Tékozló Homár

Újracsomagolt hibás vinyó a Media Marktban

2010.08.12. 20:31 | jackyll | 217 komment

Zoltánnak sikerült a szegedi Media Marktban közel másfélszeres áron hazavinnie egy újrahasznosított Samsung merevlemezt, ami azonban nem csak használt, hanem hibás is volt. Vajon mire számítottak az üzletben? Hátha támasztéknak veszik a billegő asztal lába alá?

Szombat délelőtt a kocsim javítása miatt nem tudtam mozogni, a laptopom haldoklik, újra kell telepíteni, de vmire ki kell mentenem az adataimat előtte. Számítástechnikai bolt a környékben nincs ilyen időpontban nyitva, tehát kénytelen voltam a MediaMarktba menni, ami ráadásul 25km-re van tőlem. A kocsim délután mozdítható állapotba került, a vinyó nagyon kellett, irány Szeged. Így történt, hogy 08.07-én este 18:43-kor vásároltam egy Samsung HM250HI típusú merevlemezt, ami majdnem 40%-al drágább volt mint máshol, de nagyon kellett. A polcra egy szép nagy lopásgátlós dobozban volt kifüggesztve, mellette a garancia levéllel.
 

A szerkezet csomagolása, a szürke antisztatikus zacskó gyűrött volt, az előzőleg rajta lévő matrica, ami a termék adatait tartalmazta el volt szakítva, és pótolva volt egy másikkal, ami rá volt ragasztva az előző matrica egyik felére. A zacskó vége a másik oldalra visszahajtva, és celluxszal visszaragasztva!! Észrevettem, hogy a garancialevélen már van nyoma egy rátűzött blokknak, tehát a termék egyszer már el lett adva. Jött a para, használt cuccot vettem, ráadásul drágán. Rádugtam a gépre, és az fel sem ismerte! A vinyó felpörgött, de halk kattogáson kívül nem volt képes másra, csak hogy megfagyassza a gépemet már a bios képernyőnél. Tehát valamelyik kedves dolgozó kitatálta, hogy az egyszer már visszavitt hibás temréket újra eladják. Véletlen nem lehetett, mert véletlenül nem nyomtatódik rá új matrica, véletlenül nem lesz a garlevélen tűzőgép nyoma.

Az esetet megírtam a honlapjukon is, ezúton is kérve a felelős előkerítését, és felelősségre vonását, és a vizsgálat eredményéről való tájékozattást. A mai napon, vasárnap visszavittem az eszközt, kérdezték, hogy viszek-e másikat. Ezek után köszönöm nem! A pénzt visszakaptam, de a gépem még mindig romokban, határidős munkák a nyakamon, holnap tudok új merevlemezt venni, talán éjszaka lesz időm újrarakni a gépemet, ha lesz rá még energiám, tehát napokat csúszok mindennel.

Mivel a fogysztóvédelem honlajpján csak ügyfélkapus regisztrációval lehet panaszt tenni regisztráltam ideiglenesen, de a fogyasztóvédelem honlapján nem sikerül bejeltkeznem így sem, így holnap újra megpróbálom. Ha egy új termékkel járok így betudom a gyártó hibájának, előfordul... De az, hogy egy hibás terméket visszacsomagolnak, és újra eladják az már nem a gyártó hibája, és szándékos megtévesztés. Nem beszélve az engem ért pénzben mérhető veszteségről. Kíváncsian várom az illetékesek reakcióját, illetve a kivizsgálás eredményét. Az e-mail címemet megtalálhatják a honlapról küldött levélben, vagy elkérhetik a Tékozló Homár szerkesztőségétől.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upci 2010.08.13. 16:35:34

@akárki lehetek:-): A hét halálos bűn egyike sem zavarja meg annyira az ember nyugalmát,mint az anyós.

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 16:36:00

@upci:
Ha már az alkoholnál tartunk:
Az alkohol ugyebár öli az agysejteket. Mindig a leggyengébb sejtek esnek áldozatul.
Mindebből következik, minél többet iszunk, annál intelligensebbek, okosabbak leszünk.

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 16:38:12

@upci:
-Meddig marad Anyuka?
-Csak amíg szívesen láttok.
-De legalább a kávét igya meg.

upci 2010.08.13. 16:42:44

@akárki lehetek:-): A paraszt szánt a földjén. Arra megy a barátja.
- Hé, Józsi, meghalt az anyósod!
A paraszt nem válaszol, csak szánt tovább.
- Hé, Józsi, süket vagy?
- Nem, csak előbb a munka, aztán a szórakozás!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.13. 16:44:29

@akárki lehetek:-): És milyen hasznos!

@upci:
"-Gazduram, az anyósa beleesett a kútba!
-És? Én csapvzet iszok."

upci 2010.08.13. 16:45:16

@akárki lehetek:-): akkó piáljunk:

Figyelmeztetés!
Az alkohol fogyasztásának hatására azt gondolhatja, hogy suttog, pedig nem is.
Az alkohol fogyasztása a legfőbb oka annak, hogy úgy táncol, mint egy idióta.
Az alkohol fogyasztása okozhatja, hogy a barátainak állandóan azt mondogatja: szereti őket.
Az alkohol hatására azt gondolhatja, tud énekelni.
Az alkohol fogyasztása elhitetheti önnel, hogy az ex-barátja/barátnője majd meghal azért, hogy hajnali háromkor felhívja.
Az alkohol hatására azt gondolhatja, értelmes társalgásba tud bocsátkozni az ellenkező nem egyik tagjával.
Az alkohol hatására azt gondolhatja, misztikus kung-fu tudása van, minek következtében jól elláthatja mások a baját.
Az alkohol hatására reggel az ágyban másik oldalára fordulva valami nagyon ijesztőt láthat.
Az alkohol hatására azt gondolhatja, hogy láthatatlan.
Az alkohol hatására azt gondolhatja, az emberek önnel nevetnek.
Az alkohol hatására törés keletkezhet a tér-idő kontinuumban, minek hatására is az idő szó szerint eltűnik.
Az alkohol terhességet okozhat.
Az alkohol fogyasztása után csodálkozhat, hova a pokolba tűnt a melltartója.

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 16:48:18

Még egy kis anyós:

Férj a feleségéhez:
- Ma is járt itt az anyósom?
- Igen drágám, miből gondoltad?
- Le van köpve a fényképem!

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 16:51:06

- Tegnap este Lajoséknál voltunk. Egy ideig nyomott volt a hangulat, de aztán jött egy távirat, hogy meghalt az anyósa.

upci 2010.08.13. 17:10:12

@akárki lehetek:-): ma velem is próbálkozott...

bosszúból pár anyós vicc:

- Mi a különbség a kés és az anyós nyelve között?
- ???
- A kés egy idő után elkopik.

A tízemeletes ház legfelső emeletén egy férfi ki akar lökni egy asszonyt az ablakon. Az utcán bámészkodók közül felkiált valaki:
- Gyilkos! Ki akarja lökni a feleségét!
- Nem a feleségem, az anyósom! - kiált vissza a tízedikről a férfi. Mire a bámészkodó:
- Nézd, hogy kapaszkodik a rohadék!

Az anyós nem bízik vejeiben, ezért úgy gondolja, próbára teszi őket.
Először megy a legnagyobbhoz, beleveti magát a kútba, a vej gondolkodás nélkül kimenti.
Holnap reggel a férfi ablaka alatt ott áll egy vadonatúj Suzuki, rajta egy kis cédulával:
"Sok szeretettel, Anyósod".
Most megy az anyós a második vejéhez, beleveti magyát a kútba. A férfi kimenti, de előtte azért tétovázik kicsit.
Holnap reggel a férfi ablaka alatt ott áll egy használt Trabant, rajta a cédula:
"Szeretettel, anyósod".
Aztán megy az anyós a harmadik, és egyben legkisebb vejéhez.
Beveti magát e kútba, de a veje nem menti meg, ezért belefullad.
Holnap reggel a férfi ablaka előtt ott ál egy vadonatúj Porsche, rajta a címzés:
"Köszönettel, szerető apósod."

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:18:38

@upci:
Vej meghívást kap anyósától ebédre.
A lakásba lépve csodálkozva látja a terített asztalt a rengeteg finom étellel: 2 féle leves, 3 féle hús, többféle köret, legalább 6 féle desszert.
Gyanús neki a dolog nagyon. Anyós kimegy a mosdóba, addig vej levág egy pici darabot a húsból és odaadja a macskának. Macska egy kicsit rágódik rajta, majd feldobja a talpát.
Vejko dühös lesz, gyorsan felkap egy serpenyőt a konyhából és beáll az ajtó mögé. Anyós belép az ajtón, vej iszonyatosan pofánveri.
Macska felugrik:
-YESSSSSSS4

Magam_a_Mondomét! 2010.08.13. 17:24:05

Wichestert a MediaMarktól???
Leírod százszor: Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok! Mert hülye az nem vagyok!

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:26:17

@Magam_a_Mondomét!:
Helyesbítés:
100x Mert nagyon hülye vagyok!

.lll. 2010.08.13. 17:30:01

anyósom Mosonba oson a foson a sosonba.
na

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:32:13

Úgy látszik nem túl érdekfeszítő téma egy xar merevlemez:-)

upci 2010.08.13. 17:33:46

@akárki lehetek:-): és ezzel kell beérni egész hétvégén!!!

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:37:13

@lófő:

Ha jól látom,
Anyósom jön lóháton!

@upci:

Ezért én el is megyek haza.

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:38:42

@upci:
DE majd ha megjön Sün!! mester. Akkor lesz itt szép világ!!!

.lll. 2010.08.13. 17:40:07

@akárki lehetek:-):

anyósom a lóbálon
nyerít mint egy rémálom

upci 2010.08.13. 17:43:03

@akárki lehetek:-): nyugodalmas jó hétvégét! én maradok itthon, holnaptól buli és csavargás!!!

Sün!!-öt már várom, a döfönye is unalmas egy idő után, nem?

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:43:22

@lófő:
Ez jóóó! Ezt még nem hallottam.
Már tanulom:-)

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:46:09

@upci:
Attól függ mivel telik:-))))

akárki lehetek:-) 2010.08.13. 17:47:29

Szép hétvégét mindenkinek!

upci 2010.08.13. 17:50:57

@akárki lehetek:-): erdőszélen is van soksok érdekes történet, reméljük hoz egy párat... ajánljuk :D

.lll. 2010.08.13. 17:51:50

erdőszélén anyósom,
fogaggyunk,hogy lefosom!

upci 2010.08.13. 19:03:34

@lófő: ha nem hát nem, megyek vacsorázni :P

Megdobbent 2010.08.13. 19:21:13

Na ennek a postnak reszeltek :> Ebbol vasarnapig valami gusztustalan katyvasz lesz, ugyhogy kiteszem a vegyvedelmi figyelmezteteseket es vissza sem nezek az uj postig :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.13. 19:36:29

Gyoran le 150-ezem

Vénszivar nem került elő?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.13. 19:53:05

Reméljük, hogy a Média Markt következő hdd-vásárlója egy olyan vírust visz haza, amitől elfüstöl az alaplap, a processzor, és a videokártya...
"Legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység!"
A legnagyobb öröm meg a söröm...

@horex: Á, kiszabadult a sittről és otthon nincs internet.

yippyupp 2010.08.13. 21:03:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hétvége van, nem ér ételmesen hozzászólni. az első mondatodat ignorálom. a többi lájk. toltam nektek új krumpliposztot

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2010.08.13. 21:41:46

Na, akkor én is írok egy közmondást:

Nem esik messze a vak a botjától.

Ez asszem még nem vót:)

Kzsolt 2010.08.14. 02:37:30

Ezt a dolgozók 10 parancsolatát valaki részletezhetné :)

A rája szarik rája 2010.08.14. 07:48:47

Ez most akkor már a 7végi lenne? Megyek vinyóért a Médiába, oszt lesz új poszt.

Xezs 2010.08.14. 13:59:40

Faszt, holnap Fear Factory :)

tasslehoff 2010.08.14. 17:36:56

Most akkor tényleg meghalt Szily?

Kerámia_53 2010.08.14. 18:41:32

@Kzsolt: Dolgozók tízparancsolata:

1 - SOHA ne dolgozz teljes energiáddal - a kizsákmányoló mocsok tetves kapitalista munkaadó sem fizet tizedannyit sem, mint amennyit keres Rajtad!

2 - Ha lehetőséged van rá, hogy következmények nélkül BÁRHOGYAN kiszúrj a mocsok tetves kapitalista munkaadóddal - tedd meg!

3 - Minden téren keltsd rossz hírét a mocsok tetves kapitalista munkaadódnak!

4 - SOHA, de SOHA ne ajánlj fel SEMMILYEN önkéntes munkát a mocsok tetves kapitalista munkaadódnak!

5 - Naponmta jelentsd fel a mocsok tetves kapitalista munkaadód az APEH -nél! Hidd el, minden mocsok tetves kapitalista munkaadónak van vaj a fején!

6 - Bérelj fel dzsigolókat, hogy elcsábítsák a mocsok tetves kapitalista munkaadód "feleségét" (aki ilyenekhez megy, az amúgy is egy rohadt kurva!) - majd zsarold meg a mocsok tetves kapitalista munkaadód a fényképekkel!

7 - Öntsd le kromofággal a mocsok tetves kapitalista munkaadód kocsiját (BMW, AUDI, Mercedes, ugye?)

8 - Tépd le a mocsok tetves kapitalista munkaadód mérőórájának a plombáját és jelentsd fel az ELMÜ--nél a mocsok tetves kapitalista munkaadód!

9 - Ha élelmiszert gyártat veled a mocsok tetves kapitalista munkaadód, akkor köpjél bele és kérj bevizsgálást az ANTSZ-től!

10 - Ha mocsok tetves kapitalista munkaadódnak lány van, fizess egy kancigánynak pár ezrest, hogy azt tegyen vele, amit csak akar!

11+ UTÁLD a mocsok tetves kapitalista munkaadóTTTTTT

A rája szarik rája 2010.08.14. 20:42:57

Bazz, reggel óta 3 komment?

yippyupp 2010.08.14. 20:58:43

@A rája szarik rája: szégyen, hogy van más program hétvégére. gyalázat... na mék partizni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.14. 21:22:17

na mivan szily meg mindig a szigeten?
legalabb valami catwomen vagy a szivaros frici vagy valaki
az egesz orszag punnyad

csí00 2010.08.15. 10:03:17

Nekem is sikerült megszívni a Media Markkal. Vettem egy autós hifit, de mivel csak 3 kábelt kellett összedugni, nem szerelő csinálta hanem a férjem. Ennyit még mi is megtudtunk csinálni. Hát persze,hogy rossz volt. 3 napig a boltban csere. Hurrá kicseréltetjük. Nekik nem jó mert nincs szerviz pecsét. Keressek egy szervizest aki lepecsételi, hogy rossz. Szerelő 25000ft-ért lepecsételi. Új beszerelése újabb 2500ft, de van így 1 év gari. Hiába fogaysztóvédelem, hogy 3 napig elállhatok a vásárlástól nem cserélték ki. Ha már ott hagytam egyszer a pénzemet akkor ott is kell levásárolni. Na ez van nálunk.

Champ 2010.08.15. 10:34:40

ha visszakaptad a pénzed akkor nem vágom miért kell rinyálni...

homárfaktor = 0

lomposfarkas 2010.08.15. 14:18:56

@akárki lehetek:-):
"...Vejko dühös lesz, gyorsan felkap egy serpenyőt a konyhából és beáll az ajtó mögé. Anyós belép az ajtón, vej iszonyatosan pofánveri.
Macska felugrik:
-YESSSSSSS!"

Sokszor láttam már ezt a viccet, de képtelen vagyok rájönni, hol a poén. Valaki szánjon meg!!

akárki lehetek:-) 2010.08.15. 14:27:34

@lomposfarkas:
Bakker!

A macsek így állt bosszút a gazdáján.

Ez ilyen nehéz???? Vagy nem olvastad el alaposan a szöveget.

lomposfarkas 2010.08.15. 16:57:42

@akárki lehetek:-):
Tehát a macska úgy állt bosszút a gazdáján, hogy feltámadt és azt mondta: yes?
Ez tényleg nehéz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.15. 17:07:01

@Champ: Mert a bolt faszsága miatt egy csomó időt elb*ott a user? Meg leírni, hogy más esetleg ne szopja be ugyanezt?

akárki lehetek:-) 2010.08.15. 17:46:24

@lomposfarkas:
Te inkább ne akard megérteni:-)
Tudod a humor az emberré válás egyik vívmánya. Van aki nem jutott el idáig.
Ezt azért ne vedd sértésnek.

lomposfarkas 2010.08.15. 17:52:28

@akárki lehetek:-):
Viszont az emberré válás még távolról sem fejeződött be! :-))
De úgyis feltűnik rendszresen ez a vicc(?)majd még tovább bombázok, haha!

akárki lehetek:-) 2010.08.15. 17:57:27

@lomposfarkas:
Te még Hofit vagy Karinthyt is kiforgatnád?
A vicc azért vicc, mert vicc, ezen nincs mit elemezni.

akárki lehetek:-) 2010.08.15. 18:08:39

@lomposfarkas:
Megnéztem más kommentjeidet és rájöttem, nem igazán kell komolyan venni értetlenkedésedet:-)

.lll. 2010.08.15. 19:16:45

negyednyóc

szerintetek hány golyót találtak Jimmybe?

A rája szarik rája 2010.08.15. 19:37:54

1941.Szeptember 13-án 0 óra 43 perckor Berlinben Stirlitz bemegy egy ház kapuján. Néhány lépés után egy lépcsősorra bukkan. Stirlitz felmegy a lépcsőn majd balra fordul. Talál egy lengőajtót. Stirlitz átmegy a lengőajtón, majd egy másikon is. Szeme felcsillan, mert egy újabb csukott ajtót vesz észre. Stirlitz kinyitja az ajtót és bent kigyullad a villany. Stirlitz becsukja az ajtót és a villany kialszik. Stirlitz újra kinyitja az ajtót a villany újra kigyullad. Becsukja az ajtót és a villany ismét kialszik.
- Hűtőszekrény!-gondolja Stirlitz.

csillagház 2010.08.16. 00:02:42

Én számítógépet vettem tavaly a QWERTY-nél, nincs vele gond. Viszont a Media Marktban egy ismerős laptopot vett, nagyon megbánta. Drága volt és ráadásul többet volt szervízben, mint otthon. Fél éve után feladták, ki akarták cserélni, a pénzért kérte, aztán követelte vissza. Végül megkapta nagy nehezen. És vett másikat máshol.

Mylady 2010.08.16. 06:32:36

Úgy érzem, senkiháziak kezébe került a homár... más oka nem lehet annak, hogy hétfő reggel még mindig a(z egyébként igen gyenge) csütörtöki posztot kell(?) olvasgatnunk...

elwood 2010.08.16. 08:44:06

@csillagház: a sztorit értem, de kéne valami utalás, hogy miért volt szervízben a csókának a laptop. a Media Markt árul eleve hibásat, és szervízben sem javíthatót ?

láttam én is már rossz laptopot nem is egyet, nem MM-st.

vajon a qwertyben is visszaadták volna a pénzét ha elromlik a laptopja ?

rezsöatya 2010.08.16. 09:30:12

@Mylady: Hát ez nem így van! Egész egyszerűen minden rendben van Magyarországon a kereskedelem és szolgáltatások terén! Homár elérte célját!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.16. 09:49:37

Stirlitz meglátta az út mellett stoppoló Müllert.
Gonoszul elvigyorodott, majd elhajtott mellette.
Pár perc múlva ismét észrevette, amint Müller kétségbeesetten stoppol az út mentén.
Harmadsorra Stirlitz gyanút fogott:
aha, ez körforgalom! - gondolta Stirlitz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.16. 10:11:38

@A rája szarik rája:
Wáááá!
A német szerveknél faji tisztasági intelligenciatesztet dolgoznak ki.

Bizottság: Mondjon egy kétjegyű számot!
Első jelölt: 67.
Bizottság: Na és miért pont 67? Miért nem 76?
Első jelölt: Nem! 67!
Bizottság feljegyzi: "erős, árja jellem".

Második jelölt: 53.
Bizottság: Na és miért pont 53? Miért nem 35?
Második jelölt: Hát, lehetne éppen 35 is.
Bizottság feljegyzi: "árjához közeli jellem".

Jön a harmadik jelölt, Stirlitz.
Stirlitz: 44.
Bizottság: Na és miért pont 44? Miért nem... Na, Stirlitz, elég volt ezekből a hülye zsidó trükkökből!

batmann 2010.08.16. 11:41:14

szerintem inkorrekt dolog már egyszer eladott árut újból értékesíteni!

DE, a visszavétellel korrektül jártak el,

MELLESLEG, miért nem kérte el a panaszkönyvet?

túl van lihegve a dolog…

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.08.16. 11:46:48

Valami szép káromkodást kellene most ideirnom, de úriember vagyok, hogy kapjon sün virust a blogmotor :))))

Rosszindulatú Vászka 2010.08.16. 11:50:40

Aviszonlátásra, vilanyt lekapcsoltam, kulcs a lábtörlő alatt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.16. 12:12:24

@batmann: Akkor lenne túllihegve, ha a visszaadást követően a selejtet a veszélyes hulladék tárolóba dobták volna.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.16. 12:24:10

195. és elmult dél
Bisztos mert Sün még döfönyézik, azé nincs uj poszt
Vagy az uj kormány rendberakta az országot?
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.16. 12:26:10

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
oDA DOBTÁK VOLNA, DE AZ iso SZERINTI MUNKATÁRS SZABIN VOLT ÉPPEN

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.16. 12:49:09

@horex: Csak nem Sün!! a MM veszélyeshulladék-felelőse?

Secnir 2010.08.16. 13:31:56

most komolyan.
négy (4) napos nulla kommentelhetőségű posztokora kell beírnom? váttáfákk?

Secnir 2010.08.16. 13:33:47

...és ráadásul olyan komoly volt, hogy négy nap alatt csak 200 (!) komment született? azok nagy része is elsőzés meg delezés?

Szily! Jackyll! GEszter!
Munkára fel!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.16. 13:39:18

@Secnir: Meg kényszerizé, hogy elnyelte-e végleg a blogszivattyú, vagy csak forgatja.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.16. 14:38:04

202.
De hgy mnek jvk mndg ide!?

batmann 2010.08.16. 14:57:21

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Lehet, de mit szólsz a sztorihoz?

Az egyik munkatársat kirúgták, ezért még egy utolsó mozdulattal felrakta a polcra az „újracsomagolt” vinyót.

Ezért a MM a hibás?

Szándékosan tette ki az MM?

Ezt tartom túllihegésnek. Nem gondolom rögtön a legrosszabbat. Várd meg a válaszukat. A Fogyasztóvédelmi tv. 30 napos határidőt ad, ha ez nem tetszik valakinek, akkor kezdeményezzen tv. Módosítást.

Ha kivizsgálás után nem kap kielégítő választ, akkor lehet háborogni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.16. 15:04:42

@batmann: Nem hinném, hogy a selejt (ember) ilyen direkt bosszújáról lenne szó, de az lehet, hogy már ki is rúgták azt, aki elkövette (és a hibás vinyó helyett, összejátszva a biztonsági őrrel, kilopott egy jót)...

batmann 2010.08.16. 15:18:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Bármi lehet, ebben egyet értünk.

Persze ezen a fórumon, jobban szeretem az olyan sztorikat, mint, hogy egy bizonyos áruházlánc (melyet igazán kedvelek), ha makói hetet csinál, és ettől reméli a hagyma eladás felfutását, akkor miért holland hagymát árul.

Ki a hibás az áruház vagy a szállító?

Circus 2010.08.16. 15:40:48

Most, hogy leelsőztem, VAN ÚJ POSZT!!!!

fatality666 2010.08.18. 01:54:07

Esetlegesen a termékleírását nem tudtad volna ellenőrizni, mert lehet hogy a géped nem támogatja HDD-t..

HM250HI
Spinpoint M7
capacity : 250 GB
interface : Serial ATA 3.0 Gbps
buffer memory : 8 MB

Anno én is rendeltem SATA 3-as samsung HDD-t és csak akor tudtam használni ha menetközben benyomtam a gépbe és a windows XP megette, egyébként meg a bootoláskot itt is fagyás volt...

berypapa 2010.08.18. 09:52:42

Akinek annyi esze van, hogy nem nézi meg a terméket tüzetesen vásárlás előtt....meg is érdemli. Főleg, hogy itt még látszott is hogy "valami" nincs rendben. Ettől eltekintve undorító amit a MM csinált ezt nem vitatom. Másik dolog, egy feles viynó vagy pár giga szabad helye csak van egy-két havernak.... :D

Alikam 2010.08.18. 09:59:34

Szerintem meg az egyik dolgozónak beszart az ilyen típusú vinyója és ingyé szerzett egy újat.

Xezs 2010.08.18. 10:07:58

@fatality666: Tudomásom szerint ha egy SATA 3-ast rádugsz egy SATA 2-es kontrollerre attól még menni fog csak nem SATA 3 sebességen.

Xezs 2010.08.18. 10:37:02

Sőt, valószínűleg a SATA 2 elméleti sebességét sem fogja elérni (ami 3Gb/s).

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2010.08.18. 13:40:11

Nekem alig fél év alatt makkant meg a Samsung 500 gigás vinyó. Visszavittem a szegedi edigitalba. Azzal kezdzték, hogy hol a bőrtok, ami persze sosem volt hozzá. Átvették javításra, majszolnak. Eltelt 1,5 hónap, rákérdeztem Pesten, hogy mi a helyzet? Megnézték és közölték, hogy az átvétel után 3 héttel küldtek egy újat az üzletbe és én biztos kaptam SMS-t meg e-mail-t. Aha... Bementem az üzletbe, ahol épp valami ellenőrzés volt, így a gyerek vörös fejjel füstölt a pult mögött, amikor megkérdeztem, hogy ugyan kinek küldtek értesítést a cserecucc átvételéről? Válaszolni nem tudott persze, csak elnézést kért folyamatosan és próbált nem elsüllyedni a mögötte jegyzetelő szerv vagy felettes előtt...
Ja és az új vinyóhoz adtak bőrtokot :)

Xezs 2010.08.18. 13:56:48

@olvasóink írták: Legalább megtapasztalta a trehányság következményeit. Lehet hogy egy jobb ember lett miattad és a jegyzetelő szerv miatt :)

fatality666 2010.08.18. 18:16:43

@Xezs: Elméletben tényeg így kelene működnie, de hát a gyakorlat az mást igazol :(

Xezs 2010.08.19. 18:52:51

@fatality666: Tudom, ez a puzzle computer átka. Én memóriával szoptam sokat, mindenféle kompatibilitási hibák miatt.
süti beállítások módosítása