Tékozló Homár

A hetente elromló telefon és a felelősség

2010.06.09. 07:00 | ge | komment

Anita kizárólag a kitartásának köszönheti, hogy van telefonja, igaz nem az eredetileg választott, de van. A Samsung Omnia hibáit nem bírta se kijavítani, de egy darabig még elismerni sem az ügyfélszolgálat és a szolgáltató sem kapkodott a cserével, de végül addig járt a nyakukra, amíg kapott egy új, másik márkájú okostelefont. Így kell ezt.

2010. január 28-án vásároltam a T-mobile-tól egy Samsung Omnia II telefont. Nagy boldogsággal vettem kezembe ezt a kis okosságot, miután már volt szerencsém az első Omniának is gazdája lenni. Boldogságom azonban nem tartott sokáig. Alig egy hónappal a vásárlás után a telefonom furán viselkedett, nem nyitotta meg az sms-eket, így nem tudtam az elküldötteket, és a piszkozatokat, stb törölni, kezelgetni. Az egész telefon, mintha lefagyott volna. Sebaj gondoltam, biztos a szoftver, hisz ez is egy PC néha nem árt az újraindítás. Ezt követően a telefon ugyanilyen problémákkal küszködött. Gondoltam itt az ideje szervizbe vinni.

A szervízes úr kedves volt, nem tudta mi lehet a baj, mivel ilyen telefon szervízben még nem járt, a visszajelzések pozitívak voltak, és hát a probléma is egész egyedi volt. A memória szinte üres, mindenem memóriakártyán, így tanácstalanok voltunk mind a ketten. Gyári beállítást visszaállította, így minden törlődött, a telefon „megjavult”.

Két héttel később ismét előjött a probléma, azzal a plusz dologgal, hogy a telefon ebben az állapotában már nem engedett be a főmenübe, a programokhoz, a feladatkezelőhöz, telefonálni (hívás indítás, -fogadás) semmi. Irány a szerviz. Ekkor került először a Samsung hivatalos szervizébe. Egy hét után visszaküldték, főpanelt cseréltek benne, azt mondták, most már jó lesz. Mint megtudtam a főpanel maga a telefon, kivéve a kijelzőt, az akkumulátor kezelő részeket és a borítást. Örültem, hisz egy új telefon ergo a problémám is megoldódott.

Korai volt az örömöm, nem telt el egy hét, ismét jelentkezett a probléma, ismét szerviz következett, most szoftver frissítéssel. A logikát máig nem értem, hiszem új telefon – új szoftver, minek akkor a frissítés, és ha az új panel nem jó, akkor az új szoftver segíteni fog rajta??? A türelmem persze már a végleteknél tartott, hiszen alig volt 3 hónapos a telefonom és abból 1-et biztosan a szervizben töltött, arról nem is beszélve, hogy semmit nem mertem rárakni, se képeket, se zenét, sőt még a hozzá kapott navigációs programot se. Szóval volt egy drága, de használhatatlan telefonom.

A szoftverfrissítés után ismét előjött a probléma, szintén egy hét után, ismét be a szervizbe. A szervizes tanácsolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Samsunggal és ő is felveszi, hogy cseréljük ki végre a telefont.

Ő azt a választ kapta, hogy a telefon jó, gyári beállításokat állítsam vissza a hiba előjöttekor, így a telefon jó lesz. Csak megjegyzem, hogy ezt már csinálták és akkor minden letörlődött a telefonomról. Szóval vettem egy olyan telefont, amit ne használjak és jó lesz??? Elutasítottam, vártam az én levelemre a választ.

Hogy mi is lett? Röviden, tömören annyi, hogy szerintük javítható, így cseréről szó nem lehet, küldjem el a szervizükbe. Ekkor vette fel a férjem a kapcsolatot a T-mobile-lal, hátha egy férfinek nagyobb tekintélye lenne, nem mintha én nem érezném magam eléggé talpraesettnek. A szervizes meggyőzte, hogy harmadjára hátha, hiszen a mondás is úgy tartja. Oké, belementünk, a telefon megint szervízbe került.

Ekkor felhívtam a Fogyasztóvédelmet is, ahol egy kedves úr elmondta, hogy nekem nincs közöm a Samsunghoz, tőlük ne várjak segítséget, a T-mobile dolga a csere.

13 napot vártam a telefonra, ma mentem értem. A T-mobile szervizes munkatársa már nyugtatólag fordult felém, mutatva egy levelet, amit a szerviz küldött. Szerintük a telefon nem rossz, a hibát nem észlelték. Persze hogy nem hiszen nem vették figyelembe, hogy nem a fogadott sms-eket nem tudom megnyitni, hanem az elküldötteket, de mivel ők 10 fogadott sms-t meg tudtak nyitni, így jó. Mellékesen megjegyzem a Jegyzőkönyv felvételekor kihangsúlyoztam, hogy 20 sms a max. amit elbír a telefon. Hogy ezt beleírták-e vagy sem, nem tudom, de a Samsungnak is megírtam. A szerviz javasolta, hogy használjam az alternatív elérési útvonalat, a windows-osat, amit ha jól rögzítik a hibát, vagy jól értelmezik a leírtakat, tudták volna, hogy nem tudom elérni, mert nem enged be a menübe. Sebaj, ez még csak egy kicsit kiakasztó. A következő mondat azonban felháborító. Szerintük a telefon a jelenlegi eszközökkel, szoftverekkel javíthatatlan, így kérik a kedves ügyfél türelmét, amíg az új szoftver elkészül, amit kérvényeztek a hiba kapcsán a Samsung embereitől. Szóval várjak hónapokat, éveket egy új szoftver elkészítésére??? Addig a drága telefonom meg lapuljon a fiók alján???

Ekkor következett a telefonos ügyfélszolgálat felhívása, mivel a szervizes úr elküldött azzal a címszóval, hogy velük beszéljem meg a cserét, neki nem feladata. Nem kell ide a fogyasztóvédelem, a pereskedés, el lehet azt intézni máshogy is. Felhívtam őket, azt mondták a szervizbe menjek vissza, az ő dolguk, csak hárítani akar a szervizes, kérjem az üzletvezetőt, ha nincs segítség és majd ő kicseréli.

Úgy is lett, visszamentem, mindent úgy tettem, ahogy az ügyfélszolgálatos hölgy mondta. Az üzletvezető készséges volt, azonnal intézkedett. Felajánlotta, hogy azonos modellt ad nekem, vagy egy másik márkát. Kihozattam mind a két típust, ránéztem a Samsungra és összeszorult a szívem. Mondtam, hogy ha nem okoz nagy problémát, akkor én a másikat (almás) választanám, mert én már nem tudok megbízni ebben a típusban. Annyi sérelem ért már, hogy többet nem veszek Samsungot, pedig eddig évekig ezt a márkát választottam. Többet soha. Ez a hozzáállás a dolgokhoz nem tetszett.

Egy ekkora cég meg sem érzi, hogy ha kicserél egy ilyen készüléket, ilyen bevételek mellett, miért kellett pont az én telefonomon ekkorát vacilálni???

Mindenki csak a másikra mutogatott, miközben a megoldás kézenfekvő volt. A telefon rossz, a szervizben nincs megoldás többszöri alkalom után sem.

Szerencsére nem hagytam annyiban, és remélhetőleg most már nyugodtan élvezhetem az okostelefonok nyújtotta előnyöket.

Remélem esetemmel segítettem azoknak, akik elkeveredtek a garancia felelősök labirintusában, és példát statuálhatok azzal, hogy hogy nem szabad veszni hagyni az igazunkat.

Előre is köszönöm, hogy közlik levelem és remélem, hogy aki ilyen cipőben jár tanul az esetemből és nem hagyja az igazát veszni.

Tisztelettel,

Anita

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S1lver 2010.06.09. 07:18:14

Gratulalok, hogy nem hagytad magad, jol dontottel az iPhone mellett!

Énbagoly 2010.06.09. 07:27:07

Hú.
Ezt így reggelre nehéz ám felfogni. :)

SH4RK 2010.06.09. 07:27:37

"A logikát máig nem értem, hiszem új telefon – új szoftver, minek akkor a frissítés, és ha az új panel nem jó, akkor az új szoftver segíteni fog rajta???"

Gyakran a gyárból kikerülő friss telefonokon sincs rögtön a legfrissebb szoftver. Ha meg 1-2 hónapot pihent a panel valamelyik raktárban, akkor meg főleg megjelenhetett hozzá új szoftver.

szattila2 2010.06.09. 07:42:06

Omniát helyett ájfónt kértél? Muhaha

genyó kapitány 2010.06.09. 07:42:47

Anita igazán türelmes vagy.
Férjnél vagy már?
Ha nem, szeretnél egyet?
Főzni is tudsz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 07:44:55

"Szóval volt egy drága, de használhatatlan telefonom. "
Ezért nem kell minden csillivilli szart megvenni.

Ha maradtál volna a bevált Onmia I-nél, nem lett volna ilyen bajod.
Az se egy régi dolog, egyáltalán minek cserélik le az emberek?
Soha nem értettem.

Mondjuk az is gáz, hogy a 3. visszavitelnél nem ajánlanak fel helyből cserét / visszafizetést.

"Annyi sérelem ért már, hogy többet nem veszek Samsungot, pedig eddig évekig ezt a márkát választottam. Többet soha."
Ó, kifogtál egy elátkozott telót, és ettől már az egész gyártó rossz??? :D:D:D
Akkor a szervizese nem vennének telefont, mindből van egy rakás hulladék :D
Amúgy hozzáállás? Minek a hozzáállása? Szolgáltató hozzáállásának mi köze van a telefon márkájához?

"és példát statuálhatok azzal, hogy hogy nem szabad veszni hagyni az igazunkat. "
Ez mondjuk igaz. Bár a postolóval még nem is volt igazán kemény a szolgáltató.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 07:47:38

8
Poszt árviz van? Gátat kéne szabni ennek!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 07:52:16

a visszajelzések pozitívak voltak"

Ezmost hogy?
Vesz akárki egy telefont, aztán visszatelefonál a boltba , hogy "pozitiv"?

Mer ez igy egyoldalú, akinek nem jó a telefonja, az nem tud visszatelefonálni, hogy "negativ" visszajelzést adjon
?Értitek úgy e

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 07:53:16

Egyet megtanultam az évek során, samsung telefont ne vegyek, volt 2 is, mindekettő elromlott, azonkívül alapvetően voltak benne olyan hülyeségek amiket egy logikusan gondolkodó ember nem tud megérteni, asszem az iphone-al jól jártál :) ÉN már a nokiára esküszöm, de csak mert nincs pénzem iphone-ra :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 07:59:24

@pantomimes: A család tele van Samsungokkal, mind frankó.

SW hibák meg minden gyártónál előfordulnak, mint ahogy vannak rosszabbul és jobban sikerült modellek is.

Nincs értelme ilyen kijelentéseket tenni.

mohusssska 2010.06.09. 08:09:46

zamzung....ó istenem
mekkora hulladék...(főleg pixton)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:13:48

@SH4RK: Ezt meg én nem értem!
Megterveznek 1 panelt, rá a szoftot, gondolom működik
Akár 10 év mulva miért ne mukodne ugyanugy?
Lehet, új szolgáltatásokat nem tud, de amire tervezték azt tudja
Vagy nem igy van?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:18:36

@ColT: Én csak a saját tapasztalatomat osztom meg, Nekem is és a feleségemnek is samsung középkategóriás (kb 20000 FT) telefonja volt, nem volt térerő a lakásban és nem a szolgáltató miatt, szétkapcsolt rendszeresen, menüje befagy, lassú, pedig nem egy komplikált menü, olyan érzésem volt mikor megláttam mintha megint 2005-öt írnánk. Na mindegy, örülök hogy másnak nncs vele ennyi gondja, én már sajnos elfogult leszek a márkával szemben.

viola narvilly 2010.06.09. 08:29:36

@pantomimes:
Jé, nekem ezt a térerő dolgot a lakásban 2 db nokia (6101 és 6300) csinálta.
A samsungom (S8300), sosem produkált ilyet.

Marr 2010.06.09. 08:34:40

fú, én imádtam az összes samsungomat, de kizárólag a zenelejátszó kütyüjeikkel nem kellett szervizbe járni állandóan. iphone jó döntés ebben a helyzetben. a fogyasztóvédelem is jó döntés volt.

Harlequin 2010.06.09. 08:36:30

@genyó kapitány: Olvasni is tudsz vagy csak írni?
"Ekkor vette fel a férjem a kapcsolatot a T-mobile-lal..."

csí00 2010.06.09. 08:37:04

Tegnap vettem egy telefont a T-nél. Nem tudtam beállítani, felhívtam őket, hogy segítsenek. A műszaki osztály közölte 325/áfa és segít telefon beállítani. Úgy kiakadtam, elküldtem a francba. Felhívtam a Samsungosokat és 2 perc alatt kedvesen segített.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 08:37:23

@pantomimes: Akkor most te a pár millió legyártott Samuból kifogtál 2-4 darabot. Egy bizonyos típusból.
Ez azért nem reprezentatív minta... :)

Nokiából is voltak híresen sz*r szériák, meg egész időszakok amikor halál rossz telókat gyártottak.

tsimike 2010.06.09. 08:37:41

Na nemár... a subbán almás hónalávaló bőrtáska tahószöveggel, luxemburgban nemműködőinternet az ájmeken, itt meg egy ájfos. Ez már reklám...

Mogyoró007 2010.06.09. 08:39:59

@panic: hiába, ami jó az jó...

Sokorai_Atala 2010.06.09. 08:41:14

omnia az egy kávémárka:)

tsimike 2010.06.09. 08:43:07

@AnnaM: vagy akár élhetnék Gino barátunk közismert frázisával is! kevés a biztonság, a többit meg tudjátok...

juhaszvik 2010.06.09. 08:44:42

nekem az nem világos, hogy a főpanel cseréje után hogy maradt meg a probléma?

ha mondjuk az én számítógépemen a windows rendszeresen fagy, és a perifériák valamint a ház kivételével mindent kicserélek (a windowst is), akkor hogy jöhet vissza ugyanaz a probléma?

én simán azt mondanám laikusan hogy a sim kártyával volt valami baj, azzal nem lehetett valamiért kompatibilis egyik főpanel sem.
de ha van valakinek jobb tippje, akkor hallgatom :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 08:47:22

@juhaszvik: Simán lehet ilyen, én most pakoltam át egy K800i-re, és folyamat újraindult.
Anyám telfonja volt előtte, az ő SIM-jével nem.
Mentem SIM cserélni (kár, pedig már 10 éve megvolt, és eddig minden telóban OK volt) és utána eltűnt a hiba.

De lehetett más baja is az Omniának.
Látatlanban meg nem mondjuk...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:48:01

@pantomimes: mintha megint 2005-öt írnánk"
Mi volt 2005-ben?
Valami ősi nokiám volt és tökéletesen ment

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:49:25

@ColT: Nem ugyanolyan telefonunk volt és Nekem korábban is volt samsungom azzal is voltak gondjaim bőven, de mondom, ez csak saját tapasztalat, tényleg lehet, hogy pont kifogtam a nem túl szerencsés szériákat.

@viola narvilly: hát van ilyen is ezek szerint, én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg, nekem nokiákkal sosem volt bajom, samsungokkal mindig, atól még a samsung is gyárthat jó telefonokat a nokia is szarokat.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:50:59

@horex: a kijelző minőségére értettem, amugy egy samsung j770 volt.

zooDoo 2010.06.09. 08:55:05

A Samsung telefon palettáról az Omnia ami ér valamit. A többit kerülni kell. Nekem az érintő kijelző nem akart többé semmit megérinteni :( Vissza is vittem!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:57:19

@csí00:
Jó, mer a samsungnak az Aldiban van a központyuk, onnan kőnnyű udvariasnak lenni

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:58:41

@horex:
És +kérdeném, oJan kis manuál könyvecske nem volt hozzá, apró piktogramokkal?

ember a holdon? 2010.06.09. 08:59:11

A samsung már telefont is gyárt? nofene..
aztán meg ez az iphone is...

Legközelebb vegyél egy telefont is.

torma99 2010.06.09. 09:00:00

Uhh leírtam a HTC-s posztnál is, az én Nokiám 1, azaz egy órát volt szervízben, kijelzőcsere ürügyén. Igaz nem is szolgáltatónál vettem... 1 hónap? Lerágnám a fejem is, ha így lenne.

Böngyöke 2010.06.09. 09:05:52

Válaszolva a kérdésekre:
Másik sim kártyával is kipróbáltuk, nem ment, más telefonban tökéletesen működött.
Csalódni azért csalódtam, mert elismerte a szerviz, hogy rossz a telefon, a Samsung mégis elutasította a cserét, a levelet nem idézném, de szerintem nem méltó hozzáállás volt, főleg, hogy a hibát részletesen leírtam. Lehet, hogy nem a Samsung a hibás, hanem az ügyintéző, aki nem mérte fel rendesen a helyzetet, de a bizalmam megingott, és ez eltart egy ideig míg helyrejön.
Az első Omniát a nővéremnek adtam, mert az övé tönkrement, én pedig új díjcsomagot vettem, valamint ajándék volt a férjemtől. Lehet ilyet visszautasítani???
A visszajelzéseket nem tudom, hogy veszik, lehet ha már nem hoztak vissza telefont, akkor jónak minősítik. A szervizes azt mondta én vagyok az egyetlen, és ahogy a telefonos ügyfélszolgálatos is megerősítette, nem jeleztek még az országban ebből a típusból hibásat.
A probláma inkább valami más lehetett, mint a szoftver, hiszen panelcsere, többszöri szoftverfrissítés sem segített rajta, azt meg kizártnak találom, hogy feltelepítik többször és nem megy a rendszer, már ha a PC-kből indulok is ki.
A lényeg, hogy a probléma megoldódott, már csak az új készüléket kell megszokjam.

S1lver 2010.06.09. 09:07:22

@juhaszvik: siman rossz a szoftver. Amit a gyartok szoftverkiadas cimszo alatt muvelnek, az egyszeruen tragedia. Nezd meg pl. anno a Nokia N97 esetet: egy demopeldanyt teszelt egy mobilos webportal, megelolegeztek az ajanlott jelzot, aztan amikor kijott a vegleges keszulek, akkor pironkodva visszavontak, mert egyszeruen hasznalhatatlan volt egy csomo funkcioja.

Az "igazi telefont" ajanloknak: tessek mondani, mennyivel jobb a Nokia "adjunk ki negyedevente 25 kulonfele keszuleket" strategiaja, mint a HTC, Apple "ritkabban, de jobbat" megoldasa? Mind az Android, mint az iPhone OS sokkal minosegibb platform lett, mint a tobbiek cuccai.

cicmen (törölt) 2010.06.09. 09:09:02

@Don Bandi: Omniát kért és pótkávét kapott!

viola narvilly 2010.06.09. 09:10:03

@pantomimes:
Egyébként ezen kívül nem volt gondom a nokiákkal, sőt, az előző nokiáimmal nem is volt ilyen térerő probléma sem (ezt csak azért, hogy nehogy az jöjjön le, hogy le akarom húzni a nokiákat, a 6300-t még most is használom :))

Ugyandehogy (törölt) 2010.06.09. 09:11:29

a samsung? az tévé.

telefon=nokia.

iphone=iphone

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 09:16:08

@S1lver: igen, valószínűleg minőségibb, ezt nem tudom nem volt még iphoneom, viszont ha belegondolsz annak aki nem tudna teljesen kihasználni egy iphonet, annak nem kinál az apple olcsóbb iphonet, ezért (mint pl én) nokiát vesz, vagy éppen samsungot vagy más un. okostelefont. Ez csak annyi, hogy van aki rászán 100e ftot egy iphonera, mert ki tudja használni, van aki meg nem.

juhaszvik 2010.06.09. 09:22:25

@S1lver: de ha rákeresünk az omnia 2-vel kapcsolatos hibákra, akkor azért nem nagyon találni ilyet, mint ez volt (viszont rengeteg mást, ami viszont ijesztő).

nekem az egészben az a leggyanúsabb, hogy talán nem is csináltak főpanelcserét, legalább is az eset differenciál analízise még erre enged következtetni.
ha kicserélik a "technikát" a készülékemben, akkor utána miért mondják, hogy nem javítható? ez így hogy?
a kijelző volt a ludas? vagy a vezetékekben maradt egy kóbor bit? :)

zooDoo 2010.06.09. 09:32:04

@Babette_: Hiszed te. Ez 20 éves, de még az érintő kijelzője kifogástalan:

farm1.static.flickr.com/125/423063840_9ec11d3c37.jpg

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:34:54

A jól bevált Samsung helyett almást sóztak rád??? :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:36:33

@zooDoo: - Halló 2-222-222? Kérem, hívják a mentőket, beszorult az ujjam a telefonba.

zooDoo 2010.06.09. 09:38:02

@atpijkamo: ez melyik telefon volt? Samsung Omnia? :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:41:27

@zooDoo: Matáv. Kapuccsínó. Legalábbis azzal volt leöntve többször.

Cs@tLós 2010.06.09. 09:56:09

@Böngyöke: Sztem ne a PC-kből indulj ki, mert telefonokról beszélünk. A kettő nagyon nem ugyanaz. Persze vannak benne mechanikus részek is meg van rajta szoftver is de ettől még nem pc, a mikrón is van software is meg mechanika is aztán mégsem pc. A körte meg a szőlő is ugyanaz, mégse feltétlen ugyanattól rohadnak el.
Az iphone-nal meg marha nagy mákod volt, örülj neki (bár erről is hallottam már cifrákat, hogy volt aki már másodjára cseréli mert mindig van vmi gond vele).

Hosegawa 2010.06.09. 10:10:09

Minden elismerésem a Hölgyé.
Én sem szoktam soha semmit annyiban hagyni, amiért fizetek.

Udvariasan bár, de el kell érni az igazunkat, feltéve ha tényleg miénk az igazság.

Böngyöke 2010.06.09. 10:13:12

@Cs@tLós: Készi számítógépről beszélünk, hiszen hiába telefon, mégis csak egy okostelefon néven fut, akkor is egy PDA, ami meg hát nem egy mikró, főleg ha már windows 6.5 fut rajta, mint egy PDA-n, akkor már nem mondanám simán telefonnak. A szoftver szoftver, a telefonnak is van processzora, alaplapja, bárhogy is hívják itt, lehet az főpanel is felőlem. Egy mini PC.
De mindegy is, ebből nem akarok problémát csinálni.
Remélem én is, hogy jól jártam az iPhone-nal, csak az IGO fog hiányozni, annak azért hasznát vettem. :S

Riska 2010.06.09. 10:54:33

Nekem is samsungom van/volt, (3510), elkezdett random kikapcsolgatni meg újraindulni, aztán lefagyogatni, végül be sem kapcsolt, vagy már bekapcsolás közben befagyott, pont az 1 éves garancia lejárta után pár héttel. nyilván nem fogok rá vagyonokat költeni, ha sokba lenne a javítása újat veszek, de samsungot nem. fakju samsung!

csak john 2010.06.09. 10:56:55

Én egy nokiaval jártam így a t-nél. Három naposan visszavittem, hogy alapvetően használható, de találtam benne egy engem zavaró hibát. Elküldték javításra, nem lett jobb. Sőt, javításról javításra egyre rosszabb lett. Végül úgy két hónap után eljutottunk az eredeti állapothoz, a szerintük végig jó telefonnal, amin közben kétszer cseréltek fődarabot. Ekkor elhoztam a telefont, és azóta használom. Arra a külön (nem telefon) funkcióra pedig vettem egy másik ketyerét fillérekért. Amint lejár a hűség, húzok onnét egy másik szolgáltatóhoz és a nokiát is elfelejtem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.09. 11:11:50

"Előre is köszönöm, hogy közlik levelem és remélem, hogy aki ilyen cipőben jár tanul az esetemből és nem hagyja az igazát veszni. "

Köszönöm, soha a büdös életbe nem fogok Samsung cipőt venni.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.06.09. 11:11:53

A Samsung remek cuccokat gyárt. Megértelek, h bepipultál, de ez egész biztos, hogy annak az egy darabnak volt a hibája és nem az egész gyártónak.

iPhone-t választani Omnia II helyett... Háááát, kicsit olvasgathattál volna a neten. Most hajtottad be a fejed a járomba, ugye tudod?

thomy 2010.06.09. 11:12:06

Alapvetően jó, hogy kiharcoltad a végén a dolgot és egyben a tanulság, ha problémád van és már legalább 2. alkalommal jársz pórul, azonnal vezetőt kell hívni aki intézkedik a cserében, hiszen ha hivatalos helyen veszel telefont ott legtöbbször neked nagyobb szavad van mint a cégnek...
Előbb visszaveszik neked a cuccokat mint nekem belsős dolgozónak...
És egy újabb tanulság ismét...
MediaMarkt vagy Saturn üzletekben, meglévő összes tartozék és megfelelő állapot esetén cserélheted bármire, akár egy hét után is és 3 napig még pénzt is visszaadnak indok nélkül jófejségből, mert amúgy nem kötelesek csak ha hibás...
Igaz kicsivel drágább mint neten vagy szolgáltatónál de megéri...

AMÚGY MEG NÉZZETEK UTÁNA, SOKSZOR ELŐFIZUBAN IS 1-2000 FORINTTAL OLCSÓBB A SZOLGÁLTATÓ,
RÁADÁSUL SOKKAL TÖBB A SZOLGÁLTATÓNÁL VÁSÁROLT SZOFTVERHIBÁS TELEFON

Menjünk sorban:
1. Ez egy szoftverhiba volt
2. nem frissíthettek szoftvert hiszen csak egyféle volt, csak újratelepítették...
Rengeteg Omnia 2-t adtam el, nem volt még hibás, bár a kiállított készülék néha fura volt, lehet hogy csak elnyomkodtak valamit a nézelődők, hard reset után megjavult...

Egyébként nem értem mit nem értesz azon, hogy miért kell egy új készüléket frssíteni...
Gondolj bele kiadnak egy tökéletes szoftverrel rendelkező telefont, akkor minek frissítenéd, hogy elrontsad???

A szoftverfrissítésnek ez a lényege, hogy az ÚJ szériás készülék esetlegesen felmerülő rejtett hibáit kiküszöbölje...

Az hogy eltűnt róla minden az a te hibád, hiszen ha volt már i900 Omniád, akkor tudnod kéne, hogy le lehet menteni mindent róla activesync-en keresztül

Újabb érdekesség:
A Samsungnál úgy működik a dolog hogy bizonyos számú szervizelés után kapsz egy új telefont ha felveszed a kapcsolatot a képviselettel (Nem a szervízzel, és főleg nem a TeleMax-al mert ők sosem fognak segíteni)
Úgy tudom, hogy ezt szolgáltatónál vásárolt készüléknél is megteszik

"Telefon=Nokia"??? Ez vicc, a visszahozott telefonjaink 80%-a Nokia...
Eleve ha van időm minden beérkező 30.000-nél drágább Nokiánál azonnal frissítem a szoftvert, mert kell...
Az első szériákat néha ki sem rakjuk a polcra...
pl.: 5800 amikor bejött először 10 db, 8-at egyből visszaküldtünk az első eladás után...
7db hangszóróhibás volt, mert kétoldalú ragasztót (cimkét) használtak a rögzítésére és lepotyogott :D:D

És 1 db volt ami nem töltött, sőt be sem akart kapcsolni...

Az megint más kérdés hogy azóta 0 db hibás volt...

A legmegbízhatóbb telefonok a HTC és Sony Ericsson gyártó készülékei és mostmár meglepő módon az LG-k is, egy Nokiához képest kiválóak...

Persze vannak jó nokiák is
Pl. 6303/6303i, 5530, esetleg 5230 és persze a nagyon olcsók használhatóak, illetve 1-2 E szériás [E51 fél évente hangszórócsere], E66 pl. egész jó
Most már az 5800 is jónak mondható...

ÉS VÉGÜL:
NE CSÜGGEDJ TELEPÍTSD AZ IGO 8 3D-T AZ IPHONERA HISZEN MÁR ERRE IS VAN!!! :)

SKY 2010.06.09. 11:13:12

Dzsá he! Jáj de hosszú sztori. és milyen keszekusza a lényeg meg egy mondat...

thomy 2010.06.09. 11:17:47

MÉG EGY KIS INFÓ:
SAMSUNGBÓL SE KINYITHATÓS SE CSÚSZKÁS MOBILT NE VEGYÉL... ÉS L310-ET MEG KÉREK MINDENKI VÉGKÉPP NE!!! 2-3 HAVONTA SZALAGKÁBEL-CSERE...
ÉLETTARTAM: E250,C3050 1,5-2 ÉV, VISZONT MEGÉRI AZ ÁRÁT...

A TÖBBI NEM SZALAGKÁBELES SAMSUNG JÓ MINŐSÉGŰ ALAPVETŐEN...

Skin 2010.06.09. 11:20:52

Jó választás volt az iphone. Szervízelése is egyszerű: az esetek 80%-ában visszaküldenek egy újat, mivel az apple cseregaranciát vállal bármilyen meghibásodás esetén. Ha te okoztad a hibát, mondjuk beázik, akkor te szívsz, mert vehetsz egy újat. A maradék % meg a restore megoldja, és nincs gond.
Lekopogom, lassan 2 éve, hogy egy 3G tulaja vagyok, egy problémám sem volt még vele. Már várom, hogy megérkezzen Magyarországra a 4. Akit érdekel, eladó lesz egy 3G szeptember környékén! :)

moli 2010.06.09. 11:34:24

@Anita: apple? muahahahaaa!

kisberci 2010.06.09. 12:16:15

Iphone-hoz az én sztorim:
Iphone kijelzőjén megjelent 2 buborék, még garis volt ezért a T-mobile szerviznél dolgozó ismerősöm segítségével elküldtük az Iphone szervizbe. Visszaküldték hogy a hátlap berepedt a kábel csatlakozásnál, ami fizikai sérülés ezért garanciavesztéssel jár. Ismerősöm mondta, hogy köztudott hogy minden Iphone hátlap bereped, mert merev műanyagból van. Ezért Ő megfellebbezi. A második válasz karcos a hátlap ugyancsak fizikai sérülés stb... (A telefon a megvételtől olyan tokban van, ami hátulról pattan rá és egy vastag bőr + műanyag réteggel védi a karcolódástól) A srácnak a volt főnöke átkerült ahhoz a szervizhez akik kimennek a nagyobb cégekhez, és helyszínen javítják, amit tudnak. Na beküldte Ő is a telefonomat az Apple szervizbe V.I.P felirattal, így sikerült kicseréltetni.
Sima halandó dobhatta volna ki a buborékos Iphone-ját. Nekem szerencsém volt. Kedves posztoló vigyáz a töltőkábellel nehogy megrepedjen a hátlapod;)

Xezs 2010.06.09. 12:33:27

Én azt nem értem, hogy miért vásárolnak össze az emberek mindenféle telefonnak csúfolt szart? A Samsung azért nem akkora márka hogy leboruljunk előtte...

Telefont csakis finn őstermelőtől! A többi csak telefonUTÁNZAT.

Jegkoko 2010.06.09. 12:44:42

Érdekes nekem egy N82 m van már több mint 2 éve de az apró kopásokon kívül nem volt vele semmi probléma, amit meg a szervíz szó nélkül megcsinált.

S1lver 2010.06.09. 13:59:43

@kisberci: erdekes tortenet, azonban sajnos a magyar piacot jellemzi. Nekem hasonlo problemam volt itt, Ausztriaban, bevittem a legelso, legkisebb helyre, azonnal felajanlottak, hogy elkuldik szervizbe, addig is kapok egy cserekeszuleket. Nem is volt kerdeses, hogy javitjak.

Arrol meg ne is beszeljunk, hogy a vasarlaskor vehettem biztositast, ami barmilyen esemenyre (lopas, serules, elazas) fizetett, ez ez egy evre kb. 10 euromba fajt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.09. 14:00:11

Ez olyan izé, amivel a mai morestílusú kamaszok a Szokol rádiók hangzásvilágát felidézve szoktak közterületeken és lépcsőházakban zajongani?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.09. 14:50:18

most egy kicsit aggódom, a samsung galaxym most romlott el (konkrétan nem lehet hallani a másik felet telefonáláskor, de még zúgás sin,cs egyszerűen döglött a hang pedig pörög a hívás), eddig is voltak vele kisebb gondok pl a képernyőzár néha csak hosszas unszolásra nyílik ki stb, szóval bevittem a boltba, javításra. Persze átvették, persze cserekészüléket nem tudnak adni. Mondom jó, használom egy hónapig a 3310-es Nokiámat, de akkor szüneteltessék az adatforgalmi előfizetésemet, ne fizessek olyan 3G-ért, amit nem is használok. Persze, ezt még hibátlanul megoldották. Igen ám, csak amikor kértem, hogy másolják át a SIM-re a telefonszámokat, kiderült, hogy nem lehet, csak a számítógépre másolni. Persze a telefon-számítógép kábelt nem találom, ergo az az abszurd helyzet áll fenn, hogy nem tudom beadni szervizbe a telefonomat, mert nem lehet átmásolni SIM-re a telefonszámokat. Van még egy telefon a világon, amely nem képes erre a funkcióra? A galaxyban ez egyszerűen nincs benne.

pizsama 2010.06.09. 14:50:50

Az én telefonommal csak telefonálni szoktam (nem szeretem az sms-t) és még soha nem hagyott cserben! :D

freebiker 2010.06.09. 15:24:03

Egy megjegyzés olyantól, aki telefon gyárban dolgozik. Főpanel csak kábító duma. Egy chipekkel beültetett nyáklemez van mindben. Sőt minden gyártó ugyanazokat használja, csak saját elrendezés alapján. A modult kicserélni értelmetlen. Egy kb. 110 eurós telefonnál 90 ez a panel, a többi filléres cucc.Így ilyen cserének senki ne dőljön be mert ilyen értelmetlen és nincs is. Szoftverfrissítéshez minden javító tec hnikus hozzáfér, a gyár kiszolgáltatja. Ezért ez is csak rizsa.
Tartsa mindenki szem előtt ezeket, mielőtt javíttatna. Ha kérdés van válaszolok.

2010.06.09. 15:57:46

@freebiker: én élek a lehetőséggel! szóval szerinted a teavaj vagy a margarin jobb-e a teljes kiőrlésű búzából készült croissanthoz?
(Most fogok uzsonnázni, sürgős lenne!)

Megdobbent 2010.06.09. 18:51:19

Az omniarol hallottam, hogy loszart er, asztem azert van II, mert hasznalhatova tettek. De nem. szamszung, te draga :>>>

az ajfonnal is lesz azert meg nyug, de ha nem robban fel, es oke a kis minden kuloncsege, akkor 1 evig elmegy majd :)

Megdobbent 2010.06.09. 18:56:08

Jahnaigen a finn ostermelo 2004-tol nem tud kesziteni hasznalhato telefont, tehat jo szivvel nem kuldenem hozza a telefonra vagyakozokat :)

De ez a finn ostermelo hozott ki most (2010) egy olyan rozsaszin modelt, amihez nincs adatkabel, nincs bluetooth, nincs irda, nincs microsd bovithetoseg, tehat egy telefon, ami onmagan kivul semmivel sem mukodik egyutt.

Igen, majd egyszer lesz hozza adatkabel, talan a telefon vetelaraval azonos arfekvesben.

Az enyem meg ugye nem pont boltbol jott, de usb kabel, 2 akku, tolto, headset, bluetooth, microsd, wifi az alapcsomagban van, 2 sim pedig befigyel.

Vilagos tehat, hogy nem a finn ostermelo a baratod, mert atver, mint a piacos magyar.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:09:18

Valaki mondja meg, hogy kell nokia 7020-on úgy sms-t írni, hogy az ékezeteknél ne zuhanjon meg a karakterszám! (Ja, az ékezetek nélküli és egyéb okos megoldásokra nem vagyok kíváncsi!)

A nokia márkabolt szerint várjak a szoftverfrissítésre..

Megdobbent 2010.06.09. 19:14:51

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Asszem valami unicode-ot kell kikapcsolni, ha van ra lehetoseged. Altalaban ez triplazza meg a karakterszamot minden telefonon, de nem biztos, hogy ra lehetoseg a beallitasoknal.

Picit utananeztem, hat valami firmware buzeralas szuksegessegerol irnak a forumokban...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:22:25

@Megdobbent:
Ezzel játszott a csóka is fél órát, de nem lehet átállítani, mert nincs benne az állító menü.

Gondolom a firmware-ezés garanciavesztést hoz magával.
(Köszönöm, hogy keresgéltél!)

Megdobbent 2010.06.09. 19:30:20

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nincs mit. De szerintem a szoftverfrissites jelenti a firmware frissitest, es ahogy latom mar kint van ez a firmware... Esetleg kerdezd meg par szervizben, hatha eljutott mar hozzajuk :)

gergel 2010.06.09. 19:33:37

@Rékuc:
Rékuc!
Vagy próbáld megkeresni a kábelt(micro-usb) :), vagy esetleg próbáltad a Samsung szoftverével(azt hiszem Samsung PC Studio a neve) összeröffenteni a telót? Persze blútyúkon keresztül.
Onnan valószínűleg le tudnád menteni valamilyen formában, még a ha sim kártya nem is enné meg, a gépen látnád őket és ha visszakapod a telefont vissza tudod majd rá varázsolni belőle.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:35:43

@Megdobbent:
A csávónak is mondtam, hogy van új fw, az volt a válasza, hogy "de az t-mobile-os" ez a teló meg független, szóval ő azt nem töltheti rá...

Mondjuk úgy összességében meg is rohadhatnának. :(

Jegkoko 2010.06.09. 19:45:22

@Megdobbent: érdekes az én n okiámhoz járt minden kábel tv adat fülhalgató meg minden egyébb.Amugy meg az alsó kategóriába nem kell csodákra várni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.09. 19:49:01

@gergel: köszönöm, valóban van hozzá egy CD, de azt hiszem a számítógépemben nincs bluetooth (?) ráadásul sima micro-USB nem jó a telefonba, mert saját spéci bemenete van nyilván. Olyan 50 számról van szó, majd leírom papír-ceruzával, beviszem a 3310-be, majd onnan rámásolok mindent a SIM-re. Tiszta szerencse, hogy van egy jó telefonom :D

Megdobbent 2010.06.09. 19:56:31

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Lehet, hogy jot mondott, ki tudja mit buherlnak bele egy firmware-be a szolgaltatok :(

@Jegkoko: A XXI. szazadban, 2010-ben nincs az az also kategoria, amiben ne lenne bluetooth vagy microsd tamogatas.

Egyebkent a kabel, ami ahhoz kell egyszeruen _nem_letezik_, nokia markaboltban _sem_ tudtak adni, fingjuk sem volt, mikor lesz nekik.

Ugyhogy ilyennel nem is kek probalkozni, a vilagon csak keves gyarto csinal magabol bohocot hasonlo luzersegekkel :)

Ugyhogy en tartom tovabbra is: megbizhato, nyuhetetlen telefont a nokia nem keszitett a 3310i ota :)

Megdobbent 2010.06.09. 19:59:21

Nameg persze erre a csoda rozsaszin nokiara csak ugy tudtam feljuttani 500 szamot, hogy a SIM irommal ravarazsoltam a korabbi telefonbol kimentett szamokat egy ures SIM-re, es 2-3 forduloval nagy nehezen beszipkazta :)

Tiszta fapad :)

Kerem jegyzokonyvezni: ez a nokia nem az enyem, a kozelebe sem mentem a szamatviteleken kivul, csajos mobil, csajnak :>

Mar elore orulok, hogy ha kerulnek bele szamok, hogy fapadoljam gepre SIM-en keresztul :))))

Jegkoko 2010.06.09. 21:36:20

@Megdobbent: Sztem fölösleges az olyan telefonokba micro sd kártya meg bt amit telefonáláson kívül másra nem igazán lehet használni pl a kis kijelző miatt.

Megdobbent 2010.06.09. 21:50:56

@Jegkoko: fene tudja, azert mp3 jatszasra mondjuk alkalmas, de ugye legfokepp az adatok kinyerese miatt kene legalabb egy valami kommunikacios lehetoseg.

Engem mondjuk az is meglepett, hogy ilyen kategoriat egyaltalan gyartanak meg, de hat ugy tunik igeny az van ra :)

Messidor 2010.06.09. 23:34:00

Nekem Siemens butatelefonom van immar nyolcadik eve ugyanaz.Beszelgetesen es SMS-ezesen kivul masra nem is kell nekem egy telo,azt meg kivaloan tudja.

szu.csi · http://sumare.blog.hu 2010.06.10. 14:21:25

csamcsung....ez kell nektek.... meg ájfón..méginkább...
a 6 évvel ezelőtti alsó kategóriás nokia telefonom jobb képet csinál, mint az ájfón (:
nokia, blacberry, a többi kuka

Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.10. 16:25:56

Tavaly volt ilyen az elso szerias omniammal, harmadik szerviz utan azt a megoldast ajanlottak, hogy vagy adnak egy hasonlo kategorias telefont, vagy a vetelar erejeig nem kell fizetnem az elofizetesi dijat illetve a szamlat. Utobbit valasztottam, es a hardverapron vettem hasznaltan egy F480-at 20ezerert, azota a legjobb baratom...

Zolikaa 2010.06.11. 01:50:05

Nincs az Omniával semmi baj, szerintem egyszerse cserélték ki a panell-t benne csak SW-t frissitettek.

Egy tipp:
Ha panelt cserélnek egy telefonban megváltozik az IMEI számai is, ugyanis az a panellra van ráírva és a panell ROM-jába bele van írva. Ha nem kapsz új IMEI számot nem cseréltek benne panelt az tuti!

Bárki vigyen szervizbe telefont érdemes az IMEI számot felirni otthon magunknak
(Az a 35-el kezdődő szám az aksi alatt)

hatesz 2010.06.11. 15:46:28

Anita! Sok örömöt az almás mobilhoz! Lehet hogy a végén jobban is jártál. A samsungnak meg hangyászsünt...

daráltkeksz 2010.06.14. 17:57:31

Nekem is volt hasonló problémám egy LG shine-al. Amikor vettem utána egy Samsung érinthető képernyős telefont és meséltem a T-mobile-os hölgynek a LG-s problémám, mondta a hölgy, h ha nem veri ki valaki a balhét nem cserélnek ki telefont, és ezt a t-mobileos hölgy mondta maga. Vicc
süti beállítások módosítása