Tékozló Homár

Garanciális rózsa

2011.05.04. 16:30 | jackyll | komment

Ilyen is van: naiv ügyfél ősszel várásolt rózsái tavaszra elpusztultak, szó nélkül kapott helyettük cserét:

Tavaly ősszel vásároltam 2 db magas törzsű rózsafát a Praktiker egyik budapesti áruházában. Ahogy hazaértem, rögtön elültettem a töveket, hogy még ősszel megeredjenek. Időközben beköszöntött a rossz idő, ezért olyan helyre vittem őket, ahol télen is át lehet teleltetni. Idén tavasszal kitettem a két rózsatövet a napra, a kertbe, és izgatottan vártam, hogy megjelenjenek a rügyek. Sajnos eltelt kb. három hét is, de nem történt semmi. Szerencsére a növényen rajta volt egy címke, ahonnan le tudtam olvasni, hogy honnan, melyik kertészetből származnak ezek a rózsák? Gondoltam, felhívom őket, hogy még várjak-e türelemmel, amíg elindul a növény fejlődése, vagy már nem érdemes.

Így is volt, felhívtam a Tóth és Fia Dísz- és Gyümölcsfaiskolát, ahol egy kedves úriember (később megtudtam, hogy ő Tóth Úr, a cég tulajdonosa) elmagyarázta nekem, hogy már ne is reménykedjek abban, hogy a növényeim valaha is ki fognak hajtani, mert azok bizony - nem tudni miért - de tönkrementek. És nyomban felajánlotta (pedig nem is kértem), hogy kárpótlásul ő felküld nekem Pestre, egy lakhelyemhez közeli kertészetbe két rózsatövet, mert nagyon sajnálja, hogy kár ért. És ő abból presztizs kérdést csinál, hogy az általa forgalmazott növényekkel a vásárlók maximálisan meg legyenek elégedve. A cég egyébként szegedi. Először egy kicsit kétkedve fogadtam ezt a nemes gesztust (hogy valaki telefonbeszélgetés alapján, engem nem is ismerve ezt valóban meg is fogja tenni), de a megadott helyen és időben valóban ott várt engem a két rózsatő, amit Tóth Úr Szegedről felszállított nekem Budapestre, teljesen ingyen.

Mindezt azért osztom meg mindenkivel, mert ebben a "zsivány", becsapós, csak a maga hasznát néző világban a jót is ki kell emelni, megdicsérni, és remélem eljut a híre annak, hogy ez az ember ad arra, hogy ne csak a zsebét tömje, hanem egy - számára talán "piti" kis vevő - is megelégedjen, örömet okozzon neki, és szívén viseli, hogy a vevőt ne érje kár.

Egy nagyon boldog, elégedett vevő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:34:54

Hol van ebben a szenvedés.

Homárposztot fogok írni, hogy mennyire hanyatlik a Homár színvonala.

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2011.05.04. 16:48:57

@atpijkamo:

A Homár szerkesztési szempontjai kiismerhetetlenek. Időnként olyan dolgok megjelennek, ami egy-két embernek tényleg fontosak lehetnek, azonban az olvasók nagy részét kevésbé érdeklik. A posztok színvonalát nem minősíteném.

Nálam a Homár tavaly alaposan kiverte a biztosítékot. Az ügy röviden:
2008-ban rengeteg ember az NASN (majd ESPN America - amerikai sportok nonstop) nevű adó miatt váltott a UPC Digitális kábeltv-re. Ezt az adót a UPC hipp-hopp kivette tavaly.
Óriási tiltakozás hullám kezdődött.

Próbálkoztam, hogy hátha a Homárral is lehet valamit kezdeni. Írtam egy levelet, ami posztnak nagyon is megfelelt volna. Jó színvonalú, korrekt írás volt és sok embert érintett. Nem tették közzé. De még ez hagyján. Arra sem méltattak, hogy legalább egy mailt írjanak, hogy olvastuk, köszönjük, de sajnos nem tudjuk közzétenni, mert....

A UPC-vel folytatott vitákban, megbeszélésekben sokat segített volna a Homár. A Homár nem akart segíteni.

A gond megoldódott. Végül is a tiltakozás hullám hatására, pár hónap szünet után a UPC visszatette az adót a kínálatba.

Hogy miért görcsölök most mégis rajta? Azokban a hónapokban többször is próbáltam a Homárral felvenni a kapcsolatot. Komolyan, normális mail-eket írtam. SEMMI!!!! Semmi reakció. Ezért igencsak dühös vagyok a Homár szerkesztőire. Úgy tűnik ha úgy gondolják nem érdekli őket az ember, aki hozzájuk fordul. (pedig a bankoktól, szolgáltatóktól pont ilyen sérelmeknél próbálkozna az ember a Homárnál.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:51:43

@attilahawks: "nem érdekli őket az ember"

Pontosan.

Homárellenes posztot a Homárra!

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2011.05.04. 16:58:52

@atpijkamo:

Én még az ESPN mentes hónapok alatt komolyan gondoltam arra, hogy a Homárnak küldök egy Homárpanaszos írást.

zooDoo 2011.05.04. 17:22:57

Fizetett hirdetésünket olvashatták. Köszönjük.

serfecs (törölt) 2011.05.04. 17:23:36

@attilahawks: hú, de megsértődött itt valaki! A Homár nem szolgáltató, hanem egy kvázi magánblog. A szerkesztő azt tesz (ki), amit akar. Nem köteles válaszolni, valószínűleg nem is igen lenne esélye, hiszen van tisztességes állása is, nyilván.

serfecs (törölt) 2011.05.04. 17:26:07

@zooDoo: én is erre gondoltam egyébként :-) "Üdvözlettel, Tóth Ottó"

tomy61 2011.05.04. 17:55:13

Áááááááááá........
Ezt melyik mesekönyvből ollózták...? :D

Komolyra fordítva: az ilyen az igazi, normális Kereskedő. Vélhető, hogy semmibe nem került neki, mert valószínűleg úgyis szállít Pestre, a rózsáit amúgy is termeszti, viszont szerzett magának egy jó reklámot.
Ilyen Kereskedőből kéne még pár tízezer...

cicmen (törölt) 2011.05.04. 18:15:07

@atpijkamo:Hol van ebben a szenvedés
Ess bele részegen egy rózsabokorba, majd megtudod!

Aki a virágot szereti......

cicmen (törölt) 2011.05.04. 18:16:48

@Ahammm: Érrrtelmes hozzászólás!
Köszönjük Emese!

Megdobbent 2011.05.04. 18:37:43

@panni75: Mi meg maganblogot olvaso maganemberek vagyunk maganvelemennyel :) Hol itt a baj? ;)

Hanem ezt anem ertem:
"Szerencsére a növényen rajta volt egy címke, ahonnan le tudtam olvasni, hogy honnan, melyik kertészetből származnak ezek a rózsák?"

Most akkor volt rajta cimke, vagy nem volt rajta cimke? Kerdes az van, valasz az nincs :(

csarli firpo 2011.05.04. 19:27:14

Mikor volt ez magán-blog? Ez kvázi az Index egyik rovata, fizetett alkalmazott írja, szerkeszti.

akos147 2011.05.04. 19:27:32

engem ánuszrózsáról írt posztok érdekelnek, boldog ügyfelekkel, hol lelek ilyesmit?

sish 2011.05.04. 19:39:12

nincsen rózsa Tóth úr nélkül

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.04. 20:35:56

". És ő abból presztizs kérdést csinál, hogy az általa forgalmazott növényekkel a vásárlók maximálisan meg legyenek elégedve. "

Tényleg unikum manapság. Lehet, hogy azért, mert ő még ember, és nem cég.
Respect!

Amúgy nagy áruházban növényt nem veszünk, de még virágboltban is érhet meglepetés...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.04. 20:38:46

@Nsp96: Na ez kivételesen olyan spam, ami nem zavaró!b :D

Amúy ez a
"ahol télen is át lehet teleltetni"
dolog érdekelne. Én mindig nyáron teleltetek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.04. 20:40:05

@atpijkamo: A rózsák szenvedtek, amikor kipusztultak ;)

Megdobbent 2011.05.04. 21:45:19

@ColT: mazlista, nekem csak az osszel tavaszoltatas jutott :( De mondjuk olcson kaptam.

Géza, kék az ég! 2011.05.04. 21:51:35

Nem tudtok ti örülni semminek, az a baj.

Nem jó, ha a tönkrement virágok helyett szép újakat, működőket ad egy cég, nem jó, ha kicselezik a parkolóőröket.

Hát mi folyik itt Gyöngyösön?!

Tessék örvendezni, végre pozitív változások indultak el az országban (elmondható a közhellyé vált szlogen: "ezért tart itt az ország!"), végre értelmet kap így tavasszal az óhaj: virágozzék minden virág!

Menjetek ki holnap a zöldbe és ha átkozódó parkolóőrt vagy 2 tő gyönyörű rózsát láttok, örvendezzetek szívetekben! Aztán szippantsatok egy mélyet a 175-ös rettenetes kipufogógázából és térjetek vissza a valóságba!

Új nap, új szívás.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.05.04. 23:09:48

@atpijkamo: szop(t)atásról sem volt szó.
A válság elérte végre a homárt is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.05. 04:18:18

en e gy magastorzsu rozsafat vasaroltam az aldiban tavaly
olyan rozsaerdo nott hogy fel eve nem jutok el Maryig
fel kell hivnom Tothot, hogy csinaljon valamit

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.05.05. 07:59:46

Cserépbe ültetett magas törzsű rózsát? Minek? És minek azt teleltetni? Jó eséllyel a kedves naiv ügyfél kiszárította őket a télen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.05. 08:04:37

@Géza, kék az ég!: A parkolóőrök kicselezése pozitív változás, de sokkal jobb lenne, ha egyáltalán nem lennének.

Eric_Cartman 2011.05.05. 08:24:20

Aki a posztolót oltja, az 1 paraszt. Ugyanígy jártam tavaly tavasszal. Én is innen vettem rózsát, ami nem nyílt ki. Van egy másfél hektáros kertem, szerintük nem elég jó a tápanyagellátása. Letelefonáltam, másnap feljött Tóth Úr. És a fia. Felásták a kertet, megtrágyázták és új rózsát ültettek. Egy hétig dolgoztak. Mindezt teljesen ingyen. Én csak tőlük vásárlok ezután. Ja és végig mosolyogtak.
Köszönöm Tóth Úr. És fia, persze.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.05.05. 08:33:13

@Eric_Cartman: Nekem félelmetesen szar földem van. A rózsák annyi extrát kaptak, hogy ültetéskor került egy kis érett trágya a gyökérzóna alá. Azóta egy sem ment ki (most vegyesen 16 tő van), és a futóknak évente a kétharmadát ki kell metszenem, úgy nőnek. Szerintem ültetéskor lehet elcseszni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.05. 09:08:32

Ez fura, egyes, nem strapabíró növények nálam (fény alig, állandóan elfelejtem öntözni) tök jól elvannak, de borostyánt, kaktusz, stb. extrém tűrésű gazokat simán kipusztítom.

elwood 2011.05.05. 09:20:56

én futórózsát vettem, de meg se moccant,
erre Tóth úr útnak indított két tövet amik meg sem álltak a kertemig

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 09:31:30

@elwood:
Az én rózsáim 10 sec. alatt futnak 100 métert.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.05. 09:42:37

Hol itt a kin, ver, belek?

Egyre jobban esik a Homar szinvonala.

cicmen (törölt) 2011.05.05. 09:55:02

Én az obiban vásároltam egy mosogató csaptelepet. Amikor felszereltem, nem akart folyni a víz. Azonnal felhívtam a gyártót a csomagoláson található telefonszámon. Maga a német vezérigazgató jött ki a családjával elhárítani a hibát.
Amíg a direktor szerelt, a titkárnője főzött egy jó erős kávét. Öt percen belül kész is lett a csapom. Utána a lánya elmosogatott, mi pedig lementünk a kocsmába egy sörre. A végén még felajánlotta, hogy eltölthetek egy éjszakát a feleségével is, de ezt nagylelkűen visszautasítottam.

Secnir 2011.05.05. 09:56:26

én meg a Nemtóth és Nemfiánál vettem tavaly tavasszal retekmagot.
Elvetettem, és ki is kelt.
Aztán most nézem a kertet, a tavalyi magokból semmi.
Elmentem Nemtóth és Nemfiához, vettem újra retekmagot. Majd meglátom, mi lesz belőle.
Ha ez most kihajt, de jövőre megint nem, akkor nem tudom, mit évő legyek...

cicmen (törölt) 2011.05.05. 09:57:06

@Sün‼: Az én rózsáim 10 sec. alatt futnak 100 métert.

Az még a jobbik eset! Nekem a hajnalkák már fél ötkor zajonganak az ablakom alatt!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.05. 10:03:37

@cicmen:
Hiányolom a történetből a fűszoknyás lányokat.
Mondjuk az tény, hogy németekről van szó, nem svédekről.
Valószínűleg itt követted el a hibát.

Itt az erdőben a pongyolapitypangok néha pongyola nélkül mászkálnak.

akos147 2011.05.05. 10:12:40

@Sün‼: utolérte a cenzúra "Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..."

cicmen (törölt) 2011.05.05. 10:17:59

@akos147: Akkar szerintem a francia Anal Canal 5-öt keresd!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 10:36:47

Bocsánat, hogy "onolok", de szeretném megjegyezni, hogy egyes családi vállalkozások tulajdonosai nem meggazdagodni, hanem hosszú távon megélni szeretnének a cégükből. Ezek egyelőre kisebbségben vannak, és még az elmebeteg esélyegyenlőségi gittegylet-jogszabályok sem védik őket, de én örülnék, ha elterjednének. Így veszek (/csináltatok) tejet, kenyeret, cipőt, övet, tojást.

mildi 2011.05.05. 11:10:10

köszi a spam-et. tleg. tóth úr jegyezve, ha legközelebb szeged felé vinne poros utam. :) mert rózsából sosincs elég. meg hátha van tulipánfája is...

mohopasi 2011.05.05. 11:10:32

Promó. Egyszer ha saját vállalkozásom lesz, én is írok ide egy posztot...

cicmen (törölt) 2011.05.05. 11:45:31

@mohopasi: Promó. Egyszer ha saját vállalkozásom lesz, én is írok ide egy posztot.

Addig be ne merd tenni a lábad! Mi itt mind gyárosok, brókerek, sikkasztók vagyunk! A csórókat kivetjük magunk közül!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 12:29:19

@mohopasi: Ja, azt is lehet? Akkor:
"Kémiai biztonsági kockázatbecslést, szaktanácsadást, oktatást (Homárosoknak jutányos áron), átalánydíjért is vállal ÁNTSZ kémiai biztonsági felügyelői okleveles vállalkozó. Ugyanott biztonsági adatlapok hatályos jogszabályoknak megfelelő átdolgozása megrendelhető."
Kitalátor jeligére.

mohopasi 2011.05.06. 12:20:58

@cicmen: Nem csóró vagyok ember, hanem a te cégvezetőd. Most nyúlom a kuncsaftokat, hogy saját cégem legyen :D @Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ehh, ez így nem jó! Elégedett ügyféltől kell jöjjön a levél! :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.06. 12:25:20

@mohopasi: OK!
Kisvállalkozásod kémiai kockázatbecslését egy előre megjelentetett posztért, vagy 10×5 nicknéven megjelentetett pozitív hozzászólásért önköltségi áron elvégzem!

Psion 2011.05.07. 10:23:18

Siralmas olvasni a hozzászólásokat... nem jut eszembe rózsát venne, még kertem sincs. De néha jól esik valami pozitív dolgot is olvasni. Miért kell mindenben a rosszat látni?

Bassza isten ha kitaláció... a pozitív példa is ér valamit.

Illetékbélyeges elvtárs 2011.05.09. 17:18:11

Tóth úr a cikk megjelenése óta kapott kilencvenháromezer hasonló tartalmú telefont. A tizenötödik után anyázva küldte a búsba a potyázó jómagyarokat, és a büdös életben nem tesz többé senkinek szívességet.

pinkfloyd 2011.05.13. 12:14:24

Ha ezeket is úgy fogod elültetni, mint az előzőeket, garantáltan tönkremennek!

riktán írok 2011.05.19. 00:38:39

FIZETETT praktiker hirdetés ez!!!!!
Szégyelje magát a rák qrva anyja még ha pók is!
Google keresés: Tóth és Fia Dísz- és Gyümölcsfaiskola = semmiféle találat nincsen!
Márpedig, aki elég nagy termelő ahhoz, hogy beszállítson egy multinak az tuti legalább egy freewebes oldalon fent van, de minimum egy citromailes címe kell legyen.
Szégyeld magad Homár nagyon csalódtunk!!!
süti beállítások módosítása