Tékozló Homár

Re: Az ember, akinek Kisbabér Tünde el akarja foglalni a postaládáját - A piruló Homár elnézést kér

2010.09.20. 23:32 | szily | 51 komment

Hát most rákvörös vagyok, mert túl gyorsan, megfelelő ellenőrzés nélkül posztoltam be Pál a postoló sztoriját, akinek a budaörsi címére levelek érkeztek egy bizonyos Kisbabér Tündének, majd egyszer csak az ő nevével matricázta tele valaki a postaládáját. Pirulok, mert a bejegyzéssel jól megforgattam Tünde nevét - őszintén szólva azt hittem, hogy ez az egész valami vicc, és ilyen nevű valós személy nem létezik, bár ez semmire sem mentség. Aztán most kiderült, hogy a valóság egészen más. Abban a bizonyos lakásban Tünde lakott 2002-ig, de azóta sem járt arrafelé. A matricákat pedig nem ő ragasztotta ki, hanem egy adománygyűjtő szervezet, a kampánya részeként. Eszerint elavult címlistájuk lehetett, és egy régi lakó nevét rakták ki Pál a postoló ládájára. Alant olvasható Pál a postoló és Tünde mindent megmagyarázó levele.


Először P.a.p írt a Homárnak, de ez a levél pár órára elkerülte a figyelmünket. Ennek tulajdonító Kisbabér Tünde levelének pár ingerültebb mondata. Szóval jöjjön Pál:

Azért írok megint, mert előrelépés történt a rejtélyes budaörsi postaláda-rekvirálással kapcsolatban. Néhány órás nyomozással sikerült ugyanis a nyomára bukkanni a címben szereplő hölgynek, aki érthető módon nem volt elragadtatva poszt által kiváltott óriási publicitástól. Egymás között tehát tisztáztuk a helyzetet/félreértéseket és ezúton szeretnélek megkérni benneteket is, hogy frissítsétek a posztot oly módon, hogy világosan kiderüljön belőle; nem az említett hölgy felelős a gerilla-matricákért. Mivel ő már évek óta nem járt Budaörsön, egy harmadik személyt sejtünk a háttérben, akire vadászni fogok és amint elkapom, kérdőre vonom.
--
Üdvözlettel,

Pál a postoló

Ezután futott be Tünde üzenete:

Tisztelt Szerkesztőség!

Megdöbbenéssel olvastam mai napon az index.hu oldalán a blogbejegyzések közötti főcímben a nevemet. Külön felháborító, hogy átlagosnak nem mondható nevemet törvénytelen cselekményekkel összefüggésben hozták nagy nyilvánosságra. Hogy a történet kerek legyen, elmondom azt az én szemszögemből, azaz Kisbabér Tünde szemszögéből.
Azt a tényt, hogy a szóban forgó postaládához tartozó ingatlanban soha nem laktam, ezennel megcáfolom: 2002-ig ugyanis én laktam ott. 2002-ben a lakást a hozzá tartozó postaládával együtt eladtam, és azóta nem jártam abban a házban.

Az, hogy valaki leveleket írogat nekem egy immár 8 évvel ezelőtti címemre, nem hiszem, hogy a címzett hibája.

A névre és címre szóló, cuki kutyás matricák pedig nemcsak az én nevemre és címemre lettek legyártva egy adományokat gyűjtő cég által, hanem szerte az országban, sok más magyar állampolgár nevére és címére is. Némi netes kutakodás után ezt is ki lehetett volna deríteni.
Minthogy az sem volt egy nehéz feladat, hogy Pál a postoló megtaláljon engem. Miután telefonon tisztáztuk a félreértést, sűrű elnézés kérés közepette megígérte, hogy azonnali helyesbítést fog kérni a szerkesztőségtől. Ez kielégítő módon mostanáig nem történt meg, ezért ezúton én kérem a szerkesztőséget, hogy a helyesbítést ugyanolyan módon közzétegye, ahogy a rémhír megjelent.
Ezt a levelet azért nem a blogbejegyzésre válaszolva írtam, mert nem óhajtok részt venni az ott zajló erőszakos, sokszor túlzásokba hajló „levelezésben”.
Biztos vagyok benne, hogy ezen levelem alapján megjelenhet egy olyan kulturált hangvételű közlemény, amely tisztázza az előző félreértést.

Kisbabér Tünde

Még egyszer elnézést kérek, a sztori zárásaként pedig örömmel jelentem be, hogy a Homár engesztelő horgászaton fog részt venni az ártatlanul halálba kommentált Tündével, merthogy közös a szenvedélyünk, mint az a háttérlevelezés során kiderült.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaveAcE 2010.09.20. 23:46:36

Búcsúszex volt?
Vagy még korai?

HochenTroll 2010.09.20. 23:59:50

és most fogjuk meg egymás kezét

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.21. 00:06:23

Nem hiszem, hogy Kisbabér Tünde jóhírében bármiféle kár keletkezett volna. A Homár sem írt semmi kártékonyat, sőt a kommentelők sem, amenyire emlékszem.

Pál vajon hanyadik tulajdonosa a lakásnak? Vagy nem emlékszik, kitől vette?

A matricás gorillák meg elmehetnek a fenébe a nyolcéves címlistájukkal. Vagy ne ilyen régit használjanak, vagy ne gorillázzanak, vagy egyiket se!

ex-dr. vuk 2010.09.21. 00:23:13

Majd fog kar keletkezni, ha a horgaszaton tortenteket is lehozza :)

yippyupp 2010.09.21. 00:23:16

@atpijkamo: én meg nem hiszem el, hogy egy macsek beelőzött éjfél után

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.21. 00:24:13

@yippyupp: Rohadt macskák! Mindig megkergetem őket.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.21. 00:39:16

@vuk_: "fog kar keletkezni, ha a horgaszaton"

Ül a horgász begipszelt lábbal a parton, lógatja a kukacát a vízbe. Arra megy a komája.
- Szia Józsi, harapnak a halak?
- Nem, csak melléütöttem a fejszével.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.21. 01:08:21

Kisbaber
van egy remek horgaszstegem Tampan
domolykok nem jarnak de fogtam mar capat is
es van egy felesleges p ostaladam, is

ez nem meghivas volt csakugy mondtam

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.09.21. 01:31:20

... és közösen eléneklitek a kunbaját....

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.09.21. 02:01:48

@vuk_: Neked van postaladad?:)))
Nekem ragasztottak rá a ékezeteket, most is azt pakolom a gépbe:))))

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.21. 02:48:38

Kimoderáltak. :(
Akkor is hülye a csaj, ilyen idétlen névvel minimum szállóige lesz itt.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.21. 03:19:00

@enamel: "ilyen idétlen névvel"

Ezért valóban kimoderálnálak. Nem tehet a nevéről. És nem idétlen, csak kicsit furcsa. A Kovács Józsihoz mérten mindenképp.

"minimum szállóige lesz itt."

Arról meg végképp nem tehet a szerencsétlen.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.09.21. 05:12:58

En azert szivesen szajonverdesnem az olyan kocsog majmokat akik teleragasztgatjak a postaladamat, meg ha adomanyokat is gyujtenek. Legalabb akkor maguknak is gyujthetnenek, fogpotlasra...

É2I 2010.09.21. 07:12:08

Domolykózni fogtok?

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.09.21. 07:53:53

Nem értem ezt a hisztit.
Mi baja lett az ő csodálatos nevének?

Énbagoly 2010.09.21. 07:57:12

A Kisbabér most celeb lesz?
De ha van esze, akkor jó áron eladja a szilys horgászat részleteit a bulvársajtónak. :)

bekbórd! 2010.09.21. 08:36:26

Ez is az excsajok kampány része?

locsocs 2010.09.21. 08:36:56

@jujjjdejooo: Remélem kitiltanak a komplett blog.hu-ról, ez már a második blog amit ma olvasok és a rohadt spamed is benne volt.

Róka-Rudi 2010.09.21. 08:46:30

Lementem egy kis babér a bótba.

Teccikérteni? 2010.09.21. 08:46:53

Homár, homár, csak nem BABÉRokra törsz?

hawkeye 2010.09.21. 09:22:50

Szegény, szerencsétlen domolykók ellen szövetkeztetek???

Micsoda világ! Még a női hölgyek is buknak a halra... :)

2010.09.21. 09:54:04

Ez a Kisbabér Tünde egy fasz. Ilyen gyökér emailt írni egy semmiség miatt, be kell fosni.

2010.09.21. 09:56:12

A másik dolog: aki rákeres a nevére a neten és nem talál semmit, az nem létezik. Ez a Tünde is csak azóta, amióta a Homár kiposztolta. Vagyis ez egy kamu, én KÉTSÉGBE VONOM, hogy létező személy. Az előző hozzászólásban pedig jelentéktelen színben tüntettem fel. Remélem nem kapok érte 10 évet.

lomposfarkas 2010.09.21. 10:23:06

És most se hiszem el, hogy van ilyen név. Ha mégis: magyarosítson Kovács II-re, és a kutya se veszi észre :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.21. 10:38:02

nem óhajtok részt venni az ott zajló erőszakos, sokszor túlzásokba hajló „levelezésben”."

Ugye montam mindig,ne offoljátok szét a posztokat,dehát hiába.
Pusztába kiáltott szó, mint mondaná Pál Apostol-ó

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.09.21. 10:39:26

@atpijkamo: Mint utóbb kiderült, volt "közöttünk" mégegy lakó :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.21. 10:41:21

+jegyzem, Töndi biztos bejelentette lakhelyváltozását a "felsőbb szerveknél" -apeh-elmű stb.
Talán annál a jótékony egyesületnél is +kellett volna tenni

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.09.21. 10:53:02

Kedves Homár, ez azért nem az első eset, hogy ugrasz - tudnak a rákok ugrani? - valamire, jazasztán jól kiderül, hogy árnyékra.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.09.21. 11:05:09

De qrva korrekt vagy homár..elnézést kérsz de azért a régi posztot fent hagyod. Nameg teljes névvel kiposztolni valamit???? Mégha feltételezed(most hibásan) hogy ő a hunyó?? GRT korrekt vagy.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.09.21. 11:07:25

@atpijkamo: Te aptijkamo ez a te blogod amit hirdecc vagy csak névrokonod csinálja?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.09.21. 11:11:26

@jujjjdejooo: Figyu, volt már a szádban 42-es férficipő? Nem üresen!

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.09.21. 11:15:09

@mityu: A kérdés helyesen: Volt már 42es szád? Mityu jó pap holtig molesztál!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.21. 11:27:52

Ej szily, szily, szóval te horgászatnak nevezed a dolgot!
Tudom, az asszony miatt...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.21. 11:48:55

@atpijkamo: Én meg embernek születtem, holott űrgyíknak akartam. Erről sem tehetek, de mindenki leszarja.
A csaj meg rinyáljon máshol.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.21. 12:05:29

@jujjjdejooo:
Pénzkeresés a neten
Höhö, hány éves bagy kiráJfi?
Inkább levelezek egy nigériaival
:)

pruntyike 2010.09.21. 13:39:39

1. Azt azért simán kivették a kommentek közül, hogy a posztoló nem tudja, kitől vette a lakást? Különösen, ha ilyen neve van, hogy Kisbabér Tündelevény. Szóval Fake az egész? Vagy utólagos beleérzemény a hótoló posztoló részéről?? Megannyi kínzó kérdés...

pruntyike 2010.09.21. 13:54:36

Simán kivették azt a hozzászólást, hogy ugyan, a posztoló hótoló nem tuja,kitől vette a lakást?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.21. 14:06:18

@jujjjdejooo: Küldd a nevedet és a FASSZOPO KOCSOG szavakat a 1749-re!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.21. 14:38:28

Az a baja a csajnak, hogy orrba-szájba fikázták az eredeti posztban. Én konkrétan nem örülnék, ha megjelenne a nevem az index címlapján, különösen ilyen összefüggésben.
Fingja nem volt senkinek, hogy valóban ő tette-e ki azokat a szar matricákat, de már ment a nagy okoskodás. (Most olvasom.)
"Igazságos" barátunk/nőnk például már Tünde fejét követelte. (Anélkül, hogy tudta volna, tényleg ragasztgatott-e szegény csaj.)
Ez a csodálatos re-poszt jól jellemzi, mennyi értelme van (lett) a Homárnak. Azért szeretem ám olvasgatni; kedves, MAGYAR a hangvétele. Én is magyar vagyok, Bunkóország állampolgára.

Szarazkoro 2010.09.21. 15:43:18

@jujjjdejooo: piss off mate. Ez nem az az oldal!!!!!

igazságos 2010.09.21. 17:04:35

Na ugye. Pedig gyanús nekem ez a Kisbabér Tünde akkor is. Normális ember nem írogat levelet 8 évvel ezelőtti címre, hanem tudja az újat. :D

igazságos 2010.09.21. 17:06:44

@morrisal_: te valamit félreértesz, engem fikáztak, mert azt állították, hogy én vagyok a Tünci.

Szóval, ne ugassál bele hülyeségeket abba, amiről fogalmad sincs. OK? Valóban Bunkóország állampolgára vagy, de a legelső a sorban. Még rendesen írni sem tudsz.

elwood 2010.09.21. 22:00:00

Kisbabér Tünde lehet a palóc utcai visítva szexelő. A közös domolykóhorgászatról csak erre tudok gondolni.

Xezs 2010.09.21. 23:16:26

De én ezt még akkor sem értem. Tegyük fel hogy én lakok ott és az én nevem van a kutyás vignettán. Attól még semmi joga sincs odaragasztani senkinek semmit. Törne le a keze az ilyen fasznak.

@morrisal_: A Homárt már rég nem veszi senki se komolyan, a fáradt gőzt mindig épp azon vezetjük le, aki a posztban szerepel. Ez amolyan poénblog, még ha nem is annak tűnik. Ha ez Kisbabér Tündének nem esett még le akkor gyorsan szóljatok neki. Nem kell ezt túl komolyan venni.

Geitenbeffer_ 2010.09.22. 14:32:19

Tünde, ha lett volna wiw-profilod, az egész meg sem történt volna. IJ.
süti beállítások módosítása