Tékozló Homár

Szórakoztatás a Csim-Bum Cirkuszban

2011.03.31. 10:17 | juszka | komment

Thyr barátnője csak egy kellemes családi hétvégét akart, bohócokkal fűszerezve. És bár nem állt szándékában, mégis bekerült a műsorba. Tapsot nem, kioktatást viszont annál többet kapott. A Csim-Bum Cirkuszban szeretik a vendégeket - megalázni. 

Hadd osszam meg Önökkel párom megalázó afférját a csim-bumm cirkuszban!
A kis buta 30 éves és 1 gyermek anyukája, de még mindíg hisz a bohócban. Ma délután Nyíregyházán anyukájával és hugával ellátogatott az ott vendégeskedő "CIRCUS SAFARI"-ba. A pisi szünetet követően pár perc késéssel már nem tudott felülni a helyére, lévén lépcső nem volt kialakítva, és nem akart átmászni a többi nézőn, ezért az első sor szélén foglalt helyet. A padok elég veszélyes kialakításúak emellett kényelmetlenül vékonyak és a legelső sorban ülve sem ért le róla a lába. Ezért levette cipőjét és az oldalt lévő üres székek egyikét maga alá húzva követte az előadást. Egyszer a bohóctréfa alatt a porondmester/bohóc a mondókája közben elsétálva a párom előtt "...egy ilyen szék 2000 forint!"- kiáltással durván kirántotta a széket a lába alól és a táblájánál fogva kihajította oldalra.

Mindezt a szám közepén, a reflektorok kereszttüzében. Szegény lány porig alázottan, megsemmisülve ülte végig az előadást. Kifelé menet megmondta az "úriembernek" hogy az ilyen megalázó viselkedést nem engedheti meg magának a nézőkkel szemben. A kis naív. Mivel az előadás véget ért, már nem járt a sok álszent mosoly és negédesség így igazi bohóc módjára 15 cm-ről leordította a gyönge nő fejét: "Mit képzel magáról itt ezzel az amerikai stílussal? Tudja hogy én honnan jöttem? Tudja? Izraelből!" Amikor a tákolt és életveszélyes padokat is meg próbálta említeni a "nagy embernek" hogy mivel az ő lába sem ért le csak azért húzott maga alá egy széket, és nehogy valami gyerek aki még szintén hisz a bohócban leessen és megsérüljön jött a minősíthetetlen válasz: "Hol? Mutassa! Na, azért mert egy pad életveszélyes...!?" Párom értetlenül állt az elhangzottak előtt és már a bőrét kezdte félteni, ugyanis mindez üvöltve zajlott. A végén az a bohóc egyszerűen csak kizavarta a páromat és az anyukáját a cirkuszból: "Ez itt az én házam, arra van az ajtó!!" - no komment.

De mégis: A bohóc bácsinak! Ha egy szék 2000 Ft miért dobálja? Ha nincs benne alázat a nézőkkel szemben, akkor miért nem megy csillemunkásnak? Ha az ő nézője nem elég jó neki mert csak egy magyar, miért nem marad ahonnan jött? Ha az igazságosság és önérzet amerikai stílus, akkor a szakmaiatlan, tiszteletlen ordenáré, alpári és a gyengébbekkel/nőkkel hőzöngő milyen is? Ha egy padsort életveszélyesnek tart ő is de bagatell részlet, miért nem ülteti rá a saját családját napi 2x2 órára? Ha az az ő háza éljen benne egyedül - és ne hívjon vendégeket - kiváltképpen ne az én városomban.

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 11:35:28

@ColT: tényleg
megvannak az idomárok, a bohócok, az egyensúlyozó-művészek, a zsonglőrök, meg az állatok is.

Géza, kék az ég! 2011.03.31. 11:39:36

Vigyázni kell a pajeszos bohócokkal... ez is rángatta a széket és kiabált.

Vajon az orra kampós volt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 11:43:25

@Dr. Körömlakk ®: És a kerítés is alacsony. Lehet, hogy örüljünk, hogy nem az oroszlánok szökdösnek, csak a hülyék?

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 12:07:02

@ColT: egyenlőre...
a sátor is beázik.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 12:09:20

@Sün‼: hát ezt csúnyán elbaltáztad. a bohóc ezért felkoncolna.

Kicknick 2011.03.31. 12:15:49

Valaki segítene hogy Pesten is lehet-e 2000Ft-os széket kapni?

bldo 2011.03.31. 12:16:38

Gyűlölöm a bohócokat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 12:18:28

@Dr. Körömlakk ®: Pedig új posztot tolt fel a sünblogon!
@Kicknick: Igen, a cirkuszban, ahol leselejtezéskor annyit kérnek érte...

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 12:19:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nemtom, nincs? nem értek a bohócokhoz, se a zsidajozáshoz.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 12:20:49

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: megnéztem már, rájöttem, hogy én a rajzszöges vagyok :(
@Kicknick: az csak nekik volt annyiba, mert a mágusuk varázsolta annyiért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 12:22:42

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hát figyeld, már rárakta valaki a lábát, és félre lett dobva, az úgy már nem méltó egy ilyen nívós helyhez, mint a cirkusz!

cicmen (törölt) 2011.03.31. 12:32:07

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Izraeli bányászról már hallottam! iZRAELI BOHÓCRÓL MÉG NEM! Messze van az az Izrael, persze hogy nem értjük a humorukat! Örüljön a posztoló, hogy éjjel nem mértek rá légicsapást a szék miatt!

Kicknick 2011.03.31. 12:34:34

@Dr. Körömlakk ®: mondjuk az repülőszék volt ha jól olvastam.
Repülőszőnyeg is van?
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ááá, Nyíregyig nem megyek el érte, azért írtam a fűvárost

pütyüke 2011.03.31. 12:35:55

Miért foglalkoztok mindig a helyesírási hibákkal? Attól még becsületes, dolgos, megbízható, aranyos, humoros ember lehet. Való színű igaza is van a komment megírásakor. Én is kettes voltam mindig helyes írásból " nem szégyenlem" azért fizetek titkárnőt.Amit elértem az életbe az eszemmel és nem a helyesírásommal értem el.A vélemény akkor is vélemény ha jól vagy rosszul írom.

cicmen (törölt) 2011.03.31. 12:38:38

Nem kell gojnak kinézni és nem jársz így!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 12:49:20

@Kicknick: van, a csoportos kibaszáshoz. az is a varázsló műve, csak a bohóc a kivitelező, mert az olyan kedves.
@pütyüke: engem is tökre idegel ez a sok hejesírászakértő, rég nem divat a hejesírásal bajlódni, de ezek tök izék.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 12:50:23

@pütyüke: ".Amit elértem az életbe az eszemmel és nem a helyesírásommal értem el."
1. asztalterítő
2. ajtókilincs
3. WC-lánc
4. ablakkilincs
@cicmen: Én is hallottam, valami régi viccben, ahol is többdiplomás cigány rendőrök verik a sztrájkoló zsidó bányászokat...

bagolybagoly 2011.03.31. 12:54:58

A vándorcirkusz az ez, és ilyen.
Sokféle okból kifolyólag adhatja valaki erre a fejét, de valószínűleg nem lehet józanul kibirni.
Még keresem a motivációt amögött, hogy valaki pénzért megnézi mások nyomorát (pláne családostul).
Az irodalmi végtermék pedig olyan, mintha párszor átment volna a google translate-en.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 13:11:36

@bagolybagoly: Ül a panelba a zember. Unja a kib életét, csak a bariközt, meg a szomszéd erzsike, esetleg egy autólopás... aztán jön a cirkusz, és elviszi a kölköt, mert ezzel úgy érzi, mutat valamit a világból neki. én is így éreztem akkor, aztán rájöttem, hogy ezt dugdosni kéne a világból.

pütyüke 2011.03.31. 13:13:37

Dr körömlakk

Ha tudnám szerelni a kocsim akkor a szerelő nem keresne rajtam súlyos ezreket.
Ha kitudnám festeni a lakásom, nem kéne drága részeges festőnek fizetnem.Ha mindent tudnék akkor én olcsón megúsznám,viszont nem adnék munkát sok sok embernek. Különben írtam egy könyvet, 40 ezer Ft-ot fizettem egy magyar szakos tanárnak, hogy a nyomda előtt kijavítsa a hibákat. Tudta, hogy nem tudom kontrollálni így eltette a pénzt és semmit nem csinált. A könyv nagy sikert aratott. De tele van hibákkal. A nyomda 600 000 Ft-ba került és az idióta becstelen nyomdász sem javított semmit ki. Azért írtam attól hogy valaki nem tud helyesen írni attól még becsületes és rendes ember lehet.

pütyüke 2011.03.31. 13:21:11

Kitalátor.

Annál azért többet értem el , mint asztal terítő stb.
Azért kíváncsi lennék utánam tudnád e csinálni azt amin én végig mentem életembe?? Talpon e tudnál maradni.???? K...vs jó vagy helyesírásban, és kommentjeidet is szeretem olvasni.De te még az elején elbuktál volna ahol az én sorsom megpecsételődött.

pütyüke 2011.03.31. 13:21:11

Kitalátor.

Annál azért többet értem el , mint asztal terítő stb.
Azért kíváncsi lennék utánam tudnád e csinálni azt amin én végig mentem életembe?? Talpon e tudnál maradni.???? K...vs jó vagy helyesírásban, és kommentjeidet is szeretem olvasni.De te még az elején elbuktál volna ahol az én sorsom megpecsételődött.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 13:27:48

@pütyüke: egyetértek Veled! a Szüleim helyesírása katasztrófa, de tünemény mind a kettő. monnyuk nem kommentelnek. monnyuk én kommentelek, de készakarva szarul írok, ez a szokásom.
ne foglalkozz semmivel, egyé zsömlét kiflivel.

bagolybagoly 2011.03.31. 13:48:21

@pütyüke: "A vélemény akkor is vélemény ha jól vagy rosszul írom. "
Sőt, még akkor is vélemény, ha rólad meg a verbális képességeidről írják.

É2I 2011.03.31. 13:54:56

Cirkuszba mentél. Volt cirkusz. Akkor ezek szerint megkaptad, amiért fizettél :P

Amúgy meg falja fel a kóser bohócot a fogatlan oroszlánjuk.

pütyüke 2011.03.31. 13:55:23

Bagolybagoly

A képességeim nem a helyesírásomon mérhető.A vélemény az vélemény . A komentemre kéne válaszolni nem a helyesírásomra. Puszika

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 13:55:42

@pütyüke: csókolom Pali bá. Még sosenem komentesztem álam ellnökvel :)

pütyüke 2011.03.31. 13:59:41

@Dr. Körömlakk ®:

Az oldalon a neved előtti fényképen te vagy?

Egyéves Önkéntes 2011.03.31. 14:00:25

ötven hozzászóláson vagyunk túl és még nem volt a klasszikus???

Móricka elmegy a cirkuszba, ahol a halak halacskáznak, a lovak lovacskáznak. A bohóc kér egy önként jelentkezőt. Móricka is jelentkezik és őt választja a bohóc. Megkérdezi tőle:
-Móricka te vagy a szamár eleje ?
-Nem.
-Móricka te vagy a szamár hátulja?
-Nem.
-Móricka akkor te vagy a szamár!
Hatalmas taps nevetés és ováció, Móricka megszégyenülten visszaül a helyére. Másnap Móricka ismét elmegy a cirkuszba, ahol a halak halacskáznak, a lovak lovacskáznak. A bohóc ismét kér egy önként jelentkezőt. Móricka ismét csak jelentkezik és őt választja a bohóc. Majd megkérdezi tőle:
-Móricka te vagy a szamár eleje?
-Nem. -Móricka te vagy a szamár hátulja?
-Nem.
-Móricka akkor te vagy a szamár!
Még nagyobb taps és ováció mint előző nap.
Móricka ismét csak visszaül a helyére megszégyenülten. Hazafelé gondolkodik hogy ezt nem hagyhatja annyiban ezért meglátogatja Pista bácsit, aki hírhedten a nagy beszólások és visszavágások mestere, elmeséli neki mi történt a cirkuszban. Egész este tanakodnak aztán másnap együtt mennek el a cirkuszba, ahol a halak halacskáznak, a lovak lovacskáznak. Pistabácsi leül a hátsó sorba. A bohóc ismét kér egy önként jelentkezőt. Móricka ismét csak jelentkezik és őt választja a bohóc. Majd megkérdezi tőle:
-Móricka te vagy a szamár eleje?
-Nem.
-Móricka te vagy a szamár hátulja?
-Nem .
-Móricka akkor te vagy a szamár!
Mindenki fetreng a nevetéstől hatalmas tapsvihar. Erre Pista bácsi feláll a leghátsó sorban és azt mondja
-Bohóc, bohóc neked meg a kurva anyád!!!

bagolybagoly 2011.03.31. 14:00:48

@Rosszindulatú Vászka: A válasz gombot még nem érte el. Tényleg csak az ajtókilincset.

Secnir 2011.03.31. 14:05:42

háááát...
...és nem volt egy erős jellemű családtag, aki a barátnődet megvédje egy jobbcsapottal? Ja, hogy te kísérted?
bocsika.

(tájékoztató jelleggel közlöm a poszt tolóval, hogy az üvöltöző bohócok száját úgy lehet bezárni, hogy az állkapcsát alulról megtolod az öklöddel, olyan 30 km/h sebességgel. És akkor összezáródik és csend lesz. Meg elégedettség.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 14:07:28

@EÖ:

Korbuly és Szvedlacsek beszélgetnek:

- Te Korbuly! Fogadjunk, hogy én tudok olyan mondatot, amiben kétszer is szerepel a neved!
- Az nem lehet! Na mondjad!
- 8-kor bujj be a valagamba, és 9-kor bujj ki belőle!
Na erre kontrázz!
Korbuly filózik ezerrel... megvan!
- Szvedlacsek, Szvedlacsek, basztemegakurvaanyádat!

hawkeye 2011.03.31. 14:14:50

Gyerekek, csak óvatosan!

Hiányzik nekünk az, hogy Aliza Bin-Noun, a kiválasztott nép magyarországi helytartója bepanaszoljon bennünket Zorbánéknál, hogy szemét antirasszistaszemitaholokauszttagadókirekesztők vagyunk?

pütyüke 2011.03.31. 14:16:07

Dr körömlakk Aranyos vagy . Hány évet töltöttél el eddig ezen a borzalmas világon???

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 14:19:52

@bagolybagoly: hacsak nem-e asztat is a titkárnője nyissa nekije?

@hawkeye: nem kell rögtön a legrosszabra gondolni. Attúl, hogy a Szentföldről jött, még nem feltétlenül tuggyukmi. Lehet, hogy csak simán palesztin tenorista, oszt csak jól ledzsihádol. Nem kell röktön ombuccmanust vízionálni.

Leadfoot 2011.03.31. 14:27:56

Az egész kitaláció, ti meg beszopjátok az egész "izraelizést". Grat.

pütyüke 2011.03.31. 14:30:55

@Rosszindulatú Vászka:

Illik rád a neved.Én akkor is szeretlek.
Te kis gonosz törpe. Vászka-pászka.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.31. 14:33:27

@pütyüke: vicceltem Drága :) nem én vagyok az, az ott Peggy Bundy a Rém rendes családból.
A korom nem publikus itt a neten :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 14:37:47

@pütyüke: Honnét tudod? Mármint hogy én hányszor buktam el, és hányszor másztam ki a szarból?

Boldogult anyai nagymamám sem tudott amúgy helyesen írni - magyarul. Angol, nyelvű iskolába járt csak ugyanis. Apám meg gyakorlatilag írni sem tud, bár gyönyörű betűket tud papírra vetni. Diszlexiás és diszgráfiás. Az én kézírásom is csak azóta olvasható, amióta megvettem az első printert.

Senkinek az emberi minőségéből nem von le, vagy legalábbis nem túl sokat a szememben, ha képességeit meghaladja a valóban bonyolult, kivételek garmadájával terhelt magyar helyesírás.
De akkor vagy ne írjon, vagy mondja tollba egy írástudónak!

Én sem állítom ki a festményeimet, pedig olyan jól el tudom képzelni, minek kellene látszani rajtuk, ha elkészülnének. De nem készülnek, mert az alapanyag (még a papír is) értékesebb, amíg hozzá nem nyúlok.

Minden teljesítmény-tiszteletem mellett, hiába vagy bármiben is bajnok: ha nem tudsz írni, akkor fogadj szerzőtársat. Ha még a mi Palink vagy, akkor is...

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 14:54:37

@pütyüke: akkor a következő dalot csak neked, csak ma szívbűl:

www.youtube.com/watch?v=5jlIA1KqbhQ

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: de leginkább mégiscsak egy mesüge.

pöndörödő macskafülszőr 2011.03.31. 15:08:49

posztoló!

fel kell jelenteni a cirkuszt pár helyen, pl. adóhatóság, állatvédelmi ellenőrzés (ha van állat)...stb

ha megússzák is (de nem fogják), kurva nagy bosszúság lesz:)))

Xezs 2011.03.31. 15:09:45

@pütyüke: Azt ugye tudod, hogy itt most te vagy a bohóc?

A helyesírás alapműveltség, míg a szobafestés nem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 15:19:11

@Xezs: Diszperzittel és festőhengerrel mindazok, akik mozgásukban vagy látásukban nem korlátozottak, gyorsan ki tudnak festeni minden olyan szobát, amelyiket nem kell vakolni- vagy glettelni. Habár a vakolást és a glettelést sem egyetemen tanítják, de van olyasmi tanszék...

bagolybagoly 2011.03.31. 15:20:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Csak ki ne derüljön, hogy én meg nem tudok vonatot vezetni! Most lapítok estig.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 15:22:49

@pöndörödő macskafülszőr: Most a posztolót (implicite a közönséget) állatoztad le?

@bagolybagoly: Az nem baj, csak ne is próbáld meg egyedül...

2011.03.31. 15:36:21

@bagolybagoly: jó a kommented, lájkollak.

bagolybagoly 2011.03.31. 15:45:20

@Kulics: jaj ne vesztegesd a disznók közé keveredett korpát, nekem még titkárnőm se nincsen, nochdazu végig se tudnék menni azon, amin talpon maradnál e abban a csinos csizmában
(by pütyüke 2011.03.31. 13:21:11 /
Azért kíváncsi lennék utánam tudnád e csinálni azt amin én végig mentem életembe?? Talpon e tudnál maradni.???? /

De azért egy kicsit elpirultam.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 15:49:01

Uraim!

Ne szopjuk egymás f@szát.

sprenczl 2011.03.31. 16:04:13

Mindig eszembe jut Truman idevágó mondása.

solangie 2011.03.31. 16:17:18

Székre úgy kell rálépni patával, hogy újságpapírt terítünk elébb reá.

Nem tudom mért kell basztatni egy szegény palesztin bohócot...

bőrmók 2011.03.31. 16:28:27

Az izraeli bohócok szörnyűek, az egész egy nagy maffia

penelope garcia 2011.03.31. 16:46:17

Jól értem? A legújabb összeesküvés-elmélet van születőben, miszerint gonosz jiddis bohóchadsereg szállja meg Európát, akik kétezer forintos székekkel bombázzák a népeket?

OnlinePénzkeresés · http://www.zseni.info 2011.03.31. 16:48:09

@Takony_fősámán: Teljesen igazad van! Amúgy se szeretem a bohócokat de az Izraelieket végképp...

Blindmouse 2011.03.31. 17:16:44

Izraeli bohóc?
Import szappan? :D

fel kellett volna vezetni neki a párhuzamot, lett volna ott csend :D

Pávor Jál 2011.03.31. 17:35:58

Ez biztos Ropi bohóc volt a Simpson családból, ő is egy mogorva zsidó bohóc. :D

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 17:37:16

@bagolybagoly: hova gondolsz? Én már nagyfijú vaok, tejjesen önnállóan is tudok magamból hüjét csinálni.

röntgenszeműlány 2011.03.31. 18:01:40

@Blindmouse: Ez a történet amúgy is egy olyan helyen játszódott le, ahol végtelen nagy csend honol: a posztoló fejében.

Cawk 2011.03.31. 18:27:50

Miért nem öltétek meg?

trollface 2011.03.31. 18:28:17

szamár a vörösfejű kurvaanyád!

hazank fia 2011.03.31. 18:34:42

Mindamellett, hogy a bohoc fejet ott helyben szedtem volna le, ha a felesegemmel igy beszel, az alabbit meg hozzafuznem:

"Ha az igazságosság és önérzet amerikai stílus, akkor a szakmaiatlan, tiszteletlen ordenáré, alpári és a gyengébbekkel/nőkkel hőzöngő milyen is?"

Nem tudom itt mire celoz a posztolo, de hogy az "ordenare, alpari..." stilus nem amerikai, az is biztos.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.03.31. 18:49:48

Pálinkaszagú lehellete-e volt a bohócnak?

bőrmók 2011.03.31. 18:54:19

@hazank fia: nem amerikai, de bohóc! Az összes bohóc alpári suttyom köcsög faszpusztító, kéne valamit lépni már ellenük.

Sokorai_Atala 2011.03.31. 18:56:01

Olvastam a hirdetésüket és valóban izraeli művészeket is felsorolnak benne.

pütyüke 2011.03.31. 19:45:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Van titkárnőm de 16 órakor lejár a munka ideje. Hogy a saját szórakoztatásomra írkáljak és olvassam a ti írásaitokat"amit szeretek nagyon" ahhoz luxus lenne tartani még egy írnokot. De azért bocsánat,hogy élek.Fogadjatok el olyannak amilyen vagyok.

pütyüke 2011.03.31. 20:07:22

@Rosszindulatú Vászka:

Köszike nagyon szép ez a szám.Aranyos vagy.

FDToth 2011.03.31. 21:08:34

Szerintem illetlenség elkésni az előadás kezdetéről. A "bohóc" emiatt orrolt meg.
Jó lenne - főleg a színházi előadásokra gondolok, hogy időben megérkezzünk, vagy ha elkéstünk, akkor ne menjünk be és nyeljük le a jegy árának veszteségét.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 21:19:27

Azt tuttátok, hogy, ha kiveszitek a bicigli első kerekét, akkor csomagnak számít?

Illetve csak annyit mondok: KARFIOLLEVÉL!

Rosszindulatú Vászka 2011.03.31. 22:01:15

@FDToth: na még jó, hogy nem azt tetted idézőjelbe, hogy "orrolt" :P

FDToth 2011.03.31. 22:04:59

@Rosszindulatú Vászka: Miért, ebben az esetben bohóc a bohóc? ;)

Megdobbent 2011.04.01. 00:33:54

Egyszer kora ifjusagomban ejszaka az utunk egy cirkusz mellett haladt, es mindenkepp ki akartam hivni a bohocot, hogy elvegyem a piros orrat. Ott orditottam borkozi allapotban, es koveteltem a bohocot es/vagy az oroszlant. De nem jott ki senki :( Biztos az ilyen ejszakai elmenyek miatt agressziv a bohoc, vagy tul sok Stephen King-et olvas :(

cicmen (törölt) 2011.04.01. 01:48:33

@EÖ: -Bohóc, bohóc neked meg a kurva anyád!!!
Ezért a szar viccért remélem nem, vársz köszönetet!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 01:57:02

A keménykalap és karvalyorr!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 02:01:09

@penelope garcia: Jól értem? A legújabb összeesküvés-elmélet van születőben,

Feltűnt másnak is, hogy ha héberekkel kapcsolatos szemétségek kerülnek napvilágra, akkor jön az összeesküvéselmélet duma?

Egyéves Önkéntes 2011.04.01. 08:12:00

@cicmen: nem szar az, csak kell hozzá bizonyos IQ szint
lehetőleg alacsony :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 08:59:28

@penelope garcia: Ebből - a nyomtatott és elektronikus média mégoly hézagos ismeretében is - csak a 2000Ft-os székekkel történő bombázás az új.
(Egy import sutka a '80-as évekből:
"- Mi a különbség a lengyel és az izraeli tévéstábok között?
- Az, hogy az izraeliben palesztinok is dolgoznak.")

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 09:01:04

@cicmen: A krumpliorr alapja a vonatkozó remek gyermekfilm-sorozatban sem gólyaorr volt...

Rosszindulatú Vászka 2011.04.01. 09:16:59

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ráadásul abab szreepel aze gyik kedvenc maygar mondatom, szinte már Reich Jenő úr babérjait szüretelő cucc:

"Csókolom, a nén a Bagaméri bácsi?"

vagy:

"Vigyázat fiúk, nehogy betegye az ellenség keze a lábát!"

Hörömpő Cirkusz RLZ

Rosszindulatú Vászka 2011.04.01. 09:21:29

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: namégeccer, mer vírusos lett a billentyűzetem (nem akarok senkit okolni, de tudom, kik tehetnek róla...)

ráadásul abba szerepel az egyik kedvenc magyar mondatom, szinte már Reich Jenő úr babérjait szüretelő cucc:

"Csókolom, a néni a Bagaméri bácsi?"

vagy:

"Vigyázat fiúk, nehogy betegye az ellenség keze a lábát!"

zsiráffff (törölt) 2011.04.01. 09:33:11

na.

1. tuggyukmi bohócrul még sosé hallottam
2. ha vóna is ijen, az bisztos nem dógozna a cirkuszba...

3. attul, hogy valaki nem helyösen ír, még nem bisztos hogy nem tud helyösen írni. lehet hogy csak nem akar, mint példájul én sé mostan

4. a tuggyukmi bojóc mög nyeljön kardot, de télleg.

Lópici Gáspár

Rosszindulatú Vászka 2011.04.01. 09:55:43

@Aki a zsiráfotszereti: látom, nem vagy toppon a cirkusz- és varietévilág történetében :)

zsiráffff (törölt) 2011.04.01. 10:01:48

@Rosszindulatú Vászka: mér, rosszul tudom hogy a tuggyukmik nem gyakran vannak bojócállásba? homájosíccs föl nyugodtan :):)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 10:03:28

Érdeklődnék, hogy hová lett a hozzászólásom!
Kinek az anyját?

zsiráffff (törölt) 2011.04.01. 10:31:57

@Rosszindulatú Vászka: hát inkább a bányászok főnökei, nade ez már messzire vezetne.... :)

mohopasi 2011.04.01. 11:55:08

@ColT: Mondjuk az tény, hogy igazad van. Az meg másik tény, hogy (persze ez csak az én véleményem)a cirkusz műfaja mint olyan eleve élvezhetetlen. :)

BÁNYAI 2011.04.01. 21:17:44

Szerencséd volt a cirkuszban. Aztán az egész bagázs Budapestre jött, és lementek a Deák térre. Még szerencse, hogy itt le is kamerázták őket:
www.indavideo.hu/video/zsidok_a_budapesti_metroban?honnan=Nemzeti_Hirhalo

protoplanetáris korong 2011.04.03. 10:26:09

Ha velem történik ez, akkor a bohóc a kórházban, én meg a fogdában kötök ki.

vega2 2011.04.03. 11:01:44

Na 'szal ez még mindig semmi ahhoz, amit én éltem át. Egyszer központilag elvittek bennünket a világhírű Ötvös Cirkuszba. (Világ életemben utáltam a cirkuszt, de menni kellett.) A jegy ingyen volt. Na leülünk, kezdődik a műsor. Valami fickó, aki konferál a műsor alatt vastapsol a mikrofonba. 3 szünet is volt. A szünetek ideje alatt fel lehetett ülni a sátoron kívül felállított póniló vontatású kis szekérre. 400 ft/fő/3 perc.
Volt 40 méteres körben járó kisvonat. 500 ft/fő/3perc. E.t.c. (Ezek 2001-es árak.)

Xezs 2011.04.03. 23:59:01

Én sosem értettem a cirkuszt, az egész kibaszott lehangoló, pedig pont a vidámságról kéne szólnia. Halál szakadt minden, inkább sajnálja az ember az ott dolgozókat, hogy ilyen fos körülmények között élnek.

mohopasi 2011.04.04. 15:12:53

@Xezs: Ilyesmire próbáltam utalni fentebb...

VanessaBlue 2011.04.06. 22:40:05

miért nem basztál le neki egy nagy büdös lángost? engem a nemzeti nagycirkuszban (nem a parlament, a másik) megdobott egy marék főtt tésztával a bohóc, én szépen felvettem, megvártam míg vége a számnak és körbefut a porond szélén, na akkor dobtam pofán a szikkadt makarónival. volt móka, kacagás!

Szívféreg 2011.04.11. 13:01:02

Import zsidó bohóc. Végre!

brand_boy 2015.03.06. 09:38:48

Nekünk van mára két jegyünk a Csim-Bumm cirkuszba, eddig nem akartam menni, de mostmár kiváncsi vagyok.
Egy társulatról van szó, mert a posztoló Cirkus Safariról beszélt.
Jó lenne ha pontosítanátok , nehogy munkát adjatok valami ügyvédnek !
süti beállítások módosítása