Nem akarnak lemaradni a volánosok az ügyfélterrorizálásban a BKV-s és MÁV-os kollégáktól a jelek szerint. Miklósnak az volt a bűne, hogy szóvá tette, egy közlekedési alkalmazott dohányzott az Árpád hídi buszpályaudvar utasvárójában, ahol ez természetesen tilos. Tegezéssel kevert fenyegetések alant, a legjobb idézet: "Erre az egyik kedves kollega megfenyegetett, hogy kidobat engem a váróból a biztonsági emberekkel. Mikor rákérdeztem, hogy miért, az volt a válasz, hogy mert megszólítottam őket."
Érdekes dolog történt ma (2010.júl.25-én) 13:00 körül, velem a volán Arpád hídi állomásán. Történt, hogy a volántársaság egy, kultúrált munkatársa az utasváróban dohányzott (nem csak rágyújtott kifelé menet, ahogy ő utána szépíteni próbálta), miközben kvaterkázott a jegyeladóval. Szóvá tettem a taplóságát. Erre megkérdezte, hogy: „Ki a fasz vagy te, hogy engem felelőségre vonsz?” Elfelejtettem bemutatkozni, hogy én vagyok az ügyfél, az utas, aki miatt neki munkája van, mivel kicsit felbosszantott, hogy nem bocsánatot kér, és kihúzna a szabadba bagózni, hanem még neki áll feljebb. Ezután odamentem a forgalmi szobához, vagy tudom is én mi a megnevezése. Itt érdekes látvány tárult elém. Voltak benne kb. 10-12-en, akikből 4-5 ember szintén dohányzott. Természetesen nyitott ajtónál, amely ajtó szintén az utasváróba nyílt. A helység úgy nézett ki, mint egy rosszabb kocsma, már csak a nyerőgépek, a sör és a felesek hiányoztak a kezekből. A szolgálati helyiségben egy Bundesliga frizurás nagymagyar őstulok civil is volt, akinek ott semmi keresni valója sem lehetett volna. Ő egyébként az Árpád sávos nagymagyarországos Suzuki, azt hiszem vitara, romjával teljesen szabálytalanul parkolt bent a buszvégállomás területén. Azért említem meg őt, mert lényegében többször lezsidózott engem, és egy „kedves” kollégával eléggé kakasnak érezte magát azon a szemétdombon ott.
Tehát ott voltam a szolgálati, vagy ügyeleti helység előtt, és kérdeztem, hogy ki a műszakvezető, ki a főnök és elmondtam, hogy mi a panaszom. Egyedül voltam több, mint tízük ellen. Azért mondom így mert a helyzet ilyen volt. A válasz az volt, hogy főnök nincs. Műszakvezető nincs….hát persze…. Kérdeztem, hogy a cigiző kollégának mi a neve, hogy panasz tudjak tenni ellene, azt mondták nézzem meg a rendszámot (KPK-288), mert ők nem adhatják ki, mondta ezt az ott lévő hölgy.
Erre az egyik kedves kollega megfenyegetett, hogy kidobat engem a váróból a biztonsági emberekkel. Mikor rákérdeztem, hogy miért, az volt a válasz, hogy mert megszólítottam őket. Majd mikor kérdeztem újra, hogy ki a műszakvezető közölte: „Tudod mit, én” Ez a kedves kolléga utána kihívott, és mondta, hogy kövessem. El akart csalni olyan helyre, ahol nincsenek tanuk, gondolom azért mert sűrűn szeretett volna elnézést kérni, és biztos nem azért, mert meg akart fenyegetni, vagy ne adj isten ütni…áááá…ezt még csak nem is feltételezem róla…Amúgy meg de feltételezem. Ebbe a „mókába” beszállt a civilként ott okoskodó bundes-liga frizurás szabálytalanul parkoló tahó is. Mivel ha pofán vertem volna őket, ugyan annyit kapnék értük, mint egy rendes emberért és valószínűleg nekem is fájt volna kettő az egyben, ezért nem mentem bele, hogy tanuk nélkül maradjunk. Szánalmas az egész társaság ott. Bár tudom, hogy ez általánosítás, de eléggé régóta utazom azon a viszonylaton, bár nem napi rendszerességgel.
Még mindig saját zsebre dolgoznak, még mindig mobiltelefonálnak, dohányoznak vezetés közben fittyet hánynak a KRESZ és egyéb szabályokra, és szinte semmi változás sincs ilyen téren. Egy szembesítésen szívesen megmutatnám ki volt a fenyegetőző kolléga, mert persze az ő nevét sem kaptam meg. Azt tudom, hogy a következő ilyen alkalommal rendőrt fogok hívni, mert vicces, hogy még engem fenyegetnek meg. És gondolom hatás, változás ezután a panasz, levél után sem lesz, bár több helyre is elküldöm, hátha lesz valami fajta pozitív változás.
M. Miklós
Okl. közlekedésmérnök
olajmunkás 2010.07.27. 01:21:14
olajmunkás 2010.07.27. 01:25:30
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 01:25:48
Hát amíg rendesen panaszt nem teszel a BKV-nál, addig az is marad.
Vagy rendőrt kellett volna hívni (ha pl. téged fenyegetnek) vagy valami TÉNYLEG BKV-s főnököt.
Merthogy az ott lófasz sem volt, nem hogy szolgálatvezető, az tuti.
olajmunkás 2010.07.27. 01:27:55
vauvauvau 2010.07.27. 01:29:12
Ezek az igazgatók mutatnak példát az alkalmazottaknak.
Gondolom a Volánbusz főnöke sem különb, egyes buszok beszerzésénél is csaltak-loptak.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 01:30:10
És mellesleg a "Dohányozni tilos" táblát is felismeri.
Még mindig jobb, mint a bölcsészmérnök.
Rejtélyes 2010.07.27. 01:30:11
olajmunkás 2010.07.27. 01:30:48
olajmunkás 2010.07.27. 01:31:49
igazad lehet
Megdobbent 2010.07.27. 01:35:18
Azert ne fajjon am mindenkinek, hogy nem szeretjuk ugy 7 millionyian a nagymagyar tajtmagyarokat. Nem a fajtank, mi magyarok vagyunk, csakepp egy masik eszmevilagot kepviselunk, es tovabb latunk a piros-fehernel, leven ott a zold, a nyugi szine is.
Szoval igaza volt, kivancsian varom a vagany volan magyarazatot, hogy hogy is volt ez pontosan.
norbi2k 2010.07.27. 01:35:49
Megdobbent 2010.07.27. 01:36:56
BandW (törölt) 2010.07.27. 01:41:59
Nem homárra való.
BandW (törölt) 2010.07.27. 02:00:01
Nem a taplósággal kellet volna foglalkoznod, mert ekkor már te is pont akkora tapló lettél.
Pusztán figyelmeztetni, hogy téged zavar a dohányzás egy dohányzásmentes helyen.
A csávó lehúz egy kemény műszakot, a munkahelyén van, dohányos, te meg nekiállsz basztatni.
És te csodálkozol, ha fölkeményedik.
A dohányos nem azért gyújt rá, hogy téged basztasson, hanem azért mert függő. Valahogyan túl kell élje a napot.
Ő otthon érzi magát, oszt nem szereti, ha ebben a helyzetben basztatják.
Te meg basztattad.
Mégis mit vártál?
Mordent 2010.07.27. 02:05:44
Ilyenkor azonnal panaszt tettem volna, illetve ha ezt nem engedik és még fenyegetőznek is rendőrt hívtam volna és feljelentést tettem volna.
Egyrészt mi az hogy a tahója nem szól a felettesének?
Másrészt mi az hogy dohányzik a váróban a bunkó állat?
Harmadszor pedig hogy képzeli, hogy neki áll fenyegetőzni??
Több szabálysértés miatt is feljelentést lehetett volna tenni, illetve a fogyasztóvédelmi hatóságot is ki kellett volna hívni, hogy legalább az egyik legalja "magyar" koszfészket kitakarítsák a hulladék nagymagyaroktól akik még a magyar törvényeket sem tudják betartani, pedig a magyar állampolgárság itt kezdődik.
billy reed 2010.07.27. 02:09:06
Egyébként is: azért, mert függő, mindenki maradjon csendben? Azért mert függő /és el sem ismeri/, mindenki legyen boldogok?
Azzal, hogy függő, minden el van boronálva?
Ha ilyen az "önkontrollja", milyen lehet munka /pl. vezetés/ közben?
Felkavarodott a világ, és felül van az alja...
z 2010.07.27. 02:20:07
Este aztán hazamentünk és annyit cigiztünk, amennyi jólesett.
Ehhez képest neki annyit kellett volna kibírni, hogy nem az utasváróban érzi magát otthon, hanem kijjebb megy 5 méterrel. Teljesíthetetlen feladat.
Most meg egyébként nagyrészt otthon dolgozom, oda jönnek az emberek, na ott aztán tényleg otthon vagyok, mégse gyújtok rá, amíg valaki ott van.
De ha legközelebb mégis a küszöböd előtt érezném magam otthon és odaszarnék egy embereset, azt se tedd szóvá, mert bunkóság.
zootyo 2010.07.27. 02:21:11
Ha a szolgáltatással van problémája a kedves posztolónak, akkor menjen pattogni.
huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.27. 02:24:15
Ha meg ott helyben meg akarod oldani a helyzetet, akkor magad mellé kell állítani a többi várakozót. Elvileg annak is lehet hatása, mert akkor nem azt érzik, hogy na tízen leugattuk a kisköcsögöt, hanem azt, hogy bammeg, nekünk ugrott az egész váró. A mobiltelefon is jó ötlet, bár az simán benne van abban a kategóriában, amit feljebb írtam a provokálásról. Egyszer kidobókat kezdtem venni, ahogy üvöltöztek a haverommal. Az egyiket nagyon érdekelte, hogy mi történik, nézegette a telómat, aztán a másik befenyített, hogy ne vegyem, de gyorsan meggondolta magát, és azt mondta, hogy végülis neki mindegy, úgysem csinál semmit. És hát ugye pont ez volt a cél.
A függőkért aggódó kollegának meg... nos igen a függőket sajnálni kell (remélem a herkásokkal és az alkeszekkel is együttérzel, már csak azért is, mert azok javarészt magukkal basznak csak ki), de itt vége is van annak, ami elfogadható a hozzászólásodból. Csinálja, amíg nem a másik egészségét rongálja vele. Azt a kört spóroljuk meg, hogy nem is annyira, meg aki a városban lakik.
Kurvára nem otthon volt a csávó, nem területen belül, hanem az utasváróban. Ami az utasok részére van, nem a dolgozók, hanem az utasok részére van kialakítva. Pont. Az, hogy a saját kis koszos fülkéjükben mit csinálnak, az persze a cég belügye, de ha kijön a füst, akkor bármilyen meglepő is, de megint csak nem az. Meglepő dolgokat mondok, mi?
huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.27. 02:26:22
Megdobbent 2010.07.27. 02:41:37
a) Behivjak a foszert cigivel egyutt
a/1) Itt elnezest kerhettek volna
b) Bezarjak az utasvarora nyilo ajtot
c) Kinyitjak az ablakot
De a sofor is tok nyugiban leulhet egy kinti padon, legalabbis az en idomben ugy volt, hogy a bejarat mellett volt egy pad, ott cigizett a sofor, ha vegzett bement a forgalmi irodaba es jonapot.
Kisse hiszterikus a kozelet, pedig a forradalom meg gyozott... nem ertem :)
neomatsek 2010.07.27. 02:42:16
A kemény nap pedig annyira megszédíti, h a dohányozni tilos táblát már fel sem ismeri?
Vannak olyanok, aki dohányoznak és olyanok, akik nem. A szabályok pedig mindenkire vonatkoznak, én mint nem dohányzó ember nem szólok rá arra, aki olyan helyen dohányzik, ahol szabad, de cserébe elvárom, h ahol tilos dohányozni, ott ne gyújtsanak rá. Normális ember ezt képes felfogni. A baráti körömben is sok a dohányzó, mégis tudnak viselkedni, még egy kemény munkanap után is...
taxi546 2010.07.27. 03:06:30
zsirfeka68 2010.07.27. 03:33:31
yyy9 2010.07.27. 03:38:32
Chilly 2010.07.27. 05:36:04
Azért érdekes, hogy a dohányosok jogaira magasról sz*rnak.
Bezzeg inni, meg utcán vizelni azt szabad.
bakaruhában 2010.07.27. 05:45:36
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.07.27. 06:06:09
De mit várunk akkor, amikor a rendőrök egyenruhában, szolgálatban cigiznek az utcasarkon és a főnökük nem tépi ki a cigit a kezükből meg a rangjelzést le a ruhájukról.
Itt is a főnökséggel volt a baj, hogy megengedik az ilyesmit.
Shinjuku 2010.07.27. 06:08:46
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 06:20:12
Shinjuku 2010.07.27. 06:23:09
merta-X 2010.07.27. 06:23:28
Nade.
Engem NE vegyen egy kalap alá senki egy alkoholistával, vagy heroinistával, mert úgy megbaszom az anyját, mint ide Tatabánya.
Van nálunk egy egy új ügyvezető, mivel a régi el akarja adni a céget, és ki kell tupírozni a dolgokat, és ez az új, aki szart nem tud senkiről a cégben, azt mondta a 70 %-os dohányos kis alakulatunknak (akik közül pedig már jópáran a belünket is kidolgoztuk nem egyszer, de tízezerszer a cégért), szal azt mondta, ha rajta múlna, holnapra egy dohányos se lenne a cégnél:DDD
Szezon ez a fazonnal, szerintem.
merta-X 2010.07.27. 06:25:45
Shinjuku 2010.07.27. 06:27:01
Domeq (törölt) 2010.07.27. 06:55:09
potha 2010.07.27. 07:02:56
Amúgy mióta tilos utcán bagózni?
C00ler 2010.07.27. 07:07:36
Csak szólni kell a minőségellenőröknek, ennyi. Ha nem teszi az ember, ezek mindent megengednek maguknak.
Giraffa 2010.07.27. 07:11:25
1, Először fényképet és videót készíteni (még nyugiban)
2, Felhívni a figyelmet arra, hogy zavar a viselkedésük. (Nem megmondva, hogy mit csináljanak, csak elmondani, hogy mi zavar!)
3, Amennyiben a jogsértő magatartást nem hagyják abba, akkor panaszkönyv/főnök kérése.
4, Fogyasztóvédelem és munkaügyi hatóság/ ellenőrök (munkahelyi dohányzás!!) értesítése a felvételek birtokában
5, Poszt küldése fényképekkel/videókkal a Homárnak és az összes napilapnak. (Blikk és társai)
Ezek közül csak az 5. pont teljesült félig, ezért sikerült ilyen felemásra az ügy. :)
momolo 2010.07.27. 07:12:44
Ember, noooooooormááááááliiiiiis???
A nagymagyarságnak és Árpád-sávos, Nagy-Magyarországnak mi köze az egészhez?? Enyhén paranoidnak tűnsz. Egyébként tudok egy helyet, ahol tuti nem fognak lezs.idózni és ha gyurcsány-apádra hallgatsz: "El lehet menni..." Akár Izraelbe is...
popocatepetl 2010.07.27. 07:13:29
popocatepetl 2010.07.27. 07:15:54
Semper Fidelis 2010.07.27. 07:16:54
Picurigor 2010.07.27. 07:18:31
Egyszerű a dolog: kamerás mobil, fotó, beküldöd a Blikkbe egy kis levél kíséretében.
Vagy felteszed a netre, mondjuk esetleg ide a homárra.
Nem is kellett volna különösebb kommentár hozzá.
Semper Fidelis 2010.07.27. 07:19:33
Idefigyelj öcsi, akkor minek a szabályok? Mindenki azt csinál, amit akar, aztán majd megrendszabályozza magát a társadalom, nem? Ki akarnak rabolni? Hát így jártál, te voltál a "kevesebb kilós". Kit érdekelnek a törvények, szabályok??
PONTOSAN a hozzád hasonlók miatt vagyunk a trágyában. IGENIS jó, hogy vannak, akik megpróbálják a mindenki által ismert szabályokat/törvényeket betartatni a tapló embertársaikkal.
Joe84 2010.07.27. 07:20:05
Szerintem járt volna a szájbaverés a volánosoktól.
A rája szarik rája 2010.07.27. 07:20:46
Blogopédus 2010.07.27. 07:29:51
A legbunkóbbak a pesti dohányosok audiban vagy bömbiben, utána a pesti nemdohányosok babakocsival. Utána jönnek a vidéki dohányosok szuzukiban, majd végül a vidéki nemdohányosok biciKlivel.
Remélem senkit nem hagytam ki. :)
majombékahal 2010.07.27. 07:29:58
manoka.1 2010.07.27. 07:30:39
BKV reszelő 2010.07.27. 07:44:45
BKV reszelő 2010.07.27. 07:45:52
Hümüzhümümüz 2010.07.27. 07:48:24
Szóval az, aki dolgozik megtehet mindent? Erre gondolsz? Én is dolgozom. Akkor nyugodtan jöhetek az irodába 160-nal a gyorsforgalmin (ha tudok) mert én jómunkásember vagyok és egy sün se merjen beszóni... :D Vagy akár szarhatok a pláza közepén is, mert dógozom. Menjél már! :P
Cigányosan viselkedtek a buszvezetők. Bandáztak, kis nyomi kérte, hogy ne bagózzanak már nemdohányzó váróban, erre rajoskodtak. Ennyi. Lófasz a seggükbe!
Dohányzom, de eszembe sem jutna tiltott helyen rágyújtani. Kocsimban sem lehet és gyakran kibírom 2-3 órát. Gondolom a buszosoknak is van kijelölt hely, csak ugye flörtölni kell a Gizikével az utasirányítóban, vagy mi a szar az. :D
Pegasus · http://kutyuszoba.blog.hu 2010.07.27. 07:48:32
É2I 2010.07.27. 07:50:53
Egy élhetőbb világért legalább abba kéne hagyni a szabályszegést, ha rád szólnak.
Piraeus 2010.07.27. 07:51:29
Lehet, hogy segítene nekik ha néhányan felhívnák a Volánbusz központját és a HR osztálynak felajánlanák, hogy keresnek egy kedves tréner céget, ami tart egy oktatást "Kulturált viselkedés, ügyfélbarát hozzáállás, avagy tulajdonképpen miből is élünk" címmel. Hátha csak az a baj, hogy nincs ilyen kapcsolatuk!
+36-1-219-8000
Sracz · http://dbworld.blog.hu/ 2010.07.27. 07:55:21
Hiszen demokrácia van! Ezért a nemdohányosnak joga van elzavarni, leugatni a tőle akár 5-10 m távolságban dohányzó embertársát, míg a dohányosnak nincs joga dohányozni, mert a fűst káros... Hallottam már 104 éves kaukázusi pásztorról, aki vagy 90 éve dohányzik... Viszont az ő utcájában nem járnak bömbölve autók, ott nincsenek buszok, amik egyenként kieregetik egy-egy nagyobb hőerőmű füstmennyiségét, nincsenek a feje felett többezer voltos távvezetékek stb... (és -mellesleg- nem hot-dogon, hamburgeren élnek).
A dohányos jó ember! Az autós és az iszákos után a dohányos (főként, ha az illető mindhárom egyszerre) fizeti be a legtöbb adót az államkasszába, hogy abból a pénzből szép, formatervezett "nem dohányzó" táblákat csináltassanak azon a parlamenti képviselők és közigazgatási alkalmazottak közösen meghozott rendeletei alapján, akik szintén tilos helyen szoktak dohányozni munkaidőben... És nem munkaidőben is...
A szabályok azért vannak, hogy a szabályalkotók is csináljanak valamit!
2010.07.27. 07:56:17
Hümüzhümümüz 2010.07.27. 07:58:58
fehéregér 2010.07.27. 08:03:30
Mondanám, hogy a magyarok megérdemlik egymást, csakhogy itt élek én is, meg a gyerekeim, szóval én köszönöm a posztolónak, meg a hozzá hasonlóknak, akik kockáztatnak azért, hogy legalább közelíteni próbáljunk egy kulturáltabb (élet)stílushoz.
Kutyuu 2010.07.27. 08:06:50
Sutty ! 2010.07.27. 08:08:58
autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany
Legjobb süketnek vaknak lenni manapság, mert még te , vagy mi becsületes törvénytisztelő állampolgárok fizetünk rá!!!!
...Ahoj... 2010.07.27. 08:11:33
CBF 2010.07.27. 08:17:02
wwenigma 2010.07.27. 08:18:16
A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.27. 08:20:13
Az a háború már rég eldőlt. Magyarországon csak utóvédharcokat folytatnak dohányosok. Beleillik
mindenesetre a szélesebb képbe, hogy azért áll ki nálunk a nemzet, hogy árthasson magának. Másért még kivételesen sem.
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 08:21:53
Mindenképpen vegyük bele a buliba a kötsög pestieket, meg a tajparaszt ingázókat, meg mér buszozik nem sikeres ember, meg a saját kocsimba még finghatok kliséket is.
Pávor Jál 2010.07.27. 08:25:13
Kutyuu 2010.07.27. 08:26:36
fehéregér 2010.07.27. 08:29:48
paráznabillegető 2010.07.27. 08:30:35
na, az a kemény!
fehéregér 2010.07.27. 08:30:50
Én meg Nynfus vagyok. 2010.07.27. 08:32:21
Ha mar ilyen sokszor emlegetted a taplo szot, engedd meg kerlek, hogy en is ezt a jelzot hasznaljam rad. Te budos nagy taplo. a hozzaszolasod alapjan legalabbis annak tunsz. az a baj, hogy tele van az utca a hozzad hasonlo sopredekkel, akiket nem visz el a szel. sokkal szebb lenne es elhetobb ez az orszag nelkuled. azt mar csak felve kerdezem meg, mielott lezsidozol vagy kommunistazol, hogy neked nincs veletlenul nagy magyarorszag matrica az autodon?
Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.07.27. 08:33:00
cicmen (törölt) 2010.07.27. 08:34:02
De megszívtad, mert kiesett az SZDSZ!
KCB 2010.07.27. 08:34:23
Te akkor sem értenéd ha elmagyaráznák, mert nem akarod...
juhaszvik 2010.07.27. 08:35:24
kedves dohányosok, a dohányzás függőséget okoz, ezért dohányoztok még most is, mikor már mindenki előtt világos, hogy milyen hatásai vannak.
de fel a fejjel: én tudom, hogy a legtöbb dohányos nem tapló, de rávilágítanék arra is, hogy az alkotmány az egészséges élethez biztosítja a jogot, nem pedig a lelki gyengeséghez.
dekás dezső 2010.07.27. 08:35:27
mérnököm, te meg legközelebb meg ne japánkodjál, hanem full contact, de kérjél meg valakit, hogy rögzítse és publikálja, hadd röhögjünk egy jót;)
KCB 2010.07.27. 08:35:41
TottaKár 2010.07.27. 08:35:45
nekik MINDENT, de tényleg mindent, sőt még annál is többet szabad
egyébként is mi f@aszt kellbelepofázni a dolgukba amikor Ő visz el téged VALAHOVA te meg csak egy utas vagy
különben is minden utas dögöljön meg
(sajnos sokan közülük tényleg így gondolják)
Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.07.27. 08:38:18
dekás dezső 2010.07.27. 08:40:29
akkor légyszíves próbálj meg egyszer beszólni egy tiltott helyen dohányzó jogásznak, vagy politikusnak;)
Ferocious 2010.07.27. 08:45:29
Te is pont az a mindenbe beleugató/okoskodó faszfej lehetsz...
Remélem egyszer már végre emberedre akadsz és arcbavernek egy hólánccal...
Conan a barbar 2010.07.27. 08:46:41
2. Utalom, amikor valaki nem tartja be a szabalyokat, es ha raszolnak, meg neki all feljebb
Az 1. pont nem a posztolonak szolt, neki igaza van.
Lárifári___2 2010.07.27. 08:46:54
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 08:48:23
Sztem ez frankón ferboksz volt. Tahó vs. tahó.
AutosVilli 2010.07.27. 08:50:01
Valamint kikeresném az idevágó dohányzás/tilos a dohányzás, passzust a rendeletekből,felvenném videora a bagózást,majd egy szaftos peres fenyegetéssel és videómásolattal,beküldeném a BKV központjába és az ANTSZ nek.
Ferocious 2010.07.27. 08:52:37
isssti 2010.07.27. 08:54:13
Egykutya!
Ahol cigizni tilos, ott nincs "nehézműszakutánrágyújtaszegénymunkábanmegfáradt.." - tüdőrákhoz persze joga van, de nekem azt okozni már nincs!!
Ami tilos, az tilos!
Prolinak, jogásznak egyaránt!
Vili?!
kötözködő 2010.07.27. 08:55:03
isssti 2010.07.27. 08:56:58
..mégpedig olyan sunyi mód, hogy jegyet nem ad, s cserébe te kapsz minimális dijkedvezményt, plusz ellenőr esetére az összes lebukási rizikót!
..mert ilyen kicsi a fizetésük, mert ekkora tahók, stb.. lehet választani a válaszok közül!
cicmen (törölt) 2010.07.27. 08:57:27
Öcsém! Bármennyire igazad van, nincs jogod lebaszni a dolgozókat! Arra ott a panasziroda, besugók részére! 150-kilós kancigányoknak is beszólsz ha rosszúl viselkednek?
vatamadafaka 2010.07.27. 08:57:36
4mcrue 2010.07.27. 08:59:46
Annyi itt a lenyeg, h en sem dohanyozhatom az munkahelyemen az asztalomnal, barmennyire is kurvajol esne..
Illetve, vegyuk mar eszre magunkat, mindenkinek csak egy kicsivel kellene jobban figyelni, es talan lepnenk elore egy felet..
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:00:06
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:03:09
A nagymagyarságnak és Árpád-sávos, Nagy-Magyarországnak mi köze az egészhez?? "
Gondolom a nagymagyar tahónak panyókára volt vetve a magyar zászló autóján a nagy magyarország térkép és azzal büszkélkedett
Ez a volán uj munkaruhája?
Nem?
Akkor el lehet a picsába a buszvárobol menni ilyen szerelésben, vissza Mongólia környékére.
Coffeyville (törölt) 2010.07.27. 09:03:27
OFF az mekkora gáz aki buszvezetőkkel haverkodik, van aki még a vezetőfülkébe is odaáll egész útra LOL. Postás, rendőr, vasutas: ... . Kapaszkodjunk fel tán a kukásautóra is dumcsizni, nem jó ötlet? Két ürítés között pont elmesélhetsz egy viccet.
Kutyuu 2010.07.27. 09:04:22
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:04:58
calvin&hobbes 2010.07.27. 09:05:03
Miert nem lehet csak siman tekintettel lenni a masikra?
Vannak helyek ahol nem ok nelkul van kint a nem dohanyzo tabla.. teszem azt a varoban van meg harom kismama meg 3 kisgyerek... akkor is teljesen normalis lenne, hogy a 10 ott dolgozo alkalmazott -masfel meterre a nyitott "perontol" a zart helyen fujja fustot a gyerkocok mellett?
Azok szerint ezzel semmi gond, mit szolnanak ha mondjuk a helyszin nem a varoterem, hanem az ovoda lett volna? Ha az osszes ovono meg dadus ott dohanyozna a gyermekek terme elott, a nyitott ajtoban, befele fujva a fustot??
TottaKár 2010.07.27. 09:05:10
tjunior 2010.07.27. 09:05:13
calvin&hobbes 2010.07.27. 09:06:18
Kimaradt... meg nagyon reggel van... :)
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:07:03
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 09:08:05
A csíkos rántotthúsamtricás dácsiák, meg táliák meg pözsók sokkal viccesebbek.
Sztem.
eweres 2010.07.27. 09:08:18
nem értem, hogy a poszter miért nem ment ki egy hűvös nyári nap közepén, és miért maradt inkább bent
Alex3000 2010.07.27. 09:09:01
Peter Blau 2010.07.27. 09:12:07
Ez itt egy nagy tévedés :-)
Ha jól tudom garázdaságnak minősül mind a kettő. Egy ismerősömet megbüntette a rendőr mert közterületen ittak sört dobozból. A srác megkérdezte, hogy az hajléktalanokat akkor miért nem bünteti meg, és azt válaszolta, hogy azért mert azok úgy sem tudják kifizetni. Na, elméletileg nem szabad közterületen piálni. Pisálni sem.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:13:03
Miért nem tiltja be az állam a dohányárusitást?
Jaaaj , megnőne a csempészés! Azt keményen lehetne korlátozni,aki meg ki tudna adni pl. 3-5ezret egy doboz cigire , élvezze.
Aki meg dohányzik, az majd leszok ha árt a cigi neki, mondja.
Nem fog leszokni sajnos, saját tapasztalatom :(
Érveket ismerem a dohányzás mellett , nem kell ideidézni
2010.07.27. 09:14:39
Ha közlekedésmérnök és nem dolgozott a szakmában, nem ismeri a sofőrök "lelkét" habitusát, az elég szegénységi bizonyítvány.
TottaKár 2010.07.27. 09:16:02
LOL
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:16:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:18:00
150 kilós kancigánynak is igy szóltak volna vissza, aki éppen a rokonsággal készül utazni és a csimóták ott hangoskodnak a pocaklakós sokszoknyás mellett?
Megnézném milyen bátor lett volna a sok bátor
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 09:18:30
Meg is szakítom a kontaktot minden nem velem egy kasztba tartozó spannal. Picsábamár, kinyitottad a szemem, köcce :)
El Polako 2010.07.27. 09:18:35
Mi a hohér köze van ennek a témához?Ha "Szeretlek Gyurcsány" matrica van az autóján, akkor megnyugodhatunk, és akkor már cigizhet a váróban?Vagy ha "megdugtam kovács pistikét mikor még 6 éves volt" SZDSZ matrica van akkpr még tapsikoljunk is? Amíg leírtad ezt a posztot ezer más hasznos dolgot tehettél volna, hogy ilyen többet ne forduljon elő.
vattancsu 2010.07.27. 09:18:59
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:19:35
Rosszindulatú Vászka 2010.07.27. 09:23:32
Az, hogy nekem ne kejjen füstöt szívni, úgy vélem ez normális (gyanús fonéma) elvárás, de ez kultúrált közegben nem probléma.
Szal kábé onnan ered ez a hirig, mióta György kiráj rájött, hogy a jövedéki adó az nagy biznic.
szcsongor 2010.07.27. 09:23:35
Hogy jön ez ide? Nem mindegy? És te mit fogsz ma csinálni? Amúgy te zsidó vagy?
A nagymagyarságot meg azért hozta fel a posztoló, mert a "tulok" lezsidózta, ezért gondolta releváns ezt megemlíteni...
"Bármennyire igazad van, nincs jogod lebaszni a dolgozókat!"
Már hogy a francba ne lenne joga? Panaszt kívánt tenni, mert szabályt sértettek a kedves sofőrök azzal, hogy az utasok pofájába füstöltek.
Javaslom, hogy pl Németországba ne nagyon menj el dolgozni, mert ezzel a mentalitással kibasznak a picsába 3 nap után.
Amíg mások is hozzád hasonlóan fognak gondolkozni, addig tényleg balkáni ország maradunk...
bolek 2010.07.27. 09:24:22
egyébként meg be kéne tiltani a cigit minden olyan helyen, ahol mások tüdejét károsítja. mert rákkeltő, ilyen egyszerű.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 09:26:49
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:27:27
PuruttyaIrto (törölt) 2010.07.27. 09:27:35
Alakítsunk egy kommandót, ami járja a magyar állami válallatokat és felvételt készítünk azon naplopókról, akik csak lopják a közös állami pénzt, és megszegik a szabályokat.
Egyedül nem szabad beszólni nekik, ahnem felvételt kell készíteni és beküldeni a rendőrségre ileltve a főnöküknek.
Én is volt, hogy írtam a pécsi közlekedési válalaltnak, hogy a sofőr a buszon cigizik, erre az volt a válaszuk, hogy a sofőr letagadta, ezért nem tudnak mit kezdeni.
Hát mondom akkor basszátok meg ti menjetek ki civilben ellenőrizni ezeket a tuskókat.
Amúgy a sztori alanyainak két súllyosbító tényezűjük van:
- cigiznek, tehát eleve büdös drogosok, akik nem uraik a saját testüknek.
- állami válalatnál alacsony fizetésért kulimunkát végeznek, vagyis tanulatlan, loserek, akik emiatt frusztráltak.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:27:53
Mé' ha te a posztolónak szósz be azért én nem szólhatok hozzád?
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:30:19
PuruttyaIrto (törölt) 2010.07.27. 09:31:22
Angliban nem tudsz úgy felszállni egy buszra, hogy ne készülne videófelvétel rólad, és bliccelni is nehezebb, ezért sokkal kultúráltabb.
Hidd el magyarországnak (kisbetűvel, hisz egy tré hely, szar emberekkel) még rengeteget kell tanulnia nyugatról:
- pincér előre köszön és udvarias
- állami alkalmazott kedves
- nem dohányzunk olyan helyen ahol mást zavar
- nem kéregetünk
- ...
mbaye (törölt) 2010.07.27. 09:32:09
Legközelebb egy szót se szóljon a BKV-s, ha egy utas nem vesz jegyet, mert akkor arra a szabályra is lehet szarni.
Rájuk kell küldeni az ÁNTSZ-t és kapnak egy szép bírságot.
Ilyen hangnemben nem mindenhol lehet beszélni az utassal, fogyasztóval, jobb helyeken ezért kirúgják a bundes-liga frizurást.
BKV, MÁV, szakszervezetek, mindet le kell törni, pénztemetők, a korrupció fellegvárai a jegyvizsgálótól a vezérigazgatóig minden szinten. És senki nem felelős.
2010.07.27. 09:35:06
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:36:17
hogy a hidegháború alatt a cigigyár hadiüzem volt,"
A melegháború alatt , nem?
Szerintem ez városi legenda
Ennyi erővel kukoricafosztó is hadiüzem, mert a nők hadiesemény esetén kézzel is tölthetnék a lőszert
:)
Hagrid 2010.07.27. 09:37:32
A politikát meg kár belekeverni, mind a kommentelők, mind a posztoló részéről.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:43:49
:)
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.07.27. 09:46:11
cicmen (törölt) 2010.07.27. 09:47:02
kory.famoso 2010.07.27. 09:47:43
A FONTOS EMBER!
Netuddki. 2010.07.27. 09:48:16
Többek között azért se fordul ilyen elő normális helyeken.
Magyarország nem normális hely. Mi és (főleg) választott vezetőink tettük ilyenné.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 09:49:13
Fővárosi biróság, időre érkeztem, de a tárgyalás indulása huzódott
Persze elő a cigit,keresem hol a kijelölt hely
Pont szemben egy szoba ajtajára volt kitéve a papir
Beléptem és ki is fordultam egy szippantás után
kb.3x2m-es szoba, lehetek vagy 2-3-man ablak nyitva, mégis olyan penetráns dohánybűz volt, hogy nem birtam
Milyen lehet egy nemdohányosnak ez a bűz?
Elkapott egy lázasság egyszer.
Nem szivtam egy hétig, olyan büdös volt a szobám, hogy egy csupasz falat lefestettem, inkább a festékszagot szagoljam mint a bűzt
Persze gyorsan sikerült visszaszoknom
:)
Netuddki. 2010.07.27. 09:49:19
A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.27. 09:51:59
Nem volt félreértés. Illetve igen, részedről, elnézést hogy kénytelen vagyok rámutatni. Ha jobban megnézed amit írtam, látod majd, hogy válasz volt valakinek aki a kérdéses háborúról mondott valamit. Szóval amiket kifogásolsz nálam, az egyszerűen tárgytalan, értelmezhetetlen az adott összefüggésben, akkor is, ha attól függetlenül igaz. Rossz célpontra irányítottad amit mondtál, olyasmi tévességéről igyekszel meggyőzni amiket te valahogyan beleolvastál abba emit5 mondtam, nekem viszont eszembe sem jutott semmi afféle.
Sajnos ez is elég általános ma nálunk, akkor is ha ezt is fellengzős észrevételnek nevezed. Az emberek csak nyomják, nyomják, anélkül, hogy az összefüggésekre figyelnének. Mindenki magában beszél.
fehso2 2010.07.27. 09:53:09
Aztán lehet balhézni, majd levelet írni az illetékeseknek. Ha ennek van eredménye, akkor jó, ha nincs, akkor mehet a video a You tube-ra, és utána levél az illetékeseknek (persze más néven). Na, ilyenkor szokták saját hatáskörben kivizsgálni az ügyet.
kory.famoso 2010.07.27. 09:53:33
Netuddki. 2010.07.27. 09:54:21
Több ilyen ember kellene ide aki nem megy el szó nélkül az ilyen dolgok mellett.
Pl. valahol a minap egy qrva az egyik tűzoltóautóból ellopott egy szolgálati kabátot. Az egyik lapó látta és rögtön bejelentette. El is kapták rögtön.
Szóval van még remény. Talán...
dz02 2010.07.27. 09:54:26
pláne hogyha kocsijukban csaj van, csaj van...
csak pofán kéne verni ezeket
Netuddki. 2010.07.27. 09:55:26
Gyikarc 2010.07.27. 09:55:42
Netuddki. 2010.07.27. 09:56:37
Csak nem Neked vagy nekem.
Petykabá 2010.07.27. 09:58:03
kory.famoso 2010.07.27. 10:00:14
dz02 2010.07.27. 10:01:54
egerészölyv 2010.07.27. 10:02:20
calvin&hobbes 2010.07.27. 10:04:10
DaveSlim 2010.07.27. 10:05:21
Nem vagyok nyelvtannáci, mivel én sem írok helyesen, de a post címét az index kolléga írja, nemde? Ilyen esetben ez viszont ciki egy újságírótól.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.27. 10:06:16
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.27. 10:10:20
A tanuló felelősége nem tetszett a tanárnak, és beírta az egyest. (Indexnél: eggyest.)
Egyébként nagyon el vagy tévedve. A Zindexnél nyilvánvalóan egy újságírót nem találni.
fehso2 2010.07.27. 10:12:21
Tökéletesen így van!
Az emberek a vágyott országokban tudnak a szabályokat betartva élni, dolgozni, ha hibáznak, rögtön elnézést kéknek. És úgy általában mosolyognak is.
Hagrid 2010.07.27. 10:16:09
phaszfej 2010.07.27. 10:19:49
Vannak már egészen hatékony pénisznövelő eljárások, javaslom, vegyen igénybe egyet, és akkor talán nem fog úgy hisztizni, mint egy nő.
Üdvözlettel: Phaszfej, az ön igaz barátja
Hagrid 2010.07.27. 10:19:55
A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.27. 10:25:11
Igen. És nem eleve ellenségnek tekintjük a másik embert csak azért mert él. És nem azzal próbálunk magunknak valami kis önbecsülést kicsikarni, hogy a másikat, legalábbis látszatra lejjebb nyomjuk. Itt valahol kellene kezdeni. Nem fog menni, amíg azt érzi az átlagember a politika hatalmasaival szemben, hogy ő mindegy.
Pierr Kardán 2010.07.27. 10:26:50
Hol parkoljon az Árpád sávos Suzukijával, ha nem az Árpád hídi buszpályaudvaron?
Bocs :-)))
Logan Grimnar 2010.07.27. 10:29:20
Darth_Vader 2010.07.27. 10:29:26
Ha sikeres ember lenne, nem írta volna oda a végére. Amúgy meg Volánnal járni.....
DepecheAndi 2010.07.27. 10:30:33
A dohányzás az egyik legértelmetlenebb dolog a világon és sosem fogom megérteni, hogy miért jó, pláne mikor valaki azzal mentegetőzik, hogy ennek a függőségnek kultúrája van. Kérdezem én: Milyen kultúra az, amikor valaki egy buszmegállóban rágyújt és mikor meglátja, hogy jön a várva várt járat, már hajítja is a járdára a félig elszívott cigarettáját? Nap mint nap szemtanúja vagyok és baromira dühít, mégsem merem szóvá tenni, mert Magyarországon élek, ahol az ember cseszheti, ha igaza van. A saját jogaidért nem állhatsz ki, hiába van már rendelet arról, hogy nem vagy köteles szívni a más által kifújt füstöt.
Egy igaz idézet: "A közterületeket dohányzó és nem dohányzó részlegre bontani olyan, mint egy medencét belehugyozó és nem belehugyozó részre osztani."
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 10:31:40
Bevinnélek egy laborba, rászoktatnálak a cigire,aztán megnézném mekkora arcod van,ha le kell szokni róla
egerészölyv 2010.07.27. 10:32:53
oskar666666 2010.07.27. 10:42:33
Ad2.: a sofőrök viselkedése, az egész "klán" jellegű maffiózós alapállás sajnos egyre több helyen tetten érhető. DE. Mondjam azt, hogy ezt is mi termeltük ki? Fogyasztóvédelem már csak közröhej, a főnökség nagy faxt vizsgál ki ilyesmit. Megy a szőnyeg alá, a júzer kap egy megnyugtató levelet, a sofőr bácsi meg egy ejnye-ejnyét max. Hát persze. Mert a végén még nekiállna itt nekünk sztrájkolni... :(
La-Sponya (törölt) 2010.07.27. 10:44:23
különben is, legalja tróger buszsofőrökkel miért állsz le vitatkozni? elég büntetés nekik a jóistentől, hogy egy büdös vastartályban fognak elrohadni éhbérért
hagyd őket a picsába, ezeket a prolikat el kell kerülni
ex-dr. vuk 2010.07.27. 10:49:17
Hat gyerekek. Nem tudok mit hozzatenni.
Katasztrofa. Szegyen.
mertcsak 2010.07.27. 10:50:17
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.27. 10:53:30
Szerintem is lesüllyednek a szintünkre.
DepecheAndi 2010.07.27. 10:58:53
calvin&hobbes 2010.07.27. 11:03:00
pakesz (törölt) 2010.07.27. 11:06:40
jobb ha tudod hogy kozfeladat ellatasat vegzo szemely ellen alkalmaztal volna eroszakot...
szoval nem csak egy "jarokelo" lett volna
Silent Bob 2010.07.27. 11:09:11
szekertabor · provo.blog.hu 2010.07.27. 11:09:12
Bizonyítani én sem tudom, de készséggel tanúskodom az állítás mellett. Valóban nem szívesen adnak jegyet, és - sejtésem szerint - a mellékesből egészen magasan is részesülnek a fejesek. Különben mivel magyaráznátok, hogy nem hullanak a fejek?
egy atlag 2010.07.27. 11:21:12
A főnökeik pedig szeretik a kolbászpénzt.
Ez olyan mint a hálapénz az orvosoknál. Arcpirító a sok luxusterepjáró a romos kórházak belső parkolóiban. Senki ne gondolja, hogy bruttó 100-ért csinálják ezt az ócska melót.
Így hallottam.
Silent Bob 2010.07.27. 11:24:02
histar007 2010.07.27. 11:24:21
Hogy lettünk azóta a 10 millió nemtörődöm országa?
Sima ügy a rokkant helyére parkolni, bárhol bagózni, tilosban vészvillógóval ebédelni, a bliccelés már nemzeti sport.
Kinek tetszik a féktelen liberalizmus? Mert nekem nem!
Montezuma 2010.07.27. 11:25:33
Akik ezt teszik több mint valószínű, hogy maguk is hasonszőrű bagós, tapló parasztok akik "nekem ne mondják meg, hogy hol szívhatom a bűzrudat" gondolkodású "emberek?".
Silent Bob 2010.07.27. 11:26:35
Silent Bob 2010.07.27. 11:27:40
pástétom 2010.07.27. 11:28:08
Monopolhelyzet, az kell a Volán társaságoknak!
Szabadpiaci versenyhelyzetet kellene végre teremteni a tömegközlekedésben! Hogy vinnyogott a Volán, mikor az Orangeways be kívánt törni a piacra! Azt is megakadályozták a mocskok.
DepecheAndi 2010.07.27. 11:28:35
krj 2010.07.27. 11:32:29
panaszt kell tenni ilyenkor, különben semmi sem lesz belőle. amúgy biztos van bent kamera, ha rögzítik, elő lehet venni.
janosbacsi 2010.07.27. 11:33:21
krj 2010.07.27. 11:34:58
Seang Lee 2010.07.27. 11:50:21
"el lehet innen menni". en kurva gyorsan megfogadtam. (hala istennek)
Egy olyan orszagban elek ahol a dohanyos a kocsmaban, barban, szorakozohelyen, buszallomason, vonaton, stb stb stb nem gyujt ra! Sot, meg a sajat lakasaban sem. lakoovezetekben azt latod, hogy az emberek (akiknek nincs kertjuk) pizsiben estenkent a bejarati ajto elott cigiznek, majd visszaslattyognak a papucsaikban tv-t nezni, vagy amit.
Es egy masik pelda kulturaltsagra: kepes ez az orszag 2 tok ellentetes partja koalicioban kormanyt alkotni es az orszagot vezetni.
Es bar par eve itt is tobb koltsegteritest vettek fel mint szabadott volna (nyaralo felujitasra, stb) de most szepen fizetgetik vissza.
valamint: a nagy (allami) cegek fejesei itt nem annyira ulnek bortonben vagy eppen neznek borton ele sikkasztasert, mint "otthon". mert lassan minden heten van egy ujabb eset.
a bankok itt nem vonogatnak le minden fele "idoszakos koltsegek" es egyeb -maguk sem tudjak megmondani" penzeket a szamladrol, mint a kedves "otthoni" bankom (ami mar nem sokaig lesz az)
Sorolhatnam. kesz rohej... Meg hogy mashol (nem csak itt, de talan mar BARHOL mashol mint Magyarorszag) nincs kolbaszbol a kerites.... Menekuljetek ti is!
drunkenmunky 2010.07.27. 11:50:53
Cobs 2010.07.27. 11:56:23
Szóval, az intézmény fentartója felelős azért a dohány tilalmi szabályokat betartsák, egyébként ha nincs így ANTSZ-nek lehet jelenteni, de mikor egy pár éve még foglalkoztam ezzel ha jól tudom rendőrt hívni nem lehetett a cigiző miatt..csak antsz szabhatott ki rá büntetést (asszem)..azóta ez lehet változott....
Cobs 2010.07.27. 11:58:05
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 12:04:07
Nem tudom hol laksz, de úgy általában az emberek mentalitása Angliában például rosszabb. Tapló emberek meg mindenütt ugyanolyan arányban vannak, persze ha az a prekoncepciód, hogy valahol több van, akkor úgy is fogod látni.
Teccikérteni? 2010.07.27. 12:11:35
Seang Lee 2010.07.27. 12:13:41
Vagy esteleg huzamosabb idot mas nagyobb orszagban (pl. Amerika)
Mondjuk szerintem teljesen mindegy, Magyarorszag kontra MAS orszag (mentalitasban, kulturaltsagban, etc) eg es fold. Nem Magyarorszag javara. (s azt mondom talan mar az amerikaiak is kulturaltabbak mint a magyarok). de ez az en tapasztalatom.
krj 2010.07.27. 12:13:48
Teccikérteni? 2010.07.27. 12:22:05
kispajtas 2010.07.27. 12:31:26
BKV reszelő 2010.07.27. 12:48:20
BandW (törölt) 2010.07.27. 12:56:29
Mondhatnám, hogy tanulj meg olvasni mielőtt nekiállsz írni, de nem mondom mert fölöslegesnek érzem.
Ooorsi 2010.07.27. 12:56:37
Nem volt nehéz, sőt semmilyen sem volt.
A K A R A T E R Ő
Georgethebig 2010.07.27. 13:00:07
egyre durvább dolgokat engednek meg maguknak. Kirántják a kormányt az autók elé a megállókból indulva, úgy mennek át a piros lámpán, mint a huzat. Legutóbb a 31 járaton utaztam, hátul, fogtam az ablaknál a vasat... hát vazze őrült módjára ment a soför. A mindössze 10-15perces úton szétrázta a derekamat, úgy kellett kétkézzel kapaszkodnom, mintha rodeo-n lettem volna... Abnormális.
Szóval megy ki belőlük az önkontroll, mint látszik...
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.27. 13:07:46
A volánosok általában előre szoktak, de van a birkafejű típus aki csak néz. Nem vagyok dohányos, zárja magára a fülkéjét és nem zavar. Már ha nem befolyásolja a vezetését. Állomáson meg a kijelölt helyen szabad dohányozni, utasnak, őrnek, de sofőrnek is.
Ha nem akkor van valami munkaügyi ellenőrzés vagy mifene, majd meggooglizza valaki, na nekik fotót a sofőr egyenruhában történő cigizéséről a tiltott helyen, azt hiszem 50e HUF az ára. Persze szólni is lehet...
Behajtó70 2010.07.27. 13:10:43
A hülye tahói!
Én miért nem akadok össze ilyen köcsögökkel? Úgy várom már!
kory.famoso 2010.07.27. 13:17:08
Neked van értelme, hogy a világon legyél, hiszen sikerült kiszarni magadból ezt a kemény beszólást!
záporjózsi 2010.07.27. 13:22:29
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 13:29:05
Én nem lakok ott, ismerek olyanokat akik ott laknak, és jártam ott, elég negatív dolgot tapasztaltam ahhoz, hogy azt mondjam, soha nem költöznék Angliába. Németország, Ausztria más tészta persze.
Egyébként nincs olyan, hogy Magyarország vs. külföld, mert minden ország más, egyébként is szubjektív, lehet hogy neked Anglia szimpatikus, de nekem nem például. Amit mondasz az egy nagyon durva leegyszerűsítés.
val 2010.07.27. 13:32:16
A dohányzásellenesek nem a ráktól félnek, hanem a dohányfüst -bevallom tényleg- orrfacsaró szagától.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 13:32:54
Egyébként a külföldön minden jobb szabály ott bukik meg, mikor az ember külföldön látja a dolgokat végig nem gondolók által csak magyaroknak tulajdonított, ugyanakkor alapvető emberi tulajdonságokat. Pl. egy osztrák is tud lenni atombunkó, sőt mi az hogy...
DarthVader 2010.07.27. 13:33:57
Csirke72 2010.07.27. 13:34:05
áramfogyasztó 2010.07.27. 13:34:44
DE!: ki mondta, hogy nem balkáni ország vagyunk?
Csirke72 2010.07.27. 13:35:10
Mert ezek tudják kivel tehetik ezt meg:)
Seang Lee 2010.07.27. 13:36:44
Seang Lee 2010.07.27. 13:39:15
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 13:48:43
Aha, szóval akkor elég ott élni eleget, és akkor minden rossz eltűnik, ugye? Ez nem fordítva szokott lenni, hogy az ember elutazik valahová 1 hétre, ott látja minden mennyire szép, a rosszat meg csak akkor tapasztalja, ha évekig ott van?
Egyébként meg nem csak az én véleményem ez, hanem olyanoké is, akik 3 éve kint vannak. Persze, vannak jó dolgok is, pl. a cider, de összességében itthon jobban érzik magukat.
Egyébként az nem érvelés, hogy te ott élsz x évig, és akkor mindenkinek másnak kuss van. Mint már mondtam totál szubjektív a dolog. Nekem a németek mentalitása szimpatikusabb, mert ők tudnak bánni a pénzükkel.
Ha már a tapasztalat, te éltél itthon Budapesten kívül is?
blacklord 2010.07.27. 14:35:20
Vkat118 2010.07.27. 14:36:17
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.07.27. 14:48:48
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.07.27. 15:13:50
@Ooorsi: nyilván nem tüdőzted le, és nem szvítál heti egy doboznál többet.
@Behajtó70: én törvénybe iktatnám, hogy 8 általános alatt senki se tolja ki a képét az utcára, csak amíg suliba megy meg onnan haza.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.07.27. 15:16:45
Ooorsi 2010.07.27. 15:18:53
Gratulálok, további jó függést.
fedélzeti kompót 2010.07.27. 15:33:14
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 15:35:38
majombékahal 2010.07.27. 15:51:59
pengusz 2010.07.27. 15:54:26
Ez egy rasszista kijelentés, ugyanis nem a származása miatt tette, amit tett, annak ehhez semmi köze.
Honnan tudod, hogy semmi keresnivalója nem lett volna ott? És ha éppen akkor adta le a szolgálatot, és váltott 2 szót a kollégákkal? Vagy te egyből kiteleportálsz a kocsidhoz, ha lejár a munkaidőd?
Honnan tudod, hogy a Suzuki (mi más hiányozhatna a posztból...) az övé volt? Honnan tudod, hogy szabálytalanul parkolt ott? Rendőr vagy és igazoltattad?
Tisztelt okl. közlekedésmérnök úr!
Ez egy elég sok feltételezést tartalmazó, rasszista töltetű írás volt. Gondolom fel lennél háborodva, ha egy "nagymagyar" írt volna ugyanilyen posztot, cigány sofőrökkel.
huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.27. 15:55:44
Adott az ország, adott a kultúra (meg a hiánya), adottak az emberek, adott egy jó nagy tehetetlenség. Magától nem fog semmi megváltozni. Illetve a hatás mértékétől függ a változás sebessége.
gipsz1234 2010.07.27. 16:10:28
Jud'85 2010.07.27. 16:15:24
és még egy remek példa, mikor a pénztáros ott mondja a magáét negyed órán keresztül mert az előttem lévő srác kértyával akart fizetni de nem tudott egy kb 600 Ft os összeget,hogy mekkora már hogy itt arcoskodik a fickó hogy kártyával akar fizetni de nem tudott. MErt arcoskodás ám ott kártyával fizetni. Az meg sem fordult a fejében hogy talán remélte hogy van még annyi pénze hogy haza tudjon hazamenni.
És a hazavezető úton többen állnak a buszon mint ülnek, nyomorognak két órán keresztül , mindegy milyen évszak van. Mert nem éri meg mégegy buszt indítani azért hogy 40 ember is ülve tehesse meg ezt az utat. Volt már hogy félúton leszáltam és fel hívtam szüleimet hogy jöjjenek értem.
De a világért sem szeretnék panaszkodni :)
Ez sajnos azon sem változtat
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 16:21:34
Páneurópai Harci Kos 2010.07.27. 16:44:09
ezt a náci szemléletmót kezded nagyon tűlzásba vinni.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 17:01:15
Így jobb?
"El lehet menni Magyarországról!" (Gy. F.)
Mi köze a dohányzásnak a magyarsághoz?
Hány dohánycég van magyar részvényesek tulajdonában, és hány dohány-világcég csúcsmenedzserei járnak " Árpád sávos nagymagyarországos" kocsival meggyőződésüket és származásukat kifejezve?
Tudom, persze, összenő, ami összetartozik, elvégre a "munkásmozgalom" is a dohányzásnak köszönheti na létét, az első sejtek a cigaretta-szünetekben jöttek létre, és a mai napig nincs jobb módszer a suttogó propaganda terjesztésére (az orbácigányozástól a zsideszezésen át a pedofilpapozásig), mint egy kis szűk körű pöfékelés. Azt is tudom, hogy nemcsak ti, internácik, hanem a sima nácik is átlag fölött dohányoztok, de tudok nagyon sok tisztességes magyar (stb.) embert is, aki nem tud szabadulni a dohányzás rabságából. Pár éve még az ODE országos elnökségét is segítettem, ott pl. senkinek sem jutott eszébe büdösmagyarozni, szemben a posztolóval. Pedig kis híján jó törvényt nyomtunk át (ugyan sokat rontottak rajta a végszavazás előtt), és a kiharcolt döntések sem támadtak meg egyetlen nemzetet, nemzetiséget, vallást vagy etnikumot, szemben az apartheid szellemű posztolóval.
Miért nem megy el az ilyen taxisofőrnek Jeruzsálembe?
vernarancs 2010.07.27. 17:14:53
majombékahal 2010.07.27. 17:23:37
vernarancs 2010.07.27. 17:40:03
záporjózsi 2010.07.27. 19:32:52
jabor 2010.07.27. 20:51:16
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.07.27. 21:42:07
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 21:44:15
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 21:49:14
Akkor:
- Szívjon gázt, vagy e-cigit
- Rágjon nikotinos rágót
- Tapassza fel magát
- Menjen teherautó-sofőrnek, amíg végre ki nem tiltják a balesetveszélyes dohányzást minden(!) gépjármű vezetőfülkéjéből.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 22:03:45
Mi az hogy "magyarozás"? Ezek szerint csak egy bizonyos politikai nézetet vallók a magyarok? Mert az általa kiemelt ember nézeteit vallókat szidta, nem a magyarokat általában.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.27. 22:06:02
momolo 2010.07.28. 00:11:02
Márpedig egészségesen fogok élni, ha beledöglök is... :-)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.28. 08:53:15
Pl.: "A szolgálati helyiségben egy Bundesliga frizurás nagymagyar őstulok civil is volt, akinek ott semmi keresni valója sem lehetett volna. Ő egyébként az Árpád sávos nagymagyarországos Suzuki, azt hiszem vitara, romjával teljesen szabálytalanul parkolt bent a buszvégállomás területén."
Bibsikénk azért is hülye, mert tudhatná, hogy a vonatkozó frizurát szinte kizárólag gyors- és gépjárművezetők viselik.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.07.28. 11:21:18
A probléma az, hogy az illető zsidózta le először, innentől kezdve az adok-kapok elven jött a nagymagyar őstulok, ami nem magyarozás egyébként, mert ezzel nem azt tudtuk meg, hogy magyar, hanem a politikai hovatartozását.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.28. 13:44:30
A nagymagyar őstulokból meg pontosan nem az derül ki, mert speciel Kuncze Gábor ex-belügyminiszter-pártelnököt is aposztrofálták ilyesformán, saját párttársai, elvtársai, akik azért választották meg elnöküknek, "mert olyan szép buta magyar feje van". (Elfogytak volna a szavazóik zsidó elnökkel már akkor.) Na jó, ők már a történelem szemétdombjára kerültek pártként, de itt mételyezik továbbra is a közgondolkodást.
Gyűjtőjegyes 2010.07.28. 15:08:17
Ne haragudj, de téged is bivettek egy laborba, és úgy szoktattak rá a cigire, kényszerből? Vagy tudva tudván, szándékosan szívtad el az elsőt/másodikat/sokadikat?
tnetti 2010.07.28. 15:18:43
Regcsiii94 2010.07.28. 19:44:43
volános 2010.07.29. 13:19:45
A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.29. 14:35:30
Te idefigyelj, ez mind szép és jó, amiket elmondtál, de ez az egész nem arról szólt, hogy a valán alkalmazottai rossz emberek, akiket erre föl, érezheted úgy, meg kell védened. Arról szólt, hogy amikor emlékeztették néhány kollégádat egy érvényes rendelkezés betartásának kívánatosságára, akkor durván és nagyon agresszívan reagáltak. Szerintem ez akkor is nagyon rossz volt, ha közben a volánosokat annyi minden máltánytalánság éri és különben olyan kitűnő emberek ahogyan megírtad. Miért nem lehet sohasem arról beszélni édes hazánkban amiről szó van? Itt egy konkrét dolgot tettek szóvá, egy kis részletet, nem a volánosokat, mint emberfajtát gyalázták. Amit elmondtál lehet mnind igaz, de nem tartozik ide.
krj 2010.07.29. 15:44:37
volis 2010.07.29. 16:00:08
Tehát nagyon is ide tartozik és nem akarok még a cikkből idézni, inkább olvasd el még egyszer és értelmezd!
Itt nem arról van szó,hogy helyeseljük, hogy dohányzott, hanem az eljárásról mert kiszínesítette a kedves"utas" a történteket, hogy minél nagyobb balhét csapjon.Az emberek meg persze rögtön reagálnak és egyetértve az ember fejét követelik. Pedig nem is tudják pontosan hogyan zajlott az egész.Mert persze a sofőrnek nem is hisznek mert ő talán nem is ember csak egy gép akinek a dolga, buszt vezetni. Szegény Magyarok mivé lettetek!
volános 2010.07.29. 16:23:35
volános 2010.07.29. 16:33:50
volános 2010.07.29. 16:48:08
volános 2010.07.29. 17:08:53
A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.29. 17:29:15
Jó, legyen szia!, bár szerintem blogokban nem szokás köszöngetni. Kifogásom ugyannakkor elenne nincs, tehát igen, szia!
Namost ami a lényeget illeti. Persze, hogy nem voltam ott, föltehetően te sem és általában senki sem az itt hozzászólók közül. De ez nem is érdekes. Két dolgot találnék hasznosnak, ha figyelembe vennél. Az egyik, hogy én semmilyen tekintetben nem foglaltam semmilyen állást, azt leszámítva, hogy amit elmondtál azt – bármennyire is igaz – ide nem tartozónak tekintek. Fölösleges tehát a mundér becsületánek védelme közben velem kissé mintegy veszekedned, éllel szólnod hozzám és effélék. Nem szolgál semmilyen értelmes és hasznos célt. A másik, és ezt tényleg érdemes mélyebben átgondolni, úgy általában mindenkinek, az, hogy ilyen esetekben mint a most tárgyalt, az egyetlen hasznos kiindulópont az, hogy az elmondott történethöz úgy viszonyulunk, hogy azt nem vonjuk semmi más, mint puszta elképzeléseink alapjén kétségbe. Elhinni sem szükséges. Az egészséges viszonyulásmód az, hogy HA ez és ez így és így volt, AKKOR én ezt és ezt gondolom. De, hogy puszta érzelmi viszonyulás alapján és a tények ismeretének teljes hiányában úgy szóljanak hozzá emberek, hogy más, maguk építette konstrukciókhoz viszonyuljanak, úgy mintha az amit így ők odaképzelnek lett volna a valóság, az képteleség és sehova sem vezethet csak eszetlen marakodásokra.
Visszatérve az elhangzott történetre, neked például nehezedre esne úgy viszonyulni hozá,, hogy AMENNYIBEN ez mind így történt, akkor ezúttal kollégáim el nem fogadhatóan jártak el. És ehhez símán és korrektül tehetnéd hozzá, hogy ugyanakkor mint volánosnak meggyőződésed, hogy az ilyen magatartás semmiképpen sem jellemző a cégnél, és a a magad részéáről sajnálod, ha tényleg kivételesen előfordult. Na?
viragimado 2010.07.30. 09:52:54
Én nem fújom az arcodba a füstöt, nem hamuzok rád, nem égetem ki a ruhádat, bőrödet a lazán lóbált cigivel, nem szemetelek az eldobált csikkekkel (bár én mással sem). Akkor most ki is a kultúrálatlan?
Piki-525 2010.07.30. 11:01:50
volános 2010.07.30. 11:50:30
Érdekes, amit írtál. Olyan, mintha elbeszélnénk/írnánk egymás mellett… Ha úgy érzed, hogy veszekedtem veled, stb. akkor biztosítalak, hogy nem ez volt a célom. Te állsz egy oldalon, mint utas, és én egy másikon, mint volános dolgozó. Az egyik utas társad állít valamit. Te azt mondod, hogy tételezzük fel, hogy ez pontosan így történt. OK. Én megpróbáltam. Aztán a szemembe ötlött pár dolog. Íme: (pontosan idézem)
1, miközben kvaterkázott a jegyeladóval…
kvaterkázás
nagyobb étkezés után, kellemes társaságban kedélyesen és mértékkel történő borozgatás,poharazgatás
2, odamentem a forgalmi szobához… …Voltak benne kb. 10-12-en, akikből 4-5 ember szintén dohányzott.
te voltál már ebben a váróban? Én legutóbb 2 éve jártam ott. Nem hiszem, hogy azóta átépítették. Emlékeim szerint a forgalmi iroda (a megnevezése akkor ki volt írva az ajtóra, ami csak azért érdekes, mert a kedves utas azt majdnem pontosan meg tudta mondani, hogy hányan tartózkodtak a szóban forgó helységben, és ebből hányan dohányoztak, viszont azt nem sikerült megjegyeznie, hogy milyen irodába/helységbe megy be panaszt tenni) annyira kicsi, hogy fizikailag nem is fér bele 12, de még 10 ember sem!
3, A szolgálati helyiségben egy Bundesliga frizurás nagymagyar őstulok civil is volt, akinek ott semmi keresni valója sem lehetett volna… …Egyedül voltam több, mint tízük ellen.
Milyen érdekes, hogy az egyik ember frizuráját, állampolgárságát, azt, hogy civil, és még ki tudja mijét volt ideje megfigyelni, de azt, hogy mennyi emberrel áll szemben azt nem. (persze nem pontos számokról beszélek, de a forgalmi irodába emlékeim szerint jó, ha 3-4 ember befér!!!)
4, Erre az egyik kedves kollega megfenyegetett, hogy kidobat engem a váróból a biztonsági emberekkel… …eléggé régóta utazom azon a viszonylaton, bár nem napi rendszerességgel.
Az egyik biztonsági őr, aki most azon a pályaudvaron dolgozik, ahol én is mesélte, hogy az Árpád hídon nincs biztonsági őr, sőt nem is volt, maximum 1-2 hétig. Ha régóta utazik ezen a viszonylaton, még ha nem is napi rendszerességgel, ezt tudnia/látnia kellene/kellett volna.
5, Ez a kedves kolléga utána kihívott, és mondta, hogy kövessem. El akart csalni olyan helyre, ahol nincsenek tanuk, gondolom azért mert sűrűn szeretett volna elnézést kérni, és biztos nem azért, mert meg akart fenyegetni, vagy ne adj isten ütni…áááá…ezt még csak nem is feltételezem róla…
(mit is írt az előbb?) …Egyedül voltam több, mint tízük ellen.
Hogy is van ez? Ő egyedül volt, vele szemben több mint tízen, de azért ki akarják csalni? Minek? Ha ekkora a „túlerő” akkor akár ott is megfenyegethették volna! Ha már túl vagyunk azon, hogy többször lezsidózták, és kidobással fenyegették, milyen fenyegetés miatt akarták volna még kicsalni?????????
6, Még mindig saját zsebre dolgoznak, még mindig mobiltelefonálnak, dohányoznak vezetés közben fittyet hánynak a KRESZ és egyéb szabályokra…
Először is, hogy jön ez a fő problémához??? De tudod mit, ebben az egyben egyetértek veled, sőt azt mondom, hogy ennél jobban én sem fogalmazhattam volna meg! Te írtad, íme: …De, hogy puszta érzelmi viszonyulás alapján és a tények ismeretének teljes hiányában úgy szóljanak hozzá emberek, hogy más, maguk építette konstrukciókhoz viszonyuljanak, úgy mintha az amit így ők odaképzelnek lett volna a valóság, az képteleség és sehova sem vezethet csak eszetlen marakodásokra. És még valami tőled: Miért nem lehet sohasem arról beszélni édes hazánkban amiről szó van? (ez egy kis képzavar, de sejtem, hogy mit akartál mondani/írni) Itt egy konkrét dolgot tettek szóvá, egy kis részletet, nem a volánosokat, mint emberfajtát gyalázták. Amit elmondtál lehet mnind igaz, de nem tartozik ide.
Tényleg? Nem a volánosokat gyalázzák???????????????????!
Zsebre dolgoznak??? Mit is jelent ez pontosan? Hogy jön ez a képbe? Bizonyíték???!!! Ugyan ez a helyzet a KRESZ betartásával is!!! (logikusan gondold végig!!! 30-40 vagy akár csak 10 ember van a buszon, és a sofőr csupán csak azért mert, nem áll meg a stop táblánál?) Mobil telefonálnak? Leírtam, hogy miért, és ráadásul headset-el.
Idézlek: az egyetlen hasznos kiindulópont az, hogy az elmondott történethöz úgy viszonyulunk, hogy azt nem vonjuk semmi más, mint puszta elképzeléseink alapjén kétségbe.
Ennek fényében mivel a fent leírtakból számomra az derül ki, hogy a kedves utas története jócskán sántít, és a nagy részét Ő durván kiszínezte, joggal gondolhatom azt, hogy nem egészen úgy történt az eset, ahogy Ő leírta.
Ja igen: „nehezedre esne úgy viszonyulni hozá,, hogy AMENNYIBEN ez mind így történt, akkor ezúttal kollégáim el nem fogadhatóan jártak el.”
Válaszom: úgy gondolom, hogy mindenki követ el szabálytalanságokat, és még ha nem is értek egyet a bent dohányzó kollégával úgy gondolom, hogy mielőtt keresztre feszítik Őt, mindenki nézzen magába, vagy nézzen körül a környezetébe, és előbb ott tegyen rendet! De gondolom ezt olvastad…
Csak még egy dolgot engedj meg. Ha eztán sem sikerül megingatni abbéli hitedben, hogy a kedves utas/utasok minden szava IGAZ, míg a volánosok egytől egyig hazudnak, lopnak, csalnak, és úgy egyáltalán maguk az ördögök, akkor feladom.
Volt egy ismerősöm, aki taxizott. Saját autóval általában éjszaka. Amikor télen elment mellette egy sószóró autó, ami épen a jeges utat szórta, néhány szem só az Ő autóján is koppant. Ismerősömnek sem kellett több, a sószóró autó előtt megállt keresztben, és válogatott szidalmazások közepette a sofőr nevét követelte, és a címet, ahol panaszt tehet. Az ordibálásra, de még a válogatott szidalmazásokra sem reagált a sofőr. Gondolom megszokta szegény… Megadta a központi telefonszámot, ahol panaszt lehet tenni, és bár a nevét nem adta meg (jogosan) mondta az ismerősömnek, hogy írja le a rendszámát, és az alapján be tudják majd azonosítani. Így is történt. Ismerősöm miután kikáromkodta magát, és minden lehetséges átkot rászórt arra a szerencsétlen sofőrre, indult tovább dolgozni. 10 perccel később megcsúszott egy még le nem szórt szakaszon, és felborult az autóval. A részletekkel nem untatlak, de a tény az, hogy a tűzoltóknak kellett kiszedniük az autójából. A sors fintora, hogy az a sofőr hívott segítséget, akit 10 perce elátkozott, és ki akart rúgatni. Ha nincs ez a sofőr, ismerősöm talán már nem élne.
A történet tanúsága az, hogy mielőtt valakit/valakiket leszólunk, elítélünk „Még mindig saját zsebre dolgoznak, még mindig mobiltelefonálnak, dohányoznak vezetés közben fittyet hánynak a KRESZ és egyéb szabályokra,” nézzünk körül, és járjunk utána, hogy az általunk elítélt ember mit miért tesz! Ez a szerencsétlen sem az emberek kocsiját akarta tönkretenni, hanem a munkáját végezte azért, hogy a reggel munkába induló emberek ne szenvedjenek balesetet. Kollégáim sem jókedvükből telefonálnak, hanem, hogy értesüljenek az utak helyzetéről, dugókról, stb. Saját zsebre dolgoznak? Biztos? Vagy inkább az a valószínűbb, hogy ha egy utas egy 200Ft-os jegyet 10.000-el fizet (mivel nincs annyi váltópénzük) a saját pénztárcájukból váltják fel? Persze az ember mit lát? Hogy a sofőr a tárcáját tömi! Nem tartja be a KRESZT??? Amikor kénytelenek vagyunk az út közepén haladni, mert a buszainknak fenntartott sávban (BUSZSÁV!!!) az autósok rodeóznak???!!! Szóval ezért védem én meg a kollégáimat, és magamat. Bár nem tartozik a tárgyhoz, úgy gondolom, hogy mielőtt a kedves utasok vádaskodni kezdenének, gondolkozzanak el azon, hogy bár a történetünket indító utas így írt: „Elfelejtettem bemutatkozni, hogy én vagyok az ügyfél, az utas, aki miatt neki munkája van…” mi meg vagyunk az a cég, akivel hazamegy, vagy munkába megy, vagy meglátogatja a barátait, rokonait, és ahhoz, hogy ez a jövőben is így legyen, mielőtt leírnak minket járjanak utána, hogy miért teszik a sofőrök azt amit. Részemről nem kívánok többet hozzászólni a témához. Mint írtam senki sem tökéletes, vagyis mindenki követ el hibát. Egy elcsépelt, de igaz közmondás jut az eszembe: „más szemében a szálkát megleli, magáéban a gerendát feledi” Üdv.
DW73 2010.07.30. 13:11:18
unitrak 2010.07.31. 20:56:10
Pöcsök, picsák és seggek.
A picsák szerint mindig legyünk jóban.
A pöcsök állandóan dugni akarnak ész nélkül, aztán ott vannak a seggek ( Pl: a feljelentgetős seggek ) a seggek csak mindig össze akarnak szarni mindent.
A picsák néha bepipulnak a pöcsökre mert őket baszogatják a pöcsök.
De a pöcsök a seggeket is baszogatják!
Ha a seggeket nem baszogatnák akkor mi lenne? A pöcsök és a picsák nyakig lennének a szarban.
A picsák nem bírják a pöcsöket mert baszogatják a picsákat, de a pöcsök a seggeket is baszogatják. A seggeket akik össze akarnak szarni mindent.
A picsák azt hiszik hogy elbírnak a seggekkel. de egy segget rendesen megbaszni csak egy pöcs tud.
Az a baj a pöcsökkel hogy néha túl sokat basznak vagy nem mindig jókor baszakodnak, erre csak egy picsa ébresztheti rá őket.
De néha a picsákban úgy felgyülemlik a szar hogy ők maguk is seggekké válnak, mert a picsákat csak fél arasz választja el egymástól.
fromdriver 2010.08.02. 12:31:31
Érdekes vélemények, olyanok mint az ország.
Csak azt nem értem, hogy embereknek nincs jobb dolguk?
Egyáltalán, dolguk?
F.D.
2011.03.12. 19:45:59