: Kivétel, amikor van :)

Egy haverom kisebb rendőrségi ügybe keveredett, s az ügyvéd tanácsára szerettünk volna másolatot néhány tanúvallomásokról. Közölték, hogy oldalanként 300 forint lesz és csak illetékbélyeg jó. Itt nincs trükkös számolás, a 4 oldal az 1200 forint. Meg is vettük a postán, majd mikor kértük volna, kiderült, hogy az pontosan úgy van, ahogy mondták, úgyhogy nem jó a 6 db 200 Ft-os, mert minden oldalra külön kell 300 forintnyi bélyeg.

A postáról minket is elzavartak, hogy hogyan képzeljük a visszaváltást, lehet hamis is akár a bélyeg, meg különben is, menjünk be az apehhoz, írni kell kérvényt, majd miután megvizsgálták, hogy eredeti, akkor visszakaphatjuk talán, ha az ügyintéző is jó kedvében van.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.05.21. 05:10:18

Okmánybélyeg a 21-ik században, írta Petőfi Béla verse:

Hogy a jó kurvanyádat, te, kettővel ezelőtti századból itt maradt döntéshozó,
halj már ki végre a szaros bélyegeddel egyetemben! Iktat, anyja neve, 5 példányban.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.05.21. 05:16:32

"Ennél az is okosabbnak tűnik, ha online megpróbáljuk eladni kis veszteséggel."

Manapság már arra is lecsap az APEH, ha online értékesítünk bármit :D

monguru 2010.05.21. 05:18:02

Jaj jaj mennyi tudatlan ember...

Nem tudtátok hogy a tudás hatalom!

A tudatlanság meg...

kpityu2 2010.05.21. 05:57:30

Naplopó bagázs. Kötelet nekik!

Félre Beszélő 2010.05.21. 06:27:18

Szerintem ragassza fel a bélyegeket egy borítékra és küldje el az APEH-nek szívélyes üdvözletével együtt.

De pár száz forintot postai levélre is lehet ragasztani, ma már egy ajámlott levél se 5 Ft.

Magyarvagyok_Nemturista 2010.05.21. 06:35:19

@Félre Beszélő: A borítékba pedig tegyünk valamilyen fehér port! Mert akinek vaj van a füle mögött az had szarjon be egy kicsit!!!

(Mielőtt az NBH nyomozást indítana, közlöm, hogy ez csak vicc! Legalább akkora, mint az okmánybélyeg visszaváltásával kapcsolatos hercehurca!!!)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.05.21. 06:50:27

okmánybélyeg + okmányiroda + APEH + posztoló = FOS

Énbagoly 2010.05.21. 06:51:32

Na, ezen beszartam.
Nem elég, hogy rohadt elavult módszereket használnak, még direkt szívatják is a naivot?
Közölte már velük valaki, hogy 2010-et írunk?

Félre Beszélő 2010.05.21. 06:52:55

Szerintem a borítékba rakjon megoldhatatlan számtanpéldát a kedves ügyfél.

Bár akkor lehet, hogy 2 Ft-os részletekben küldik a vissza bélyegek árát rózsaszín postai utalványokon, bosszúból.

Énbagoly 2010.05.21. 06:54:39

@halál megdöglesz kinyirunk: de csak akkor, ha minden golyóra okmánybélyeget ragasztasz! :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.05.21. 07:12:39

Az azért nem gyenge, hogy a rendőrségi fénymásoló 300 forintért másol egy oldalt.

Rókakígyó 2010.05.21. 07:23:05

Okmánybélyegről nem adnak számlát, csak nyugtát. Okmánybélyegből létezik nagy címlet is. Az már igazi beruházás lehet.

Félre Beszélő 2010.05.21. 07:25:21

Akkor most megtalálta a nem létező címen az illetékbélyeggel foglalkozó illetékhivatali illetékest, vagy oda illetéktelen illetékbélyegeseknek beélni tilos?

Félre Beszélő 2010.05.21. 07:32:21

Most akkor sikerült megtalálni a nem létező címen az illetékbélyegek ügyében illetékes illetékhivatali dolgozót, vagy oda illetéktelen illetékbélyegeseknek belépni tilos?

Félre Beszélő 2010.05.21. 07:33:28

Na, legközelebb már csak illetékbélyeg felragasztása után kommentelhetek vazze.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.21. 07:36:19

Jó reggelt
El se olvasom
APEH Gvadányi út
Jobban kell guglizni
Poszt törölhető

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.21. 07:41:18

@ColT:
" de csomóan hívogatják."
Nem Csomóan, Csomóék hivogatják
Itt lakik a házban a Csomó néni
Majszolok neki ne hivogassa a portást

The_Goat 2010.05.21. 07:44:20

Az a tragédia hogy a 21. században még egyáltalán létezik papír alapú illetékbélyeg, és nem elektronikus.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.21. 07:49:24

@Megdobbent:
ha valaki epp igy csetlene-botlana a HIVATAL folyosoin..."

Igy faragtam rá én is
Csetlett boltlott egycsaj a postán, hogy ő visszaváltaná az okm.bélyegét
Persz enem leheet
Megvetem tőle, nekem éppen kellett
jogsihosszabbitás-4000Ft illetéket rőjon le- felhivásra
Bejutok okmányirodába: Mit gondol maga?
Menjen a posára csekken fizesse be
Nade aszonták illetéket rójak le
Ez ugyanaz!
Aki csekkes fizetésre gondol amikor illetékröl beszélnek , szvsz, asse normális
Azóta van 2000Ft okmánybélyegem
Inflációt figyelembevéve vesztettem

Jaa, a Hungária kőruton éppen átalakitottak/épitkeztek, labirintokon lehetett csak bejutni.
Alig birtam kijutni,mindenhol munkaterületre jutottam
Egyszer rám is szóltak: "Mikor jön az a beton már?"
Én?
:)

Heck Elek 2010.05.21. 07:49:25

Nekem itt van vhol a fiók mélyén 3000 Ft-nyi tetves bélyegjük. ...merthogy vidékről nem fogok felutazni a jó rohadt kurva anyjuk hivatalába visszaváltani.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.05.21. 07:52:57

@The_Goat: Az elektronikust nehezebb felragasztani, azért van ez...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.21. 07:55:41

Persze másik szép sztori
Barátnőm vagy 5000Ft ill.bélyeget rakott egy hivatalos levél mellé, mert kellet
Válaszlevél:
"Nem mellékelt illetékbélyeget"
Innen üzenem a II-III.ker Biroság-i dolgozónak, kapja fizetését okmánybélyegben
Szemét tolvaj hivatalnok

A kinai nagyfal rövid lesz ha jön a forradalom

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.21. 08:08:50

az okmánybélyeg számomra mindig is olyan dolognak tűnt, amiről a nyugger nénik szeretnek fecsegni, bár nem tudják, mire való. csak hát olyan hivatalosnak tűnő neve van, hogy aki kimondja, okosnak érezheti magát.

laskagomba 2010.05.21. 08:12:10

@Murphistic: Majdnem jó, kb. 10 éve anyámék megtaláltak a fiókban 6000 Ft illetékbélyeget. Akkor még útlevélhez is kellett, ők megvették időben, de nem találták, amikor kellett volna vinni. (Tudom, nem sikeresek, de kedvesek.) Fogtam magam, beslattyogtam a Hungária Körútra - akkor még a neves intézmény létezett, ahol is közölték, hogy ez a bélyeg három hónapja nem érvényes már. Érdeklődésemre, hogy akkor ez mégis hogy, meg hogy én ezt nem akarom felhasználni, csak kp kéne vissza, mondták hogy bukta, a Postán ki volt írva, melyik sorszámú (!) illetékbélyeg meddig érvényes. Na akkor igazán büszke voltam.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.21. 08:12:59

@Heck Elek: :D
én megkönnyítem az életem azzal, hogy elkerüljük egymást az okmámnybélyegekkel. ha soha nem találkozom velük, nem fogok belekerülni a posztban és a kommentekben felsorolt kellemetlen helyzetekbe.

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2010.05.21. 08:19:54

@laskagomba: Az szívás :( . Mondjuk az eladást én nem állami intézménynek gondoltam, hanem valami antikváriumosnak :D , csak sajnos ahhoz túl nagy "befektetés" egy okmánybélyeg, emléknek pedig szintúgy drága.

Csákány 2010.05.21. 08:22:47

Itassuk át mindet LSD-vel!Legalább lenne valami haszna!

Ooorsi 2010.05.21. 08:28:21

Ugyanezt megjátszottam én is, a vicc csak az, hogy nem jött meg a pénz időben.
Kérdem én: ha nekem késedelmi díjat kell fizetnem ha nem fizetek időben az apehnak, neki nem kellene késedelmi díjat fizetniük, ha nem kapom meg időben a pénzem (illetékbélyeg, adóvisszatérítés, stb)?????

dz02 2010.05.21. 08:31:13

nálam a következő történt.

- megmaradt 7000 ft értékű bélyeg
- kétheti telefonálgatás (apeh, illeték hivatal v. osztály(nem is tudom), önkormányzat (helyi és fővárosi) posta(2X)- általában nem vették fel vagy fogalmuk sem volt mit kell tenni ill. rossz tanácsot adtak.
- nagy nehezen találtam valami főosztály ahol azt mondták írjak kérelmet és csatoljam a bélyeget.
- 1 hét múlva felhívnak, hogy ha pozitívan bírálják el akkor megkapom. - hoznak egy határozatot, ha az jogerős lesz megkapom.
1 hét múlva újabb telefon: ja én vidéki vagyok át kell tenni az ügyemet vidékre, majd küldenek levelet.
- 1 hét múlva ajánlott levél jön az ügyemet áttették vidékre
- két hét múlva újabb ajánlott levél vdékről egy határozattal ...

pénz még nincs eltelt már vagy 3 hónap

ajánlott levelek, telefonálgatások, határozatok mind ez két szaros illetékbélyeg visszaváltása miatt

ez az állam szarul működik

sidney young 2010.05.21. 08:32:18

Az,hogy a google mit hoz ki címnek nem a Hivatal hibája.
//
Senki nem tudja, mert csak véleménye van, de eszenincs, hogy a Hivatalok jogszabályoknak megfelelően működnek. Ha burokrácia van, papírtologatás, akkor az annak az eredménye, hogy a parlamentben, minisztériumokban, szar törvényt, rendeletet, utasatást alkottak. Erről az ügíintáző nem tehet. Változtatni sem tud rajta, mert nincs törvényalkotási jogköre. Ha valami nem tetsziuk, akkor el lehet húzni külföldre vagy másik pártra szavazni, hátha lesz változás, vagy követelni, hogy okos emberek kerüljenek a parlamentbe, akik több lépést is előre látnak nem csak a gombokat nyomogatják, mint a majmok.

A rája szarik rája 2010.05.21. 08:35:18

Az már volt, hogy okmánybélyeget csakis őstermelőtől?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.21. 08:40:12

@horex: húha! ezt biztos a nyuggerezésért kaptam. hál'istennek nem vagyok rendszergizda. még csak az kéne...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.21. 08:43:46

Békekölcsön kötvényt hol váltanak vissza?

papugaja 2010.05.21. 09:20:26

Pár éve még Megyei Közighivatal (már az sincs) illeték-osztályán (asszem) flottul lement az ügy, igaz, szigszám, anyja neve, miapicsám kellett hozzá. De helyben, azonnal visszakaptam a zsét.

cicmen (törölt) 2010.05.21. 09:24:48

Rémlik a történet! Egy teherautón bankjegypapírt szállítottak és a titkosszolgálat kisérő munkatársai lemaradtak egy piros lámpa miatt! Azóta senki sem tudja mi történt! (vagy nem tűri a történet a nyilvánosságot) Egyszer én is jártam így, még általánosban, ugyanis nekem a házi feladatomat rabolták el! A tanár nem akarta elhinni!

yippyupp 2010.05.21. 09:28:15

@cicmen: most itt frenkizel két bukott óvódás előtt, hogy téged felvettek az általános iskolába?

cicmen (törölt) 2010.05.21. 09:28:43

@yippyupp: Az érettségizők rémálmaiban!

cicmen (törölt) 2010.05.21. 09:31:06

@yippyupp: Fel ám! De gyurmázásból pótvizsgáznom kellett az oviban!

Tron65 2010.05.21. 09:33:19

@fedélzeti kompót:
A linkelt cikk pontosan úgy igaz, ahogy leírták:
BIZONYOS eljárásokban megszünt az illetékbélyeges fizetési lehetőség. De nem mindenben.
@daniferi:
Pontosan ígyvan: ha 300+500 Ft kérnek, akkor annyi kell, nem pedig 800 Ft. Ez van.
@Rókakígyó:
Nem adnak számlát, mert értelmetlen.
Államigazgatási eljárás illetéke NEM ELSZÁMOLHATÓ, így a számla kiállítása felesleges és értelmetlen is.

Amúgy ez utóbbi minden postán évek óta kinnvan azzal együtt, hogy nem váltják vissza!

yippyupp 2010.05.21. 09:40:41

@cicmen: jé, te is megetted az első vizsgán?

cicmen (törölt) 2010.05.21. 09:46:21

@yippyupp: Nem! Felkiáltott az óvónéni, hogy nézzétek gyerekek a Pistike milyen szép rakétát csinált! Én akkor elmagyaráztam neki, hogy súlyosan téved, ha azt hiszi, hegy ez egy rakéta! Átnevelő táborba kerűltem!

cicmen (törölt) 2010.05.21. 09:52:52

@yippyupp: Vicc volt! Gyurmamaci készítő mester voltam!

yippyupp 2010.05.21. 10:11:04

@cicmen: ó - én nem vicceltem, megettem : )

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.21. 10:26:42

@atpijkamo:
Határidős volt
esetleg *atera, tobbet kapsz érte

avatartalan 2010.05.21. 10:29:01

apropó nekem megmaradt az egyik cégfelszámolásomból 2000ft okmánybélyeg,ha vkit érdekel féláron elviheti,email

cicmen (törölt) 2010.05.21. 10:31:22

@yippyupp: Jobb volt mint a zöldborsó főzcsi?

cicmen (törölt) 2010.05.21. 10:33:13

@atpijkamo: Kikérem magamnak! Pinátlan macit csináltam!

yippyupp 2010.05.21. 10:41:35

@cicmen: annál talán nem, de a káposztás-paradicsomos medvetalphúst mindenképp felülmúlta gasztronómiailag

mate6 2010.05.21. 10:49:53

Engem alapvetoen felbosszant ez a szó:
Kérelem
Mi van? Miért is? Mit kérek én? Szertném, ha valamit elintézne egy hivatal, aminek ez a dolga, ezért tartjuk.. Ehelyett bemegyek, kérelmet írok..

dshk 2010.05.21. 10:56:39

Okmányirodában kellett volna átvezettetni lakcímváltozást. Előtte weboldalról felkészültem, összeszedtem ami kell, megvettem az 5000 Ft illetékbélyeget. A helyszínen kiderült hogy (már?) csekk, nem okmánybélyeg kell. Hol lehet visszaváltani? Postán nem, bár fél órája sincs hogy megvettem... Információként én is megkaptam azt a Hungária körúti hivatalt, M3-as közelében, ami már nem létezik. Mint az a helyszínen kiderült.

cicmen (törölt) 2010.05.21. 11:00:09

@mate6: Ezt nevezik formaiságnak! Erre hoz a hivatal határozatot, v. végzést! Ajánlatos betartani, mert nem vesznek komolyan!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.21. 11:02:00

@cicmen: Medve felébred a téli álomból és rettenetes kangörcs jön rá. El is dönti, hogy az első útjába kerülő állatot megtrücsköli. Megy az erdőben, találkozik a sünivel, odakap, de a süni összegömbölyödik.
- Hol van a luk, hol van a luk? - kiabál a medve.
- Nincs rajtam, nincs rajtam...
- Hol mondtad, hol mondtad?...

cicmen (törölt) 2010.05.21. 11:03:12

@yippyupp: Istenem! Azok az ízek! Meg a moslékszag délben! Hú de rég volt!

cicmen (törölt) 2010.05.21. 11:34:07

@atpijkamo: Hát az a sün is kafkai szituba keveredett, ha jól látom!

zooDoo 2010.05.21. 11:38:28

@dshk: tudom, hogy ez nem vígasztal, de nagyon sok területen van ugyanilyen szívás.

Például hasonlóan röhejes a csődeljárás a cégek ellen. (éves szinte 15.000 minimum.)

Kiállítottál számlát, de nem tud fizetni. Az nem baj, az adót neked akkor is be kell fizetned utána. Ha ez megvan, kérheted a felszámolását a cégnek a bíróságon. OK, ott megint fizetned kell.
Erre esetleg kiderül, hogy valaki már kérte a csődeljárást az adott cég után, akkor ugye a pénzed majd igényeld vissza. Majd ha egyszer a csődeljárás befejeződik, kérvényezheted valahol. Arról hallgatás van, hogy hol. De! azért fizess be a számlád értékének az 1-2%-át most már a felszámoló biztos felé akkor.

Tehát, ha megkárosul egy cég, egy őstermelő vagy akármi, akkor:
- bukja az adósságot
- bukja az adót, mert azt be kell fizetni, mindegy, hogy nincs valós tartalom
- bukja plusszba a bíróság felszámolási költéségét
- bukja a felszámolással kapcsolatos költségeket
- plusz ügyvédi díjak

és mindezt azért, hogy talán! lesz akkora vagyona az adott cégnek, hogy megtérítsék a károd. Na mi ez, ha nem szopatás???

anarch 2010.05.21. 12:57:31

eBay, Vatera, stb? :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.21. 13:33:48

@sidney young: szintén zenész? (aPECH, só sótalanító alhivatal, krumplihámozási főosztály fő-al-előadója?)
Mundér becsületét-e véded-e te-e?
nem sikerül, szerintem. de a fizetésedből örülj egyet, na...

_John_Doe_ 2010.05.21. 13:53:59

Elballagsz az országgyűlési képviselődhöz és seggbe rúgod. A kormányt ők választják, a törvényeket is ők hozzák.

Nem az Apeh.

És mielőtt egy szerencsétlen beírná: semmi közöm a hivatalokhoz. Egyikhez se.

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2010.05.21. 21:10:52

ez a post gyanús. szerintem már volt jó pár hónappal ezelőtt is.
Ejnye Homár!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.22. 17:58:41

ez mar vagy 20 eve is igy volt mikor az Illetekhivatalban doloztam
sooooooooot
a fel nem hasznalt belyeget fel kellett ragasztani egy A/4-re, aztan 30 napon belul ment egy hatarozat, hogy megkapod az illetkbelyeg arat ami ellen lehetett fellebbezni 50 ft-os illetekbelyeg lerovasa mellett
majd kikuldtek a penzt
ugy latom ebben nem sokminden valtozott

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.05.23. 08:05:08

A 300 Ft oldalanként a rendőrségen baromság volt.
1. az eljárás alá vontnak az első példány ingyen jár
2. büntetőügyekben évek óta 100 Ft/ oldalért adnak másolatot.
Azt meg sehol nem írja a törvény, hogy oldalanként kell felragasztani, csak azt, hogy oldalanként kell megfizetni. Más kérdés, hogy a rendőrnek így könnyebb jelezni, hogy miről adott már másolatot, de ha picit rugalmasabb lett volna, a végére ragasztja.

Vladimir Harkonnen 2010.05.25. 07:04:26

Én utoljára kb. 10 éve váltottam vissza okmánybélyeget. Akkor a postások irányítottak a Bajcsy Zs. utcába, valami illeték hivatalba. Ott ki kellett tölteni egy nyomtatványt, arra rátűzték a bélyegeket, és máris mehettem a pénztárba.

Ezek szerint ez is csak bonyolultabb lett az idők során...

Fedup Sári 2010.05.25. 17:56:47

Köszönjük szépen a figyelmeztetést a hiányossággal kapcsolatban, néhány héten belül megjelentetjük a rendeletet arról, hogy az okmánybélyeg-visszaváltási kérelem benyújtásakor 15000 forint illetéket kell okmánybélyegben leróni, ami ugye a legtöbb esetben azonnal megoldja a visszaváltási eljárás teljes problematikáját.

APEH

0 2010.05.27. 13:38:12

ezt az egész herce-hurcát én is végigjártam...
3000 ft-ról volt szó, így elmentem, kérelem, stb. kb 2 hónap múlva átutalták a pénzt. Az ügyintéző szerint is hülyeség az egész....

altimus 2015.07.08. 12:58:58

most megyek jogositvanyt hosszabbitani, az informacios weblapon szo szerint a kovetkezo talalhato:

"Ügyintézéshez csatolandó okmányok:
...
illetékének megfizetését tanúsító igazolás

Költségek
Az eljárás illetéke 4000 forint."

mi most a teendo? vegyek ocsmanybelyegeg 4000-ert? mi az a megfizeteset tanusito igazolas? hol fizetem meg? ??? wtf ???
süti beállítások módosítása