Tékozló Homár

A Groupama hibázott, tehát az ügyfél nem kap pénzt

2010.09.13. 00:10 | szily | komment

Türelmes Monca esete egyfelől meghökkentő, másfelől szívszorítóan ismerős. Magyar cég - pénzügyi aztán pláne - definíció szerint nem hibázhat. Ha mégis, akkor dühében még egyet belerúg a szemét ügyfélbe, akinek volt képe eljátszani az áldozatot.

T.M. édesanyja meghalt, de a Groupama nem hajlandó kifizetni az életbiztosítását, aminek ő, illetve a férje voltak a biztosítottjai. Azért nem fizetnek, mert azt a fajta biztosítást csak egy ügyféllel lehetett volna megkötni. Vagyis ők baltázták el évekkel ezelőtt, de most, amikor helyt kéne állniuk, nemhogy nem kérnek elnézést, de magas lóról tárgyalnak az ügyféllel. Szomorú valóság alant:


Egyre biztosabb, hogy nem válik kedvencemmé a Groupama Garancia Biztosító. Miután áprilisban elhunyt édesanyám, belekezdtünk az életbiztosítással kapcsolatos ügyintézésbe. Rövid idő elteltével meg is érkezett a Groupama elutasító levele, amiben arra hivatkoznak, hogy anyukám nem volt biztosított. ??

A kötvényben is ketten szerepelnek biztosítottként a papámmal, de a saját rendszerükben is ugyanez látszik.
Azt nem részletezem,hogy azért kötötték ilyen módon, mert akármilyen hihetetlen-azt akarták, hogy ha bármelyikükkel történik valami, a hátramaradottaknak kicsit könnyebb legyen.
Amikor személyesen bementem az ügyfélszolira, azt mondták a hogy ez egy olyan típusú biztosítás, amit csak egy személyre lehetett volna  értékesíteni.
Nyilván aki mégis kettőjükre értékesítette hibázott. Ez egy dolog.Dolgozott, hibát vétett. Bárkivel előfordulhat. Azt tanácsolták, hogy a jogi igazgatóságuknak írjak méltányossági kérelmet. Tehát méltányosságit, ne panaszlevelet! Nem értettem miért kell ide a méltányosság, hiszen két személyre fizették a biztosítási díjat, nem szívességet kérek, de gondoltam így árnyaltabb, hát legyen.

Miután lejárt a 30 napos ügyintézési idő érdeklődtem, mik a hírek. Ha 30 nap után nincs döntés akkor kiadható a jogász száma aki az üggyel foglalkozik. Azóta hetente érdeklődöm nála, de a válasz mindannyiszor az, hogy sajnos még nem kapta vissza a káraktát felsőbb osztálytól. De azt egyszerűen nem tudja megmondani, hogy pontosan milyen infóra/döntésre várnak. Nem értem, hogy miért ez a ember foglalkozik az ügyemmel, ha abszolút semmi információja nincs róla. Jogi igazgatóság,egy jogász foglalkozik vele,és felsőbb helyről vár segítséget.Kitől??

Ami számomra elfogadhatatlan az, hogy ezek után nem az a megoldás, hogy mély elnézéskérések közepette az ügyfél számára legoptimálisabb verziót alkalmazzák-nevezetesen azt, hogy kifizetik az életbiztosítás összegét. Aztán, ha úgy gondolják, hogy aki hibázott azzal szemben alkalmaznak-e valami szankciót az már belső ügy. Legutóbbi érdeklődésemkor a jogász hölgy sértetten megjegyezte, hogy "látom már a felügyelethez fordult". Valóban, tehetetlenségemben panaszt tettem a PSZÁF-nál. Amikor ők elolvasták, nem értették,hogy mit gyömöszöl ezen a biztosító. Most várok. Az már jól megy...45 napon belül vizsgálják ki. Közben a papám fizeti tovább a biztosítást.Azt a biztosítást,amiről már lassan nem is tudjuk miről szól.
Üdv.
Türelmes Monca

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.13. 00:14:43

Ez a legjobb: >>a jogász hölgy sértetten megjegyezte, hogy "látom már a felügyelethez fordult"<<

Szerintem simán nyerhető. Nem trükköztek, fizették...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 00:17:32

Biztositót kihúzom, gondolta Müller
Gruppama, mondta Stirlitz

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 00:33:24

nem kapta vissza a káraktát felsőbb osztálytól."
És nem is igérte hogy visszahív?
Mer' eszt szokták mondani!

A Forradalom majd a falhoz.....őket is
De pofán nyomnék egy ilyen fontosch elvtársat

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 00:46:40

http://www.groupama-garancia.hu/r-lunk/100-eves-m-lt/100-ev-tortenete-@/article.jspz;jsessionid=YyzZMNJRXGyQR90MrcDJ7x9GtFGjjcbYzGQHJBnkX6ntX8nwpqzn!-1704094339?id=7891

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.13. 00:54:01

Mary ramiratta az eletbiztositasat
de most tegyem el lab alol 20000 dollarert, mikor isteni jamburgert tud?

a temahoz
na itt aztan semmi meltanyossag
Coltot idezve koveteles, ha nem fizetnek ugyved
szerzodes van ugy olvasom
nevekkel alairasokkal osszegekkel,. ki nem szarja le mit rontott el a biztosito

Megdobbent 2010.09.13. 01:26:01

Szep, magyar. Pedig tobb, mint 93 napja mindenutt rend, biztonsag, kiszamithatosag es meltosag van. Ugyhogy hazudtok.

Stratocaster 2010.09.13. 01:29:12

Nekem is volt ügyem velük. Januárban rohant hátulról bele az akkor 15 hónapos Toyota Avensisünkbe egy Groupama kötelezős Fiat Punto. A kocsinkban 1.2mFt értékű alkatrészt kellett cserélni és a kárbecslő 40%-os avultatást határozott meg a helyszíni szemlén, tehát 480eFt-t kellett nekünk állni. Kérdeztem, miért kell ilyet elszámolni egy csaknem új autó lökhárítójára, csomagtértetőjére, lámpáira stb. Erre a válasz: mert új alkatrészek lesznek beszerelve, így nő a jármű értéke ??? Nemhogy értékcsökkenést fizetnének, még ők vonnak le! A panaszomat egyszerűen mindenhol flegmán elutasították (iroda, levelezés stb.) A válasz minden esetben az volt, ha nem tetszik, forduljak bíróságra. Így is lett. Szerintem arra játszanak, hogy az ügyfelek egy jelentős része nem fog pereskedni, egyszerűen elfogadják a helyzetet.

medvetoka 2010.09.13. 03:17:30

elmehetnek a francba, erre nem lehet mást mondani

daniferi 2010.09.13. 04:54:43

Nálam az Aegonnál volt olyan, hogy leadtam a hagyatéki jegyzőkönyv egy példányát, hogy ki az örökös (nem volt a biztosításon kedvezményezett), aztán később, mikor érdeklődtem, a győri iroda azt mondta, elküldték a központba, őket hívjam, a központ pedig a győri irodába irányított, hogy adjam le ott a papírt, mert ők olyat nem kaptak.

Még jó, hogy volt néhány példány, így tértivevényes levélben feladtam a központ részére egyet és pszáf emlegetése mellett kértem, hogy csinálják a dolgukat. Néhány nap múlva utaltak is.

P75 2010.09.13. 06:12:51

Még jó, hogy a PSZÁF-hez fordultál! Nem vállalták a szerződés rájuk eső részét, ezután a törvény által előírt időn belül nem válaszoltak a leveledre. És még ők vannak megsértve, mert Neked ez nem tetszik. Eszem megáll!

Mylady 2010.09.13. 07:11:01

Nemrégiben munkahely- és lakcímváltozás miatt végignéztem az összes érintett bankot, biztosítót, pénztárat, hogy hol-mit-hogyan kell bejelentenem.
Sehol, ismétlem: sehol nem stimmeltek az adataim. Volt ahol az értesítési cím volt rossz, volt, ahol egyszerűen hiányzott, és volt, ahol a kedvezményezett nem volt feltüntetve. Egyszerűen sehol nem sikerült nekik megoldani azt a rettentő nagy feladatot, hogy pontosan felrögzítsék az általam kitöltött adatlapot.

Az egyik helyen, ahol hiányzott a kedvezményezett, reklamáltam. A válasz: küld formanyomtatványt és adjam meg újra a kedvezményezett adatait. Mondom, helló, én azt már megadtam egyszer (belépéskor, 10 éve), talán méltóztassanak azt megtekinteni. Erre elkezdett arról magyarázni az ügyintéző, hogy az már nem érvényes, mert 4 éve új formátum van. És nem akarta megérteni, hogy amikor beléptem hozzájuk, még az volt érvényes, amit kitöltöttem, azt meg nagyívben lesz.rom, hogy azóta milyen változtatás volt a formanyomtatványban. Kicsit fel kellett emelnem a hangomat, hogy sértődötten megígérje, elintézi.

Nem értem: ilyen helyeken csak hülyék dolgoznak???

bekbórd! 2010.09.13. 07:18:44

Pereld vissza az eddig befizetett összeget kamataival + annyi kártérítést, hogy kicsivel jobban járj, mintha az eredetileg járót kaptad volna.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.09.13. 07:27:55

@Mylady: sajnos olyanok mennek ilyen helyekre dolgozni, akik jó dumával rávesznek téged, hogy ird alá, mert ilyen jó, olyan jó....
Ha van egy kis gógyid hozzá, és rákérdezel egy-egy dologra, csak hebeg-habog. ebből nekem mindig kitűnik, hogy egy betanult szövegét nyomja.

dr. Aullah 2010.09.13. 07:35:05

Rohadék biztosító. Nem értem mit szaroznak, hiszen az ügyfél FIZETTE... KETTŐ UTÁN! Szarjon sünt a sok köcsög.

Részvétem.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.13. 07:57:56

@Mylady: Igen. De eddig azt hittem, csak nekem tűnt fel.

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 08:01:16

@daniferi: én ha biztosítónak viszek papírt, akkor megkérem a hölgyet, hogy fénymásolja le és vegye át a másolaton.
Szoktak nézni rám csúnyán, de ezek a papírok sosem tűnnek el.

igazságos 2010.09.13. 08:02:40

@atpijkamo: tényleg ez a legjobb. Vagyis a cégnél már égtek a forróvonalak, hogy lehetne elsumákolni a dolgot, semmiképpen sem kifizetni a jogos pénzt.

Amúgy meg hiába panaszkodik, meg jogos a követelése, úgysem fog pénzt kapni, ha eddig nem fizetnek, hiába perel, az még évekig eltarthat. De azért drukkolok neki, hogy sikerüljön. Hátha hat az, hogy leírta ide a panaszt. :D

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 08:03:23

@hagyma: a jamburger az valami lekváros kaja? :)

dr. _mmm_ 2010.09.13. 08:12:24

Biztosito.... Sajnos ezt varhatjuk....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.13. 08:25:04

"Közben a papám fizeti tovább a biztosítást.Azt a biztosítást,amiről már lassan nem is tudjuk miről szól."
Mondjuk akkor minek fizeti... Illetve persze, ha nem fizetné, akkor a biztosító is hisztizhetne, hogy az ügyfél nem fizet :S

A PSZÁF-nál tett bejelentés meg ügyes volt, remélem seggberúgják a Groupamát!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.13. 08:26:20

@Mylady: "Nem értem: ilyen helyeken csak hülyék dolgoznak??? "
Nem lusták is. Meg lusta hülyék :D

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 08:29:00

@enamel: igen, ez nagyon találó jelző :)

j311 2010.09.13. 09:27:42

@Mylady: Persze. A mekin kívül ez az egy üzletág ahol még foglalkoztatnak bölcsészeket... :D

Tölgyasztal 2010.09.13. 09:28:37

A biztosítónak minden esetben a kötvényben leírtak szerint kell szolgáltatnia, ha ezt a biztosító hibásan adta ki, az már az ő saját hibája.
Ha a kötvényben ketten voltak megjelölve biztosítottként akkor az úgyis van.
Egy levél a PSZAF-nak jó ötlet, illetve keress fel egy független biztosítási jogászt, és lehet a biztosítónak a kötvényt lobogtatni.

The Good Boy 2010.09.13. 09:33:06

groupama. hahaha. asszony autója kgfb-je náluk van 2 éve. sajnos csak később hallottam a posztolóhoz hasonló fizetési készségükről, ha ezt akkor tudom, akkor nem hozzájuk mentünk volna /nekem negyedévente 1-200 ft felárat megér, hogy tudjam, hogy egy tisztességes(ebbnek látszó) biztosító fog foglalkozni a vétlennel, ha véletlenül kár érné a részünkről/.
Tudom ez nem magyar mentalitás, szégyellem is magam miatta. :)
Persze a groupamanak nyáron 1 hétbe tellett, meg 4 irodai látogatásomba, mire a nemzetközi zöldkártyát kiállították az asszony gépére (mindig hálózat hibára panaszkodtak, amikor mondtam nekik, hogy az adatokat magammal hoztam, akkor meg az volt az indok, hogy kézzel töltött zöldkártyát nem állíthatnak ki). végül kis anyázás hatására megjavult a hálózatuk és kaptam egy kézzel kitöltöttet, ami a mókus elmondása szerint nem kézi készítésű volt hanem gépi. A majom még hülyének is nézett. Mondtam nekik, hogy az én biztosítom negyedévente postán küldi ki kérés nélkül, ezeknek meg az volt a kérdésük, hogy mikor mennénk nyaralni, mert arra majd(!) úgyis meglesz. Mondtam nekik, hogy: 1. mi közük hozzá, hogy miért kell. Ki kell állítaniuk ilyet, nem kérdezősködni. 2. osztrák határ mentén lakok, nehogy már indokolgassam, hogy a nagyságos biztosítótól miért kérek olyat, ami alanyi jogon jár. 3. csak otthon vettem észre, hogy nem a három hónapos (sőt a többi biztosító a 3. negyedéves biztosítást mind november végéig állította ki október helyett) időtartamra, hanem másfélre, augusztus utolsó előtti hétvégéig dátumozták. Még nem volt időm asztalt borítani, de a héten jelentkezni fogok náluk. meg persze január 1-től máshova viszem a pénzem.
A legjobb az egész "kapcsolatunkban", hogy nyáron megjelent egy ügynök tőlük, hogy neki a listáján rajta vagyunk, és kössünk lakásbiztosítást. előbb szépen küldtem el valami melegebb nyaralóhely irányába, aztán amikor értetlen volt, akkor előszedtem az örök adut. megemlítettem, hogy mennyit fizetek éves díjként, és ha ezt überelni tudja, akkor bejöhet. Erre az eszetlen közli, hogy én biztos rosszul mondtam, mert havidíjról beszélek szerinte nem éves díjról (magyarul hülyének akart nézni). Megvigasztaltam gyorsan, hogyha a kapun gyorsabban kiérek, mint ahogy eltakarodik a házam elől, akkor valószínűleg egy arra közlekedő 104-es segélyhívására lesz ráutalva, mert ő már beszélni nem fog mivel, a segélyhívó felhívásához meg nem lesz ép csontozatú végtagja, amivel bepötyögi. Erre végre elhúzott, másnap meg megjelent egy kollégája, hogy rajta vagyok a listán, hogy lakásbiztosítást akarok kötni. Megkérdeztem, hogy nem akar-e hasonló tempóban eltakarodni, mint a tegnapi kollégája, mire még beszólt, hogy nálam nem járt tőlük senki. Aztán azt már a gyors léptei mellett futtában hallhatta, amint mondtam neki, hogyha megetetem vele a listáját, akkor is fog még valaki jönni? Azóta egy sem jött.
Hozzáteszem, hogy egy birka természetű türelmes, jól nevelt, intelligens, komoly munkát végző emberke vagyok. Egyféle állatfaj képes csak kihozni a sodromból, ez pedig az értetlen és idegesítő biztosítós, bankos ajánlkozó.
Bocs a hosszú rizsáért, de ahogy megláttam a címet, benne ezt a kedves céget, rögtön vérbe fordult a szemem:))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.13. 09:39:42

"Jogi igazgatóság,egy jogász foglalkozik vele,és felsőbb helyről vár segítséget.Kitől??"
Én tudom.
Isteni sugallatra vár.
Vagy az űrgyíkokra.
Ez utóbbi a valószínűbb.

elwood 2010.09.13. 09:50:31

A Groupamát az elsők között fogja falhoz állítani a pálinkafőzők forradalma.

Milyen köcsög cég már ez. Mindenki hibázhat, ők hibáztak, le kell nyelni a veszteséget. Még csak nem is rokkannak bele, egy életbizosításra fizetni normál üzem kéne legyen.

Aztán lehet, hogy több jogászt foglalkoztatnak mint pénztárost ...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.13. 10:10:57

@Megdobbent:
1. A Forradalom folyamatban. Kéretik a sírást mellőzni a közeljövőben megvalósítandó falhozállítások alatt!
2. Az összes kib... pénzintézet magántulajdonú, meghatározó módon tuggyukkik tulajdonában és irányítása alatt áll. Így is teleajvékolják a világot, mint a fürdőskurva, mert az extraprofitjuk alig mérhető részét el akarja vonni az államunk, ami ráadásul ragadós példa kezd lenni.
3. Már attól is Jeremiás siralmait nagyságrendekkel meghaladó rinyálás támadt közöttetek, hogy egy-két rosszul működő állami intézménytől néhány felesleges embert kirúgtak.

vape 2010.09.13. 10:21:03

@ColT: "A PSZÁF-nál tett bejelentés meg ügyes volt, remélem seggberúgják a Groupamát!"

A PSZÁF válasza előre borítékolható: felszólították a biztosítót a válaszadási határidők betartására. Emellett viszont a felügyelet egyedi ügyek elbírálásával nem foglalkozik. Az ügyfél polgári perben érvényesítheti a kárigényét.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.13. 10:22:26

@elwood: A biztosítók fizetési hajlandóságáról és a biztosítók alkalmazottaival való adekvát bánásmódról (pl. személyes szabadságuk torkuknál fogva történő korlátozása)mindent leírt Rejtő Jenő Az előretolt helyőrség című művének elején.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.13. 10:23:41

@vape: Egyedi ügyekkel nem, de az eljárási hiba miatt remélhetőleg megbüntetik őket.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.13. 10:26:50

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): A zŰrgyíkok nem a grupamával biztosíttatnak. Ezt biztosan tudom.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.13. 10:27:06

@Stratocaster: Szerintem a PSZÁF-hoz fordulj.

Velem is történt hasonló, de aki belémjött, Unique-s volt. Nekem 7 éves autóm van és itt vontak le egyes dolgokra 40%-ot. A kár kb. 200.000 Ft és ebből 150.000-et megtérítettek.
A kárfelmérő nekem azt mondta, hogy 5 éven túl vonnak le avulást.

Szerencsére ez a biztosító nem csak korrekt, de gyors is volt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 10:36:42

Szegény Grupamát ekézitek itt

A többi biztositó sem különb,olvashattunk felháboritó eseteket más támákban már

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.13. 10:39:00

@enamel:
Szerintem se.
Zűrbiztosításuk lehet nekijük.

ex-dr. vuk 2010.09.13. 10:42:44

De miert fizeti tovabb a biztositast? Azt mar nem hiszem hogy kellene.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 10:43:04

@Anti Anyag:
Ezt a magas %-ot sem értem
Igaz, pár éve volt, de az akkori Ladámra 10%-ot vont le a biztosito csak

Igaz én kértem, hogy ne rakjanak uj sárvédőt,hogy ne legyen értéknövekedés,
vegyék le kalapálják ki és tegyék vissza
:))
Hát mit gondolok és azt nem lehet
Bizony lehet
Láttam én már öreg mestertöl,hogy csak a felét cserélte a sárvédőnek és alapozó után semmit nem lehetett észrevenni.
Egyfelöl igaz,hogy egy uj karoszériaelem növeli annak az résznek értékét , de az autó összértéke meg csökken,mert karambolos

Eladás esetén a vevő eleve gyanakszik egy karambolos auto láttán
Ugyhogy még pluszban kellene fizetnie a biztositónak

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.13. 10:44:50

@vuk_:
Szvsz azért,ha meghal a bizt.összeget megkapják az örökösök
Nem fizetés miatt rögtön felbontná a biztositást a biztositó
Igy meg ki lehet verni belölük, ha nehezen is

lukit 2010.09.13. 11:25:28

Csak megemlitem, hogy ilyen esetekben jol johet: www.das.hu/

Arogáns Antika 2010.09.13. 11:30:42

Minden biztosítás (kötelező biztosítás kivételével) úgy jön létre, hogy a biztosított az egy ajánlatot a biztosítónak. Ezt a biztosító átveszi, és van 15 nap ún. kockázatelbírálási idő, ami alatt eldöntheti, hogy az ajánlatot elfogadja-e, vagy sem. Ha ezen idő alatt nem utasítja el az ajánlatot (írásban, ajánlva, bizonyíthatóan), akkor a biztosítás - az ajánlatban szereplő feltételekkel - létrejött. Innentől akkor is él a biztosítás, ha nem küld kötvényt. De ha pl. a kötvényben más adatok (akár biztosítási díj) szerepel, mint az ajánlatban, akkor is az ajánlat a mérvadó.

Mindezek tükrében az ügyfél szempontjából leszarandó, hogy a biztosító (ill. az őt képviselő egyik alkalmazott tévedett, hibázott). A biztosítás az ajánlatban szereplő feltételekkel él (ha az ügyfél folyamatosan fizetett). Ha mér ráadásul a kötvényben ugyanazok az adatok szerepelnek, mint az ajánlatban, akkor végképp nincs mit pattognia a biztosítónak.

Szóval a kedves Naiv Ügyfél tartson ki, akár bíróságra is menjen az igazával, a tárgyalás előtti napon visszakozni fognak, de addig is ketyeg a késedelmi kamat, ami miatt majd egy újabb pert kell indítani, mely elől megint meg fognak hátrálni a tárgyalás előtti napon.

Ők nyilván minden egyes káreseménynél megpróbálják megijeszteni az ügyfelet ezzel a módszerrel. Ha csak az 5%-uk meghátrál, már tiszta nyereség.

A tanulság, hogy a Groupama is az egyike a szarrágó, gerinctelen biztosító-társaságoknak. Ők úgy gondolják, hogy csak beszedni kell a pénzt, káreseménynél viszont nem fizetnek.

faugusztin 2010.09.13. 11:38:11

Pontosan ahogy bekbórd irta - ket lehetoseget kell nekik jogi uton felkinalni - vagy kifizetik a biztositasi osszeget, vagy az eddig befizetet osszeget kamatostul. Nem lehet egyszerre ervenyes is meg nem is.

Arogáns Antika 2010.09.13. 11:40:35

@faugusztin:
a befizetett összeg kamatostul jóval kevesebb lehet, mint a jogosan járó összeg.
ilyet kár lenne felajánlani nekik (szerintem örömmel lecsapnának erre)...

igazságos 2010.09.13. 12:04:08

A világon a legnagyobb szemétség az, ha valaki egy ember halálán akar nyerészkedni, másokat átverni. Úgyhogy hajrá, posztoló, ne hagyd magad.

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Már elmúlt dél. Úgy látszik, hogy a jó időre előbújtál a vackodból. :D

feridarazs 2010.09.13. 12:34:03

Az Isten óvjon meg engem egy ilyen dologtól. Tuti börtönbe kerülnék....

szemi90 2010.09.13. 12:47:01

@The Good Boy: Légyszíves nevezd meg azt a biztosítót, amit tisztességes(ebbnek) tartasz. Igen kíváncsi vagyok rá!
Szerintem bármelyik magyarországi biztosítót nevezed is meg, a kommentelők kapásból mondják majd a negatív példákat...

mohopasi 2010.09.13. 12:53:45

Beszarás komolyan. A bankoknál már csak a biztosítók genyóbbak. Álmodom egy olyan szép világról, ahol ezek nem léteznek. És ügyvédek sem.

Istyum 2010.09.13. 12:57:02

na én éppen most akartam náluk kötni, de ezek után eszem ágában sincs:(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.13. 13:10:00

@vape: Aham! Mindegy, legalább a válaszadások betartásával kicsit gyorsabban mennének a dolgok.
Meg hát akkor a postoló mehet ügyvédhez.

Amúgy a legfaszább az, hogy a PSZÁF minden nagyobb szolgáltatónak a zsebében van. :S

ODIV 2010.09.13. 14:05:47

@lukit: Szerződhetsz egy biztosítóval, hogy megvédjen egy biztosítótól? Ez lenne az a kurva nagy demokrácia? A jogvédő biztosítótól ki fog megvédeni? Kötsz egy jogvédőjog védő biztosítást?

drowmage 2010.09.13. 14:18:38

Érdekes történet. Remélem csúnyát bukik a Groupama, s precedens lesz az ügyből.

Azé' az sem rossz, hogy mennyire összekovácsolta a sztori a Homár közösségét. Ez ritka. Köszönöm, kedves posztoló!
:))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.13. 14:43:39

@ODIV: Alapvetően az államnak kéne védenie, de hát ez az állam nem alkalmas erre :S

drowmage 2010.09.13. 15:00:46

@ColT: Tudsz olyat megemlíteni, amire ez az állam alkalmas? Ja, de kikötve, hogy értelmes dolog legyen és a közösség érdekeit szolgálja.

drowmage 2010.09.13. 15:21:36

@drowmage: Bocsánat, túlzásba estem. :) Akkor csak az egyik feltételt teljesítse.
Mecsoda elvárásokat támasztok, nem?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.13. 15:21:36

@ColT: Végeredményben igen. Az államnak megfelelő törvényeket kell hoznia, és megfelelő hivatalokat hozzá. Erre pl. ott a versenyhivatal, megf a fogyasztóvédő.

mohopasi 2010.09.13. 16:39:44

@drowmage: Ugan már ember... Olvasgass csak itt a Homáron, rájössz hogy nem bukik senki semmit. Versenyhivatal elmeszel? Elmeszelt vállvonogat, nem fizet. Fogyasztóvédelem elmeszel? Elmeszelt vállvonogat, nem fizet. Ez itt kérem az általános, és az is marad mindig, amíg megteheti az egyik tolvaj kormányfő, hogy letolvajozza a másik tolvaj kormányfőt, majd börtönnel fenyegeti. :)

drowmage 2010.09.13. 17:26:44

@mohopasi: Tudod. A remény hal meg utoljára...
:)

dani27bpbp 2010.09.13. 18:26:49

Nekem lakásbiztosításom van a Grupamánál, most azt számolják 30 napja a panaszomra, hogy a jűnius 16-i
(ügyintézési határidő kezdete) és az augusztus 5 (átutalás) közötti időszak több e mint 10 munkanap! Mert létezik náluk a szolgáltatási garancia, ami szerint ha túllépik a 10 munkanapot,akkor a következő fél év díját elengedik.
Szintén letelt a 30 napos ügyintézési határidő, kiadták a jogász számát, aki nem elérhető soha. Menjek a PSZÁF-hez én is?

okos vagyok 2010.09.13. 18:28:20

Kedves Monca,sajnos nem jó hirrel tudok szolgálni.
Jól,nagyon jól ismerem a GG biztositó,és az Allianz vezetőségét.Mindkét cégnél-nemrégiben-óriási átalakulások lettek,sajnos nem az ügyfél előnyére.Többszőr leirták már:mindkét cég intézményesitett csalást csinál az ügyfelekkel.
Nos,igazgatói utasitás,a vezetőknek:"minden,kb 500e feletti kárügyet el kell húzni!Perre kell vinni,mert a károsultak sokszór nem vállalják a hosszú peridőt(főleg a PKKB),a megelőlegezett ügyvédi,szakértői költségeket!
Ez a taktikájuk,és ha veszitenek első fokon,elviszik másodfokra!Fizetni csak akkor,ha felperes beadja az inkasszót!
Nagyon sok ügyfélnél bejön ez a taktika,milliárdokat nyernek ezzel.Ha már végképp fizetni kell,nem buknak sokat,hiszen a jegybanki kamat a béka feneke alatt van..
Hogy ez csalás?Az!Viszont semmit sem ér a Pszáf,gittegylet!A szóvivő-Binder úr-egy bohóc,a jogi osztályok vezetői félnek döntéseket hozni,féltik a jó fizető munkahelyüket,nagyritkán-a statisztika miatt-néhányszázezer birságot szabnak ki.
Ha "kötelezőt kötünk"leszarjuk,hiszen az olcsóság számit,mit érdekel bennünket,hogy az általunk okozott károkért hogy állnak helyt..?!
Viszont,Cascó,lakás,élet..NE AZ ALLIANZNÁL,ÉS NE A GROUPAMA-GARANCIÁNÁL,MERT BECSAPJÁK A VELÜK SZERZŐDŐKET!!!

drowmage 2010.09.13. 19:43:11

@okos vagyok: Ahogy azt mások jelezték, a többi biztosítónál is vannak gondok. Ezen az elven:
"Hát én immár kit válasszak???"

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.13. 20:39:10

Mihez kezdtek azzal a rengeteg alkohollal? - kérdi a bíró a két vádlottat, akik egy italboltot raboltak ki.
- Eladtuk - hangzik a válasz.
- És mit csináltak a pénzzel?
- Elittuk.

rezsöatya 2010.09.13. 21:41:10

@drowmage: hát az AEGONt se! Nekem anno 8 ezer Ft-os negyedévi díjat ajánlottak (KGFB+Casco combo miatt). A kötvény 11 ezer körüliről szólt, majd jött a csekk 13 ezerről. (A neten akkor volt a kedvezmény ha együtt kötöm náluk. Kérdésemre az indok az volt, hogy más ügyintéző kezeli a KGFB-t és más a cascót. Hülyék ezek?) Mondtam nekik: anyátok és lemondtam az egészet. Nem ment könnyen... A mostani kocsimra MKB biztosításom van. Eddig nem volt velük gond. De várd meg a többiek véleményét...

mohopasi 2010.09.14. 10:56:57

@drowmage: A reményhal egy olyan állat, mint a loch nessi szörny. Mindenki beszél róla, pedig nincs is :-D

szelavi · http://www.biztositastolcson.hu 2010.09.15. 07:38:20

Szóval én ezt nem hibának..idiotizmusnak hívnám.

szelavi · http://www.biztositastolcson.hu 2010.09.15. 07:44:15

@drowmage: Normális ügynököt...az segít egyedül.

KVH 2010.09.20. 12:33:28

Mi is, és szüleim is beáztunk a júniusi nagy esőkor. Mi a K&H biztosítónál vagyunk, bejelentés után pár napra jött a kárbecslő, majd két héten belül számlán is volt a pénz. Szüleimnél is volt valaki júniusban, nem kárbecslő, csak fotózott és írt,,, azóta semmi . Ők is Groupamások. Milliószor telefonáltak, mindig "48 órán belül" volt a válasz. De pénzt még mindig nem láttak,,,ennek lassan 3 hónapja.

DW73 2010.09.22. 13:27:02

@Megdobbent: Hogy rohadna meg a fajtád is már, te ostoba köcsög kommunista állat!

Pinkpanter 2010.09.23. 09:40:00

Szia!

Nagyon örültem, hogy ilyen részletesen leírtad a Veled történteket.
Felháborító, ahogyan a biztosító viselkedik.Csak hozzásszólásként a lakásbiztosításunk van a Grupamánál, volt egy csőtörésünk. A becsült kár 700 000 Ft, a Grupama 2 hónap után még 100 000 Ft-ot sem utalt ki. Mérnökök vagyunk tudjuk milyen mértékű a kár. Egy hozzá nem érő ember jött ki "kárszakértőként", és bár nem írtuk alá a jegyzőkönyvet, ők lezárták az ügyet. Most a Josztályhoz akartunk fordulni, de ahogy elolvastam a leveled, lehet hogy magasabb szinten kell gondolkodnunk. Minden esetre nagyon köszönöm, hogy leírtad a Veled történteket!!!!
süti beállítások módosítása