Tékozló Homár

Drávanet: 2,5Mbit-es net 11400 forintért (2x frissítve)

2011.06.29. 12:02 | jackyll | komment

Az az alapszabály, hogy mindig van rosszabb, Roland viszont a jelek szerint elérte a 21. századi vezetékes internetszolgáltatás mélypontját. Tavaly ősszel a Fraktál helyét a Drávanet vette át, akik - bár egy évre előre ki volt fizetve az internete - visszamenőleg másodszor is kiszámlázták a létező legrosszabb árfolyamon azt a pár hónapot:

UPDATE 15:53 Csudagyorsan megjött a válasz a Drávanettől, egyenesen a vezérigazgatótól, ezt az eredeti levél alatt olvashatják:

A történet egy internetszolgáltatás vásárlásával kezdődött amelyet, egy meztelen internetszolgáltatást a FRAKTÁL internetszolgáltatótól vásároltam 1 éves előre fizetéssel, már 2 éve. Az elején kiküldték a számlát egy évre, én befizettem, és utána nincs fejfájás - gondoltam én. Ez jól is működött kétszer. Tavaly ősszel meglepve tapasztaltam, hpgy a FRAKTÁL ügyfélszolgálatra való telefonáláskor a DRÁVANET jelentkezett be. Kiderült, hogy a FRAKTÁL nincs, de vanb DRÁVANET. Gondoltam az internet jön, ezzel nincs gond, számlát is biztosan küldik a következő évvel kapcsolatban, bár értesíthettek volna, hogy szolgáltatóváltás volt.

Tavasszal jött a fekete leves. Kiküldték a számlát ösztől tavaszig, de nem a kedvezményes, hanem a listaáros áron, mondván, hogy nekem kellett volna értesítenem őket, hogy nem kaptam számlát. A 2,5MB-es internetet havi 11400ft-os áron számlázták vissza egészen onnan, ahol lejárt az előző egy éves előfizetésem. Gondoltam felhívom őket, hogy mégis én szívesen kifizetem a szokásos áron, de hallani sem akartak róla. ASZF az ASZF és kész - egy évre visszamenőleg számlázni lehet, a szolgáltatás vásárlója köteles a számla hiányát bejelenteni. Többször megkeretem őket, hogy mégis hát ez nem egészen korrekt hiába áll benn a ASZF-ben, én ki akarom fizetni, de hát nem 3x-os áron. Sajnos nem talál halló fülekre.

Lehet, hogy jogilag nekik van igazuk, de mégis, hibáztunk mindketten, de a vásárló vigye el a balhét.......

Ha ezek után valaki akar a DRÁVANET-tel üzletelni akkor lelke legyen rajta, mert az orosz rulett az orosz rulett, vagy tessék elolvasni az apró betűst.

P.s.: Azóta vettem a T-home-tól 15MB!-es internetet 2700ft-ért. Inkább havonta fizetem, abból talán nem lehet baj.

Visszamenőleges kedvezmények ígéretével, lehet, hogy már holnap megoldódik az ügy:

Tisztelt Homár Szerkesztőség! Tisztelt Roland!

A Drávanet Zrt. az utóbbi időben több kisebb-nagyobb szolgáltatót is felvásárolt, többek közt a Fraktált is. Az ügyfeleket érintő folyamatoknak jól kidolgozott forgatókönyve van, amiben a legfontosabb szempont az ügyfélmegtartás, illetve az ügyfél-elégedettség, eszünk ágában sincs kellemetlenséget okozni, ellenkezőleg!

A levélben említett esetben az ügyfél valamilyen okból nem találkozott az értesítésekkel, se a szolgáltatóváltással se a lejárt hűségidő miatti megkeresésekkel (ezeket levélben és emailben is kiküldtük), illetve nem jelezte, hogy nem kap számlát hónapokon keresztül. Ilyen esetben a lehetőségeink korlátozottak, a mi oldalunkon csak egy egyszerű nemfizetésként jelentkezik, amit igyekszünk az ügyfél elérhetőségein keresztül rendezni, ami itt --a leírtak szerint-- nem sikerült.

Amennyiben a mi hiányosságunk miatt történt elnézést kérünk, ha megkeres minket igyekezni fogunk megnyugtató módon rendezni az ügyet, akár visszamenőleges kedvezmények érvényesítésével is (nálunk alap, hogy ha hosszabbít a listaáras időszakot automatikusan jóváírjuk). De minden más esetben is --ha lehet-- az ügyfélnek kedvező döntést igyekszünk hozni. Reméljük itt is lesz erre lehetőségünk!

Baráti üdvözlettel:
Papp Zsombor
Drávanet Zrt.
vezérigazgató
s.k.

UPDATE 07/01 Rolandtól:

Szeretném kiegészíteni a Drávanettel kapcsolatos emailemet az alábbiakkal.

Amint benneteket is, engem is megkeresett a Drávanet vezérigazgatója és ebben a telefonos megkeresésében elnézést kért az engem ért kellemetlenségért. Ahogy azt az emailjében nektek leírta visszavonták a listaáras számlákat, és helyesbítőszámlákat küldtek el nekem, illetve egyenlőre emailben kaptam meg az értesítést. Gondolom, tévesen fordult elő, hogy ilyen sokáig húzódott, de a lényeg az, hogy ígéretükhöz híven az ügyfél, jelen esetben az én javamra döntöttek.

Köszönöm Papp Zsombor vezérigazgatónak, hogy európai szolgáltatóhoz méltóan kezelték ezt az ügyet. Köszönnöm az ügyfélszolgálatos munkatársuknak is a segítségét.

Köszönettel marad hűséges olvasójuk,
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 12:10:30

Duna, Tisza, Drávanet,
Törjön ki a lába nek'.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 12:16:16

2,5 az nem túl gyors... Az ilyen kis szoplgáltatókat nagy ívben el kell kerülni.

É2I 2011.06.29. 12:16:46

Megtaláltad a megoldást a Drávanet meg vesztett egy ügyfelet. Így kell ezt, jól csinálták ;P

KecskeDotyi 2011.06.29. 12:18:19

Esetleg ha szóltál volna, hogy nem kaptál számlát...
Eljátszanám ezt én is az ÉMÁSZ keretein belül. Szerinted kikapcsolnák az áramot vagy kikapcsolnák?

dr. _mmm_ 2011.06.29. 12:18:57

A drávanet-nek nem lett volna kötelessége értesíteni az átvett ügyfeleket, hogy mától hozzánk lehet fordulni stb stb???

Mert ha az ügyfeleket megöröklik, akkor a kötelességeket is.. szerintem..

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 12:20:34

Ha mán van internet,akkó érdemes a számlákat utalni,oszt nincs gond.

StGo 2011.06.29. 12:23:23

Nekem már a Fraktal kezdte új áron küldeni a számlát az egy év lejárta után.Kétezer valamennyiről felugrott tizenkétezer valamennyire mondván elmúlt a kedvezményes időszak. Sietve lemondtam az előfizetést. Szerencsére írásban is sikerült a telefonos ügyintéző tanácsára, ugyanis az történt, hogy a szolgáltatást megszüntették, majd visszakapcsolták (alattomban) és közel egy év után kiküldtek a Dráva-nettől 103 ezer forintnyi számlát. Aztán egy ügyvédi felszólítást.Majd amikor közöltem az ügyvéd úrral, hogy több mint egy éve lemondtam a szolgáltatást, kaptam egy rahedli stornós számlát.

cicmen (törölt) 2011.06.29. 12:23:52

Tavasszal jött a fekete leves. Kiküldték a számlát ösztől tavaszig, de nem a kedvezményes, hanem a listaáros áron,

Mit vársz egy folyóról elnevezett cégtől?
Tavaszi áradás vazze!

Vladdika 2011.06.29. 12:41:57

Tisser (Hb-Agora) kft. kiköpött mása. Csak a tisser ugy kér 7200 pénzt, hogy basznak érte netet adni. Hiába is könyörgök, fenyegetőzök 7 hete, nagy ívben lexarnak. Az ilyen kis majom cégeket be kellene záratni.

nyomi 2011.06.29. 12:48:15

@KecskeDotyi: Ha az emasztol atveszi demasz a szerzodesedet, akkor nem kapcsoljak ki. A posttolo helyesen jart el, masik szolgaltato, a dravanet meg szarjon sunt.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:48:59

én itt a műhelyben nyócezerpárszázat fizetek (hűséggel!) a T-ökömnek a nyócmegásért.
kapok 6mega körül ha jó a nap.
oszt? ez is egy poszt.

felszopó 2011.06.29. 13:03:36

hogy még senki nem csapott le a meztelen adslre, fáradtak vagytok?!

elwood 2011.06.29. 13:04:52

posztolót lehet már ?
és ha igen miért ?

teljesen jól járt el.

Drávanet meg Darwin díjas a saját kihalásáért küzdésében

tocibacsi 2011.06.29. 13:07:18

engem most a PR telekom szopat... a budakeszi kábelszolgáltatást a tv netvörtkől vették, akik az eredeti maszek cgétől vették, most pedig elkövetttem azt a hibát, hogy a korábbi, apám nevén levő előfizetést átirattam a saját nevemre... fűt fát megígértek, hogy minden beállítást és egyebet, így a csop beszedést is majd átvezetik, csak a keresztnév fog eredőben változni... na jött egy fleszólítás, h fizessek - 850 Ft felszúlítási díjjal. Leszartam, befizettem, beállítottam újra a csop.beszedést... a köv számlát még elutaltam, aztán lakásfelújítás miatt elsikkadt a dolog, az előző eset után 4 hónappal most kiderült, hogy azóta se megy a csop.beszedés... központi ügyfélszolgálat kérte, h a b.keszi irodának írjak mailt. 2-t írtam, válasz semmi. Telefon újra, kiderült, hogy bár eddig jó volt a csop beszedés most írjak még 4 nullát az ügyfélszámom elé (ami azóta is 6 karakteres a számlákon amúgy). Megtettem... várom az eredményt. Ha a köv. számlával baj van, leondom az egészet...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 13:09:21

Meztelen internetet csakis az Aldiból!

tocibacsi 2011.06.29. 13:11:01

egyébként nálunk mind2 szolgáltatóváltás számlázás szempiontból lezajlott rendesen... küldtek számlát, megkerestek, stb... drávanet tényleg szarjon sünt, remélem nem fizetted ki a magasabb összeget...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 13:14:19

@salapapa: "nyócezerpárszázat fizetek ... a nyócmegásért."

Téged nagyon lehúznak.

KecskeDotyi 2011.06.29. 13:16:41

@nyomi: Arra értettem, h majd én is jól használom az áramot, b@szok érte fizetni és nem szólok h nem jött a csekk.

KecskeDotyi 2011.06.29. 13:18:24

@tocibacsi: A PR egy amatőr banda, szabadulni kell tőlük, amint lehet.

cicmen (törölt) 2011.06.29. 13:18:33

@Sün‼:Meztelen internetet csakis az Aldiból!

Az milyen?
Felkiált: a picsába! Mi a fasz van ezzel!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:33:33

@atpijkamo: nekem mondod? ráadásul ADSL... ezen üzengettek közvetlenül a füstjelek után az ősemberek. de ezen a nyomoronc helyen nincs más! még a júpíszí hódosa sem jön le idáig, a kábelek meg az út túloldalán (cca 100-120méterre) vannak és százezrekbe kerülne fejenként (?!), hogy átcígöljék ide.

@cicmen: jjja. vitázom is eleget velük, amikor lemegy négyre az a nyóc-se.

cicmen (törölt) 2011.06.29. 13:40:35

@Sün‼: Meztelen internetet csakis az Aldiból!

Terry Bájt bugyi nélkül? :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 14:08:22

@cicmen:
Hát az olyan, mint a csiga ház nélkül.
Vagy mint a kiszeltündi bugyi nélkül.
Vagy a sztivivander szemüveg nélkül.

lifelike 2011.06.29. 14:17:02

Nem kaptal szamlat, teljesen korrektul jartak el, jelezned kell ha nem kapsz, az elet kemeny

Kelpo 2011.06.29. 14:21:01

Az volt már hogy internetet csak az Aldiból, vagy az ukránoktól? Amúgy meg a Drávanet egy ősi román cég amit a forradalom elsőként fog a falhoz állítani..

vizoo 2011.06.29. 14:47:21

@lifelike: A szolgáltatóváltásról megszűnésről, átnevezésről, akármiről szóló tájékoztatást köteles a cég az ügyfél felé írásban megküldeni tudtommal. Így annyira mégse jártak el korrektül.

juhaszvik 2011.06.29. 15:07:59

@Sün‼: sztivivander bugyi nélkül?

hol adnak 2700-ért 15 Mb-ot a T-Home-nál? nekem miért adnak 5 ezerért 5 Mb-t? (hasonló ft/bit arányban, mint @salapapa: )
mondjuk amikor lejár az éves szerződés, akkor mindig megszólal a "lelkiismeretük, és ugyanazon az áron hajlandóak duplázni a sávszélességet (ezt már kétszer eljátszották), lassan emberi netem lesz a világ végén.
amúgy a 15 MB az valsz 15 Mb ugye? (MB=megabájt, Mb=megabit)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.29. 15:35:59

1, Ha az ügyfeleket "eladják" az új szerződést ki kell postázni, ezek után a net használata ráutaló magatartás. Jobb helyen "aktiváltatni" szokták (bármit is jelentsen ez, sztem domain váltás) így amíg nem keresed az új szolgáltatót nincs net. Az új szerződésben nem csökkenhet a sebesség vagy nőhet az ár: a határozatlan idejő előfizetéseket újra szokták kötni

2, Visszamenőleg max. kétharmados többséggel lehet pénzt hajtogatni, ha 60 nap után nem fizet kikapcs, addig meg kellett volna hívogatni az ügyfelet figyelmeztetésül.

3, A Drávanet a T-től kapja "csomagban" a netet, ő csak továbbértékesíti. Asszem olyan, hogy 2,5 Mb csomag már nincs is rég óta csak 4,8,15,25,100 (mondjuk ha ADSL akkor a csillagok különös együttállásakor lesz 8 felett...) azaz lehet a csomag neve 2,5Mogyoró, az biz akkor is a legkisebb sebességű csomag sebességével megy.

off:
érdekes a régi ügyfelei sorsa: kezdetben vala a TVnet, majd TVNetwork most Drávanet... ha fel akarnám mondani akkor a nem túl értékes 6 éves modemet (ami csak modem, nincs ruti,wifi ilyen eszközök nélkül csak PPPOE-vel megy) vajon kinek is kellene visszavinnem?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 16:26:52

@juhaszvik:
Az is jó!

Az volt már, hogy Ausztriában 10GB=10 EUR?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.29. 16:52:01

"Drávanet Zrt.
vezérigazgató
s.k."

Már ők is Szlovákiában vannak ??? :)

Amúgy szép válasz, sejtettem is, hogy kiküldik a leveleket

(emilt mondjuk minek, hót felesleges amíg az ingyen webmailek sokkal jobbak mint akármelyik fizetős szolgáltatóé a maszek mailt meg mondjuk minek kötné az ISP orrára)

de eső után köpönyeg: az illető leírta, hogy inkább vett a T-től, 6x gyorsabbat gondolom 1-2év hűséggel. Szóval Zsombor azt is ígérhette volna, hogy lehozzák a csillagokat, ez veszett fejsze. Illetve nem: szépíteni próbál. Én azt is betoltam volna, hogy nagyságrendileg hány ügyfelük van. Ha már PR...

Szóval telefonon (a meztelen ADSL miatt)/címen nem elérhető az ügyfél: asszem lehetett volna valami weblapra irányítani amikor "aktiváltatják" az új szolgáltatónál. A TVnet a Networkre álláskor pl. pont így csinálta. Esetleg lenyomozni a tényleges címet IP alapján, de ezt a matáv gondolom nem engedi

wiener 2011.06.29. 17:05:15

Korrekt level, korrekt ceg,
Dravanet for president

(ez ugyanaz a papp zsombor, mint aki az mlsz-es ugyben volt itt a homaron?)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 18:22:17

2,5 mega 11400-ért még listaárban is kurva sok.

Megdobbent 2011.06.29. 19:57:06

Zsombor-Zsombor. Szep meg jo, meg minden, de!

Ahogy itt felettem is irtak: ha az uj szerzodest nem kapjatok vissza alairva, de mar tietek az infrastruktura, meg rajta a szolgaltatas is, akkor egyszeruen toltok ra egy aktivalasra felkero oldalt barmit akar megnezni a delikvens, es ha mashol-maskor nem ott tuti talalkozik a hirrel, aztan nincsenek felreertesek :)

Jackni Konzol 2011.06.29. 22:32:09

Nem fér a fejembe hogy Dráganeték hogy lehetnek ennyire felkészületlenek ügyfélmenedzsmentből. Nem veszik észre hogy az ügyfelekből élnek? Nincs ott egy hozzáértő, akinek az a dolga hogy szóljon, ha egy idióta munkatárs olyan döntést hoz, amivel keresztbe tenne egy meglévő előfizetőnek?

zbzbzb 2011.06.29. 22:45:53

a kedves poszt toló keresse csak Zsombort, aki epedve várja, hogy végre legyen egy jó kis személyes adat a kezében

nem tudom, én a poszter helyében már nem nagyon mennék a drávanet felé (bár ahogy írja, már be is szerezte az új netet)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.29. 23:00:40

pont ez a szarházi Drávanet vette át az én korábbi szolgáltatómat is, smost valami 7000ért számláztak listás áron a korábbi kétezervalahányszáz után.
nagy ívben kerülendő, sunyi bagázs.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 23:23:31

Miért tűnt volna fel, hogy nem jön számla, ha csak évi egy számlának kell jönnie?

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 23:25:03

@tocibacsi: Nekem úgy volt, hogy megkerestek lakáson, hogy új előfizetést kell kötni, mert a tvnetwork már nincs, meg is csináltuk, ráadásul úgy, hogy a TVN még anyám nevén volt, a PR már az én nevemen, és működik viszonylag jól.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.06.29. 23:44:14

Azért ahhoz is pofa kell, hogy 2011-ben egy alig 2.5 megás vonalat 11.400 forintért adni, minimum rablás.

privateer 2011.06.29. 23:49:40

@Nigab: elsőzni ősi ROMÁN szokás

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 23:57:26

@juhaszvik: tudod mi a poén?
idehaza júpíszí van, 120-as fájberpáóver. néha még fölé is megy és 3in1 (TV+telefon+net) az egész nincs 14eFt.
van, hogy eccerre tőtikézünk lefele 2 géppel és egyik sem megy (ár ha jó szerverről szedjük) 70 alá, ami tezsvírek közt is 140.
érdekes egy tetű banda a tréhóm.

juhaszvik 2011.06.30. 07:30:31

@salapapa: ne is mond. az otthon-otthoni t-home-osnál 4x-szer gyorsabb 20 Mb-s digi az albimban 2500 ft, fele annyi, mint a T-home.
Két dolog miatt van mégis otthon T, 1. mert nincs más, 2. a ip-tévés szolgáltatásuk szerintem a legjobb Mo-n.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.30. 10:13:38

@juhaszvik: akkor neked szerencséd van a Trével.
én is szerettem volna ide a műhelybe IPTV-t, de a szerelő már hidegélelmet hozott magával, mert csak másfél napos szerencsétlenkedés után működött úgy, ahogy. viszont mind a le, mind a feltöltési sebességem valahogy elment. aztán hétvégén -ugye odahaza voltam így nem tudtam figyelni- felvétel közben leállt és ezen igen felhúztam magam. én sok műsort töltök fel a netre, amihez nekem KELL a gyors kapcsolat és ezt a Tré nem tudta biztosítani. azonnali hatállyal le is mondtam az IPTV-t.
valamiért -cserélhetetlen kábelhibára hivatkoznak- nem megy nálam a 15megás net, így 8asom (se) van.
viszont nincs más szolgáltató, aki ott, azon a helyen tudna nekem stabil, gyors netet. csak cca 100métert kellene elhúzni innen az üzletsort. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.30. 10:24:22

@juhaszvik:
Sajnos az IP tévéhez stabil legalább 10Mb kapcsolat illik, de mindenképp több 6-nál. Sajnos ez meg függ az elosztóközponttól mért távolságtól, a körzet forgalmától, vezetékek minőségétől (korától) meg még pár dologtól, szóval esélytelen nálunk (Budapest). Pedig jó lenne, bár a fene tudja: a DVBT most ingyenes, és az extra csomag is csak egy ezres havonta s legalább digitális meg van pár jó csatorna (nem, az ATV nem tartozik közéjük) :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.30. 10:25:57

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Senkinek. Nekem TVNETWORK volt egy időben, de felmérgesítettek (jól megemelték a tarifát, pont a duplájára, mintha újat kötöttem volna, és akkor még nem lehetett megjátszani a felmondom-újat kötök trükköt. Kérdeztem, mi legyen az ADSL-modemmel, azt mondták, az enyém. Mivel az UPC-nél rendeltem új netkapcsolatot, elajándékoztam a szomszéd lyányoknak.

Layosh 2011.06.30. 10:26:03

Drávanettel nekem semmi bajom, pár évig a volt TVNET-es ADSL 3G-t adták kifogástalanul, most pedig a bérelt vonallal sincs semmi gondom.

napalm 2011.06.30. 12:10:49

na hol van az a 15 megás t-home net 2700-ért?
még a tripla kedvezménnyel is (telefon+net+tv) 4800-ért adják.
szóval infót vagy KAMU!

ggaborx 2011.06.30. 12:25:25

Ez aztán a vezérigazgatók gyöngye!

1. Ha már vezérigazgató vagy ne marketing rizsát írj, hanem pozíciódból adódódan határozott döntést hozzál. Mi az, hogy majd megnézed, mit lehet tenni? Te vagy a góré vagy nem? Talán nézd meg a levélírás előtt és aztán reagálj!

2. Semmilyen körülmények között nem köszönsz el vezérigazgatóként "baráti üdvözlettel". Nem a barátod, az ügyfeled!

De legalább az állás megvan, mi?

pizsama 2011.06.30. 12:30:04

Milyen név már az, hogy Róland?! :)

lolperec 2011.06.30. 12:53:24

"nálunk alap" lol :D

napalm 2011.06.30. 13:03:13

na hol van már az infó??!
KAMU!

movhu 2011.06.30. 13:14:16

@napalm: Én is csodálkoztam, de beleszaladtam ilyenbe. Ismerős mondja, hogy a T felkereste, hogy ha most hosszabbít szerződést a Telefon+IPTV Családi+ 25 megás NET ~5.800 Ft/hó. Én mondtam, hogy ez nem lehet igaz. Megnéztem a neten, hogy mi történik, ha ugyanide rendelek új előfizetésre ugyanezt. Kb. a duplája jött ki. Ezek után megmutatta az ajánlatot, tényleg ez az ár van benne, és megerősítette az ügyintéző, hogy igen, ez nem csak az első x hónapra szól, hanem végig.
Most vagy nagy hiba van a rendszerbe, vagy a T-nek nem kell az új előfizető.

napalm 2011.06.30. 13:37:10

@movhu:
most beszéltem velük, júliusban jár le az egy éves hűségem az 5 megás dsl-re, szeretnék hosszabbítani de a 15 megásra az 5 megás árán.
nem lehet.
pedig ott van 2 vezetékes telefon, a sat tv, 5 megás adsl, 2 előfizus t-mobile, 3 feltöltőkártyás t-mobile.
na?!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.06.30. 14:46:28

"Amennyiben a mi hiányosságunk miatt történt elnézést kérünk, ha megkeres minket igyekezni fogunk megnyugtató módon rendezni az ügyet, akár visszamenőleges kedvezmények érvényesítésével is (nálunk alap, hogy ha hosszabbít a listaáras időszakot automatikusan jóváírjuk). De minden más esetben is --ha lehet-- az ügyfélnek kedvező döntést igyekszünk hozni. Reméljük itt is lesz erre lehetőségünk!"

értelmezem:

MINDEN SZART TE FIZETSZ, A LEGDRÁGÁBB ÁRFOLYAMON!

RRG 2011.06.30. 14:59:33

A fenti posztot én osztottam meg a Tékozló Homárral és azt az alábbival szeretném kiegészíteni.

Kedves Tékozló Homár Adminisztrátor!

Szeretném kiegészíteni a Drávanettel kapcsolatos emailemet az alábbiakkal.

Amint benneteket, engem is megkeresett a Drávanet vezérigazgatója és ebben a telefonos megkeresésében elnézést kért az engem ért kellemetlenségért. Ahogy azt az emailjében nektek leírta visszavonták a listaáras számlákat, és helyesbítőszámlákat küldtek el nekem, illetve egyenlőre emailben kaptam meg az értesítést. Gondolom, tévesen fordult elő, hogy ilyen sokáig húzódott, de a lényeg az, hogy ígéretükhöz híven az ügyfél, jelen esetben az én javamra döntöttek.

Köszönöm Papp Zsombor vezérigazgatónak, hogy európai szolgáltatóhoz méltóan kezelték ezt az ügyet. Köszönnöm az ügyfélszolgálatos munkatársuknak is a segítségét.

Köszönettel marad hűséges olvasójuk,

Roland

nyomi 2011.06.30. 15:30:20

@KecskeDotyi: Ha szolgaltatot valtasz, anelkul hogy tudnal rola, akkor miert ne? Idovel kiderul, es kifizetsz mindent, nagy pech kell, hogy csak ugy mindenfele pikk-pukk nelkul csattanjon a fogo a rez korul, es aramnelkul maradj.

movhu 2011.06.30. 15:57:20

@napalm: Nem tudom mit mondjak, nagy káosz van a T-nél. Ugyanis az én általam ismert előfizetőt az üzletkötő kereste meg ezzel az ajánlattal. Annyi a különbség, hogy kábeltévés net van, ezen megy az IPTV és telefon is, de szerintem ez egy T csoportnál nem kellene, hogy számítson.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.06.30. 17:22:21

Thome 6x lejárt hü(ly)eséggel 1 azaz egy megabit 5400
Bp XX.
Übereli valaki!?

napalm 2011.06.30. 17:51:52

@movhu:
hát engem is megkereshetne ez az üzletkötő.

smogos 2011.07.01. 00:37:10

T-home-nál legkedvezőbben a 15MBit-es csomag 4850Ft... akkor most ki kamuzik?

mohopasi 2011.07.01. 11:21:50

Cég korrekt, kedves posztoló meg nem hiszem, hogy nem vette észre a nemfizetést. Csak nem bánta...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.03. 23:59:55

@RosszQtya: te vagy a jobb! :D

@smogos: kérlek oldd meg nálam is ezt! :)
elővetítem, hogy 9 hétig volt instabil a netem, merteleinte próbálták a 15öst bekötni nekem az IPTV miatt, majd amikor 3 nap után lemondtam a TVt, helzreállítani ay elérésemet. azon a madzagon ami nekem van, még a 8 sem jön rendesen.
még valamit?

Palibácsi 2011.07.06. 15:38:09

Ez egy elég kemény csapat. Már megjártam velük én is.

Teavaj 2011.08.15. 13:00:29

Üdv!
Van egy kis gondom a Drávanettel.Láttam feljebb a bejegyzést róluk.Hátha van valakinek ötlete hogyan lehet ezt velük leboxolni, persze nekem kedvezően.
A lényeg:

2010.dec.1. Drávanet leányvállalata Bakáts Parabola Társasággal szerződés 10 megás netre 4800 Ft-ért. ezen a napon bekötve.
Az első naptol kezdve adatveszteséges volt a kapcsolat.Se korrekt skype, se rádió,se video.Voltak mérési adatok a speedtesten és a pingtesten.Ha még nem is bizonyíték de azért sejteti a minőséget. Mégegyszer, 10Mb-es a rendelt csomag.
kepfeltoltes.hu/view/110815/net_sebesseg__tvnetwork_full_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A rekord 0,66 Mb/s
kepfeltoltes.hu/view/110815/sptest2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Itt már elköltöztem a honap közepén és váltottam upc-re 25 mb/s )

Szóval az első naptol kezdve telefonálgattam az ügyfélszolgálatnak hogy gondom van segítsenek.
Minden alkalommal az volt a válasz , hogy 72 orán belul jelentkezik a szerelő és megjavitják.
Na ez megismétlődött kb 4-5 naponta egészen 2011.februar.17-ig azután feladtam./Ezt a dátumot az ugyfélszolgálat közölte mint utolsó hivásom a hibabejelentéssel kapcsolatban.Illetve megjegyzésként ott szerepelt nekik, hogy hiba elhárítva.Csak engem nem kérdeztek./
Se válasz se javulás.De az egyik telefon alkalmával megígérték hogy kompenzálnak a hiba miatt.
Na eljött a Majus. Megkaptam az eddigi számlákat egyszerre szépen rendre egyenként borítékolva visszamenőleg decemberig.Mert eddig elfelejtettek csekket küldeni és persze megkérdezni van e még gondom az internettel.
Kész, kiakadtam, levelet írtam nekik elküldtem nyomtatott és elektronikus formában is.Aki el akarja olvasni itt: www.megaupload.com/?d=LY68WKDW
Pár nap mulva jött egy telefon.
Jó napot, van -e még problémám a szolgáltatással?
Mondtam , persze semmi nem változott tavaly december ota.Ok holnap jönnek a szerelők.
Jöttek -mértek -sírva röhögtek- kicseréltek egy elosztót amit a bekötéskor 6500 forintért kellett volna kicserélni, de "elfelejtették"-jobb lett.
10 Mb/s hellyel-közzel stabilan.Persze most sem tökéletes de már nem adatveszteséges, ami talan a legfontosabb.
Na ez kiverte a biztosítékot, hogy az első bejelentéstől számítva több mint 190 nap után sikerült ide érni a szerelőnek és egy csatit kicserélve stabilabb lett a dolog.
Irtam egy felmondo levelet.
Elfogadták, lekapcsoltak 2 napon belül.
Kaptam egy kompenzációról szóló levelet ami egy havi jóváírást tartalmaz. EGY havi...a hat honapi szar internetért és zéró segítség nyújtás mellett.
A részletek és a levelezés letölthető itt: www.megaupload.com/?d=N420R8ML

De az utolso levelemet beillesztem ide. Itt már tényleg elszakadt a cérna...
2011.07.11.

Tisztelt Szolgáltató!

Arcátlan ajánlatuk nem elfogadható!
Több okból kifolyolag sem.
Az egyik hogy nekem kb. a konpenzáció összege fedezi a telefon hivások árát amit a hibabejentés miatt tettem, és az még nincs benne ami a reklamációs folyamat alatt elköltöttem.
A másik, Hónapokig hivogattam az ügyfélszolgálatot a hiba miatt, sajnos senki nem keresett meg az elhárítással kapcsolatban.
Önök közel 190 nap után,hogy elso alkalommal bejelentést tettem, ki is jöttek megjavitani /junius közepe/ illetve tájékoztatni hogy mi történt.
190 nap... ez szép teljesítmény..gratulálok.

Addig nekem csak annyi jutott hogy szervezzem át az internet használati szokásaimat egy kávézóba ahol stabil az internet, illetve keressek egy másik céget maguk helyett, aki bejöhet a lakó épületbe mint új szolgáltató.
Számomra kiderült javitas közben, a szerelők laptopján lévő grafikonokbol, hogy egy ocska, instabil internetet kaptam amit az is tudott volna, aki ránéz erre hamarabb, illetve kijön és tájékoztat, valamint lecseréli az oxidálódott koax elosztót amit bekötéskor, persze 6500 Ft-ert NEM csereltek le. Mivel a szerverük tárolja visszamenőleg az internetem minőségét ezért gondolom visszatudják nézni még egyszer vagy csupán elsőre.

Na most erre mit mondjak...hogy korrekt az egy havi "nagylelkü" kompenzáció?!

Önök ha vesznek egy csomag szeletelt szendvics kenyeret a boltban,akkor valoszinü, hogy szendvicsnek vagy piritosnak veszi és nem akar szeletelni. DE.. mit szolna egy csomag friss kenyérmorzsához?? Egyböl funkcióját vesztette..igaz ez is kenyér. Gondolom jogos lenne itt is az eredeti ár, csökketntve, az eredeti 1/8-ával.

Mi a francot képzel a kis csapat aki kitalálta ezt a kompenzációt.

Fel tudok ajánlani kerek 10.000 Ft-ot. És akkor jó fej vagyok mert annak ellenére, hogy megalázva, tudatlanságba tiporva magamra hagytak segélyhívásom ellenére, illetve a sok kellemetlenség amit hanyagságukkal okoztak, még mindig fizetnék. Ezt azonnal az ugyfélszolgálatukon rendezem és elviszem a modemjüket is sajat kicsi kezemmel.

üdvözlettel
kis attila

Ezután iktatták és nincs több válasz.
Most követelnek 5 havi szolgáltatás dijat annak ellenére hogy sem segítséget, sem korrekt szolgáltatást nem adtak.
Mit lehetne tenni? Melyik szervhez forduljak ? hátha valakinek van már sikerélménye hasonlo ügyben.

Üdv Teavaj
süti beállítások módosítása