Tékozló Homár

Csekk az e-Ticket mellé

2011.03.03. 10:16 | juszka | 49 komment

Halad a MÁV a korral, nem mondhatjuk, hogy nem, hiszen már több mint két éve belföldi e-Ticket vásárlást is felajánl utazóinak, megkönnyítendő a jegyvásárlást, minimalizálni a kilométer hosszú sorokat a pályaudvarokon. Az ötlet egészen kiváló, bejött a légitársaságoknál is. Persze, hogy bejött, mert ott működtek az automaták. Aki már vett valaha bármit ilyen gépezetből, nyilván ismeri a félelmet, ami eltölti az embert azalatt a pár másodperc alatt, miután bedobta pénzét/beütötte kódját és nem történt semmi – hogyne ismerné, hiszen itt élünk Európa szívében…  Matekszon mégis bizakodó volt, nem is adta fel egykönnyen, próbálkozott mindennel, még a kedves jegyeladó kisasszonynál is érdeklődött, mégis sárga csekkel szállt le a vonatról.

A mai napon elkövettem azt a bakit, hogy utaztam, leginkább azzal a csekély problémával egybekötve hogy mindezt vonaton. Mivel fiatal vagyok kedvelem ha sok dolgot eltudok intézni az interneten, köztük akár a jegyvásárlást is. Elvégre sokkal kényelmesebb és egyszerűbb is. Ez mindenre igaz, kivéve ha a MÁV-al utazik az ember. Mondjuk finoman hogy az E ticket rendszer nem működik jól, az „automatákról” nem is beszélve, az egyetlen normális megoldásuk hogy sétáljak a pók hálójába pókként, és etessem meg magam vele, vagyis fizettem a jegyért, de száljak fel a jegy nélkül. Majd persze sorbaállás az ügyfélszolgálaton egy rakat papír kitöltése, fél óra elmegy, ennyi idő alatt minimum 34 jegyet vehetek, de nem akarok MÁV-al többet nem, inkább buszozom és cipelem a csomagokat az egyik buszról a másikra akár 34X de vonattal többet nem.

matekszon

Mini levelemet bemásolom hát ide, ez repült az ügyfélszolgálatnak ajándékba:

Tisztel Ügyfélszolgálat!

A mai napon (2011.03.02) Miskolc Tiszai pu. – Budapest Keleti pu. útvonalon közlekedtem 7:28-as indulással (valójában 7:35 kor indultunk el).

Jegyemet az önök által elnevezett „e ticket” rendszerben vásároltam meg előző nap este. Természetesen minden rendben ment a kifizetéssel, kiválóan teljesítettek ebben, csak azt tudom sajnálni hogy ezek után minden másban nem sikerült ennyire jeleskedniük, és különös kényelmetlenséget okoztak a számomra.

Természetesen elmondom önöknek is mi a fő problémám. Tehát mint azt tudjuk az e ticket rendszer elengedhetetlen része az önök által professzionális módon működtetett „jegykiadó automata”, maradjunk a hangsúlyos részeknél tehát a működtetett. Elmondom önöknek, hiszen szemlátomást nincsenek tisztában a működtetett szó jelentésével, tehát ez nem jelent mást minthogy az az automata működik is. Roppant egyszerű. Sajnos az első csalódás, stressz itt ért. Az önök által kihelyezett kettő darab automata közül egyik sem volt képes feldolgozni az én kérésemet, pedig biztosíthatom önöket nem kértem tőle sokat, csak a jegyemet.

Kifizettem a szolgáltatást, és nem tudom igénybe venni, mert az önök rendszere súlyos hiányossággal küzd, gondolok én itt arra, meglehetne oldani hogy a kedves pénztáros hölgynél is lehessen kérni az internetes módon megvásárolt jegyeket, hiszen ha ilyen problémák előfordulnak, mindenkinek ez lenne a legcélravezetőbb és önöknek sem lenne óriási erőfeszítés.

De haladjunk is tovább, természetesen megpróbálkoztam a számomra logikusnak tűnő megoldással, hogy kérem a jegyemet a pénztáros hölgytől aki sajnos azt a felvilágosítást tudta számomra adni, hogy száljak fel a vonatra jegy nélkül, kérdem én önöknek érdekük ilyesmire utast bíztatni?! Bizonyára nem. Természetesen tanácsként kaptam azt is, hogy a kalauznak jelezzem a problémámat, ahol is majd kitölt egy lapot amivel én majd jelentkezhetek az ügyfélszolgálatukon.

Természetesen kiváló gyomorgörcsökkel teli utazásban volt részem, nem mondható kellemesnek és legközelebb nem is fizetnék érte.

A kalauz nagyon kedvesen és közreműködően büntetett meg 11760 Forintra, ezért szeretném önöket megdicsérni, még soha senki nem büntetett meg olyanért amiért fizettem pláne nem ennyi kedvességgel. Tehát ezt mindenképp köszönöm önöknek.

Az az eljárás, ahogy ezt az ügyet intézni kell, és elvárják, több mint megalázó. Hiszen nem csak hogy fizettem a jegyért, de bizonygatnom kell önöknek, hogy ez valóban így volt. Nem beszélve arról a szituációról, hogy becsületes állampolgár létemre még nem büntettek meg soha és kifejezetten kellemetlenül ért engem ez az esemény, pláne egy kabinnyi ember előtt.

Természetesen szeretném a Keleti pályaudvar ügyfélszolgálatával kapcsolatban megjegyezni azt, hogy örülök hogy kiváló a fűtésük az épületben, nevéhez méltóan a hőmérséklet is pokoli volt. Három ügyfélszolgálatos pultból egy darab működött. Az eljárás hogy nekem különböző kérvényeket kelljen kitölteni, fizető utas révén elfogadhatatlan, és elvettek az értékes időmből fél órát.

Tehát ezúton is szeretnék panasszal élni, az önök eljárása iránt a fizető utassal szemben, valamint az ügyfélszolgálati körülményekre, és úgy egyébként az utazás minőségére. Egy szóval tudnám jellemezni, minősíthetetlen.

Szívesen fogadom, bármilyen formában kárpótlási ajánlatukat, ezért a csodásnak és zavartalannak nem mondható utazásért.

Egy volt utasuk

Megnéztük, hátha ír ilyen esetekről a MÁV honlapja, és láss csodát, a gyik-ek között előkelő helyen szerepel a fentebb taglalt probléma, miszerint mi a teendő, ha nem működik a kioszk és az utas nem tudja átvenni a jegyét. Íme:

Először is kérjük, hogy jelezze a hibát a MÁVDIREKT 06 (40) 49 49 49-es telefonszámán. A 10 jegyű azonosító kódot ne adja meg senkinek, még a jegyvizsgálónak se! A vonatra ettől függetlenül felszállhat. A jegyvizsgálatnál kérjük, tájékoztassa a jegyvizsgálót a helyzetről, aki az esetről egy bizonylatot (utasleadási lapot) állít ki. Ezt a bizonylatot, valamint a vásárlás azonosító adatait (vevő neve, regisztráció során megadott e-mail címe, vásárlás pontos időpontja), valamint elérhetőségeit (cím, telefonszám) 15 napon belül juttassa el a a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatára (1426 Budapest, Pf. 56.). A bejelentéseket természetesen e-mailen (eszrevetel@mav-start.hu) és faxon (06-1-511-2093) is fogadja Ügyfélszolgálatunk, de az adatokat és az utasleadási lapot leadhatja személyesen bármelyik Ügyfélszolgálati Ponton is. Az adatok alapján munkatársaink az esetet kivizsgálják, és döntésüket ez alapján hozzák meg.

A pénztáros hölgynek tehát igaza volt, elvileg tehát csak a kalauz bácsi rosszkedvének köszönhető a sárga fecni. (Vagy csak lemaradt egy laza két évvel, és kihagyta a legutóbbi céges fejtágítót?) Reklamálni meg persze hogy lehet, már ha van hozzá kellőképpen erős idegrendszere az embernek.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2011.03.03. 10:18:17

hogy mik vannak????????!!!!!
máv száx

gelsystem 2011.03.03. 10:19:24

....hálóóóó!!! szerencsejáték zÉertÉÉÉ, nagy nyertes vonal????asszeretném mondani, hogy nekem húzták ki a lottó számokat, tugggya az ötöst?! a szelvényt sajnos elveszítettem, de fejből tudom a számokat....mondhatom?!?!?!?!?!?----
alacsony az ingerküszöböm:):):)

gelsystem 2011.03.03. 10:23:50

senkitöbbet harmadszor???????

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.03.03. 10:25:29

Ez a problémakör egyszer már volt a Homáron és akkor is ez volt a megoldás.

Mondjuk a hosszú és modoros levél nem indokolt, biztos bölcsész a posztoló...

gelsystem 2011.03.03. 10:31:28

@Josephine B.: nem bölcsész, hanem bŐcsész.......és FONTOS, hogy minyimumm több diplomával!!!!
rekkkfiókkeret meglett-e már???aligbírtam aludni emiatt az éjjel:(

2011.03.03. 10:43:05

búcsúszex volt ?

karosszékely 2011.03.03. 10:45:01

Biztos én vagyok a figyelmetlen, de én a levélben nem látom, hogy sárga csekket kapott volna, csak a bevezetőben. Az a bizonyos utasleadási lap a "büntetés". És igen, volt már ez a téma itt a Homáron, aki meg MÁV-blogot is olvas, annak abszolút ismert és nem lepődik meg rajta egyáltalán.

elwood 2011.03.03. 10:49:24

követelem, hogy a mávot azonnal államosítsák, és védjék meg az embereket a szipolyozó multiktól

megbízható állami szolgáltatás hiánya miatt tartunk itt

Dr. Kix 2011.03.03. 10:49:54

Ezeknek 300 milliárdot?! Omoljanak össze a pics@ba inkább.

VilMarci 2011.03.03. 10:50:34

"ezek után minden másban nem sikerült ennyire jeleskedniük"
Hú, ezért bármelyik magyartanár három szigorított évismétlést adna nyelvtanból.

A poszthoz pedig: voltmár. Egyébként pedig a jegyvásárlás sem tökéletes, mert, bár ott virít az Amex logó, az otp oldala állandóan visszautasítja azzal, hogy a "a kártya nem felel meg az üzletági követelményeknek".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.03. 10:54:45

"szeretném önöket megdicsérni, még soha senki nem büntetett meg olyanért amiért fizettem pláne nem ennyi kedvességgel"

Szóval legalább jól esett :D

Amúgy jó a post, tetszik az osztás :D

Ez is olyan MÁV jellegű fejlesztés; rá lehet költeni egy csomó pénzt, az üzemeltetésére meg szarni, mert már megvan, a panaszosokat meg elhajtani.

anarch 2011.03.03. 11:01:26

@Kix: De most miért, így kétszer is el lehet kérni a pénzt, elég egyszer elvinni, és még az utas kér elnézést. Kell ennél több? MÁV for president!

Főúr1127 (törölt) 2011.03.03. 11:40:29

Háromszor próbáltam már elektronikusan jegyet venni, ebből kétszer mikor kiértem láttam hogy az automaták nem mennek, harmadszor "hibás kód" miatt visszautasított. Azóta hagyom az e-ticket rendszert. Legyen olyan mobiljegy, mint a mobilmatrica az autópályán, hasznosabb volna. Megadod az utazási viszonylatot, meg valamely azonosítód számát (például diákigazolvány) kapsz e- jegyet, jön a kaller ellenőrzi a kódot, meg hogy mettől meddig érvényes és mindenki boldog (lenne ha ebben az országban egyszer valaki használható megoldásokat alkalmazna)...

akos147 2011.03.03. 11:44:06

a terjengős fogalmazásnak akkor van értelme, ha az szórakoztató, ezt Agyarhonban legalább Pázmány óta illik tudni. ez felesleges köröket fut, csattanó nélküli mondatvégekkel. feljelentem az íróját, mert értékes perceket vett el az életemből.

SomethinWild 2011.03.03. 11:57:44

@karosszékely: Javaslom a poszt újbóli elolvasását. Idézem: "A kalauz nagyon kedvesen és közreműködően büntetett meg 11760 Forintra". Feltételezhetőleg ezt csekken tette meg, senki nem fizet ennyi helyszíni bírságot, pláne, ha nem ért egyet a büntetéssel.
Amúgy ügyfélszolgálatoknak írt levelekben mindenki szeret élcelődni és szarkasztikus hangnemet alkalamazni - feleslegesen. Mi a cél? Megnevettetni őket? Nem hiszem. Leszidni őket? Akkor miért nem egyenesen, angolosan, hogy tényleg a fejükhöz kapjanak? Így csak kaptak egy marha hosszú levelet, és ha mindenki így írna, a válaszidőt növelitek meg. Problémaleírás 5 mondatban. Bőven elég.

béluka · http://www.ashole.hu 2011.03.03. 12:05:09

persze, hogy megbünteti, ha nem tenné, akkor mindenki ezt a dumát adagolná neki és aki tényleg nem vett jegyet az ingyé utazott, nem? de.

matekszon 2011.03.03. 12:10:43

Micsoda kommentek :) Különben a vonaton én is rátaláltam a korábbi posztokra... Hiba meg háth.. van a levélben ettől emberi :D

Eric_Cartman 2011.03.03. 13:19:14

A bankkártyát mégis hol húzzam le ? A seggemen ?

karosszékely 2011.03.03. 13:48:01

@SomethinWild: Feltételezhetőleg? Mi alapján feltételezzük?

"Ha az utas a vonaton megállapított menetdíjat és pótdíjat nem fizeti meg, vagy a menetjegy érvényességéről, elégségességéről a vasúti társaság képviselője és az utas között vita van, a vasúti társaság az utas és utazásának adatairól, valamint az utas által fizetendő a személyazonosításra alkalmas igazolvány alapján jegyzőkönyvet (Utasleadási lapot) állít ki."

Van még kérdés?

2011.03.03. 13:57:52

@ColT: persze, haver kiszervezett káeftéje csinálta a fejlesztést huszon-száz millióért és 10..20 %ot visszacsorgatott a mávos főmufti magánzsebébe.

MÁV-ot csak őstermelőtől !

SomethinWild 2011.03.03. 14:06:31

@karosszékely: Volna bizony. Először is, hogy láttál-e már ilyen utasleadási lapot? Én szívesen megnézném, ugyanis a leírásod alapján jegyzőkönyvszerű dokumentumnak kell lennie. Mint ilyen, nem alkalmazható sem banknál sem Postán összeg befizetésére - ezért szeretnék látni egy ilyet, hogy miként biztosítja a MÁV, hogy többletköltség nélkül eljuttathassam hozzájuk a pótdíj összegét.

WhoTheHell 2011.03.03. 14:11:19

Ehhez a storyhoz találtam :)

index.hu/gazdasag/magyar/2011/03/03/hamarosan_mobillal_vehetjuk_a_vonatjegyet/

Fő a sok közbeszerzés meg hogy valaki mindig jól járjon.

DePassant 2011.03.03. 14:21:47

vótmá, hülyeaposztoló, stb...

ahol leestem a székről az ez a pont volt: "kabinnyi ember előtt" fantasztikus

a hülye panaszlevél megírása helyett el kellett volna olvasni a MÁV oldalán lévő tájékoztatót, és mindjárt megvilágosodott volna a kedves poszt-toló...

egyébként fogadjunk hogy "bőcsész"... :))

matekszon 2011.03.03. 14:30:38

@DePassant: Az a helyzet, hogy mindenki erre gondol, hogy én bölcsész vagyok. DE nem :) egy szimpla érettségim van és csókolom.

A vonatot pedig utálom, csak most rákényszerültem, kocsival nem tudtam feljönni sajnos. Amúgy a díj töröltetését elindítottam, majd értesítenek állítólag. A levelet meg csak egy szimpla panaszlevélként írtam, hogy a kedves MÁV találjon ki valamilyen kézenfekvő megoldást, ne így kelljen már bármit is intézni.

A tájékoztatót meg nem hiszem hogy mindenki végigolvasná, így működik a világ.

Tényleg csak azzal volt bajom, hogy nekem kell szaladgálnom kérvényeznem meg kitöltenem, van nekem is jobb dolgom helyette, meg másnak is aki így jár/járt.

elwood 2011.03.03. 15:54:40

@matekszon: ne aggódj neked van igazad.
itt úgyis számolni kell azzal, hogy megoldási javaslatok mellé életvezetési tanácsadást, életpályamodell-tanácsadást valamint sima hülyézést is kapsz.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.03. 17:02:02

"büntetett meg 11760 Forintra"

Én a gyatra helyesírásért büntetném ennyire. A lényeg, hogy megérdemli.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.03. 17:28:17

Mikor észérvekbűl és logikábúl kifogy az ecceri kommenter, akkor rögvest elkezd trollkodni meg grammárnáczizni.

Bizony! Egy idelye már figyelem űköt.

:D

U.i.: nem beszélbe a kötsög egyéb offolókrúl, akik meg a kommentereket meg trollokat ekézi csak úgy. Monnyanakle :)

KecskeDotyi 2011.03.03. 19:05:37

Anno nap mint nap hívtak az ilyen eszementek, mint a posztoló.
Van fogalmad róla, h mi az az UTASLEADÁSI LAP???? BÜNTETÉS!
De nem befizeted, hanem elmondod az ügyfélszolgálatnak h mi a stájsz és elengedik szó nélkül.

Ha nem tudod h mit jelnetenek azok a szavak, amelyek egy instrukcióban hangzanak el, miért nem kérdezel, kedves matekszon?

És nem kalauz, hanem jegyvizsgáló!

dagger 2011.03.03. 21:06:49

@KecskeDotyi: "És nem kalauz, hanem jegyvizsgáló!"

bakter az, nem jegyvizsgáló.. :D

Mylady 2011.03.03. 22:00:33

Ez az "utasleadási lap" honnan jött egyébként? Miért van az, hogy ezeknek a formanyomtatványoknak olyan lehetetlen, megjegyezhetetlen és logikátlan nevük van, hogy az hihetetlen???

Xezs 2011.03.03. 22:26:24

Szerintem juszka félreértett valamit én itt nem látok sárga csekket.

A posztíróval együttérzek (én is szoktam e-ticketet venni de még sosem szoptam be) viszont a stílusa gusztustalan. Ilyen levelet nem írunk semmilyen hivatalba.

Tárgyilagosnak kell lenni, legalább a legelején.

Xezs 2011.03.03. 22:30:38

*semmilyen hivatalba és semmilyen szolgáltatóhoz

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.03.04. 00:56:59

De hogy jött ki a büntetés? Miskolc-Bp között a teljesárú jegy 3360, a legmagasabb büntetési tétel 8000, az csak 11360, ráadásul a menetjegy nélküli utazásra a 2600 Ft-os tétel vonatkozik, tehát elvileg csak 5960 Ft-ról kellett volna kiállítani a csekket.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.03.04. 07:25:13

@atpijkamo: Én is. Mert én bőcsész vagyok ugyan, de tudok helyesen írni.

És nem "szálok" el magamtól folyton, mint a posztoló.

Vászkának: nevezheted aminek akarod, szerintem meg aki nem tud normálisan írni, az ne írjon. Nem muszáj. És nem is érdemli meg, hogy észérvek kiötlésével fárasszam magam.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.04. 10:17:52

Nem lehet mindenki ám bőcsész, ha nem vóna paraszt, nem zabálna az úr senem, a sok prolja, ki meg szekered tojja, nemám felesleges, külömbe ki gyártaná neked a sok okos könyvedet? Nem a középkorba élünk ám, mikó még az írott malaszt klerikális kiválcság vót!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.04. 10:20:37

@Rosszindulatú Vászka: "Nem lehet mindenki ám bőcsész"

A helyesíráshoz elég 4 elemi. Aki ezen nem megy át, nem engedném billentyűzet közelébe. (Különben autót vezetni sem engedném, sem gyereket nevelni.)

Rosszindulatú Vászka 2011.03.04. 10:29:58

@atpijkamo: és zárjam-e magam magamat a rácsok mögé-e csíkos pizsibe, vagy azér bocsánat, hogy élek?

Osztán az a négy elemi-e nem-e kevés-e? Tessen csak csekkolni a bulvármédiákokat meg a gyári blogokat, azok sem ám magyarul vannak többbnyire. Ésa zok hozzám képest nagytételbe mérgezik az éteret.

장현승 사랑해요 2011.03.04. 11:51:56

mázlista vagyok, nekem eddig mindig ment ez a jegykiadó automata. csak egyszer bénáztam el, nem vártam meg, amíg kinyomtatja a pótjegyet, mert késésben voltam.

ja még nemzetközi jegyet is vettem így, de ezzel valószínűleg nem vagyunk így sokan, a kaller egy percekig tanulmányozta puszta kiváncsiságból, mert még nem látott olyat netről vásárolva.

"Tehát mint azt tudjuk" <-- eddig olvastam egyébként. életképtelenség verbális jele.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.04. 12:09:19

@Rosszindulatú Vászka: "hozzám képest nagytételbe mérgezik az éteret."

Montam-e én e, hogy mérgezed?

Egyébként a dutyiban is el lehet végezni a negyedik elemit. Férfi fogvatartottaknak külön öröm tanítónénitől kapni a körmöst.

Aki meg tollat ragad, először tanuljon meg szépen ilyen karikákat írni:
ooooooooooooooooooooooooo
A következő leckét holnap küldöm, az i betűt tanuljuk.

igazságos 2011.03.04. 18:48:07

Aki egyszer bekerül a MÁV rendszerébe, hogy megbüntették, annak annyi egy életre....

Készülhetsz a folyamatos zaklatásra, több év után is, holott már rég kifizetted a büntetést.

Együttérzek a posztolóval, de már utánanézhetett volna, hogy ezeket az automatákat már csak a pancser meg a lúzer használja. Évek óta téma, hogy sokakat ezért büntettek meg.

2011.03.04. 19:49:29

Nem is nagyon értem a problémát.

A Deutsche Reisebahn-nal utazom elég gyakran, és ott is van internetes jegy vásárlás. Kifizetem a bankkártyámmal, kinyomtatom és kész.
Jó, előtte regisztrálni kell, de a rendszer ismer minden kedvezményt, vehetek helyjegyet (ami ott nem kötelező, de azért jó ha van) hálókocsi jegyet, amit akarok.

Ha nem tudom kinyomtatni a DB kiküldi postán.

Jön a kalauz odaadom neki a kinyomtatott jegyet, meg a bankártyámat vagy a Bahncardomat, ami kedvezményes utazásra jogosít (csak az jogosít kedvezményre, nem ingyen adják, de megéri)és kész.

igazságos 2011.03.04. 19:59:36

@Frengi: kit érdekel, mi van Németben. Az a lényeg, MI VAN MAGYARORSZÁGON.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy megy ez a dolog a svédeknél.

Xezs 2011.03.04. 21:05:00

Mondjuk abban van valami, hogy aki nem tud írni az minek ír.

Attól még lehet hogy jól kapál, de ez meg olyan, hogy aki kapálni nem tud az meg kapálni nem megy, mert tudja magáról.

Így kerek a világ.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.03.05. 14:50:00

a kurva anyját a cégnek, és az ellenőrnek. egészen biztos, hogy semmit sem írtam volna alá neki, nehogymár még én alázokdjak meg neki.

sajnos ma már megoldhatatlan szolgáltatásokat igénybe venni anélkül, hogy kilométernyi hosszúságú, több oldalas tájékoztatókat hurcolj magaddal...

az ellenőr egyébként azért büntetett meg, mert minél több utast büntet meg, annál többet keres.

Miron 2011.03.07. 11:48:36

Mi is jártunk így, a Budapest Zugló állomáson éppen szét volt verve a jegykiadó automata. Mondjuk így legalább nem rítt ki a környezetéből.
Szóltunk a kalauznak, megkaptuk azt a lehetetlen nevű "utasleadási lapot".
Beszkennelve elküldtük a Máv-Start ügyfélszolgálatnak, akik egy hét múlva visszaírtak, hogy a panasz jogos, az ügy törölve, elnézést.
Mondjuk utána még két hétig nem javították meg az automatát, erre pedig többször is figyelmeztettem őket.
Összefoglalva, nem kell fölöslegesen idegeskedni, csak tudni kell a tennivalót és nyugodtan csinálni.
Más lapra tartozik, ki és hogyan verte szét az automatát a pénztár előtt 5 méterrel.

szekertabor · provo.blog.hu 2011.03.07. 12:43:24

A MÁV internetes jegyrendszere egy fos. Sajnos ezt igen drágán, az adófizetők pénzéből hozták létre. Egyszerűen elfogadhatatlan, technikai dilettantizmus, hogy a XXI. században a vásárlónak a vásárlást követően ne legyen elég bemutatnia a vásárláskor kapott (esetleg kinyomtatott) kódot a jegyvizsgálónak. Ehelyett automatáknál kell próbálkozni, a pénztár sem adhatja ki a kifizetett jegyét. Persze a MÁV csak most írt ki pályázatot a fedélzeti vlan-okra is. És a MÁV, amikor a saját hibájából nem működik rendesen a rendszere, az utast bünteti. Megalázza a vonaton, és magas pénzbüntetés kiszabásával arra kényszeríti, hogy telefonálgasson, postára, vagy ügyfélszolgálati pontokra szaladgáljon. Ha fogyasztóvédelmi szempontból nézem ezt az ügyet, hát egy agyrém.

vanek ur 2011.03.07. 20:16:28

Nem kellett volna előbb megvárni, mit válaszol a MÁV? Hátha azt mondják, nem is kell befizetni semmit, akkor meg minek felfújni az ügyet?
A rendszereknek az a sajátja, hogy elromlanak, és ahogy elnézem a leírást, találtak rá megoldást.
Egyébként nekem eddig nem volt bajom az internetes jegyvásárlással, mindig működött, és hozzájutottam a jegyhez. A lehetőségekhez képest nem rossz.
süti beállítások módosítása