Tékozló Homár

Javíthatatlan bekapcsológomb az Nbookszervizben

2011.02.25. 10:58 | jackyll | komment

Komoly logisztikai nehézségekkel küzd az Nbookszerviz, ahol mintegy 4 hónap alatt nem sikerült egy telefonalkatrészt megrendelni:

Adott egy HTC HD2 melynek bekapcsoló gombja feladta. 2010 október 22-én elvittem a Teréz körúton az Nbookszervizbe. Weblapjuk alapján tisztességes csapatnak tűnt. Garancia nem volt kp-s javítást kértem, mondták pár nap és hívnak az árajánlattal és a határidővel. Így is történt, október 26-án hívtak, hogy X pénz és 1-2 hét. Mondtam OK. Aztán vártam türelmesen, vártam, vártam  és vártam. Sok munkám volt, nem igazán idegesített. Amikor már közel két hónapja vártam 2010 december közepén, gondoltam érdeklődöm telefonon. Érdeklődtem. Hívjam a másik számot. Hívtam, mondták utánanéznek és visszahívnak. Nem hívtak.
Pár nap múlva újra. Ismét visszahívást ígértek, de most másnap meg is történt. Ők megrendelték a hibás panelt  de nem megfelelő érkezett. Kívánom-e, hogy megrendeljék újra mert az újabb két hét. (tehát két hét múlva megjött a hibás panel és kb. hat hét nem volt elég egy telefonra vagy újrarendelésre…???)  Mondom így 2 hónap után mindegy, igen kívánom. Megjegyzem, hogy azért egy telefont megérdemeltem volna, mondják igen, elnézést, mondom OK.

Gondoltam ünnepek stb… ez január közepe lesz. Nem lett.  Január végén ismét érdeklődöm telefonon. Visszahívnak. 1-2 nap múlva meg is történt. Sikerült egy új beszállítót szerezni, megrendeljék-e? (????) Ez hét elején történt, mondták csütörtökön vagy pénteken megjön az alkatrész, egy kis teszt és jövő hét hétfő vagy kedden megvan. Mondtam OK.  A jövő hét kedd 2011 február 8 volt.

Várok türelemmel….

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2011.02.25. 11:07:45

"Amikor már közel két hónapja vártam (...) gondoltam érdeklődöm telefonon"
idióta :)

helianthus 2011.02.25. 11:19:16

Igen, igen, igen! Sok-sok ilyen ember kéne még, mint a posztoló. Csak vár és vár és türelmes, és még akkor is udvarias, amikor már nem annyira türelmes, de még mindig az. És mindezek után ír egy kedves, tömör, rövid, olvasható, csúnyaszó és ezérttartittezazország mentes posztot.
Én lájkollak és respect!
Kérlek, azért írjátok meg, mikorra sikerült a prodzsektet befejezni?

vazze... 2011.02.25. 11:20:12

Én bemennék és felborogatnék valamit, fogadjunk 2 nap és nálam lenne a telefon

akos147 2011.02.25. 11:23:24

ezérttartittezazország, mert az ilyen birkatürelműek miatt packázhatnak velünk. forradalomról esett már szó?

Gasztonyi_Ádám 2011.02.25. 11:24:29

na sehol egy torkos csütörtökös poszt?

akos147 2011.02.25. 11:26:30

@Gasztonyi_Ádám: márc. 10. után cunami lesz belőle

Gasztonyi_Ádám 2011.02.25. 11:28:49

ja, a tegnapi csütörtök akkor nem az a csütörtök volt :D

akos147 2011.02.25. 11:31:20

sok szerencsés férfitársam részesült a torkos csütörtök áldásaiból tegnap is, de erről érthető okokból nem érkezett panaszjelentés...

akos147 2011.02.25. 11:36:16

"Ez hét elején történt, mondták csütörtökön vagy pénteken megjön az alkatrész, egy kis teszt és jövő hét hétfő vagy kedden megvan. Mondtam OK. A jövő hét kedd 2011 február 8 volt.

Várok türelemmel…. " már sokadszorra szopatnak, mire vársz még?

mohopasi 2011.02.25. 11:57:54

Szerintem sok ilyen ember van mint a postoló. Legalábbis olyan, akivel mint látjuk bármit megcsinálhat egy szerviz. Szerintem meg túrót. Nem kiabálni kell, meg asztalt borogatni, szép csendben el kell mesélni az első dolognál ami nem stimmel, hogy oké, üzletnek annyi, kérem vissza a cuccomat, cserébe kaptok némi rossz reklámot. Ennyi.

elwood 2011.02.25. 12:15:35

abban biztos vagyok, hogy gyurcsány a hibás, csak még gondolkozom, hogy pontosan, hogy is

parapali 2011.02.25. 13:13:54

Van e írásos dukumented az átvételről??
ha van lehet picit fenyegtőzni a fogysztóvédelemmel!
Ja és valami pici kártérítést is kiharcolhatnál magadnak bár szerintem Te nem vagy egy küzdős fajta:-):-)

helianthus 2011.02.25. 13:27:47

@elwood: talán a fülkeforradalommal lesz összefüggésben, lehet ezen a vonalon kéne elindulni...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.25. 14:05:41

Dilibogyók nélkül ilyen nyugodt?

jólértesült meleg srác 2011.02.25. 15:38:49

távol álljon tőlem, hogy a konkurenciát védjem, de a kínai ujév miatt minden laptopos/mobilos/pda-s szopta a faszt, mert nem szállítottak időben ezek a kis hamisak

tokomtelevan 2011.02.25. 15:42:43

Kedves Naiv Ügyfél!

Erre csak egy viccből tudok idézni...

Nyuszi, nyuszi, Te szopni jársz ide....

Szerintem a Te telefonodból, már vagy 5 más készüléket megjavítottak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.25. 15:49:03

hat egy ilyen panel megrendelese mondjuk interneten, es nem expressz postazva, max 1 het atfutasi ido
es 4 honapja ulnek rajta...
abban eleve ketelkedem, hogy jot rendeltek es rosszat kaptak, de ha me igy is lenne miert nem csereltek maguktol, miert kellett ezt posztolotol megkerdezni
hat en nem vagyok asztalborogatos, de mar r egen be kellett volna menni szemelyesen

Agyalap 2011.02.25. 16:16:29

Ne várj türelemmel (Magyarországon élsz), mert soha az életben nem lesz készen.
De azért óvatosan ordíts, egy infarktust nem ér meg a dolog...

igazságos 2011.02.25. 18:06:05

@Ibigoo: én már két hét után üvöltöztem volna, lehetőleg minél több ember előtt.

Azért nem kéne idiótázni szegényt, szeret várni, na.

Láthatod, homárra írogatni is még van ideje, hátha meghozza a gyümölcsét. Nem mindenki ajtócsapkodós, hisztis, idegbeteg ember.

lionking 2011.02.25. 18:50:46

HTC-t nem hülyékhez, hanem HTC márkaszervízbe kell vinni.
ide:
www.e-care.hu/index.html

a barátom volt ott nagyon jó tapasztalatokkal távozott.

ewing_65 2011.02.25. 22:11:02

Pár éve egy szervizbe adott számítógépre vártunk nagyon türelmetlenül. Azt ígérték két hét múlva készül el. Ahogy letelt a két hét szervizbe be, és kérdem hol a gép, mennyibe kerül? Mondják nincs kész, csak két hét múlva lesz. Mondom, hogy az nem lehet, most kell nagyon-nagyon. Sőt még annál is jobban. Mire az eladó: Ja, ha ennyire sürgős akkor megjavítom :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.26. 12:06:20

ez már nem türelem. birkalélek.

Manci néni, a szomszéd 2011.02.26. 19:34:46

Egy nyomógombot nem tud kicserélni a kedves posztoló? Hmmm... pedig nem bonyolultabb mint megfőzni egy paprikás csirkét. Az autók, azok igen. Van egy 27 éves trabantom (kék színű), azt a szomszéd Józsi szokta nekem megbütykölni, a múlt héten is eldugult benne valami bizbasz, vittem neki pár sört és mire elfogyott, kész is volt az autóm.

Powerslave 2011.02.27. 00:24:20

Höhö, ez kicsit a haver webáruházas kalandjára emlékeztet. :D
Rendeltünk vmi audiobiszbaszt, nem emlékszem már, mit. Monnyák, 14 napon belül háhhomegy. Nem jött. Akkor várunk tovább. Nem jött. Cirka másfél-két hónap múlva érkezik egy ímél: "Adatbázisunkban blablabla tudunk blablabla megrendeléséről blablabla, ha már nem aktuális, kérjük jelezze."
Jó, akkor nem jelezzük, mert elfér az a kütyü itt a sarokban. Újabb hónapig néma csend.
- Nosza, hát! - mondom én - Dobjunk mán nekik egy ímélt, hogy mégis, mi az útszélén stoppoló pancélbagoly van azzal a ketyerével.
Dobtunk. Válasz: "Ja, hát nem írtatok vissza, hogy tényleg kell, szóval azt hittük, nem kéritek. Ebből kifolyólag megvártuk, amíg elfogyott, de, ha gondoljátok, van egy teljesen másik, kétszerannyiért."
Ja! Hát akkor azt a másikat szeretnénk inkább nemkérni. :)

Powerslave 2011.02.27. 00:29:13

@Manci néni, a szomszéd: Egy ilyen nyomógomb jelentős mértékben bonyolultabb, mint egy Trabant, kéremszépen. Nem egy műanyag sapkáról beszélünk, hanem egy kellemetlenül apró, a nyomtatott áramkörre erősített, és természetesen oda beforrasztott nyomógombról beszélünk, ami egy processzornak küld jelet. Szakértelem nélkül (mégha doktorátus nem is kell hozzá) nem lehet kicserélni, plusz nem mindenkinek van otthon elfekvőben erre alkalmas forrasztópákája, ill. csavarhúzókészlete.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.27. 01:01:37

@Powerslave: egy ilyen nyomogomb eccerű mint az ék. műanyag házban acél lapocska megfelelően meghajlítva, 2-3-x kivezetéssel. jórészt felületszerelt (SMD), így spec weller vagy hasonszőrű páka illik hozzá.
a többi stimmel. :)

megjegyezném, anno a '80as évek elején szedtem szét (ahogy mindent Apámék legnagyobb "örömére") egy akkoriban igen divatos nagy, ződ kijelzőjű pana rádiós ébresztőt és láttam meg véletlenül, hogy van pár pötty még a kijelzőn, üresen. hoppcca elő a kis füles hangszórójából megmaradt tekercset, megpuceva és áthialni. még egy szálat kellett odavinnem a kapcsolótól 3kOhmos ellenállattal és lőn kijelzés, hgy be van avagy sincs kapcsolva a Zébresztő. ha 1 pötty akkor be, ha 2 pötty akkor rádióval :)
ja! mindezt az anno kapható szép piros asszem cseh szuperpákával forrasztottam.
ma is megvan, annyira büszke vagyok arra a teljesítményemre azokkal a szerszámokkal! :D

néha egy kés is megteszi a tűzhely mellett csak tudd, mit csinálsz! ;)

Powerslave 2011.02.27. 02:50:46

@salapapa: Azért egy trabantos dugulástalanításhoz viszonyítva mégiscsak hájtek :D

A felületszerelésről spec nem tudtam, mert az ezeréves ruszki tűzdurunggal nemigen tudok komolyságot forrasztani. Ha beszerzek valami egyszerűt, aprót, akkor nekiesek, mert érdekel a Tma. Addig csak elméletben kötögetek a kevéske ismeretemmel. Örülök, hogy legalább szimulátoron sikerült önállóan összeraknom egy PWM-et.

Mindenesetre azt be kell ismerni, hogy egy telefon megrogyott bekapcsgombja nem éppen a "mindenki házilag helyregányolja" kategória, még ha némi ismerettel nem is ördöngősség. (Az meg már csak részletkérdés, hogy akinek HD2-re telik, annak Wellerre is :D)

Hobbielektrón fent vagy?

England win The Ashes! 2011.02.27. 11:37:07

@igazságos: Én már eleve üvöltözve vittem volna a telefont. :)

@ewing_65: Kb. 16 éve voltam így az útlevelemmel. A megadott időpontban (egy pénteki nap volt) megyek érte, azt mondja a rendőr, hogy menjek vissza hétfőn. Mondom, nem jó, mert hétfőn már külföldön lennék. (Ekkor hazudtam először a hatóságoknak.) Erre átmegy a szomszéd helyiségbe, fél perc múlva visszajön és átadja az útlevelem.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.27. 13:56:11

@Powerslave: a Trabi az megint más. az is hi-tech a maga nemében. és ezt komolyan mondom. :)

lehet hogy HD2re telik, de pl könyvelő. vagy pék. vagy manager. vagy...
és ezek a fent felsoroltak valóban jobb, ha nem nyúlnak komolyabban bele dolgokba mert több kárt okznak mint hasznot. :D (tapasztalat pár üffelemtől)

nem, nem vagyok fent. én még az a régimódi vagyok aki személyesen bárkinek bármit, de online nincs türelmem elmagyarázni dolgokat. inkább a műhelyemben teszek napi 1(!) karitatív segedelmet.

@Dr Jozef Vengloš: óó... valahol már leírtam, így újból nem fogom de épp az útlevelemmel kapcsolatban volt eccer még '98ban, hogy sokaccori copatás alkalmával egy kitörésem után bent tartottak míg lenyuxom. :D

England win The Ashes! 2011.02.27. 22:08:17

@salapapa: Na oké, de én akkor kb. 15 éves voltam, hülyén néztem volna ki a fogdában (-ból). :)

Powerslave 2011.02.28. 00:15:35

@salapapa: :)
Nyomógomb: (SMD) 17,50 Ft
Trabant: 20000 Ft
Végignézni egy könyvelő harcát a pákával: Megfizethetetlen :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.28. 00:34:20

@Dr Jozef Vengloš: én sem sokkal több... 19. :)

@Powerslave: jó az alap. :D

mohopasi 2011.02.28. 15:39:18

@elwood: hogy-hogy hogyan??? Teljes mértékben :)
süti beállítások módosítása