Tékozló Homár

Eurónál is 5-re kerekít a pénzváltó

2010.10.04. 17:54 | jackyll | 78 komment

ML tapasztalata szerint egyes helyeken még az eurót is le bírják kerekíteni. Vagy lehet, hogy csak a buta külföldieknél szokták meg? Nekik úgyis mindegy.

Az imént esett meg velem, Aréna pláza Tesco melletti pénzváltó....Litván pénzt váltani, az nem volt, ezért 30.000 ft-ért kértem eurót....Leszámolja nekem kétszer, aztán odaadja a nő a 105 eurót a papírral. Fordulok kifele lépek kettőt, erre nézem a papíron, hogy 105 euro 29.295 FT.

Nő nem szólt utánam semmit, de amikor visszafordultam, hogy "Elnézést, de..." akkor rögtön mondja, hogy igen-igen nem is tudja mért mentem el olyan gyorsan, mikor itt a másik papírom már nyomtatja, 2 euróról 558 Ft, plusz még a visszajáró forint..

Mért viharzottam el, mért, hát azért mert eddig életemben amikor pénzt váltottam akkor egyben odaadták aprópénzzel együtt az összes pénzt. Vagy árulja el valaki, hogy aprópénzt mostantól külön adják ki?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karosszékely 2010.10.04. 17:58:23

Lehet, hogy valami elszámolási hülyeség miatt külön kell venni a papírpénzt az érmétől.

Egyéves Önkéntes 2010.10.04. 18:04:03

második, kerekítve nulladik

Egyéves Önkéntes 2010.10.04. 18:06:32

ehehe
ez a jól ismert benzinkutas és pénzváltós trükk
figyeli, hogy figyelsz-e
ha szólsz, egyből tudja, hogy mennyi jár még vissza
ha nem szólsz, akkor keresett rajtad egy kis manit

Tiffauges 2010.10.04. 18:09:18

Azért meglep, hogy az Aréna Plázánál nincs litván pénz... hová tart ez a világ?

Egyéves Önkéntes 2010.10.04. 18:15:43

Ez már az új pálinkafőzési törvény miatt van, egy összegben maximum 67 liter 45 fokos pálinka árát adhatják ki, (vagy 45 liter 67 fokos, de ez ugyanaz) és ez ma 105 euró. A maradékot külön kell kiadni.

Egyéves Önkéntes 2010.10.04. 18:20:04

a posztolónak üzenem, hogy van eladó német márkám, a litvánok jól váltják.

nagymamika 2010.10.04. 18:25:18

Aranyom,kicst be akartak húzni...Ez most nem jött be,majd a következő emberkénél....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.04. 18:34:32

"igen-igen nem is tudja mért mentem el olyan gyorsan, mikor itt a másik papírom már nyomtatja, 2 euróról 558 Ft, plusz még a visszajáró forint.."
Jaaaaj perszeeee... hány potya 500-asuk van már?

Nekem amúgy az 5k (horvát kuna)-st be se akarják váltani, mert fémpénzt azt nem (50-es hylett adta egy boltos :D )

Persze ha 5 horvát suna lenne, úgy már biztos kelendőbb lenne...

karosszékely 2010.10.04. 18:52:22

Ja, egyébként nekem van egy kevés litván litasom, ha kellene esetleg a posztolónak. Olcsón megszámítom, legfeljebb egy kicsit kerekítek rajta.

igazságos 2010.10.04. 18:52:27

@EÖ: Ez Amerikában is így van, ott úgy átvágnak a pénztárnál a visszajáróval, hogy csak nézel. Mentem a boltba, farmernadrágot venni, erre az eladó duplán számolja a 30 dolláros farmert, de rajtam nem sikerült kifognia. Az mind az ő zsebét ütötte volna. Másodszorra már nem próbálkozott az Old Navy boltban. :D

Egyéves Önkéntes 2010.10.04. 19:16:40

@igazságos: pont ezért nem veszek amerikában farmert

ODIV 2010.10.04. 19:35:31

Az aprót más árfolyamon számolják. Múltkor 285ért váltották vissza a papír eurómat forintra, az érmét 230ért váltották volna, de mondtam, hogy nekem is megér annyit. Szóval valószínűleg ebből volt a félreértés a posztolónál is.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 19:39:40

@EÖ: "ez a jól ismert benzinkutas és pénzváltós trükk
figyeli, hogy figyelsz-e"

Pontosan. Fizetz húszezressel. Tízezerig viszaad, aztán néz ártatlanul, távozol-e. Ha maradsz, akkor egy tízezrest még a másik pénztárból odaad, mintha csak azért nem adta volna, mert nála nincsen. Ha visszamész reklamálni, akkor is odaadja. De nem mindenki figyel, és nem mindenki megy vissza.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.04. 20:06:47

Nekem a múltkor a cba-ban a sajtot kéccer húzták le, a parizert viszont egyszer sem.... OK, beszoptam, csak futólag néztem át a blokkot, buktam 130 Ft-ot, kibírom.

Eurónál amúgy le lehet menni minuszba?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.04. 20:10:45

@EÖ: Nekem van eladó 54.000 Ft-osom, valaki...?

igazságos 2010.10.04. 20:24:20

@mityu: Az már lejárt lemez, már a hülyék sem dőlnek be neki. Próbálkozz inkább a telefonkártyás feltöltéssel, vagy a klasszikus nigériai levelezős módszerrel.

Dr. Körömlakk ® 2010.10.04. 20:27:02

@mityu: he olyan nekem is van :)
amúgy engem a sparba akarnak feszt átbaszni, a lidlbe is szeretik kétszer a blokkra tenni azt, amiből egyet vettem...

cicmen (törölt) 2010.10.04. 20:43:27

@atpijkamo: "ez a jól ismert benzinkutas és pénzváltós trükk
figyeli, hogy figyelsz-e"
Észbekapsz és visszaballagsz símaszkban.
Egy UZI-nak látszó tággyal!

cicmen (törölt) 2010.10.04. 20:44:57

@cicmen: Tárgyal izé tárggyal! Faszom a blogmotorba! :)

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 20:47:00

@EÖ: csak szólnák, hogy a burkus büszkeség műxik, a mai napig beválcsák a német márkát, az endékást is. Szal, ha sok van, csinálhatunk belőle biznict.

Ami nekem talányos, ileltve irritáló, hogy a benzinkútaknál az akciós matricákkal - minden ijen szart gyűjtünk itthon, pl. a Shrek-es cuccoknak majdnem 20 percig örült a keresztfiam, m ielőtt kidobta - is trükköznek. Fojton el akarják sumákolni. Kifejlesztettem erre e gy cselt, Pakolok vissza a pénztárcámba - kártya, blokk, mifene - és buta aarccal várok. A sor meg éll. Ha nem kapcsol fél percig a pultos, akkor rákérdezek: matricát denm kapok? Ja, de. A qrva anyád - gondolom ijenkor magamba, mer azér kemény vagyok, csak nem nagyon.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 20:53:27

@cicmen: énse magamtól vagyok ijen okos, csak egy bankos barátom magyarázta, mikor néztük a Goodby Lenin c. érdekes filmet együtt, hogy lófaszt, merhogy nem bukta a DDR márka. Fles. Igaz, már nem 1/1 mint eleinte, de akkorse bukta.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 20:58:03

@cicmen: az a Róka volt, nem a Gaben. Már kicsit bocs.

cicmen (törölt) 2010.10.04. 20:59:46

@Rosszindulatú Vászka: Késő! Már csak apróm van emlékbe. Meg egy birodalmi egy pfennig, de az már történelem.

cicmen (törölt) 2010.10.04. 21:02:05

@Rosszindulatú Vászka: Legyen úgy. A kettőt nem díjjaztam, a háromtól meg most félek, mert szerintem csak kinlódás lesz. Kár!

cicmen (törölt) 2010.10.04. 21:05:17

@igazságos: Mentem a boltba, farmernadrágot venni,

Mekkkorát?Nagy segged van? Betonkeverő, vagy turmix?

fusion+ (törölt) 2010.10.04. 21:05:25

Az érmét külön árfolyamon váltják. Nem mindenhol, de a legtöbb helyen az EUR-ral így tesznek... hogy miért.. tudja a fene. Gondolom a menyecske túl lassú volt, fáradt mittudom én... te meg türelmetlen és gyors. :) Ezért írni a Homárnak... anyám

cicmen (törölt) 2010.10.04. 21:07:35

@enamel: Ez az én Ludmillám.

Öcsém! Mondj valami trükköt! Velem nem tárgyal. Udvaroljak neki?

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 21:07:52

@cicmen: a kettőbe a zene sokkal jobb. Nomeg vannak benne zseniális jelenetek, pl. a túszejtős. Az nagyon rendbe van. Összességébe ótvar gáz. Sztem. Node meglássuk. Pl. a Torerentéből pont a kettes a kedvencem. Pedig az első zseniális, a hármas senem rossz.

Sasos pénz nekünk is maratt otthon, alig várom (no nemúgy, hogy) megörököjjem és jópénzér elaggyam valami náczibuzinak, mint én.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 21:09:10

@fusion+: mer a bankok nem veszik vissza többnyire, meg a logisztikája is többe kerül. Ennyi a titok.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:21:10

@cicmen: Talán ne akard, hogy tárgyaljon veled. Őszintén. És akkor fog.

Tényleg, miről tárgyalnátok?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:23:58

@Rosszindulatú Vászka: www.youtube.com/watch?v=4G9Fs-0RlE8

Az nem tetszett. Vannak benne zseniális részek, ez is itt pont az, de úgy egyben valahogy nem.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:29:48

@cicmen: Hát használd egészséggel. Néha verd el, mert olan fajta, aki azt szereti. (Azt fogja hazudni, hogy nem így van, de nem kell komolyan venni.)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.04. 21:30:40

@atpijkamo:
Fizettem 10,000sel és álltam, erre odaadott még 10,000-et, aztán tovább álltam
Oszt kérdeztem , mire ez.
Elvitatkoztunk egy darabig, mig visszafogadta a +10,000est
Én ilyen vagyok

cicmen (törölt) 2010.10.04. 21:36:58

@enamel: Jóvanna! Én csak ökörködni akarok, de egyszer lehülyézett és azóta nem gerjed rám, hiába molesztálom.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:38:21

@horex: Nem hiába mondják, hogy lusta a magyar... már lopni is csa rutinból hajlandó. Odafigyelni nem fog. :DDD

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 21:39:38

@horex: ezt párszor én is beszoptam. Mindég visszaadom. Nem is vagyok sikeres ember. A rossz nevelés az oka. Hát így megy ez...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:39:59

@cicmen: Szard le, mit beszél, az a szájának csak egy jelentéktelen mellékfunkciója. Na meg, legyünk őszinték, nem is az eszéért szeretjük.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:41:06

@Rosszindulatú Vászka: Pedig több nevelő funkciója lenne. Én még mindig hiszek ebben. A haverok azt mondják, hogy egy marha vagyok.

cicmen (törölt) 2010.10.04. 21:41:10

@horex: Nekem disznóvágáskor fogyott el a sör. Beállítottam a palackozott italok boltjába nyakig véresen, erre még a pénztárgépet is oda akarták adni. Nem kértem. Én ilyen vagyok.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:42:12

@cicmen: Legközelebb hozd el, és add nekem. Ludmillának nem mondjuk mert, mert akkor ő is akar majd belőle.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.04. 21:47:41

@enamel: az emberet nem lehet nevelni. Nem állat. Max szoktatni lehet. Evvan, törőggyél bele.

Amúgy meg voltam póstás diákkoromba - a szüleim nem szerettek és csak így tuttam pénzhez jutni - szal tudom mennyire genyán leverik a multik azt a kis benézést a kis hüjéken, akik persze soxor hiénák, de! Szal az a aparám, hogy hátha pont azzal a becsületese majommal akadok össze, akit a többi sunyi görény miatt bűntetnék. Hát ezaz.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 21:58:53

@Rosszindulatú Vászka: Muszáj, hogy lehessen. Ha nem hinnék ebben, akkor már jóval sikeresebb lennék, valahol máshol.

Hogy nem állat... el sem hiszed, hogy ez mennyire relatív. :)

Hozzáállásból dicséretes, én sokáig a bizniccel voltam így, hogy miért baszna át, biztos becsületes. Ha meg egy (+n) nem volt az, akkor ha ennek a genyának megadtam a tisztességesnek kijáró bánásmódot, akkor a következőnek miért ne, aki lehet hogy tényleg tisztességes.

Aztán az egyik haver ledumált róla (ő egyébként szintén hisz a nevelhetőségben, csak a pofázás, és buksisimizgetés helyett más módszereket preferál), és rányitotta a szememet a valóra; méghozzáhogy az emberek túlnyomó többsége csak akkor lesz tisztességes, ha kurvára nyilvánvalóvá teszed neki, hogy nagyon és nagyon rövid távon jár rosszul, ha nem az.

cicmen (törölt) 2010.10.04. 22:08:14

@enamel: Hozzáállásból dicséretes, én sokáig a bizniccel voltam így, hogy miért baszna át, biztos becsületes.

Nem becsület dolga! A legegyszerűbb dolgokat nem intézik el, ha nem fossák össze magukat ha meglátnak. Ismered a rendőrviccet? Két zsaru bemegy az ALDI-ba (homárok kedvéért) az egyik lebasz a másiknak egy hatalmas sallert. A "sértett" megkérdezi.
-Ez miért volt?
Mire a másik.
_Üzletben nincs barátság!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 22:12:34

@cicmen: Nem tudom, minek a dolga, nem is érdekel már. Az sem érdekel, hogy a baltásgyilkost hányan bántották gyerekkorában, meg hogy a pedofilt milyen kegyetlenül vágta ki az első barátnője. Vannak szabályok, akik mindenkire vonatkoznak. Aki ezeket nem képes ezt betartani, az nem való társadalomba. Pont.

cicmen (törölt) 2010.10.04. 22:18:29

@enamel: Pont így gondoltam! Vannak akiket csak korbáccsal lehet kordában tartani.

Felirat egy buszon: Az okos ember nem szemetel, a többinek meg tilos!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 22:28:36

@cicmen: Ez a buszos, ez jó. :))

Különben az én koncepcióm sajnos pillanatnyilag megvalósíthatatlan, és úgy is fog maradni. Történik ez mindenféle szövevényes okokból, meg Vászka olvtárs tudjukkijei is belekavarnak... de azért szép lenne, meg működne is.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 22:46:02

Matrózmentőcsónakunk van?
- Egy sincs.
- Megszámolta?
- Kétszer is.

***

Háború van. Az ezredes segédje Petyka. Az ezredest meglövik, kórházba kerül.
Az egész sereg a kórház előtt áll levett kalappal. Csak petyka mehet be hozzá. Bemegy. Látja, hogy az öreg mondani akar valamit, de nem tud. Ad neki papírt és tollat. ír 3 sort és meghal. Petyka kimegy a sereg elé.
- Barátaim, az ezredes meghalt, de írt nektek pár sort.
Petyka felovassa:
- Petyka, szállj le arról a kurva légzőkészülékről!!!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 22:47:48

Most mindenki aludni ment, vagy a blogmotor béna?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:02:59

@horex: "Én ilyen vagyok"

Aha. Tetszettél neki.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:06:12

@enamel:

Csapajev éppen levelet ír, amikor Petyka beront:
- Csapajev elvtárs, jönnek a fehérek!
Csapajev fel se néz, írja tovább a levelet. Kis idő múlva Petyka megint beront:
- Csapajev elvtárs, a fehérek már itt vannak a faluban!
Csapajev írja tovább a levelet. Mensokára Petyka lélekszakadva ront be:
- Csapajev elvtárs, a fehérek itt vannak a kapuban!
- Petyka! Ott van a polcon egy kézigránát, menj, és kűzdd le őket! - mondja nyugodtan Csapajev. Petyka fogja a gránátot és kimegy. Kintről hatalmas csatazaj hallatszik, pár perc múlva Petyka véresen jön vissza:
- Csapajev elvtárs, lekűzdöttem a fehéreket!
- Jól van, Petyka! És most rakd szépen vissza a gránátot a polcra!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:08:47

Csapajev, mielőtt támadásba indul a fehérek ellen, parancsot ad Kuzmin Kuzmicsnak:
- Kuzmics elvtárs, neked az a feladatod, hogy megőrizd akár életed árán is ezt a vasládát, benne vannak Párizs bevételének tervei. Kuzmics vitézül védi a ládát, elveszíti két karját és az egyik lábát a csatában, de a láda nála marad. A csata után Csapajev odamegy hozzá:
- Derék dolgot vittél véghez Kuzmin Kuzmics! Mit kérsz jutalmul?
- Szeretném látni Párizs bevételének terveit!
Hát jó, Csapajev kinyitja a ládát és kivesz belőle négy szem krumplit.
- De hát... - rebegi a nyomorék.
- Ej, ide figyelj! - Csapajev leteszi az egyik krumplit a földre, a másik hármat pedig köréje. - Látod? - mutat a középső krumplira - Ez itt Párizs, ezek meg körbe a csapataink.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:15:17

@enamel: NAgyon el vagy te kényeztetve. Tudod mi a szar vicc? Ez:

Egy fehérgárdistát vallatnak.
- Csapajev elvtárs, nem akar vallani. Mit tegyünk?
- Rugdossátok egy óráig.
...
- Még mindig hallgat. Mit csináljunk?
- Tépjétek le az üsszes körmét!
...
- Csapajev elvtárs, a fehér még mindig nem akar vallani.
- Szagoltassátok meg vele a kapcámat!
- De Csapajev elvtárs! Mi katonák vagyunk, nem szadisták!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:17:53

@enamel: Sajnos minegyik csapajeves vicc ilyen. Azért meg van nekik a sajátos bájuk.

Marha nagy hőség van, Csapajev és Petyka a folyóparthoz érnek. Megállnak pihenni, leveszik a ruhájukat.
- Jé, Vaszilij Ivanovicsnak még az az enyémnél is sokkal koszosabb a lába! - csodálkozik el Petyka.
- Ez azért van, fiam - mondja oktatólag Csapajev -, mert én sokkal idősebb vagyok málad.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 23:20:58

@atpijkamo: De, de, az szar vicc. Túl közel van a valósághoz, és olyankor mind az. :)
Bájosnak bájosak. Honnan vannak?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:36:41

- Csapajev elvtársnak jelentem, az Iván elkapta a szifiliszt!
- Ivánt tüntessétek ki, szifiliszt pedig lőjétek agyon!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.04. 23:47:27

Köszcsi.

Két apáca autózik a sivatagban, elfogy a benzinjük, de szerencsére a közelben látnak egy házat. Bemennek és kérnek benzint az ott dolgozó farmertől, ez szívesen ad, de más edénye nincsen csak egy éjjeli edény. Teleöntik benzinnel a serblit és az apácák kimennek megtölteni az autót. Arra megy egy rabbi és megjegyzi:
- A vallásukkal nem értek egyet, de a hitüket csodálom.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.04. 23:49:54

@atpijkamo: Hello, lassan olyanok leszünk, mint a bolondok a viccben, hogy csak a vicc számát mondjuk. :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.04. 23:57:45

@mityu: Akkor kezdem: 1

Takács Lajosné elmegy egy állatkereskedésbe, és egyből megpillant egy gyönyörű papagájt. Az árcédulán az áll: CSAK 1.000,- Ft.
- Miért ilyen olcsó? - kérdi az állatkereskedőt.
- Figyeljen ide asszonyom, el kell mondanom, hogy ez a papagáj ezelőtt egy bordélyban élt és ezért néha elég csúnyán beszél.
Takácsné tanakodik, de végül is megveszi a papagájt. Hazaviszi, leteszi az assztal közepére a letakart kalitkát, és büszkén mutatja férjének az új szerzeményt. Leveszik a kalitkáról a kendőt. A papagáj körülnéz és megszólal:
- Új tapéta ... új kurrrva ... szia Lajos!

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.10.05. 15:55:58

@igazságos:

Engem ugyanabban a RadioShackben próbáltak kétszer átbaxni. Először még azt hittem, csak elcseszte.

Először egy tízdollárossal próbált lehúzni - beszélgetett közben velem, hogy honnan jöttem, meg ilyenek - de a második volt a durvább.

Valami néhány dolcsis bizbaszt vettem, és százassal fizettem. Elkezd visszaadni a csávó, megcsörren a telefon (utólag lejött, hogy a kollégája hívta a szomszéd asztaltól), majd amikor lerakta, megpróbált huszasból visszaadni. Visszafogottan szóltam, de akkorra már összeállt a kép. Azután csak Circuit City-be mentem...

lomposfarkas 2010.10.05. 16:29:34

Nem hinném, hogy csak benzinkutas/pénzváltós trükk. Én mindenhol abból indulok ki, hogy alapjáraton át akarnak baszni. Ezért kellett egy szegedi könyvesboltban is rászólni a pénztárosnémberre, a fejben számolt összeg k. távol volt az övétől.

Clearvoyance 2010.10.06. 01:48:42

Benzinkút...
Tankolás után bemegyek, mondom a kút számát, adom a kártyát.
Pötyög, lehúzza, odatolja a terminált.
Rápillantok, 5300 körüli összeg.
- Ez így nem lesz jó.
- Miért?
Kiintek a moci felé.
- Összesen nincs ekkora a tankom...

mohopasi 2010.10.06. 16:59:15

Hát vagy valami elszámolási hülyeség miatt külön kell venni a papírpénzt az érmétől, vagy le akartak húzni, csak nem sikerült.

blogair · http://Nyerj.ax4.info/fm1487/Kattints-es-Nyerj/bab 2010.10.07. 15:33:15

Lehet csak hirtelen zavarába mondta az alkalmazott, és ezt találta ki.

A külön utas megoldás.

toyotaska 2010.10.08. 20:52:43

Dolgoztam pénzváltóban.
Az aprónak sok helyen más az árfolyama és némelyik pénztárrendszer nem engedi egybekönyvelni.

Ez nem lehúzás szerintem.

2010.10.09. 09:19:18

Hátha nem fordulsz vissza.
Máris Ő nyert, és így sem vesztett.

www.ringkavezo.dxn.hu
süti beállítások módosítása