Tékozló Homár

Elvitte a műhold a UPC Direct csatornái felét?

2010.07.16. 11:35 | jackyll | 114 komment

Gábort a jelek szerint egyáltalán nem hozta lázba, hogy a UPC Directtel a műholdváltás óta akár 5 csatornán nézhet természetfilmeket hádében, amikor egy csomó másik csatorna meg eltűnt:

Amikor megindult Magyarországon a műholdas televíziózás, lelkesen szereltettük fel az antennát. Kitárult végre a világ! Hatszáz egynéhány csatorna! Vivát, családi nyelvtanulás! Vivát, zenecsatornák!  Vivát, jó minőségű rádióadók! Egészen mostanáig. A UPC hónapok óta nagy csinnadrattával és drága szórólapokon hirdeti, hogy új műholdról fog sugározni, és lesz „több csatorna, izgalmasabb tartalom, még kiválóbb minőség”. Hát megtörtént az átállítás, és lőn: fele annyi csatorna.

Eltűntek – az Astrán maradtak – az olasz, francia, német, osztrák, angol spanyol tv-csatornák és rádióadók. Vagyis a lényeg, A magyar UPC Direkt előfizetői az új műholdon moldáv, román és cseh csatornák adásait „élvezhetik”.  Persze kaptunk 10 új csatornát – no comment.

Jogilag a UPC megfoghatatlan, arra hivatkozik, hogy az Astrán lévő nyugat európai csatornák szabadon foghatók – ahogyan most a moldáv, stb. televízióadások.  Nem fontolgatom, hogy moldávul tanulok, azt viszont igen, hogy lemondjuk a UPC Direkt előfizetést. Úgy érezzük, csúnyán átvertek.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 12:20:32

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
if time<>12:00:00 func(eke)
else println "Hajjnye+int!"

func(eke)
cls
Println
"47,000-ér vetted az órádat a Baccnál?"
wait 5
return (T)

Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 12:28:36

@atpijkamo: az a villódzó doboz a kredencem, amiben fojton genyózik mindenkivel a berényimiki.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 12:33:49

@horex:
Hát inkább brazilul írjad, mer nem beszélni argentinul.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 12:42:16

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Lyól összezavartalak , mi?

Gondolod, majmost én irok neked egy pontos időjelző/poszttolót-ekéző progit Clipperül, asztán te meg villogsz vele?

Tessék megfizetni, majd akkor
:)

Seki 2010.07.16. 12:43:46

Én is UPCs vagyok és nekem megvan szinte az összes csatornám. Amúgy meg nem a külföldi csatornák a lényegek, hanem a magyarok. Az fura, hogy a zene csatornák 130tól kezdődnek.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 12:46:00

@Seki: van aki azokat töbet nézi, mint a magyar csatornákat. Persze lehet, hogy most ebbe a szép új világba csak hun adókat szabad majd nézni. Pl. a Bahn TV meg a Bloomberg nekem sem hiányozna.

MEDVE1978 2010.07.16. 12:53:28

Pár hónapja költöztem el. A régi lakásunk FIBERNET territory volt. A FIBERNET kb. tavalyelőtt (?) kiszedte az RTL2-t. Aztán kiszedte a VOX-ot. Aztán kiszedte az RTL-t. A végső etap idén év elején jött el, amikor kiszedte a PRO7-et és a SAT 1-et.
Hogy mit rakott be a helyére? SPORT 1-2, SPORT M, SPORT Klub, Club Romantica....
Egy nagy kalap fost rakott a helyére magyarul.

A költözést követően körülnéztem: olyan szolgáltatót kerestem, aki tud külföldi csatornákat nyújtani. Téonlányéknál 1, azaz egy német csatorna van és talán 2 angol figyelem, a legdrágább csomagban.
UPC jobb fej, de persze nem ingyen. Lehet náluk a szarra sem jó csomagok mellett nemzetközi csomagot venni (RTL,SAT1,ZDF,VOX,BBC hírek, BBC entertainment, Spanyol, görög csatorna). Emellett még jön a CNN normálba talán.

Szóval hálásak lehetünk, hogy az UPC kegyéből a rohadt drága előfizetés mellett még kapunk külföldi csatornákat is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 12:54:45

@horex:
Vatikáni pénzzel tudnék fizetni.
Az jó lest?

Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 12:58:31

@MEDVE1978: nomeg Aldzsaria is van. Még. Na azt is sokat nézem. Gondolom tik is.

Layosh 2010.07.16. 12:59:21

Fel kell tenni egy másik parabola antennát és továbbra is tudod nézni az ingyenes adókat az astráról.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 13:05:04

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Haggyuk, a nyúl má megvette a jövendő progit répáért és a medve is rendelt egyet ami délben brummog

iTink 2010.07.16. 13:11:35

teljesen megértem Gábor felháborodását. Nekem is volt privát parabolám, kifejezetten a német csatornák miatt szereltettem fel. Jött a UPC felszerelte a helyére az övükét. 3 hónapig ugyanazt a műsort láttam, plusz ugye a kódoltakat. A műholdváltás óta egy német csatornám sincs, ellenben van rengeteg horvát, cseh és számomra egyáltalán nem érthető adóm. :(

Marr 2010.07.16. 13:13:52

én is csatlakozom a többiekhez, akik a UPC kapcsán is a Fibernetbe rúgnak.

köcsögék elvették szinte az összes külföldi adót. most végre az RTL-t meg a DW-t visszarakták, de ez édeskevés.

asszem a cctv4-et még meghagyták, úgyhogy tudnám nézni a szürke kabátos kínai south park koppintást, ha akarnám.

az egyetlen jó a Fibernetben, hogy van náluk MCM Top, ami előtt lehet nyitott szemmel aludni.

vissza a nyelvtanulós csatornákat!

Ooorsi 2010.07.16. 13:22:37

A fishing and hunting csatorna viszi a pálmát :D

Ooorsi 2010.07.16. 13:28:57

@Rosszindulatú Vászka: akkor a zone club-ot egyenesen imádhatod :D

Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 13:33:00

@Ooorsi: na ja, meg FEM3, az is agyrohasztós.

Ooorsi 2010.07.16. 13:52:26

@Rosszindulatú Vászka: mi annyira szerencsétlenek vagyunk, hogy ebben a kitüntetésben nicns is részünk :D
Viszont van comedy centralunk :D

Fikk a Nick 2010.07.16. 13:54:16

Egyrészt az ingyenest magadtól is foghatod, mert ingyenes. Másrészt hagyjuk már ezt a nyelvtanulós dumát. Tegye fel a kezét az, aki úgy tanul idegen nyelvet, hogy hallgatja. Le a kutya nem fordítja neki, de megtanul így még urduul is. Persze...

Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 14:15:50

@drmotto: mer nemfigyelsz. Eddig volt sok adó, de áttállott a upc másik műhódra, mosmeg nincs. Kéne plusz beltéri, meg antenna hozzá.

marcellmamaja 2010.07.16. 14:53:37

@iTink:
"Nekem is volt privát parabolám, kifejezetten a német csatornák miatt szereltettem fel. Jött a UPC felszerelte a helyére az övükét."

talán itt folytatnám az én verziómmal:
-amikor láttam, hogy a szerelő nekiáll lebontani az antennámat, akkor elvettem alóla a létrát, és udvariasan megkértem, ugyan már szerelje vissza, addig kapaszkodjon az oszlopba...

és mit csinált a te tükröddel-beltériddel? elvitték magukkal? ne bohóckodjunk már emberek! a posztot író is elmehet a faszba, ha hagyta, hogy a saját cuccát elvigyék/leszereljék...

Fikk a Nick 2010.07.16. 14:54:34

@Rosszindulatú Vászka:
De figyelek. Előtte is volt lavór. De tényleg egyszerűbb itt sírni, hoyg ne mfizethet az ingyenesért.

hawkeye 2010.07.16. 15:20:44

1. Azok a német FTA csatik "csak ott voltak" az Astrán, azokért nem fizettél.

2. Az viszont igaz, hogy a UPC egy időben úgy tett, mintha azok vételét is ő "adná" nagykegyesen.

3. Hány éves is vagy, Kedves Posztoló? Télapó, fogtündér, szokott jönni? Nem? Akkor miért gondolod, hogy egy multit szikrányit is érdekel a te igényed?
Őt kizárólag a profit hozza izgalomba, fizess neki minél többet, minél tovább!

4. És a legszomorúbb, hogy ilyen üzletpolitikával a UPC Magyarosországon így is első számú szolgáltató tud lenni!

5. A megoldást az egyik kommentelő már javasolta: egy kis tükör - elég 65 centis is! - az Astrára, meg egy 15 ezer pénzes FTA beltéri és nézheted tovább kedvenceidet.
(Egy lapos, síktükör még az erkélykorlátra is felrakható.)

Jó szórakozást!

csi szi 2010.07.16. 17:51:55

Az átlag proli/paraszt magyar nyelvű csatornákat néz, német adókat max. 15-20 éve nézett, amikor csak ott volt szombat éjszakai szoftpornó, vagy bundesliga, vagy F1 stb.

indapass90210 2010.07.16. 17:55:52

Az is elég, ha románul tanulsz, mert csak a nevében különbözik a romántól :)

szarfej 2010.07.16. 18:01:31

ja a feleségem német. beengedte a bácsit aki megcsinálta a upc hd adást, majd 2 nappal később egy másik bácsit aki 30 rugóért felszerelte az astrás antennát... most van minden. fuck upc

MitTomÉn 2010.07.16. 18:03:52

@drmotto: "Másrészt hagyjuk már ezt a nyelvtanulós dumát. Tegye fel a kezét az, aki úgy tanul idegen nyelvet, hogy hallgatja. Le a kutya nem fordítja neki, de megtanul így még urduul is. Persze..."

Látszik, hogy fogalmad sincs arról, hogyan tanul meg valaki rendesen idegen nyelveket.

Példának akár vehetjük a lányaimat (4 és 6 évesek).
Ha már TV-t néznek (nem sokat), angol meg német csatornákat (is) igyekszek nézetni velük. Persze nem értik (még) szó szerint, de már most érződik, mekkora előnyük lesz majd ebből ...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.16. 18:05:04

@enamel: na az az egy, amiről talán nem ez a tetű júpíszí tehet.

csi szi 2010.07.16. 18:12:02

@szarfej: Szólni kell a upc által küldött szerelőnek, hogy adjon új antennát, a régi ugyanis nem az övék...
Az FTA adásokat meg nem a UPC szolgáltatja, nem is azokért szedi a pénzt, az hogy a UPC melyik műholdat használja az ő döntése. Sajnos ez van.

tribunus 2010.07.16. 18:32:06

Namármost ha jön a szerelő akkor mit is mondjak neki?

BudaBuda 2010.07.16. 18:32:37

lehet am 'tanyert' venni upc meg digi nelku is, aztan azt nezed ami jol esik. . .huseg sincs:)

neurotikk! (törölt) 2010.07.16. 18:43:51

@horex:
Medvenek brummogogepet, ez olyan mint Egyiptomnak homokot Szaud Arabianak meg olajat eladni.
Profi!

Amugy otvenegyedik! A TV musorokon meg folosleges ragodni, szarok.

Goompah 2010.07.16. 18:52:15

@drmotto: "Tegye fel a kezét az, aki úgy tanul idegen nyelvet, hogy hallgatja. Le a kutya nem fordítja neki, de megtanul így még urduul is. Persze... "

Amikor az anyanyelvedet tanultad, ki fordította le neked a hallott szöveget... milyen nyelvre is?

Abszolút nulláról indulva nemigen lehet TV-ből nyelvet tanulni, de némi alappal nagyon is jól lehet. A kép segítségével, plusz a kontextusból legtöbbször könnyű kitalálni egy szó jelentését, emellett igen sokat segít a beszélt nyelv megértésében (hogy ne akard magadban folyton magyarra fordítani, hanem az eredeti nyelven értsd meg). Én TV-ből bővítettem igen erősen a német szókincsemet, persze erős alap volt hozzá: természetfilmek, iskolatévé, filmek, bármi. Soha nem kellett eközben szótárhoz fordulnom.

Pukker 2010.07.16. 19:00:36

A cikk iroja nem ert hozza. forgassa vissza az antennat es fogja latni a csatornakat ujra (FTA, free to air). Az upc csatornai maradektalanul atkoltoztek. A fentiek NEM az upc csatornai voltak eddigsem. Ha azok erdekelnek, nem kell UPC direct elofizetes.
Szuereltessen fel egy masik antennat, vagy forgatot, lehet masik belterije. Amit akar!
mottó: nem az a hülye aki nem tudja, hanem aki nem is akarja!

ui.: sat.hu ott érdeklődjön

Flatline_ 2010.07.16. 19:01:11

Arrol mar nem is beszelve, hogy a szolgaltatas minosege is sokkal gyengebb. Allandoan elmegy az adas, szakadozik kep/hang.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.07.16. 19:16:54

lőj fel magadnak Te is egy műholdat, és akkor nem lesz gondod

peca1000 2010.07.16. 19:20:01

Diginél kell előfizetni, ott minden bejön.

Megdobbent 2010.07.16. 20:01:56

Ebben most mi az a kurva nagy meglepetes? Talan azok a csatornak benne vannak az upc direct kinalataban?

O bazdmeg, elvisznek egy szeles savot egy olcsobb muholdra, semmi kozuk ahhoz, hogy azon kivul mit sugaroz a hold.

Amugyis van az astranal jobb a free-re, en azon nezek tonight show es orosz slagertevet :) :>>>

Megdobbent 2010.07.16. 20:04:53

@szarfej: "majd 2 nappal később egy másik bácsit aki 30 rugóért felszerelte az astrás antennát... most van minden. fuck upc" Nnna az a nem kispalya :) Valami 9.990-ert vettem antennat, fejet, belterit, mazzag/dugo volt itthon, tartokar kb. 2.000 es egy delutan feldobtam 1 csavarhuzoval es egy villaskulccsal :>

Lehet, hogy ilyen szerelonek kene mennem mondjuk 25.000 Ft-ert? :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.16. 20:17:00

@Rosszindulatú Vászka: Mi az a kredenc?

Két ovis beszélget.
- Nézd, ott egy koton a radiátoron.
- Mi az a radiátor?

Két cigánygyerek sétál az utcán, amikor szembe jön a falu tiszteletese, és látják, hogy be van kötve a keze. Odaszól az egyik gyerek:
- Jó napot, tiszteletes úr, hát maga mit csinált a kezével?
- Ó, semmit, csak beütöttem a fridzsiderbe!
Elmegy a pap, megkérdezi az egyik a másikat:
- Te, mi az a fridzsider?
- Nem tudom, te jártál hittanra!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.16. 20:22:02

@Goompah: A finn tévében egyszer egy lerobbant faszi monológozott teljesen jó kiejtéssel angolul: - Azt kérdik, hol tanultam meg angolul. Hát nem tanultam sehol, csak ahogy néztem a tévét, magamtól...

Az a jó, ha a külföldi filmeket nem szinkronizálják, hanem feliratozzák. Nálunk ez sajnos nagyon ritka. Ezérttartittazország.

juhaszcs 2010.07.16. 21:09:35

Vivát szarjál sünt vazze!
UPC egy kalap szar.
Mondjuk a többi is.Forgass filmet és nézd azt sünszarás közben!
Nem vagy sikeres ember.
tanulj nyelvet könyvből.
Balga sünszaró vagy!

Walter_Dornberger · www.jagger.hu 2010.07.16. 21:14:36

Miért , mi mást vártál egy olyan cégtől aki üldözi a torrentforgalmat (asszem ők ezt forgalom menedzselésnek hívják), aki csak nyerészkedik a magyaron. Ez az a cég amit nagyívben el kell kerülni.

Kutyafüle 2010.07.16. 21:23:00

@hawkeye: Nálad a pont! Erről van szó.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.16. 21:25:46

Régebben én is meg akartam tanulni külföldiül a TV-ből, de csak odáig jutotam, hogy "gelbe karte", "rote karte", "tor", "halpszájsz" meg "ekkbáll".

Nyelvtanulásra valami interaktívabb kell.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.16. 21:26:59

* jutottam

Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!

Galván_Tivadar 2010.07.16. 22:03:44

Talán 1992 írtunk, amikor felszereltettük az első parabolánkat. Na, akkor nagyon menők voltak a német adók, de már akkor is egy filmet kb 5 percenként 15perces reklámblokk szakított meg. Ha sünt kéne szarnom helyette, akkor sem nézném :)

hessler 2010.07.16. 22:05:45

Sajnos nekünk saját magunknak kellett átállítani az antennát mert egy régi forgatós rendszerbe nem mertek belepiszkálni.Ezért mikor kiderítettem melyik műhold kiderült ,hogy ez a Thor 5
egy sokkal jobb műhold mivel nem az ASTRA-é hanem a telenor-é vagyis az astrának csak a fellövésért fizetnek. Amíg nem lesz saját cuccuk! Tehát szerintem megint másnak spórolunk de mi szívunk vele. vagy olcsóbb lett az előfizetés? Keressetek rá a THOR 5-re a
gubival.

hessler 2010.07.16. 22:07:48

Apropó összehasonlította már valaki egy német vagy brit adás minőségét egy M1 vagy HBO hd-vel?

Goompah 2010.07.16. 22:38:15

@Galván_Tivadar: '92-ben még nem. Akkoriban egy filmet csak egyszer volt szabad reklámmal megszakítani, a film hosszától függetlenül. Talán '96 táján, az év elején kaptak engedélyt a többszöri megszakításra.

v2peti 2010.07.16. 23:14:16

Egyszeri megszakítás? na ne! Már akkoriban is filmenként két reklám is rémlik. A magyar kábeltévéken meg 3-4 is!

meynabi 2010.07.17. 00:19:58

Kéretik akkut homárosok seggbekúrását véghezvinni!
Az ELŐFIZETŐ bizony-bizony fizet dolgokért. És ha nem azt kapja amiért fizetett, verheti az asztalt!
Az hogy a többség "delező-ideunatkozó köszvény" beugat h minek ennyi csatorna, ne tévesszen meg senkit.
Ők a fogyasztói társadalom.
"Fizettem? Igen. Miért? Nem mind1? Végül is..."
Posztolónak igaza van, de ne ide írjon. Ez már régen nem az ami.
Mirchiányos vörhenyesek gyülekezete ez.

Megdobbent 2010.07.17. 00:53:36

@meynabi: sorold mar fel kerlek az UPC akarmelyik aszf-ebol, hogy melyik tole fuggetlen FTA csatornakat adta penzert az elofizetoinek. Kerlek, olyan nagyon halas lenne neked a homar uri kozonsege.

Segitek, hogy ne legyen gond a kereseskor, mondjuk a hasamra utve:

- Mecklenburg-Vorpommern
- MDR Fernsehen Sachsen-Anhalt
- MDR Fernsehen Thüringen
- Rhein-Neckar Fernsehen
- Regionalfernsehen Oberbayern
- Cash TV
- Dr Dish TV

Semmi kozom az UPC-hez, sosem voltam elofizetojuk vagy alkalmazottjuk, de ha kimegyek az erkelyre egy imbuszkulccsal, akkor ezek barmelyiket nezhetem szabadon a keleti 19,2 fokon... De upc ott nincs.

Gáborom 2010.07.17. 00:56:09

Drága szíveim, a júpíszínél NEM az ingyenes csatornákért fizettünk, hanem a programcsomagban lévőkért.A szabadon foghatókat továbbra is lehet ingyen fogni egy olcsó digitális műholdvevővel....
Az ingyenes csatornák csak habok voltak a tortán, de INGYEN, ezért ezeket szerintem nem lehet reklamálni.
Az új műholdon pedig nagyobb sávszélessége lesz a júpínak, így több hádé adást tud nyomni majd.
Szóval nem kell a hiszti....
( Nekem már T-Home IP tévém van, de szerettem a júpíszít is )

Sasfióka 2010.07.17. 01:41:15

Én akkor is azt mondom, hogy cardsharing, és az UPC meg le van fütyülve... :) Nem kell "várnom", hogy ki hova költözik :D

Gyakori · http://kerdestar.hu 2010.07.17. 01:42:46

nincsis jobb mint egy kockásképű ipétévé

Megdobbent 2010.07.17. 04:37:53

@Fogatlan Travi: sakkbajnoksaghoz jol jon az ;>

Fehérszakál 2010.07.17. 05:52:38

Nehogy azt higgyétek hogy a kábelszolgáltatók különbek. 2 havonta tünnek el csatornák és jelennek meg újabbak itt is a Rubicom szarság szolgáltatónál. Ez még hagyján, de hetente átrendezik a csatornákat, ahol eddig jött a discovery ott most valami pecás csatorna jön, állandóan újra kell kerestetnem a csatornákat a TV-vel hogy megtaláljam a nekem tetszőeket. Keverik, kutyulják állandóan, ettől a falra tudok mászni. Persze ha az automatikus újrahangolással keresem meg a csatornákat akkor az összes addig bepötyögött csatornanév elveszik és csak valami csatornaszám jelenik meg, megint órákig pötyöghetem be a távirányítón a csatorna neveket hogy a menüben értelmesen látszódjon. Buzi köcsög a Rubicom is.

gun_withthewind 2010.07.17. 06:17:44

A pro7 és a Sat1 miatt teljesen kibuktam. néhány éve - minimális alappal - jobbára tévénézéssel tanultam meg németül (nemzetközi felsőfokú nyelvvizsga). az, hogy elvették, geci nagy érvágás. de a legorbitálisabb geci köcsög seggfejség a Mezzo volt. ezt a hármat egyik napról a másikra, előzetes bejelentés nélkül elvették. kiakadtam, izomból. ez amúgy nem szerződésszegés?

Szabster 2010.07.17. 07:23:02

Nem szerzodesszeges, annyi, hogy az Astrarol azt eddig is nezhetted ingyen, mert FTA volt meg most is az. Sajna venned kell meg egy tanyart, belterit szerintem nem, bar attol fugg milyen van. Amugy kivancsi lennek, hogy akiknek 40cm-es kis lavort raktak fel az astrahoz azok hogy fognak Thort nezni esos idoben...

fandris 2010.07.17. 07:30:28

Na meg: a UPC - írásos tájékoztatójában igér 3 hónapig ingyen Filmbox Pak prémiumcsomagot hűségvállalás nélkül.

Ez a valóságban egy év hűségidőt jelent!

Magyarázat: "..csak ha a szerelőnél rendeli".
Szerelő meg nem mondja!

Pipas 2010.07.17. 08:09:57

Valaki írta, hogy nem lehet idegen nyelvet tanulni úgy, hogy nézi az ember az idegen adást.

Ekkora baromságot!

Hát hiszen nem úgy kell kezdeni, hogy egy szót sem ért az ember, aztán elkezdi nézni a tévét! Ha már van egy kis tudása az embernek, akkor játszva tudja feszedni a szókincset meg főleg a szövegértést!

Amikor nyelvvizsgázni voltam angolból volt egy rész a felvételen amin nagyon röhögtem. Megkérdezték miért: na hát így hangzik az, amikor egy fehér megpróbál amerikai néger kiejtéssel beszélni. Ha egy valódi fekát bevágtak volna a nyelvvizsgán valószínűleg még az oktatók sem értik csak én. Eredeti hanggal kell nézni a filmeket és akkor nem lesz gond megérteni az orosz, inidiai, feka, meg ír csávót amikor kilép az ember külföldre dolgozni.

Roy 2010.07.17. 09:05:12

Ez nem csak az UPC-re, és nem csak a műholdasukra jellemző.
A T-HOME is úgy változtatja a csatornákat, mint más a fehérneműjét.
Tegnap, még volt, ma mér eltűnt, helyette más csatorna van.
Azt tesznek az előfizetővel amit akarnak, csak fizess nekik, ha nem fizetsz akkor kikapcsolják a szolgáltatást.

belowzero 2010.07.17. 09:14:43

én az astrára szavaztam, upct azonnal lemondtam

csak egy alap dekodert kellett vennem, a tányér/vevöfej ottmaradt, az remekül megy, a magyar csatornákhoz pedig kiraktam egy sima digitális antennát (5e ft) és igy van 6 magyar csatornám

ez innetöl teljesen ingyen van, nálam havi 5e megtakaritás

nyilván ez egyénfüggő, nekem a viasat vagy fem3 nem igazán hiányzik, az ard, zdf páros nagyobb érvágás lett volna

2010.07.17. 09:19:48

@Lipyke: turot :)
digi: intelisat 10-02 upc meg THOR :)

Izomor Lánya 2010.07.17. 09:30:02

azért némi tájékozottság nem árt.

1) Az Astran ezek az adók ingyen foghatóak; persze kell venned lavórt, hogy nézhessed.

2) az UPC a digitális műsorát eddig éppenséggel az Astráról adta.

3) 1+2 folyománya, hogy ha nem volt eddig lavórod, az UPC jóvoltából *járulékosan* nézhetted az Astra egyéb (nem UPC)-s műsorait, de ez nem volt az UPC direkt csomag része sose, ezek ingyenesek. Az igaz, hogy akinek nem volt lavórja, az a UPC jóvoltából külön beruházás nélkül nézhette ezeket az adókat.

UPC áltköltözött másik műholdra. Jogában áll. Azok az adók, amik eddig jöttek az Astráról, továbbra is jönnek ingyen; csak kell egy saját lavór, amiről te rendelkezel, melyik műholdat nézze. Persze arra sincs garancia, hogy a VOX és társai nem fog onnan átköltözni, ingyen ebéd az ilyen.

Ezen sírni kicsit olyan, mintha azon sírnál, hogy a beltéri egység eddig pont jó volt könyvalátétnek, és a rohadt UPC most kicserélte egy más méretűre.

SLacc 2010.07.17. 09:42:34

Mondd le. Szabad vagy. Ne nyígj. És tanulj meg csehül, nem árthat. Nekem már megy.

hetech 2010.07.17. 10:21:44

@belowzero: Mutass már nekem egy digitális antennát, mert olyat még nem láttam. :D
Annyi hülyeséget hordanak itt össze egyesek, hogy szinte hihetetlen.
A posztolónak mi a nyűgje?
Minek fizet elő egyáltalán a UPC-re, ha az ingyenesen szabadon fogható külföldi adókat akarja nézni?
Szeret havidíjat fizetni?
Akkor utaljon nekem havonta.
Ugyanazokat az ingyenes adókat tudom neki én is "nyújtani" mint eddig a UPC.
Mindezt a UPC-hez képest féláron vállalom.
:D:D:D

na__most__akkor 2010.07.17. 10:22:52

Hüjék vatytok, mert az a villogó doboz a kredencen az a mikró. Mi abba száríttyuk a macskát. Szereti mindegyik, mer csak egy fél percig nyarvognak. Asztán mind elfekszik és csak élvezi.

Meg még hüjék vatytok azér is, mer minek tanujjon a zember külföldiül, ha etyszer magyarul se tud. Én aszt halotam, hogy a magyarok írnak ékezeteket. Meg szóközt az írásjelek után. Meg ijesmiket.

belowzero 2010.07.17. 10:26:17

@hetech: digitális antenna = a digitális földi televíziós szolgáltatás vételére alkalmas kültéri DVB-T antenna

látogass el egy elektronikai áruházba, az eladók rengeteget mutatnak neked

na__most__akkor 2010.07.17. 10:30:31

A digitális antenna az pontosan ugyanolyan, mint a mosószer intelligens formulája.

Régi magyar kifejezéssel "fából vaskarika". Nemlétező dolgok leírására használt kifejezés.

Lásd még "szocialista demokrácia", csak hogy valami jól ismert dolgot említsek.

Ajtony 2010.07.17. 11:35:52

Egy plusz tükör és fej, valamint koax-kapcsoló felszerelése után jönnek a régi adóid is

vega2 2010.07.17. 12:21:13

Mióta átállították az antennámat a Thor-ra, azóta ha esik egy kis eső, akkor élvezhetetlen az adás. Mikor reklamáltam, akkor csak azt fújták, hogy szóljak a szerelőnek.
Amúgy meg nem értem, hogy egyeseknek miért probléma a román meg a moldáv adó. Végül is ez is az európai kultúra része. Nincs is jobb, mint egy vasárnapi ebéd után a hűvös szobában moldáv folklórműsort nézni. Ettől lesz igazán vidám a vasárnap.

tigris 2010.07.17. 12:31:49

még jön a kelet 19,2-n is a Upc, de már megy a Thor-on is nyugat 0,9. Csak itt még akadozik az adás, de viszont van Hd csati. A megoldás egy forgatómotor kb 15000 Ft és azt nézel amit akarsz, persze beltéri azért kell hozzá. Ha ez meg van válogathatsz a több tízezer csatorna közül.

tigris 2010.07.17. 12:34:50

@vega2: arra a műholdra legalább 130-as tányér kellene, de azzal sem az igazi. Nekünk magyarból nagyon messze van az a hold. Ott sajnos a többi norvég, finn, dán adók is nagyon gyenge jellel jönnek.

vega2 2010.07.17. 12:59:14

@tigris: Én is úgy gondolom, hogy nem megfelelő a jelerősség, ezért nem is zaklatom a szerelőt. Pl: A spanyol-holland döntő kezdetekor még felettünk kóborolt egy kis csapadékzóna. Éppe csak potyákolt. Nem volt kép, hang meg néha. Szerencsére a 20. perc körül lehúzódott felőlünk a csapizóna. Egyből jó lett a kép és a hang.

birca maxval · http://maxval.co.nr 2010.07.17. 13:12:59

Nekem három fej van a tányéron. A ForróMadárra, a Thorra (ezt ismerem a Csillagkapuból, egy aranyos kis szürke földönkívóli) és Sirius1-re.

Én pont azért nem fizettem elő semmire, s van saját tényérom, mert nekem elsősorban az arab zenecsatornák kellenek, s azt meg senki sem szolgáltatja, mindenki csak RTL-t, meg SAT-ot ad, ami dögunalmas, ráadásul nem is értem a hülye nyelvüket.

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2010.07.17. 13:16:27

Szintén UPC sztori, amit a Homárnak már megírtam, de sajnos nem tartotta közlésre érdemesnek.

Idézem a homárnak írt mailem:
"Röviden:
A UPC 2008. április 1-től bevezette a digitális kábel TV-t. Drágább, mint a normál analóg, na meg kell hozzá egy DVD lejátszó méretű doboz, és még egy távirányító. De mindezt az ember elviseli szebb képért és a bővebb választékért.

A kínálatban 2 évig benne volt az NASN (ESPN Americára váltott a neve). Ez 24 órán át amerikai sportokat ad. Az NFL, NHL és MLB rajongók közül sokan kizárólag ezért váltottak a digitálisra.
Majd 2010. április 1-től megszüntették az ESPN America továbbítását, mondván "megszűnt a szerződés". Szerintem egy szerződés meghosszabbítható lenne, ha a UPC is úgy akarná. A UPC Directen (tányéros TV) és más kábel TV-knél továbbra is vígan megy az ESPN America.

A UPC pedig többnyire semmit mondó válaszokat ad.

Illetve a szűk rétegérdeklődlésre hivatkozik. Azt maximálisan megértenénk, hogy az ESPN America továbbításából adódó többletköltséget nem azokra akarják hárítani, akiket nem érdekel ez a TV adó. Akkor hárítsák át ránk azzal, hogy beteszik egy különdíjas extra prémium csomagba, mint az HBO-t.
Így az amerikai sportrajongók is jól járnának, mert kapnák az ESPN-t, de a többieket sem érné hátrány."

Azért ez is jó pár embert érint.

Remélem a UPC rövidesen visszateszi a kínálatba a digitálison az ESPN Americát. Van rá remény.

ormotlan 2010.07.17. 13:32:41

TV-t nézel? Megérdemled.

hetech 2010.07.17. 13:59:57

@belowzero: Ne vedd kioktatásnak, de a digitális földfelszíni adást ugyanolyan antennával veheted mint eddig az analóg földfelszíni adást.
Tehát, ha valakinek eddig is volt a tetőn egy antennája, akkor annyi a dolga, hogy kihúzza a TV hátuljából a csatit és azt bedugja a STB-be. (Vagy ha már olyan a TV hogy STB nélkül is veszi akkor még annyi sem.)
Digitális antenna nincs.
Az antennákat frekvenciasávokra méretezik. Mindenféle antennát, nem csak a TV-t.
Mivel a frekvenciasáv ugyanaz maradt, ezért nem kell új antenna.
Az meg már teljesen mindegy, hogy azon a bizonyos frekvencián analóg, vagy digitális az adás, ahhoz az antennának semmi köze. Azt majd a vevőkészüléken múlik, hogy meg tudja-e jeleníteni a közvetített tartalmat.
;)

Silenzio 2010.07.17. 14:16:06

Nem feltétlenül Homárra való téma. Ezeket a csatornákat országos viszonylatban a kutya se nézi, a cégnek fizetni értük teljesen fölösleges. Inkább elhagyják őket. Marad a szabadon fogható megoldás. Lemondani meg fölösleges, mert semelyik magyar kábel- vagy műholdas szolgáltatónál nem fogod őket viszont látni. Pont.

kicsigee 2010.07.17. 14:28:39

Könyörgöm, valaki magyarázza meg nekem mitől ilyen fontosak ezek német,olasz stb csatornák?
Régebben akárhányszor átkapcsoltam valamelyik német csatornára valami ezer éves film ment amit 25-ször láttam, vagy dokumentumfilm ment ottani helyi témákról. De olyan is volt, hogy este 9-kor szado-mazo szex műsor ment amibe éppen pisilték le egymást. Ki a francot érdekelnek ezek a műsorok?

Egyébként UPC "tényleg megéri a pénzét". Nálunk analóg kábeltévé van, pár évvel ezelőtt még 55 csatorna volt, most már csak 47. Természetesen ugyanannyi pénzért.

belowzero 2010.07.17. 16:53:27

@hetech: no prbl, amit írsz, az sajnos csak részben igaz, ahol a vétel erős ott megfelel az analóg (uhf) antenna is, de ahol gyenge (nálam pl), ott nem

ezért vásároltam másikat (Kültéri DVB-T antenna) amivel viszont megy, erre az antennára használtam (egyszerűsítve) a digitális jelzőt

az antenna nyilván nem digitális, a kitétel arra vonatkozott, hogy a régit cserélni kellett egy olyanra, ami a digitális földfelszínit képes volt venni...

a hangsúly egyébként nem ezen volt, hanem azon, hogy innentől ingyen megy az a pár csatorna

hetech 2010.07.17. 17:39:59

@belowzero: Ez azért lehet, mert bizonyos helyeken még mindig csökkentett teljesítménnyel adnak.
Egyik ismerősnél kellett egy ilyen csodát beüzemelnem. A boltban megvetették vele is az új antennát, merthogy csak azzal lesz jó...
A régi antennája egy ~3000Ft-os erősítős "lepke" antenna volt.
Az új, amit rásóztak ugyanolyan volt, csak az erősítő nélküli változat.
3800Ft.
Megvette szerencsétlen, felszerelte és be akarta üzemelni próbára a régebbi TV-re a másik szobában. Új kábelt húzott le meg minden.
A videomagnóhoz szokott felhasználó szépen összedugta RF-en, mint régen, mivel SCART sem volt a TV-n, nemhogy HDMI.
Nekiállt a TV-n behangolni a STB jelét...
Persze nem ment, mert ugye nincs benne modulátor. Csak azért van rajta antenna kimenet, hogy az analóg adást átengedje, és az analóg TV tudja azokat fogni.
Na itt hívott fel, hogy segítsek már mert nem jó...
Annyit csináltam, hogy átvittem a STB-ot a nagy TV-hez, összedugtam SCART-on (mert hiába volt a TV-n is meg a STB-on is HDMI csati, ha egyszer nem adtak mellé kábelt), Kihúztam a TV-ből az antennát és beledugtam a STB-ba.
Minden csatorna azonnal tökéletes lett, fel sem kellett mennem a padlásra.

Tehát feleslegesen lehúzták 3800Ft-tal.
A "digitális antenna" árával.
Azóta is ideges vagyok, ha rágondolok.

Megdobbent 2010.07.17. 21:36:05

@birca maxval: Naes hogy a faszba' lat minden fej mas holdat azonos tanyerallasnal? :>

Amugy itt szomszedsagban van a jelenlegi vilagbajnok: 6 (hat) fej figyel egy tanyeron egy kulon kis rudacskan :>

Megdobbent 2010.07.17. 21:38:29

@birca maxval: Jaigen, akkor ne csak az arab zeneinel ragadj meg, hanem vizslasd meg a kelet 13,0 fokon levo holdon 11034 V-nel a Shanson TV-t. Nalam most az a favorit a cnbc mellett :)

hetech 2010.07.17. 22:38:50

@Megdobbent: Úgy hogy nem egy pontban vannak, hanem egymás mellett.
Mint ahogy a műholdak is.
Régen, a '90-es években mikor nagy divatja volt a műholdvevőknek, nem voltak itthon kereskedelmi adók, mindenki az ASTRA műholdra állt rá általában 90-es tükörrel. Aztán elindult a DUNA TV és mivel nem voltak képesek / nem akartak ők is oda költözni ezért elkezdtek terjedni először a kézi forgatók, aztán a 2 fejet is fogadni képes beltérik 2 tányérral, végül pedig a 90-es tükör helyett 110-es dupla fejtartóval.
Így a 2 műhold közé állítva a lavórt éppen elegendő jele volt mindegyiknek.

Aztán mikor fellőtték az MTV2-t azt persze egy harmadik holdra sikerült...
De hamarosan követte a DUNA is és megint csak 2 hold volt lényeges itthon.
Csakhogy ezek már nem pont egymás mellett voltak. Így az akkori adóteljesítménnyel nem lehetett jó képet csinálni még 110-es tányérral sem.
Így a dupla fejes rendszerek eltünedeztek, helyettük elterjedtek a motoros forgatók.
Aztán mikor az Antenna Hungária beszállt valami közös műholdba talán az arabokkal, vagy nem tudom, amit sikerült az eddigi kelet 19°-tól jóval messzebb, ha jól emlékszem valahova nyugat 5° környékére lőni, mindenki szembesült a ténnyel, hogy bizony a műholdak az egyenlítő felett keringnek, mi meg egy hangyányit északabbra vagyunk és hiába forgatja el a tükrét nem vesz semmit.
Na akkor terjedtek el a földtengely-párhuzamos forgatók.
Arra emlékszem, hogy ahhoz a holdhoz már szinte vízszintesen kellett nézni a tükörnek.

De régen volt már... :)

Megdobbent 2010.07.18. 01:31:50

@hetech: Aham, tehat nagy a tukor es ovatoskodsz a fejek tengelytavolsagaval, aztan kisakkozod. Nade hova nyomod a mazzagot a szobaban? 3 belteri 2-2 fogadassal (najo az egyik csak eggyel), vagy ahany hold, annyi belteri?

Nekem kis tukrom van, tehat imbuszkolccsal megyek, bent a zasszony meg nezi a keresendo holdra hangolt cuccot, es a SIGNAL!-nal megallok a forgatassal :>

Najo ez egyszer fordult elo astra -> tuzmadar koltozeskor (poenbol akartam nezni m2-t), de aztan ottragadtam az angolnyelvu musorok tobbsege miatt. Most 300 adot hangoltam be, ezek kozott egy szextelefonos sincs :>

hetech 2010.07.18. 09:14:06

@Megdobbent: A mostani beltériket nem annyira ismerem, mert több mint 10 éve nem foglalkoztam már ezzel.
A régi analóg beltérik is tudtak kapcsolójeleket kiadni magukból és így lehetett váltogatni a fejek között.
Gondolom, hogy a mostani digitálisak is tudnak ilyet.
Régen az egy bemenetes beltérimmel le lehetett kezelni 4 fejet is akár.

Aqweren 2010.07.19. 12:37:18

Nekem az NHK World tv hiányzik :(

renz 2010.07.19. 12:56:55

Én nem is olyan régen váltottam fibernet kábelről upc directre, amit én mondjuk egyáltalán nem bántam meg. A német csatornák egyáltalán nem hiányoznak, az viszont annál jobban zavar, hogy a csatornák sorrendjét nem lehet átrendezni. Az első 4 csatornát (m1, m2, duna1, duna2) SOHA nem nézem. És ez itt a 21. század...

Az utóbbi időben a műsorújság (guide) is egyre pontatlanabb, sokszor nem az a műsor megy, amit ott fel van tüntetve.

Ha valakinek a német csatornák kellenek, akkor be kell szerezni egy másik beltérit, vagy plusz fej, forgatómotor, stb. Megoldás van, csak utána kellene járni. Persze lehet szolgáltatóváltással fenyegetőzni, csak nem tudom melyik szolgáltatót választja a posztoló, ahol kielégítik eme igényét.

Nekem masszív panaszáradattal sikerült azt is elérnem (a UPC-nél), hogy az alap 60 centis tükröt cseréljék nagyobbra, mert egy halvány bárányfelhőnél is kezdett szakadozni a vétel. Addig b@sztattam a UPC-t (kb. 1 hónap), amíg ingyé' kijött a szerelő és a UPC költségén lecserélte az antennát. Most tornádóban is nézhetem a barátok köztöt! :) Ja és jóváírtak 1 hónapot!

zsoci 2010.07.21. 18:25:47

most tényleg, aki külföldi adót akar nézni vegyen műholdantennát. Ja hogy van is mert a direct is azon jön, csak egy kettős fej kell. Nahát ez öreg a megoldás.

Magyaroszágon tessék magyar adókat adni. A zenecsatornákat meg felőlem be is zárhatják. A zenét hallgatni kell, nem nézni.

zaffarano 2010.07.28. 16:45:44

A magyar kontra külföldi adók versenyében mindig felmerül néhány kérdés.
1) A külföldi adókat azért nem szeretik az emberek, mert nem értik a nyelvet?
2) A magyar adókat azért szeretik mert értik a nyelvet?
Tudok sok magyar nyelvű adót felsorolni, aminek nem szeretem a műsorát, hiába értem. Viszont van sok külföldi, amit már láttam valahol, amikor külföldön voltam, és érdekesnek tartottam attól függetlenül, hogy nem értettem. A super rtl-en csütörtökönként nagyon jó bakiparádé van, a Kral TV-n egész nap török popzene megy, a spanyolon állandóan hadarnak és fura emberek életéről van szó kora esténként, a rai due-n vicces játékok, stb. Nálam az rtl klub és a tv2 tiltólistán van. A lényeg: sztem nem érdemes ennyire elszigetelten élni
süti beállítások módosítása