Virág szerint, amit a Homár is csak megerősíteni tud sajnos, a T-Mobile még mindig azzal szórakozik, hogy 200 forintokra húzza le az új ügyfeleit, ha rendeltetészerűen szeretnék használni a telefonjukat:
Talán csak Nekem, de nagyon meglepő volt a T-Mobile pofátlansága. Párom 8-10 éve kártyás előfizetője a T-Mobile-nak. Nemrég eldöntöttük, hogy átváltunk előfizetésre. Az előfizetéssel semmi probléma nem volt, kb. 10 perc alatt kész voltunk, a régi számát megtarthatta. Amit viszont teljesen felháborítónak tartok, hogy havidíjat számolnak fel a hívószámkijelzésért. Tehát ha tudni akarja, hogy ki hívja, és hogy kijelezze mások telefonján a telefonszámát, elő kell fizetnie erre a szolgáltatásra, amit az elmúlt hosszú években, hűséges "előfizetőként" ingyen használhatott.
Furcsa, hogy a többi szolgáltatónál ez alapból jár, ingyenesen. Sőt a régi T-Mobile ügyfeleknek is ingyenes. Tehát, azzal hogy egy előfizetéssel biztosította hűségét, csak rosszabbul járt. Erre még eddig nem hallottam példát. Nem a 200 Ft itt a probléma, hanem maga az elv.
A másik probléma, hogy mikor odamentünk eleve mondtuk az ügyfélszolgálatos hölgynek, hogy 1 éves hűségidővel szeretnénk az előfizetést, természetesen ezt nem hallotta meg, kapásból 2 évre jegyezte be, majd mikor szóltunk, hogy félreértés van, közölte, hogy már nem tudja visszacsinálni, de hogy így mennyivel kedvezményesebb......Nah, persze T-Mobile internetes ügyfélszolgálat: 2-szer voltunk már bent T-Mobile ügyfélszolgálaton, hogy szeretnénk használni az internetes ügyintézési és számlakövetési rendszert, melyhez meg is adtuk a szükséges 5 jegyű kódot, mellyel azóta sem tud belépni a rendszerükbe.
Ezek szerint túl sok az ügyfél a T-Mobile-nál, hogy így akarják elkergetni őket?
Bár mi sajnos bebuktuk, mert 2 éves hűségszerződést írtunk alá.
Egy hűséges Pannonos :)
Az utolsó 100 komment: