A Homár őszíntén sajnálja a rengeteg T-történetet, de még így is kábé csak minden harmadik kerül a blogra. Biztos túl sok az előfizető, mert a határtalan debilitás, amit a túlterhelt/kialvatlan/boldogtalan/akármi ügyfélszolgálatos kollégák csinálnak, az leginkább a szabotázs-kategóriájába tartozik, kivéve, persze, ha direkt csinálják. Például, hogy legyen még visszakapcsolási díj is, miután 5 hónap alatt nem sikerült többféle kommunikációs csatornán többször kezdeményezett vezetékes telefon lemondását végrehajtani. Azóta eltelt még 2 hónap persze:
Tisztelt T-Home!
2010. november 9-én lemondtam az önöktől megrendelt vezetékes telefonelőfizetésemet. Ehhez a budapesti Westend bevásárlóközpontban található irodájukban szerződést módosítottunk, alá is írtam rengeteg példányban, önök le is pecsételték, ahogy azt a nagybetűs Hivatalokban szokás. Ezt követően azt a rendkívül bonyolult műveletet, hogy a módosított szerződésnek megfelelő díjról szóló csekket küldjenek ki, nem tudták megoldani sem a novemberi, sem a decemberi számlát illetően.
Így hát felkerekedtem és immár második alkalommal meglátogattam az egyik üzletüket, ezúttal az Arena Plazaban találhatót. Itt az ügyintézőjük javaslatára írásban reklamáltam, az általam elmondottak alapján írt egy panaszt, melyet alá is írtam, így 2011. február 4-én hivatalosan is panaszt tettem. Az itt javasoltaknak megfelelően a hibásan kiküldött csekkeket nem fizettem be, hiszen olyan szolgáltatás is szerepelt rajta, amit 2010. november 9-én lemondtam.
Alig telt el egy hónap, és 2011. március 3-án voltak olyan kedvesek válaszolni, miszerint valóban módosítottam a szerződésemet, így március 3-án megszűntették a hibás számlázást. Ehhez képest csekket továbbra sem küldtek a megfelelő összeggel, így minden szándékom ellenére sem tudtam befizetni a számlámat.
Áprilisban egyszer csak korlátozták a TV csatornákhoz való hozzáférésemet, így - fél év alatt harmadszor - ismét felkerestem ügyfélszolgálatukat, ahol arról tájékoztattak, hogy számlatartozás (!!) miatt direkt tették ezt. Itt jeleztem, hogy régóta szeretném befizetni a számlámat, önök azonban erre nem adtak lehetőséget, én munkatársuk tanácsainak megfelelően pedig türelmesen vártam a csekkre. Ekkor, 2011. április 11-én személyesen befizettem 21 750 forintot, remélve, hogy talán 5 hónap elég lesz egy szerződésmódosítás kivitelezésére.
Sajnos tévedtem. Ma, hét hónappal a szerződésmódosítás után, 2011. június 2-án megkaptam aktuális számlámat, melyen szerepelt egy 3 990 forintos tétel, visszakapcsolási díj néven. Azért számláznak tehát ilyen díjat, mert az önök sorozatos hibái miatt nem volt lehetőségem befizetni csekken a helyes számlaösszegemet. Telefonos ügyfélszolgálatukkal 20 percen át beszéltem, ennek egyik fénypontjaként javasolták, hogy reklamáljak. Mivel nem az időjárásról vagy az esti focimeccsről beszélgetni hívtam fel őket, úgy gondoltam, egyértelmű, hogy ezért telefonálok. Munkatársuk felhívta a figyelmemet, hogy "a csekket mindig be kell fizetni, akkor is, ha hibás, mert mi tudjuk, hogy mit számlázunk, az ön hibája, ha ezt vitatja." Ultima ratioként javasolták, hogy az internetszolgáltatómnál, a XXI. századi technikák élharcosánál írásban reklamáljak. Írásban, de nem e-mailben, hanem postai úton, nyomtassam ki a szöveget, írjam alá, vegyek borítékot, rá bélyeget, dobjam be a ládába és várjak, hátha válaszolnak.
Engedelmükkel ettől eltekintenék, remélem az e-mail is megfelelő eszköz a probléma megoldására. A visszakapcsolási díj fizetését megtagadom, amennyiben nem hajlandóak ezt korrigálni, a megfelelő fogyasztóvédelmi hatóságokhoz fordulok. Továbbá, szeretném tájékoztatni önöket, hogy hosszú évek óta előfizetője vagyok mind a T-Mobilenak, mind a T-Homenak, azonban a türelmem elfogyott. Amennyiben sürgősen nem korrigálják sorozatos hibáikat és nem kompenzálják az ügyintézéssel eltöltött órákat, az összes előfizetésemet felmondom önöknél és olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek.
elwood 2011.06.06. 14:31:02
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.06. 14:34:42
1. Aminek hatására kikapcsolják.
2. Majd vissza.
3. Kiszámlázzák a visszakapcsolási díjat.
4. A fizetést megtagadja.
5. GO TO 1.
Az elkövetkezendő harminc évre megvan a programja.
elwood 2011.06.06. 14:35:30
megoldás 1. menj át a konkurrenciához
megoldás 2. nincs konkurrencia, akkor kétharmad van. fizess és kuss.
Dr. Kix 2011.06.06. 14:47:57
.lll. 2011.06.06. 14:53:34
teminator 2011.06.06. 14:55:23
meglátod, egy csomó problémád megszűnik és a családdal, barátaiddal is jobb kapcsolatod lesz
és nem mellékesen időd mint a tenger, vagy legalábbis hasznosabban fogod eltölteni
Félre Beszélő 2011.06.06. 15:04:16
bl4ze 2011.06.06. 15:05:26
HenteSS88 2011.06.06. 15:16:27
Ez szép, csak az a baj, hogy olyat Magyarországon nem találsz. Javaslom a kivándorlást a Barbaricum területéről.
Szarazkoro 2011.06.06. 15:16:28
telkoe 2011.06.06. 15:26:42
Abban viszont igaza volt hogy irj papiron egy ajanlott tertivev levelet amiben felszolitod oket a felmondasnak megfelelo szamlazasra (vagy befizeted egy uzletben ami jogos el) Utana mar csak az NHHval kell levelezni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.06. 15:35:48
Az haggyán!
A pirézeket se érdeklik az ilyen hosszú, hihetetlen történetek!
akos147 2011.06.06. 15:42:25
ichtus 2011.06.06. 15:45:24
okostjás 2011.06.06. 15:57:56
ergbertegon 2011.06.06. 16:23:27
Fibernet-ről Digi re az áttérés maga a kánaán volt nekem.
Tomasz_a_gozmozdony 2011.06.06. 16:28:02
Leone_510 2011.06.06. 16:31:36
a matávnál kb. 6 hónapig nem tudtuk használni a netet mert egy szűrőt kihagytak anno szereléskor, hetente bejelentettük de 3 nap után azt "jelentették" , hogy megjavítva. Persze egy frászt volt így. Ekkor elkezdtünk mást keresni és lett is. Ostoba banda , ha rendesen megoldják a problémát még ma is ott vagyunk.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.06. 16:34:58
Azzal nincs gond sose!
2011.06.06. 16:49:34
történt ugyanis, hogy a netünk egyre szarabb lett, alig csordogál, néha meg szakadozik. Mivel mindez egy vihar alatti sokszoros áramkiesés után történt, gondoltam, írok, hogy akkor ez vagy modem (a wi-fink is megkergült, azt cseréltük is, de ugye ez a másik router, a t lófasz tulajdona, ebbe jön bele kábelük) Vagy ha nem az, akkor a vonal, nézzék már meg.
Dícséretes gyorsasággal (másnap reggel) kijött valaki, becsengetett, hogy most ellenőrizte a vonalat, semmi baja, modem lesz, jelentsem be ÚJRA (+ 1 nap tólófasznak ugye, hiszen ez egy új hibajegy, nem értem, hogy ez a kolléga miért nem jött eleve egy modemmel a hóna alatt, oszt ha jó a vonal, már cserélhette is volna??? Ennyi pénzük van kifizetni a furikázásra, meg ennyi emberük?)
Szerelő balra elporzik, én meg aaérek a házba, felfedezem, hogy most már valóban egyenletes a net minősége, amennyiben egyáltalán nincs, és kábeltévé sincs egy szál se (azzal eddig soha semmi baj nem volt)
Telefon az ügyfélszolira, említve a modemcserét, de az most másodlagos, ellenben követelve, hogy akkor szerelő jöjjön MA vissza, és csinálja meg, amit elbaxott.
Új hibajegy, amire szerelő persze nem jött sem aznap, sem másnap, csak a rendelkezésre álló 72 órás javítási idő 71. (nem vicc!) órájában.
Apró szépséghiba, hogy nem hozzánk szállt ki, hanem a szomszédasszonyhoz, aki biztosította róla, hogy náluk net is, tévé is rendben. Persze, mi erről a kiszállásról csak másnap értesültünk, amikor pénteken, hétvége és Bajnokok ligája döntő előtt nem kicsit idegesen hívtuk őket, hogy akkor most mi van, erre nem kicsit idegesen válaszoltak, hogy ők megjavították a hibát, és a nézőpontok ütközéséből sikerült megfejteni a rejtélyt: a szerelő szopott az ujjából egy címet, a házszám mellett nem zavarta a név különbözősége sem, ellenben ingyen, meló nélkül el tud számolni egy hibajavítást a főnökeinél...
Megvallom, itt leesett az állam, és már meg sem lepett, hogy még ekkor sem szégyellték el magukat, és küldtek ki valakit AZONNAL v. legalább egy napon belül, csak újabb hibajegyet nyitottak, újabb 72 órás határidőt adva maguknak a javításra.
Az a fogalom, hogy ők basztak el valamit, ezért méltányosságból vagy ügyfélbarátságból -nevezzük, aminek akarjuk- ne szopassák az ügyfelet, nem létezik náluk.
Na, ekkor megkerestük a kábeltévé-szerelő ismerősünket, és megkértük szépen, mászna fel az oszlopra, és nézné meg, nem tudja-e megcsinálni: megtudta. (ha a t lófasz szerint ez szabálytalan, nem érdekel) Öt perc alatt lett minden, így már láthattuk a Bajnokok ligája döntőt.
A t lófasz meg hétfőn küldött egy sms-t, hogy a hiba javítása elhúzódik , mire mi felhívtuk őket, hogy az Isten szerelmére, ne javítsanak már semmit, mert ki tudja, még a mikrosütőnket vagy a hajszárítónkat is lekapcsolják, inkább zárják le ezt a hibát, és jöjjenek csak modemet cserélni.
De mondták, hogy ügyfél bejelentése alapján nem tudnak hibát lezárni, így csak valamikor csüt-pénteken kaptunk újabb sms-t, hogy "hiba elhárítva"
Ja, a modemet azóta se cserélték, a netünk azóta is lassú és szakadozik, de legalább úgy, ahogy van, a kábeltévé viszont csúcsszuper.
Eltelt azonban 11 nap, nyitottak vagy 4 hibajegyet, és az eredeti hiba (lassú, szakadozó net) még mindig úgy van, mint mielőtt belefogtunk ebbe az egészbe.
XXI. század és Mo. vezető távközlési szolgálatatója.
ergbertegon 2011.06.06. 16:50:27
És az antennás telefon, digitális nettel?
Szerintem az se rossz. Persze szigorúan az Aldi-ból....
dr nmate 2011.06.06. 17:05:37
Ha annyira lassú a neted, hogy a garantált sebességet nem éri el, akkor kötbért kérhetsz... nézd meg a szerződésed... én így kaszáltam egy másik szólgáltatónál 13 ezer forintot!
gonosz1hal 2011.06.06. 17:06:46
Én az internetemet akartam lemondani náluk, fél év alatt sikerült, végül megúsztam 24 ezer forintnyi extra pénz kifizetésével, melynek egy része kéthavi számla, amely idő alatt nem volt szolgáltatás, egy másik része máig megfejtetlen tételek. De mára feladtam. Egyszerűen nincs rá több energiám: az ügyben háromszor voltam t-pontban, vagy hatszor telefonáltam legalább alkalmanként fél óra - negyven percet bolyongva a rendszerben, ide-oda kapcsolgatva. Kifizettem a pénzt, megváltam tőlük, valamelyikük mondta, hogy feltétlen reklamáljak, de nem, nem... az idegeim, a lelki békém fontosabb, úgyis erre ment ki a játék, gratulálok nekik. Biztos nagy szükség van a 24 ezremre a Deutsche Telekomnál, annyira veszteséges szegény.
Most a T-Mobillal kezdődött pepitában ugyanez: lekapcsolták a telefonom, kimenő-bemenő, pedig be volt fizetve a számla, mint kiderül 3.200 forintos alulfizetésem volt (havi szinten 25-30 ezer általában a számlám), de nem elég a 3200 forint átutalása a visszakapcsoláshoz be kéne fizetni a még el nem készült a havi számlát is. Ezt követően egyszerűen nem szarakodtam tovább: lemondtam erről a telefonszámról, nem érdekel, hívjanak a cégesemen. Mit idegesítsem már magam? Az sem bosszantott fel, hogy a teljes kikapcsolást, a pénz befizetését és az említett telefonbeszélgetést követően kaptam egy fenyegető levelet a 3200 forintról, ha nem fizetek, akkor nyolc napon belül egyirányúsítják a telefonomat. Nem, nem veszem fel a telefont, le van szarva, ommmmmmmmmmm...
ex-dr. vuk 2011.06.06. 17:37:36
Nem fizettem plusz penzt.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.06. 18:55:26
@nmate: ilyen nincs, ez tuti fényképbolt.
kiskár 2011.06.06. 19:00:11
Amikor végre letelt a rablánc, ráhagytam 1 napot és bementem hónom alatt a modemmel lemondani, ahol közölték, hogy 8 munkanap!
De nem tudok modem nélkül telefonálni, itt akarom hagyni?!
Hagyja itt, de akkor is 8 munkanap...
Aztán csak 3X kellett bekocsikázni x kilométert, és nagy nehezen sikerült egy életre megszabadulni ezektől.
Ja még bepróbálkoztak egy 18E-s számlával, mert nem adtam le a modemet...
Anyátokat!
2011.06.06. 19:33:23
annyira nem lassú, épp a határon billeg. Csak az a bosszantó, hogy kb. negyede, amit mondjuk a fél évvel ezelőtti fejlesztés után tudott (majdnem elérte a csomag nevében szereplő értéket).
De igazából az bosszantó, hogy napjában háromszor-négyszer lehet felmászni a padlásra (ott van a router), és újraindítani.
Kötbért meg kértem így is a kiesett időre.
Stupido_Girl 2011.06.06. 20:27:34
asdf 2011.06.06. 21:00:54
- a tovabbi kommunikacio kizarolag tertivevenyes levelben
- a nem kuldenek pontos osszegu csekket es emiatt nem tudok befizetni az meg szar duma, szamtalan egyeb modon be lehet fizetni az altalad jogosnak itelt osszeget (banki atutalas, netbank, de magaban a t-pontban is). Az, hogy a panaszosnak ezek barmelyiket derogalt igenybevenni, az a sajat szocialis problemaja (az mas kerdes, hogy a helyzeten valoszinuleg semmit nem valtoztatott volna, es ugyanigy lekorlatoztak volna a francba)
Sajnalatos modon -ha jol ertelmezem-, amugy tenyleg be kell(ene) fizetni amennyi a csekken van meg ha reklamacio targyat kepezi, akkor is (a torvenyhozokat csokoltatom, attol mert egy szamlazasi rendszer zart, attol az alkalmazottak meg lehetnek hulyek, es ahogy pelda illusztralja, azok is):
2003. évi C. törvény
az elektronikus hírközlésről
Az előfizetői bejelentések, panaszok szolgáltató általi kezelése
138. § (4) Ha az előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.
(5) ___ Az a szolgáltató, amelynek számlázási rendszere zártságát a miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja___ -fejemet ra, hogy a matave ilyen, valaki nezze meg, en nem vagyok matav ugyfel-, akkor is jogosult a 134. § (7) bekezdése szerinti felmondás alkalmazására, ha az előfizető a (3) bekezdés szerinti bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be. ___A díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával akkor sem hosszabbodik meg, ha a szolgáltató a bejelentést 5 napon belül nem utasítja el.___
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.06. 21:53:39
kevés vagy, mint hitlerben a jóindulat! amíg nem bazdmegezel, nem úgy beszélsz velük akár boltban akár telefonon mint egy rühes kutyával, addig magasról szarnak a fejedre.
hidd el, tapasztalatból beszélek...
8 hónapomba telt, mire rendeződtek a számláim.
utána kaptam kompenzációként 6havi ingyé' netet.
sajna manapság csak a bunkó stílust értik meg.
Taxomükke (UK) 2011.06.06. 22:54:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.07. 02:42:49
ah amugy el sem olvastam, ennyi homar poszt egy napra kiujitja az aranyeremet, a hereservemrol nem is beszelve
trux77 2011.06.07. 06:27:16
otto von bolschewick · http://farkastanya.blogspot.com 2011.06.07. 06:43:42
Teljesen indokolatlan optimizmus. Nincs ilyen szolgáltató.
capa05 2011.06.07. 06:58:22
A saját szememmel láttam, hogy a 20 várakozóból 15 lemondta a T. akármi szolgáltatását.Később 1-2 héttel olvasom, hogy x előfizetővel nőtt a fogyasztók létszáma.....
Óbudán amikor megszűnt az egyeduralom (az volt sok-sok évig) szerintem minden második előfizető lemondta.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.07. 07:59:59
ekkor nem kellett 10 hónapig fizetnem.
értelemszerűen a 4havit amit valahol a harmadik hónapnál újra befizettem mert lekapcsolták a szolgáltatást, majd a 6havi kompenzációt.
akkoriban 12.990Ft/hó volt az előfizu.
@trux77: javasolnám továbbolvasni -gondolom bennevan-, merthogy simán a 1412-n -vagymin- is elfogadják a szlareklamát.
@capa05: engem is hívott az invitel. az jobb? pontosabb? stabilabb?
ha ugyanazon a 16éves érpáron -békásmegyer- hozzák a szolgáltatást amin a tré, édesnyóc melyiké nem műxik.
mondjuk a számlázás, ügyfelekkel való kommunikáció lehet ott más. nemtoom, én a trénél vagyok copóágon.
D.S.K. 2011.06.07. 08:15:34
ÁSZF, FVT, PTK: ezek tanulmányozását javaslom, néha.
Kicsit OFF:
Pl. sok internetes cég azt mondja, hogy ha a megrendelt terméket személyesen veszed át, nincs 8 napos elállási jog. Hát egy nagy b...dös ló..szt nincs, ugyanúgy van. Vagy ha veszel egy terméket, nem szabhatják meg, hogy csak akkor garanciális, ha XY-al szerelteted be. Ilyen sincs,
mézgaúr 2011.06.07. 08:26:54
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 08:37:17
Tézis:
"olyan szolgáltatóhoz szerződöm, ahol ügyfélként és nem pénzszivattyúként kezelnek."
Antitézis:
"Álom - álom, édes álom"
Szintézis:
"Nyald a s€ggem ..."
Protézis:
"... én meg állom!"
capa05 2011.06.07. 08:57:16
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 09:23:27
Mijaza purpurea?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 09:27:04
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 09:37:09
Nem addig az!
"Magyarországon vadon nem fordul elő, azonban kertekben dísznövényként használják."
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 09:59:32
A sárga gyűszűvirág még gyakoribb.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.06.07. 10:05:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 10:09:46
"mert az apja nagy kujon volt"
Biztos 100%-lék, hogy Strauss-Kahn szindrómája volt!
cicmen (törölt) 2011.06.07. 10:33:39
?????
Annak mik a szimptómái?
Szoptatós dajkának képzeli magát?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.07. 10:36:10
Japéldául.
Meg még van olyan is, hogy állandóan hastáncot lejt, csak nem oldalra, hanem előre-hátra.
zsiráffff (törölt) 2011.06.07. 10:45:47
"...származásuktól nem függetlenül kereskedelmi képviselőként..."
ROFL :D :D
cicmen (törölt) 2011.06.07. 10:47:10
A neve alapján, az ő ősei sem Árpád apánk sleppjében rontották a levegőt!
É2I 2011.06.07. 11:22:01
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 13:00:21
Zirowe 2011.06.07. 13:12:26
Tavaly nyáron szüneteltettem a kábel tv/net/telefon kombót 3hónapra, mert nincs rá szükségem, és volt képem kimenni külföldre egy hónapra, hiszen ez volt az egyik oka a korlátozás kérésének.
A kiküldött csekkjüket ezért "sajnos" csak 2hét csúszással tudtam befizetni a szüneteltetett időszakra.
Mi a kedves Upc megoldása?
Számlatartozás esetén korlátozni kell a netet, de mivel nekem nem volt netem a szüneteltetés miatt, ezért szépen visszakapcsolták, majd korlátozták, korlátozás után pedig ismét kikapcsolták, mint akik jól végezték a dolgukat.
Persze a felesleges vissza/kikapcsolás díját nekem kiszámlázták.
Hosszas vitába kezdtünk, mert ilyen rendelkezést az ÁSZF nem tartalmaz (miszerint szüneteltetett szolgáltatás korlátozása esetén mi a teendő), de végül "sajnos nem tudtak eltekinteni a díj kifizettetésétől".
Remek.
Idén megint mókás volt a dolog: bementem május elején, ismét kértem a szüneteltetést, de most jó előre elintéztem, hogy a számla rendben legyen, és kértem, hogy 06.13-án szüneteltessenek mindent.
4papírt írtam alá a megfelelő dátumokkal, gondoltam minden rendben.
05.13-án éjfélkor elment a net és a telefon, a tv maradt.
Gondoltam rendszer hiba, majd visszajön reggel.
Nem jött.
Bementem Upc-hez, és kiderült, hogy nem tudni miért, hogyan és egyáltalán milyen alapon, a helyi droid azt hitte, hogy 05.13-án kell szüneteltetni mindent, nem pedig 06.13-án, mint ahogy az minden papíron feltüntetve volt.
Kaptam kis kárpótlást (nagy ügy, egy 4gb-s upc pendrive-ot), vmint egy ígéretet, hogy a felesleges ki/visszakapcsolás díját nem terhelik rám, persze erről papírt nem kaptam.
Miért van mégis egy olyan érzésem, hogy ezt mégiscsak rám fogják terhelni?
Ááá, tolvajbanda mind!
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.06.07. 13:35:38
hawkeye 2011.06.07. 13:58:55
Egyik lakásunkban a héten mondom fel az összes T-xxx szolgáltatást.
A másikban év végén, decemberben.
Kösz a posztolónak, lehet, hogy eleve ügyvéddel íratok meg minden felmondólevelet, hogy ne kapjak agyvérzést... :)
telkoe 2011.06.07. 17:08:58
mohopasi 2011.06.07. 17:43:21
pjotr007 2011.06.09. 09:04:46
Már sokszor volt olyan poszt itt, hogy az ügyfél várja a csekket és fel van háborodva, hogy most miért ő a hibás.
Sajtkukac 2011.06.09. 22:41:14
2. Bejelentettem, hogy a netem sebessége a garantált minimumnak is csak a fele. Jön sms még aznap: a hibát elhárították. Szerintük... (persze semmi változás)
Sajtkukac 2011.06.09. 22:42:38