Tékozló Homár

Autótolvajok a Fogarasi úti OBI-nál

2010.08.06. 11:35 | szily | komment

Rövid figyelmeztetés mindenkinek Lászlótól, akinek majdnem ellopták az autóját, ami végül nem sikerült nekik, de két zárat tönkretenni annál inkább.

Szeretném mindenki figyelmét felhívni hogy a XIV. kerület Fogarasi úti OBI áruház parkolójában autó tolvaj banda garázdálkodik. Én tegnap du 4 órakor 20 percre mentem be az áruházba , de mire kijöttem a gépkocsim mindkét ajtózárját megrongálták úgy hogy a kulcsal ki sem lehetett nyitni. Bár az áruház főbejáratától csak kb 20-30m-re parkoltam az őr természetesen nem látott semmit.

--
Üdvözlettel
H. László
 

 

Rendkívüli bunkóság az István kórházban

2010.08.06. 10:49 | szily | komment

A magyar egészségügyi dolgozók hajlamosak őszintén nem érteni az ügyfeleik egyik leggyakoribb panaszát, miszerint igen gyakran bunkók és lekezelők a betegekkel. Az egészségügyi dolgozók ilyenkor a sanyarú körülményeikre meg a stresszre és a felelősségre szoktak mutogatni. Csakhogy magyarok millió élnek és dolgoznak legalább annyira rohadó vakolat alatt, sokkal kevesebb pénzből és ugyanolyan stresszes feladatokon, és nem mindegyik akkora tahó, mint mondjuk az asszisztensek. Elkeseredett olvasónkat például még a magyar kórházi bunkósághoz képest is kirívó módon próbálják megalázni: az Istvánban rezzenéstelen arccal bemondták neki, hogy mivel elvesztették az oda beszállított édesanyja TAJ-kártyáját, a családnak ki kell fizetnie az ellátást. Mindenki, aki életében vett igénybe ellátást, pontosan tudja, hogy a TAJ-kártya fizikai mivoltában egyáltalán nem kell semmihez, nem egy személyi igazolványról van szó, a lényeg, hogy az érvényes TAJ-szám meglegyen, amit akár a fenekünkre is tetoválhatunk. A hölgy ráadásul többedszerre járt az Istvánban és az adatai természetesen benne voltak a rendszerben, vagyis az ügy homeopátiás mennyiségű jóindulattal is rendezhető lett volna. Ehelyett harc van, idegesség és feljelentéssel fenyegetés. Szomorú igénytelenség alant.

Olvasson tovább!

Re: Mozgássérült-parkolóban reklámoz a T-mobil

2010.08.05. 14:20 | jackyll | komment

Volt ez a poszt, ahol a fényképen úgy tűnik, hogy a kisebbik székesfehérvári Tesco előtt a mozgáskorlátozott vásárlók számára fenntartott helyeken parkol a Quad Light két reklámkocsija. A cég vezetője szerint nem, hiszen nincs felfestve jelzés az aszfaltra, illetve szerinte a tábla a balra mutató nyíllal egyetlen fenntartott helyet jelöl. A Homár így jobban megnézve a képet most arra tippel, hogy a mozgáskorlátozottak számára a bevásárlókocsitárolót stoppolják vagy azis lehet, hogy "valahol balra" a képen kívül található a kijelölt hely:

A napokban felkapott „Mozgássérült-parkolóban reklámoz a T-Mobile” bejegyzéssel kapcsolatosan szeretnék tőletek kiigazítást kérni. A Laci nevű úr által beküldött kép alapján a már említett úr, tévesen úgy látta, mintha a járműveink mozgássérült parkolóban várakoznának és ilyen módon hirdetnék az egyik Megrendelőnket. Kivizsgálva az adott ügyet, munkatársaink védelmére kelve és Megrendelőnk jó hírnevének megtartása érdekében az alábbiakat szeretném megosztani veletek:

Olvasson tovább!

Hiába írták rá a jegyre, nem fizet a TicketPro az arcra esett fesztiválozóknak

2010.08.05. 02:10 | szily | komment

Bár a jegyirodának vissza kéne fizetnie a pénzt, Á.-nak és barátainak több mint 100 ezer forinttal tartozik a TicketPronégy Part fesztivál-bérletért. Az Agárdra meghirdetett fesztivál elmaradt, a Gyanútlan Ügyfelek mégsem kaptak semmit, a jegyárus a szervezőkre mutogat, pedig ennek az ellenkezőjét ígérte, nyomtatásban. Hiába vállal magára minden felelősséget a szervező Agárd Zenei Fesztivál Kft. a TicketPro weboldalán, a károsultakat ez csöppet sem nyugtatja meg, mert ők üres kézzel állnak, miközben vásárláskor a jegyet átböngészvce azt hihették, védve vannak az ilyesmi ellen.

Botrány alant.

Olvasson tovább!

Minden elvirának a maga felé hajlik a keze

2010.08.05. 01:53 | szily | komment

Snasz fenn ült egy éppen késő vonaton, és figyelte, hogy mit ír erről a MÁV-Start weboldala. Negyedórával kisebb kését jelzett a valóságosnál. "Csak nem szépítjük a dolgokat, hogy ne lehessen (az európai kötelező normák szerint) reklamálni és kártérítést kérni???" - morfondíroz Snasz. Hát emiatt tuti nem kozmetikáznak a szájton, ott ugyanis az szerepel, hogy "
Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy az elektronikus keresőben megjelenő, a vonatok menetrendszerű, illetve késéssel történő közlekedésével kapcsolatos információk csak tájékoztató jellegűek." Nem kell tehát összeesküvést keresni, nem érdekből volt más kiírva, hanem bénaságból. Snasz levele hajtás után.

Olvasson tovább!

MKB: befizetés helyett eltüntették a pénzt

2010.08.04. 18:26 | jackyll | komment

BDBY barátnője hagyta magát rádumálni egy számlanyitásra, pedig eredetileg egy cégnek szeretett volna befizetni. Vesztére az immár saját számlájáról online indított utalás egy avatatlan kollegina kezébe került, aki sikeresen elküldte a pénzt egy ismeretlen számlájára:

Pénteken 2010.07.31.-én a nagykanizsai MKB Bankba tértem be, hogy befizessek egy cég számlájára 208 eFt-ot. Érkezéskor az ügyfélkezelő automatánál lakossági befizetés 2.000. 000Ft alatt-i gombot nyomtam meg. Egy fiatal ügyintézőhöz kerültem és mondom, hogy erre a számlaszámra, ennek a cégnek szeretnék ennyi pénzt befizetni. Ez lett volna a feladat! Ennyi nem több! Akkor nem tűnt fel, de az ügyintéző elkezdett más bankos dolgokról beszélni nekem, – figyelem elterelés – majd egyszer csak egy cseles fordulattal nekem szegezte a kérdést, hogy miért nem nyitok számlát náluk. Mondom neki, hogy Én csak befizetni szeretnék és ennek a pénznek ma jóvá kell íródnia a cég MKB-nál vezetett számláján.  Ó az nem gond, mert ha nyitok egy számlát, akkor azt még ma elutalhatom, valamint ma jóvá lesz írva a cég számláján. Mert nincs gyorsabb és jobb megoldás és különben is milyen jól járok, mert nincs semmilyen költsége! Mivel e-kivonatot kapok majd és non-stop lehet utalni és a bankon belüli utalás azonnal jóváírásra kerül, 24-órában! Talán ennél a pontnál követtem el hibát, már ha követtem el, ahhoz képest, hogy csak befizetni akartam, de mivel úgysem volt számlám, gondoltam mi baj lehet, nyitok egy számlát.
 

Olvasson tovább!

A DigiTv nem szolgáltat a TvNetwork helyén

2010.08.04. 17:46 | jackyll | komment

Nem igazán sikeres a DigiTV terjeszkedése. Edit levele szerint a TvNetworktől átvett kábeleseknél hetek óta nincs semmi, nem sikerült áttenni őket a saját hálózatukra:

Tudom, hogy sikeres ember nem lehetek, de hát elkövettem azt a hibát, hogy egy évvel ezelőtt leszerződtem a TvNetworkkel, internet és kábeltévé szolgáltatásra, garantált árral. Minden jól ment, egészen 2 héttel ezelőttig. Néhány hete kaptam egy levelet tőlük, hogy július 1-jétől a Digi tévé fogja nyomni a szolgáltatást változatlan formában. Igazából nagyon nem olvastam el, mivel a második mondatban benne van, hogy ha már nincs hűségszerződésem, akkor felmondhatom a szerződést. És mivel nekem van, hát nem mondtam fel. Július elsejével nem is volt gond. Igaz, hogy eltűnt a gyerek kedvenc mesecsatornája, de sebaj: beszereztük dvd-n a kedvenc meséket, és mindenki happy volt.
 

Olvasson tovább!

Mellérakta a telefont a Credigen másnapos ügyfélszolgálatosa

2010.08.03. 17:00 | jackyll | komment

Lászlónak sikerült kifognia a Credigennél egy jópofa ügyfélszolgálatost, aki olyanokkal verte vissza panaszát, hogy "ne kezdjen el sztorizni" vagy "maga elengedi a füle mellett, amit mondok magának, úgyhogy el is köszönök". Az ilyeneket tessenek eredetiben rögzíteni, úgy biztos többet nevetnénk:

Folyószámlát váltottam kedvezőbb feltételek miatt az Erste bankról a Citibankra, és mivel volt egy csoportos beszedési megbizásom az Erste Banknál (egy áruhitel, aminek a Credigen bank a kezdeményezettje, havi 4233 Ft) ezt is átvittem a Citibankhoz. Ehhez egy formanyomtatványt kellett a Citibanknál kitölteni, amit május 20-án megtettem. Ennek következtében június 30-ig az Erste banknál élt a csoportos beszedési megbizásom, ezután pedig már a Citibanknál. Ennek ellenére a Credigen bank nem emelte le június hónapban a havi törlesztőrészletet, és mint az Önök ügyfélszolgálata is megerősitett ebben (nem a cimben nevezett személy, hiszen ő nem segitett, hanem L. Dóra ügyfélszolgálatos) ezt meg sem próbálta, pedig a rendszerükben is látták, hogy élő megbizásuk volt az Erste Banknál. Ennek ellenére július 2-án ez az összeg 6145 Ft volt, tehát közel 2000 Ft extra kamatot számoltak fel a saját hibájuk miatt. Innen kezdődött a kálváriám.
 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása