Tékozló Homár

Pokoli pizzarendelés az Angel Pizzánál

2011.07.01. 14:21 | jackyll | 276 komment

A héten a Homár posztjai között egyszer már összecsaptak a pizzarendelők a futárokkal, de ez annyira különlegesen durva eset, hogy itt is legyen nyoma. A Mit ettem ma blog gazdája 80 perc várakozás után többfrontos pszichológiai hadviselésbe keveredett a pizzéria személyzetével:

Miután felturbóztam a belem a kajára és már kritikusan éhes vagyok kezdek türelmetlen lenni mivel már 80 perce se híre se hamva csóri pizzámnak. Felhívom őket, hogy ugyan már legyenek oly jók és árulják el merre csavarog a futár a kajámmal. A vonal túlsó végén egy eléggé megilletődött leányzót találtam aki nem éppen volt a helyzet magaslatán, majd annyit közölt, hogy a futár úton van! Gondoltam akkor ez pár perc és megjön...Eltelt talán 2-3 perc mikor csörög a telefon, hogy para van új diszpécsereket tanítanak be és elkeverték a rendelésem de soron kívül intézik és 20-25 perc max és megkapom! Ba**meg, éhen döglök addig!

Rendesen darál az ideg, hogy miért engem kell megszívatni mikor már nem látok az éhségtől...agyhalál! Ismét csöng a telefonom..ismét az étterem! Magamban már nem egy kedves szóval illettem a kialakult helyzetet amit ők okoztak, de türelmesen hallgatom a fejleményeket! Hááát a pofám leszakad, hirtelen nem tudtam, hogy most álomban vagyok vagy esetleg egy baleset folytán kómába estém és hallucinálok azért hallom az elhangzott remek történetet... Közölték, hogy ők bizony kiszállították az ételeket és át is vették!

Mi a f...? ennyire elment az eszem hogy nem vettem észre h ebédeltem? kétlem.. pár kérdés után kiderült, hogy egy teljesen más kerület teljesen más utcájában vették át az ételt. Nem térek magamhoz talán csak hápogok mint egy szellemi fogyatékos hal a vízben én nem hiszem ezt el! Megkérdeztem, hogy ugyan már a név esetleg? ( nem vagyok se Szabó, Kiss, Kovács, Lakatos, Orsós, Nagy stb...viszonylag ritka nevem van). Bumm megint közlik h villámmód hozzák a kajám és bocs...bocs? már alig tartanak a lábaim olyan éhes vagyok..bocs.. WTF?? megint csörög!!

Most kivételesen a futár hív, hogy ő átadta a rendelést!! Kegyetlen, egy totál más címre, elmeséli, hogy egy részben egyező névvel rendelkező címre vitte ki?! De k***a jó vagy! Majd kérdezi, hogy esetleg nem lehet hogy az édesanyám vette át mivel mikor fizette megjegyezte: " igen a fiamat így hívják de nagyon rég járt már itthon " itt beállt a teljes agyf*asz! ennyire debilnek néz engem a futár h más címen esetleg anyám átvette! Beszarok! (mellesleg annak is egy Darwin-díjat adnék aki csak úgy átvesz egy rendelést mivel a fiának is ez a neve). Miután megegyeztünk 3adjára is, hogy elsőként hozzám jön a futár letette. Én már nem is tudom milyen állapotban vagyok de szétb*asz az ideg az tuti.

20 perc múlva megérkezett a futár, és nagy kegyesen a rendelt ételek egyik tételét ajándékként tüntették fel, brávóóó meg ne szakadjak a hálálkodásban hogy 135 perc várakozás után kapok ebédet...

A pizza tényleges kostólóját már nem húzom át.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Tyne folyó déli partja 2011.07.02. 17:38:10

@Gastroger: anno a töritanárunk csakazért is Nikének ejtette. merthogy az tényleg a győzelem görög istennőjéről kapta a nevét, és hogy a görögök nem ejtették Nájkínek, az is tuti. csak a hülye angolok/amerikaiak képtelenek kimondani valamit nem az ő szabályaik szerint.

Gastroger 2011.07.02. 17:52:38

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Azért aznem volt annyira csakazértos .. :))

Egyrészt mert valóban Niké, másrészt meg képzeld el, ahogy a töritanár atr mondja, hogy hát kedves gyermeke (kedves barátaim, kdeves polgártársak), a mai görög isten akit megismerünk az Náji a győzelem istennője. (ez nomdjuk poénnak egyszer elment volna, legalábba kölkök megjegyzik).

Holnap pedig Dájonüzöszról, a bor istenéről fogunk beszélhetni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 18:23:37

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Maryvel a NET-es vasarlas kizart
O elvezi, neki ez program a shoppingolas
hala egnek sokszor rabeszelm, hogy mindkettonknek jobb ha egyedul megy
ha csak elelmiszer, akkor egyutt megyunk altalaban
cipekedes nics, bevasarolni csak kocsival
mondjuk tul;ajdonkeppen mindenhova kocsival, mert a legkozelebbi benzinkut is 20 perc gyalog es hat ott nincs tul nagy arukeszlet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 18:26:50

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): nyugodtan mondhatrnak a hulye amerikaiak is nikenek, hany szot mondjak amiben az I nem aj hanem I
a gorogok meg valoszinuleg nem spoprtcipoben gondolkodtak
a hulye magyarok meg farmernak hivjak a jeans, de tovabb megyek levisznek mondjak a Levis't

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 18:41:40

meg azert a fagyasztoban mindig van par hamburger:)
dzsaszt in kez
ha meghal a futar vagy jon a hurrikan, ilyesmi

Gastroger 2011.07.02. 18:45:29

@hagyma: Mondjuk a Levi's is egy nagydarab fasz. Felfújt jenki fasság.

Jóhogy nem Ritt farmer. Mindkettőt itt (is) gyártották. Amúgy, hogy kellene ejteni a Léviszt?

Nem vagyok amerika ellenes, de ez faszom nagy nemzeti érzés...
Teccenek olvasni történelmet?

Majd amikor amerikának indián elnőke lesz (kaptak pár üveggyöngyöt, meg a kaszinók jogát, abból köszönik jól elvannak), addig az Egyesült Államok, csupáncsak egy Európai gyarmat, (bár lassan nemzetiséget tekintve spanyol ajkúak és gazdaságilag kínaiak és izraeliak tulajdona) a kivándorlók, és a lehetőséget keresők mekkája.

Ne hari hagyma, de ennyit a "hülye magyarok" kommenthez.

XCat 2011.07.02. 18:47:03

@hagyma: Ott anyázz meg hülyemagyarozz, ahova még a te silány kis agyad is elég... úgy van, amerikában. te szar kis hotelszolga. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 18:56:43

@Gastroger: elozmenyt nem is olvastad? hehehe
animacs hulye amerikazott:)
arra volt poen
de hulyeamerikazni lehet ugye
muhhaha
hat sajnalom, ha a Levis't nem tudod kiejteni angolul
nezz utana
@CatMother:
megjottel?
reg lattalak ribanc:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 18:58:50

@Gastroger: europai gyarmat
ez jo:):):):):)
ez egy fuggetlen orszag es zommel az europaiak epitettek fel
ezert is nem ertem az amerikagyalazast
de hat ez otthon megszokott
amerika pfujjj
melldongetos magyarok hajra!!!
amerika buszke a tortenelmere, talan az nem hiba, hogy nem 1000-ben alapitottak allamot hanm parszaz evvel kesobb
talan nem...
ha igen?
na so

XCat 2011.07.02. 19:03:01

@hagyma: Már régen, az én nickem a sale kálmán. :) Gondoltam itt az ideje bemutatni a nagyközönségnek az ordenáré énedet is.. már annak, aki nem látta még.

Gratulálok, sokat csúsztál lefelé, de ne aggódj, ennek még nincs itt vége.

Ám most van az, hogy lehánytalak, kitettelek a napra aszalódni, és ott hagytalak. Szia! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:04:22

jelezm legalabb 2 millio magyar gyokerekkel rendelkezo amerikai el itt
es Ok mar amerikaiak, mint mar en is, amire buszke vagyok, mintahogy arra is hogy magyar allampolgarsagom is el
szoval a hulye amerikai azt a 2 miller magyart is erinti
de Ti csak ordibaljatok kifele onnan europa kozepebol
nektek mindenki szar
soroljam?
szarok a szlovakok...
a franciak
az oroszok
a nemetek
a romanok huhuhu!!!!!!
most a kinaiak is
az amcsik ugye elbol
erdekes lett az orszag lakosainak a felfogasa
de innen nezve vicces is
fujjatok csak mindenre es mindenkire
a zom az mosolyog ezen:)

XCat 2011.07.02. 19:08:05

@Gastroger: Nem sokára úgyis diliházban végzi.. csak nézd meg a beírásait. reméljük nem spórolt a biztosításon, a kitelepültek jó szokása szerint.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:08:31

@CatMother: szia
legkondiban ulok, koszonom aggodasodat
az en nickem 25135 hozzaszolas 5 ev es 20 poszt ota ugyanaz
az nem tudja a nevem aki nem akarja
nekem nincs mit titkolnom, vagy szegyelnem
varok barminemu idezetet amiben fikaztam volna a szulohazamat
rajta, ha mar idekeveredtunk a pizzatol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:15:37

@CatMother: a blogomon milyen nickel ekezel:)?
es annyit arulj el, ismerlek szemelyesen, vagy csak zsigeri a gyuloleted?
thx
persz majd csak ha megint adnak 10 perc szunetet az apolok es netezhetsz

XCat 2011.07.02. 19:17:41

Ez nem is hülyeség. Kéne regelni egy "amerikaimagyargyökerek" domaint, és kiszakadtbelű amcsiknak árulni aranyáron, hogy szerepeljenek rajta. :DDDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:18:08

na, hetvege van nincs nagy elet igy tuls sok hagymat latok
ugyhogy lepek en is
este Yankees-Metz!!!!!!!!
ez fontosh
ha masodik inningig nem hozzak kii a pizzamat akkor posztolok, megnezzuk eler-e a homar csapja North Carolinaig

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:19:19

@CatMother: ez tenyleg jo
de kezd a magyar-magyargyokereknel
es rogton elsozhetsz

Gastroger 2011.07.02. 19:20:13

@hagyma: nem, nem olvastam az előzményeket, de az éljen amerika hülye magyaroktól éppúgy feláll a hátamon a szőr, mint a színhülye nyeregalatpuhítós magyarkodástól.

Nem akartam senkit megsérteni, nem vagyok Livájz ellenes sem, nem azt mondom, hogy a magyar ember hordjon veretes szüttyőt az oldalán, meg lebegő gatyát, meg olyan gombos izé felsőt.. .. talán a kommenjeimből kiderül.

Ugyanúgy szarok a mesevilágba, mint a mai magyar politikába. Vagyis megvan a véleményem, de leszarhatjuk.
Asszenm, ha lehetőségem leszek kimegyek svájcba órákat polírozni, vagy németbe török mecsetet építettni.

Attól még magyar gyerek vagyok, sokkal jobban mint ezek a jelenlegi kormánypárti faszok.

amúgy, egy 1981-es Deloreant, vagy egy 1958.a Plymouth Furyt, egy 1969-es Dodge Chargert, vagy egy Ford Mustangot (bármelyik évből, de mondjuk egy Shelby az kajak lenne) azt szívesen elfogadnék. :))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:22:08

@CatMother: tenyleg, feljelentettel mar a CIA_nal,? mert meg nem kerestek:)

XCat 2011.07.02. 19:23:35

@Gastroger: Volt pasimnak van chevy impalája, szerintem árulja.. rákérdezzek megvan-e még?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:29:11

@Gastroger: felultel a provokacionak
ez nem a Te hibad sokan beleesnek
en vagyok olyan magyar mint Te
az elet ugy hozta hogy kijottem ide, beleszerettem egy nobe es itt telepedtem le es elnezest de jol erzem magam
szamomra eljen amerika es eljen magyarorszag!!!
en jobban vagyok magyar mint amerikai, ugye 35-15 ev, de ne kelljen mar vedekeznem mert itt elek
a jelenlegi kormanypart innen jobbnak tunik mint az elmult....
en most akarok kocsit cserelni az en vagyam egy 2011 -es Mustang cabrio
van vagy 40 rugo
lehet toyota lesz belole
/ levist azota hordok miota azt sem tudtam, hogy kell kiejteni, az eskuvom is abban volt, ha ranezel a blogomra lathatod videon. Tripper farmerom nem volt, de wrangler jo a haz korul/
hat igy
sose tudhatod mit hoz a jovo, ezert nem erdemes itelkezni
ha 20 eve valaki azt mondja az lesz , ami most van eleg jot mosolyogtam volna
nade tenyleg befejkezem, esz nem a blogom, ez a HOMAR/
bar en sosem kezedk szemelyeskedni, viszont nem allom meg, hogy ne valaszoljak
innen lesz off

Gastroger 2011.07.02. 19:32:47

@CatMother: Ráérzetél a perverziómra. :)
Nem hinném, hogy meg tudnám fizetni, + fenntartani, de azért érdeklne mennyit kóstál.
Rájöttem, nekem, most Delorean kell.

Vagy ami még olcsóbb, az a japánok 80-as években gyártott, de csakis a fekvő duplalámpás Nissan Datsun Laurelje.
Feketében...

Gastroger 2011.07.02. 19:38:00

@hagyma: Tudom, és ezt mondtam. Ha úgy hozza az élet, lehet én is elmegyek innen, de attól még magyarabb vagyok, mint a sok fasz, aki ezzel dicsekszik.
(mondom, nekem nincs fenn a blogom, de kommentjeim alapján láthatod :) )

A Lebaron meg szintén egy vagány gép, tetszett az a megoldás, ahogy a hátsó ablak, és a B oszlop levágását radikálisan megoldották, ettől lett elegáns.
:))

XCat 2011.07.02. 19:50:58

@Gastroger: oké, megkérdem. egyébként lehet hogy jobban járna vele mindenki, ha nem lenne annyi magyarabb, és több lenne a magyar....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 19:54:19

@Gastroger: megbihztao, jo motor volt benne, elegansnak nemm mondanam:)
de a cabrio valtozat tok jol nezett ki
mikor megvettem /az volt az elso kocsim/ az vezerelt, hogy olcso legyen es menjen
vegulis megfelelt a kiteteleknek hellyel kozzel
az a V6-os 3000-es motor szinte elnyuhetetlen\egyebb problemak azert sok ev utan befigyelnek
benzinpuMpa, szervo, valto , fenyezes!!!
azt nagyon elbasztak

Gastroger 2011.07.02. 20:08:02

@CatMother: eztetet mondom. Úgyhogy tess összeölelkezni hagymával, oszt élni boldogan.;)
Mindketten full magyarok vagytok, aztán osztjátom egymást, meg hagyjuk már ez a kérdést, irritál.

Szeressükk egymááást gyerekeeek, -ahogy a dal mondja. :)

XCat 2011.07.02. 20:25:25

@Gastroger: Ölelkezzen ezzel a bubópestis, kb. mindent megtestesít amitől undorodom egy emberben. Mondjuk újabban már csak szánalmas, de megy ez még majd lefelé.

Egyébként én nem vagyok magyar. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 20:41:36

@Gastroger: nem megy mert nem szeretem a gylolkodo primitiv embereket
nem utalom, csak kerulom
de van aki ennek ellenere ram akaszkodik, mint ez a ribanc

Gastroger 2011.07.02. 21:01:33

@CatMother: @hagyma: én meg szeretlek Titeket. :)))

XCat 2011.07.02. 21:06:04

Szavazzunk! megüti-e hagymát a guta?

1. igen
2. nem hiszem, talán, nem érdekel
3. én szeretem a hagymát

:)

A savazók között kisorsoljunk egy doboz amerikai bogarat.

XCat 2011.07.02. 21:07:48

@Gastroger: Én is téged, mókuska. Mellesleg láttad hogy a helótája anyámat szidta és leribancozott? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 21:55:25

@CatMother: a noi felmeno lehet nagymamai is vagy dedi...
csak hopgy pontositsunk az it szelkalmannak mondtam miutan vergodesnek nevezte sziporkazo hozzaszolasaimat
nem tudtam, hogy skizofrenekkel vagyok korulveve altalad:)
a hagymat minden normalis magyar szereti
en is
na kezdodik a meccs es rendelem a pizzam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.02. 22:21:17

amugy bevallom 1-t hetig voltam pizzafutar is, de rettenetesen untam, volt hogy 2-3 orat csak ultem a kocsiban
aztan ha beindult pentek szombat este, akkor lehetett porogni
gps a minimum
de csaladi hazas ovezetben sokszor szepen elmondtak merre hogy, es pl. mondtak, a teraszon felkapcsolom a villanyt stb. onnan latni fogod

mondjuk csak kocsival szallitottunk es a terulet nem volt hatalmas

cicmen (törölt) 2011.07.02. 23:47:35

Pokoli pizzarendelés az Angel Pizzánál

Ne nagyzolj! Ha a Pokol Angyalai viszik ki a pizzádat, egyből megtanulsz főzni!

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 09:10:18

@hagyma: @Gastroger: Duna TV, a Nemzeti Adó, kicsit bocs. HD-be. De nem volt túl izgalmas meccs.

MosoMasa 2011.07.03. 09:12:42

Mi a bélért kell ilyen debil posztokat kitenni?
Hisztériás majom.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 09:25:57

@Gastroger: nekem eddig a szegedi gyártmányú "házias ízek" sorozat jött be, illetve csilisbabból a legjobb az XXL-es nemtommijen gyártmányú. Abba állítólag még állat is van.

Hamár retrózunk, a ?Kiráj uccában még van egy Globus mintabolt, nagyon fles, tiszta időutazás, a kirakatba csak konzervek vannak felhalmozva. De lehet, hogy már nincs meg az üzlet.

Gastroger 2011.07.03. 13:02:06

Akkor ez már a hétvégi poszt úgyláccik. Ezen a pizzán gondolták elrágódunk.
Keveslem a nyaralós, balatoni lehúzós történeteket. Mivan idén mindenki megjavult? Vagy csak készül mindenki a jövő heti Kék Szalag vitorlásversenyre?

Hát igen pizza helyett egy jó kis bográcsozás.. az az igazi.

Ede poszt tényleg el lett távolítva? Lusta vagyok rákeresni, főleg ha nincs is meg.. :)

cicmen (törölt) 2011.07.03. 13:09:06

@Gastroger: Akkor ez már a hétvégi poszt úgyláccik.

????

Ez már a hétvégi?

cicmen (törölt) 2011.07.03. 13:10:13

@Rosszindulatú Vászka: csilisbabból a legjobb az XXL-es nemtommijen gyártmányú. Abba állítólag még állat is van.

Zsizsik! :))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 13:14:21

@Gastroger: el bizony!
eloszor csak zarva, majd torolve
bogracsolni szigoruan tilos muemleki kornyezetben
egy kis faszenes van/ littledickNS/ azon lehet grillezni!
ez fontosh!

cicmen (törölt) 2011.07.03. 13:18:08

@atpijkamo: a pizzát nem rendelő, viszont átvevő nénivel."

Szerinted izlett neki? Vagy eltette a fiának?

Vagy az hitte, hogy a negyven éve rendelt Harangozó Teri lemezt szállították ki neki.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 13:27:00

@Gastroger: "Akkor ez már a hétvégi poszt úgyláccik."

Csak úgyláccik. A hétvégi posztot törölték, felszántották, és a helyét bevetették sóval. És a meninblekék kiflesselték a lámpájukkal az agyakból. Csak én éppen pislogtam.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 13:33:15

@cicmen: apamnak egyszer zsizsikes lett a babja
szerencsere este beaztattuk es reggelre feljottek oxigenert
elvitte a zsizsik a termest

Gastroger 2011.07.03. 13:34:29

Megnézem mi van itthon a spájzban.
(Vászka, te mitt tippelsz? )

Vecsési töltött káposzta húsgombóccal. (Baroni- gyárási hely: Vecsés. Nfene).
17,5% húsgombóccal, amiben 57% a sertúshús, azaz kb 9-10% hústartalom.Ízfokozók, és E számok nincsenek rajta..

Szegedi házias ízek: Pincepörkölt.
26%-ban változó arányban sertés és marhahús. Ijesztó az összetevők között az állati fehérje, a stabilizátorok, (tri és difoszfát), a karrogén, az ízfokozók, natrium glutamát, és két E szám)

Szerb bableves. (Primana- asszem Aldis). Marhahúsleves, és bab 33%-ban, a többi csak felsorolva.

Hamé: Marhahús vadasan.
Az összetevők nehezn olvashatóak, marhahús 22%, de úgy tűnik viszonylag kevés ízfokozó, és adalék.

Csilis Bab (Baroni): 7,5% darált marhahús. ízfokozók garmadája.

840grammos Globus Babgulyás, szerintem ez jó lehet, bár 11% marhahús, és 10% tarkabab nem túl erős..

Házias ízek: Rakott káposzta. 32,5% káposzta, 29% húsgombóc. 3 féle E szám.

Aro sólett csípös kolbásszal. 40 gramm a kolbász tömege. Arós.

Gastroger 2011.07.03. 13:38:52

Mélyhűtőben: saját készítéső gombás ragu, egy darab édesvízi (nem bolti) ponty, 2 sonkás bagutte, lecsóalap, zöldségek, zöldbab, kb 40 dkg harcsafilé, egy zacskó parasztreggeli, egy adag halászlé, vargánya egyben fagyasztva, és egy fiatal pecsenyekacsa comb.
Nem is rossz, pedig azt hittem már kezdek kiürülni. :)

Gastroger 2011.07.03. 13:41:55

Spájzban: 8 tasak száraztészta, különbözőek, 4 féle tasakos tészta készétel, hal, kagyló, szadínia lazackonzerv, melegszendvicskrém (2 féle), bab, kukorica, zacskós leves, bögrés, tasakos, smack, 4-5 db, kész tésztaöntet 2 féle, szárított vargánya, vegyes savanyú, lecsó, barnamártás, zacskós mártás.
Ez már beteges, nem?

Gastroger 2011.07.03. 13:49:36

@atpijkamo: Én egy pillanatra még emlékszem, vagy valaki mobil, vagy netszolgáltatóval, vagy bankkal kapcsolatos élményét írta le. De lehet ezt így egyben.

rexter 2011.07.03. 13:52:39

erről a postról a 9gag.comon látható whitepeopleproblems.com jutott eszembe.
elképzelem ahogy majdnem ÉHENHALT mert nem evett mondjuk 4-5 órája semmit. egyszerűen horror!!!!

Gastroger 2011.07.03. 13:53:03

A spektumon meg Jammie Oliver éppen egy malac ellését asszisztálja. Durva. De édes a kismalac.

A reklám után, a ropogós sültmalac jó fűszerezést mutatjuk be.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 14:08:18

itt meg qrwa meleg van a halidej hetvegere
100 fokok figyelnek be

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 14:08:56

@Gastroger: én főleg babokat szokok bespájzolni taktikai készletnek. Az ARO-s a legrosszabb, bár a legolcsóbb is, a babfőzelékjük erőspistával fedőízként majdnem ehető, éhenhalás ellen jó. Meg még a szegedi házias csili is egész jó. Meg még a mexikói egytálétel fedőnevű szegdi házias és a sólet is ehető. Mármint a házhozhozós kajákkal ájja a versenyt. Az az XXL-es csili szinte finom csak az alapból két adag (reggeli-ebéd kombó).

Ami a fles, hogy van egy sor ijen konzerv, amit egy kutyatápgyár csinál, na az is egész ehető.

cicmen (törölt) 2011.07.03. 14:15:34

@atpijkamo: www.youtube.com/watch?v=u4NQPeSfEoI

Egyébként ettől kevésbé leszek ideges, nem úgy mint a legós Fluortól !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 14:24:12

@Rosszindulatú Vászka: en imadtram az otthoni soletkonzerveket, meg a sima babkonzerveket is
szerintem vilagszinvonalu volt
kulonoisen az orsi libaval, vagy pulykaval
azt kellene leultetni aki kinyirta a magyar konzervipart

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 14:25:44

kinaban sorba allnanak a magyar konzervert
jok voltak a kaposztak is
en a vagdalthust is szerettem, meg a majkremeket
ahh

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 14:32:50

@hagyma: na ja, néha nosztalgiából veszek egy-egy gyíkhús- (vagdalthús) vagy klasszik májkrémkonzervet. Tiszta időutazás.

Gastroger 2011.07.03. 14:47:31

Honvéccségnél gyakorta volt kozerv, ha kivonultunk valahova. Persze, mert az "M" zárolt stratégiai készletet lejárat után meg kellett enni, és frissel feltölteni.

Volt olyan cukorborsó főzelék (csak kinyitás után derült ki, hogy az, mert címke nem volt rajta), ami meglepően jó volt.

Ott dívott a gyíkhus, és a páncélos elnevezés a konzervekre. Ja és az Urban Legend, hogy csiga is van a májkrémben: állítólag bvalakinek már volt olyan simerőse, aki látott olyan embert, aki kinyitotta a májkrémkonzervet és két csigaszem nyújtózkodott kifelé.

Bár akkor nem értékeltük a francia gasztronómiát, lehet ez volt a baj.

Amúgy én emlékszem, hogy gyerekkoromban a vidéki tápboltban jó áron átvették a csigát, volt többféle minőség. egy farostlemezbe vágott lukakon keresztül minősítették nagyság szerint. Nem tudom hova került, vagy ki exportálta Franciaországba, valóban lehet, hogy ment a konzervba... :)

Eső után érdemes volt kimenni gyüjteni. A gond akkor volt, ha beraktad a garázsba, és elfelejtetted lezárni. Azok a rohadt csigák másnapra a plafonra,a falra mindenhova felrohangáltak..

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 14:56:03

@Gastroger: miután a májkrém passzírozott aprított főtt álaltkészítmény, az egész csiga benne urbanlegend sztem.

Ellenbe sörbe egért már láttam, üvegesbe.

Csigát meg itthon is esznek, lehet kapni a metróba is. Állítólag finom, én nemtom, mer parasztgyomorom van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 15:19:25

@Gastroger: Tényleg törölték mindenki emlékezetét! Zanzásítva: Robinho megrendelte, kifizette, nem kapta meg, negyedét akarták visszaadni, megjelent a homáron, ukránok megverték Robinho-t és irattak vele egy bocsánatkérő levelet. Alternatív befejezés: betoncsizmában a Duna fenekére küldték, és írtak a nevében egy bocsánatkérő levelet.

Az utolsó három kommentet idéztem fent az örökkévalóságért.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 15:23:17

@cicmen: Pedig pont a Mizu c. száma nem rossz. (Persze lopta.) Opera stílusban nagyon fles:

Csillag Születik 3 - Erős Dávid - Mizu (2011.04.09)
www.youtube.com/watch?v=qcx_onoF4tg

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 16:23:43

@atpijkamo: hát nem vagyunk egyformák. Szerencsére.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 16:33:31

@Rosszindulatú Vászka: Bizony, nagy mákod van, hogy nem vagyunk egyformák! Lemeríteném a bankszámládat, megenném a szendvicsedet, és más gonoszságokra is vetemednék...

www.youtube.com/watch?v=XsGKWlHCiDk
1:30

Gastroger 2011.07.03. 16:45:07

@atpijkamo: Kúltáratlan aberrált állat vagyok, aki pld. nem bír megnézni egy balettet, mert az nekem olyan mint egy melegfelvonulás.

Mindenestre két dolog jutott eszembe a klipp kapcsán. Ez egy zenei tehetségkutató, mint a plasztikcica és a nagyarcú műtősfiú Britain's got Talentje.

Ott volt egy mobiltelefonos srác, aki bement, megkérdezték, hogy mivel készültés Pól, "just a sing opera", vagy valami ilyesmit mondott, és a közönség felállva tapsolta.

No most, min mondtam kultúrbarbár vagyok, de zenei műsorba azt mondani, hogy operával készültem, majd előadni egy közepes MUSICALT???
De osszatok ki, ha nem így van.

Át akartuk venni. Nemjött be.

Amúgy meg nemjuteszembe gyermekműsorvezető lány, a hakapesti frizurával, harisnyás, csizmás, láncos fétis szerkóban, kielégítetlénségtől duzzadó verbális és nonverbális jelekkel kommunikálva, simán a sunáznám szó jutott eszembe, hogy kicsit relaxálódjon, de reggelit már nem készítenék.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 16:56:06

@Gastroger: "harisnyás, csizmás, láncos fétis szerkóban"

Az az Ördög Nóra. Igen, a férfiak szemében az ilyen kielégítetlen, és ezen segíteni kell.

Gastroger 2011.07.03. 17:00:52

@atpijkamo: Ja, igen.

Akkor Örödög Nóra sohasem rendel az Angel Pizzától.
És Bruszvillis is sohasem táncol.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 17:12:41

@Gastroger: ...

Én is kérek abból, amit te szívsz!

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 17:16:46

Azt a vernyákolós műsorot amúgy is rühellem, mer által baszott.

Szokom nézni a CSI-t, meg a CSIMI-t meg néha a CSINY-t meg az NCIS-t. Oszt kapcsolgatom, és látom, hogy CSISZ - n, monsok magamba, új sorozat, kiráj, akkor eztet nézzük. SOzt hulla sehol, csak kornyikálás. Gondoltam bisztos ojan színházas epizód, de nem.

Szélhámosság!

Gastroger 2011.07.03. 17:34:35

@Rosszindulatú Vászka: :))
Amúgy nekem CSIMI azaz Horátio a kedvencem. A film elején elhangó kemány mondatokkal. (Napszemüveg fel - vagy, le, mindkettő, narancssárga szűrő, és megmondja).

Gastroger 2011.07.03. 17:36:13

@atpijkamo: az uccsó idézet, az Johnny Gold remekből származott, épp azt hallgattam.
Mindkét klippje után.. Jah.. Elég tudatmódosító, valóban... :)

A legújabb őrüleeeettt :)))
www.youtube.com/watch?v=dbJ5w1iGLbU

Gastroger 2011.07.03. 17:42:39

@Rosszindulatú Vászka: Ezt ismered? Na ebben bennvan minden amit a fenti kommentban írtam. :)

Lekúlabb:

www.youtube.com/watch?v=3d54Ok6Uz_A

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.03. 17:44:46

@Gastroger: "A legújabb őrüleeeettt"

Nem kínos ez egy kicsit?

Gastroger 2011.07.03. 17:52:13

@atpijkamo: nem, mert eleve poén. Szóval direkt jöttek ki ezzel a "médiahackkal"- amiz az első Johnny Gold klipp alapján én is benyaltam.

Szóval az egész egy óriási burkolt paródia. Nekem tetszik. :)

Gastroger 2011.07.03. 18:01:41

na, nézek valami filmet.

Mútkor barátosné lapotgatja a divxgyűjteményt. (DVD-re írva divx filmek, és egy tartóban).

C34: ahalál kamrája, Boncasztal, A mészárlás északája, Fűrész4.
Következő dvd: Egon és Dönci, Mindenem a tánc, Hogh School Musical, Szex és New york":

Mi van? :))

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 19:10:12

@Gastroger: eccer pár éve a Nejem kifigyelte, hogy neten először jenki retró autókat nézegettem, utána kicsit puci hölgyek rokonszenves és kedves fotóit, majd rátértem a maroklőfegyverekre, de aszonta aberállat vagyok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 19:23:31

@Rosszindulatú Vászka: jo, hogy mondod most akartam venni valami pisztolyt
szet is nezek mi vannak es mibe faj:)

lordjim 2011.07.03. 19:30:03

@hagyma: én itt oklahomába a dunatévén néztem,nem tudod fogni?

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 19:53:14

@hagyma: egy rendesebb darab egy kocsi árában van.

Gastroger 2011.07.03. 19:56:44

@Rosszindulatú Vászka: nőket, meg a jenki autókat elfogadom, mert ebben a témában én is aberrálz vagyok. De a pisztolyok?

Mondjuk egy néha jó lenne. De akkor már sitten lennék. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 20:14:52

@lordjim: nem, nincs benne az elofizetoi csomagomban:)
bar eppen mondtam Marynek loehet lemondjuk es csak a netet meg az alapcsomagot tartjuk meg es veszunk ezt a netflixet vagy mit
a fiam azt mondja jo
@Rosszindulatú Vászka:
ah csak valami egyszerubbet akarok, amr ven egy
egy ruger valami 3-400 dollar
hasznaltan meg egesz jokat lehet venni siman 1000 alatt, kocsit azert ennyiert nem kapok, csak romot
igazabol tulajdonkeppen egy puska a vagyam mar regen de az tenyleg draga ahhoz hogy csak legyen es nem tudom kepes lennek-e vadaszni???

Rosszindulatú Vászka 2011.07.03. 20:24:58

@Gastroger: én az antik darabokra uszulok főleg.

@hagyma: javaslom, akkor keress egy brazil Taurus-t, az olcsó nálatok és minőségi revolvereket gyárt. Hamár Ruger, akkor ne add alább egy Super Red Hawk-nál, az már szinte ékszer. És medvét is lőhecc vele :)

Ha csak jáccásiból kell, akkor a hejedbe én egy single action Colt replikát vennék Rugerből amúgy, még jobbak is, mint az eredetiek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 20:25:04

@Gastroger: nekem mindig vagyam volt, hogy legyen
mar van
es sosem hasznaltam
de jo a tudat hogy van, meg szep is
otthon volt ilyen gazpisztoly
de az nem az igazi
egy amrikainak kell fegyver, igaz en magyar vagyok eredendoen, de valahogy erzem, hogy kell
mar van, most kell meg egy:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.03. 21:10:03

@Rosszindulatú Vászka:
nem ugyanilyen de majdnem, kicsit hosszabb a csove, de ezt talaltam kapasbol
amugy szep
kifejezettenn esztetikai okokbol vettem/ nameg jo az ha van/
remelem sosem kell hasznalni
mar human celpontra

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.03. 23:48:46

legközelebb ha rendelsz és nem jön a siló időben, tedd azt amit én a piizaháttal úgy 12-14 éve:
rendeltem egy másiktól. szerencsére az jött ki hamarabb, így amikor megjött a hátos mondtam köszi, már jóllaktam.
ha nekik ennyit ér az adott szó...

Rosszindulatú Vászka 2011.07.04. 07:19:42

Csak szólnák, hogy az egyik gépházblogba olvastam tennap, hogy valszeg bezárják a Homárt is, mert ebbe az új világba már nincsenek ojan rémes esetek, mint a komcsik alatt.

Meg az összes huhogó és rinyablogot is lesimázzák szépen. Első körbe lassabb szerverre kerülnek.

Lesz itt rend!

elwood 2011.07.04. 09:19:05

szerintem a go4travel egy remek iroda, és mindent korrektül intéznek

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.04. 10:29:43

@Rosszindulatú Vászka:
Mindent be kell zárni!
Nincs itt semmi probléma.
Aki mást mond, azt kitilcsák.
A megmaradt autókereskedők azt nyilatkozták, hogy mostanában a fekete, sötétített autók eladásából tengődnek.
Állítólag egyre nagyobb a kereslett.
Különösen a WD40-es modell iránt.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.04. 15:58:04

Ajándékként a futár is szabadon elfogyasztható a pizza mellé.

ökocsaj 2011.07.04. 22:50:06

mondjuk általában a netpincéren keresztül, de évek óta az Angel pizzától rendelek, mert nekik van a legjobb Margharita pizzájuk (szerintem). Keményen függője vagyok. Még soha semmilyen problémám nem volt, gyorsan kihozták, gond nélkül.

mohopasi 2011.07.05. 10:16:28

Felmerül a kérdés, mikori a regisztráció? Csak nem abból az időből származik, amikor még anyánál lakott a posztoló? Amúgy én a második telefonnál biztos lemondtam volna a rendelés a faxba, és lemegyek valami étterembe.
süti beállítások módosítása