Tékozló Homár

Rossz automata vagy szopatós parkolási cég?

2011.04.19. 10:57 | juszka | komment

Újabb kedves kis történet a budapesti parkolás szépségeiről. Ezúttal Ingridet viccelte meg a Ferencvárosi Parkolási Kft.: fizetett volna még időben, de nem tudott, ezért most vonakodik kifizetni a büntetést:

Tegnap du. a Vendel u-ban lévő Leövey Klára gimnáziumban volt dolgom, mint minden csütörtökön. 17:54 perckor parkoltam le. A kihelyezett automatából 17:50 után már nem lehet jegyet venni, mert a pénzbedobó rész lezár, és kiírja, hogy „parkolási idő vége”.Este mikor kijöttem a szélvédőmön a mellékelt büntetést találtam. 17:57-kor megbüntetett a parkolóőr. Azt gondolom a fentiek miatt a büntetés nem jogos….ezért kérem a törléséről gondoskodni szíveskedjék. A mai nap folyamán több reklamációt fognak kapni, hiszen a 6 órási programra sokan érkeztünk, és minden ott parkoló autót végigbüntettek. Várom válaszát.

Erre nem jött válasz egy hétig, ezért telefonon érdeklődtem, de leráztak. Következő csütörtökön már kamerával mentem és fényképfelvételeket készítettem arról, hogy ismét nem ad jegyet az automata. Vártam 30 napot, majd ismét levelet küldtem:
 
Több, mint 1 hónappal ezelőtt írtam Önöknek a lenti levelet. Mivel semmilyen választ nem kaptam, telefonon is felvettem a kapcsolatot az Önök irodájával. K-Val beszéltem, aki azt a tájékoztatást adta, hogy a levelem halasztó hatályú-addig nem kell fizetnem- és 30 napon belül választ fogok kapni. Ezt sajnos a mai napig nem érkezett meg. Azóta természetesen többször voltam a kérdéses helyen és video felvételt és képeket is készítettem arról, hogy 17:55 után az automata azt írja ki „Parkolási idő vége” és nem lehet már jegyet venni. Ezeket a képeket mellékelem.

Várom válaszukat a kérdéses büntetés törléséről.

1 héttel később kaptam egy levelet:

A(z) XXX-111 rendszámú gépkocsira kiadott fizetési felszólításra tett panaszát, a  30/2010 (VI.04.) Fővárosi Közgyűlés Parkolási rendeletére hivatkozva nem áll módomban elfogadni. A fentiek értelmében kérem, hogy a szélvédőn elhelyezett pótdíjfelszólítóhoz mellékelt sárga csekken, a mellékletben szereplő hátralékot 2011. április 19.-ig megfizetni, vagy a következő bankszámlára átutalni szíveskedjék: 12001008-00170290-04200005 A beazonosíthatóság érdekében, az utalás közlemény rovatában, szíveskedjék feltüntetni vagy a gépkocsi rendszámát vagy a mellékleten szereplő utalványszámot.

Budapest, 2011. április 11.

Erre a levélre ismét hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt a választ kaptam, hogy személyesen kell bemennem az ügyemet intézni. 04.12-én személyesen bementem az ügyfélszolgálatra az összes levéllel, a fényképfelvételekkel. Ott az ügyintéző ismét felvette a panaszt, majd többeket odahívott, hogy megnézzék a képeket. Azt mondták, hogy ennek az automatának nem szabadna így működnie és jelzik a problémát az automata üzemeltetőjének. Még azt is mondták, hogy elővételre kellett volna jegyet vennem, másnap 8:15-ig. Megkérdeztem miért, hiszen én 19:30-kor elmegyek innen. Miért kéne másnap reggelre jegyet vennem? Azt mondta, hogy „lefedtem”volna vele az esti 5 percet.

Ma ismételten kaptam egy levelet, hogy fizessek:

Értesítjük, hogy a panaszát ismételten megvizsgáltuk és az ügyében hozott döntésünket változatlanul fenntartjuk. Ezért kérjük, hogy hátralékát, a korábban küldött levelünkben megadott feltételeknek megfelelően rendezni szíveskedjék. Kérjük a fentiek szíves tudomásulvételét.

Itt már aláírás sem szerepel.
Szerintetek mit csináljak? Soha semmiért nem büntettek még meg. Mindig mindenhol parkoló kártyával fizetek, csak ezek az automaták nem fogadják el a szabványt. Fizettem volna, de nem tudtam.

    Ingrid

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2011.04.19. 11:12:48

kihalt minden, zene se szól

Eric_Cartman 2011.04.19. 11:13:54

nincs Beethoven, nincs rakendroll

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.19. 11:17:46

Dobogó mellett a legjobb ücsörögni.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.19. 11:19:29

jó kis bonanza?

poszttoló, ne fizess. majd hajcsák be ahogy akarják, de te mindig föllebbezzed meg, meg kifogásolj, papírokat őrizgesd, esstébé.
szerintem.
ez annyira szar, hogy nem érdemes még asztaltborogatni se, meg bíróságosdit jáccani se.

Oli Garha 2011.04.19. 11:27:03

ez tényleg geciség de vagy korábban érkezel 10 perccel és másnap reggelig bedobsz egy százast vagy pont 6kor érkezel kicsit késel a rendezvényről viszont nem büntetnek meg...harmadik lehetőségként sajna büntit fizetsz

É2I 2011.04.19. 11:29:04

Ki a felettes szervük? Mert oda is küldd el fotókkal együtt.
Egy nyilvánvalóan rosszul működő órát nem lehet hitelesnek venni.

Egyébként meg, menj tíz perccel hamarabb és akkor kényelmesen megveheted a jegyet :P

Ja a sunyi parkolóőr azért megérdemli a foshpunpa által felhelyezett süncsaládot.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.19. 11:30:18

Minden esetre nem árt tudni, hogy az automatának PUR-habbal történő belső hibamentesítése miatt Debrecenben már ítéltek el valakit, és hatalmas összegű kártérítésre is perelték. Ugyancsak veszélyes a készülékek bután-gázzal történő feltöltése és gyufával távolról történő megküldése is, mert nemcsak a szétrepülő alkatrészek és fémpénzek okozhatnak balesetet, hanem az ilyen totemoszlopokat gyakran kamerákkal is biztosítják.
A parkolási társaság közvetlen ügyészségi feljelentése tűnik a legjárhatóbb útnak, ugyanis vélelmezhető, hogy a Franzstadt képviselői, jelenlegi vagy előző kerületi vezetése is "benne van" a csalás és szándékos károkozás e szép példájában.

További járható eljárás, ha a károsultak "vertársaságot" alapítanak, és addig ütik a csalásban részt vevő parkolóőrt és annak főnökeit, amíg ki nem verik belőlük a 17.50 utáni időszakra kirótt bírságok, pótdíjak összegét.

Oli Garha 2011.04.19. 11:31:54

negyedik lehetőség: tenyétek át fél7-re a rendezvény kezdetét

Oli Garha 2011.04.19. 11:34:11

igen,5. lehetőség a bicikli
megannyi megoldás!

smokedoc 2011.04.19. 11:40:19

Ne fizess!
ezek a lopó vállalkozások így működnek!
megoldás zsarold be a felügyeleti szervvükkel.
Továbbá fogyasztóvédelemmel.

Írj a kerületi ügyésznek a parkolási társaság ászf jével és a tényállással, hogy törölje a büntit, jogalap híján.

és mindíg úgy írd alá nekik hogy shalem!
ja és lehetőleg szombatra dátumozz mindet azt szeretik :)

Türkménbasi 2011.04.19. 11:40:25

Szerintem ne fizess, ha peresítik az ügyet 12 perc alatt nyerni fogsz és ezt ők is tudják.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.19. 11:44:37

"Rossz automata vagy szopatós parkolási cég?"

Utóbbi. Az automata úgy működik, ahogy programozzák.
Ez szopatás.

Nem kell befizetni. Pereljenek be, megmutatod a videót, és csókolom.

Egyébként egy automatának sem kellene működnie, mert az egész fizetőparkoló rendszer csak lehúzás.
Kapják be, kijött a jó idő, biciklivel járok.

lorenzo von matterhorn 2011.04.19. 11:45:02

én csak azt szeretném mondani,hogy sárga csekk nincs,csak készpénz átutalási megbízás :-)

cicmen (törölt) 2011.04.19. 11:46:27

Mindig mindenhol parkoló kártyával fizetek

Mindig????????
Mindenhol?????

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.19. 11:46:40

Jah meg hát 6 körül már nem nagyon szoktak lenni parkolóőrök pl. Pécsett. Gondolom ott sem véletlenül kószáltak. Nyilvánvalóan direkt csinálták ezt, mert tudták, hogy az automata hogy működik.

Vaillant 2011.04.19. 11:54:27

Nem kell vele foglalkozni, perelni nem fognak, mert mindenképp elveszítenék, s ezt ők is tudják. Nem hülyék ők sem, hanem csupán pénzsóvár élősködők.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.19. 12:02:17

@cicmen: Igen, a Tescoban mondjuk elég érdekes :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.04.19. 12:02:53

Nem azt kellett volna mondani, hogy a büntetést felejtsék el, hanem "méltányossági kérelmet" kellett volna címnek adni.

Ezek ilyenek, hülye sablonokat néznek, droidok mind. Ha egyetlen betű nem stimmel nem értenek meg.

BrianZ 2011.04.19. 12:08:32

Lebbezz fel még egy évig, húzd az időt, mert egy év után elévül.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.04.19. 12:09:32

Amúgy meg persze, tedd el a képeket, szerezz még 2 tanút (nem családból, inkább baráti körből) akik igazolják, hogy tényleg ez a helyzet.

Nyugodtan vidd bíróságra az ügyet, ha esetleg végrehajtási kérelmet kapsz annak mondj ellent ajánlott tértivevényes levélben és csatold a doksikat (nem fogsz kapni, mert annak díja van, és nem fognak rád költeni ők is tudják, csak dögre leső hiénák).

A felvételeket, esetlegesen felvett beszélgetéseket legalább 7 évig őrizd meg. Ha "utolsó figyelmeztetéseket" kapsz normál levélben melyben a büntetési díj kamatait és kezelési költségeit bizonyos behajtó cég elengedi hangosan röhögj, csak a jegyző általi levelekre kell ellentmondással válaszolni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 12:20:46

@Eric_Cartman:
Liszt Ferenc van

A poszttolónak
Bizonyitékokat elrakni, nem telefonálgatni, berohangatni, idt tölteni
Tértivevényes egy levél és annyi
Végrehajtásra figyelni és ellentmondani, menjenek biróságra
Többi "károsultat" is összecsőditeni

Ez, nem működő óránál nem áll, meg kell keresni a következő órát az állásfoglalások szerint

Ez persze működött.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 12:27:25

@Sün‼:
nekem az ezo tv küld pénzenergiát, igy én azzal fizetek

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.04.19. 12:43:05

@BrianZ:
Sajnos az utolsó levélváltástól (a normál, nem tértivevényes is annak minősül) számított egy év a mérvadó és nem a vélelmezett díjnemfizetés.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 12:54:11

@Van_mikrohullámú_sütőtök?:
Tőkekövetelés és kamatai elévülése 5év
Ide tartoznak a szolgáltatók/közművek számlái is

A parkolási és rendőrségi követelések talán nem igy vannak, de utána kell nézni

elwood 2011.04.19. 13:00:28

Csodálkoznék ha ingridnek igaza lenne, én szoktam parkolni 18:00 előtt és mindig sikerült, másnap 8:00 utánig adja a jegyet

Tahóság a parkolómaffiától, hogy a minumum díjat viszont kétszer számítja, vagyis kiírja, hogy 80Ft a minimum, de nem ad jegyet amíg 160-at be nem dobok.

Ingrid sztem meg sem próbált jegyet venni.

Eugéne Tribulet 2011.04.19. 13:05:24

A kulcsmondat, ezeket annyira szeretem: "Tegnap du. a Vendel u-ban lévő Leövey Klára gimnáziumban volt dolgom, mint minden csütörtökön."

Ennek ellenére tényleg nagy geciség, tudják, hogy nem működik jól az óra és direkt odamegy a tróger parkolóőr büntetni, hogy meglegyen neki a napi mennyiség.

Simet 2011.04.19. 13:19:28

Mire számítotok?
Ez egy ilyen ország...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 13:24:02

@Sün‼:
Vigyázni kell, mikor van térgörbület.
Nekem van egy kis kerekes bimetálos térgörbület egyenesitőm, igy nekem mindig működik

Érdemes rendelni a neetn, általában szegény nigériai menekültek árujják

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 13:25:39

@Sün‼:
Vigyázni kell, mikor van térgörbület.
Nekem van egy kis kerekes bimetálos térgörbület egyenesitőm, igy nekem mindig működik

Érdemes rendelni a neetn, általában szegény nigériai menekültek árujják

Egyéves Önkéntes 2011.04.19. 13:44:29

Székesfehérváron is egy agytröszt találta ki a parkolást, mert ugyanis az automatán nincs kiírva, mettől-meddig fizetős a parkolás. valószínűleg kávézaccból vagy halbélből kéne megjósolni.
Egy bennszülött segített, ha az alsó kijelzőn semmi nincs, az azt jelenti nem kell már fizetni. :)

Egyéves Önkéntes 2011.04.19. 13:45:35

@horex: deja vu, hiba van a mátrixban
@horex: deja vu, hiba van a mátrixban

Kicknick 2011.04.19. 13:55:39

Közérdekű : a Podmaniczky uccában ( legalábbis a Dózsa György felőli részen Bp-en ) CSAK SMS-ben lehet parkolást fizetni. A fizetős ótómatán van a telószám.
A dolog szépsége hogy van ott egy rendelő.
Meg egy fizetős maszek parkoló.

Mondjuk van is hely bőven.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 14:02:20

@Sün‼:
Vigyázni kell, mikor van térgörbület.
Nekem van egy kis kerekes bimetálos térgörbület egyenesitőm, igy nekem mindig működik

Érdemes rendelni a neetn, általában szegény nigériai menekültek árujják

Egyéves Önkéntes 2011.04.19. 14:07:32

@Sün‼: Vigyázni kell, mikor van térgörbület.
Nekem van egy kis kerekes bimetálos térgörbület egyenesitőm, igy nekem mindig működik

Érdemes rendelni a neetn, általában szegény nigériai menekültek árujják

beírom, hátha még senki nem mondta neked.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 14:11:03

@EÖ:
Ugye, még a blogmotor is elfogadja 2x

Eladó egy +kímélt térgörbület egyenesitő!

Mókusélet 2011.04.19. 14:16:49

@elwood: szia...én vagyok Ingrid.
A Vendel utcai automata így működik. A rá merőleges, ahonnan behajtok-bocs nem nézem az utcaneveket-ott viszont valóban lehet jegyet venni.Ha ott állok meg szoktam is...és ált. másnap 08:15-ig. Ha nem akartam volna venni...akkor miért csiknálok fotókat?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 14:35:28

@Kicknick:
a Podmaniczky uccában "

??
A francba, szemétség, bár nem szoktam ott parkolni, de ki tudja
Párszor jártam a Dózsa felöli IMC magán szakrendelőben
Utóbbi időben oda sem lehet behajtani
Jattért persze
Inkább oda a jatt mint a rablóknak

Nem irom hol, bár már átállitották
Melóztam egy helyen, kiváltottam a 2hetes parkolást egy magánparkolóban, nem fogok lerohangálni 400Ft/óra,mobillal meg nem parkolok

Aztán kitünt volt egy óra ott,ahol akár egész napra be lehetett dobni és csak 140Ft/órát számolt
Gondolom mindenki odajárt és feltünt, hogy ez az óra tele, mig a környék többi automatája szinte üres

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.19. 14:36:57

@Kicknick:
a Podmaniczky uccában "

??
A francba, szemétség, bár nem szoktam ott parkolni, de ki tudja
Párszor jártam a Dózsa felöli IMC magán szakrendelőben
Utóbbi időben oda sem lehet behajtani
Jattért persze
Inkább oda a jatt mint a rablóknak

Nem irom hol, bár már átállitották
Melóztam egy helyen, kiváltottam a 2hetes parkolást egy magánparkolóban, nem fogok lerohangálni 400Ft/óra,mobillal meg nem parkolok

Aztán kitünt volt egy óra ott,ahol akár egész napra be lehetett dobni és csak 140Ft/órát számolt
Gondolom mindenki odajárt és feltünt, hogy ez az óra tele, mig a környék többi automatája szinte üres

Sokorai_Atala 2011.04.19. 15:30:06

@elwood: hát nem tudom. Én minap 400 Ft-ot akartam bedobni (II. ker), kb negyed 6-kor, mert 300 Ft-ra csak 17.50-ig adott volna ki jegyet, s hogy nehogy a 10 perc miatt megüntessenek, inkább többet dobtam, de folyamatosan visszadobta és kiírta, hogy 18-ig kell csak fizetni. Tehát a pénzt befogadta, nem az érmékkel volt a baj. Jött egy pasi annak sem sikerült 400-zal, aztán neki volt aprója, bedobott 360-at azzal kapott jegyet én meg reszkíroztam a büntetést és 300-at adtam a gépnek. Szóval nem mindegyik írja ki műsnapig azt akartam ezzel mondani.

elwood 2011.04.19. 16:01:46

@Sokorai_Atala: biztos maffiája válogatja, most nem akarom levideózni, de minden héten megteheném

17:50 körül kiírja, hogy minimum 80, bedobok 80-at,nem ad jegyet. Bedobok 100-at, 120-at stb. írja, hogy a minimum 80. Elérem a 160-at erre kiírja hogy parkolási idő vége másnap 8:20.

Akkor is 160-ha öt percet álok ott 18:00-ig. És tényleg megbüntetnek 17:55-kor is ha nem veszel jegyet.

Sokorai_Atala 2011.04.19. 16:16:26

@elwood: értelek, csak mondom, hogy el tudom képzelni a hölgy esetét, mert nekem sem sikerült jegyet venni, pedig én kifizettem volna másnapig:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.19. 18:19:33

@lorenzo von matterhorn:
ez igy van az en csekkem is kek
9-ik lehetoseg: az aldinal kell parkolni
/amit ezek a parkolotarsasagok evek ota muvelnek otthon, az katasztrofa, nem is ertem, hogy nem sodorta meg ell oket a nepharag
eze' ke'ne tuntetni

Oli Garha 2011.04.19. 19:03:42

aszonnya a téjvé hogy a héten ingyé lehet parkolni a hatba
holnap tesztelem

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.04.19. 19:06:28

Egy megoldás van. Jó lesz, meglásd. El kell küldeni szigorúan időhúzás miatt a fogyasztóvédelemnek miden adat másolatát, mely az igazadat igazolja. Ennek a levélnek a másolatát meg kell küldeni a cégnek is. Ezen kívül feljelentést kell tenni a rendőrségen - másolat ittis a társaságnak. Ez eddig mindössze - mivel mindenhová természeten ajánlva küldted a leveled, nem kerül többe mint 1200 HUF.
Ha van ügyvéd barátod, akkor még egy levél mehet nekik, hogy mivel vitatod a tartozás jogosságát, az általad közvetítőnek kért szervek - rendőrség, fogyasztóvédelem - döntései, vizsgálata után szívesen együttműködsz velük.
Aztán várni. Nem törődni semmivel. Több hónap alatt eljut egy ügyvédhez, aki fizetési meghagyást fog majd kérni ellened. Ennek 15 napon belül ellentmondasz, és várod hogy perré alakuljon a dolog. Itt a bíróság neked ad majd igazat, és az ügyvéádi költségeket is nekik kell majd megfizetni. De lehet hogy még a per előtt elállnak tőle. Ez neked nem több 1500 HUF-ba kerül, és másfél órába. Én megtenném, Persze ha nincs ügyvéd ismerősöd az nehezebb. Akkor sem bukhatsz, de előlegezned kell.

Bocimaster 2011.04.19. 19:23:19

Egyértelműen a parkoló cég lehúzása. Gondolom a parkolóőrők már várták, hogy otthagyjátok a kocsikat és végigbüntessenek mindenkit. Ezért állították be így az automatát.
Bíróságon semmi esélyük.

Phrascarica 2011.04.19. 20:03:40

@Vaillant: "Nem kell vele foglalkozni, perelni nem fognak, mert mindenképp elveszítenék, s ezt ők is tudják. Nem hülyék ők sem, hanem csupán pénzsóvár élősködők. "
De fognak perelni, viszont el sem fognak jönni, hagyják bebukni, velem is így történt. Qrva anyjukat!

Xezs 2011.04.19. 20:48:24

Én úgy tudom, hogy megállni 5 perc erejéig nem tilos ott, ahol a megállás(vagy jelen esetben a várakozás) engedélyezett. Ezért, hogy lefedjem magam, (mert sejthető volt, hogy a parkolótársaság próbálkozni fog valamivel) 17:50-től 18:00-ig a kocsinál maradtam volna, és 17:55-kor kiálltam volna, majd azonnal vissza. Ez így jogilag megállásnak minősül és nem várakozásnak, ezért nem büntethettek volna.

Xezs 2011.04.19. 20:53:35

ja és természetesen a posztoló ne fizessen.

@horex: Mint törzskommentelő, nem tűnt még fel, hogy ha nem látod azonnal a kommentedet, akkor is minden esetben kikerül egy kis csúszással? Tehát fölösleges kétszer beírni ugyanazt, csak egy kicsit kell várni. Eszem megáll, hogy vannak olyan törzskommentelők akik nem fogták még ezt fel.

@Simet: Jaj, ha olyan rossz neked akkor minek élsz még itt?

passziv 2011.04.19. 22:22:14

Sajnos, előbb-utóbb így jársz, ha becsületes akarsz lenni, tehát nincsen roki-kártyád, vagy külföldi-rendszámos autód, és haver se vagy. EGYSZER engem is megbüntettek, hasonló szituban. Ezt nem felejtem el, azóta, ha csak lehet, nem fizetek a tetveknek.

2011.04.20. 09:55:11

Van egy csomó olyan autómata is, amelyik nem hajlandó másnap reggelre átcsúsztatni az időtartamot.
Pl. díj 400 Ft, 17:30 van, ha 200-at dobsz be, megadja 18:00-ig, oké. De 5 perccel később ha bedobsu 200-at, akkor már visszaadja, hogy sok. És persze a minimum összeg azért legyen bent, de ne túl sok.
Ha nincs annyi és olyan apród, hogy pont 18:00-ig bedobj, akkor is szopacs, 17:59-kor még megbüntethet...több ilyen automatát is ismerek.
Van rajta elvileg idő állítási lehetőség, hogy meddig adja a jegyet, de az nem szokott működni, hiába nyomom, semmit se csinál.

pjotrkolja 2011.04.20. 15:53:23

Ja-Ja ... mibe fáj egy ilyen bünti Pest-országban?
Békéscsabán élek úgyhogy nem sok rálátásom van ... itt ha otthagyom az autót reggel, rábiggyesztenek egy 1.560.-Ft-s büntetést oszt ott állok egész nap. (egy napi jegy meg 600.-.)
Olvasom itt a félórára 200.- árakat ... az dúúúúúrva.
Szóval mennyi is az annyi?

RedWing 2011.04.20. 16:24:38

Megint parkolás?
Ez felelevenít bennem egy régi emléket! Centrum drága olyan időpontban akart büntetni, amikor éppen külföldön tartózkodtam az autóval együtt. Bementem hozzájuk majd az egyeztetést követően közöltem, hogy a fotón az én autóm látható, még a helyszín is stimmel, csak a fránya dátum és idő nem. Mire ők: nem érdekli őket. Mire én: engem sem érdekel, mert itt a menetlevél, a kinti parkolóbérletem és az útlevelem a kérdéses időpontra, uh. pereljenek ha akarnak. Érdekes, azóta sem kerestek.

Balint Gyuri bacsi 2011.04.20. 21:53:41

kocsi leallitasaert az ut szelen fizetni? ... milyen lehuzas ez mar.

ha jol tudom az utakat is mi fizettuk ki es nem egy onkormanyzat vagy haverceg. a benyaban is benne van tobbszor az ara.

ez sehogy sem jo.

Fazon 2011.04.21. 15:38:50

...anno a súlyadó (teljesítményadó- most már)is erre lett kitalálva! Azt tudom, hogy Tőlünk egyel északabbra lévő "országban" nincs ilyen adóforma.....nahát!!! Ja, meg regisztrációs adó se!!! A céges autók után fizethetsz úthasználati díjat, cserébe minden pénz áfáját visszaigényelheted, amit a kocsira költöttél (még az ü.anyagét is!!!)

Zsírfeka 2011.04.22. 00:02:47

mior jön rá mindenki hogy sms-ben parkolni nagyon menő?
-nem kell apró
-automatikusan leállítja a nap végén a parkolást
-mindenhol jól működik
az aprópénz idejétmúlt

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2011.04.24. 11:02:01

Buta Ingrid! Nem a parkolóórát kell videózgatni hanem a parkolóőrt! Aztán jól pofánbaszni! Rendőrök pont le fogják szarni mert épp tüntetgetnek. Vagy csinálni 1 fényképet kocsiról a város másik felén,átdátumozva. Ennyi.

dpalmer 2011.04.25. 22:03:44

Szerintem meg ordas paraszt, aki hat ÓRÁSI meg akárhány ÓRÁSI programról/buszról/előadásról beszél.
Még szebb: "az ÖTÖSI busszal megyek".
süti beállítások módosítása