Adriennt nem irigyeljük, amiért - pont egy pénztárca vásárlása közben - a pénze elindult, de nem érkezett meg a divatbolt számlájára. Velünk ilyen még sohasem történt, bár a lebegést vízi lényekként nagyon szeretjük. Azt az egyet nem egészen értjük, hogy ha ez az összeg be is ragadt, miért nem próbálták meg még egyszer lehúzni a kártyát. Bár egy ilyen befagyás után talán mi sem erőltettünk volna még egy próbát. Aki járatos a banki átutalások technikai hátterében, elmagyaráézhatná, hogy mi történik ilyenkor. Bukszadráma alant!
A történetem nem mindennapi, amióta bankkártyát használok és a pénz virtuálisan mozog még nem történt velem ilyen.
A Váci utcai Mango áruházban nézelődtem, majd úgy döntöttem vásárolok egy pénztárcát. 4995 Ft volt az ára, kártyával fizettem, lehúzta a bolt üzletvezetője - épp ő szolgált ki - a telefonomra néhány másodperc múlva érkezett az sms, hogy levonták a pénzt. Majd telt-múlt az idő és nem jött ki a leolvasóból a papír, amit alá kellett volna írnom. Ekkor úgy döntött az üzletvezető telefonál a banknak, majd hosszas beszélgetés után a következőket mondta nekem: a bank üzeni, hogy a pénzem jelenleg "LEBEG", nincsen már az én bankszámlámon és a Mangojén pedig még nincsen. Tehát az üzletvezető most nem tudja nekem odaadni az általam vásárolt pénztárcát, mert akkor nála hiány keletkezik - itt jegyzem meg, hogy nálam nem jelentkezett hiány?????? - szóval majd a bank visszautalja néhány nap múlva a pénzt a számlára. De summázva pénztárca és pénz nélkül kellett elhagynom az üzletet. Értetlenül állok az ügy előtt. Főleg, hogy néhány perccel később a H&M-ben fizettem csakazértis!!! kártáyval és minden simán ment.
A kérdés csak az, hogy van két szolgáltató: bank és a Mango és vagyok én balga, aki pénzt kíván hagyni náluk (ne feledkezzünk meg a sok ezer forintba kerülő bankkártyahasználatról sem!) erre nem az történik, hogy én megkapom a pénztárcám, majd a két szolgáltató csendben intézi maga között az ügyet, hogy legalább én ne menjek el rossz szájízzel. Ehelyett inkább érjen engem kár. Azt hiszem az ilyen történetek miatt ne panaszkodjanak és hivatkozzanak csak a válságra a különböző szolgáltatók, hogy nincsen forgalmuk. Talán szem előtt kellene tartani, hogy eladni akarnak és ezért legalább megpróbálnak tenni is valamit, hogy a pénzüket náluk hagyjam. Még jó, hogy azt nem mondta az üzletvezető, hogy oldjam meg, hogy a pénzemet visszakapjam.
Remélem közlésre érdemesnek tartják történetemet!
üdvözlettel: Adrienn
Az utolsó 100 komment: