Tékozló Homár

Véletlenszerűen számláz a T-Home?

2010.02.12. 10:50 | jackyll | komment

Tamás meglepődve tapasztalta, hogy ha nem fizet, kikapcsolják az internettévételefonját. A havi számlákat viszont továbbra is megkapja. Igazából az volt a baja, hogy ritkán sikerült a fix havidíjas szolgáltatást egy árban kiszámlázni, de a jelek szerint erről elfelejtette időben értesíteni a T-Home ügyfélszolgálatát:

Ecsetelném a T-Home-os kalandomat, Ami ha rosszul sül el, akár a házam is rámehet. A jelenlegi helyzetem az, hogy tartozás miatt kikapcsolták a IPTV-s hozzáférésemet. Ez idáig rendben is lenne, hiszen tényleg nem fizettem. Hogy miért? Hát azért mert a fix összegű előfizetési díjról, szinte kétszer nem tudtak azonos összegű számlát kiállítani. Hol 12 645, hol 15800, vagy esetleg 8731. Evidens, hogy ami magasabb összegről szól mint amire szerződtem, az nem nekem szól, tehát nem fizettem be. Ezen lehet vitatkozni, a telefont nem használtam, tehát elvileg a számla végösszegének minden hónapban ugyanakkorának kellett volna lennie.

Olvasson tovább!

Horror italárak Náncsi néninél 30. szülinapra

2010.02.12. 09:47 | jackyll | komment

Közeleg a Torkos Csütörtök, úgyhogy az ilyenkor szokásos leleményekre melegítünk Náncsi néni 30. évi jubileumi akciójával. Az ételeket 30 évvel ezelőtti árakon adták, amit az italárakkal kompenzáltak:

Megint bedőltünk....és még mindig Magyarországon, Budapesten vagyunk a város egyik legismertebb éttermében. Náncsi néni 30. születésnapja alkalmából meghirdetett, 30 éves az étterem, 30 éves árakon, 30 éves ételeket adunk! Az ajánlat rettentően csábító, hiszen egy menüt pusztán 20 Ft-ért élvezhettünk volna.....de csak volna. Azzal tisztában voltunk, hogy ez nem ilyen egyszerű, és biztos lesz benne valami csapda, de erre azért nem gondoltunk.

Olvasson tovább!

Ki kurvázta le az ÖMV ügyfelét?

2010.02.12. 08:32 | hdzs | komment

Az oké, hogy a sarokban ülő taplót Józsinak hívták, de az nem derült ki Humbino számára sem, hogy a kutasok haverjáról vagy esetleg egy kollégáról volt szó. A kút vásárolóit inzultáló Józsit mindenesetre a kutasok csak éppenhogy csitítgatták, amikor megfenyegette a fizető ügyfeleket.

Az alábbi eset történt velem egy Budapesthez közeli ÖMV-kúton. Hazafelé tartottunk a barátommal és a hóesésben kicsit elfáradtak a szemeim, gondoltam betérünk a kútra inni egy teát, meg kicsit pihenni. Leparkoltam, bemegyek, a pultnál fiatal kutaskisasszony olvas, köszönök és bemegyek a toalettre.  Jövök ki, hogy megvegyem az útravalót, és a következőre leszek figyelmes.  Egy vaskos borízű hang szól a sarokból, idézem :
" Ezek a mocskos büdös k..vák idejönnek és telesz...ják meg teleh....zák a wécét, és itt törlit a sz...os p...csájukat.. oszt még köszönni se tudnak."

Olvasson tovább!

Miközben a lusta közterületesek miatt eltört bokáját vizsgálták, meg is büntették

2010.02.11. 11:09 | szily | komment

A.-nak elrepedt a bokája, utána meg megbüntették, így olvasónk elkerülhetetlenül feltette a Nagy Téli Homárkérdést: miért büntetnek szabálytalan parkolásért a közterületfenntartók olyan helyeken, ahol az autósok éppen azért kénytelenek tilosba állni, mert a szakemberek egyáltalán nem tartották rendben a közterületet? Magyarán képtelenség parkírozni a hó- és jéghegyek miatt. A. példája mutatja, hogy az sem megoldás, ha az autót otthon hagyjuk, hiszen a közterületesek a járdákat sem tartják rendben, így aki nem tilosban parkol, az esik-kel, mint egy amatőr Dombi Tibor. Kaland alant:

Olvasson tovább!

Sms-ben fizette a parkolást, megbüntették

2010.02.11. 10:06 | jackyll | komment

A Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft az EME Zrt felelősségére hivatkozva nem akarja visszafizetni a saját vizsgálatuk szerint is feleslegesen kivetett fantombírságot. Naiv ügyfél telefonon fizette a parkolást, aztán a bírságot is befizette, aztán most nézhet:

2010.01.27-én a ... azonosító alatti SMS-ben fizetett parkolásom közben ellenőrük a ... azonosítójú parkolási büntetést helyezte el gépjárművemen. Ezzel kapcsolatban 2010.01.28-án irodájukban írásban panaszt tettem. Ügyintézőjük ekkor azt javasolta, hogy a kirótt 4125 Ft pótdíjat a panasz benyújtása ellenére is fizessem be, mert a panasz elutasítása esetén, adott esetben már a befizetésre adott öt nap lejárta után még magasabb összeget kellene befizetnem.

Olvasson tovább!

Leértékelt a vásároló kedvéért a Decathlon

2010.02.11. 08:59 | hdzs | komment

PetiAti valódi boldog ügyféllé tette a Decathlon egy megdöbbentő eljárással: ami az egyik áruházban le volt értékelve, az a másikban még nem, de mivel PetiAti kiment érte, egy szó nélkül odaadták neki olcsóbban. Megható történet egy evezőpadról.

Betévedtem a Decathlon csömöri boltjába, azzal a szándékkal, hogy megnézem az általuk hirdetett hátizsákot, hogy érdemes-e megvenni a fiamnak. Nem volt érdemes, de találtam egy nagyobbat, szerintem jobbat, kicsit olcsóbban mert éppen le volt árazva mint kifutó termék. Ezek után észrevettem, hogy az az evezőpad is le van árazva, amit korábban kinéztem, csak drágának találtam. Viszont akárhogy is néztem, csak a kiállított darabot láttam.
Olvasson tovább!

Titokzatos üzenet a köntösön

2010.02.11. 08:46 | szily | komment


Az embert igazán foglalkoztató dolgok nem mindig az úgynevezett Nagy Kérdések közül kerülnek ki. Darwin díjat például az új köpenyének a címkéje ejtette annyira gondolkodóba, hogy napok óta képtelen szabadulni a kínzó kérdésektől. Mit akar Stock? Miért nem szabad cserélni? Aki érti, kérem, segítsen veterán levelezőtársunknak! Tépelődés alant.

Olvasson tovább!

Az Auchan nagy pelenka-svindlije

2010.02.10. 13:12 | hdzs | komment

Nem először fordul elő, hogy egy meghirdetett termékből olyan minimális mennyiséget árul az áruház, hogy dőlnek hozzánk a hoppon maradt vásárlók levelei, akik hiába értek oda reggel nyitásra, már nem jutott egy darab sem. Így járt most Petteri és Babákmamája is, mindketten az Auchan akciós pelenkájára hajtottak, de hiába. A feldühödött anyuka még a GVH-nak is írt, de a panaszát elutasították, mondván az Auchan nem vezetett meg elég vásárlót ahhoz, hogy ők bármit is tegyenek. Ehhez úgy tűnik legalább akkora hiszti kell, mint a Penny sajtja.

Postaládába érkezik a heti szemét. Tetején füzet a madaras áruházból, rögtön a címlapon: akció január 29-től február 11-ig, baromi nagy doboz pelenka elég jó áron. Naiv vevő 29-én este kiautózik, óriási felirat alatt áru egy szál se. Érdeklődésre válasz: sajnos, elfogyott, de majd holnap reggel lesz még.

Olvasson tovább!

Van, akinek 5 hónapot pihent a laptopja az Asusnál

2010.02.10. 12:38 | jackyll | komment

A szervizhelyzet fokozódik. Az Asus-szerviz munkatársainak a jelek szerint tényleg problémáik vannak ügyfeleik cinikus hangvételével. "A monogramok mögött emberek állnak, nem érzéketlen gépek." Tessenek már visszavenni az arcokból, vagy elkallódik a számítógépük valamelyik sötét sarokban, aztán ISO-minősítéssel üthetik a nyomát:

Az asus szervizzel én is megszívtam, leírom tehát rövidítve a történetet. eee pc 7" készülékem majd 5 hónapot töltött szervizükben.

1. alaplap hiba. Futár jön, viszi, 3 hét múlva hozza. Bekapcsolom, a gond ugyanaz, szervizbe vissza, még 3 hét üresjárat. Érdeklődöm, azt a választ kapom, hogy nem találják a gépet.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása