Tékozló Homár

Házhoz vitte a taxis az elhagyott mobilt

2011.04.12. 10:06 | jackyll | 80 komment

M-mel az egyik legálatalánosabb telefonelhagyós sztori esett meg a minap, azzal a csavarral, hogy még aznap meg is lett:

2011. április 9.-én hívtam a Taxi 2000 társaságot, és rendeltem egy taxit. A taxi rövid határidőn belül meg is érkezett, és elvitt minket a megadott címre. Akkor még nem is sejtettem, hogy a telefonom kiesett a zsebemből és ott maradt az autóban.

Mikor hazaindulva szerettem volna taxit hívni gyanús lett, hogy nem találtam a telefonomat, gondoltam biztos otthon maradt valahol. Sajnos hazaérve sem találtam, ezért "felhívtam magamat". A telefont a társaság sofőre vette fel, és tájékoztatott, hogy megtalálta a telefont a kocsi hátsó ülésén, és 10 percen belül a ház előtt volt a készülékkel.

Nagyon örültem, hogy a több mint 600 telefonszám nem tűnt el, és akadnak még olyan becsületes emberek, akik így járnak el miután találnak egy telefont. Ezúton szeretném mégegyszer megköszönni a gépjárművezetőnek a kedvességét, és a becsületességét. Továbbra is ezzel a Társasággal fogok utazni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.04.12. 10:09:41

Undorítóan édeskés történet. Legalább egy fókabébit megnyúzhatott volna a taxis.

Eugéne Tribulet 2011.04.12. 10:09:58

Taxi 2000 reklám!!! Ilyen ma Mo-n nincs!

É2I 2011.04.12. 10:10:16

Ha az Aldiban hagytad volna el, egy új ájfont kaptál volna vissza.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.12. 10:21:02

nekem egyszer egy kisboltban megcsörrent a telefonom: felvettem és beleszóltam, hogy "apu majd visszahívlak" és a telefont leraktam a pultra - úgysincs egyetlen veő sem rajtam kívül. Megvettem ami kell, fizettem a kasszánál és a boltból kilépve kapcsoltam, hogy a telefon a pulton maradt. Megyek vissza: NINCS OTT! Rohanok a kasszáshoz, csörgesse meg: távolódóan hallatszik a hang. Valamelyik alkalmazott kimehetet tvele egy másik kijáraton, utána már nem volt kapcsolható. Rendőrrel fenyegetőztem. Leszarták, tehát ki is hívtam a rendőrt. Addigra ott volt a bolt tulaja. Bejött a rendőr, és így köszönt a tulajnak:
-Szevasz, Józssikám, miről lenne szó?

SZERINTETEK? Természetesen nekem nem hittek, házkutatást nem tarthattak, ellenben ÉN menjek be az örsre ismeretlen tolvajt feljelenteni írásban négy példányban. Mondtma hogy dehogy megyek, ha MOST nem lesz meg, soha nem lesz meg. Mire a rendőr:
-Akkor miért hívott ki minket??

Még kérdezi!
Na.

cicmen (törölt) 2011.04.12. 10:22:45

@atpijkamo: Undorítóan édeskés történet.

Lehetne rosszabb! Holywoodban kiderülne, hogy az elveszett testvére a taxis!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.04.12. 10:26:30

@cicmen: Istenem, igazad van. Van még lejjebb.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.04.12. 10:26:42

1.az első fuvarnál,jó borravalot adott :)
2. remélem a telefonkiszállitást is kifizette + jatt :))))

ez céges reklámnak elég gyenge itt :))

Majdénmegmondom 2011.04.12. 10:32:19

Röhej, hogy senki sem a telefont hiányolja, hanem az elveszett telefonszámokat. Én egy könyvbe és a számítógépemre is feljegyzem az új számokat, de biztos én vagyok a hülye...

.lll. 2011.04.12. 10:53:41

@Majdénmegmondom:

én noteszbe tartom az összes számom,csak a taxi 2222 száma van a telefonomba!

É2I 2011.04.12. 11:05:56

@Majdénmegmondom: És legalább lemoshatatlan filccel írod a számítógépedre? És melyik könyvbe? Gondolom a "Háború és Béke", oda legalább fér jó pár.
:P :)

Dr. Körömlakk ® 2011.04.12. 11:12:08

@Laci Today Magazin: mekkora tahók.
én egy kisboltban a tv-net-teelfonszámlámat hagytam csekkestől az eredeti borítékjában, láss csodát, az sem lett meg... aki ezt lopta el az noooormális? legalább befizette volna, de nem!
ha igaz a poszt, én sütnék neki egy tepsi sütit, és elvinném a központba.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.12. 11:22:25

@Dr. Körömlakk ®: épp akartam kérdezni, hogy legalább kifizették-e, de, ezek szerint: nem. Én a lakáshiteltörlesztőcsekkemet hagytam el. Megtalálták, felhívtak, de akkora összeg szerepelt rajta, hogy nem bírták elcipelni hozzám.

elwood 2011.04.12. 11:24:34

én is ilyen marha vagyok mint ez a taxis.
nem sokan vagyunk már. halunk ki.

a mai világaban nem vagyunk életképesek.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.12. 11:25:54

@Laci Today Magazin: panellakások között találtam a múltkor egy sárga fűtéscsekket, az egyik ötödik emeleti lakáshoz tartozott ott a környéken, másfélmillió valahányezer forint volt a csekken. nem hittem a szememnek...
de nem fizettem be.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.12. 11:27:11

@Dr. Körömlakk ®: igen, hallottam, hogy központi fűtéses panelben luxus élni...

mohopasi 2011.04.12. 11:27:14

Vannak még csodák. Simán lenyúlta volna az alja. Egyébként kifizettette a taxis mókus hogy visszament a házhoz? Ha igen, akkor plusz egy fuvar. Ha nem, akkor még nagyobb jófejség.

É2I 2011.04.12. 11:27:36

@Dr. Körömlakk ®: Repülőnek volt hajtogatva?

.lll. 2011.04.12. 11:35:54

hirtelen az a búvár jutott eszembe aki pár éve 10 millát találta a Feneketlen tóba és beszolgáltatta

Dr. Körömlakk ® 2011.04.12. 11:39:28

@Laci Today Magazin: na de ennyire???
@É2I: nem, megtaposva is csak "jelzésértékkel" volt. Manapság százezres nagyságrendnél behajtó, jelzálog, stb. nem értem, hogy hogyan halmozódhatott fel ekkora összeg??? biztos a nappaliban NAGYON fűtött...

observer2010 2011.04.12. 11:43:46

A poszt számomra reklámnak tűnik, de ha igaz, akkor rendben.

Múltkor egy távolsági buszon hagytam ott a telefonomat. Szerencsére időben kapcsoltam és egy órán belül meglett. Utasok adták oda a buszvezetőnek, én meg a buszvezetőnek egy ötszázast.

Kobcsibacsi (törölt) 2011.04.12. 11:48:16

4 évvel ezelőtt én is az egyik autójukban hagytam a telefonom. Hívtam őket de a sofőr nem találta. Majd felhívott a diszpécser 3 hét múlva hogy megvan a telefon a kolléga felesége megtalálta az ülés alatt takarítás közben mikor hozza...

cicmen (törölt) 2011.04.12. 11:58:08

Utas a taxishoz. Mester! Befér még az autóba két liter vörösbor és egy fél grillcsirke?
Persze!
Broooaff!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.04.12. 12:00:16

Sün mondaná :Dél van

Harangszó,Hírek,Időjárás,sport :)))

Soni 2011.04.12. 12:01:52

Az okosabbjának az a 600 telefonszám autómatikusan szinkronizálódik a google accounttal, így semmi nem történik ha elveszted a telefonod, a következőbe ugyanúgy benne lesz!
Egyébként meg pozitív eset, tessék nyugodtan elhinni, nem mindig csak a rosszat keresni!

cicmen (törölt) 2011.04.12. 12:04:04

@Kobcsibacsi: a kolléga felesége megtalálta az ülés alatt

Nekem hajcsatot talált az asszony! Azóta nem engedem kocsit takarítani! Az férfimunka!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.12. 12:05:53

Az én telefonom magától házhoz jön!

cicmen (törölt) 2011.04.12. 12:09:42

@Dr. Körömlakk ®: fűtéscsekket, az egyik ötödik emeleti lakáshoz tartozott ott a környéken, másfélmillió valahányezer forint volt a csekken.

Gondolom csodálkozott, hogy nem jön a fűtésszámla évek óta! Nem tudta szegény, hogy kifújja a szél a postaládából!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.12. 12:11:56

@cicmen:
Mert a blogmotornak összekócolta a szél az óráját!

esef 2011.04.12. 12:26:29

anyósom a volánbuszon hagyta fent a telefonját. természetesen 3 perccel az eset után (nejem vele volt ő hívott) a hívott szám már nem volt kapcsolható...

cicmen (törölt) 2011.04.12. 12:31:10

@Majdénmegmondom: Én egy könyvbe és a számítógépemre is feljegyzem az új számokat, de biztos én vagyok a hülye..
Nem vagy, de van jobb módszer! Írd a faladra! Azt biztosan nem felejted a taxiban!

Dr. Körömlakk ® 2011.04.12. 12:37:57

@cicmen: ekkora tartozásnál már elárvereztetik a lakást, nem holmi csekkeket küldözgetnek...
persze, értemén, a szél... :)

akos147 2011.04.12. 12:53:05

@Soni: és ez most hogy szinkronizálódik?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.12. 13:00:57

A telefonszámokat kőbe kell vésni, nem papírra írni!
Azt nem viszi el a víz, nem gyújtja meg a tűz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.12. 13:26:37

Én meg a bicikli-kosaramban hagytam egyik reggel a mobilomat. (Debrecen, Gambrinusz-köz). Délután ötkor mentem le, és ott volt benne. Közterületen.

Akkor most ezt kinek köszönjem meg? Kósának?

Messidor 2011.04.12. 13:41:12

Egy ócska mobilt találtam a téren.A tulaj felhíta,baromira örült,hogy visszaadom neki.kaptam érte 2 üveg Bock bort,felét nem érte a készülék...

Soni 2011.04.12. 13:47:52

@akos147: Google szerverén fent van. Eleve úgy írod be a telefonba hogy a saját accountod alatt legyen. Így képek, címek, születésnapok, gatyaméretek minden fent lesz, és átcipelhető másik telefonra.

Illetékbélyeges elvtárs 2011.04.12. 14:49:04

"A taxi rövid határidőn belül meg is érkezett, és elvitt minket a megadott címre. Akkor még nem is sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni"

Rosszindulatú Vászka 2011.04.12. 15:51:31

Hit, remények Edék,
hát Isten véletek :(

Rosszindulatú Vászka 2011.04.12. 16:00:48

@Sün‼: rosszabb. A Homár. Kedves takszis rovat. Hát ide jutottunk...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.12. 16:08:14

@Rosszindulatú Vászka:
Ne csüggedj!
A kivétel erősíti a szabályt!
A szoptatás meg ősi foglalatosság!

2011.04.12. 16:10:19

Új marketinges a Taxi2000-nél?

Rosszindulatú Vászka 2011.04.12. 16:37:24

@Sün‼: ugyanmár :(
Hát mi jöhet még?
Előre köszönő ork? Jólnevelt szerv? Kedves, de nem tolakodó, ám korrekt cincér? Cociálisan érzékeny, ám határozottan rokonszenves orvos? Jóindzulatú zölcséges?

Ez kérlek kész, sikerült alulmúlni a "júfej csavarboltos" poszt.

Nincs itt semmi látnivaló, lehet oszolni kérem!

É2I 2011.04.12. 16:56:09

Ötvenedjére is értetlenül áLok a mobil iLYetén történő megkerülésének.
Kérem kaccsolja ki.

Róka-Rudi 2011.04.12. 20:28:00

Én egyszer találtam egy telefont. Mivel "Anyu" név nem volt benne, felhívtam egy számot a telefonból. A tulaj haverja volt, elmondta kié a telefon, hol találom. Elvittem a megadott helyre a telefont, erre a tulaj nemhogy nem köszönte meg, még lecseszettm hogy miért az ő telefonjáról telefonáltam?!
WTF???

Róka-Rudi 2011.04.12. 20:29:24

Ajtóletépést gondolom ilyenkor lehet, ugye?

Mylady 2011.04.12. 20:54:20

Én egyszer egy alighasznált kajajegyes tömböt találtam a céges menzán. Na, azt nem semmi volt kinyomozni, hogy kié (akkoriban még nem volt rajta név). A tulaj hálás volt, de bort nem kaptam...

Megdobbent 2011.04.12. 21:04:46

Totave ment taxival az ALDIba es a szerkesztosegi telefonrol van szo. Mindent tudok :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.12. 21:08:09

@Eugéne Tribulet: nincs hát! anno pár taxis próbált nekem is elsózni ilyen talált telefonokat.
ma már biztosan megvan az átvevőhelyük...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.12. 21:09:26

@Róka-Rudi: és nem ejtetted le véletlenül a telefonját? úgy 500m/sec kezdősebességgel? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.12. 21:14:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: '90es évek elején laktam újpesten a Perényi Zsigmondban (akkoriban Paksi József) és egy reggel felöltözvén melóbaindulás előtt kerestem a Schubert bukómat. nem poén: még a slózitartályon és a hűtőben is megnéztem kínomban, de nem találtam.
Késésben voltam, bevettem a leszaromtablettát és elindultam satyak nélkül melózni.
a satyak lent volt a mocc ülésén! :O

ugyanonnan pár hónappal később ellopták a mocimat. :S

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.04.12. 21:26:45

@Laci Today Magazin: nem sünt, hanem néhány havert kellett volna hívni. Aztán kirakni egy 'Technikai okok miatt zárva' táblát, és kicsit átszabni az arcberendezését / levágni a kezét a büdös gyökerének.

A poszt-ra pedig:
Ez tuti fotósopp. Esetleg külföldön történt. Ilyet Abszurdisztáni taxis nem csinál. Vagy a taxis külföldi.
jah, és ezérttartittazország

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.12. 21:47:22

@Sün‼: Namármost mivel a kelet-szlovákiai magyarok ruszin-, a közép-szlovákiaiak kazár-, a nyugat-szlovákiaiak német származásúak javarészt, viszont Meciar alatt Kassán csak a cigányok beszéltek magyarul az utcán, ezért az koránt sem biztos, hogy úgy lenne méltányos...
(= Miért pont nekik?)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.12. 22:19:05

en egyszer mentem reggel ujsagot hordani es talaltam egy szazast
azt a rendes piros papirt
es orultem

Magam_a_Mondomét! 2011.04.12. 22:57:26

... És ha már ismét láttam a taxist, akkor legalább a visszautat is kifizettem előre. ( a zsebébe ) Elvégre Barát az ilyen!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.13. 05:56:53

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: tavaly nyáron kipróbáltam hogy bicajjal megyek dolgozni, 22km-ről, már reggel nyolckor negyven fok, fentről a nap éget, lentről az aszfalt süt. Mire beértem, egy életre elegem volt a bicajozásból. Leraktam a bicajt az irodánk előtt a trolimegállóba, a táblához támasztottam. (lakatom nincs). Ha elopják, max nem kel hazatekernem... kilenckor raktam le, délután ötkor még ott volt (tekerhettem haza vazeg).

@donfuligjimmy: háde én nem vok ojanember, na... én jóember vokk..

egyébként érdekes hogy miért NE történhetett vonla meg a pozst? Jó néha homárt olvasni, de itt mindig az megy, hogy ha valami ROSSZ, akkor mindenki örül, ha valami JÓ, az BIZTOS csak kamu, reklám, öntömjénezés... ne legyetek ennyire negatívak szerintem. Lécci.

Eugéne Tribulet 2011.04.13. 07:10:19

@salapapa: egy igen kedves ismerősöm faterja taxis, abból az idősebb, jómodorú fajtából, nem agresszív hiéna,csak ha felhúzzák. 60-on túl van. De még ő sem adja vissza a zsebekből a hátsó ülésen kiesett telefonokat a tulajoknak. Az ismerősömnek ezért nem kell soha új telefont vennie, mert van utánpótlás rendesen.

Egyéves Önkéntes 2011.04.13. 07:20:53

Ismerem ezt a taxist. Az öccse az a politikus, aki soha nem számolt el költségtérítést, a felesége pedig orvos, aki megsértődik, ha borítékot kap.
Hódmezővásárhelyiek.

Egyéves Önkéntes 2011.04.13. 07:24:13

@EÖ: pontosítok, a felesége szlovák és imádja a magyarokat :D

cicmen (törölt) 2011.04.13. 08:15:01

@hagyma: en egyszer mentem reggel ujsagot hordani es talaltam egy szazast
azt a rendes piros papirt
es orultem

Folytatás.
Utána nézem, hogy a következő újság egy New York Times. A százasból hajóra ültem és kivittem azt is! Így lettem amerikai!

cicmen (törölt) 2011.04.13. 08:25:48

@EÖ: pontosítok, a felesége szlovák és imádja a magyarokat :D
Persze! Mert családtag de nem mindenütt van ez így! Ime egy vicc!
Mórickára rájön az ötperc és bemegy a paphoz, hogy keresztelje meg!
A papnak nem tetszik az ötlet, meg is jegyzi, hogy nem lesz ez jó!
-Móricka! Te zsidó gyerek vagy, mindenkinek jobb az eredeti vallása!
Móricka viszont csak erősködik, így megkereszteli.
Hazamegy Móricka és rögtön elmeséli a dolgot az apjának. Az mérges lesz és elveri Mórickát, mint szódás a lovát.
Móricka bőgve rohan el és ezt kiáltja.
-Még csak fél órája vagyok keresztény és máris utálom a zsidókat!

m.77 2011.04.13. 10:26:52

A story igaz, sajnos tényleg ritka, és nem titok valóban honoráltam a taxisnak a fáradozását. De szerintem mindenki így tett volna..

m.77 2011.04.13. 10:34:12

@Soni: Pont azért írtam, hogy ne mindig a sok negatív történet legyen kiposztolva..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.13. 10:54:20

@cicmen: Ezt elcseszted, az eredeti vicc nem így van, csak ez a poénja.

ErdiTaxi.hu - Taxi Érden · http://erditaxi.hu 2011.04.13. 14:06:22

Vannak még becsületes taxis kollégák

becsoccsent 2011.04.13. 18:43:10

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: gondolom, azt hittek, hogy valami t-mobil-reklam, es nem kellett senkinek.

amugy meg ezt el sem hiszem debilben.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.13. 22:49:50

@Eugéne Tribulet: bemutathatnál neki. itt az idő lecserélnem a 6 (7?) éves 6600-ámat.

@EÖ: ismerem a kis vöröst! ő szokta megvédeni a szösziket a viccekben!

@cicmen: régi, de hatalmas poén! :D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.04.14. 16:19:37

Én a tavaly a vonaton találtam egy olyan izés samsung telefont. Reméltem, hogy hív a gazdája valami csinos nőci nagy libidóval de gátlások nélkül. De csak egy zsíros avagy zselézett hajú kis pötch volt olyan 16-18 éves forma.

Azt mondja mivel tartozik... mondtam neki, hogy ha már így kérdezed akkor semmivel, de ha egy üveg bort hoztál volna azt elfogadtam volna ha már hallottad a telefonban, hogy férfi hang veszi fel (ha meg nő akkor valami bonbont.. vagy én azt tettem volna) még jó hogy nem akart egy ötszázast a kezembe adni...

장현승 사랑해요 2011.04.15. 11:42:17

a kedvencem a buszmegálló:DD

장현승 사랑해요 2011.04.15. 12:01:48

hopp, az előző a bicajos poszthoz akart menni...

én meg se tudom számolni, hány telefont adtam vissza. bár ebből a legtöbb olyan volt, hogy fesztiválon, tömegben kiesett a telefon vki zsebéből, aztán csak vissza kellett neki adni kézbe, mielőtt valaki rátapos.
a legviccesebb az volt, aki hóban elejtette a jó drága telefont, az anyját sikerült elérni, aki kb. 5 percig szidta nekem a gyerekét mielőtt valami használható infót mondott volna arról, hogy hogy venné át a telefont. :D

Első mohikán 2011.04.17. 01:12:43

Akik ennyire hitetlenkednek a történeten, azoknak elárulom, hogy heti rendszerességgel hagynak az autómban telefont, lakáskulcsot, pénztárcát (!), sapkát-kesztyűt stb. Mindig visszavittem a címre, ha jelentkezett a tulajdonosa. Igen ingyen. Ha nem jelentkeztek, akkor hónapokig őrizgetem, hátha. Tudom, egy élhetetlen seggfej vagyok, de legalább tudok a tükörbe nézni, bár még egy köszönömnél többet nem kaptam. Igaz, nem is várok el többet, elég nekem az, hogy jól esik.
Nem muszáj elhinni.

Forest (törölt) 2011.04.20. 22:50:23

Szerencse, hogy a közelben volt még a taxis.
Én (egy bő fél éve) az Örsön vettem észre reggel 8 körül egy telefont a hátsó ülésen a Shell kútnál a mosónál. Beszóltam a központba, merthogy hajnali kettőkor vittem egy dolgozót haza Erzsébetre, és gyanús volt hogy az övé lehetett. Lényeg a lényeg, miután kontaktálódtunk a tulajjal, hogy vigyem vissza Erzsébetre, de jaj nagyon kéne, de most azonnal. Központot kérdezem mi az eljárás, meg a kollégákat, azt mondják, hogy saccolnak egy árat, (saccoltak) ami szerintük korrekt (ez duplán jó volt, mert nem akartam hogy a lehúzós taxis szerepébe tetszelegjek, de ingyen sem akartam kerülni) Asszem vmi 1500-1800 körül mondott a központ. Siránkozás, hogy jaj, az nagyon sok, hát neki egyáltalán nincs semmi pénze, mert most fog kapni fizetést. Mondom oké, délután Óbudán leszek, leadom a központban, ott átveheti ingyen. Siránkozás, jaj az nagyon messze van. Mondom oké, este megyek a reptér felé, ha akarja este beadom a munkahelyére ingyen. Siránkozás, hogy jaj, az soká lesz.
Persze ez lett a vége, de napközben vagy 20-szor felhívott, hogy mikor vagyok Erzsébeten (tényleg nem jártam arra).
Szóval mák, ha a még (vagy éppen) a közelben van a taxis, akkor nincs gond, pikk pakk visszaviszi.
Azóta nem egyszer nézem meg hogy maradt-e valami a hátsó ülésen, hanem háromszor miután kiszállt a kedves utas.
De a "legjobb" a kisebbség volt, akik az orrom előtt váltották fel az egyetlen húszezresüket a benzinkúton, aztán rám telefonáltak a központon keresztül, hogy biztosan a taxiba esett ki a húszezresük. És én hülye még meg is álltam megnézni, hátha mégis. De persze hogy nem.
Biztos hogy a taxisok egy része kutyaütő, de nagyobb részben (legalábbis a céges taxisok) szvsz normálisak (még akkor is, ha csak kényszervállalkozók).
süti beállítások módosítása