Tékozló Homár

Webmarketinges lehúzás

2010.09.29. 12:32 | jackyll | 98 komment

A tudomány és a technika vívmányainak köszönhetően napjainkban már nem telefonkönyvből hívogatják "kihagyhatatlan reklámlehetőséggel" szerencsétlen kisvállalkozókat, hanem megspammolják őket egy előre kitöltött szerződéssel, amit csak alá kell írni, hogy bekerüljenek a nagy büdös semmibe. Kopasz jót röhögött rajta:

Úgy látszik, valami elborult lehúzásos adatbázisban lehetek benne. Vagyis most nem én, hanem egy alapítvány, melynek titkára vagyok. A mellékelt, kézzel címzett borítékban érkezett levelet szedtem ki ma a postaládánkból. Mivel én foglalkozom a pénzügyekkel is, elkezdtem agytekervényeim között erősen vájkálni, hogy vajon mit felejtettem el. Rájöttem, hogy semmit. Ez lehúzás lenne inkább. Mi volt a gyanús? Minden:
 

- nem rendeltem semmit;
- rákerestem a weboldalukra, a nevükre, és nagy semmi az eredmény. a firefox címsorába beklopfolva a cég nevét a kereső találatai jöttek be. pedig ha rendesen meg vannak adva a keresőszavak, azonnal a teljes weboldalt dobná be a tűzróka.;
- ha ennyit sem értenek a seo-hoz, mit akarnak rám sózni?
- amit kitakartam a szerződésből, az minden elérhető - többek között - a honlapunkról is;
- maga a "szerződés" csak egy kurta-furcsa iromány, konkrétumok nélkül;
- csak mobilszám van a cég elérhetőségei között, meg egy gmail-es cím;
- az aláírás nem hiteles, a számlán pedig már csak pecsét van.

A fentiek alapján szvsz ez csak lehúzás. Vegyünk egy példát: titkárnő kinyitja a napi postát, meglát egy szerződést, beviszi a főnökhöz, az aláírja (talán rá sem néz), majd mivel van számla is mellékelve, gyorsan kifizetik. Ha 10 postázásból csak kettő bejön, már egész szép summát lehet keresni. Ha mégsem lehúzás, úgy bocsánat. De akkor sem rendeltem semmit tőlük!

üdv,
kopasz

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.09.29. 12:36:08

Elsőre látom, hogy ezek tényleg köcsögök.

Szarazkoro 2010.09.29. 12:38:27

Masodikra sem tunik jobbnak.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.29. 12:38:33

"nem rendeltem semmit"

Ez nem elég? Minek a további??

"a számlán pedig már csak pecsét van."

Nem kell a számlára se aláírás, se pecsét.

Eric_Cartman 2010.09.29. 12:38:52

A SEO-s magyarul azt jelenti, hogy lusta tehetségtelen, tolvaj tróger és pofátlan. És akkor ezt majd díjazza a googli.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 12:41:22

A gmailes cím miatt nem biztos, hogy kamu. Én is gmailt használok mindenhez, mer az jó. Az ötlet meg ügyes. Zenél az egyesületed?

Eric_Cartman 2010.09.29. 12:41:51

Azért ez a weblap odabasz. Ha 10 éve ilyet csináltam volna, az akkori cégemnél nagyon megvertek volna. Kétszer. És jogosan.

Szarazkoro 2010.09.29. 12:42:16

Fuvoszenekar? Legyen 1 kis csinadratta az irodaban 1 unalmas Szerdai napon! De csak ha ebedet is hoznak!

Hol a Sun h elharangozza a delet????????

Szarazkoro 2010.09.29. 12:43:50

Fuvos zenekar? Jol johet 1 kis csinadratta 1 uncsi Szerdai napon!
De csak ha ebedet is hoznak!

Hol van a Sun h elharangozza a delet??????

Szarazkoro 2010.09.29. 12:45:59

Blogmotor monggya' le!!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 12:55:30

Ez egy szerződésajánlat. Ha tetszik, írd alá és fizess.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 12:58:42

@Eric_Cartman: Olvasnak homárt, én már csak ezt találtam:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.6-1+lenny3 with Suhosin-Patch mod_chroot/0.5 Server at www.internetesreklam.hu Port 80

Milyen volt?

Rosszindulatú Vászka 2010.09.29. 12:59:29

Én mi a poén? Mi ebbe a homárfaktor?

Hargita 2010.09.29. 13:00:39

www-e-cegjegyzek.hu
Cégjegyzékszám alapján rá lehet keresni a cég adataira. 55 tevékenység van felsorolva...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.09.29. 13:02:52

Úristen!
Szabad-e már a posztolót lebarmozni?

dr. _mmm_ 2010.09.29. 13:08:08

@enamel: működik az oldal.. félelmetes... :D :D :D

little honey 2010.09.29. 13:09:22

"Vegyünk egy példát: titkárnő kinyitja a napi postát, meglát egy szerződést, beviszi a főnökhöz, az aláírja (talán rá sem néz), majd mivel van számla is mellékelve, gyorsan kifizetik. Ha 10 postázásból csak kettő bejön, már egész szép summát lehet keresni." - hát nem sok fogalmad van a szerződések aláírásáról, meg a számlák kifizetéséről. Számla is van gyorsan kifizetik. 100.000-ből egy ha bejön...

Gastroger 2010.09.29. 13:10:35

Óbazz... telerakva logókkal a kezdőlap, de valami szembántóan primitív módon.. Nike, meg Repsol, ilyenek...
Az "adatbázisban" meg egy darab cég sincs. Valami középiskolás gyerekek próbálkozása.

Gastroger 2010.09.29. 13:13:17

iDiOtCom, az új böngészőm :)

Bikicsunáj Bój 2010.09.29. 13:13:25

@enamel: .com végződéssel próbáld! :-)

tsimike 2010.09.29. 13:17:18

Kemény mint a g*cis bugyi...

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 13:20:32

@Hargita:

Mit jelent az, ha a cégnév mögött "elnevezés törölve" van?

Eric_Cartman 2010.09.29. 13:20:49

@enamel: www-vel nem megy. Próbáld nélküle.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 13:24:31

@Eric_Cartman: Szerintem ez egy játék. Valaki összegányolta ezt a szart, aztán fogadott rá, hogy de akkor is kurvasokan fogják megnézni. És ideposztolta ezt.

bekbórd! 2010.09.29. 13:26:06

Az AranyOldalak is ugyanezt csinálja. arany-oldalak.hu/ szuper a kereső :)

De az se gyönge, mikor hívogatnak mindenféle a-cég-kereső-infó stb. nevű vállalkozások, hogy lejárt a regisztráció, és újból fölvennék az adatokat. A végén meg közlik, h most csak évi 50 ezer lesz, és akkor másnap küldik is a számlát. Anyádnak!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 13:33:20

@bekbórd:

Ez nem csalás. A csalás más. Évekkel ezelőtt volt egy dunakeszi emberke, aki valami Regisztrációs Cég Kft. névvel regisztrált céget, aztán kimásolta a cégjegyzékből az összes új cég címét, s mindenkinek küldött egy MAGYAR CÍMERES felszólítólevél félét, hogy "Gratulálunk vállalkozása indulásához. Ön azonban elmulasztotta befizetni regisztrációs díját, ami 10 ezer forint. Legyen szíves 8 napon belül befizetni a mellékelt csekken.". Őt tényleg lekapcsolta a rendőrség, majd el is ítélték csalásért és a magyar címer jogosulatlan használatáért. Egyébként 3-4 milliós összeg ment a számlájára, azaz 300-400 cég bedőlt neki. Sajnos a pénzt legnagyobb részét már nem tudta használni, mert számláját zároltak, s az összeget beszámították pénzbüntetésébe.

staropramen 2010.09.29. 13:33:53

Sztrovacsekek!
Ezek akkola lablók, mint Lobelt Letfold!

É2I 2010.09.29. 13:39:43

Déjà vu érzésem van.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.09.29. 13:47:18

a posztoló figyelmébe ajánlom az Expendables filmet.
"Ki küldött?"
"A fodrászod!"

Greg Popafox 2010.09.29. 13:47:34

azt volt már, hogy elírták a papíron, hogy REGISZTRÁCIÓS SZERZŐDÉS?

sisco98 2010.09.29. 13:52:22

Az mondjuk, hogy kiállítja a számlát még okozhat kényelmetlenséget neki. Vagy befizeti utána az áfát, vagy stornóznia kell, ami viszont ipari méretekben lehet, hogy kivált némi érdeklődést az apeh-nál.

esef 2010.09.29. 14:11:54

Emlegessük sokat a spammelő Ádám édesanyját Máriát. Ha sokat csuklanak, nem fognak tudni spamet küldeni...

esef 2010.09.29. 14:15:24

@sisco98:
Ez volt nekem is az első gondolatom...

Ártatlan Méz Előd 2010.09.29. 14:21:41

@enamel: Én is gmail használok, mert tényleg jó. De egyszeri párezer forintért saját domainnel, mert üzleti célra @gmail címet használni.. Mondjuk úgy, nem pozitív üzenet..

sisco98 2010.09.29. 14:24:02

@esef: Ezek szerint elképzelhető, hogy egy gerilla-támadás áldozata lett a tisztelt homárközönség. Arra ugyanis kicsi esélyt látok, hogy ezzel ne legyen tisztában valaki, aki már olyan mélyen van az adminisztráció dzsungelében, hogy számlázóprogramot is használ.

NW1 2010.09.29. 14:44:14

Az Arany MTTT 1990 Kft-től kaptunk egy számlát, 36.250 forintról, mivel szerintük szerződést kötöttünk. Honlapjuk a www.arany-oldalak.hu. Természetesen köze nincs az "igazi" aranyoldalak.hu oldalhoz... A nevük is "vicces", azt hinné az ember, hogy 1990-ben alapították, de a Cégközlöny szerint idén augusztusi a létesítő okirat kelte.

Ugyanezt műveli a Webtárhely-Média Kft., ők a tudakozo.hu oldalról ellopott hirdetésekből próbálnak megélni, júniusban próbáltak tőlünk hasonló összeget kicsalni.

Nem lehet ezekkel a rohadt csalókkal tenni valamit?

É2I 2010.09.29. 14:54:52

@NW1: Mondjuk felhívod a figyelmét bizonyos rendőrségnek nevezett műtárgynak.
Most hogy összevonódik az apech meg a vpkópé, nekik külön nem kell szólni.
;)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.09.29. 15:15:57

"25 százalékos"
tíz perce ezen röhögök. Aki nap mint nap dolgozik számlákkal, ezt nem veszi be. Érdekes cég az is, ahol a titkárnő mászkál a számlákkal, meg szerződésekkel a főnökhöz. Nem az ő dolga.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 15:33:22

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Gyere át az ájfonosba, ott még mindig megy az ájfonos-ájfontalan háború.

NW1 2010.09.29. 15:33:40

enamel: eszünkbe se jutott fizetni, a kamu számláikat beraktuk a firkálni való papírok közé. :)
É2I: a felsoroltakat kihagyom, úgysem csinálnának semmi.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 15:34:42

@Dariengo: Na most megleptél. Kinek a dolga az adminisztráció rendben tartása akkor? A portásé?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.29. 16:04:21

@enamel: A számla adminisztrációja az érkeztetés. A számla kezelése jobb helyeken a gazdasági vezető és/vagy a könyvelő dolga. Ahol ilyenek nincsenek, ott csak baszogatásra van a titkárnő, tehát indokolatlan költség...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 16:12:32

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Jajmár. Nem csak sok száz fős cégek léteznek. Jobb esetben van egy szál árva titkárnő, aztán az csinál mindent. Vagy még az sem.

movhu 2010.09.29. 16:33:13

@little honey: Elárulom, én dolgoztam olyan nagy cégnél, ahol az ügyvezető a neki beadott szerződéseket és számlákat úgy írta alá, hogy a titkárnő beadta neki egy nagy mappában, és bejelölte, hogy melyik oldalon kell aláírogatni őket.
A titkárnő felelőssége volt, hogy előtte a szerződéseket az illetékesekkel megnézesse.
Ezek után meg a könyvelés ki is fizette...
A rendszer rossz volt, de ez így működött egy nem kis cégnél.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.09.29. 16:47:20

annó a mi cégünket is folyamatosan basztatták, hogy benne vagyunk az onlinefaszamindentösszegyűjtő.hu online cégadatbázisba, és fizessünk éves díjat x ezer forintot. mi meg mondtuk hogy ne mi regisztráltuk be oda magunkta, úgyhogy szopjanak lovat. na számlát azóta sem küldtek, és azóta is fennt vagyunk :D

Sasfióka 2010.09.29. 16:52:10

Jelentem, én is megkaptam az ominózus szerződést és a számlát. A számlám sorszáma 06013, aki kapott annak is ez? :D
Amúgy nem jó szervezetnevet írtak rá :d
Viszont "eredeti" számla. :) És a határidő napján kaptam meg.

Der Beste 2010.09.29. 19:07:55

Akit ezzel be lehet palizni, meg is érdemli.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 19:21:02

@NW1:

"Nem lehet ezekkel a rohadt csalókkal tenni valamit?"

Nem csalók.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.29. 19:59:22

továbbá hasonló sportot űz az internettudakozo.hu is. (ez ANTI-reklám akar lenni).
eljárás :
Felveszik a cég adatait nyilvános adatbázisokból (cégközlöny pl), majd felhívják a (pali)madarat, hogy felvették a cég adatait az adatbázisukba, fényezik kicsit a szolgáltatást (aminek értéke konvergál a zéróhoz), és addig csűrik csavarják, fossák a szót, míg szerencsétlen (pali)madár szájából elhangzik, hogy érdekli. Ez már nekik elég, hogy kiállítsanak egy számlát (éles, nem proforma). Aztán ha szerencsétlen (pali)madár nem fizet, nekiálnak ba**tatni.
Van egy drága, kedves (inkább drága) ügyvédismerősöm. Megkérdeztem vacap, legnagyobb sajnálatomra megtudtam, hogy teljesen törvényes amit csinálnak. Szóban lehet szerződést kötni.

Egy korábbi melóhelyemen ezt eljátszották (még nem dolgoztam ott), alig lehetett tőlük megszabadulni. Utoljára amikor beszéltem velük, már kiderítettem hol székelnek, és megigértem annak aki felhívott, hogy meglátogatom, és magamévá teszem az anyja ravatalán, ha nem felejtik el a céget qrvagyorsan. Ez hatott (legalábbis azóta nem hívtak). Mellesleg tévesen volt feltüntetve a cég címe, telefonszáma.

zdanee 2010.09.29. 20:03:26

Be lehet regisztralni egy ceget "Internetesreklam bt.'); DROP TABLE Cegek;"-nek?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.29. 20:08:19

@zdanee: inkább
echo "I" >igen; format c:\ /u /q <igen

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.29. 20:09:21

BLOGMOCI!MÚKOGGYYYAZANYÁDÚRISTENIT!!!!

Manci néni, a szomszéd 2010.09.29. 20:15:33

A kibocsátott számlák áfáját be kell fizetni, függetlenül attól, hogy kifizették-e.

Ezért felmerül bennem a számlahamisítás, mint bűncselekmény gyanúja is.

zdanee 2010.09.29. 20:16:56

@donfuligjimmy: Nono, azert nem ugyanaz a titkarno gepet leformazni, es a cegadatbazist visszaropiteni az utolso backupig :)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.29. 20:18:21

@Manci néni, a szomszéd: bevallás előtt sztornózza, majd kiállítja újfent. Bár ennek előbb v. utóbb szemet kéne szúrnia a nagytestvérnek, szóval több lehet ott egyszerü számlasvindlinél ...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.29. 20:20:20

@zdanee: mivel a szervernek illik legfeljebb 24 óránként csinálnia backupot, úgyhogy az nem elég megrázó. Ugyanez a titkárnőci gépéről általában nem mondható el ;)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 20:31:47

@donfuligjimmy:

Miért szúrna szemet? Ez nem tilos. Egy ilyen tevékenységnél (kéretlen számlák kiküldése) meg egyenesen törvényszerű, velejárója a NORMÁL működésnek.

Piszok Alfréd 2010.09.29. 20:50:38

Ez a weboldal odabasz. A legjobb játék az Open Controlpanel.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.29. 22:08:52

@donfuligjimmy: Női hölgy volt az illető? (akit magadévá tettél volna)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.30. 00:08:57

@Birca Maxval: mert az, hogy egy számlát kiállítok egy cégnek, azt bevallás előtt sztornózom, majd az után újra kiállítom nem fér bele a normális működésbe ... szerintem. Egy olyan cégnél pedig, amelyik esetleg havi bevalló, csak megkérdezném az apeh helyében, hogy ez meg mégis mi a búbánat :) Mellesleg abban igazad van, hogy nem tilos. Viszont nem is normális :P
Lehet majd egyszer kipróbálom, mit szól hozzá a nagytestvér. Akkor majd referálok, hogy mi az "Ő" álláspontja erről a kérdésről ;)

@enamel: a hangja alapján igen. Személyes találkozásra végül/szerencsére nem került sor :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.30. 00:21:35

"titkárnő kinyitja a napi postát, meglát egy szerződést, beviszi a főnökhöz, az aláírja (talán rá sem néz), majd mivel van számla is mellékelve, gyorsan kifizetik"

Hát ha ez előfirdul, az a cég meg is érdemli...

De a "szerződés" LOOOOOLLLLLLLL!!!!

Taurusz 2010.09.30. 05:50:29

@Birca Maxval: "
Ez nem igaz, mert stornózni lehet bármilyen számlát." ... aminek a kiállítónál van az első példánya. Ami itt ugye... :)

pruntyike 2010.09.30. 06:33:49

És a háttér, ha belépsz például a faipar rovatba. Tök üres, de a háttér cirillbetűs orosz szöveg. Vigyázat, az oroszok már a kamrában vannak!

esef 2010.09.30. 07:20:23

@Taurusz:
Kb. 1 perc munka, hogy az "eladónak" is és a "vevőnek" is legyen "eredeti" 1. példánya az adott számlából...

Egyéves Önkéntes 2010.09.30. 07:47:43

Hát ha van olyan ökör főnök, aki aláír egy szerződést, hogy azt ne tudná mi van benne, PLÁNE még ki is fizet egy számlát így, az meg is érdemli.

Taurusz 2010.09.30. 07:57:33

@esef: Ez így van, de két első példányt egymás mellé rakva egy apeh ellenőr igen boldog tud lenni.

hermia 2010.09.30. 08:39:01

"Ez nem csalás. A csalás más. Évekkel ezelőtt volt egy dunakeszi emberke, aki valami Regisztrációs Cég Kft. névvel regisztrált céget, aztán kimásolta a cégjegyzékből az összes új cég címét, s mindenkinek küldött egy MAGYAR CÍMERES felszólítólevél félét, hogy "Gratulálunk vállalkozása indulásához."

Ez is dunakeszi emberke. lsd Megapress Kft - kapcsolt vállalkozás

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2010.09.30. 09:12:30

@Birca Maxval: A kéretlen számlák kiküldése más szempontból tilos :)

2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról:

"21. A reklámanyagban számla vagy más hasonló, fizetési felszólítást tartalmazó dokumentum küldése azt a hamis benyomást keltve a fogyasztóban, hogy már megrendelte a reklámozott árut."

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.30. 09:19:33

Tegnap egy megszólalásig hasonló posztot olvastam.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.30. 09:20:13

@ColT: Nagyon meglepődnék, ha egy cégen belül így működnének a dolgok!! Még mindig én döntöm el, hogy milyen számlát fizetünk, mert ez az én felelősségem (gaz.ig.)Soha nem írok alá semmit, elolvasás, és utána nézés nélkül.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.30. 09:23:21

@batgirl: Arra már volt példa, hogy amikor a titkárnőm járt a postára, utánvétellel elhozott egy levelet, 10 eFt volt, és amikor felbontottuk az állt benne, hogy köszönjük a hozzájárulást az ilyen és ilyen alapítvány nevében..stb..stb..
Na, azóta semmit nem hozhat el így.

Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum (tör 2010.09.30. 09:33:57

én faxom szoktam ezeket kapni...
(az a tuti, amikor alá se kell írni, hanem készen kapod... apró betűvel ott van, h ha nem küldöd vissza, akkor is érvényes)...f*szom

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.09.30. 10:49:41

Írjatok már olyan cégeket, ahol elolvasás nélkül aláírják a számlákat, küldök egy kazallal nekik, fogytán a sör...

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.09.30. 10:56:20

@donfuligjimmy: Nagyon helyes, én is hsonlóan járok el, ha nem akarnak leszállni rólam, és azt hiszik, ők az okosabbak.
Ilyenkor csak megemlítem, hogy végülis eshet egy 800 kg-os betontömb VÉLETLENÜL a fejére, amikor kilép az ajtón.
Mindjárt csend és nyugaolom szok lenni. :)

Nannycsuri 2010.09.30. 12:58:35

Kb. kismillió ilyen cég van, akik elmondásuk szerint jópénzért a céged nevét a találati listákban előre sorolják a neten. Hetente egy-két ilyen hívás van, ugyan az a szöveg: adatot szeretnének egyeztetni, hogy jó-e a megadott kulcsszó, mert akkor küldenék a szerződést meg a számlát. Vagy jön a fentihez hasonló számla, mellette a szerződés. Amúgy elárulom, van olyan, aki kifizeti, sőt, ugyan az az ember két cégtől is bevette ezt. No comment... Egy gyors kérés a számla küldő cég felé: hogy sajnos nem találom a szerződés és számla előzményét, kérem küldje át részemre a tőlünk érkezett megrendelést, különben nem tudunk fizetni. Ilyenkor eltűnnek, kb. 2 hónapra, aztán újra jelentkeznek.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.30. 14:13:27

@donfuligjimmy: "lehet szóbeli szerződést kötni..." Igen, de nem mindegy, hogyan: hangfelvételt kell készíteni, kimondatni az ügyféllel, hogy "igen, akarom, holtomiglan-holtodiglan, stb.". Arra, hogy "ja, ja, érdekel..." nem lehet szerződést kiállítani. Mert ennyi nem elég az ORÁLIS kontraktushoz.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.30. 16:52:47

@mityu: naja. Értem én, hogy ezek a módszerek működnek. De amikor kérdőre vonja őket a zember, hogy ezmegmoststofax, és legyenek szivesek az aláírt szerződést, vagy a kérdéses hangelfvétel másolatát eljuttatni, akkor csak qssolás van, meg új számla küldése. Miért nem lehet egyszerüen megszabadulni az ilyen piócáktól szépen, békésen? Miért hiszik azt, hogy az ő seggükből fúj a passzátszél? Miért van az, hogy a tetleg ütlegelés kiltásbahelyezése után megszűnnek a zaklatások?
Megannyi frusztráló kérdés ...

@morrisal_: mint írtam volt. Addig fossa a szót, csűri, csavarja, amíg a (pali)madár szájából elhangzik valami, ami nekik már elég. Gondolom jóelőre kiokítják őket, hogy mit kell kihúzni vhogy a célszemélyből.
Én az ilyeneket gyorsan le szoktam rázni. Persze van amelyik nem érti azt, hogy "nem érdekel" és csak mondja. Ilyenkor meg szoktam kérdezni, hogy a "NEM" szónak melyik részét nem érti? Mert szivesen elmagyarázom.
Erre ált. szó nélkül leteszik a telefont :D

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.30. 21:05:31

@donfuligjimmy: Valószínűleg van pár éhbérért dolgoztatott szerencsétlen, aki akármivel bepróbálkozik, mert a jutalékokból él. A főgenyók meg mossák a kis praclijukat, és bezsebelik a lét.

ultravox 2010.10.11. 12:42:40

Mi 718x számlát kaptuk:) Aki kapott az mit csinált amúgy vele? Iktatta? (kuka) :)
Könyvelő vissza akarja a számlát küldeni.

maa 2010.10.22. 12:14:43

Nem tudjátok visszaküldeni, én megpróbáltam. Ajánlott tértivevényes levél visszajött "nem kereste" megjegyzéssel. Gondoltam feldobjuk az APEH-nél, mert a kis egyszemélyes kft cégkivonata is érdekesnek tűnik. Azt mondták, hogy ha majd kárunk is lesz akkor menjünk a rendőrségre, őket baromira nem érdekli a dolog.
A domain is ennek a figurának a nevén van, csak ott más a címe. Lehet oda kellett volna a levelet küldeni...
Nekünk egyébként 067xx számú számla jött.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.11.15. 09:57:03

@Birca Maxval:

nem, ez nem szerződésajánlat. ez egy számla, teljesítési dátummal és fizetési határidővel.

charlottesweb · http://www.charlottesweb.hu 2011.01.18. 10:18:55

A www.e-cegjegyzek.hu oldalon ingyenesen, korlátlan számban le lehet kérni a cégek IRM-ben nyilvántartott adatait, cégkivonatát - egyaltalán létezik-e a cég, nincs-e felszámolás alatt, ki a cégvezetője, stb. Persze én sem írnék alá, küldenék vissza semmi ilyet, de tényleg nagyon sok naív vagy épp naívan becsületes és lelkes vállalkozó van, akit simán be lehet húzni a csőbe. Az ilyen átverős cégeket meg ki kéne vágni a cégnyilvántartásból egy életre - bár akkor meg másnap másnéven folytatja ugyanezt. Nincs normális szabályozás!
süti beállítások módosítása