Nemrég írtunk az Auchanban vásárolt játékról, amiből valahogy eltűnt a kód, a naiv ügyfél meg hiába csapkodta az asztalt, senki nem vállalta a felelősséget. A történet végül jó véget ért, a forgalmazó korrektül megoldotta a problémát, György pedig tanult a hibájából és ezentúl éberebben vásárol.
A napokban felhívott a DVD játékot az Auchannak beszállító Magnew Kft. illetékese, a szabadságáról visszaérkező T.A. úr, hogy távolléte alatt történt-e valami érdemi az ügyemben. Közöltem, hogy a solymári Auchan műszaki osztályának vezetője sem segített, csupán egy internetes honlapra irányított, hátha majd azok oldják meg az általuk keletkezett problémámat.
T. A. úr fél órányi türelmet kért, majd visszahívott és közölte, hogy futárszolgálattal lakásomra elküldik ajándékként a DVD játék egy másik, originál példányát. Ez rendben megtörtént, sőt ahhoz egy kultúrált levelet is kaptunk, melyben L. A. logisztikai vezető kért elnézést a játékot forgalmazó Magnew Kft. részéről a hibáért. Azért a hibáért, amit nem is ők, hanem az Auchan követett el!!! Azóta fiam boldogan játszik és mindketten megnyugodtunk.
A történet tehát boldog véget ért, de számos tanulsággal szolgál. Egy felnőtt ember - aki egyben szülő is - ilyenkor okulásul újragondolja a történetet, és egyúttal összegzi, vajon legközelebb mit kell tennie, továbbá mire számíthat azoktól, akik a történet résztvevői voltak. Nos, én az alábbiakat tudom felskiccelni:
1.) Továbbra is fogok vásárolni az Auchanban, mert sok tekintetben jó hypermarketnek tartom és nem ítélem el az egész áruházláncot és összes dolgozójukat amiatt, mert néhány alkalmazott tudatosan becsapja a vásárlót, illetve néhány vezetőjök nem kultúrált módon kezeli a reklamációt. (A vevőszolgálatnál korábban volt már kedvező tapasztalatom is.)
2.) Fokozottan figyelmes leszek a vásárlásaim során és erre kell tanítanom gyermekemet is, mert sajnos ma hazánkban folyamatosan (!) ébernek kell lennünk. Ahányszor a pénztárcánkat kinyitjuk számítanunk kell arra, hogy valaki(k) minket be akarnak csapni, meg kívánnak lopni.
3.) Nem biztos, hogy attól kapjuk a mentőövet, akitől arra joggal számítunk. Az Auchan helyett annak beszállítója kárpótolt.
4.) Én azt vártam az Auchantól, hogy
- mivel tény, hogy áruházi dolgozójuk csomagolta a rossz játékot, tehát a hibát ők vétették, akkor a hibájukat korrigálni is akarják, de nem akarták,
- a 7.500 ft-unkért csere játékot vagy értékének levásárlását ajánlják fel, de az ügyintézés és a velük is lezajlott levelezés két hete során ilyen az eszükbe sem jutott,
- játék DVD vételekor is ébernek kell lennünk, mert az áruház által felhelyezett védődoboz nem igazán a vásárlói érdeket védi és
- a vevőszolgálat ilyen esetben nem mindig "szolgál".
Köszönöm minden olvasó figyelmét!
György
Az utolsó 100 komment: