Tékozló Homár

Lemondhatatlan vezetékes telefon a T-Home-nál

2011.06.06. 14:29 | jackyll | 60 komment

A Homár őszíntén sajnálja a rengeteg T-történetet, de még így is kábé csak minden harmadik kerül a blogra. Biztos túl sok az előfizető, mert a határtalan debilitás, amit a túlterhelt/kialvatlan/boldogtalan/akármi ügyfélszolgálatos kollégák csinálnak, az leginkább a szabotázs-kategóriájába tartozik, kivéve, persze, ha direkt csinálják. Például, hogy legyen még visszakapcsolási díj is, miután 5 hónap alatt nem sikerült többféle kommunikációs csatornán többször kezdeményezett vezetékes telefon lemondását végrehajtani. Azóta eltelt még 2 hónap persze:

Tisztelt T-Home!

2010. november 9-én lemondtam az önöktől megrendelt vezetékes telefonelőfizetésemet. Ehhez a budapesti Westend bevásárlóközpontban található irodájukban szerződést módosítottunk, alá is írtam rengeteg példányban, önök le is pecsételték, ahogy azt a nagybetűs Hivatalokban szokás. Ezt követően azt a rendkívül bonyolult műveletet, hogy a módosított szerződésnek megfelelő díjról szóló csekket küldjenek ki, nem tudták megoldani sem a novemberi, sem a decemberi számlát illetően.

Így hát felkerekedtem és immár második alkalommal meglátogattam az egyik üzletüket, ezúttal az Arena Plazaban találhatót. Itt az ügyintézőjük javaslatára írásban reklamáltam, az általam elmondottak alapján írt egy panaszt, melyet alá is írtam, így 2011. február 4-én hivatalosan is panaszt tettem. Az itt javasoltaknak megfelelően a hibásan kiküldött csekkeket nem fizettem be, hiszen olyan szolgáltatás is szerepelt rajta, amit 2010. november 9-én lemondtam.

Alig telt el egy hónap, és 2011. március 3-án voltak olyan kedvesek válaszolni, miszerint valóban módosítottam a szerződésemet, így március 3-án megszűntették a hibás számlázást. Ehhez képest csekket továbbra sem küldtek a megfelelő összeggel, így minden szándékom ellenére sem tudtam befizetni a számlámat.

Áprilisban egyszer csak korlátozták a TV csatornákhoz való hozzáférésemet, így - fél év alatt harmadszor - ismét felkerestem ügyfélszolgálatukat, ahol arról tájékoztattak, hogy számlatartozás (!!) miatt direkt tették ezt. Itt jeleztem, hogy régóta szeretném befizetni a számlámat, önök azonban erre nem adtak lehetőséget, én munkatársuk tanácsainak megfelelően pedig türelmesen vártam a csekkre. Ekkor, 2011. április 11-én személyesen befizettem 21 750 forintot, remélve, hogy talán 5 hónap elég lesz egy szerződésmódosítás kivitelezésére.

Sajnos tévedtem. Ma, hét hónappal a szerződésmódosítás után, 2011. június 2-án megkaptam aktuális számlámat, melyen szerepelt egy 3 990 forintos tétel, visszakapcsolási díj néven. Azért számláznak tehát ilyen díjat, mert az önök sorozatos hibái miatt nem volt lehetőségem befizetni csekken a helyes számlaösszegemet. Telefonos ügyfélszolgálatukkal 20 percen át beszéltem, ennek egyik fénypontjaként javasolták, hogy reklamáljak. Mivel nem az időjárásról vagy az esti focimeccsről beszélgetni hívtam fel őket, úgy gondoltam, egyértelmű, hogy ezért telefonálok. Munkatársuk felhívta a figyelmemet, hogy "a csekket mindig be kell fizetni, akkor is, ha hibás, mert mi tudjuk, hogy mit számlázunk, az ön hibája, ha ezt vitatja." Ultima ratioként javasolták, hogy az internetszolgáltatómnál, a XXI. századi technikák élharcosánál írásban reklamáljak. Írásban, de nem e-mailben, hanem postai úton, nyomtassam ki a szöveget, írjam alá, vegyek borítékot, rá bélyeget, dobjam be a ládába és várjak, hátha válaszolnak.

Engedelmükkel ettől eltekintenék, remélem az e-mail is megfelelő eszköz a probléma megoldására. A visszakapcsolási díj fizetését megtagadom, amennyiben nem hajlandóak ezt korrigálni, a megfelelő fogyasztóvédelmi hatóságokhoz fordulok. Továbbá, szeretném tájékoztatni önöket, hogy hosszú évek óta előfizetője vagyok mind a T-Mobilenak, mind a T-Homenak, azonban a türelmem elfogyott. Amennyiben sürgősen nem korrigálják sorozatos hibáikat és nem kompenzálják az ügyintézéssel eltöltött órákat, az összes előfizetésemet felmondom önöknél és olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2011.06.06. 14:31:02

micsoda idétlen szokás már elsőzni, gyorsan lehetetlenné teszem

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.06. 14:34:42

"A visszakapcsolási díj fizetését megtagadom"

1. Aminek hatására kikapcsolják.
2. Majd vissza.
3. Kiszámlázzák a visszakapcsolási díjat.
4. A fizetést megtagadja.
5. GO TO 1.

Az elkövetkezendő harminc évre megvan a programja.

elwood 2011.06.06. 14:35:30

egyébként ha kérik, hogy fizesd be a csekket és nem fizeted akkor ne lepődj meg, ha kikapcsolnak

megoldás 1. menj át a konkurrenciához

megoldás 2. nincs konkurrencia, akkor kétharmad van. fizess és kuss.

Dr. Kix 2011.06.06. 14:47:57

Az a baj, hogy nem nagyon van hova váltani. Mind egykutya.

.lll. 2011.06.06. 14:53:34

a bushmanok még mindég szarnak ezekre a problémákra,mondjuk ott nincs is Homár

teminator 2011.06.06. 14:55:23

az a megoldás, hogy lemondod a tévé előfizetést

meglátod, egy csomó problémád megszűnik és a családdal, barátaiddal is jobb kapcsolatod lesz
és nem mellékesen időd mint a tenger, vagy legalábbis hasznosabban fogod eltölteni

Félre Beszélő 2011.06.06. 15:04:16

Szerintem kérj részletfizetés havi 1, vagy 2 Ft-os részletre és ballagj el a postára és add fel egyesével az összes csekket.

bl4ze 2011.06.06. 15:05:26

Tré Home sucks, we all know they do :(

HenteSS88 2011.06.06. 15:16:27

"olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek."

Ez szép, csak az a baj, hogy olyat Magyarországon nem találsz. Javaslom a kivándorlást a Barbaricum területéről.

Szarazkoro 2011.06.06. 15:16:28

Valts szolgaltatot...

telkoe 2011.06.06. 15:26:42

Reklamaciotfel kell vetetni a telefonos droiddal, visszaolvasttani es utana mondhatja hogy szerinte hogy kell elintezni. Ha nem tetszik a telefonos droid stilusa, felvettesz egy panaszt az nem megfelelo ugyfelkezeles miatt is. Utana visszahallgatjak es ha nem volt korrekt amit csinalt akkor magyarazkodhat a fonokenek.

Abban viszont igaza volt hogy irj papiron egy ajanlott tertivev levelet amiben felszolitod oket a felmondasnak megfelelo szamlazasra (vagy befizeted egy uzletben ami jogos el) Utana mar csak az NHHval kell levelezni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.06. 15:35:48

@lófő:
Az haggyán!
A pirézeket se érdeklik az ilyen hosszú, hihetetlen történetek!

ichtus 2011.06.06. 15:45:24

Majd átadják behajtónak, aki 24 ezer forintért küld egy levelet, meg talán egyszer felhív...

okostjás 2011.06.06. 15:57:56

Csak ne az Ínvitelhez menj, mert ugyan ez a kálváriám van velük. Próbáld meg a Digi Tv-t. velük jó volt a tapasztalatom. Már a Fogyasztó védelemnél van az ügyünk.

ergbertegon 2011.06.06. 16:23:27

Ez már-már megüti a Fiberszar szintjét.
Fibernet-ről Digi re az áttérés maga a kánaán volt nekem.

Tomasz_a_gozmozdony 2011.06.06. 16:28:02

Az ilyen posztok utan mindig sikeres embernek erzem magam. Nekem is volt mar egy csomo lemondas/megszuntetes/modositas a Tre csoporttal, szerencsemre eddig gond nelkul lezajlott minden.

Leone_510 2011.06.06. 16:31:36

matáv egy köpedelem, a kábeles digitális digi tv-re váltottunk az sokkal jobb minőség, a net a legkisebb 20mbit, 4x gyorsabb fele áron mint az eddigi, többi szolgáltatóról nincs tapasztalatom

a matávnál kb. 6 hónapig nem tudtuk használni a netet mert egy szűrőt kihagytak anno szereléskor, hetente bejelentettük de 3 nap után azt "jelentették" , hogy megjavítva. Persze egy frászt volt így. Ekkor elkezdtünk mást keresni és lett is. Ostoba banda , ha rendesen megoldják a problémát még ma is ott vagyunk.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.06. 16:34:58

Antennás kábeltévét kell venni digitális telefonnal!
Azzal nincs gond sose!

2011.06.06. 16:49:34

Az elmúlt két hétben ez a negyedik v. ötödik t lófasz poszt. Így legalább tudom, hogy a saját reklamációm nem egyedi:
történt ugyanis, hogy a netünk egyre szarabb lett, alig csordogál, néha meg szakadozik. Mivel mindez egy vihar alatti sokszoros áramkiesés után történt, gondoltam, írok, hogy akkor ez vagy modem (a wi-fink is megkergült, azt cseréltük is, de ugye ez a másik router, a t lófasz tulajdona, ebbe jön bele kábelük) Vagy ha nem az, akkor a vonal, nézzék már meg.
Dícséretes gyorsasággal (másnap reggel) kijött valaki, becsengetett, hogy most ellenőrizte a vonalat, semmi baja, modem lesz, jelentsem be ÚJRA (+ 1 nap tólófasznak ugye, hiszen ez egy új hibajegy, nem értem, hogy ez a kolléga miért nem jött eleve egy modemmel a hóna alatt, oszt ha jó a vonal, már cserélhette is volna??? Ennyi pénzük van kifizetni a furikázásra, meg ennyi emberük?)
Szerelő balra elporzik, én meg aaérek a házba, felfedezem, hogy most már valóban egyenletes a net minősége, amennyiben egyáltalán nincs, és kábeltévé sincs egy szál se (azzal eddig soha semmi baj nem volt)
Telefon az ügyfélszolira, említve a modemcserét, de az most másodlagos, ellenben követelve, hogy akkor szerelő jöjjön MA vissza, és csinálja meg, amit elbaxott.
Új hibajegy, amire szerelő persze nem jött sem aznap, sem másnap, csak a rendelkezésre álló 72 órás javítási idő 71. (nem vicc!) órájában.
Apró szépséghiba, hogy nem hozzánk szállt ki, hanem a szomszédasszonyhoz, aki biztosította róla, hogy náluk net is, tévé is rendben. Persze, mi erről a kiszállásról csak másnap értesültünk, amikor pénteken, hétvége és Bajnokok ligája döntő előtt nem kicsit idegesen hívtuk őket, hogy akkor most mi van, erre nem kicsit idegesen válaszoltak, hogy ők megjavították a hibát, és a nézőpontok ütközéséből sikerült megfejteni a rejtélyt: a szerelő szopott az ujjából egy címet, a házszám mellett nem zavarta a név különbözősége sem, ellenben ingyen, meló nélkül el tud számolni egy hibajavítást a főnökeinél...
Megvallom, itt leesett az állam, és már meg sem lepett, hogy még ekkor sem szégyellték el magukat, és küldtek ki valakit AZONNAL v. legalább egy napon belül, csak újabb hibajegyet nyitottak, újabb 72 órás határidőt adva maguknak a javításra.
Az a fogalom, hogy ők basztak el valamit, ezért méltányosságból vagy ügyfélbarátságból -nevezzük, aminek akarjuk- ne szopassák az ügyfelet, nem létezik náluk.
Na, ekkor megkerestük a kábeltévé-szerelő ismerősünket, és megkértük szépen, mászna fel az oszlopra, és nézné meg, nem tudja-e megcsinálni: megtudta. (ha a t lófasz szerint ez szabálytalan, nem érdekel) Öt perc alatt lett minden, így már láthattuk a Bajnokok ligája döntőt.
A t lófasz meg hétfőn küldött egy sms-t, hogy a hiba javítása elhúzódik , mire mi felhívtuk őket, hogy az Isten szerelmére, ne javítsanak már semmit, mert ki tudja, még a mikrosütőnket vagy a hajszárítónkat is lekapcsolják, inkább zárják le ezt a hibát, és jöjjenek csak modemet cserélni.
De mondták, hogy ügyfél bejelentése alapján nem tudnak hibát lezárni, így csak valamikor csüt-pénteken kaptunk újabb sms-t, hogy "hiba elhárítva"
Ja, a modemet azóta se cserélték, a netünk azóta is lassú és szakadozik, de legalább úgy, ahogy van, a kábeltévé viszont csúcsszuper.
Eltelt azonban 11 nap, nyitottak vagy 4 hibajegyet, és az eredeti hiba (lassú, szakadozó net) még mindig úgy van, mint mielőtt belefogtunk ebbe az egészbe.
XXI. század és Mo. vezető távközlési szolgálatatója.

ergbertegon 2011.06.06. 16:50:27

@Sün‼:
És az antennás telefon, digitális nettel?
Szerintem az se rossz. Persze szigorúan az Aldi-ból....

dr nmate 2011.06.06. 17:05:37

Los Alamuszi:
Ha annyira lassú a neted, hogy a garantált sebességet nem éri el, akkor kötbért kérhetsz... nézd meg a szerződésed... én így kaszáltam egy másik szólgáltatónál 13 ezer forintot!

gonosz1hal 2011.06.06. 17:06:46

Nincs megfelelő fogyasztóvédelmi hatóság, és ez egyben azt is jelenti, hogy a kedves posztolónak cumi.

Én az internetemet akartam lemondani náluk, fél év alatt sikerült, végül megúsztam 24 ezer forintnyi extra pénz kifizetésével, melynek egy része kéthavi számla, amely idő alatt nem volt szolgáltatás, egy másik része máig megfejtetlen tételek. De mára feladtam. Egyszerűen nincs rá több energiám: az ügyben háromszor voltam t-pontban, vagy hatszor telefonáltam legalább alkalmanként fél óra - negyven percet bolyongva a rendszerben, ide-oda kapcsolgatva. Kifizettem a pénzt, megváltam tőlük, valamelyikük mondta, hogy feltétlen reklamáljak, de nem, nem... az idegeim, a lelki békém fontosabb, úgyis erre ment ki a játék, gratulálok nekik. Biztos nagy szükség van a 24 ezremre a Deutsche Telekomnál, annyira veszteséges szegény.

Most a T-Mobillal kezdődött pepitában ugyanez: lekapcsolták a telefonom, kimenő-bemenő, pedig be volt fizetve a számla, mint kiderül 3.200 forintos alulfizetésem volt (havi szinten 25-30 ezer általában a számlám), de nem elég a 3200 forint átutalása a visszakapcsoláshoz be kéne fizetni a még el nem készült a havi számlát is. Ezt követően egyszerűen nem szarakodtam tovább: lemondtam erről a telefonszámról, nem érdekel, hívjanak a cégesemen. Mit idegesítsem már magam? Az sem bosszantott fel, hogy a teljes kikapcsolást, a pénz befizetését és az említett telefonbeszélgetést követően kaptam egy fenyegető levelet a 3200 forintról, ha nem fizetek, akkor nyolc napon belül egyirányúsítják a telefonomat. Nem, nem veszem fel a telefont, le van szarva, ommmmmmmmmmm...

ex-dr. vuk 2011.06.06. 17:37:36

Nekem is kinyomtak felmondas utan a szamlat (eddig minden szolgaltato megprobalta). Bementem az altaluk alairt felmondas visszaigazolo papirral es a szamlakkal, meg nemi instrukcioval, hogy hova dughatjak fel mindezt.
Nem fizettem plusz penzt.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.06. 18:55:26

@Los Alamuszi: ez azért van, mert a trécsoport most nem ér rá foglalkozni a drótos ügyfeleivel, mert a vodkafonnal bírkóznak, hogy kinek van gyorsabb nemdrótós internettye.

@nmate: ilyen nincs, ez tuti fényképbolt.

kiskár 2011.06.06. 19:00:11

Új belépőként megrendeltem a T-hóm szolgáltatást (tel, net, tv), aláírtam a papírokat és 7 hónapon át nem tudták megfelelően kiszámlázni. 2x volt gondom a szolgáltatással, mindkétszer szoptattak.
Amikor végre letelt a rablánc, ráhagytam 1 napot és bementem hónom alatt a modemmel lemondani, ahol közölték, hogy 8 munkanap!
De nem tudok modem nélkül telefonálni, itt akarom hagyni?!
Hagyja itt, de akkor is 8 munkanap...
Aztán csak 3X kellett bekocsikázni x kilométert, és nagy nehezen sikerült egy életre megszabadulni ezektől.
Ja még bepróbálkoztak egy 18E-s számlával, mert nem adtam le a modemet...

Anyátokat!

2011.06.06. 19:33:23

@nmate:
annyira nem lassú, épp a határon billeg. Csak az a bosszantó, hogy kb. negyede, amit mondjuk a fél évvel ezelőtti fejlesztés után tudott (majdnem elérte a csomag nevében szereplő értéket).
De igazából az bosszantó, hogy napjában háromszor-négyszer lehet felmászni a padlásra (ott van a router), és újraindítani.
Kötbért meg kértem így is a kiesett időre.

Stupido_Girl 2011.06.06. 20:27:34

Kísértetiesen hasonló eset történt velem is a T-home-nál. A tavaly szeptember óta tartó kaotikus állapotokat megszüntetendő, múlt pénteken felmondtam a TV-interet-telefon szerződésemet. Már csak azért imádkozom, hogy ez rendben menjen.

asdf 2011.06.06. 21:00:54

Ket dolgot javaslok:
- a tovabbi kommunikacio kizarolag tertivevenyes levelben
- a nem kuldenek pontos osszegu csekket es emiatt nem tudok befizetni az meg szar duma, szamtalan egyeb modon be lehet fizetni az altalad jogosnak itelt osszeget (banki atutalas, netbank, de magaban a t-pontban is). Az, hogy a panaszosnak ezek barmelyiket derogalt igenybevenni, az a sajat szocialis problemaja (az mas kerdes, hogy a helyzeten valoszinuleg semmit nem valtoztatott volna, es ugyanigy lekorlatoztak volna a francba)

Sajnalatos modon -ha jol ertelmezem-, amugy tenyleg be kell(ene) fizetni amennyi a csekken van meg ha reklamacio targyat kepezi, akkor is (a torvenyhozokat csokoltatom, attol mert egy szamlazasi rendszer zart, attol az alkalmazottak meg lehetnek hulyek, es ahogy pelda illusztralja, azok is):

2003. évi C. törvény
az elektronikus hírközlésről

Az előfizetői bejelentések, panaszok szolgáltató általi kezelése

138. § (4) Ha az előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.

(5) ___ Az a szolgáltató, amelynek számlázási rendszere zártságát a miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja___ -fejemet ra, hogy a matave ilyen, valaki nezze meg, en nem vagyok matav ugyfel-, akkor is jogosult a 134. § (7) bekezdése szerinti felmondás alkalmazására, ha az előfizető a (3) bekezdés szerinti bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be. ___A díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával akkor sem hosszabbodik meg, ha a szolgáltató a bejelentést 5 napon belül nem utasítja el.___

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.06. 21:53:39

drága pószter!
kevés vagy, mint hitlerben a jóindulat! amíg nem bazdmegezel, nem úgy beszélsz velük akár boltban akár telefonon mint egy rühes kutyával, addig magasról szarnak a fejedre.
hidd el, tapasztalatból beszélek...
8 hónapomba telt, mire rendeződtek a számláim.
utána kaptam kompenzációként 6havi ingyé' netet.
sajna manapság csak a bunkó stílust értik meg.

Taxomükke (UK) 2011.06.06. 22:54:50

@vuk_: Nekem ezt az a kurva Tigáz játszotta el, több hónappal a felmondás után... el sem engedtek volna másik szolgáltatóhoz, ha akár 1 Ft tartozásom van. Mocskos Camorra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.07. 02:42:49

@salapapa: 8 honapig gyujtottel, mire kifizetted?

ah amugy el sem olvastam, ennyi homar poszt egy napra kiujitja az aranyeremet, a hereservemrol nem is beszelve

trux77 2011.06.07. 06:27:16

Mennyire ismerős duma ez a ha nem küldenek normális csekket felmondom a francba az összeset. ilyenen mindig nevetek. És akkor mi lesz? felkopik az álla a homeponthunak? a t csoportnak kb 3millió előfizetője van. még az sem tétel, amit egy ilyen esetben büntinek kiszámláz au nmhh.és kedves posztíró. derogál a postai levél? javaslom átnyálazni aaz ászf-et, amiben leírják: számlareklamációt csak írásban, az aláírásával ellátva fogadnak el, postai tértivevényes vagyfaxon faxon küldött levéllel.

otto von bolschewick · http://farkastanya.blogspot.com 2011.06.07. 06:43:42

"...olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek."

Teljesen indokolatlan optimizmus. Nincs ilyen szolgáltató.

capa05 2011.06.07. 06:58:22

Ez a T. akármicsoda, meggyőződésem szerint a statisztikákat sajátos módon közli.A magam tapasztalatából gondolom mindezt, mivel amikor végre lehetőség volt szolgáltatók váltani lemondtam a T.akármi szolgáltatását.
A saját szememmel láttam, hogy a 20 várakozóból 15 lemondta a T. akármi szolgáltatását.Később 1-2 héttel olvasom, hogy x előfizetővel nőtt a fogyasztók létszáma.....
Óbudán amikor megszűnt az egyeduralom (az volt sok-sok évig) szerintem minden második előfizető lemondta.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.07. 07:59:59

@hagyma: nem. 8 hónapomba telt mire a fogyvéd, az NHH, a zótépé és a tré eljutott odáig, hogy én igenis fizettem, csak mégeccer le akartak húzni rólam mégeccer 4havi befizetést.
ekkor nem kellett 10 hónapig fizetnem.
értelemszerűen a 4havit amit valahol a harmadik hónapnál újra befizettem mert lekapcsolták a szolgáltatást, majd a 6havi kompenzációt.
akkoriban 12.990Ft/hó volt az előfizu.

@trux77: javasolnám továbbolvasni -gondolom bennevan-, merthogy simán a 1412-n -vagymin- is elfogadják a szlareklamát.

@capa05: engem is hívott az invitel. az jobb? pontosabb? stabilabb?
ha ugyanazon a 16éves érpáron -békásmegyer- hozzák a szolgáltatást amin a tré, édesnyóc melyiké nem műxik.
mondjuk a számlázás, ügyfelekkel való kommunikáció lehet ott más. nemtoom, én a trénél vagyok copóágon.

D.S.K. 2011.06.07. 08:15:34

Ilyen esetekben javasolt a szolgáltatók ÁSZF-jébe beleolvasgatni, illetve értelmezni az adott eljárásra vonatkozó szabályokat. Ha ezek egyértelműen alátámasztják az ügyfél igazát, nem lehet ellenvetése a szolgáltatónak.

ÁSZF, FVT, PTK: ezek tanulmányozását javaslom, néha.

Kicsit OFF:
Pl. sok internetes cég azt mondja, hogy ha a megrendelt terméket személyesen veszed át, nincs 8 napos elállási jog. Hát egy nagy b...dös ló..szt nincs, ugyanúgy van. Vagy ha veszel egy terméket, nem szabhatják meg, hogy csak akkor garanciális, ha XY-al szerelteted be. Ilyen sincs,

mézgaúr 2011.06.07. 08:26:54

"Amennyiben sürgősen nem korrigálják sorozatos hibáikat és nem kompenzálják az ügyintézéssel eltöltött órákat, az összes előfizetésemet felmondom önöknél és olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek." - ha találsz ilyen szolgáltatót, szólj pls.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 08:37:17

@Sün‼: Digitalis purpureával méginkább!

Tézis:
"olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek."
Antitézis:
"Álom - álom, édes álom"
Szintézis:
"Nyald a s€ggem ..."
Protézis:
"... én meg állom!"

capa05 2011.06.07. 08:57:16

@salapapa: Én a Digihhez szerződtem és meg vagyok vele elégedve.A bekötést ők is csak koppanásra (szerződés lejáratának utolsó napja) csinálták meg.A szolgáltatás viszont vállalható, nem írom, hogy kiváló mert az utóbbi időben az Eurosport adásai (szerintem gyengébb teljesítménnyel adják) hibásak.A többinél ilyen gond nem tapasztalható.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 09:37:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Nem addig az!
"Magyarországon vadon nem fordul elő, azonban kertekben dísznövényként használják."

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 09:59:32

@Sün‼: A Wikipédia sem tévedhetetlen, az Aggteleki Nemzeti Park szubkárpáti flórájának része, de ha a Magyarország természetes határait vesszük figyelembe, a hegyi tisztásokon sok helyen előfordul. nemcsak dísznövényként, hanem gyógynövényként is termesztik, legalábbis termesztették. E sorok írója Kalocsa környékén forgatta és zsákolta hetekig katonai szolgálata alatt meleglevegős szárítóban 1981-ben Hauck Gyurival és egy csak Gyurcsányhoz mérhető pesti jogászpalántával. (Szülei Afrikában voltak diplomaták, származásuktól nem függetlenül kereskedelmi képviselőként, és a srácnak megingathatatlan volt a meggyőződése, miszerint szemita vonásai azért keverednek negroid jegyekkel, mert az apja nagy kujon volt, és gyakran megcsalta az anyját...)
A sárga gyűszűvirág még gyakoribb.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.06.07. 10:05:50

Az volt már, hogy a T csoport székházát lerombolni és sóval behinteni :))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 10:09:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
"mert az apja nagy kujon volt"
Biztos 100%-lék, hogy Strauss-Kahn szindrómája volt!

cicmen (törölt) 2011.06.07. 10:33:39

@Sün‼: Biztos 100%-lék, hogy Strauss-Kahn szindrómája volt!

?????
Annak mik a szimptómái?
Szoptatós dajkának képzeli magát?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 10:36:10

@cicmen:
Japéldául.
Meg még van olyan is, hogy állandóan hastáncot lejt, csak nem oldalra, hanem előre-hátra.

zsiráffff (törölt) 2011.06.07. 10:45:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

"...származásuktól nem függetlenül kereskedelmi képviselőként..."

ROFL :D :D

cicmen (törölt) 2011.06.07. 10:47:10

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: 1981-ben Hauck Gyurival

A neve alapján, az ő ősei sem Árpád apánk sleppjében rontották a levegőt!

É2I 2011.06.07. 11:22:01

Úgy néz ki ezt a posztot se lehet lemondani. Bár hét hónap azért sokk lenne.

Zirowe 2011.06.07. 13:12:26

Nem tudom eldönteni, hogy a T vagy a Upc a hatékonyabb szolgáltató..

Tavaly nyáron szüneteltettem a kábel tv/net/telefon kombót 3hónapra, mert nincs rá szükségem, és volt képem kimenni külföldre egy hónapra, hiszen ez volt az egyik oka a korlátozás kérésének.
A kiküldött csekkjüket ezért "sajnos" csak 2hét csúszással tudtam befizetni a szüneteltetett időszakra.
Mi a kedves Upc megoldása?
Számlatartozás esetén korlátozni kell a netet, de mivel nekem nem volt netem a szüneteltetés miatt, ezért szépen visszakapcsolták, majd korlátozták, korlátozás után pedig ismét kikapcsolták, mint akik jól végezték a dolgukat.
Persze a felesleges vissza/kikapcsolás díját nekem kiszámlázták.

Hosszas vitába kezdtünk, mert ilyen rendelkezést az ÁSZF nem tartalmaz (miszerint szüneteltetett szolgáltatás korlátozása esetén mi a teendő), de végül "sajnos nem tudtak eltekinteni a díj kifizettetésétől".
Remek.

Idén megint mókás volt a dolog: bementem május elején, ismét kértem a szüneteltetést, de most jó előre elintéztem, hogy a számla rendben legyen, és kértem, hogy 06.13-án szüneteltessenek mindent.
4papírt írtam alá a megfelelő dátumokkal, gondoltam minden rendben.
05.13-án éjfélkor elment a net és a telefon, a tv maradt.
Gondoltam rendszer hiba, majd visszajön reggel.
Nem jött.
Bementem Upc-hez, és kiderült, hogy nem tudni miért, hogyan és egyáltalán milyen alapon, a helyi droid azt hitte, hogy 05.13-án kell szüneteltetni mindent, nem pedig 06.13-án, mint ahogy az minden papíron feltüntetve volt.
Kaptam kis kárpótlást (nagy ügy, egy 4gb-s upc pendrive-ot), vmint egy ígéretet, hogy a felesleges ki/visszakapcsolás díját nem terhelik rám, persze erről papírt nem kaptam.

Miért van mégis egy olyan érzésem, hogy ezt mégiscsak rám fogják terhelni?

Ááá, tolvajbanda mind!

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.06.07. 13:35:38

@Zirowe: Ez a szünetelés alatti visszakapcsolás, csak azért, hogy utána korlátozni tudjanak, nagyon jó... :)

hawkeye 2011.06.07. 13:58:55

Akkor szép jövő vár rám is.

Egyik lakásunkban a héten mondom fel az összes T-xxx szolgáltatást.

A másikban év végén, decemberben.

Kösz a posztolónak, lehet, hogy eleve ügyvéddel íratok meg minden felmondólevelet, hogy ne kapjak agyvérzést... :)

telkoe 2011.06.07. 17:08:58

Van egy olyan erzesem, hogy at addig nem veszi ezt komolyan amig olyan 50 elegedetlen ugyfel nem vesz 1-1 matav reszvenyt es az eves kozgyulesen laza barati stilusban kioktatja cegvezetest. A szep benne az hogy reszvenyeskent rohogve ekezheted szemtol-szembe a cegvezetest meg csak felbe sem szakithatnak.

mohopasi 2011.06.07. 17:43:21

Aki egyszer bedugta a fejét a hurokba, az lógni fog. Nagy szolgáltatóktól, bankoktól, multiktól egy hatalmas partizánharc során lehet csak megszabadulni.

pjotr007 2011.06.09. 09:04:46

Mondjuk mén egy dolgot nem értek ezekben a posztokban, ha valaki tudja hogy mennyit kéne fizetnie, akkor ha otthon üldögél és arra vár, hogy küldjenek csekket pedig átutalhatná, befizethetné postán, befizethetné személyesen akkor megérdemli, hogy ráverjék a kamaot és a bekötési és egyéb költséget.
Már sokszor volt olyan poszt itt, hogy az ügyfél várja a csekket és fel van háborodva, hogy most miért ő a hibás.

Sajtkukac 2011.06.09. 22:41:14

1. Második hónapja túlszámláznak, ott virít a tahóm oldalán, hogy 4050 Ft/hó, de csakazértis 5300 van a csekken.
2. Bejelentettem, hogy a netem sebessége a garantált minimumnak is csak a fele. Jön sms még aznap: a hibát elhárították. Szerintük... (persze semmi változás)

Sajtkukac 2011.06.09. 22:42:38

Ja, s ez a mizéria azóta van, amióta aláírtam újabb egy év rabszolgaságot...
süti beállítások módosítása