Tékozló Homár

Ebédszünet miatt a vásárlás elmaradt

2011.05.31. 11:43 | jackyll | komment

Kutatonak annyira mégsem kellett az új Nikonja, ha nem bírt negyedórát kivárni, amíg a webshopos kolléga megebédelt. Határozott fellépés, fél siker:

Az interneten kinéztem egy Nikon fényképezőgépet. A megfelelő árszintet elérő AVPlanet áruházat választottam, ahol 3 nap után jelezték, hogy a gép megérkezett. Mivel eddig jó tapasztalataim voltak az internetes áruházakkal kapcsolatban, örömmel indultam a Telepes u.1-be, az áruházba. Az üzletbe érve egy hosszú pultnál nem állt senki. Észrevettem, hogy a sarokban ül egy hölgy, akit csak éleslátásomnak köszönhetően láttam meg, mert a köszönésemet nem fogadta. Viszont ahogy beléptem elővett egy köteg pénzt, és sebesen számolgatni kezdte, nyilván jelezvén, hogy nagyon elfoglalt. Percekig vártam, amikor ültéből odaszólt, hogy mit szeretnék. Nem állt fel, nem jött oda. Mondtam, hogy miért jöttem, mire ő rögtön megkérdezte, hogy kinek a nevére írja a számlát?

Mondtam, hogy egyelőre senkiére, mivel részletfizetésre venném, azt még engedélyeztetni kell a bankkal, meg egyébként is megnézném a gépet, mielőtt számláznánk. Erre közölte, hogy akkor várjak, mert a kollégája ebédel. De megnyugtatott, hogy szól neki. Azzal NEM állt fel, és NEM ment szólni, hanem nyugodtan ült tovább, és láthatólag gondot okozott neki, hogy elfoglalja magát. De azért újabb öt perc után besétált a belső helyiségbe, majd kijött és visszaült a helyére.


Újabb percek múlva kijött egy fiatal srác. Kérdezte, hogy én vagyok-e aki a Nikon-ért jött. Mondtam, hogy én, de talán nem kellett volna majdnem 20 percet váratni. Erre rögtön megemelte a hangját, és felháborodott, hogy miért kifogásolom, hogy ő éppen ebédel!? Valamint közölte, hogy „hát megáll az ész!”, mire én is közöltem, hogy akkor álldogáljon csak, és ezzel eljöttem.

Azt gondolom, hogy ha valaki egy közel 200 ezer forintos árucikket szándékozik venni, (meg egyébként is) akkor minimum, hogy normális kiszolgálásban legyen része. Így a vásárlás elmaradt, gondolom, oda már nem megyek vissza többet, és másoknak is ezt javaslom.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2011.05.31. 11:48:32

Aki hüLYe, szólítassék EDE-nek!
Ámen.

Dr. Kix 2011.05.31. 11:51:15

Nyitvatartási időben illik dolgozni. Meg megoldani azt is, hogy akkor is foglalkozzon valaki a vevővel, ha valaki más ebédel.

Leadfoot 2011.05.31. 11:52:55

Tényleg el kéne felejteni már az ilyen kommunista csökevényeket, amilyen pl. az evés.

Gastroger 2011.05.31. 11:53:43

A hitelbírálat legalább sikerült?

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.05.31. 11:54:24

nem értem
megrendeli, meghozzák, de csak megnézni akarja, mert még az sem biztos, hogy megkapja a hitelt...

É2I 2011.05.31. 11:59:15

@Leadfoot: Vagy legalább kiakasztani azt az ördögi kis táblácskát:

╔═══════════════════════════════════════╗
║--------------EBÉDSZÜNET!--------------║
╚═══════════════════════════════════════╝

Hentes pékné módra 2011.05.31. 12:03:51

dél múlt egyébként, EBÉDSZÜNET!!!

É2I 2011.05.31. 12:04:22

Na talán így jó lesz:
╔═════════════════════════╗
║--------------EBÉDSZÜNET!--------------║
╚═════════════════════════╝

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.05.31. 12:05:35

@É2I: te is néha kiakasztó tudsz lenni! :-)

É2I 2011.05.31. 12:06:04

Hát mossenem, de csak érthető :P

DaM 2011.05.31. 12:08:44

@Bogoj: ezen kiakadtam én is! :-D

Amúgy a boltos tudta, hogy Cetelemes a hitel, azt úgysem adják meg, ezért a betérő netrőlrendelő nézelődő posztoló nem is igazi vásárló. :-)

És akkor hogy ne csak a posztolót: AVPlanet látogató vagyok. Kábeleket veszek tőlük mert jó az ár és közel van. Nagyobb értéket nem igazán mertem, kicsit fura is, amikor az ember először látogat hozzájuk személyesen - valahogy nem ezt a szintet várnád.. Se a kiszolgálás oldaláról, se raktárkészlet-ügyileg. De biztos vannak, akiknek jobban fekszenek, mert elég régóta élnek.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.31. 12:10:28

Ha jól értem, azért várta ki a kedves vevő a 20 percet, hogy egy frappáns beszólással egy "elnézést kérünk" vagy valami hasonlót csikarjon ki. Furfangos!

Azonban az ott dolgozók alkalmazottak. Nagy ívben tesznek rá, hogy 2 vagy 200 vagy 2 millió forintot akarsz elkölteni. Hidd el, ha egyáltalán 4 órásra be vannak jelentve (mikor 16-ot dolgoznak) semmivel nem lesz több vagy kevesebb nekik.

Valószínűleg kiröhögnek a hátad mögött, esetleg ebben a pillanatban teszik fel a mailcímedet a kékosztrigabár levlistájára...

lomposfarkas 2011.05.31. 12:11:33

Ez az érdektelen ostoba hüje picsa tipusú eladónő már szinte alaptartozék, teli vannak velük a boltok. A másik jellegzetes helyzete a bolt lépcsőjén való cigizés. Javasolt felhasználása: diszkrét szoptatás után felpofozni és seggberúgni. Akár ebédszünetben :)

Rosszindulatú Vászka 2011.05.31. 12:17:52

Namost ha én is belengetek egy köteg elméleti pénzet leszop valaki? Nem? Hát akkor én is így jártam.

Murisak ezek az öntudatos, részletes vásárlójelöltek. Fapados boltba szalonfílinget bölcs ember nem firtat.

Koky_ 2011.05.31. 12:25:37

@lomposfarkas: A seggfej vásárló is egy alaptartozék...

borso 2011.05.31. 12:28:42

jól tetted! Az én boltomban egy 250.-Ft-os fülbevalóért is "kinyalom a vevő seggét". Jó lenne ha végre kikopna ez a sok kommunista csökevény cég meg alkalmazott. Tök mindegy mennyiért és mennyit időt dolgozik, ha nem tetszik el lehet menni. made by fleto

zsiráffff (törölt) 2011.05.31. 12:36:01

Bemégy, vársz rá húsz percet, aztán azt mondod neki, hogy nem köll a szajré mégsenem?

Vagy nem várok és elmegyek haza ha derogál ott álldogálni, vagy megvárom a tápolás befejeztét és megveszem amit akarok. anyám borogass.

.lll. 2011.05.31. 12:37:04

legalább pacalpörköltet ebédelt az eladó??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.31. 12:37:57

Hogy kell bemenni egy webáruházba? Én mindig visszapattanok a képernyőről.

Jokkura 2011.05.31. 12:41:25

Ha az én üzletem "rondítja" le így valaki ,akkor az eladó(k) sem sokig lézegnének ott. Mindkető lapátra,aztán --pláne most nyáron-- úgyis lesz másik. Lehet ,hogy csak az első ilyen nyegl ebeszólásig. A posztíró ,meg nagy valószínűséggel meg akarta venni a terméket,--különben nem ment el volna Zúglóba--csak előtte megnézi ,megszagolja,megemeli(mitomén). 200 000.- -t kifizet,akkor jogában áll "megtapizni".
Nyitva tartási időben legyen nyitva.
Útálom,hogy ,ha egy boltra ki van írva ,hogy 7:00 kor nyit ,akkor 8:30 kegyeskedik ,kényelmesen sétálva az eladó ,és fel van háborodva ,hogy ki kell nyitni. H anem tetszik a kereskedelem eme oldala ,akkor el lehet menni ágytálat mosogatni.
Ez nem a szocializmus ittmaradt csökevénye, ez a rosszul értelmezett "nekem jogom van mindenhez" állapot. Ha ezt a fajta berögzülést sikerülne kiiktatni ebből az országból talán jutnánk is előbbre...

Gastroger 2011.05.31. 12:42:13

Az eladó márpedig legyen udvarias, ez alapkövetelmény.

Másrészről meg -feltételezem- azért olcsóbb a bolti árnál, mert nincs részlegenként egy eladó, meg egy pénztáros, hanem van Marika néni a pénztáros-könyvelő- háeres- takarítónő (aki a pénzt számolta), meg van egy eladó. Meg azért is olcsóbb, mert nem készletezik, hanem megrendelik, a vevő jön fizet elviszi.
Nem nézeget, meg próbaképeket csinál, meg kipróbálja, hogy mennyire törhetetetlen üvegből van az optikája. Aztán legyint egyet, majd otthagyja, hogy még hiteltintézek, köszönöm, hogy megnézhettem.

Az "Ebédszünet" táblát meg azért nem rakták ki, mert a tulaj szerint nincs ebédszünet, csak munkaközi szünet.

A hangnem viszont valóban kifogásolható.

Koky_ 2011.05.31. 12:42:13

@atpijkamo: Ez engem is érdekelne :D :D

Dorie 2011.05.31. 12:46:16

@Aki a zsiráfotszereti: értőolvasás gyakorlása ajánlott. Azért döntött úgy a poszt írója, hogy nem vásárol, mert a kedves eladó még elnézést sem kért, hanem rögtön háborgott, hogy hát ebédelt. Én is eladóként dolgozom jelenleg, pénztáros is vagyok, de én minden alkalommal mikor a vevőnek várnia kell, akár csak 5 percet is rám a kasszánál elnézést kérek, hogy megvárakoztattam, mert az én feladatom őt maximális mértékben kiszolgálni és nem az ő feladat az, hogy megvárja még szépen elnyammogom az ebédem. Mellesleg ha meg egyedül vagyok a pénztárban akkor nem lécelek le úgy, hogy ne legyen ott valaki, aki beáll helyettem.

England win The Ashes! 2011.05.31. 12:47:44

@atpijkamo: Jaja, ezt akartam én is kérdezni.

A webshop nem arról szól, hogy mindent onlány művelek vásárlásügyileg (keresés, rendelés, fizetés), aztán várom a futárt?

Rosszindulatú Vászka 2011.05.31. 12:55:58

Kartácsok!

Hangnem ügybe azér érdekelne a másik fél verziója is, nem csak a sértett, potencicális, részletes vásárlóaspiránsé.

Nomeg, ha egy felnőtt ember akar valamit, tesz is érte, nemám az első nehézségre kereket old. Vagy nem is akart soppolni, csak kekec módon bekészült, hogy amúgy jómagyarosan besértődhessen.

Nem hinném, hogy váratlan és szokatlan jelenség volna Agyarországba, hogy a salgópolcos netáruházba sprődebb a segget nyaló szolgálati nyelv, mint a drágább szakszalonba. Hát így megy ez.

De, ha az öntudat meg az elvárások nincsenek arányba a bukszával, akkor biza erős frusztrálcság lesz üstvöllést random és generálba állandóan.

Szegény gazdagok, meg csekonicsok, szokjátok vagy szökjetek!

2011.05.31. 12:58:10

@atpijkamo: új ablakot kell nyitni és a nyitott ablakon bemászhatsz... te kis oktondi ezt se tudod ? :)

zsiráffff (törölt) 2011.05.31. 13:01:00

@Dorie: gyakorold csak nyugodtan :)

az eladó amint visszajött azonnal reagált a kedves vevőre és megkérdezte, hogy ő-e a kuncsaft aki a nikonért jött. Erre a posztoló, ahelyett hogy örült volna, hogy az eladó fejből tudja mit akar, savanyú pofával sértődötten leugatja hogy talán nem kellett volna 20 percet várnia itt, aztán elmegy.

Tehát sztem nem is akart ő semmit venni, csak teccik neki az eladókat leugatnia. Persze az eladó is kirakhatná az ebédszünet táblát.

Eric_Cartman 2011.05.31. 13:01:55

Ez az emós gyerek lehetett a tegnapi boltból.

igazságos 2011.05.31. 13:07:40

Komolyan, ezek a Nikon vásárlók mind hülyék, vagy csak úgy teremnek?

A posztoló meg menjen vissza az oviba.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.31. 13:10:42

Érdekes ,hogy mostanában a vevők vannak az eladókért,igaz a pénzük kellene,de hol van a főnök ilyenkor? :))

igazságos 2011.05.31. 13:12:50

@Leadfoot: szerintem egyesek levegő vevését is el kéne felejteni.

A vevőnek mindig igaza van, akkor is, ha nincs, ha netán egy bar.om, akkor is. Meg hitelre akart vásárolni, na ez a második pont. A posztoló inkább köszönje meg az eladóknak, hogy nem kellett költségekbe vernie magát, meg akarták kímélni, hogy hülyeséget csináljon. Sajnos ilyen a hülyék szerencséje. Idegbeteg, türelmetlen embernek nem való NIKON fényképezőgép, sőt ha már itt tartunk, semmilyen, jó fotóhoz idő kell ugyanis, ezt a gépet meg nem kezdőknek találták ki.

igazságos 2011.05.31. 13:14:38

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: de hát ennek nem volt pénze, ez a dolog lényege. Ha elővette volna a köteg bankót, azonnal rohantak volna nyalni neki. :D A csórók csak vegyék fel a hitelt, úgyse tudják visszafizetni.

mortalwombat 2011.05.31. 13:17:08

A Nikont amúgy is el kell küldeni dajcslandba bekalibrálni a DHL-el értékbiztosítás nélkül.

tregard 2011.05.31. 13:34:39

sajnos a legtöbb helyen nincs ebédszünet, napi 9-12 órát kell(ene) folyamatosan dolgozni, szünet nélkül, ami azért valljuk be, senkinek sem megy, néha wc-re kell menni, ebédelni is kell, de az "ebédszünet" táblát nem lehet kiakasztani. engem egyáltalán nem zavar, hogy az eladó mogorva, teljesen megértem, annyi pénzért, amennyit kereshet, ki lenne kedves, vidám, előzékeny? 6 évig voltam eladó, hát a vevőket sem kell félteni, az biztos

zsiráffff (törölt) 2011.05.31. 13:37:57

"Az alábbi űrlap kitöltésével bekerülhet a leendő Széchenyi Pihenőkártya aktív használók körébe. A megadott adatok alapján megkeressük Önt, amint tisztázódik a Széchenyi Pihenő Kártya igénylés menete, és valójában elindul a rendszer."

Aktívan pihenő menetigénylés el nem induló rendszerességgel. Csak gratulálni tudok az ActivConto cég tulajdonosának. Az alábbi idézet a "Felhasználási Feltételek" című gyöngyszemből származik:

"Előfordulhat, hogy a szolgáltatások keretében megjelenített információk pontatlanságokat vagy hibákat tartalmaznak. A weboldalon elérhető információk rendszeresen módosulnak. Az üzemeltető fenntartja a jogot a felfedezett hibák - a felfedező személyétől függetlenül - előzetes figyelmeztetés nélkül történő helyesbítésére, módosítására."

dr. _mmm_ 2011.05.31. 13:40:24

Én azért kibontattam volna a fényképezőt.. aztán eljövök.. már csak brahiból is..

Kicknick 2011.05.31. 13:40:54

@tregard: mindjárt megsajnállak. Meg a többi eladót is.
AV Planetban tényleg bunkók, egyszer voltam ott, bár nekem elég volt 3 perc is belőlük...

zsiráffff (törölt) 2011.05.31. 13:43:35

innye. rossz helyre írtam...

tregard 2011.05.31. 13:44:50

@Kicknick: ja kösz, engem nem kell, tökéletesen jól vagyok, mert már nem dolgozom éhbérért egy szemét vállalkozónak. de a többieket igencsak lehet sajnálni.

tregard 2011.05.31. 13:47:31

@Kicknick: napi 4 órára, heti 5 napra voltam bejelentve, dolgoztam napi 9 órát, heti 6 napot, 50 000 Ft-ért 2008-ban.

Egyéves Önkéntes 2011.05.31. 13:49:32

Van nálunk egy bolt, kábé 50 m2 az alapterülete viszont van vagy 10 eladó. És bazmeg egyszerre mennek el ebédelni, déltől egyig zárva a bolt.
Irigylésre méltó az üzletpolitikájuk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.31. 13:52:11

@borso: neked es mindenkinek
az altalatok kommunistanak nevezo idokben az eladok normalisak voltak
barmilyen hihetetlen
mas kornyezetben szocializalodtak

uni1002 2011.05.31. 13:56:27

1980, Moszkva,(Szovjetunió fővárosa)

Dél van, ebédelni szeretnék. Fél egy körül az idő.
Meglátom, hogy ott egy étterem a sarkon.
Odamegyek.
Ajtó zárva, 14:00-kor nyitás.
Benézek. Az összes pincér egy dúsan terített asztal körül ül, és eszik.
Látható, hogy igen jól érzik magukat.
Vendég egy szál se.
Aztán később elmagyarázta egy ott dolgozó magyar, hogy a Szovjet Embereknek jár az Ebéd Idő, tehát az éttermek, és a büfék is ilyenkor Zárva vannak.
Mert a Brezsnyevi demokráciában, a dolgozó alapvető joga a déli ebéd.
Na, lehet szidni a kommunistákat...

Kicknick 2011.05.31. 14:17:00

@tregard: én meg 1992-ben nyári munkán két hétig egy gyárban 1800Ft-ért...és akkor mi van? Olyan ez mint amikor az orvos azért bunkó mert keveset keres. Kényszerítettem és hogy ő ott dolgozzon? Vagy az eladót? De ha már ott van akkor csinálja rendesen.
Túl nagyok az elvárásaim...

PepeXVI 2011.05.31. 14:33:12

Nekem semmi bajom az AV-Planettel, már többször vásároltam ott. Mondjuk mióta átköltöztek a túloldalra, csak 1x, de akkor sem volt semmi probléma.

Valóban nem egy "vevő seggét kinyaljuk" üzlet, de nagyon olcsó a konkurenciához képest. Ha elmész a plázába a *ONY márkaboltba, ugyanilyen szoár kiszolgálást kapsz, csak sokkal drágábban.

Azért hozzáteszem, hogy a dolgozóknak illik nem egy időben ebédelni, hogy mindig tudjon valaki foglalkozni a vevővel - ebben a poszt-tolónak teljesen igaza van.

P.S.: Az a csaj mindig pénzt számol, mikor én megyek is! :) Lehet, minél többször számolja, annál több lesz...

dr. _mmm_ 2011.05.31. 14:54:04

a bunkó és a normál hozzáállást 1 mondat választja el egymástól.

Lehoz_Tamás 2011.05.31. 15:06:52

Amire még nagyon kell vigyázni náluk, hogy kizárólag gyári garanciával szabad megvenni bármit is! Mert van egy szervízvezetőként titulált emberük, de neki csak annyi köze van a műszaki cikkekhez, hogy látott már olyanokat a bolt polcán. Ráadásul megpróbálják elérni azt, hogy a vásárló a garanciális árút a saját pénzén vizsgáltassa be és ha ott bebizonyosodik, hogy nincs mit tenni, akkor vállalják a garanciát!

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2011.05.31. 15:32:48

Ebédelni ebédidőben ősi román szokás.

megamenn 2011.05.31. 15:56:40

Az eladó paraszt, az érdeklődő seggfej, a Nikon pedig egy ritka szar együttes.
Állatira unalmas már ez a "ki kell nyalni a vevő seggét" duma. Mert akkor már inkább leszophatnának... :)

2011.05.31. 15:57:33

@uni1002: ezt csak megerősíteni tudom. Nekünk annak idején sikerült bejutni egy étterembe, de a pincér elhajtott, hogy most nekik van ebédidejük.
És tényleg !

acidx 2011.05.31. 16:55:01

baszki!!! odamegy a csávó, akar venni egy 200 ezres gépet. megváratják. gondolom már forrt benn a düh. erre odaméltóztatik fáradni az eladó, leosztja a vásárlót, ahelyett hogy elnézést kérne, erre ki nem b.ssza föl az agyát véglegesen???! vannak azért olyan boltok, (főleg talán a kisebbek) ahol kinyalják a vásárló seggét... és ha az eladónak ugyanannyi is a fizetése, akkor is viselkedjen ember módjára már... amúgy meg, a dohányos eladókat mindi cseszegetik (nem csak eladókat, ált. a dohányos munkavállalókat) akkor az ilyen gyökér miért elfogadható????

mohopasi 2011.05.31. 17:56:22

Tulajnak írni, eladókat kibaszatni a vérbe, aztán lehet társalogni az árengedményről.

Cs* 2011.05.31. 17:56:55

Én már több dolgot vettem tőlük a kedvező ár miatt. Szerintem nagyon normálisak és segítőkészek. Azt figyelembe kell venni, hogy ez első sorban egy webáruház átvételi pontja, nem egy bemutatóterem. Számlázni és árut kiadni gyorsan tudnak, a többi dologra esetleg kicsit várni kell. Ennyi.

Manci néni, a szomszéd 2011.05.31. 19:20:26

Tudod mit, farkas, bazd meg a fűnyíródat!!!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.31. 19:36:31

A multkor a fodrasznal jartam igy.

Market Central Ferfihegy, Tesco, Klier, kb. del utan kicsivel.
Belepek a fodraszhoz.
Kerdem, hogy tudnak e fogadni, erre az a valasz jott, hogy pillanat csak megeszem a pizzam.
Egy sacc negyed szelet megkezdetlen pizza volt a holgy kezeben.

Azonnal kifordultam a helysegbol.
Ha neki fontosabb a pizza, mint a bolt akkor ehhez nincs hozzafuzni valom.

Dorie 2011.05.31. 20:23:50

@acidx: mint nem dohányos megosztom veled, hogy miért baszogatják a dohányos eladókat. azért, mert míg én mondjuk 5-6 órán át folyamatosan a boltban vagyok, foglalkozom a vevőkkel, kasszában állok stb., addig a kedves dohányos kollégák félóránként-óránként odamondják, hogy mindjárt jövök csak elszívok egy cigit, ami kb 5 perc. Óránként 5 perccel számolva fél órával dolgozik kevesebbet egy 6 órás műszakban egy nap, egy héten meg kb 2 és fél órával, mint az aki nem dohányzik, de ugyan annyit keres...

@tregard: ez meg a te egyéni hülyeséged. meg kellett volna dumálni, hogy akkor csúszót vagy valamit írjon ki neked, ha meg nem akar többre bejelenteni, mint amin vagy, adja oda KP-ban a plusz órákat, egyik barátnőm napi 8 órára van bejelentve egy cukrászdában, 600 FT-s órabérre, ha napi 8 óránál többet kell bent lennie, monjuk 10-12 órát, akkor kifizetik neki 2-4x600 Ft ott rögtön. nem hagyni kell, hogy a munkáltató szétszivassa az alkalmazottat...

Mylady 2011.05.31. 20:32:42

Jól tette a poszter, hogy távozott. Én is így szoktam, ha bunkókkal találkozom.
Ha sokan megcsináljuk ezt, előbb-utóbb észreveszik, hogy nincs vásárló. ÉS talán elgondolkodnak, hogy mi lehet az oka. Vagy bezárnak.

Én fordultam már ki boltból azért, mert
1. a pénztárosok az előttem álló kurva anyját szidták távozás után (kulturált, fiatal nő, semmi extrát nem kért, csak hogy ne 200-ast, hanem 2*100-ast adjanak neki vissza

2. a pultosok beszóltak nekem, mert hosszú, néma ácsorgással a pult előtt jeleztem, hogy kérnék ezt-azt, és nekik abba kellett hagyni a cseverészést

3. az előttem állóval üvöltött a pultos, mert aprópénzzel (1, 2, 5 forintos - amikor még volt) fizette ki a kb 150 forintos süteményt

4. a zöldséges szóvátette, hogy a 2 db citromnak akkora zacskót vettem el, amibe 3 is belefér, mikor elég lenne az is, amibe 1,5-nek van hely (és igen, kicserélte a zacskót!)

5. a cipőboltban az eladó a raktárból visszaérkezve feje felé emelte a karját és hosszan, látványosan szagolgatta a hónalját
stb.

Nem szoktam balhézni, egyszerűen csak kifordulok onnan és nem megyek oda többé.

Gastroger 2011.05.31. 20:47:22

Ha jó és olcsó, akkor ott veszem meg. Nem hisztizek, meg posztolok.

Még ha 10 percet várakozni is kell.
Megvehetem a belvárosi szalonban, ahol kipróbálhatom, kinyalják a seggem, másfélszer ennyiért. Ott elvárom. Nem egy webshop (!) bolt lerakatában, ahol elvileg mi keresni valóm? )Jah, hogy az már ezeröccászé sok, inkább a BKV bérlet? A napgép a fejre, hirtelen térugrás a kereskedőhöz, és hitelügyintézés, útközben megfejelve pár emo-s csókát.

Múltkor neten rendeltem valamit webshopból, és megírtam, hogy hol meddig leszek. felhív a futár, hogy kicsit korábban érkezik, mondom én meg még nem vagyok ott. Félúton találkoztunk, és egy parkolóban vettem át a rendelt árut.

Őrület nem?? Egy parkolóban. Mert ő negyed órával korábban jött.

Lehet, ki kellett volna kérni magamnak, majd közölni a futárral, hogy köszönöm, csak érdeklődtem, még intézem a hiteligénylést, illetve hadd nézem már meg, aztán e-bayen megrendelem, ő meg visszaviheti.

Ja, a kereskedő is legyen udvarias, de ez egy e-bolt, nem? Lókoszt árak, lókoszt kiszolgálás.

Gastroger 2011.05.31. 20:51:35

Mégvalami:
"Mondtam, hogy én, de talán nem kellett volna majdnem 20 percet váratni."

A szerző lehet eufémizálja (van ilyen szó?) a saját felelősségét, azért kíváncsi lennék a másik álláspontra is.

Gastroger 2011.05.31. 20:59:56

És még übereljük:

Múltkor beadtam két tekercs filmet egy fotószaküzletbe. Nagyon aranyosak voltak, nem kajáltak, nem volt ebédszünet, semmi.
Még előleget sem kértek, mondták, ha kész a kép, akkor fizessek. És mondom mennyi lesz. Képenként x forint, de amin nincs semmi, azt nem hívják elő, nem kell kifizetnem. Dupla sorozatot, vagy filmet kérek ajándéknak. Ajándék, de rendesek. Még mosolyogtak is, és első voltam a pultnál. Dupla sorozatot. - mondtam. Ejjdejó itten minden gondoltam.

Amikor is mennem kellet volna a kész képekért a bolt bezárt. Telefonos érdeklődésre azt mondták majd futár viszi (3 hete úton van).
PhotoHall 2011 május.

Pont beszívtam.

megamenn 2011.05.31. 21:46:13

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
Hű, te aztán jól megadtad nekik! Azóta is biztosan a kiesett bevétel miatt zokognak.

megamenn 2011.05.31. 21:54:42

@Mylady:
És biztos, hogy az említett helyeken észrevették a drámai fordulatot (távozásod) vagy azt, hogy egyáltalán ott voltál ?

Mylady 2011.05.31. 22:56:32

@megamen: Ha nem veszik észre azonnal, akkor észreveszik majd a forgalom csökkenésén. Remélhetőleg nem én vagyok az egyetlen, aki távozik, ha nem tetszik valami.

Egyébként volt, hogy írtam levelet a cégnek (azóta -2 éve- is vizsgálják az esetet), de általában szép csendben közlöm a bunkó eladóval, hogy akkor én ezt most inkább máshol vásárolom meg. Olyan helyen, ahol észrevették már, hogy a vevőt nem elüldözni kell, hanem megtartani*. De ahol tutira észrevették, az a fent említett pénztáras eset volt, ahol egy félig pakolt bevásárlókocsit beblokkolás után, de még fizetés előtt otthagytam és távoztam.

* Nem várok különleges bánásmódot, hajbókolást, seggnyalást. Egyszerűen csak kezeljenek emberként és ne látszódjon rajtuk, a viselkedésükön az undor, amiért be merészeltem menni hozzájuk. Szerintem nem túl nagy elvárás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.01. 00:02:04

@Dorie: nyugodtan szamolhatsz 10 percet, napi kozel masfel oraval meloznak kevesebbet es ugyanannyit keresnek + azokban a 10 percekben sokszor neked kell helyettuk dolgozni
magyaran Te fizeted/ dolgozod le/ a dohanyos dohanyzasi idejet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.01. 00:08:11

@Mylady:
itt mondjuk eleve a public areaban nem is lehet enni, ha ebedido van azt mashol kell, szepen beosztva egymas kozott
persze a modszeredet en is szeretem, itt is elofordult velem, hogy a penztaros kedvesen beszelgetett egy vevovel, lathatoan ismertek egymast, en meg siettem
nem vartam meg meg leblokkol mindent, ott hagytam a sorban a kocsit es szoltam neki, majd visszajovok ha befejeztek a beszelgetest
mondjuk ABC-ben torzshelyem van, vagy magamnak csekkolok, vagy tudom melyik a gyors penztaro/emellett fel kell merni ki all elotted a sorban, mert ha 70 folotti, akkor tuti 14 cuponja van es csekkel fizet:)/
en szeretem oket, de tenyleg, csak ilyenkor irany masik penztar

Megdobbent 2011.06.01. 01:11:08

"Mivel eddig jó tapasztalataim voltak az internetes áruházakkal kapcsolatban, örömmel indultam a Telepes u.1-be, az áruházba."

Hoh, ez egy masik vilagban lehet. Megrendeled, kartyaval (paypallal alaklmasint) kifizeted, futar/posta hazhoz hozza. Ez a megrendelem, odamegyek, kunyeralok, es ha megkapom - orulok... Nah, ez nem internetes vasarlas.

De azert elottem van ilyenkor, ahogy a fohos all neman, es figyeli a picsat, aki le se szarja :> Ah, nem jellemzo tulajdonsagom :)

Megdobbent 2011.06.01. 01:15:23

@igazságos: Eh-eh-eh :))) Natelleg, ha most sikerul megvennie a hiteles, webshopos NIKON-t, akkor egy het mulva ment volna a DHL-hez fokuszaltatasra feladni a cumot... Lehet az elado tudott valamit, es inkabb bealdozta a bevetelt a valtozatos homar erdekeben :>>>>

Megdobbent 2011.06.01. 01:22:32

@Dorie: Na, ha majd en megyek hozzatok venni valamit, kijohet velem a dohanyos kollegad, elrantunk egy cigit, kozben elad nekem valamit. Ha meg helyes csaj, akkor nem is tarhalom le cigire, ehehe :>

Egyéves Önkéntes 2011.06.01. 07:43:09

A múltkor mennék be a Photo Hall-ba, rács lenn. Rögtön jövök tábla kinn. Várok tíz percet, semmi. Odabóklászik a biztonsági őr, és mondja, hogy kis türelem, a lányok dohányoznak kinn. Majdnem fél órát szoptam ott, ha nem a főnököm küld el a vákuumos műsunáért, akkor tuti nem várom ki.
Fel nem fogom, hogy a főnökét miért nem érdekli, hogy a hülye picsák fél órát bagóznak, és gondolom nem csak egyszer naponta.

szekertabor · provo.blog.hu 2011.06.01. 09:50:54

@Rosszindulatú Vászka: Engem nem érdekel a másik fél álláspontja. Ahol egy vevőt megvárakoztatnak, és lekezelnek, ott a vevő részéről akármilyen hangnem megengedett. Maximálisan becsülöm a posztolót, amiért nem állt le vitatkozni, hanem azzal torolta meg a sérelmet, ami a tulajdonosnak a legjobban fáj: nem hagyta ott a pénzét. Sajnálom, hogy nem jutott hozzá a kiszemelt termékhez, de szerintem helyesen tette, hogy meghúzta a határt.

Pávor Jál 2011.06.01. 11:38:21

@Gastroger: Akkor ha én valamit nagyon-nagyon olcsón árulok, te a jó ár érdekében még azt is elviselnéd, hogy a nadrágodba töröljem a farkam és leköpjelek? Tudod... lókoszt...

Gastroger 2011.06.01. 19:44:32

@Pávor Jál: És te elviseled, hogy a Pennyben raklapról levett kukoricakonzerv az olcsóbb, mint az Intersparben a polcról levett?

A jelen helyzetben azért nem ilyen durva volt a helyzet. 10 percet kellet várni a kliensnek egy sufniwebshop alagsori pincéjében... Ott azért ne várjunk seggnyalást.

Kérdem én: Ha vennél egy 300.000 Ft.os (TV-t, fényképezőgépet, vibrátorszopó autómatát, mindegy), és a bemennél a Westendendes márkaboltba, ahol 380.000 és kinyalják a segged, vagy egy raktáráruházba, ahol 210.000 várnál-e 10 percet, mert éppen kajál a főfasz?

Nem mentegetem, de olcsó fingnak híg a leve, vagy hogy mondják.. :)

smogos 2011.06.04. 20:28:28

A posztot remélem valaki azért elküldte az AVPlanet-nek is! :D
süti beállítások módosítása